Het Samsung E710 topic

Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.726 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-05 20:53
Geen matches
Aangezien er steeds meer vragen over de e710 in het e700 topic komen leek het mij wel nuttig om een apart topic voor deze foon te openen. een hoop info kun je vinden in het e700 topic: Het Samsung SGH-E700 topic - Deel 3

maar veel dingen zijn weer anders als de e700. de software die je bij deze gsm moet gebruiken is easyGPRS van samsung, en dus niet easystudio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Geen matches
mijn vraag: hoe krijg je in godsnaam filmpjes van deze gsm af. je hebt nite de mogelijkheid om ze te verzenden, en met de filemanager in easyGPRS kom je alleen bij de foto's, niet bij de filmpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30670

Geen matches
Wat specs en pic's van het toestelletje zijn wil op zijn minst gewilt als je een topic begint over een produkt... dus doe dat eerst ff wil je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Geen matches
voor specs zie het andere topic.

nieuw:
flits/zaklamp
mogelijkheid om filmpjes op te nemen
scherm aan de buitenkant is geen kleurenscherm

pics:
Afbeeldingslocatie: http://www.samsungusa.com/images/prod/product03/b2c_l_sgh_e715.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:55
Geen matches
Zo zo, na bijna 3 volle delen (=3x1000 posts) te hebben gelezen in het e700 topic heb ik toch nog een paar vraagjes over de E710.
Vodafone logo schijnt dus (netzoals met de T-Mobile E700) niet wel af te krassen te zijn netzoals mijn T610 en Motorola V525 :?
Zit er bij de Vodafone E710 ook een speciaal aangepast knopje ala Vodafone Live (netzoals T-zones bij T-Mobile E700) :?
Kan iemand wat self-made pix maken van de bovenkant en de binnenkant :? Ik ben errug benieuwd hoe het er echt uitziet :*)
Kan iemand mij uitleggen wat de Exxx, ixxx, Xxxx, Pxxx, Vxxx en Cxxx * series inhouden :?
* x=nummer
Ik bedoel dus low-budget, mid-range, smart-phone enz.
Byte_Me schreef op 15 februari 2004 @ 23:17:
voor specs zie het andere topic.

nieuw:
flits/zaklamp
mogelijkheid om filmpjes op te nemen
scherm aan de buitenkant is geen kleurenscherm

pics:
[afbeelding]
Heeft de E700 dan wel een kleurenscherm :?
Sonde als deze geen kleurenscherm heeft. Ik vond de E710 wel vet, alleen als deze dan geen extern kleurenscherm heeft en zijn voorloper wel, dan weet ik het nog niet hoor :O

edit:
ik bedoelde natuurlijk 'wel' :Y)
btw, het was ook al laat hea!? ;)

[ Voor 5% gewijzigd door MyNameIs op 17-02-2004 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
  • Laatst online: 30-03-2023
Geen matches
Ik heb hem nu een weekje ... top apparaat .. en fijner dan de E700 .. waarom?

- foto's koppelen aan adresboek .. zodat je kan zien wie je belt (op binnenscherm).
- flitser / lampje
- geleverd met 2 accu's
- video opname mogelijkheid (en nee . ik kan ze ook niet downloaden naar pc .. misschien in een volgende versie van EasyGPRS .. i dunno).

Ik mis het kleurenscherm aan de buitenkant totaal niet. Waarschijnlijk bespaart het nu energie .. en ik heb liever een accu die langer meegaat dan een kleurenschermpje waar ik toch amper op kijk.

Verder heeft hij (hetgeen eerder werd gevraagd) GEEN typisch Vodafone knopje in het midden zoals je bij de T-Mobile versie ziet hierboven, maar gewoon een 'anoniem' blauw knopje. Het enige wat je ziet van Vodafone is het kleine stickertje aan de buitenkant en het nog kleinere stickertje aan de binnenkant (onder de display). Niet storend dus.

Kortom, ik ben er erg blij mee .. alleen jammer dat er geen klassieke ouderwetse monotone beltonen inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mujo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08-2021

Mujo

Nee hè?

Geen matches
Waar is deze 710 te krijgen?
Zijn er al (bekende) winkels die hem in hun assortiment hebben?

Gelieve niet te roken in mijn kantoorkamer!
Ik ben meer verslaafd aan sex, dan jij aan roken, maar je ziet mij toch ook niet neuken op kantoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105657

Geen matches
Mujo schreef op 16 februari 2004 @ 05:27:
Waar is deze 710 te krijgen?
Zijn er al (bekende) winkels die hem in hun assortiment hebben?
De Samsung E710 is voorlopig alleen te krijgen via de Vodafone-winkels.
De overige winkels/aanbieders krijgen hem in het 2e kwartaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104514

Geen matches
zit er Bluetooth op de E710 of loopt samsung daar nog steeds mee achter :? 8)7 |:(

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 104514 op 16-02-2004 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Geen matches
geen bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
Geen matches
Ik ben vandaag naar een Vodafone City Point geweest en ik moet zeggen hij er errug c00l uitziet :9~
Logo's zijn voor mij niet zo'n groot probleem, maar ik zou toch graag een extern kleurenscherm willen hebben :'(
The differences between the E715 and E710 are small. The E715 will be released in North American and run on the 900 / 1900 GSM bands, while the E710 is planned for Europe and run on the 900 / 1800 GSM bands. Both phones contain an OLED front display. However the E710's has 256 colors while the E715's is monochrome. Aside from that the phones are almost indistinguishable.
bron: http://www.mobiledia.com/reviews/samsung/e715/page1.html

Hier heeft Mobiledia het dus fout :? :(
The E715 also has an external 80 x 64 px monochrome OLED (Organic Light-Emitting Diode) screen on the outer lid. However, that's not to say the E715's front screen is black and white. The OLED emits four different colors. An OLED is an electronic device made by placing a series of organic thin films between two conductors. When electrical current is applied, a bright light is emitted. This process is called electrophosphorescence.
bron: http://www.mobiledia.com/reviews/samsung/e715/page3.html

En hier nu weer!? 8)7

Zou het kunnen dat je het gewoon ergens in een (geheim) menu kunt instellen :? :Y)

Volgens Mobiledia (en andere bronnen) heeft de E710 een 256 kleurenscherm en de E715 dus niet, maar alleen 4 kleuren... :|

