Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96988

Geen matches
Jaschka,...

Het is tuuk geen punt om een E710 te unlocken,...www.gsmdokter.nl
Tenminste bij je plaatselijke gsm boer of zo.
;)

Grtzzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sealy
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-05 19:39

sealy

bastards...

Geen matches
Als ik mijn 710 probeer in te laden bij EasyStudio blijft het programma hangen op het moment dat hij met "bezig met laden van MS organiser" bezig is. Het programma doet dan niets meer, en is alleen af te sluiten via CTRL+ALT+DEL

Iemand die weet waardoor dit veroorzaakt word, en hoe het verholpen kan worden?

nothing special

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112112

Geen matches
@sealy: Als ik het goed had gelezen (eerder in dit topic), heb je voor de E710 EasyGPRS (en dus niet EasyStudio) nodig.

@TrueBlue: snap ik wel, maar zelf doen is leuker en volgens mij is er al best veel info aan het loskomen. Zoek in google maar eens op unlock E710... Het lijkt er sterk op dat er ook een calculator is die op basis van je IMEI nummer en providercode een unlock-code voor je kan berekenen, die je vervolgens in je telefoon mag kloppen. Iets dergelijks was er ook voor bijv. de Nokia 3650 en dat werkte perfekt. Niks kabels, opsturen naar Vodafone etc. Gewoon zelf doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
@Jaschka
Jazeker, maar op deze forum kunnen we daarover nie hebbuh, heb ik begrepen,... })

Grtzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
O ja, da's waar ook :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112692

Geen matches
ik wil van die smsjes af raken die ik krijg wanneer iemand heeft gebeld en ik niet opnam (oproep gemist)

ik krijg dan smsjes van vodafone dat iemand GEEN bericht heeft achter gelante op me voicemail.

Hoe zet ik dit uit?
---------------
het is nog niet gelukt :$
---------------

en nog ietshoe kan ik me telefoon langer over laten gaan want hij stopt wel erg snel en gaat over op me voicemail.

--------------
ook nog niet gelukt
--------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19503

Geen matches
Je voicemail uit laten zetten,dan ben je van dat probleem af;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100068

Geen matches
Voor degene die het willen weten, ik heb telfort gemaild over wanneer zij eventueel de e710 beschikbaar hadden voor de markt
Hartelijk dank voor uw e-mail aan Telfort.

Bij ons is nog niks bekend over de Samsung E710. Wij kunnen u daarom ook niet vertellen of wij dit toestel gaan aanbieden. Wat wij wel aanbieden kunt u terug vinden via http://www.telfort.nl/shop/

Telfort vertrouwt erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Heeft u vragen en/of suggesties, mailt u die dan gerust naar Telfort.

Met vriendelijke groet,
Telfort B.V.

Afdeling Klantenservice
GSMWEB.nl heeft de telefoon wel tussen de telfort abbo's staan, maar deze mensen weten totaal niet of ze 'm überhaupt wel gaan leveren. Echt top, dat gsmweb.nl :(
Dit toestel is tot nog toe alleen verkrijgbaar bij Vodafone. We weten op het moment nog niet of en wanneer we dit toestel los kunnen gaan verkopen.

Met vriendelijke groeten,
Anna,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113000

Geen matches
Ik heb een probleem....

Ik heb Easy GPRS 2.1.8 en natuurlijk de datakabel voor me mooie E710... maar ik kan all1 gemaakte foto's van mijn E710 afhalen..en GEEN achtergrondbestanden of ringtones die ik gedownload heb :'( Is hier wel een manier voor??? Ik zie namelijk all1 de map My Photo als ik bestanden wil downen van mijn E710!

En trouwens...deze week komt de E710 uit in duitsland en frankrijk...dus laten we nu HOPEN dat de originele samsung firmware deze week nog op het I-net verkrijg baar is :)

Want dat verneukte vodafone menu is wel zoooh afschuwelijk O-)

Mzzlz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-05 11:26

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Geen matches
Ik krijg morgen mn E710, alleen dan niet van vodafone, dus ik heb geen lelijk menuutje :D.

Alleen begrijp ik nou goed dat je ringtones ineens niet meer kan downen/uppen via de datakabel/IrDa?? (ik wil zelf namelijk IrDa gebruiken)

En firmware upgraden via IrDa kan volgens mij niet eens....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Heej Hann1bal....

Meen je dit serieus??? Krijg jij morgen de Originele E710?? Dus zonder een Abonnement? (waar heb je die besteld??)

Als je die hebt, zou je dan zo snel mogelijk voor alle Vodafone E710 gebruikers jou Firmware willen BackUppen, en dan bijv op I-net zetten ofz iets (of door iemand anders op i-net laten zetten)... want dan kunnen wij ook die frimware in onze E710 zetten, en hebben wij ook een MOOI Samsung menu in onze telefoon!!

Wij zijn je dan harstikke DANKBAAR!!

En trouwens, via iRDa kan het wel, zolang je maar goede verbinding hebt met je pc via de iRDA.. en trouwens...voor het backuppen van je frimware heb je optiflash nodig, op i-net verkrijgbaar!

Reageer asjeblieft!

Massol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Geen matches
Ik krijg em via mn werk. Mijn collega heeft hem voor me besteld, ZONDER abo idd. Ik ga hem vragen waar hij hem heeft besteld en dat ga ik voor je posten.

