Bedanktgehlan schreef op 02 september 2004 @ 15:42:
[...]
Batterij eruit halen he!En druk je wel hard genoeg? Kabel even opnieuw erin wil soms ook weleens helpen...
Verwijderd
Geen matches
Sinds een maand ook een happy eigenaar van de E710 maar wel een enorme nitwit....
Is er iemand die mij wil helpen met het gebruik van Easygprs? Ben nou al twee dagen bezig en krijg het niet voor elkaar.
Ik zal wel wat fout doen maar kom er niet achter wat...

Is er iemand die mij wil helpen met het gebruik van Easygprs? Ben nou al twee dagen bezig en krijg het niet voor elkaar.

Verwijderd
Geen matches
wat wil je precies weten??? de installatie of het gebruik?Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 13:48:
Sinds een maand ook een happy eigenaar van de E710 maar wel een enorme nitwit....![]()
Is er iemand die mij wil helpen met het gebruik van Easygprs? Ben nou al twee dagen bezig en krijg het niet voor elkaar.Ik zal wel wat fout doen maar kom er niet achter wat...
Verwijderd
Geen matches
Ik heb ook sinds kort een E710 aangeschaft in de veronderstelling dat ik de foto's en filmpjes naar mijn pc kon sturen. Heb deze thread een beetje doorgelezen en als ik het goed begrepen heb is dit nog niet mogelijk?
In het begin van deze thread wordt er overigens vermeld dat deze upgrade van EasyGprs er aan zat te komen, dan spreek ik over februari 2004. Gaat dit nog lang duren voordat de foto's en filmpjes over gezet kunnen worden naar de pc of is dit toch al mogelijk en heb ik ergens overheen gelezen? Thanks alvast!
In het begin van deze thread wordt er overigens vermeld dat deze upgrade van EasyGprs er aan zat te komen, dan spreek ik over februari 2004. Gaat dit nog lang duren voordat de foto's en filmpjes over gezet kunnen worden naar de pc of is dit toch al mogelijk en heb ik ergens overheen gelezen? Thanks alvast!
Verwijderd
Geen matches
de foto's kan je wel over zetten hoorVerwijderd schreef op 04 september 2004 @ 12:08:
Ik heb ook sinds kort een E710 aangeschaft in de veronderstelling dat ik de foto's en filmpjes naar mijn pc kon sturen. Heb deze thread een beetje doorgelezen en als ik het goed begrepen heb is dit nog niet mogelijk?
Verwijderd
Geen matches
graag gedaan als het niet lukt dan moet je ff gillen leg ik het anders via msn ff uitVerwijderd schreef op 04 september 2004 @ 17:30:
Thanks Claudia voor je snelle reply!ik ga het eens uitproberen
!!!
Eerste en laatste waarschuwing in deze thread: Alles dat met Flashen, unlocken en al die zooi te maken heeft, isniet de bedoeling. Dat staat zo in de FaQ, en eigenlijk zou ik nu zo'n 15 man een OW moeten sturen.
Dit is dus de allerlaatste waarschuwing. De eerstvolgende link, vraag of opmerking over flashen of unlocken komt neer op een OW.
!!!
[edit]
Dit topic is over de 1000 replies. Dat betekend dat er een nieuw deel aangemaakt kan moet worden. Iemand die dat even kan doen?
Eerste en laatste waarschuwing in deze thread: Alles dat met Flashen, unlocken en al die zooi te maken heeft, is
Dit is dus de allerlaatste waarschuwing. De eerstvolgende link, vraag of opmerking over flashen of unlocken komt neer op een OW.
!!!
[edit]
Dit topic is over de 1000 replies. Dat betekend dat er een nieuw deel aangemaakt kan moet worden. Iemand die dat even kan doen?
[ Voor 18% gewijzigd door Xandrios op 04-09-2004 21:07 ]
Verwijderd
Geen matches
Ik wil nog steeds weten welke firmware versie ik heb,
bij het intoetsen van *#9999# krijg ik REV E7 1.6
wat houdt dit in?
bij het intoetsen van *#9999# krijg ik REV E7 1.6
wat houdt dit in?