Waar ik naar toe wil is dit:
Is het mogelijk dat Vodafone een aanpassing in de software heeft gedaan zodat hij van de 256 kleuren alleen maar 1 kleur (=blauw) gebruikt!? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Geen matches
MyNameIs schreef op 16 februari 2004 @ 17:28:
Is het mogelijk dat Vodafone een aanpassing in de software heeft gedaan zodat hij van de 256 kleuren alleen maar 1 kleur (=blauw) gebruikt!? |:(
zo dom zouden ze toch niet zijn? het is wel zo dat alle E7xx eigenlijk tribands zijn, maar de firmware is verschillend voor de e710 en de e715, waardoor ze werken als dualband.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Niet online
Geen matches
Weet iemand hoe ik kan zien welke smsjes ik verstuurt heb, want mijn postvak uit blijft leeg en dat stoort me enorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103136

Geen matches
offtopic:
Ik heb wel gewoon het logo van mijn V525 eraf gehaalt (Zonder krasjes op mobiel) Met 2 cent muntje, lijkt mij dat het bij de E710 ook kan ...

Edit: Typo 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 103136 op 16-02-2004 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Geen matches
Ik snap niet waarom Samsung niet begrijpt dat bluetooth toch echt wel nodig is op een high-end telefoon :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Geen matches
Duncan schreef op 16 februari 2004 @ 22:09:
Ik snap niet waarom Samsung niet begrijpt dat bluetooth toch echt wel nodig is op een high-end telefoon :(
volgens mij omdat bluetooth toch echt nog niet mainstream is. ik denk dat 90% van de gebruikers geen bluotooth zal gebruiken. ik in ieder geval niet. maar ja, misschien over een jaar weer wel, dus het zou toch handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94383

Geen matches
MyNameIs schreef op 16 februari 2004 @ 00:30:
....
Vodafone logo schijnt dus (netzoals met de T-Mobile E700) niet af te krassen te zijn netzoals mijn T610 en Motorola V525 :?
.......
Logo van t610 met T-mobile is wel degelijk weg te halen. Met display polish kan je die logo er mooi af halen zonder krassen.
Ik heb net gelezen op verschillende sites dat je met een bruynzeel gum, met rood en blauw, met dat blauwe gedeelte kan je bij de motorola v525 en de e700 + e710 het logo eraf halen. Bij de v525 kan het wel maar e700 en e710 heb ik eerlijk gezegd nog niet bevestigd gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
MyNameIs schreef op 16 februari 2004 @ 17:28:
Ik ben vandaag naar een Vodafone City Point geweest en ik moet zeggen hij er errug c00l uitziet :9~
Logo's zijn voor mij niet zo'n groot probleem, maar ik zou toch graag een extern kleurenscherm willen hebben :'(

[...]

bron: http://www.mobiledia.com/reviews/samsung/e715/page1.html

Hier heeft Mobiledia het dus fout :? :(

[...]

bron: http://www.mobiledia.com/reviews/samsung/e715/page3.html

En hier nu weer!? 8)7

Zou het kunnen dat je het gewoon ergens in een (geheim) menu kunt instellen :? :Y)

Volgens Mobiledia (en andere bronnen) heeft de E710 een 256 kleurenscherm en de E715 dus niet, maar alleen 4 kleuren... :|

Waar ik naar toe wil is dit:
Volgens de Samsung site (het is weliswaar Hongaars, maar het is er uit te halen) heeft de Samsung E710 maar een 16 kleuren monochrome frontschermpje.

En ja, wat de beste manier is om dat Vodafone logo weg te halen......daar ben ik ook benieuwd naar! Staat toch mooier zonder logo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Ik was de link van de Hongaarse samsungsite vergeten:

http://www.samsung.com/hu...0.asp?page=Specifications

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Geen matches
Ik heb de E710 los gekocht en hem meteen laten unlocken en daarna mijn Orange-sim erin gedaan. Weet iemand of het ook mogelijk is om die hele Vodafone-stijl (bv "Live" rechtsonder in het scherm en het "Goodbye" van Vodafone) te veranderen in Orange-stijl? Ik heb nu immers niets meer met Vodafone te maken en voor de instellingen m.b.t. Orange World en MMS is het ook makkelijker als m'n E710 gewoon voor Orange geconfigureerd is. Is het mogelijk om dit te veranderen, of moet ik wachten tot de E710 ook door Orange zelf wordt verkocht en kan ik het dan pas regelen via Orange? Of is het gewoon helemaal niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Nu online

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Geen matches
Hij ziet er wel grappig uit, maar zoals al eerder gezegt, graag ff meer info in de startpost, geen zin om het hele topic naar specs uit te pluizen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
Geen matches
TexMex schreef op 17 februari 2004 @ 01:17:
Ik heb de E710 los gekocht en hem meteen laten unlocken en daarna mijn Orange-sim erin gedaan. Weet iemand of het ook mogelijk is om die hele Vodafone-stijl (bv "Live" rechtsonder in het scherm en het "Goodbye" van Vodafone) te veranderen in Orange-stijl? Ik heb nu immers niets meer met Vodafone te maken en voor de instellingen m.b.t. Orange World en MMS is het ook makkelijker als m'n E710 gewoon voor Orange geconfigureerd is. Is het mogelijk om dit te veranderen, of moet ik wachten tot de E710 ook door Orange zelf wordt verkocht en kan ik het dan pas regelen via Orange? Of is het gewoon helemaal niet mogelijk?
Naar mijn weten kan dit pas als de originele versie uit is zonder Vodafone Live software, aangezien nog niemand een originele E710 firmware heeft.
E715 kan dacht ik wel, maar dan kan je em alleen in de VS gebruiken.
edit: de instellingen van Orange World kan je zelf instellen natuurlijk :)
offtopic:
nog ff mijn bericht aangepast :)

[ Voor 6% gewijzigd door MyNameIs op 17-02-2004 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Geen matches
MyNameIs schreef op 17 februari 2004 @ 14:43:
[...]