Als jij zorgt voor de broodnodige links om mn firmware te backuppen, wil ik die wel op internet zetten. Als het maar werkt via IrDa, want ik krijg geen datakabel, maar gebruik de IrDa op mn laptop!

/edit
Ben je in desperate mode?? :P

[ Voor 46% gewijzigd door Hann1BaL op 06-05-2004 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Anoniem: 19503 schreef op 03 mei 2004 @ 10:48:
[...]

www.salesplaza.nl verkoopt ze
20 euro inclusief verzenden ;)
Heb de kabel inmiddels binnen,en werkt perfect _/-\o_
Helaas kreeg ik hem via irda niet aan de gang :? .......

PCB093LBE (S200/S300/T400/V200/E710)

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 19503 op 06-05-2004 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Hahaha, ik ben niet de enige in Desperate mood...over heel de wereld zijn er super veel mensen die al heel lang zitten te w8en op de originele firmware van samsung..want vodafone heeft het zooo erg verneukt, echt waar! Op heel veel forums zitten mensen erop te w8en..kan ik je vertellen!

Dus jij krijgt morgen gewoon de originele samsung, dus met het super MOOIE samsung desing in het menu..jij geluksvogel! Maar om ons ook gelukkig te maken..heb je datakabel nodig inderdaad om je firmware te Backuppen ;(
Via iRDa kan het niet neeh...das jammer.

Misschien dat je van plan bent een kabel te kopen..of dat je van iemand kan lenen..Maar tot dusver kan het niet met iRDA..

ZOu je misschien wel foto's van t menu kunnen maken als je mrogen de E710 in gebruik hebt, kunnen we vast zien hoe het echte menu eruit ziet :)
Ik hoop dat je misschioen kabel gaat halen om je E710 te kunnnen connecten..

We horen het wel

Dankje Hann1bal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Geen matches
Ik heb de E710 al maanden geleden gekocht zonder abonnement, helemaal los, dus ook zonder simcard. Maar hij was gewoon wel in Vodafone style. Ik heb hem toen geunlocked en een orange simcard erin gedaan. Maar hij is dus gewoon met Vodafone menu. Ik neem aan (hoop het niet) dat dat bij hem ook het geval zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Ja, dat kan kloppen wat je zegt...maar deze week schijnt de originele samsung uit te komen...dus zonder dat een provider er aan geknoeid heeft. Mensen uit duitsland en frankrijk hebbn namelijk geinformeerd bij die telecomwinkels en zeiden allemaal dat ze deze week binnen zouden komne...laten we op goede kansen hopen voor ons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Geen matches
ok, beetje jammer, heb geen digicam, dus foto van mn menu maken is erg lastig... Beetje klote dat de firmware er niet via IrDa uitgehaald kan worden, btw waarom zou ik in godsnaam een data kabel willen kopen :D?

Om jou een plezier te doen is wel een reden, maar niet een hele goeie :P

Ik zal kijken wat ik kan doen, maar reken niet op morgen voor foto's e.d.

edit:

Ik snap nu heel goed waarom je van dat vodafone menu af wilt. Het ziet er echt niet uit :D

[ Voor 14% gewijzigd door Hann1BaL op 06-05-2004 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
http://picserver.org/view_image.php/NO11UA0B0258

http://picserver.org/view_image.php/2I15S7S9A1IP

http://picserver.org/view_image.php/8AJC3D173IC4

Zie hoe lelijk het Vodafone menu er uitziet (foto's niet heel duidelijk (lukt niet beter)... sorry! maar zo zie ik tenminste niet het afschuwelijk vodafone menu scherp haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Geen matches
kleine update :r :

De gasten bij de groothandel hebben een grove fout gemaakt. Wordt pas ongeveer over 8 dagen geleverd, eerder mag nog niet :/. De telefoon moet nog geintroduceerd worden ofzo, dat begreep ik er van...

Balen dus, maar voor nu dus nog ff geen E710......

Als ik over ruim een week alsnog de eerste met de E710 ben, dan zal ik foto's proberen te posten. De telefoon komt er dus aan, maar moet nog wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Geen matches
even 20 euro uitgeven aan een kabel als je alleen de software wilt flashen lijkt me een beetje teveel, als je gelukt hebt ken je iemand met een samsung s300 en de kabel die daar standaard bij zit kan je ook gewoon voor je e710 gebruiken, eventjes lenen en nooit meer teruggeven O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
niet alleen om te flashen maar ook om foto's en video's naar je pc te sturen hè

edit:
Datakabel Samsung PCB093LBE (D100/E400/E710/P100/P400/S100/S200/S300/S300m/V200/X400) 20.00
is dat deze?

dan kauf ik die maar!edit2: besteld!

[ Voor 58% gewijzigd door Anoniem: 112692 op 06-05-2004 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Geen matches
foto's etc kan je ook via IrDa sturen, daar heb je geen kabel voor nodig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
ja maar ik heb maar een simpel computertje waar dat niet opzit! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Hann1BaL schreef op 07 mei 2004 @ 08:39:
foto's etc kan je ook via IrDa sturen, daar heb je geen kabel voor nodig!
Ik kreeg dat niet voorelkaar hoor met mijn E710
Helemaal nix via irda.............vandaar datakabel gekocht _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Jongens en Meisjes,..
Is er ergens een linkje waar ik gratis mmf tones kan downloaden,....
bedankttttt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Adresje voor de originele SERIËLE kabel (PCB093LBE) gevonden. Nog geen 20 Euro incl. verzenden vanuit Duitsland: http://www.onlineelektronik.de .

