Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-08 13:55
Gehaktbal & Black-rose.... mooie foto's... it is making me jealous... _/-\o_
ps. gehaktbal... wat is dat voor een app op je onderste foto??

Ik ben nog steeds aan het wachten op mijn MPx220... is de telefoon nu ook door Morotola officieel ge-released in Nederland? En wanneer zou ie voor het wijde publiek te krijgen zijn? Want bij het bedrijfje waar ik 'm besteld heb, is ie nog niet binnen! En volgens mij zijn er meer van die bedrijven die nog niks kunnen uitleveren... 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Troxel op 26-01-2005 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grinder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-10-2023
Volgens mij is dat zijn homescreen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
kwanten schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 14:46:
Een korte zoektocht op google leverde de volgende site op:
palmblvd.com
Net iets te kort... Je geeft de goede app, maar dan de Palm-variant.

Hier vind je de smartphone-versie:

http://www.pocketdirector...oduct.aspx?idProduct=6016

Ik moet overigens zeggen dat ik de MPx200 uitgeklapt mooier vind!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie foto's! Ik kan niet wachtten totdat ik de mijne krijg! (week 1 of week 2 van februari).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar heb jij em besteld dan? Ik bij telecom.nu en krijg em als het goed is deze week... Ik kan niet wachten als ik al deze reacties lees 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 20:58:
waar heb jij em besteld dan? Ik bij telecom.nu en krijg em als het goed is deze week... Ik kan niet wachten als ik al deze reacties lees 8)7.
Bij gsmhuis.nl die zit hier in de buurt (Groningen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
Week 1 of 2 van Februari.... is het dan zo dat ie wijd verspreid wordt dan? Mijn provider kan helaas nog niks over de lever-darum zeggen... :r

Maar goed... we wachten af .... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, en mij zijn ze vergeten bij 't uitleveren! |:(
Bij iedereen die 'm bij dezelfde winkel als ik 'm besteld heef, is 't toestel al ongeveer een weekje in hun handen/broekzak/bureau/nachtkastje. :/

Nu is er bij deze winkel een fout gemaakt met achternamen (overigens een achternaam die je niet veel hoort); het geval wil dat twee personen met dezelfde achternamen het zelfde toestel op de zelfde dag besteld hebben. Hier hadden ze overigens al over opgebeld vlak na de bestelling om mijn bestelling te confirmeren. Is wel netjes.

Ze verwachtten afgelopen maandag 'binnen nu en twee weken' te kunnen leveren, ze konden geen uitsluitsel geven. De levering in Nederland is echter nog zeer schaars. }:O
Nu is het dus inmiddels een kwart jaar gelden dat ik een telefoon besteld heb, ja een telefoon. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 01:00:
Ja, en mij zijn ze vergeten bij 't uitleveren! |:(
Bij iedereen die 'm bij dezelfde winkel als ik 'm besteld heef, is 't toestel al ongeveer een weekje in hun handen/broekzak/bureau/nachtkastje. :/

Nu is er bij deze winkel een fout gemaakt met achternamen (overigens een achternaam die je niet veel hoort); het geval wil dat twee personen met dezelfde achternamen het zelfde toestel op de zelfde dag besteld hebben. Hier hadden ze overigens al over opgebeld vlak na de bestelling om mijn bestelling te confirmeren. Is wel netjes.

Ze verwachtten afgelopen maandag 'binnen nu en twee weken' te kunnen leveren, ze konden geen uitsluitsel geven. De levering in Nederland is echter nog zeer schaars. }:O
Nu is het dus inmiddels een kwart jaar gelden dat ik een telefoon besteld heb, ja een telefoon. 8)7
Annuleren en bij de Belcompany halen: uit voorraad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-09 10:40
Jep inderdaad gewoon annuleren. Bij de Belcompany loopt ie niet zo heel hard.. Tis wel de zwarte versie. Maar achteraf vind ik de zwarte versie toch veel chiquer :P :)

