Het Samsung E710 topic

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 1.790 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ok vorige berichtje van entonox is dus van mij!!!!!!!!!! Excuus broerlief haha je stond nog ingelogd!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Juulx welke firmware heb jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
EntonoX schreef op 08 augustus 2004 @ 12:31:
Nou sorry hoor Robbertje!!! Excuseer me lompheid!!!! Ik d8 eigenlijk dat forums en topics iets was waar je vragen kunt stellen en informatie kunt vinden! Tja en aangezien dit een druk bezocht topic is (van welgeteld 38 pagina's) d8 ik nou het zal geen kwaad kunnen het nog eens te vragen! We zijn hier toch immers om de medemens te helpen!!! Maar goed, no hard feelings... ;)

TJa dat GPRS vind ik nog steeds raar, hebben jullie dat niet dan???

Waarom ik nu nog een e710 heb gekocht met voda? Nou dat zal ik uitleggen, ik wist helemaal niet dat voda er een eigen firmware in had gezet! En daarbij, ik had al twee jaar een abo bij voda en die ging ik verlengen i.v.m. tevredenheid! Toen werd mij deze foon aangeboden dus dat vond ik natuurlijk prima!! vandaar!!
dat GPRS kun je weghalen door ergens in te stellen ''GPRS verbinden wanneer nodig'' IPV ''altijd online''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik heb gewoon de firmware van vodafone!
Ik zal eens gaan kijken of ik dat ergens kan vinden om die gprs uit te zetten, vreemd hoor!:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 11:46:
Hey, ik heb vorige week zaterdag een e 710 gekocht. Met een hi abb van 30 € per maand. Het toestel koste me 69,00. Bij een abb van € 100 per maand is die pas gratis, tenminste volgens Primafoon en T4T.
Ja dat dacht ik ook dat de E710 pas bij €100 euro gratis is... Maar toen ik hem bij Belcompany haalde, zeiden ze bij de Primafoon dat ze hem nog niet hadden (in Eindhoven dan he). Dus ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
EntonoX schreef op 08 augustus 2004 @ 12:31:
Nou sorry hoor Robbertje!!! Excuseer me lompheid!!!! Ik d8 eigenlijk dat forums en topics iets was waar je vragen kunt stellen en informatie kunt vinden! Tja en aangezien dit een druk bezocht topic is (van welgeteld 38 pagina's) d8 ik nou het zal geen kwaad kunnen het nog eens te vragen! We zijn hier toch immers om de medemens te helpen!!! Maar goed, no hard feelings... ;)

TJa dat GPRS vind ik nog steeds raar, hebben jullie dat niet dan???

Waarom ik nu nog een e710 heb gekocht met voda? Nou dat zal ik uitleggen, ik wist helemaal niet dat voda er een eigen firmware in had gezet! En daarbij, ik had al twee jaar een abo bij voda en die ging ik verlengen i.v.m. tevredenheid! Toen werd mij deze foon aangeboden dus dat vond ik natuurlijk prima!! vandaar!!
Hehe idd no hard feelings... 't is je geraden! ;) Maar ik heb bij KPN ook m'n GPRS gewoon geactiveerd maar maakt idd niks uit of je hem wel of niet aan hebt staan, alleen het gebruik kost wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Hoe zet je .s3 files op je telefoon??

Aha met opiflash dus :P

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2004 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Geen matches
blmp schreef op 04 augustus 2004 @ 11:56:
ik heb de samsung E710 nu ongeveer un week :) . En toen hadden ze bij ons op de markt un USB datakabel(merkloos), ik dacht halen die hap omdat ze hem in de gewone winkels niet hadden :o . Nu heb ik hem, ik installeer alles, ook easyGPRS(gedownload van samsungmobile.com) maar hij word niet herkend :( , de kabel doet het wel want ik heb mn mob geflasht met optiflash. weten jullie waaraan dit ligt :? ? doe ik soms iets verkeerd of is ut un flash only kabel ofsow :D
prob opgelost :) , khad 2dagen geleden de orginele gehaald bij T4T voor 24,95 en die neppe weggelegt. En die doet alles perfect gewoon in 1x zonder egt iets te doen :P . Alleen da 40kb limiet voor ringtones is egt f*ck :(

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Weet iemand waar je gratis games kan downloaden voor de E710, om ze vervolgens via de computer te kunnen uploaden? Heb nu zo'n beetje alles wel gedaan met mijn telefoon wat mogelijk is, maar ik weet nog steeds niet waar ik gratis games vandaan kan halen.

Veel sites adverteren ermee, maar als puntje bij paaltje komt, moet je of met de creditcard betalen, of met sms.

Voor Mods
weg
Voor Ringtones
weg

[ Voor 12% gewijzigd door Xandrios op 04-09-2004 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ten eerste even vermelden dat ik ook de e710 van vodafone heb met een abonnement van 23 euro p/m waarbij de foon gratis is en de eerste 2 maanden abbo gratis. Dus waarom hij pas vanaf 100 p/m gratis zou zijn snap ik niet??
Ten tweede heb ik de datakabel voor deze foon sinds kort ook, heb veel gekloot ermee onder andere met easy link enzo en uiteindelijk met EasyGPRS, maar deze werkt ook niet. Mijn telefoon wordt gewoon in de verste verte niet herkend. Het programma start op maar de telefoon blijft aangeduidt als 'offline'. HOE??? Ik sluit alles aan voordat ik de telefoon en dan de pc aanzet (overdreven omdat ik allang radeloos ben), en alle software en instellingen zouden volgens alle geraadpleegde handleidingen kloppen! HELP!!!
PS: seriële kabel
Thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
ik heb nu via IR contact met me laptop maar kan ik dan ook bestanden versturen van me telefoon naar me laptop? Zoja hoe?