Naar mijn weten kan dit pas als de originele versie uit is zonder Vodafone Live software, aangezien nog niemand een originele E710 firmware heeft.
offtopic:
Klopt, dat zal ik ook ff instellen. Maar goed, het is natuurlijk leuker als ie helemaal voor Orange is geconfigureerd, maar dat komt dan later wel. Bedoel jij dat je je E710 kan veranderen in een E715? Ga volgend jaar misschien een paar maanden in de VS studeren, dus dan zou dat wel uitkomen. Kan je hem dan eigenlijk ook nog terugveranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Geen matches
MyNameIs schreef op 17 februari 2004 @ 14:43:
[...]

offtopic:
het is nog maar de vraag of dit straks mogelijk is (firmware van e710 gebruiken). het schijnt (weet het nog niet helemaal zeker) dat vodafone ook hardwarematig dingen heeft veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
Geen matches
Byte_Me schreef op 17 februari 2004 @ 17:01:
[...]

het is nog maar de vraag of dit straks mogelijk is (firmware van e710 gebruiken). het schijnt (weet het nog niet helemaal zeker) dat vodafone ook hardwarematig dingen heeft veranderd.
Heb je een bron voor dit laatste :?
Als dit nm. zo is, dan wacht ik nog wel ff met kopen en koop ik wel een simlock vrije E710 of een andere tellie die ik c00l vind... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Geen matches
volgens mij heb ik het op howardforums gelezen. maar ik kan het zelf ook niet meer terugvinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92917

Geen matches
Net wezen kijken in een Vodafone winkel maar e710 logo's vallen reuze mee vind ik , (kleine vodafone tekens)
alleen wat een ruk menu zeg ze hebben allemaal aangepaste vodafone icons in het menu .
Ik vroeg die verkoper dus of ik het Standaard Samsung menu niet aankon zetten want deze vind ik niet mooi dus , maar dat lukte hem niet mijn vraag :

Is er een mogelijkheid met de Vodafone e710 voor ander menu ? zoja een plaatje erbij ofzo zodat ik het kan zien :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
Geen matches
Ik heb Samsung maar eens gemeeld en kreeg dit terug:
Geachte heer,

Dank u voor uw e-mail met betrekking tot de E710.

De externe display is 16 Gray.
Het klopt dat Vodafone aanpassingen gemaakt heeft aan de telefoon.
Het is nog niet bekend wanneer de telefoon Sim lock vrij op de markt zal komen.
Gezien het feit dat Vodafone de rechten overgekocht heeft van de E710 raad ik u aan om voor verdere informatie met hun contact op te nemen..

Ik hoop dat dit voor u van nut was. Indien u verdere vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

Michaëla
Samsung Electronics
Shit, dat is dus niet zo best :( Ik heb Vodafone ook maar ff gemeeld hierover. Krijg ik dit terug :|
Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Vragen over uw toestel of onderdelen van het toestel kunt u stellen aan
de toestelfabrikant. Wij raden u aan contact op te nemen met uw
toestelfabrikant.

U kunt Samsung bereiken op telefoonnummer:

Klanten ServiceNr 0900-2020088 of Fax:0800-0221214

Openingstijden Maandag t/m vrijdag:09:00-18:00

Indien u over deze e-mail contact met ons wilt opnemen, vermeld dan het
e-mailreferentienummer uit het 'onderwerp'-veld en uw mobiele nummer. U
kunt voor vragen ook gratis bellen met het algemene Vodafone
informatienummer (0800-0560). We zijn zeven dagen per week, 24 uur per
dag bereikbaar.

Meer informatie vindt u ook op onze website: www.vodafone.nl.

Met vriendelijke groet,

Vodafone Klantenservice
:| :| :|

Als dit zo is, dan koop ik em in ieder geval nu niet. Dit zou betekenen dat je dan de Vodafone software ook niet kan flashen naar een originele... :'(
Misschien dat ik em koop als deze simlock vrij te halen is, maar ik denk dat tegen die tijd al weer een nieuwe generatie mobieltjes op de markt te verkrijgen is |:(
Btw, de E710 is ook maar een opgewaardeerde E700 en die bestaat al een tijdje :o
Jammer maar helaas... :O

• Byte_Me
Geen matches
heb een mailtje gestuurd naar samsung, met de vraag of er een software update voor easygprs aan zit te komen. ik wil toch graag de filmpjes van mijn gsm kunnen halen.

• Byte_Me
Geen matches
Byte_Me schreef op 17 februari 2004 @ 17:01:
[...]

bij nader inzien ga ik er vanuit dat dit wel kan. de vodafone e710 firmware wordt door veel e715 eigenaren gebruikt vanwege de video-optie. dus ik neem aan dat het andersom ook mogelijk is.

• MyNameIs
Geen matches
Byte_Me schreef op 19 februari 2004 @ 16:08:
[...]

bij nader inzien ga ik er vanuit dat dit wel kan. de vodafone e710 firmware wordt door veel e715 eigenaren gebruikt vanwege de video-optie. dus ik neem aan dat het andersom ook mogelijk is.
Oke, dan moet ik nog maar eens goed nadenken wat ik nou eigenlijk wil... O-)

Hoeveel heeft de kleuren heeft het extern schermpje van de E710 nou :? 4 :? En de E700 :? 256 :?

• Byte_Me
Geen matches
MyNameIs schreef op 19 februari 2004 @ 16:54:
[...]
Hoeveel heeft de kleuren heeft het extern schermpje van de E710 nou :? 4 :? En de E700 :? 256 :?
16 grijstinten :'(

of eigenlijk blauwtinten...

• TexMex
  • Niet online
Geen matches
Beter is het wel mogelijk, want ik heb toch liever gewoon de Orange firmware of de originele Samsung firmware in mijn E710, omdat ik er ook een Orange simcard in heb zitten. Dat Vodafone menu staat me niet echt aan.

• MyNameIs
Geen matches
Byte_Me schreef op 19 februari 2004 @ 17:00:
[...]

16 grijstinten :'(

of eigenlijk blauwtinten...
Is het dan eigenlijk wel beter om voor de E710 te gaan dan voor de E700 :?
Als ik dit zo hoor, dan eigenlijk niet toch :? :(

• Byte_Me
Geen matches
MyNameIs schreef op 19 februari 2004 @ 21:09:
[...]