Elk belcompany filiaal heeft er maar 1 dus check snel de lokale belcompany als je niet wilt wachten :D (zoals ik :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik wil juist die zwart/bronzige!
Enne ik heb bij hun al een abbonnement afgesloten, ja ook het nieuwe simkaartje ligt hier al bijna 3 maanden te wachten. :/

Binnenkort gaat 't mijn huidige nr over naar dat simkaartje en gaat abbonement in, dus dan begint de teller te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil hem ook hebben
alleen ben ik naar een paar dingen benieuwd
hoe klinkt de mp3 speler functie
hoe is de speaker zelf van de telefoon met ringtones?
luid middel zacht
kan die mp3 beltonen aan zonee is dit te verhelpen met eventuele patch?
ik hoor wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 17:55:
kan die mp3 beltonen aan zonee is dit te verhelpen met eventuele patch?
Hij kan geen mp3 beltonen, wel *.wav

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
Ja ik kan niet veel zeggen over de mp3 speel functie.
Ik heb een Zen Micro 5GB altijd bij me, dus het laatste wat ik in mn leven zal doen is mijn foon gebruiken als mp3 speler :P

En ik ben mijn headset die er bij zat al kwijt geraakt :P :/ |:(
Dus kan weinig testen... tis namelijk een mini-mini-jack aansluiting, en daar hek geen oordopjes voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
btw, geluid vanuit de speaker zelf is vrij zacht, niet echt om mee te showen denk ik.
Of ik heb qua instellingen iets niet goed :P Dat zou ook nog eens best kunnen :) Het ding heeft echt heeel veel opties en instellingen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grinder
Ja inderdaad, in de broekzak is de beltoon best wel zacht... Maar als je hem dan weer ergens op tafel hebt liggen schrik ik me dood van hoe hard ie is, dan issie weer harder dan ik van mijn vorige gewend was.. Best wel weird.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Niet toevallig beltonen in het geluidsprofiel ingesteld op ''oplopend''?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
xou het niet weten, ik zet hem toch altijd op stil... heb een hekel aan beltonen! :P
Trillend ding inmn broekzak voel ik toch altijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt wel mp3 ringtones gebruiken. Zet de mp3 in je My Documents directory en kies ze uit bij Instellingen/Geluiden/Site. Daar staan ze dan bij.

Is het al iemand gelukt Tom Tom te gebruiken met de MPX 220?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar het volume van deze telefoon. Er waren wat problemen hiermee, is dit inmiddels opgelost?

En heb je 'm idd niet op oplopend staan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Ik vind het raar dat ik hier zoveel mensen over het volume hoor. Ik heb zelf de mpx200 en die heeft daar totaal geen last van.

Over het algemeen is het juist zo dat het volume van Motorla telefoons stukken harder is dan van telefoons van andere merken (vergelijk het maar een met een SE). Ik kan me dan ook niet voorstellen dat beltonen amper te horen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat hierbij niet om de beltoon-volume, maar het speakertje dat je tegen je oorschelp houdt.
De eerst versies in Amerika bleken er veel problemen mee te hebben, Motorola heeft toen wel een en ander opgelost. Echter kwaliteit wt ik niet.

Ik zelf heb de volume altijd op half staan met het motto wen er maar aan.
Als je er een maal aangewend bent is het makkelijker wanneer je in situaties bent waarbij de foon juist even harder of zachter moet zetten, zoals op respectievelijk op een bouwplaats of als je je moeder aan de lijn hebt die tegen je begint te knetteren nadat je thuis een of andere streek hebt uitgehaalt.
:) }) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
komt omdat het volume-issue een typisch mpx220 probleem was, en niet een mpx200! :)
Ik moet zeggen dat je gewoon je oor goed tegen de speaker aan moet houden.
Iig als het gaat om het gebruik (eenmalig voor mij, nu issie kwijt :P) van de headset dan hoor je de ander per-fect!

Ik moet maar eens een nieuwe headset kopen... kvin bluetooth iets teveel vant gekke... is nog best wel duur ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grinder
Oh geluidsniveau is perfect hoor ;) Zowel op speakerphone, normaal en op de bluetooth headset.. Thats all no problem at all.