en is er al een easy gprs update om filmpjes op je pc te zetten vanaf je telefoon?

later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik heb ff een vraagje...
Ben wel nieuw hier dus weet nie egt goed hoe alles werkt maarja...
Ik heb laatst een samsung e710 met vodafone simlock gekocht,
Maar nu zit ik met dah stomme vodafone menu en alles daar omheen.
Ik heb hier wel geleze dat je dat kunt veranderen maar weet nie hoe en of dat wel veilig is.
Wie kan mij hier mee helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op 16 augustus 2004 @ 11:49:
Ik heb ff een vraagje...
Ben wel nieuw hier dus weet nie egt goed hoe alles werkt maarja...
Ik heb laatst een samsung e710 met vodafone simlock gekocht,
Maar nu zit ik met dah stomme vodafone menu en alles daar omheen.
Ik heb hier wel geleze dat je dat kunt veranderen maar weet nie hoe en of dat wel veilig is.
Wie kan mij hier mee helpen?
Je kunt die vodashit wegkrijgen door hem je telefoon te flashen. Hiermee vervang je de firmware. Door deze firmware te vervangen, kun je het originele Samsung menu in je telefoon zetten. Dit flashen doe je met Optiflash, maar er zijn wel risico's aan verbonden! Als je flasht moet je altijd van te voren een backup maken van je huidige firmware! Daarna moet je de firmware pas vervangen!
Om te flashen heb je ook nog een datakabel nodig, deze kun je vinden op de www.prijzenstunters.nl.

Voor verdere vragen kun je ook eens hier kijken:

weg

Succes en mzzl!!

Robbert

[ Voor 3% gewijzigd door Xandrios op 04-09-2004 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Hallo allemaal................

Ik heb ook een vraagje over de E710................

Je kan daar dus beelden mee opnemen(filmpje) en fotoos mee maken...........

Nu kan ik ik dus via de datakabel alleen fotoos uploaden naar de PC, maar die filmpjes herkent/ontdekt de PC/telefoon niet??

Ik heb begrepen uit dit TOPIC (jaja, ik heb wel wat doorgelezen;)), dat het dus aan de versie van GPRS ligt......

Is er wel een ander programmaatje waarmee ik dat kan doen??

Bedankt,

Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonCorleone
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-04-2021
Geen matches
Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 08:05:
Hallo allemaal................

Ik heb ook een vraagje over de E710................

Je kan daar dus beelden mee opnemen(filmpje) en fotoos mee maken...........

Nu kan ik ik dus via de datakabel alleen fotoos uploaden naar de PC, maar die filmpjes herkent/ontdekt de PC/telefoon niet??

Ik heb begrepen uit dit TOPIC (jaja, ik heb wel wat doorgelezen;)), dat het dus aan de versie van GPRS ligt......

Is er wel een ander programmaatje waarmee ik dat kan doen??

Bedankt,

Peter
Voor zo ver ik weet bestaat er nog geen ander programma, of update van easyGPRS.

respect tha DON Don's SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op 16 augustus 2004 @ 20:37:
[...]

Je kunt die vodashit wegkrijgen door hem je telefoon te flashen. Hiermee vervang je de firmware. Door deze firmware te vervangen, kun je het originele Samsung menu in je telefoon zetten. Dit flashen doe je met Optiflash, maar er zijn wel risico's aan verbonden! Als je flasht moet je altijd van te voren een backup maken van je huidige firmware! Daarna moet je de firmware pas vervangen!
Om te flashen heb je ook nog een datakabel nodig, deze kun je vinden op de www.prijzenstunters.nl.

Voor verdere vragen kun je ook eens hier kijken:

weg
Succes en mzzl!!

Robbert
THNX Robbert maar nu heb ik nog een vraagje, welke firmware kan ik hier dan t beste voor gebruiken want ik heb op die site gekeke en daar staat er wel meer dan een en ik heb al een datakabel, een seriele moet het persee een USB zijn?

[ Voor 3% gewijzigd door Xandrios op 04-09-2004 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
ik wil een update zodat ik me filmpjes kun downloaden !!!

Verwijderd

Geen matches
Hee

Het geluid van me camera, krijg ik niet uit. En ik las dat er een manier was om met een code hem uitzetten, zo las ik ook dat er je weer andere problemen met volume kan krijgen. Maar nou wilde ik die code proberen (*#8999*8378#) Maar waar moet ik hem eigenlijk intypen en zorgen dat er geen andere dingen fout gaan. Is het naderhand weer te herstellen?

En weet iemand wanneer er ongeveer een update komt, om de filmpjes doorte sturen naar je pc?

Alvast bedankt groetjes

Edit: Hoe kan ik zorgen dat hij het geluid harder afspeelt als ik memo of filmpje afspeel? Omdat het zo extreem zacht is?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2004 16:46 ]

Verwijderd

Geen matches
Kan iemand mij vertelle waar ik de externe klok van de e715 vandaan kan hale...
En hoe ik deze in mn telefoon plant...

