Ik hoor zoveel verschillende dingen dat ik dus niet meer weet wat ik moet kiezen ...
Ik zit te twijfelen tussen de:
Motorola MPx220 € 399
features:
Windows Mobile 2003 SE
Pocket Outlook en Pocket Internet Explorer
Speakerphone mogelijkheid
Ingebouwde 1.3 Megapixel camera met flits
Windows Media Player
Video opname en afspeel mogelijkheden
Quadband voor wereldwijd gebruik
Ingebouwde Bluetooth voor draadloze communicatie
in de doos:
USB Kabel
Reislader
Stereo Headset
Accu
Handleiding
Synchronisatie software
of de
Qtek 8020 Mediacenter € 444
features:
Snelle 200 MHZ Processor
32 MB RAM
Ingebouwde camera geschikt voor foto's en video's
Tri-band GSM
Sterke 1050 mAh accu
Ingebouwde Bluetooth
Geschikt voor elk netwerk en simlockvrij
Voorgeprogrammeerd GPRS & MMS settings
DVD's bekijken op uw Multimedia Smartphone
in de doos:
Reislader (220v)
Accu (1050mAh)
Stereo headset met volume control
USB Synchronisatie kabel
CD-Rom met MS ActiveSync (voor PC) en Outlook (voor PC)
Mobile Media Maker (voor PC) van Makayama Software voor Qtek 8020 (NL versie)
Kingston 128MB mini-SD card
Nederlandstalige handleiding en Quick Start Guide
Uniek aan dit toestel is de mogelijkheid om uw DVD's, MPEG1, MPEG2, DV8, AVI, DivX, WMV en ASF bestanden om te zetten naar het Windows Media Video formaat. Een speciale Fit to Memory Card optie, zorgt ervoor dat uw film altijd past op dat geheugenkaartje. Zo geniet u van uw DVD's op uw Smartphone en heeft u uw mobiele entertainment Smartphone altijd bij u.
Mpx220 is gewoon onwijs mooi, clamshell is liev & is quadband (staat stoer

)
8020 Mediacenter is ook errug mooi, is wat meer een mediacenter en kan je Movie to fit memory card doen wat ook weer bijzonder gaaf is & word heel compleet geleverd incl. 128 Mb kingston mini SD card ...
Camera boeit me niet, heb ik een digicam voor.
MP3 playback ook niet, heb ik een Zen micro voor
Wel belangrijk is een beetje de batterij, heb geen zin om elke dag te laden.
En het geheel moet wel een beetje stabiel zijn, want ik ben niet anders gewend van mijn SE p900
En over dit alles hoor ik zoveel verschillende dingen, met name het batterij verbruik van de Motorola
Dan heb ik nog een belangrijke vraag in het algemeen:
Wat is het verschil tussen een Pocket PC Phone en een Smartphone;
De grenzen tussen een Pocket PC Phone en een Smartphone zijn daarentegen wat vager. In zal me beperken tot Windows Mobile om het duidelijk te houden.
Een Pocket PC Phone draait onder het ‘Windows Mobile for Pocket PC Phones’ platform en is te beschrijven als een PDA met telefoon functies. Ze zijn gemiddeld groter dan normale telefoons en Smartphones en hebben een toucshcreen die als muis fungeert. Ook zijn ze in sommige gevallen uitgerust met een QWERTY toetsenbord.
Een Smartphone draait onder het ‘Windows Mobile for Smartphones’ platform en heeft in tegenstelling tot de Pocket PC Phones geen touchscreen. De Smartphone kan dus niet met muis-navigatie bediend worden, je moet normale toetsen gebruiken om hem te bedienen. Hij is het beste te beschrijven als een telefoon met PDA functies.
Met bovenstaande in gedachte, kan je dan ook applicaties draaien op bovenstaande telefoons die je ook op een normale PDA kan draaien (en/of bedoeld zijn) ??? Of word daar een onderscheid in gemaakt?
Keuzes, keuzes, keuzes ...
[
Voor 91% gewijzigd door
Verwijderd op 12-03-2005 02:03
]