Is het dan eigenlijk wel beter om voor de E710 te gaan dan voor de E700 :?
Als ik dit zo hoor, dan eigenlijk niet toch :? :(
ik vind toch van wel. maar ik kies in zo'n geval eerder voor functionaliteit. zo'n kleurenschermpje heb je niets aan. aan een flits en filmpjes opnemen wel. bovendien schijnt de firmware verbeterd te zijn, maar daar kan ik zelf niet over oordelen, want ik heb geen e700.

• Byte_Me
Geen matches
heb antwoord gekregen van samsung, maar ik weet niet of ik de email hier zo mag copy-pasten. ze verwachten binnenkort software uit te brengen die specifiek voor de e710 geschikt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
Geen matches
Byte_Me schreef op 19 februari 2004 @ 23:16:
heb antwoord gekregen van samsung, maar ik weet niet of ik de email hier zo mag copy-pasten. ze verwachten binnenkort software uit te brengen die specifiek voor de e710 geschikt is.
post het maar gewoon hoor ;) of kun je het me meelen :? (zie mijn profiel)
ik ben nm. erg geinteresseerd :)

Dit is trouwens wat ik net terug kreeg:
Geachte heer,

Helaas is het niet mogelijk om de software van Vodafone
te vervangen voor de software van Samsung.

Zoals al eerder geschreven door mijn collega heeft vodafone alle rechten op deze telefoon over gekocht van Samsung.
Vodafone neemt dan ook alle beslissingen aangaande de software op
deze telefoon.Het is ons dan ook niet bekend welke aanpassingen
gemaakt zijn,Wij willen u nogmaals adviseren om contact op te
nemen met vodafone.

Met vriendelijke groet,

Mandy
Samsung electronics
Nou wil ik natuurlijk die van jou zien >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Geen matches
ik heb het niet over firmware, maar over software. er komt dus een nieuwe versie van easygprs of iets dergelijks uit, waarmee je ook filmpjes van je foon kan halen. ik hoef de mail niet te posten, want er staat niets meer in dan ik al gezegd heb.

ik verwacht dat er ook nieuwe firmware uitkomt, want vodafone blijft niet de exclusieve rechten houden, dat was maar voor 3-6 maanden. daarna kun je de gsm ook los kopen, met de originele firmware. die komt er dan ook meteen op bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
Geen matches
Ik heb ook de E710 ..

Ik wil binnenkort es gaan stoeien met het ontwikkelen van WAP 2.0 sites.

Nu vraag ik me echter af (en kan het nergens vinden in de specs) de E-710 heeft een WAP 2.0 browser .. MAAR .. is dit een XHTML MP browser??? Of een WML browser ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
Geen matches
Ik kan via een goeie vriend een e710 ruilen tegen mijn SE t610 + 50eur.
Is dit een goeie deal :?
Ik moet nog wel ff vragen hoe oud het toestel is, of er krassen opzitten en natuurlijk de garantie bon :)
Dus ik weet nog niet of dit dus doorgaat....
Btw, mijn t610 is voor min. 2 weken R.I.P. :( ik hoop dat die zo lang kan w88... :?
EN ik moet wel ckr weten of ik dit toestel wel wil. Dus overtuig mij..! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
MyNameIs schreef op 20 februari 2004 @ 20:33:
Ik kan via een goeie vriend een e710 ruilen tegen mijn SE t610 + 50eur.
Is dit een goeie deal :?
Ik moet nog wel ff vragen hoe oud het toestel is, of er krassen opzitten en natuurlijk de garantie bon :)
Dus ik weet nog niet of dit dus doorgaat....
Btw, mijn t610 is voor min. 2 weken R.I.P. :( ik hoop dat die zo lang kan w88... :?
EN ik moet wel ckr weten of ik dit toestel wel wil. Dus overtuig mij..! :D
Tja, dit is natuurlijk een hele goede deal als die E710 niets geleden heeft. En het toestel kan nooit ouder zijn dan 2 weken, of het toestel moet uit bijvoorbeeld Duitsland komen. Maar er zal ongetwijfeld een Voda-Simlock op zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Geen matches
Anoniem: 105657 schreef op 20 februari 2004 @ 21:40:
[...]

Tja, dit is natuurlijk een hele goede deal als die E710 niets geleden heeft. En het toestel kan nooit ouder zijn dan 2 weken, of het toestel moet uit bijvoorbeeld Duitsland komen. Maar er zal ongetwijfeld een Voda-Simlock op zitten.
Die overigens vrij makkelijk is te unlocken, zodat je elk netwerk kunt gebruiken (met Vodafone menu, dat wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
Geen matches
Als ik een E710 in bijv. Duitsland koop, heb ik dan met Samsung wereldwijde garantie :?
Zouden jullie de Samsung E710 boven de SE T610 kiezen :? en waarom :?
Dit zijn de dingen die ik net zelf heb bedacht:
E710: clamshell, flitser, betere cam, meer geheugen
T610: candy bar, bluetooth
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Geen matches
De SE T610 heeft t.o.v. de E710 als pluspunten Bluetooth en een betere interface met de computer. Je moet voor jezelf bepalen of je dat nodig hebt. Ik zou persoonlijk voor de Samsung E710 gaan, maar dat is omdat ik Bluetooth toch niet gebruik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106679

Geen matches
Weet iemand of het mogelijk is om de T9 stand als "standaard" in te stellen, niet dat ik bij elke SMS moet kiezen tussen Ab, AB, 1, T9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103811

Geen matches
hmm ik heb nu een E700, maar wilde eigenlijk de E715.
maar nu lees ik dat hij geen bluetooth heeft en geen kleurenscherm aan de buitenkant heeft :(
maar op het fototje bij de 4de reply (Byte_Me) is het toch gewoon een kleurenscherm aan de buitenkant ???
En ik dacht dat ik ergens gelezen had dat het wel een bluetooth telefoon was :?

Maar goed weet iemand waar ik deze telefoon kan krijgen (woon in breda)
ben al bij belcompany enz enz geweest maar die hebben nog geen idee wanneer hij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Anoniem: 103811 schreef op 22 februari 2004 @ 12:12:
maar nu lees ik dat hij geen bluetooth heeft en geen kleurenscherm aan de buitenkant heeft :(
maar op het fototje bij de 4de reply (Byte_Me) is het toch gewoon een kleurenscherm aan de buitenkant ???
En ik dacht dat ik ergens gelezen had dat het wel een bluetooth telefoon was :?