• gehlan
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-04-2022
Geen matches
Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 12:10:
Hee

Het geluid van me camera, krijg ik niet uit. En ik las dat er een manier was om met een code hem uitzetten, zo las ik ook dat er je weer andere problemen met volume kan krijgen. Maar nou wilde ik die code proberen (*#8999*8378#) Maar waar moet ik hem eigenlijk intypen en zorgen dat er geen andere dingen fout gaan. Is het naderhand weer te herstellen?

En weet iemand wanneer er ongeveer een update komt, om de filmpjes doorte sturen naar je pc?

Alvast bedankt groetjes

Edit: Hoe kan ik zorgen dat hij het geluid harder afspeelt als ik memo of filmpje afspeel? Omdat het zo extreem zacht is?
Geluid van je camera kun je alleen uitzetten dmv een mod, die kun je wel op nmarco's site vinden. Je moet deze erin flashen mbv optiflash

PS: let wel op je firmware versie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Duncan schreef op 16 februari 2004 @ 22:09:
Ik snap niet waarom Samsung niet begrijpt dat bluetooth toch echt wel nodig is op een high-end telefoon :(
idd, ik wacht wel totdat ze snappen dat het gewoon d'r op moet, zolang blijf ik maar bij nokia

maar hij ziet er wel top uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Geen matches
Als ik me foon uit heb gezet voor een tijdje staat er bij me "postvak in" van de sms soms ineens een bericht van 1010 , maar die kan ik niet openen.

Iemand die weet wat dat is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
sorry nooit gehad :( succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik heb laatst mijn telefoon geflasht en heb de DF4 firmware er op gezet,
maar wie kan mij vertelle wat het verschil is tussen de DE5 firmware en de DF4 firmware.
En hoe krijg ik een mod in men telefoon gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Hier op deze pagina http://www.howardforums.c...ad.php?s=&threadid=436486 staan foto's van mijn E710 met zilveren behuizing die ik heb gekocht via marktplaats, het overzetten duurt een tijdje, want je meot alles wel nauwkeurig overzetten, en bijvoorbeeld t magneetje niet vergeten die op de originele behuizing zit!

Hebben jullie al nieuwe frotnjes ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 16:04:
[...]

THNX Robbert maar nu heb ik nog een vraagje, welke firmware kan ik hier dan t beste voor gebruiken want ik heb op die site gekeke en daar staat er wel meer dan een en ik heb al een datakabel, een seriele moet het persee een USB zijn?
Umm w.b.t. die precieze firmware zeg ik liever niks, want dat weet ik zelf niet eens zo zeker haha! :*) Volgens mij is het gewoon die DF4 firmware... Maar ja moet je eerst zeker weten... Maar w.b.t. je 2de (stuk simpelere vraag :P ), nee het moet zeker niet perse een usb zijn, soms is serieel zelfs beter, maar USB is net dat beetje sneller dan een seriele kabel en het is zeg maar plug n play dus ja, maar het maakt niet zoveel uit! Iig nog veel succes! En vragen.. laat het dan maar weten! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op 21 augustus 2004 @ 16:07:
Hier op deze pagina http://www.howardforums.c...ad.php?s=&threadid=436486 staan foto's van mijn E710 met zilveren behuizing die ik heb gekocht via marktplaats, het overzetten duurt een tijdje, want je meot alles wel nauwkeurig overzetten, en bijvoorbeeld t magneetje niet vergeten die op de originele behuizing zit!

Hebben jullie al nieuwe frotnjes ofzo?
Heej vet gedaan man!!! Nu ziet hij er bijna hetzelfde uit als de mijne haha, het enigste verschil is volgens mij dat jouw batterij geen zilvere is toch?! Ja de foto is helaas beetje onduidelijk! Maar verder goed werk man hehe, past wel precies he!

Maar heb ik meteen een vraagje (voor iedereen die er antwoord op kan geven, want ben er niet zo zeker van). Maar de vraag is als ik nu speling heb in m'n klepje, bij het openklappen en dichtklappen en zo, kan ik dat dan ook verhelpen door er een nieuwe covertje op te zetten?! Klinkt aan de ene kant wel logisch toch?!

En nog een kleiner vraagje, zijn de covers alleen in de kleuren zilver en dat paars/blauwig?! Of ook nog andere kleuren?!

Iig bedankt!!

Mzzl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
hallo allemaal

omdat er veel onduidelijk is over de mogelijkheden van de E710 op het gebied van flashen van firmware, rippen van firmware, afbeeldingen uit je foon wijzigen en wegschrijven in je firmware ben ik bezig met een website

met info over:
- backup maken van de firmware
- telefoon flashen met nieuwste firmware
- pics rippen uit firmware
- pics wijzigen
- software downloads
- mod downloads
- firmware downloads

ik hou jullie op de hoogte

luun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DUS-
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-02 19:51
Geen matches
ik heb m'n e710 vandaag opgehaald en ben er wel blij mee,

nu heb ik deze hele post doorgelezen om er achter te komen of het nu wel of niet mogelijk is om ook beltonen en filmjes uit te wisselen.

nu lees ik elke keer dat het nog niet mogelijk is zolang er geen update is van easyGPRS maar ondanks dat zitten er toch een paar replies tussen van mensen die schijnbaar toch beltonen en filmpjes kunnen uitwisselen...

hoe kan het dan dat die mensen het wel lukt? gebruiken die een andere datakabel dan (zo ja, welke en waar vandaan?) of is het gewoon toeval...?

werk zelf met irda en dat werkt het voor de rest perfect, afgezien van de beltonen en dergelijke...

dus..........?