Heb 'm net binnen en hij werkt goed met de E710. Kan ringtones en plaatjes up/downloaden met EasyGPRS. Nu wachten op de firmware :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Anoniem: 112112 schreef op 07 mei 2004 @ 22:43:
Adresje voor de originele SERIËLE kabel (PCB093LBE) gevonden. Nog geen 20 Euro incl. verzenden vanuit Duitsland: http://www.onlineelektronik.de .

Heb 'm net binnen en hij werkt goed met de E710. Kan ringtones en plaatjes up/downloaden met EasyGPRS. Nu wachten op de firmware :)
Bij www.salesplaza.nl kost ie ook 20 euro incl.verzenden ;) inderdaad nu de originele software nog _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Anoniem: 96988 schreef op 07 mei 2004 @ 22:10:
Jongens en Meisjes,..
Is er ergens een linkje waar ik gratis mmf tones kan downloaden,....
bedankttttt _/-\o_
http://www.howardforums.c...display.php?s=&forumid=40
staan er genoeg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Mensen...

Via die Easy Gprs van samsung...kan ik all1 mijn gemaakte foto's downloaden van mijn E710...want via dat programma vindt hij all1 de map My Photo in mijn E710...weten jullie of er mogelijkheid bestaat dat ik ook de Ringtones en Wallpapers van mijn telefoon kan Downloaden die ik zelf heb opgeslagen op mijn E710??

Dankje alvast.

Die Firmware moet heeeel snel komen.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
heeft iemand screens van hoe het samsung gebeuren er uit ziet dan? ik raak onderhand ook wel erg benieuwd waar jullie zo blij mee zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102311

Geen matches
Ik wou gisteren een smsje sturen naar iemand , toen toetse ik denk ik te snel, vervolgens bleef me toets geluid hangen de hele tijd en ik kreeg een wit scherm .
Nou na het restarten van me telefoon ben ik alltijd kwijt me geluiden etc. en ik had nog voor 15 euro besteed aan games & ringtones hiermee ga ik dus naar vodafone en eis een vergoeding zo niet ?
Dan zal ik ff leuke reclame voor deze telefoon maken overal op het i-net :(
Heeft iemand dit ook wel eens gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Hier op deze site kan je zien voor 'dat samsung gebeuren' ;)

http://www.mobile-review.com/review/samsung-e710.shtml

dit ziet er al beter uit dan die Vodafone gezwel in E710

Mzzlz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-05 10:10

Nanax

Ik ben sjaak niet

Geen matches
Anoniem: 102311 schreef op 08 mei 2004 @ 14:42:
Ik wou gisteren een smsje sturen naar iemand , toen toetse ik denk ik te snel, vervolgens bleef me toets geluid hangen de hele tijd en ik kreeg een wit scherm .
Nou na het restarten van me telefoon ben ik alltijd kwijt me geluiden etc. en ik had nog voor 15 euro besteed aan games & ringtones hiermee ga ik dus naar vodafone en eis een vergoeding zo niet ?
Dan zal ik ff leuke reclame voor deze telefoon maken overal op het i-net :(
Heeft iemand dit ook wel eens gehad?
ik geef je heel weinig kans dat je dat geld terug gaat krijgen van vodafone.
simpel omdat je niet kunt zeggen dat het hun fout is. bewijs dat maar eens..
das echt dikke pech voor je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
thnx luda!!!

btw hoe snel krijg ik me spul van saleplaza?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
als het op voorraad is heb je het binnen 2 dagen binnen,Heb hele goede ervaringen met Sales :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
en deze nietswetende op abo gebied heeft nog een vraag..jawel!

hoe zit dat met mijn belminuten in het buitenland aangezieni k binnenkort een tijd naar athene ga. Moet ik dan bij betalen per telefoontje of gaan me minuten gewoon harder? Dus 1 minuut is daar 4 minuten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Weten jullie iets over het FLashen van mijn E710? Al ervaringen??

Ik heb mijn Vodafone E710 al ge-backupped.
Stel, ik wil de een andere firmware erop zetten, verandert mijn IMEI dan? Kan ik mijn IMEI dan met IMEI Changer weer omzetten naar mijn originele IMEI?
Ik wil misschien de T-Mobile E715 firmware eroip zetten, die schijnt mooier te zijn dan de Vodafone E710 firmware..ik raak dan wel VideoCamera functie kwijt..maar ik ga er vanuit dat de Originele E710 Firmware binnekort uitkomt (hopefully deze week) en dat ik dan pas ga Flashen!

See Ya!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Ik heb hem naar E715 geflasht,maar hij is inmiddels weer terug als vodasoft,omdat ik vergeten was dat het alleen voor kpn-voda en O2 werkt
En ik heb t-m
Of me imei veranderd was?geen idee
Inderdaad een héél mooi menu dat van de E715
Ik moet helaas nog ff wachten........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Ik heb me E710 geflasht met E715UVDC5 firmware! Dit menu ziet er Super uit! All1 met opstarten zie je dat het van T-mobile is, maar goed...nu even w8en op de origininele firmware voor de E710! Ik heb vodafone, dus kan ik deze E715 firmware gebruiken.. dat doe ik ook wel even..totdat de samsung firmware voor E710 uitkomt! DE E715 firmware is niet in t nederlands, maar maakt me niet uit, ik gebruik wel even de engelse taal...