Maar goed weet iemand waar ik deze telefoon kan krijgen (woon in breda)
ben al bij belcompany enz enz geweest maar die hebben nog geen idee wanneer hij komt.
De e715 komt niet in Nederland. Je zult het met de E700 of de E710 moeten doen. Anders zul je de E715 in de VS moeten halen/bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103811

Geen matches
Anoniem: 105657 schreef op 22 februari 2004 @ 12:29:
[...]

De e715 komt niet in Nederland. Je zult het met de E700 of de E710 moeten doen. Anders zul je de E715 in de VS moeten halen/bestellen.
.

oja edit de E710 :) deze bedoeld ik eigenlijk ook :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Anoniem: 103811 schreef op 22 februari 2004 @ 13:13:
[...]
.

oja edit de E710 :) deze bedoeld ik eigenlijk ook :*)
Oke, de E710 is alleen nog maar in de Vodafone-shops te verkrijgen, met vodafone-software uiteraard. Over een aantal maanden is ie ook "normaal" te verkrijgen bij de overige telecomzaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Geen matches
Anoniem: 103811 schreef op 22 februari 2004 @ 12:12:
het is gewoon een blauwe display, met ook nog een stukje rood erin. maar om dat nou een kleurendisplay te noemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Geen matches
is er een optie om alle smsjes te wissen? ik kan hem niet vinden. de optie om alle foto's te wissen heb ik wel gevonden, alleen is die disabled. enig idee wat ik daaraan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
Geen matches
Byte_Me schreef op 24 februari 2004 @ 17:58:
is er een optie om alle smsjes te wissen? ik kan hem niet vinden. de optie om alle foto's te wissen heb ik wel gevonden, alleen is die disabled. enig idee wat ik daaraan kan doen?
Natuurlijk is die optie er .. Menu Berichten -> optie 8 -> optie 2.

Je kunt natuurlijk ook de HANDLEIDING LEZEN !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nIghtorius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-05 14:57

nIghtorius

Poef!

Geen matches
Anoniem: 105657 schreef op 17 februari 2004 @ 00:50:
[...]

heeft de Samsung E710 maar een 16 kleuren monochrome frontschermpje.
16 kleuren monochroom? :? :? :?...

offtopic:
het botst 't beetje

Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66951

Geen matches
Ben nu ruim een week in het bezit van de E710 en ben er erg tevreden over.
Het is effe wennen qua smsen, want op een Nokia gaat dat toch nog het snelst; is mijn ervaring iig.
Maar buiten dat is de E710 een prima telefoontje. Wat ik een leuke optie vind, is dat als je de zogenaamde cameratoets (aan de rechterkant van de tel.) inhoudt, dat je dat via de buitenkant foto's kunt maken.... leuk :)
Ben nu overigens drastisch opzoek naar EasyGPRS, weet iemand waar dat te krijgen is? Legaal uiteraard (dit kan toch door de spreekwoordelijke beugel?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107089

Geen matches
Ik heb vandaag die e710 bij vodafone city point (hij is niet ergens anders verkrijgbaar) gehaald en 1 dingen stoort mij, namelijk,

als ik een foto maak en ik wil dat foto (mobiel-formaat) op mijn achtergrond (wallpaper) instellen krijg ik aan de boven en onderrand van die lelijke witte randen :S:S Heeft iemand hier ook last van en weet iemand hoe je deze kunt weghalen?? Ik snap het niet, want bij de E700 vullen vullen de foto's met dezelfde resoluties wel het hele scherm. is dit een progfout ?

Verder heb ik gelezen dat Vodafone gekloot heeft met dat externe mono scherm en idd er is alleen maar 1 kleur wat te zien is :S:S:S:S:S:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Heb daar ook last van :( Ben er ook nog niet achter gekomen hoe het op te lossen is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
En nog iets......

In die huge e700 forum werd beschreven hoe je je camera klik sound kon afhalen.

Ik heb dat geprobeerd op mijn e710 maar tevergeeft het lukte niet..

Weet iemand hier een oplossing voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Anusch

Ik zat net op een andere forum op een andere site te scrollen :D, namelijk

http://www.telecomvergeli..._offset=100&post_limit=20

en hierin kwam naar voren dat sommige eerdere versies die ook hebben/hadden, de e700 had dit daarentegen NIET, best wel vaag :S:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101450

Geen matches
Weet iemand misschien wanneer je de E710 los kan kopen zonder simlock en dergelijke?? Alvast bedankt

Dalunie

• Byte_Me
Geen matches
Anoniem: 107089 schreef op 25 februari 2004 @ 20:04:Verder heb ik gelezen dat Vodafone gekloot heeft met dat externe mono scherm en idd er is alleen maar 1 kleur wat te zien is :S:S:S:S:S:S
dat heeft vodafone niet gedaan, maar samsung |:(

easygprs is te halen op de samsung website (gratis ja)

[ Voor 10% gewijzigd door Byte_Me op 26-02-2004 09:14 ]

Geen matches
quote:::dat heeft vodafone niet gedaan, maar samsung

Nee bij clean version van de e710 (die nog niet verkrijgbaar is, voda heeft alle rechten omgekocht en heeft dus tijdelijk exclusief deze phone) kan deze 16 kleuen weergeven. Op doos en gebruiksaanwijzing lees ik dan ook (Custimezed by vodafone :S:S:S:S:S:S:S:S:S). Voda heeft deze phone dus van binnen en buiten gestript lijkt wel. Na een mailtje te hebben verstuurd aan Samsung NL kreeg ik een reply dat ze hier nix mee te maken hadden.

PS: kort samengevat kan de externe scherm van de Samsung e710 vernield door voda maar 1 kleur weergeven (blauw) al ben ik er achtergekomen als je je tijdseenheid zet op 12 uur ipv 24 uur (standaard) krijg je een gele kleur PM/AM :P

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-05 15:43
Geen matches
Bluetooth (in mindere mate) en voornamelijk Tri-band is wat mij weerhouden heeft om dit toestel en ook de 700 te kopen .

Als ze dat toevoegen ben ik over.

Hop,hop,hop!