iemand...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
-DUS- schreef op 24 augustus 2004 @ 20:07:
ik heb m'n e710 vandaag opgehaald en ben er wel blij mee,

nu heb ik deze hele post doorgelezen om er achter te komen of het nu wel of niet mogelijk is om ook beltonen en filmjes uit te wisselen.

nu lees ik elke keer dat het nog niet mogelijk is zolang er geen update is van easyGPRS maar ondanks dat zitten er toch een paar replies tussen van mensen die schijnbaar toch beltonen en filmpjes kunnen uitwisselen...

hoe kan het dan dat die mensen het wel lukt? gebruiken die een andere datakabel dan (zo ja, welke en waar vandaan?) of is het gewoon toeval...?

werk zelf met irda en dat werkt het voor de rest perfect, afgezien van de beltonen en dergelijke...

dus..........?

iemand...?
Met EasyGPRS is het wel mogelijk om beltonen op je telefoon te zetten alleen is het nog niet mogelijk om filmpjes op te slaan! Ik weet niet of dit in de volgende versie van EasyGPRS wel mogelijk is. Met F9 in EasyGPRS kun je een melodie naar je telefoon sturen.

Verwijderd

Geen matches
Ik had wat vragen naar de Samsung klantenservice gestuurd. Leek me wel leuk om dit ff hier te posten.
Geachte heer/mevrouw

Het geluid van me camera, krijg ik niet uit. Dat geluid dat je hoort als je foto neemt. Nou las ik op internet dat het mogelijk is om het uitzetten, via de code *#8999*8378#, maar ik las ook dat je dan problemen kunt krijgen met andere geluiden, dus ik heb daar maar niets aangedaan.
En als ik een memo of videoclipje afspeel, hoe krijg ik het geluid dan harder? Want ik hoor het heel zacht uit de speakertje komen.
En weet u wanneer er een update komt voor EasyGPRS zodat ik filmpjes op naar m'n pc kan laden?

Alvast bedankt

Groeten Placid
Geachte heer Placid,

Bedankt voor uw email aangaande uw SGH-E710.
Conform de Europese wet- en regelgeving is het verplicht om een geluidje te laten
horen wanneer er een foto wordt genomen met een ingebouwde camera in een telefoon. Wanneer u het geluid zou uitschakelen, dan verliest u de garantie van de telefoon.

Het is niet mogelijk om het geluid uit de speakers te verhogen. Momenteel is er nog geen software beschikbaar waarmee u opgenomen video\'s kunt overplaatsen naar de PC. Helaaas is het ook nog niet bekend wanneer deze
beschikbaar zal zijn. Zodra de software beschikbaar is kunt u deze downloaden via de volgende link,
http://nl.samsungmobile.com/mobile_phone/sgh-e710/manual.jsp

Ik hoop dat dit voor u van nut was. Indien u verdere vragen
heeft, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

Mandy
Samsung Electronics

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2004 12:25 . Reden: Foutjes ]

Verwijderd

Geen matches
gehlan schreef op 19 augustus 2004 @ 18:37:
[...]

Geluid van je camera kun je alleen uitzetten dmv een mod, die kun je wel op nmarco's site vinden. Je moet deze erin flashen mbv optiflash

PS: let wel op je firmware versie!
Hee,
Hoe kan ik zien wat voor firmware erop staat. Hoe kan ik die mods op een veilige manier erin flashen? bijv: die van camerageluid aan/uit? Hoe weet ik dan als het gelukt is? Hiervoor heb ik een datakabel nodig. Ik zag dat de files .s3 files waren. moet dat in een speciale map in het samsung toestel?

Ik zag ook nog dit op de site van nmarco dit Afbeeldingslocatie: http://e710mod.altervista.org/immagini_sito/anteprime/barraF4.GIF, Maar is dit alleen voor de e700/e715?

Alvast bedankt
Placid

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2004 12:45 . Reden: verkeerde woorden gebruikt ]

Verwijderd

Geen matches
Je hebt er inderdaad een datakabel voor nodig,de S3 files hoeven niet in een aparte map,als je ze erin flasht vervangen ze het origineel gewoon.Hoe je kan zien of het gelukt is,nou....gelijk zie je dat aan bijvoorbeeld je antenne en het batterij indicatortje,en dat van dat camerageluid,maak maar eens een foto,dan hoor je nix meer ;)

En het plaatje dat je laat zien,is voor de E710

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2004 22:12 ]

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 22:10:
.....

En het plaatje dat je laat zien,is voor de E710
Maar hoe is het dan mogelijk om kleuren te laten zien. Op een schermpje waar maar 16 grijstinten opzitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Dit is voor je binnenscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-07 20:06
Geen matches
Aangezien ik op de site van IA bij het onderdeel GSM Stuff voor Samsung zat te kijken en daar onwijs geile frontjes zag :9~ , wil ik er 2 bestellen, namelijk
deze : Afbeeldingslocatie: http://store1.yimg.com/I/123accessories4nokias_1803_4440316(carbon look) :9~
en deze : Afbeeldingslocatie: http://store1.yimg.com/I/123accessories4nokias_1803_4421144(chrome/silver look) _/-\o_
Alleen vroeg ik mij af hoe ik deze erop ga doen, aangezien het ook de hele zijkand (zegmaar die grijze rand naast het blauwe in het midden) vervangd, het voordeel is dat er ook een nieuw ruitje in zit wat bij mij is gebroken, en een nieuw ruitje kost alleen E40,- :( .
Weet iemand hier hoe je het makkelijkst dat bestaande frontje er af kan slopen voordat ik straks 2 krengen bestel en ik heb er nix aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Hoi,

weet iemand of er een programma is om bijvoorbeeld *.mp3 bestanden om te zetten naar *.mmf bestanden? zodat je zelf leuke liedjes om kunt zetten naar een beltoon voor de E710?