Verwijderd
Geen matches
nee gek hoor al mensen met zulke uitroep tekens gaan werken heb ik zo iets van nou ja zeg hallo ben geen klein kind
Verwijderd
Geen matches
is de e700/e710 ook met prepaid te krijgen? Of is ie dan gelijk weer iets van 400 euro?
Verwijderd
Geen matches
ik heb voor je gekeken maar op internet staat het niet alleen met abonnement
Verwijderd
Geen matches
Ik heb een back-up gemaakt van mijn oude menu en daar stond een beltoon in die ik nu ook wil gebruiken is het mogelijk die in mijn nieuwe menu te kopiëren??
BVD
BVD
Ik heb sinds gisteren de Samsung sgh-e710 maar die doet een beetje vreemd
als ik gesmst heb. Dan maakt ie achtergrond kleuren van het menu en ook
van het scherm een willekeurige kleur, b.v. in ene rood met blauw of
groen. Het is lastig uit te leggen. Als ik op menu>berichten klik zie ik
dit: Groene achtergrond, rode selectiebalk, blauwe balk met "kies" en menu
terug toetsje. Het is over wanneer de telefoon uit en aan is geweest, heeft iemand dit probleem ook?
als ik gesmst heb. Dan maakt ie achtergrond kleuren van het menu en ook
van het scherm een willekeurige kleur, b.v. in ene rood met blauw of
groen. Het is lastig uit te leggen. Als ik op menu>berichten klik zie ik
dit: Groene achtergrond, rode selectiebalk, blauwe balk met "kies" en menu
terug toetsje. Het is over wanneer de telefoon uit en aan is geweest, heeft iemand dit probleem ook?
Verwijderd
Geen matches
hallo allemaal !
mischien is deze onderwerp al oud ,maar werkt een usb kabel van een E700 ook op mijn E710?
en waar haal ik de benodigde software vandaan?
mischien is deze onderwerp al oud ,maar werkt een usb kabel van een E700 ook op mijn E710?
Verwijderd
Geen matches
De kabel van de E700 werkt niet op de E710 helaasVerwijderd schreef op 10 september 2004 @ 20:19:
hallo allemaal !
Verwijderd
Geen matches
Gents and dolls,
Zit bij me zussie ff de boel te installeren, maar als ik de USB-kabel in de E710 doe, valtie meteen uit en is de batterij volledig leeg
. Dit is dus nog voordat ik em uberhaupt in de pc heb zitten en de software is ook nog niet geinstalleerd. Is namelijk een oud beessie: win98 en analoge lijn.
Iemand een idee hoe dit komt en hoe te verhelpen?
Cheers, SvdW
Zit bij me zussie ff de boel te installeren, maar als ik de USB-kabel in de E710 doe, valtie meteen uit en is de batterij volledig leeg

Iemand een idee hoe dit komt en hoe te verhelpen?
Cheers, SvdW
Verwijderd
Geen matches
hallo, iedereen!
ik heb net een datakabel voor de samsung e710 besteld bij salesplaza.nl (de kabel pcb093lbe).
weet iemand misschien hoe lang het duurt bij sales plaza, voordat je de spullen binnen hebt.
enne, welke software heb ik nodig om foto's en andere firmware en zo op de telefoon te zetten?
alvast bedankt
roBBert
ik heb net een datakabel voor de samsung e710 besteld bij salesplaza.nl (de kabel pcb093lbe).
weet iemand misschien hoe lang het duurt bij sales plaza, voordat je de spullen binnen hebt.
enne, welke software heb ik nodig om foto's en andere firmware en zo op de telefoon te zetten?
alvast bedankt
roBBert
Beste Mensen,
ik heb nu ongeveer 30 van de 41 pagina's doorgelezen en nu ben ik mijn geduld kwijt (tis ineens weg, heel gek
) en dus ga ik waarschijnlijk domme vragen stellen;
- Het geluid van de cam willen meerdere mensen uit hebben maar dit kan niet las ik ergens omdat het verplicht is? Beetje vaag want Sony Ericsson kan wel fotograferen zonder geluid? Is hier echt geen oplossing voor?
- Als ik gebeld word dan blijft die disco maar afgaan op mijn 710 (dus aan de buitenkant die led met al die "leuke" kleurtjes). Ben ik nou echt over een optie heen aan het kijken of kan die niet uit?