Mzzlz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Hi Luda,..
Ik heb nu T-Mobile Abbo in mijn E710 met dat Vodafone menu, en wil hem flashen met E715UVDC5!!!
1.Kan dat???
2.Als dat kan wil je me ff step by step doorheen helpen want ik heb dat nog nooit gedaan en ben bang om my phone te verklooten.

Ik hoor et graag van je asap
Bedankttttt _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 96988 op 09-05-2004 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Eej, het heeft geen zin om je E710 the flashen met de E715 firmware...want die firmware maakt gebruik van 900/1900 mhz frequentie...en dat ondersteunen all1 KPN en Vodafone in NL, dus helaas kan het niet bij jou met T-mobile!

Ik heb trouwens weer die Vodafone Firmware erop gezet...bij die firmware v/d E715 kon ik niet eens inzoomen met foto maken..alhoewel die firmware er super mooi uitzag...en mooie screensavers heeft en meerdere ringtones en een veel mooier Uiterlijk!!

Maar goed, ik w8 wel even nog dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Bedankt Luda,...
Maar een nieuwere update van vodafone met de samsung icons en zo, ...
Kan dat dan en hoe???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isengrim
  • Laatst online: 19:47
Geen matches
Geachte heer/mevrouw,

We hebben een verwachting dat de Samsung E710 in week 20/21 ( mei ) leverbaar is.
Helaas hebben we nog geen exacte leverdatum.
Hopelijk hebben we u hiermee voldoen geïnformeerd.

Met vragen kunt u terecht op ons gratis nummer 0800-424-0800 of in de winkel.

Met vriendelijke groet,

Astrid
The Phone House Nederland.
Nog heel ff wachten dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Geen matches
Zoals ik al eerder gepost heb, ik krijg hem aan het eind van de week.

Ik lees net over wat problemen met IrDA, ik hoop dat het bij mij wel werkt, anders moet ik eerst nog weer een datakabel kopen. Ik zal proberen ASAP een firmware op internet te knallen als ik de eerste hier ben die de mogelijkheid heeft.

Mij is beloofd dat ik vrijdag mijn telefoon krijg, maar ja, in eerste instantie zouden ze die vorige week al leveren...

Maar ik zit er wel erg op te wachten nu.

@Isengrim:

Ik heb em laten bestellen door mn collega, ik weet dus niet zeker waar ie besteld is.

[ Voor 22% gewijzigd door Hann1BaL op 10-05-2004 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isengrim
Geen matches
Waar heb je die telefoon dan besteld?

Ik kan namelijk nog nergens iets vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
" ik weet dus niet zeker waar ie besteld is"

knap hoor Isengrim ;)

ik heb trouwens me kabel binnen...vind het jammer dat ik geen video's naar me pc kan overbrengen!

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 112692 op 10-05-2004 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Geen matches
Anoniem: 19503 schreef op 09 mei 2004 @ 14:50:
Ik heb hem naar E715 geflasht,maar hij is inmiddels weer terug als vodasoft,omdat ik vergeten was dat het alleen voor kpn-voda en O2 werkt
En ik heb t-m
Of me imei veranderd was?geen idee
Inderdaad een héél mooi menu dat van de E715
Ik moet helaas nog ff wachten........
je imei is zeker weten veranderd als je bij het flashen de maximale range hebt ingevuld, check de imei maar met die van de sticker op je doos van je e710

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwie_86
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-05-2022
Geen matches
Isengrim schreef op 10 mei 2004 @ 10:05:
Waar heb je die telefoon dan besteld?

Ik kan namelijk nog nergens iets vinden
Isengrim, ik ben aan het zoeken geweest, en vond iets leuks op www.nieuwetelefoon.nl 8)
hier is de samsung sgh-e710 te bestellen simlockvrij of in combinatie met een andere provider dan vodafone. _/-\o_ _/-\o_

Ik vin hem alleen wel aan de dure kant..... Eerst ma ff zwarte markt op... >:)

[ Voor 10% gewijzigd door Erwie_86 op 11-05-2004 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Geen matches
als dat zo is, zal de groothandel wel snel dat ding opsturen naar mij, want dan mogen zij em ook eindelijk leveren, :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timrek
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:07

Timrek

Lid van de "Patatgeneratie"

Geen matches
Isengrim, ik ben aan het zoeken geweest, en vond iets leuks op www.nieuwetelefoon.nl 8)
hier is de samsung sgh-e710 te bestellen simlockvrij of in combinatie met een andere provider dan vodafone. _/-\o_ _/-\o_
Beter, ik zal ook eens gaan kijken, klinkt interesant.