Let me know!

thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-07 20:06
Geen matches
Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 12:32:
Hoi,

weet iemand of er een programma is om bijvoorbeeld *.mp3 bestanden om te zetten naar *.mmf bestanden? zodat je zelf leuke liedjes om kunt zetten naar een beltoon voor de E710?

Let me know!

thanks!
Weleens gehoord van zoeken? :Z

voor deze x :
1.Google: MP3 to MMF
2.GoT search: MP3 MMF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Hoe kan ik erachter komen wat voor firmware ik heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 15:10:
Hoe kan ik erachter komen wat voor firmware ik heb?
*#1234#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gehlan
Geen matches
weet iemand of de e715 batterij in de e710 past?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
is er iemand die weet hoe ik mijn telefoonnummers kan weg schrijven in me laptop????? de data kabel heb ik al maar begrijp er niks van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
gehlan schreef op 27 augustus 2004 @ 20:18:
weet iemand of de e715 batterij in de e710 past?
Ik heb geen idee hoe die foon er uit ziet maar denk het wel als ze het zelfde zijn??? maar waarom zou je dat willen wat is er anders aan die andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gehlan
Geen matches
Als je het niet weet, kun je ook beter niet reageren! Ik wil gewoon een zilveren batterij maar de e710 batterij zilver kan ik nergens vinden! De e715 daarintegen wel...
Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 23:24:
[...]

Ik heb geen idee hoe die foon er uit ziet maar denk het wel als ze het zelfde zijn??? maar waarom zou je dat willen wat is er anders aan die andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik heb met optiflash een nieuw plaatje er ingezet,in een e710 maar die wil nu niet meer aan gaan........

Iemand een idee hoe ik dat weer goed krijg??? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Geen matches
Verwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 08:25:
Ik heb met optiflash een nieuw plaatje er ingezet,in een e710 maar die wil nu niet meer aan gaan........

Iemand een idee hoe ik dat weer goed krijg??? :'(
Heb je telefoon wel uit flashmode gehaald? Haal de batterij eruit en wacht ongeveer 10 sec ofzo als dat nog niet werkt haal de batterij en simkaart eruit voor een hele nacht, ik mensen die op deze wonderbaarlijke manier hun telefoon weer aan de praat kregen. En heb je ook wel gecheckt of je tijdens het flashen of het voorbereiden ervan niks verkeerds deed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Nou alles werkt weer,idd bat er even uit laten.....maar nou weet ik alleen niet hoe ik die .S3 files in krijg zonder dit gedoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
is er iemand hier geweest die ook problemen heeft gehad met zijn tril functie??

heb hem nu twee weken en in die weken heeft hij het nooit gedaan, tot vandaag ineens ging hij wel trillen terwijl ik er alles aan geprobeert heb en ben zelf terug gegaan daar de winkel waar ik hem heb gekocht. Heel vreemd dat hij het nu ineens wel doet |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 17:05:
is er iemand hier geweest die ook problemen heeft gehad met zijn tril functie??

heb hem nu twee weken en in die weken heeft hij het nooit gedaan, tot vandaag ineens ging hij wel trillen terwijl ik er alles aan geprobeert heb en ben zelf terug gegaan daar de winkel waar ik hem heb gekocht. Heel vreemd dat hij het nu ineens wel doet |:(
Welke optie heb je gekozen binnen menu 4.3???! Dus geluidopties en dan type belsignaal! Als je daar melodie hebt staan kan hij alleen gaan trillen als er in jouw beltoon de Vibrate functie is opgenomen. De standaard beltonen van Samsung hebben wel de led-functie opgenomen maar geen vibrate functie. Eigen gemaakte of gedownloade ringtones kunnen dat wel hebben! Anders kun je het zelf toevoegen, maar moet je ff de post doorlezen kom je wel een link tegen naar zo'n proggie. Maar daaar moet je ff naar kijken en anders moet je hem gewoon op trillen+melodie zetteN, maar dan trilt ie eerst vorodat hij de beltoon afspeelt...

iig succes lukt het niet post maar ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 20:20:
[...]

Welke optie heb je gekozen binnen menu 4.3???! Dus geluidopties en dan type belsignaal! Als je daar melodie hebt staan kan hij alleen gaan trillen als er in jouw beltoon de Vibrate functie is opgenomen. De standaard beltonen van Samsung hebben wel de led-functie opgenomen maar geen vibrate functie. Eigen gemaakte of gedownloade ringtones kunnen dat wel hebben! Anders kun je het zelf toevoegen, maar moet je ff de post doorlezen kom je wel een link tegen naar zo'n proggie. Maar daaar moet je ff naar kijken en anders moet je hem gewoon op trillen+melodie zetteN, maar dan trilt ie eerst vorodat hij de beltoon afspeelt...

iig succes lukt het niet post maar ff
Dank je wel.....maar dat is nou juist het gekke heb alles gedaan wat jij zei toen ik hem net had. En vandaag een nieuwe beltoon er in gezet en ineens trilt hij bij alles. Als ik de optie op het toetsen boord aan zetten modus stil trilde hij niet en zins vandaag wel....vind het echt heel vaag....maar goed hij trilt LOL

bedankt voor je reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
yo luun hoe is het met je website??? Laat ons ff weten hoe het er voor staat.

trouwens, wat geinig dat ze verplicht zijn een geluidje bij de cam. te stoppen!!! nooit geweten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 20:37:
[...]

