Ik heb dus dat zilveren behuising gekocht via marktplaats. Op het frontje bij ej externe display heb ej dan geen samsung staan! Dus ik had dat stukje (om t schermpje heen) van de vodafone frontje eraf gehaald...met veel moeite en gesloop

) en op dat bestelde forntje gezet, paste niet dus btje uitgesneden et gevijld tot ie wel paste! Maar let op, dit originele stukje voor rondm dan externe displaytje, moe tje er neit opzetten, want hierdoor valt er veel licht bij je camera in (omdat dat originele stukje waart dat samsung op staat, hoger komt te liggen, dus er komt ruimte tussen dat waar de ledjes bevinden en de camera)..hierdoor kanej geen mooie foto's maken en t ziet er niet echt heel perfect uit! Dus ik moet maar een nieuwe behuizing weer bestellen, en dan all1 dat gebruiken wat ik binnen krijg en nix overzetten! Dan maar GEEN samsung op de voorkant hoor..

! Maar goed.
Nog 1 ding, door zo'n (nep) frontje, dus geen origineel samsung, is het geluid vamn de speaker minder hard, dit kotm door de wijze waarop die frontjes zijn gemaakt..het geluid kan er moeilijker doroheen laat maar zeggen! Dat is ook klote!
Maar valt wel wat aan te doen, door die gaatjes binennin, waar je ook doro luitert, iets groter te maken bijvoorbeeld!