***offtopic: welkom Erwin : :Y) ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isengrim
Geen matches
Dat ding is behoorlijk duur, ik wacht nog wel ff tot er meer aanbieders zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
FlipFlink schreef op 10 mei 2004 @ 19:32:
[...]

je imei is zeker weten veranderd als je bij het flashen de maximale range hebt ingevuld, check de imei maar met die van de sticker op je doos van je e710
Mijn imei is niet veranderd,heb het nagekeken ,vergleken met die op de doos,en is precies hetzelfde.
Heb wel mijn backup er nu weer opstaan hoor.Dus heb dat vodamenu nu "tijdelijk"weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Het schijnt dat voda het IRDA disabeld heeft om dat ze liever hebben dat mensen via life beltonen en plaatjes gaan bestellen
Was toen ook het geval met de panasonic GD87.
Van de 10 E710 werkt de IRDA er bij 2 las ik op een forum
slim hoor van voda :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
gaat iets niet goed

[ Voor 90% gewijzigd door Anoniem: 19503 op 11-05-2004 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Anoniem: 19503 schreef op 11 mei 2004 @ 18:43:
Oja Ik heb nu deze pictogrammetjes als mijn menu
Afbeeldingslocatie: http://www.imagestation.com/picture/sraid116/pb5014745853e55d8f2831cd887181094/f8b4a256.gif%5Dafbeelding

grappig he,heb ik van dope710 gekregen van howardsforum _/-\o_
oeps doet het hier niet,kijk hier dan maar ff

http://www.prikpagina.nl/...p?f=281&i=162118&t=161936

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 19503 op 11-05-2004 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Bij mij werkt IRDA gewoon kan lekker beltoonjes verzenden via IRDA en het kost me helemaal niets kan alles uploaden kortom het vodafone menu is nog niet zo slecht op 1 min puntje na en dat is die witte randen bij background

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Dan ben jij 1 van de mazzelpikken ;)
Ik heb er een datakabel voor aangeschaft,altijd makkelijk,ook om hem straks weer te flashen.Dat kan namelijk niet via IRDA :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
en deze nietswetende op abo gebied heeft nog een vraag..jawel!

hoe zit dat met mijn belminuten in het buitenland aangezieni k binnenkort een tijd naar athene ga. Moet ik dan bij betalen per telefoontje of gaan me minuten gewoon harder? Dus 1 minuut is daar 4 minuten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Ik kan me niet voorstellen dat de ingekochte belmunuten ook in het buiteland geldig zijn!!!
Die belminuten gelden alleen in NL(dacht ik zo) voor vaste en mobile nummers ne als je in het buiteland zit dan is dat Roaming dienst, dussss,...extra dokkuh :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieroth
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-08-2021
Geen matches
irda werkt hier ook perfect met mn e710 icm vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
BTW als ik nu ringtones wil gaan verzenden via IRDA dan kan hij maar tot 40 kb ongeveer per ringtone, maar als het ongeveer 60 is dan zegt hij " muziek bestand naar telefoon mislukt"
Kan ik de ringtones kleiner maken ofzo met een proggie of dat hij meer KB mag per tone:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Woei, ik heb de 710 ook besteld ! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Veel mensen zeggen dat het super lelijk is dat menu maar wat heb je er nou aan om het samsung menu te flashen en dan nog logo's op de phone te hebben.
Houw het liever orgineel dan kan je het over een paar jaartjes ook weer beter kwijt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
dus dat wordt niet bellen trueblue in het buitenland :)

bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
:) ,. Ja yo,...
Bel ff je minuten leeg voor dat je het et kan,...
Mij kan je altyd bereikuh,... :*) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonCorleone
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-04-2021
Geen matches
Relax, hier had ik nog nooit van gehoord, iemand dit al geprobeerd?!

lijkt mij wel relaX!

respect tha DON Don's SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
binnen 15 dagen heb ik hem binnen,de zilverkleurige,dan ga ik het proberen,schijnt makkelijk te zijn,ben benieuwd :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Ja , das goed en zo met die covers. maar ik zie overaal T-Mobile branding erop,... :(
Dat(branding) wilen we toch niet,... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonCorleone
Geen matches
Ik vraag me af of we dit ook ergens in Nederland kunnen bestellen...

En inderdaad, ik wil er ech geen lelijk T-mobile branding op!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
stikkertje doet wonderen :X
Afbeeldingslocatie: http://img67.photobucket.com/albums/v205/tellyfreak/vlinder001.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonCorleone
Geen matches
[quote]Anoniem: 19503 schreef op 14 mei 2004 @ 09:09:
stikkertje doet wonderen :X
{pic}
ok, maar ik vind het mooier als er niets op staat!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
ik snap niks van me eerste rekening :)

Modbreak:
Uh ja, leuk :? Wil je dit soort chatreplies achterwege laten, nergens voor nodig.

[ Voor 66% gewijzigd door Korakal op 16-05-2004 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-05 14:12

r0b

Geen matches
Hoezee!
Heb sinds kort dit toestel ook (had hiervoor een Samsung T100), en ik moet zeggen; puik werk Samsung. :7
Toestel doet zeer degelijk aan, en de menu's zitten goed inelkaar.
Met de datakabel is het even uitzoeken (probeerde eerst een T100 datakabel, dat ging dus niet werken)
Maar zodra je die kabel hebt en je hebt easyGPRS geinstalleerd dan is het inklikken en gaan.