Dank je wel.....maar dat is nou juist het gekke heb alles gedaan wat jij zei toen ik hem net had. En vandaag een nieuwe beltoon er in gezet en ineens trilt hij bij alles. Als ik de optie op het toetsen boord aan zetten modus stil trilde hij niet en zins vandaag wel....vind het echt heel vaag....maar goed hij trilt LOL

bedankt voor je reactie
Haha graag gedaan _/-\o_ Heb m'n sociale rol weer vervuld haha ;) Maar je moet maar eens verder kijken op internet voor beltonen met vibrate functie en led functie. Op mijn eigen website (myrobbert.tk) staan er ook een paar, maar weet eigenlijk niet zo heel zeker of die allemaal vibrate hebben anders kun je wel ff mailen of zo over welke je wilt hebben en dan kan ik het wel toevoegen is zo gebeurd. Maar zie t wel...

Ben blij dat mijne nog gezond is :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op 29 augustus 2004 @ 18:52:
[...]
Ben blij dat mijne nog gezond is :*)
hahahahah nou die van mij nu ook weer had denk ik last van een dipje :)

ga ff kijken op je site ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ff een vraagje, ik probeer achter mijn firmware versie te komen.
Ik heb gezocht en gevonden dat je dit doet met *#9999#

Maar dan geeft hij dit aan:

REV E& 1.6

Wat houdt dit in????

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
het is natuurlijk REV E7 1.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
?????wat voor foon hebbie want die van mij een E710 doet dat niet met die code :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
bij jouw is het dan waarschijnlijk *#1234#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 19:00:
bij jouw is het dan waarschijnlijk *#1234#
uhmmm nee ook niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik heb gewoon een E-710, maar weet iemand mischien wat dat inhoud, welke versie ik dan heb, vind het een beetje vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Hey mensen,

ik heb sinds kort een samsung e710 (top toestel). Ik heb alleen 1 klein probleempje ik wil graag van het vodafone menu af. Wie kan mij helpen op een back-up te maken van mijn oude menu om er vervolgens een nieuw (niet vodafone menu) in te zetten. Ik beschik over een datakebel en IRDA.

bvd _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2004 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Als het goed is zou die code *#1234# bij elke Samsung E710 moeten werken. Het is namelijk de officiële code. Je hoeft hem alleen in te typen op het hoofdscherm en dan na dat laatste # zou hij je firmware versie aan moeten geven!

Als hij dit niet doet, um ja dan weet k het verder ook niet, maar hij zou MOETEN werken! Iig succes _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Laatst online: 11-09 12:43
Geen matches
mijn eerste topic die vol gaat :)

heb zelf inmiddels een andere telefoon, maar toch leuk dat deze nog loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op 01 september 2004 @ 18:12:
[...]

Als het goed is zou die code *#1234# bij elke Samsung E710 moeten werken. Het is namelijk de officiële code. Je hoeft hem alleen in te typen op het hoofdscherm en dan na dat laatste # zou hij je firmware versie aan moeten geven!

Als hij dit niet doet, um ja dan weet k het verder ook niet, maar hij zou MOETEN werken! Iig succes _/-\o_
uhmmm zal wel blond zijn want nu doet hij het ineens E710XXDF4 .......volgens mij is het gewoon een foon met gekke neigingen nou ja pas dan goed bij me ben ook een beetje gek 8)7

Verwijderd

Geen matches
quote:
Robbertje schreef op 01 september 2004 @ 18:12:
[...]

Als hij dit niet doet, um ja dan weet k het verder ook niet, maar hij zou MOETEN werken! Iig succes

nou doet nix bij mij ben ik nou gek of is m'n tel lurup???

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op 30 augustus 2004 @ 22:08:
Ff een vraagje, ik probeer achter mijn firmware versie te komen.
Ik heb gezocht en gevonden dat je dit doet met *#9999#

Maar dan geeft hij dit aan:

REV E& 1.6

Wat houdt dit in????

Bedankt.
krijg nou titten met *#9999# doet ie het wel en heb ik het zelfde

Verwijderd

Geen matches
Staan weer nieuwe mods op de site
weg
Op de kalender na heb ik ze er bijna allemaal in _/-\o_

[ Voor 18% gewijzigd door Xandrios op 04-09-2004 20:57 ]

Verwijderd

Geen matches
@ all flashers

Ik heb een probleem met het flashen van mijn telefoon. Als ik met optiflash een back-up van mijn oude vodashit menu wil maken lukt dit niet. Het begint goed maar op een gegeven moment komt er te staan hit on/off button, als ik dit doe gebeurt er niks druk ik er nog een keer wat langer op gaat mijn telefoon aan en staat er op mijn tel. scherm plaats sim kaart. Wie kan mij helpen met dit probleem. Ik heb optiflash 3.6 & 3.7 geprobeerd en bij beide geeft hij hetzelfde aan. Ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit probleem....