• Byte_Me
Geen matches
maar waarom heeft de e715, die verder niets met vodafone te maken heeft, dan ook geen kleurenscherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Mijn Samsung is gister gecrashed :| Erg wazig. Alle smsjes, mmsjes en dergelijke die op het toestel had opgeslagen waren ineens weg. Alles wat op de simkaart stond, was er nog. Vandaag ben ik naar City Point geweest omdat ik de mms-instellingen nergens kon vinden. Daar zeiden ze dat nog nooit van dit voorval hadden gehoord...
Iemand van jullie al zoiets dergelijks meegemaakt. Het is iig behoorlijk irritant! Gelukkig werkt het weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonCorleone
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-04-2021
Geen matches
is de software om melodietjes enzo over te zetten hetzelfde als die voor de 700 versie?
want het lukt me nog niet echt, ik kan alleen in instellingen com 1 en 3 aangeven en geen infrarood poort.
(ik wil ze dus via infrarood overzenden)

thnx

respect tha DON Don's SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Hoe haal ik dat irri camera klickgeluidje weg ?

Oplossing voor de 700 werkt niet op de 710 met die *#9..........

Weet iemand hoe het moet ?

Anusch...dat is idd vaag......ik had gister ook iets merkwaardigs..ik was aan het liven liep dat ding opeens vast.......:S:S:S:S:S

Dat ding zette zichzelf uit en vervolgens weer aan///////

Beetje raar allemaal als de clean softwareversie van deze phone verkrijgbaar is zet ik die erop denk ik :D:D:D O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonCorleone
Geen matches
Even een ander vraagje, waar kan ik het beste volgens jullie, goedkoop een datakabel voor deze camera kopen, ik neem aan dat dezelfde datakabel van de 700 versie ook op deze camera werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107794

Geen matches
Ik heb eeb Samsung E710 waar een vervelend logo van vodafone zowel op de binnenkant als op de buitenkant staat. Weet iemand hoe ik dir eraf kan krijgen zonder mijn telefoon te beschadigen? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107794

Geen matches
Heeft er nog iemand handige informatie of leuke weetjes over de samsung e710? Is het bijvoorbeeld mogelijk om alle telefoonnummers in 1 keer van je sim naar je telefoongeheugen te kopieren?
Kan je de telefoon zo instellen dat hij automatisch het t9 woordenboek gebruikt bij het schrijven van sms-jes?
Graag antwoord op dit soort weetjes.
Thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107870

Geen matches
Anoniem: 66951 schreef op 01 maart 2004 @ 13:49:
Mijn Samsung is gister gecrashed :| Erg wazig. Alle smsjes, mmsjes en dergelijke die op het toestel had opgeslagen waren ineens weg. Alles wat op de simkaart stond, was er nog. Vandaag ben ik naar City Point geweest omdat ik de mms-instellingen nergens kon vinden. Daar zeiden ze dat nog nooit van dit voorval hadden gehoord...
Iemand van jullie al zoiets dergelijks meegemaakt. Het is iig behoorlijk irritant! Gelukkig werkt het weer!
Probleem…!

Mijn telefoon is al 3x vastgelopen bij het beantwoorden van een sms-je!
De laatste keer dat dit gebeurde heeft ie alle nummers die op het toestel opgeslagen stonden gewist! Het waren er slechts 150……inclusief e-mail adressen en andere shit!
Mega-balen dusssss….! Heb um naar voda teruggebracht,het was een software probleem zeiden ze daar. Ben um nu al een week kwijt en had um dus net pas een week! Maarja..

Mijn tip is dus:
-Sla je nummers op je sim op!

Het is namelijk mogelijk om extra gegevens toe te voegen bij een nummer(die op de sim staat).Deze extra gegevens (e-mail e.d.) staan dan volgens mij gewoon op je telefoon,maar je bent in ieder geval niet al je nummers kwijt als ie een fuck-up krijgt……

Vraag…….!

Is er al een datakabel te verkrijgen en zou ja ,waar? Of is infrarood ook goed te doen?

Groeten Gerben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonCorleone
Geen matches
Volgens mij is het verstandiger om een datakabel aan te schaffen (ik ben naar telefoon winkels in de stad geweest en ze zeggen daar dat de e 700 dezelfde kabel gebruikt)

Ten eerste de prijzenliggen bij elkaar in de buurt
Ten tweede via de datakabel kan je nieuwe software erop zetten, dit kan volgens mij niet met infrarood omdat dat geen constante vaste verbinding is.

Datakabel is trouwens 40 euro, aardig prijzig als je het mij vraagt, iemand al een goedkopere tegen gekomen? of alternatief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Ik ben sinds kort in het bezit van EN een infraroodpoort EN EasyGPRS. En ik moet zeggen dat het perfect werkt. Je kunt pics downloaden van telefoon naar comp en andersom, en je kunt ringtones uploaden naar je telefoon.

Ik moet ook zeggen dat de kwaliteit van de foto's best okee is voor een telefoon. Helemaal als ik het vergelijk met de "digitale camera" van de ouders van m'n vriendin, die hebben zo'n BreezeCam van de TelSell |:( De kwaliteit van m'n Samsung is veel beter.
Hier wat testfoto's:
Afbeeldingslocatie: http://pic2.picturetrail.com/VOL39/1958751/inbox/t-27786.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pic2.picturetrail.com/VOL39/1958751/inbox/t-89655.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pic2.picturetrail.com/VOL39/1958751/inbox/t-38553.jpg
edit:
Hmmm, de grootte is op m'n comp wel iets groter....

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 66951 op 04-03-2004 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Niet online
Geen matches
Heeft iemand al echt mooie achtergronden gevonden ?