Leuk toestel dus. Ik hou deze nog wel een tijdje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-05 20:53
Geen matches
Anoniem: 112112 schreef op 03 mei 2004 @ 21:55:
Een tip en een vraag:

Tip: KIJK UIT MET IRDA!!! Ik kan jullie allemaal adviseren om IRDA (Infrarood dus) NIET te gebruiken om bijv. je telefoon van nieuwe firmware (als hij uitkomt) te voorzien. De kans is aanwezig dat de IRDA aansturing vanaf de telefoon onderbroken wordt wanneer een bepaald gedeelte van de firmware wordt geflasht. Gevolg: onderbroken verbinding, half geflashte telefoon, veel huilen.
Gebruik voor zoiets liever een USB of seriële datakabel.
het is sowieso onmogelijk om je gsm te flashen via IR. waarom? omdat je je je telefoon niet kunt flashen terwijl die aan staat, en je geen IR verbinding kunt hebben als ie uit staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwie_86
Geen matches
Eindelijk maar toch heb ik toch maar ff de E710 aangeschaft... :*)

Moet toegeven, ik heb het vodafone menu, maar went wel na een tijdje,
bij mij doet irda het ook gewoon m.b.v EasyGPRS

Geweldig toestel, 1 minpunt is toch wel die witte randen als je achtergrond
inzet.......
Nog steeds niemand een oplossing hiervoor ?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Wil mijne verkopen :9
Modbreak:
Daar is http://www.tweakers.net/aanbod voor. Niet hier.

[ Voor 62% gewijzigd door Korakal op 19-05-2004 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Geen matches
Hann1BaL schreef op 06 mei 2004 @ 14:42:
Ik krijg morgen mn E710, alleen dan niet van vodafone, dus ik heb geen lelijk menuutje :D.
ik ben toch zeer benieuwd. ik denk niet dat je een andere firmware versie hebt (al hoop ik van wel). het schijnt dat in alle landen waar vodafone zit, deze telefoon alleen met vodafone firmware uitkomt. dus moeten we wachten tot ie ergens uitkomt waar geen vodafone is.

overigens zijn er al vele firmware mods verkrijgbaar via internet. ik krijg hopelijk morgen mijn datakabel, dus dan zal ik wel wat pics posten als ik een nieuw menu heb (XP theme). Ik ben ook op zoek naar firmware, zonder die ingebakken (kut)spellen, (klote)ringtones en andere overbodige meuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Modbreak:
Note that this forum is not affiliated with any samsungs mentioned on this page. Flashing is At Your Own Risk, therefore we do not take responsebility for the way the files you download are being used, nor we dont take responsebility for failures after flashing. Also Flashing voids your warranty! But if there are any problems after flashing ill be glad to help you.
Lijkt me genoeg aanwijzing om te concluderen dat het niet officieel is, en dus niet is toegestaan op GoT.

[ Voor 93% gewijzigd door Korakal op 19-05-2004 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwie_86
Geen matches
Weet er trouwens iemand een mooie ringtone voor de tel.
kheb nu zelf :
- Van Halen - Jump
- Muppet Show Theme
- Bloodhound Gang - The Bad Touch

Weet iemand andere leuke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Geen matches
Ik heb een E700, en ben daar erg tevreden over. Maar wat ik me afvraag is of de E710 een aantal functies heeft die ik in de E700 mis. Ik bedoel hiermee:
- Eigen ringtones aan mensen of groepen toekennen
- Eigen fotootjes toekennen aan je telefoonboek ("zien wie er belt")

Als de E710 deze functies wel heeft dan is er misschien ook wel een nieuwe firmware voor E700 waar deze functies ook inzitten.

Edit: Ik ben even wat gaan rondkijken en ik zie dat er ook een E708 bestaat. Wellicht is dat hetgeen ik zoek...

[ Voor 14% gewijzigd door Deddiekoel op 18-05-2004 11:30 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Geen matches
heeft hier al iemand met succes zijn telefoonboek kunnen backuppen? via IR lukte het mij al niet, en nu met mn datakabel nog steeds niet :(

het probleem is dat er een csv bestand zonder enige info wordt aangemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Geen matches
Byte_Me schreef op 17 mei 2004 @ 16:14:
[...]

ik ben toch zeer benieuwd. ik denk niet dat je een andere firmware versie hebt (al hoop ik van wel). het schijnt dat in alle landen waar vodafone zit, deze telefoon alleen met vodafone firmware uitkomt. dus moeten we wachten tot ie ergens uitkomt waar geen vodafone is.

overigens zijn er al vele firmware mods verkrijgbaar via internet. ik krijg hopelijk morgen mijn datakabel, dus dan zal ik wel wat pics posten als ik een nieuw menu heb (XP theme). Ik ben ook op zoek naar firmware, zonder die ingebakken (kut)spellen, (klote)ringtones en andere overbodige meuk.
Ik hoop echt dat je ongelijk hebt, want ik heb geen zin in een vodafone menu.. :r

BTW, met een firmwareupgrade kom je er niet om van een E700 een E710 te maken.