En de beltoon stond idd op hard en trillen + beltoon, dus niet oplopend.. Maar het was een beltoon met veel lage tonen... Want nu heb ik een andere beltoon die veel feller klinkt en nu hoor ik hem perfect, zal wel gewoon aan mij gelegen hebben. En zodra hij uit de broekzak is is hij echt enorm luid.

Ik heb idd ook standaard hem op half staan want dan kun je hem altijd idd beetje aanpassen aan de situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
ik speel nu voor de lol een mp3tje af op het apparaat... maar verrek, et ding kan best hard :P
Lage tonen kan ie niet zo heeel goed maar klinkt wel lache :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trilt ie ook goed ?
Ik was net nog ff een review aan 't lezen op nieuwemobiel.nl, en daar stond ook dat de trilfunctie niet optimaal was. Hoe zit dan nu ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
kvinnem meer dan normaal :)
Hij trilt niet zo hard als mijn voorgaande T68i maar zeker weten dak em voel hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit al gezien mensen??

http://www.gsmweb.nl/gsmweb/forms/los/mompx220.htm

Check die prijs, goedkoper dan de mpx200.

Iemand ervaring hiermee??

Als dit wat is bestl ik hem direct, en verkoop ik me mpx200. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel raar!

Een product verkopen ónder verkoopprijs. :?
Het kan ook geen loss leader zijn, want daar is het product niet naar en de marge is veel te groot. Ook krijgt deze winkel geen soort van subsidie van telecomaanbieder omdat 't zonder een abonnement wordt aangeboden.

Wel ken ik een verhaal van een studievriend van mijn vriendin, die had ook een telefoon besteld.
Na het afrekenen met de postbode maakt hij binnen het pakketje op en wat blijkt;
Zit er een pak jus d'orange in! Dit verhaal verzin ik niet! Weet alleen niet bij welke winkel die jongen besteld had.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2005 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 13:39
ik heb m gelijk besteld. ik bedoel wat kan er mis gaan. toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dsonnaville schreef op zondag 30 januari 2005 @ 11:20:
Laat het maar weten als het goed is gegaan! Ik heb hem namelijk voor meer dan het dubbele besteld en annuleer mijn bestelling natuurlijk als dit waar is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
ik denk dat het ipv 166 466 moet zijn, maarja ik zie het wel. ik denk dat die fout snel aangepast zal worden. en ik zou t zeker doen want je kan m dik verkopen nog op marktplaats dan voor minstens 300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
LOL, ik ben ook erg benieuwd. :) Het lijkt mij duidelijk dat ik ook meteen een bestelling ga plaatsen als dsonnaville em voor die prijs krijgt. Op de pagina "Los toestel" staat hij namelijk voor €422 en als je erop klijkt staat er het leuke bedrag van €167. Ik denk ook niet dat het heel toevallig is dat de Motorola V220 ook €167 kost hahaa.

[ Voor 42% gewijzigd door deuxani op 30-01-2005 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dsonnaville schreef op zondag 30 januari 2005 @ 11:20:
als het maar niet een Beta-versie is, met alle softwarefouten en zonder nederlandse taal, want die zijn er genoeg te bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook gelijk even een bestel en bevestigd
whoe whoe gaat lekker zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
ik zie net dat je moet bevestigen. heb dus maar even snel gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehh denk niet dat jullie die gaan krijgen, er is hier overduidelijk sprake van een fout en dan hoeft de winkelier de toestellen tegen dat bedrag uit te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2005 @ 14:47:
Ehh denk niet dat jullie die gaan krijgen, er is hier overduidelijk sprake van een fout en dan hoeft de winkelier de toestellen tegen dat bedrag uit te leveren.
Nee, dat denk ik ook niet. Lees de disclaimer en de algemene voorwaarden er maar op na. Maar ik ben benieuwd, let er wel op dat je er nu niet aan vast zit!