Ben er tot nu toe maar 1 tegen gekomen die de moeite waard was :(

Zelfde geldt voor de ringtones. Ik kan er maar weinig vinden die echt mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107862

Geen matches
wara kan ik verdoomme een infra rood usb hub vinden voor een redelijk pris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonCorleone
Geen matches
Ik heb een kabeltje van de 700 series gekocht, maar ik kan niet die dingen van mijn telefoon ontladen zoals telefoonlijst enz.

en ook niet uploaden, alle instellingen heb ik gewijzigt, iemand enig ID?

en nog even een vraagje, als ik naar het Live menu ga, kost dat dan geld? of is dit gratis....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isengrim
  • Laatst online: 22:25
Geen matches
Voor de mensen die deze telefoon ook willen hebben maar dan door bijv het verlengen van hun abbo (waaronder ik :) )
(Hij is btw al los te koop)

Beste bezoekers, Het toestel is nu via Vodafone als Vodafone Live toestel leverbaar. Daarna in het tweede kwartaal kunnen andere providers het toestel gebruiken voor hun content diensten en is het toestel los leverbaar. Met vriendelijke groet, Marc Rutten beheerder Nieuwemobiel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
[quote]BladePHQ schreef op 05 maart 2004 @ 17:08:
Heeft iemand al echt mooie achtergronden gevonden ?

Ben er tot nu toe maar 1 tegen gekomen die de moeite waard was :(
[quote]
Ringtones ben ik ook niet echt over te spreken. Heb er slechts één gevonden en die kreeg ik via een bekende van me: Smack My Bitch Up van The Prodigy. Kwaliteit is erg cool, net alsof je het origineel hoort. Zou dat een mp3-rip zijn ofzo?

Wat ik qua achtergronden heb gedaan, is een aantal jpg's die op m'n computer staan in formaat aangepast en via EasyGPRS naar m'n telefoon gestuurd. Dan heb je relaxte 'wallpapers'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:28

Rio

Ik heb al een boek

Geen matches
Volgens mij kun je ook gifjes op je foon zetten. Bewegend en zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonCorleone
Geen matches
De kabel van de E700 past niet op die van de E710, d.w.z. hij past wel, maar werkt niet.
De kabel die je moet hebben is:
PCB093LBE (S200/S300/T400/V200/E710)
Ik had eerst de kabel van de E700 gekocht, maar die heb ik gelukkig weer om kunnen ruilen.
De goede kabel ligt nog niet in de winkel, maar kan al wel besteld worden, echter is er nog geen softwareprogrammatje uit voor deze telefoon zodat je ook videotjes eraf kan halen, dit komt wel.
Verder kun je gewoon plaatjes en dergelijke up en down loaden naar je telefoon met:
20031229143441578_EasyGPRS_2.1.8

Ik vroeg aan een medewerker bij de Phonehouse of ze deze kabel voor de E710 konden bestellen, dat is wel mogelijk maar hoorde dat ze niet kunnen zeggen (meestal 2 weken) maar de bestellingen duren heel lang bij Samsung blijkt uit hun ervaringen.

Iemand enig idee waar ik dit kabeltje het beste, snelste en goedkoopste :P :P kan bestellen op internet?
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Geen matches
is er trouwens ook al een unlock code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cs_Alpha
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-03 21:00

Cs_Alpha

Dus...

Geen matches
Op dit formum mag je het niet hebben over unlocken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Niet online
Geen matches
Cs_Alpha schreef op 13 maart 2004 @ 00:11:
Op dit formum mag je het niet hebben over unlocken...
ohja? de unlockcode voor de e700 werd gewoon besproken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cs_Alpha

Cs_Alpha

Dus...

Geen matches
Zie bericht van moderator Xandrios:

Het Samsung SGH-E700 topic - Deel 4

Heeft er trouwens al iemand een oplossing gevonden voor dat foto bugje? Dat je witte randen krijgt bij het instellen als BG? Nu moet ik de pic eerst binnenhalen op m'n pc, hem vervolgens bijsnijden en dan weer terugzetten op m'n tel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Niet online
Geen matches
nu we toch over plaatjes hebben, kan iemand mij de resolutie van een e710 wallpaper vertellen? het is volgens mij 120xnogwat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Niet online
Geen matches
128 x 128

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cs_Alpha

Cs_Alpha

Dus...

Geen matches
Heeft er al iemand een leuk truucje gevonden om die logo's van vodafone eraf te krijgen? Zo'n blauwe gum die wel eens besproken is maakt krassen in de lak...

[ Voor 5% gewijzigd door Cs_Alpha op 15-03-2004 09:10 . Reden: typo... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonCorleone
Geen matches
Heeft iemand al ergens een goeie datakabel kunnen krijgen?!!!
Wie helpt mij aan een goede Kabel!.....

Please, ik weet welke ik nodig heb:
PCB093LBE (S200/S300/T400/V200/E710)

Maar deze is nergens op internet te bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108942

Geen matches
heb nu onlangs een Samsung E710 Vodafone in mijn bezit maar ik zoek nu al heel de tijd hoe je het woordenboek (T9) automatisch aanlaat als je een sms wilt schrijve
kan iemand mij helpe? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonCorleone
Geen matches
Ik ben er nu achter.
Je kan de kabel kopen op www.koopjessite.nl
daar kan je de MA-8220 kabel kopen, laatste drivers downloaden en dan zou het moeten werken volgens www.koopjessite.nl

Zie mailtje:
\
De MA-8220 is compatible met de Samsung E-710, wel dient u de laatste drivers te downloaden van www.Mobileaction.com.

Met vriendelijke groeten,

Joris Winsser

WINC Internet & Communications BV

Iemand dit al geprobeerd? via deze kabel!?

[ Voor 7% gewijzigd door DonCorleone op 17-03-2004 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109165

Geen matches
@ Stoffel911

Als je de Samsung helpdesk had gebeld, hadden ze je kunnen zeggen dat het helaas niet mogelijk T9 standaard in te stellen met smsen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28603

Geen matches
Anoniem: 104514 schreef op 16 februari 2004 @ 10:52:
zit er Bluetooth op de E710 of loopt samsung daar nog steeds mee achter :? 8)7 |:(
Vandaag was ik Amsterdam bij de Phonehouse, waar ze stellig beweerden dat er wel bluetooth op dit toestel zit. Dit vermelden ze dan ook in het boekje.
Kijk je echter op het internet en kijk je ook naar de de rest van de telefoontjes van Samsung, zie je nooit ergens bluetooth vermeld staan, en zijn ze er ook niet compitable mee. Al hebben ze enige tijd geleden wel bluetooth handsfreesetjes van samsung getoont ergens op een beurs... (stond op mobileburn.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Geen matches
Ik durf mijn hond er om te verwedden dat er geen Blauwtand op dit ding zit hoor. Die gasten van de Phonehouse roepen gewoon alles wat een mens wil horen.