Een E710 kan filmpjes maken, de E700 niet. En idd foto's bij de persoon die belt, kan ook niet met de E700.
Het beeldscherm aan de buitenkant is volgens mij alleen beter of tenminste, mooier (meer kleuren) dan bij de E710

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Super! Zodra ik de fone binnen heb ga ik aan de slag. Ik moet nu al meer dan een week wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Geen matches
Weet iemand wanneer de E710 met andere providers op de markt komt en of ie in het Beaujolois Red komt zoals op de Samsung site staat? Zo nee, waar is de Red version dan verkrijgbaar? Ben zo langzamerhand een fervente gsm verzamelaar geworden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
nog steeds geen optie in easygprs om je video'tjes te uploaden naar je pc???

en de witte balken nog steeds niet weg t ehalen bij de foto's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112200

Geen matches
Anoniem: 112692 schreef op 20 mei 2004 @ 08:58:
nog steeds geen optie in easygprs om je video'tjes te uploaden naar je pc???

en de witte balken nog steeds niet weg t ehalen bij de foto's?
Helaas Ekimike..

Kort samengevat.. Er is nog altijd geen nieuwe versie van easygprs, waarmee je video;tjes kan overzetten en voor die wite balken is ook nog altijd geen oplossing :( (heb wel begrepen dat er snel een nieuwe update komt van Easygprs)
Ik heb al een aantal keren gebeld met de klantenservice van Samsung (die worden daar helemaal gek van me) en hun verwijzen me door naar Vodafone. Bel ik Vodafone en die verwijzen me weer door naar Samsung..

Lekker hè.. 8)7

Nu heb ik ook nog een vraag.
Is er een programma (en waar kan ik die downloaden) waarmee ik .MMF tones kan bewerken??
Ik heb bijvoorbeel die van "Smack my bitch" up maar bij deze beltoon is standaard de trilfunctie ingeschakeld. Ook al staat mijn telefoon op alleen "Melodie" ingesteld en niet op trillen.

Dit is trouwens bij meerdere gedwonloade beltonen zo.. Hoe kan ik dat trillen van die beltoon eraf halen. Op de ene of andere manier zit dit "erin"

Snappie?? :?

Thanks...

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 112200 op 21-05-2004 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
bedankt voor t antwoord.

kan je trouwens computer mp3'tjes omtoveren tot het type bestand dat jij net noemt? (zodat je mp3 op je telefoon als ringtone kan afspelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Anoniem: 112692 schreef op 21 mei 2004 @ 19:40:
bedankt voor t antwoord.

kan je trouwens computer mp3'tjes omtoveren tot het type bestand dat jij net noemt? (zodat je mp3 op je telefoon als ringtone kan afspelen)
Hey Ekimike..

Heb even geen tijd om het te vertalen.
Maar het is heel simpel hoor:

Download deze utilities.

Sony Sound Forge 7.0 van http://www.pcworld.com/do...fid,2108,fileidx,1,00.asp

Yamaha .WAV to SMAF Converter
http://smaf-yamaha.com/tools/downloads.html

Vervolgens deze stappen volgen..

1. Select a audio file you want to make into a ringtone.

2. Find a section that makes for a good loop and is NO MORE than 10 seconds. (10.15 seems to be the total maximum).

3. Cut the sound out around it, leaving that 10 second clip.

4. Click save as, then under that dialog box click custom.

5. In this boxes below, change the items to:
Format - PCM uncompressed
Sample Rate (Hz) - 8.000
Bit Depth - 16
Channels - Mono
Then click ok, then save the file.

6. Drag your clip to Yamaha WAV to SMAF Converter, name the file then click ok, MAKE SURE IT IS NO MORE THAN 40.00KB.

7. Transfer the file to your phone via EasyGPRS, Tagtag.com or any other service you use but I recommend these two.

8. If all went well you should have a new custom ringer, enjoi!

On a more technical note, if you see the sound file is clipping (if you don't know what this is don't ask) turn the frequency down 1.5Db.

TADAAAAAAAAAAAAA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
En nog een methode..

How to make your own Voice ringtones with midi.

1) Download ATS-MA3-SMAF. ( http://smaf-yamaha.com/tools/downloads.html#atsma3s) This is a new version, just released today that tremendously simplifies the process.

2) Grab your midi file, and your voice file. Edit them as you see fit. I won't go over the editing since that can be covered elsewhere.

3) Open up ATS-MA3-SMAF and click the green folder icon, or alternatively, go to File -> Import from SMF, and open up your selected MIDI file.

4) Now, from here, you might want to test how the midi sounds, so press the play button. If you want to, you can change the instrument used for that channel of midi by clicking the Voice Assign Map Button, or going to Window -> Voice Assign Map. Once there, you right click on the name of the instrument, select paste from list, and then select a new instrument.

5) After you have that up to par, you want to add the voice. To do this, click on the Stream PCM Assign Map button, or Window -> Stream PCM Assign Map.

6) Now, right click on row 1, and select new. From here, open up your wav file. Bear in mind, it should be 8khz, 16bit mono. I'm not sure if you can use any other formats.

7) Leave the Stream PCM ASsign Map up. Now, go to the Score Window and click the Piano Roll button.

8) At the bottom of the Piano Roll Window, there should be two grayed out bars. From the Stream PCM Assign Map window, select the row with the wav file listed on it, and drag it to channel 1 on the piano roll window.

9) Make sure you sync the voice up with your midi.

10) Now, to add VIB and LED, go to the score window. On the far left, there should be 2 checkboxes. VS stands for vib, and LED for...you guessed it, LED. Check the boxes for the channel you want the vib + led functions to work with.