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2005 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prijs is inmiddels weer aangepast op de site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dsonnaville schreef op zondag 30 januari 2005 @ 12:09:
ik denk dat het ipv 166 466 moet zijn, maarja ik zie het wel. ik denk dat die fout snel aangepast zal worden. en ik zou t zeker doen want je kan m dik verkopen nog op marktplaats dan voor minstens 300
Nah, het scheelt voor je begroting in ieder geval (€ 466,- - € 432,- =) € 34,-!
Denk alleen niet dat 'm nog voor winst kunt nemen! ha ha ha :X

Maar ja, het is al laat ik ga slapen. Morgenvroeg wordt namelijk mijn MPx220 bij mij thuis bezorgt en het toeval wil dat ik de gehele dag thuis ben. Dan laat ik 'm nog mooi even 14 uur aan de stekker hangen om er vervolgens mee te gaan spelen! _/-\o_

:z Welterusten! :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou black-rose, vertel je bevindingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
ik heb de volgende email terug gehad

Geachte heer,

Afgelopen weekend heeft u via onze site de Motorola MPX220 besteld. Door een fout heeft u na het bestellen een foutieve prijs bevestigd gekregen.

Het juiste bedrag, welke wel op de site stond in het overzicht, moet zijn EURO 422,00 plus verzendkosten.

Om misverstanden te voorkomen wil ik u vragen alsnog mij een bevestiging te zenden per mail. Umag replyen op deze email. Na ontvangst van deze bevestiging zal ik direct de Motorola verzenden.

Onze excuses voor de fout. Graag zie ik u reactie tegemoet.

Met vriendelijke groet,
GSMWEB.NL

R. Bakker

nb: GSMWEB beroept zich op de volgende artikelen bij dergelijke fouten:
De disclaimer: http://www.gsmweb.nl/disclaimer.pdf

en algemene voorwaarden 3.1 en 5.2. : http://www.gsmweb.nl/voorwaarden/av_gsmweb.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zei ik toch!
En welke keuze maak je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook apart de MPX 220 is bij gsmeasy 459 en de MPX 486 euro. Goh welke zou je dan kiezen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
Beste mensen... ik heb jullie onpartijdige mening nodig. Iets loopt er (helaas) niet lekker tijdens mijn contractverlenging en ik zit nu in dubio... aanschouw het verhaal:

- Eind November 2004: Telecom-bedrijf gevonden om mijn Telfort Zakelijk abbo (2 aansl.) te verlengen, inclusief Motorola V220 & MPx220. De benodigde papieren opgestuurd zodat contract verlengd kan worden;

- Half December 2004: De V220 wordt alvast GRATIS opgestuurd aangezien deze binnen was;

- Eind December 2004: Ik stuur nog eens n mailtje over de voortgang van het contract. Ik zou toch nog iets moeten tekenen leek mij zo? Anders loopt mijn huidige contract stilzwijgend door... alleen maar langer verplichte kosten!

- Half Januari 2005: Contract via mail opgestuurd gekregen om te ondertekenen maar sommige dingen bleken niet te kloppen en een mailtje terug gestuurd met enkele vragen hierover (foutief bankrekeningnr, levering MPx220, contractduur enz);

- Begin Februari 2005: Nog STEEDS NIETS gehoord, terwijl wel een leesbevestiging is ontvangen. Al meerdere malen mailtjes gestuurd met onderwerp: Graag zo spoedig mogelijk bericht enz.

Tot nu toe (dus sinds half januari) nog steeds geheel NIKS vernomen van het betreffende telecom-bedrijf (alleen 1 leesbevestiging). Ik heb nu dus een dikke vertraging van nu meer dan 2 maanden opgelopen zonder het contract verlengd te hebben... dit kost mij dus gewoon stilzwijgend geld!

Ik zit nu echt te denken om maar niets meer te mailen en gewoon in zee te gaan met een andere aanbieder (die meteen de MPx220 uit voorraad kan leveren :*) ) Echter is het wel zo dat zij de V220 al opgestuurd hebben naar mij, maar ZONDER dat ik iets maar dan ook iets getekend heb....