Thanks in advance
ik heb nu ongeveer 30 van de 41 pagina's doorgelezen en nu ben ik mijn geduld kwijt (tis ineens weg, heel gek
- Het geluid van de cam willen meerdere mensen uit hebben maar dit kan niet las ik ergens omdat het verplicht is? Beetje vaag want Sony Ericsson kan wel fotograferen zonder geluid? Is hier echt geen oplossing voor?
- Als ik gebeld word dan blijft die disco maar afgaan op mijn 710 (dus aan de buitenkant die led met al die "leuke" kleurtjes). Ben ik nou echt over een optie heen aan het kijken of kan die niet uit?
Thanks in advance
Geniet maar tweak met mate
Verwijderd
Geen matches
dat camera geluidje kun je niet zo via de foon uitzetten, dit kan alleen via die datakabel en een 'mod' (d8 ik )
en dat met die leds als je gebeld wordt, volgens mij kun je dat niet uitzetten.
en trouwens, ik wil graag weten hoe mijn bestelling via salesplaza wordt bezorgd.
kom mij pakketje (datakabel pcb093lbe) gewoon met de normale post, of wordt het via select vracht of iets dergelijks gebracht?
alvast erg bedankt
en dat met die leds als je gebeld wordt, volgens mij kun je dat niet uitzetten.
en trouwens, ik wil graag weten hoe mijn bestelling via salesplaza wordt bezorgd.
kom mij pakketje (datakabel pcb093lbe) gewoon met de normale post, of wordt het via select vracht of iets dergelijks gebracht?
alvast erg bedankt
Verwijderd
Geen matches
@ Ludachris (of iemand anders die de driver heeft)
Zou je me kunnen vertellen waar ik de USBtoCOM Bridge driver vandaan kan halen. Mijn computer is kapot gegaan en ik kan nu mijn E710 niet synchroniseren met EasyStudio, omdat mijn computer maar 2 com-poorten ziet, en dus niet de derde USB compoort.
Alvast bedankt!!
Zou je me kunnen vertellen waar ik de USBtoCOM Bridge driver vandaan kan halen. Mijn computer is kapot gegaan en ik kan nu mijn E710 niet synchroniseren met EasyStudio, omdat mijn computer maar 2 com-poorten ziet, en dus niet de derde USB compoort.
Alvast bedankt!!
Verwijderd
Geen matches
weet iemand misschien waar ik bewegende achtergrondjes voor mijn e710 kan halen (gratis als het kan
) zodat ik die met mijn datakabel (als ik die nog krijg van sales plaza) op mijn telefoonkan zetten.
Verwijderd
Geen matches
Gents, had laatst volgens mij een berichtje gepost, maar kannem niet meer trugvinden. Gaat erom dat als ik de datakabel aan de E710 klik, deze meteen uitschakelt en de batterij meteen helemaal leeg is; bizar! Iemand problemen mee c.q. weet hoe het op te lossen? Heb momenteel nog niets geinstalleerd op de pc...
En nu officieel aan iemand de eer om een nieuw topic hierover te openen.
Wie o Wie wil deze kans niet aan zijn neus voorbij laten gaan?
Wie o Wie wil deze kans niet aan zijn neus voorbij laten gaan?
^^ herhaalde oproep, gegadigden mogen zich meldenXandrios schreef op 04 september 2004 @ 21:00:
Verwijderd
Geen matches
hoe doe je da dan?
een nieuw topic starten of een nieuw deel maken over dit onderwerp?
een nieuw topic starten of een nieuw deel maken over dit onderwerp?
Ik weet niet of dit al bekend was maar als je in een smsje iets met een trema zet bijvoorbeeld marielle met puntjes boven de e dan neemt dat meteen 100 karakters in gebruik en kom je op sms 2/3 stel dat je deze dan verzend dat komt alleen smsje in aan met marielle erin en voor de rest niets.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Eerste en laatste waarschuwing in deze thread: Alles dat met flashen, unlocken en al die zooi te maken heeft, is niet de bedoeling. Zie deze link voor meer info.
Eerste en laatste waarschuwing in deze thread: Alles dat met flashen, unlocken en al die zooi te maken heeft, is niet de bedoeling. Zie deze link voor meer info.