B.V.D. _/-\o_ |:( _/-\o_ |:(

• gehlan
Geen matches
Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 14:57:
@ all flashers

Ik heb een probleem met het flashen van mijn telefoon. Als ik met optiflash een back-up van mijn oude vodashit menu wil maken lukt dit niet. Het begint goed maar op een gegeven moment komt er te staan hit on/off button, als ik dit doe gebeurt er niks druk ik er nog een keer wat langer op gaat mijn telefoon aan en staat er op mijn tel. scherm plaats sim kaart. Wie kan mij helpen met dit probleem. Ik heb optiflash 3.6 & 3.7 geprobeerd en bij beide geeft hij hetzelfde aan. Ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit probleem....

B.V.D. _/-\o_ |:( _/-\o_ |:(
Batterij eruit halen he! ;) En druk je wel hard genoeg? Kabel even opnieuw erin wil soms ook weleens helpen...

Verwijderd

Geen matches
gehlan schreef op 02 september 2004 @ 15:42:
[...]

Batterij eruit halen he! ;) En druk je wel hard genoeg? Kabel even opnieuw erin wil soms ook weleens helpen...
Bedankt _/-\o_ zal het gelijk ff proberen want ik had alleen de simkaart eruit gehaald

Verwijderd

Geen matches
weg

[ Voor 157% gewijzigd door Xandrios op 04-09-2004 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Sinds een maand ook een happy eigenaar van de E710 maar wel een enorme nitwit.... 8)7

Is er iemand die mij wil helpen met het gebruik van Easygprs? Ben nou al twee dagen bezig en krijg het niet voor elkaar. :? Ik zal wel wat fout doen maar kom er niet achter wat... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 13:48:
Sinds een maand ook een happy eigenaar van de E710 maar wel een enorme nitwit.... 8)7

Is er iemand die mij wil helpen met het gebruik van Easygprs? Ben nou al twee dagen bezig en krijg het niet voor elkaar. :? Ik zal wel wat fout doen maar kom er niet achter wat... |:(
wat wil je precies weten??? de installatie of het gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik heb ook sinds kort een E710 aangeschaft in de veronderstelling dat ik de foto's en filmpjes naar mijn pc kon sturen. Heb deze thread een beetje doorgelezen en als ik het goed begrepen heb is dit nog niet mogelijk?
In het begin van deze thread wordt er overigens vermeld dat deze upgrade van EasyGprs er aan zat te komen, dan spreek ik over februari 2004. Gaat dit nog lang duren voordat de foto's en filmpjes over gezet kunnen worden naar de pc of is dit toch al mogelijk en heb ik ergens overheen gelezen? Thanks alvast! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op 04 september 2004 @ 12:08:
Ik heb ook sinds kort een E710 aangeschaft in de veronderstelling dat ik de foto's en filmpjes naar mijn pc kon sturen. Heb deze thread een beetje doorgelezen en als ik het goed begrepen heb is dit nog niet mogelijk?
In het begin van deze thread wordt er overigens vermeld dat deze upgrade van EasyGprs er aan zat te komen, dan spreek ik over februari 2004. Gaat dit nog lang duren voordat de foto's en filmpjes over gezet kunnen worden naar de pc of is dit toch al mogelijk en heb ik ergens overheen gelezen? Thanks alvast! :)
de foto's kan je wel over zetten hoor ;) teminste ik wel......boven in staan toch van die icoons??? moet je Filemanager dan telefoon en dan zie je mijn afbeeldingen of foto's en dan kan je ze zo over zetten op je comp alleen filmpjes ging nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Thanks Claudia voor je snelle reply! :) ik ga het eens uitproberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op 04 september 2004 @ 17:30:
Thanks Claudia voor je snelle reply! :) ik ga het eens uitproberen :)
graag gedaan als het niet lukt dan moet je ff gillen leg ik het anders via msn ff uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:39
Geen matches
!!!

Eerste en laatste waarschuwing in deze thread: Alles dat met Flashen, unlocken en al die zooi te maken heeft, is niet de bedoeling. Dat staat zo in de FaQ, en eigenlijk zou ik nu zo'n 15 man een OW moeten sturen.

Dit is dus de allerlaatste waarschuwing. De eerstvolgende link, vraag of opmerking over flashen of unlocken komt neer op een OW.

!!!

[edit]
Dit topic is over de 1000 replies. Dat betekend dat er een nieuw deel aangemaakt kan moet worden. Iemand die dat even kan doen?

[ Voor 18% gewijzigd door Xandrios op 04-09-2004 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
En gelijk post niemand meer iets ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik wil nog steeds weten welke firmware versie ik heb,

bij het intoetsen van *#9999# krijg ik REV E7 1.6

wat houdt dit in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op 06 september 2004 @ 18:41:
En gelijk post niemand meer iets ;)
nee gek hoor al mensen met zulke uitroep tekens gaan werken heb ik zo iets van nou ja zeg hallo ben geen klein kind :'( boven dien moest er een nieuwe topic aangemaakt worden en weet ook niet wie dat dan doet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
uhmmmm gaat deze topic ergens anders verder of is iedereen weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
is de e700/e710 ook met prepaid te krijgen? Of is ie dan gelijk weer iets van 400 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
ik heb voor je gekeken maar op internet staat het niet alleen met abonnement

Verwijderd

Geen matches
Ik heb een back-up gemaakt van mijn oude menu en daar stond een beltoon in die ik nu ook wil gebruiken is het mogelijk die in mijn nieuwe menu te kopiëren??