Wat zouden jullie in deze situatie doen???? Ben ik door die levering van de V220 aan mij (heb niks getekend, zelfs geen ontvangstbevestiging!!) iets verplicht nu?? :r Ik baal er zo van... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
ps. nog enkele negatieve puntjes van dit telecom-bedrijf:

- toestelprijzen blijken exclusief BTW opgegeven te zijn, erg misleidend;
- zeer lange respondstijd nodig voor beantwoording mail;
- contract fouttief opgestuurd gekregen (contractduur 24 ipv 12 mnd);

Ik hoop dat jullie mij een hartje onder de riem kunnen steken... wat ooo wat moet ik toch doen... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
AAAHHHH ik wor GEK!!!!! Ik begon al wat onraad te ruiken omdat het zo lang duurde, dus daarom Telfort zelf maar eens gebeld (dus niet de tussenpersoon):

- Het contract is voor 2 jaar verlengd....!!! Afgesproken voor 1 ipv 2 jaar en dit ZONDER een handtekening van mij...

Dit kan toch niet??? Ben ik nu dus gewoon regelrecht belazerd of hoe zit dat nu?? 8)7 |:( :? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grinder
Het bedrijf opbellen ipv mailen? Als ze dichtbij zijn er langs gaan? Per post een aangetekende brief versturen met verzoek tot binnen 2 dagen respons en anders ... (zelf invullen).

Ik kan genoeg manieren verzinnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
Heb net gebeld... hij komt vandaag nog (telefonisch) met een antwoord. Hij begreep ook 't een en ander niet zei hij zelf... heel vaag....

Ik houd je/jullie op de hoogte... (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
En daarom..... heb ik mijn mpx220 gewoon gehaald bij de Belcompany :P
Wat een gedoe dat internet zeg.... langleve de winkel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wat is je 1e indruk van de mpx 220?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

graag zou ik willen weten of:

-de foto kwaliteit al verbeterd is sinds de eerste reviews
-de video kwali beter is..
-of je een beetje filmpjes kan afspelen, fullscreen?
-hoe goed het afspelen van MP3's enzo gebeurd.

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 21:28:
En wat is je 1e indruk van de mpx 220?
Vond hem zwaar tegenvallen. Heb lang de mpx200 gehad en had daar prima ervaring mee. De verbetering van de 220 tov de 200 vallen mij zwaar tegen: het schermpje is nagenoeg hetzelfde. De performance van internet is nauwelijks beter. De camera vind ik ronduit slecht. Reden genoeg om het weer terug te brengen

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2005 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
voor de camera moet je gewoon fatsoenlijke belichting hebben...
Ik ben helemaal verknocht aan mijn foon al bijna 2 weken... en ik vind hem nogsteeds HEERLIJK werken.
Schermpje is niet beter vanwege de Windows 2003SE die aanwezig is.. wacht maar af op 2005 van de zomer... belooft stukken beter te worden :D
The_PyroPath schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 22:37:
graag zou ik willen weten of:

-de foto kwaliteit al verbeterd is sinds de eerste reviews
-de video kwali beter is..
-of je een beetje filmpjes kan afspelen, fullscreen?
-hoe goed het afspelen van MP3's enzo gebeurd.
Afspelen van MP3's gaat perfect!
Foto kwaliteit: zie eerdere pagina's heb aantal voorbeelden geplaatst
Videokwaliteit is niet bepaald mooi, maar interesseerd me geen drol :P
Filmpjes afspelen gaat perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gehaktbal schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 23:44:
Schermpje is niet beter vanwege de Windows 2003SE die aanwezig is.. wacht maar af op 2005 van de zomer... belooft stukken beter te worden :D
Inderdaad Gehaktbal!

Scherm is 260.000 kleuren, echter ondersteunt Windows Mobile 2003 SE maar 65.000 kleuren.

O ja, nog even een mededeling: ik had gister dus de mogelijkheid om een zilveren MPx220 te nemen hè. Heb de keuze toch op de (bronzigbruin)zwarte laten vallen omdat het een apartere kleur is. Er zijn al zoveel zilveren clamshell toestellen à la Samsung.