Is het iemand al gelukt
- andere software te vinden?
- dat logo er mooi af te halen?
- filmpjes van het toestel te halen?
- via grafisch hoofdmenu -> Vodafone Live -> favorieten -> nieuwe favoriet, om daar een _ underscore in het adres te zetten?
- Ergens een goede site met voor Ringtones te vinden. Liefst wil ik een normaal telefoongeluidje ipv een liedje oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
@ Rio
Op al jouw vragen moet ik NEE antwoorden. Het Vodafone-logo heb ik geprobeerd er met een gum EN een 2-centmunt af te halen: Mission Failed. Ik zou ook bij God niet weten hoe het eventueel wel zou kunnen. Iemand andere ideëen? Het gaat mij dan voornamelijk om dat logootje aan de buitenkant van de telefoon.

Goeie ringtones heb ik ook nog niet kunnen vinden. Tenzij je Smack My Bitch Up van Prodigy wilt hebben of een ouderwetse ringeltelefoon :)

Het downloaden van filmpjes gaat voor zover ik weet nog niet. Ik heb geruchten elders hier gelezen dat het met de nieuwe versie van EasyGPRS wel zou kunnen, maar dat weet ik dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109710

Geen matches
weet iemand al wanneer de E710 (welke datum) simlochvrij uitkomt>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Geen matches
Rio schreef op 22 maart 2004 @ 17:09:
Ik durf mijn hond er om te verwedden dat er geen Blauwtand op dit ding zit hoor. Die gasten van de Phonehouse roepen gewoon alles wat een mens wil horen.

Is het iemand al gelukt
- andere software te vinden?
- dat logo er mooi af te halen?
- filmpjes van het toestel te halen?
- via grafisch hoofdmenu -> Vodafone Live -> favorieten -> nieuwe favoriet, om daar een _ underscore in het adres te zetten?
- Ergens een goede site met voor Ringtones te vinden. Liefst wil ik een normaal telefoongeluidje ipv een liedje oid.
nieuwe software is nog niet uit, ik verwacht deze rond de tijd dat er losse toestellen gaan worden verkocht. hopelijk is die firmware dan ook te gebruiken.

logo eraf, ik lees regelmatig met een suikerklontje, maar ik durf het niet te proberen.

filmpjes eraf: nieuwe software nodig

underscore: zou niet weten hoe

ringtones haal ik op howardforums. daar staat ook een stap voor stap uitleg hoe je ze zelf kunt maken (niet zo heel moeilijk, je begint met een wav, en je eindigd met een ringtone)

Mijn vraag:

kun je al die vodafone dingen wissen, zoals spellen, ringtones, favorieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gehlan
  • Laatst online: 13-04-2022
Geen matches
Ik ben nu ook een paar dagen de trotse bezitter van de samsung e710! Ik vind het een toptoestelletje maar ik had ook liever gezien dat er geen vodafone menu opzat! Nu lees ik in dit topic dat als de simlockvrije e710 uitkomt, je andere firmware/software erop kunt zetten zodat je het (fijne) samsung menu terugkrijgt! Kan iemand mij uitleggen hoe zoiets gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Geen matches
Het is natuurlijk niet zeker dat er tegelijkertijd met het uitbrengen van de niet-Vodafone versie ook nieuwe (standaard) firmware uitgebracht wordt. Het is wel enigszins aannemelijk.

We weten echter niet wat voor deal Vodafone met Samsung heeft gesloten; wie weet hebben ze wel bedongen dat er geen firmware wordt uitgebracht, je weet het niet?

Mocht het wel uitgebracht worden, dan kun je deze (neem ik aan) via een datakabel in je toestel laden.

@ Gehlan: Voor wat betreft het wissen van je favorieten: Nope, kan niet.
Wissen van standaard spelletjes: Nope, kan niet.
Ringtones: Nope, kan niet.

De rest zul je ook wel niet aan kunnen komen. Hopelijk wel als de nieuwe firmware er is.

@ Byte_Me: thanks, zal eens kijken op Howardforums. Heb jij daar die ouderwetse telefoon vandaan? Klinkt al beter als al die kinderachtige liedjes die er nu in zitten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Geen matches
Als het goed is kun je hier verse firmware vinden;

http://www.mobiledia.com/forum/topic4919.html

Kies voor de E71BUWL2

Heb het zelf niet geprobeerd, want (nog) geen datakabel.

[ Voor 20% gewijzigd door Rio op 30-03-2004 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cs_Alpha

Cs_Alpha

Dus...

Geen matches
Hoe weet je nou dat dat de juiste firmware is? Die topicstarter daar heeft zo te zien zelf een 710 en andere firmware die, als je naar de datum erachter kijkt nieuwer is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Niet online
Geen matches
Cs_Alpha schreef op 01 april 2004 @ 01:18:
Hoe weet je nou dat dat de juiste firmware is? Die topicstarter daar heeft zo te zien zelf een 710 en andere firmware die, als je naar de datum erachter kijkt nieuwer is...
alle software die daar staan die voor de e710 bestemd is kunnen derin omdat ik zelf ook best veel firmwares heb gehaald van daar, overigens ook kan je zelfs e715 firmwares derin flashen maar je hebt der niet echt veel aan aangezien de e710 beter is en eigenlijk bijna de zelfde is behalve voor paar dingen waar ik nu even niet op kom. en als de firmware nieuwer is dan is het meestal beter maar niet altijd omdat wat betreft bug-fixing bij samsung niet echt sterk is wat ik ook heb gemerkt heb bij mij s300 (eerst een s308 en toen naar een s300 geflashed). de 2 dingen waar je naar moet kijken is, b.v. bij E71BUWL2, de eerste 3 karakters in deze geval is het dus E71 wat aanduidt dat het een e710 software is en de laatste 2 karakter, L2 dus, hoe hoger de letter en getal hoe nieuwer de software

[ Voor 3% gewijzigd door FlipFlink op 01-04-2004 17:04 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Eerste en laatste waarschuwing in deze thread: Alles dat met flashen, unlocken en al die zooi te maken heeft, is niet de bedoeling. Zie deze link voor meer info.

Dit is dus de allerlaatste waarschuwing. De eerstvolgende link, vraag of opmerking over flashen of unlocken komt neer op een OW.