BVD

• doak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Geen matches
Ik heb sinds gisteren de Samsung sgh-e710 maar die doet een beetje vreemd
als ik gesmst heb. Dan maakt ie achtergrond kleuren van het menu en ook
van het scherm een willekeurige kleur, b.v. in ene rood met blauw of
groen. Het is lastig uit te leggen. Als ik op menu>berichten klik zie ik
dit: Groene achtergrond, rode selectiebalk, blauwe balk met "kies" en menu
terug toetsje. Het is over wanneer de telefoon uit en aan is geweest, heeft iemand dit probleem ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
hallo allemaal !
mischien is deze onderwerp al oud ,maar werkt een usb kabel van een E700 ook op mijn E710?
en waar haal ik de benodigde software vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 20:19:
hallo allemaal !
mischien is deze onderwerp al oud ,maar werkt een usb kabel van een E700 ook op mijn E710?
en waar haal ik de benodigde software vandaan?
De kabel van de E700 werkt niet op de E710 helaas ;)

Verwijderd

Geen matches
Gents and dolls,
Zit bij me zussie ff de boel te installeren, maar als ik de USB-kabel in de E710 doe, valtie meteen uit en is de batterij volledig leeg 8)7 . Dit is dus nog voordat ik em uberhaupt in de pc heb zitten en de software is ook nog niet geinstalleerd. Is namelijk een oud beessie: win98 en analoge lijn.
Iemand een idee hoe dit komt en hoe te verhelpen?
Cheers, SvdW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
hallo, iedereen!
ik heb net een datakabel voor de samsung e710 besteld bij salesplaza.nl (de kabel pcb093lbe).

weet iemand misschien hoe lang het duurt bij sales plaza, voordat je de spullen binnen hebt.

enne, welke software heb ik nodig om foto's en andere firmware en zo op de telefoon te zetten?

alvast bedankt

roBBert

• RJ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

RJ

Geen matches
Beste Mensen,

ik heb nu ongeveer 30 van de 41 pagina's doorgelezen en nu ben ik mijn geduld kwijt (tis ineens weg, heel gek ;)) en dus ga ik waarschijnlijk domme vragen stellen;

- Het geluid van de cam willen meerdere mensen uit hebben maar dit kan niet las ik ergens omdat het verplicht is? Beetje vaag want Sony Ericsson kan wel fotograferen zonder geluid? Is hier echt geen oplossing voor?

- Als ik gebeld word dan blijft die disco maar afgaan op mijn 710 (dus aan de buitenkant die led met al die "leuke" kleurtjes). Ben ik nou echt over een optie heen aan het kijken of kan die niet uit?

Thanks in advance :)

Geniet maar tweak met mate

Verwijderd

Geen matches
dat camera geluidje kun je niet zo via de foon uitzetten, dit kan alleen via die datakabel en een 'mod' (d8 ik )
en dat met die leds als je gebeld wordt, volgens mij kun je dat niet uitzetten.

en trouwens, ik wil graag weten hoe mijn bestelling via salesplaza wordt bezorgd.
kom mij pakketje (datakabel pcb093lbe) gewoon met de normale post, of wordt het via select vracht of iets dergelijks gebracht?

alvast erg bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
@ Ludachris (of iemand anders die de driver heeft)

Zou je me kunnen vertellen waar ik de USBtoCOM Bridge driver vandaan kan halen. Mijn computer is kapot gegaan en ik kan nu mijn E710 niet synchroniseren met EasyStudio, omdat mijn computer maar 2 com-poorten ziet, en dus niet de derde USB compoort.

Alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
weet iemand misschien waar ik bewegende achtergrondjes voor mijn e710 kan halen (gratis als het kan :) ) zodat ik die met mijn datakabel (als ik die nog krijg van sales plaza) op mijn telefoonkan zetten.

Verwijderd

Geen matches
Gents, had laatst volgens mij een berichtje gepost, maar kannem niet meer trugvinden. Gaat erom dat als ik de datakabel aan de E710 klik, deze meteen uitschakelt en de batterij meteen helemaal leeg is; bizar! Iemand problemen mee c.q. weet hoe het op te lossen? Heb momenteel nog niets geinstalleerd op de pc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Geen matches
En nu officieel aan iemand de eer om een nieuw topic hierover te openen.

Wie o Wie wil deze kans niet aan zijn neus voorbij laten gaan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Laatst online: 10:47

Korakal

Up up up!

Geen matches
Xandrios schreef op 04 september 2004 @ 21:00:

Dit topic is over de 1000 replies. Dat betekend dat er een nieuw deel aangemaakt kan moet worden. Iemand die dat even kan doen?
^^ herhaalde oproep, gegadigden mogen zich melden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
hoe doe je da dan?
een nieuw topic starten of een nieuw deel maken over dit onderwerp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boswandeling
  • Laatst online: 14:01
Geen matches
Ik weet niet of dit al bekend was maar als je in een smsje iets met een trema zet bijvoorbeeld marielle met puntjes boven de e dan neemt dat meteen 100 karakters in gebruik en kom je op sms 2/3 stel dat je deze dan verzend dat komt alleen smsje in aan met marielle erin en voor de rest niets. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Laatst online: 11-09 12:43
Geen matches
Nieuw topic aangemaakt:

[rml]Het Samsung E710 topic [ Deel 2][/rml]

Deze kan dicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:39
Geen matches
^^ daar verder dus, aub :)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Eerste en laatste waarschuwing in deze thread: Alles dat met flashen, unlocken en al die zooi te maken heeft, is niet de bedoeling. Zie deze link voor meer info.

Dit is dus de allerlaatste waarschuwing. De eerstvolgende link, vraag of opmerking over flashen of unlocken komt neer op een OW.