11) Click the save button. Upload to your phone. Congratulate yourself. :P

Groetjes Fresh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
heel tof ik ga t morgen meteen uitproberen :) thnx dude

ach laat ik het topic niet doodbloeden en gewoon nog een vraag stellen...

kost mms geld of gaat het van je belminuten af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Anoniem: 112692 schreef op 22 mei 2004 @ 21:48:
heel tof ik ga t morgen meteen uitproberen :) thnx dude

ach laat ik het topic niet doodbloeden en gewoon nog een vraag stellen...

kost mms geld of gaat het van je belminuten af?
hehehe.. nu we toch bezig zijn..

Als je Vodafone hebt.. (trouwens.. niet alleen Vodafone)
MMS kost geld.. (en niet zo zuinig ook) 50 euricent per gestuurde bericht. Let wel op!! Als je al een grotere afbeelding meestuurt of een leuk melodietje, kan het het al snel 2 berichten zijn wat je stuurt..

Het gaat dus zeker niet van je belminuten of van je SMS voorraad af.

Alleen het bellen BINNEN nederland naar 06- of vaste nummers gaan van je belminuten af (aanbieder maakt niks uit). Dus ook niet de informatie-nummers en andere 0900 ;) nummers.. Hier betaal je ook gewoon voor + nog extra de mobiele kosten..

Capice..

:*)

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
nou dat mms en is dus ook kut :) godverdomme ik denk dat ken wel van je minuten af, want dat zou veel gunstiger zijn maar goed zo aardig zijn ze dus ook weer niet bij voda...

jammer hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112476

Geen matches
Even over die ringtone's met dat programma van Yamaha.

Als ik een tone in dat Sony programma gemaakt heb en hem sleep naar Yamaha programma, zegt ie dat het een illegal file is. Waarschijnlijk omdat ie allleen midi leest. Hoe maak ik van die files in Sony een midi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Anoniem: 112476 schreef op 24 mei 2004 @ 16:13:
Even over die ringtone's met dat programma van Yamaha.

Als ik een tone in dat Sony programma gemaakt heb en hem sleep naar Yamaha programma, zegt ie dat het een illegal file is. Waarschijnlijk omdat ie allleen midi leest. Hoe maak ik van die files in Sony een midi.
Je moet deze file eerst coverteren (met de zogenaamde SMAF converter). En even goed opletten dat het fragmentje niet groter is als 40kb.

Als het niet lukt, laat hem me even weten. Dan zal ik het even voor je uitzoeken.

(by the way)
Heb je de juiste programma?? (ATS-MA3-SMAF)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Anoniem: 112692 schreef op 23 mei 2004 @ 17:55:
nou dat mms en is dus ook kut :) godverdomme ik denk dat ken wel van je minuten af, want dat zou veel gunstiger zijn maar goed zo aardig zijn ze dus ook weer niet bij voda...

jammer hoor!
Dacht je dat Vodafone je bijna voor niks een mooie (laten we eerlijk zijn: het is een puik toestelletje) telefoon geeft en die dan vervolgens niet wil terugverdienen?? Ze moeten toch ergens hun brood mee verdienen, en dat is niet met telefoons weggeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114709

Geen matches
Hallo,

Deze kabel is geschikt voor de E710

Datakabel Samsung PCB093LBE
(D100/E400/E710/P100/P400/S100/S200/S300/S300m/V200/X400)

M.v.Wolferen
SalesPlaza

klopt dit ? ken ik deze gewoon bestellen voor mijn e710 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114709

Geen matches
nog ffies een vraagje

ik ben naar http://www.mobileaction.com/ gegaan en heb daar die nieuwe samsung e715 software gedownload

werkt die ook met de e710 ?

want dan ken ik morgen gewoon een irda dingetje halen bij mij achter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Anoniem: 114709 schreef op 24 mei 2004 @ 22:05:
Hallo,

Deze kabel is geschikt voor de E710

Datakabel Samsung PCB093LBE
(D100/E400/E710/P100/P400/S100/S200/S300/S300m/V200/X400)

M.v.Wolferen
SalesPlaza

klopt dit ? ken ik deze gewoon bestellen voor mijn e710 ?
Ja.... Dat klopt..

Ik heb deze kabel ook besteld en het werkt meer dan perfect!! Ook Samsung bevestigd dat deze kabel tevens voor de e710 is hoor..

(wel even opletten. Het is een seriele kabel en GEEN USB!!) Niet dat dit wat uitmaakt, want de meeste pc's hebben een ongebruikte seriele poort..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwie_86
Geen matches
Erwie_86 schreef op 18 mei 2004 @ 09:30:
Weet er trouwens iemand een mooie ringtone voor de tel.
kheb nu zelf :
- Van Halen - Jump
- Muppet Show Theme
- Bloodhound Gang - The Bad Touch

Weet iemand andere leuke?
Update:
Ik heb nu ook :
-pirates of the carabian theme
-Mortal Combat Theme

Weet niemand leuke ringtones te vinden? :?
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Eerste en laatste waarschuwing in deze thread: Alles dat met flashen, unlocken en al die zooi te maken heeft, is niet de bedoeling. Zie deze link voor meer info.

Dit is dus de allerlaatste waarschuwing. De eerstvolgende link, vraag of opmerking over flashen of unlocken komt neer op een OW.