Hij had er overigens maar enkele.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2005 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
(sorry, verkeerd gepost)

He Black-Rose, Thnx!!

[ Voor 85% gewijzigd door Troxel op 02-02-2005 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Troxel
Ik heb je een PM gestuurd op smartphone-club, lees dat maar eens.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2005 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gehaktbal schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 23:44:
voor de camera moet je gewoon fatsoenlijke belichting hebben...
Ik ben helemaal verknocht aan mijn foon al bijna 2 weken... en ik vind hem nogsteeds HEERLIJK werken.

[...]

Afspelen van MP3's gaat perfect!
Foto kwaliteit: zie eerdere pagina's heb aantal voorbeelden geplaatst
Videokwaliteit is niet bepaald mooi, maar interesseerd me geen drol :P
Filmpjes afspelen gaat perfect!
Dus wachten tot aug/sept om een beter schermpje te krijgen. Tegen die tijd zijn er al lang weer nieuwere toestellen met een nog veel betere resolutie en software

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
In ieder geval zal het geen windows smartphone zijn als het om betere sofware gaat...
Het gaat er om dat je het apparaat afkraakt op iets waar hij (nog) nix aan kan doen.... ;)

Als je zonodig echt zoveel kleuren wilt moet je nog geen (windows) smartphone nemen...
dan moet je doen wat je zelf zegt en wachten tot augstus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De telefoon kan 't wél!

Echter is het OS nog niet toereikend genoeg; Windows Mobile SP 2003 SE is opgebouwd uit 65.000 kleuren, maar het beeldscherm van de MPx220 kan er 260.000 weergeven.

In de zomer zal WM 2005 uitkomen die wél 260.000 kleuren weergeeft. Deze wordt momenteel getest en is gedemonstreerd, op jawel...... een MPx220!

Je moet het vergelijken dat je nu een hele snelle PC hebt met een P4 goed moederbord, een flinke videokaart etc. etc.
Alleen is Windows XP dan nog niet op de markt, dus draai je nu nog Windows 98.

}:O _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb die van mij vandaag eindelijk kunnen ophalen (de zwart/bruinige versie). Ik was erg band dat de telefoon er erg groot uit zou zien maar dat valt 100% mee.

En te bedenken dat ik zat te twijfelen tussen een d500 en deze! Nu ik hem heb weet ik dat ik de goede keuze heb gemaakt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige week vrijdag was ik nog de gelukkige bezitter van een mpx220. Zaterdag begonnen de problemen al. Het toestel had zichzelf uitgeschakeld. Nog geen paniek dat kan natuurlijk eens gebeuren. Vervolgens zag ik tot mijn verbazing dat de tijd ineens een half uur achter liep. De volgende dagen zou het toestel zich ongeveer 3 keer per dag uitschakelen. Bijzonder frustrerend natuurlijk. Ook de belkwaliteit was zeer slecht, verschillende mensen klaagden ook over een irritante echo als ze mij belden.
Maar goed ik kon het niet langer aanzien en besloot hem te gaan ruilen. Nou dat was geen probleem. Ik kreeg een nieuwe en was er nog vol van overtuigd dat het nou goed zou gaan. Die blijdschap heeft ongeveer 19 uur geduurd. Toen viel ook het nieuwe toestel spontaan uit. Ook de andere problemen had dit toestel ook.
Ik heb nu besloten om mijn geld van het weekend terug te gaan vragen. En Motorola hoeft voor mij voorlopig niet meer.
Het is een prachttoestel, dus zeer spijtig dat het blijkbaar niet functioneert. Een derde poging zie ik niet zitten dus ga uitkijken naar een ander merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de homepage van coolsmartphone.com staat nu juist een heel verhaal dat ie zo verbeterd is! Maargoed het hangt er dus echt af welke ROM je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik word hier nu echt niet goed van... februari zou die geleverd worden... Nou, ik heb nog nix gezien en als ie deze week niet komt dan loop ik echt rood aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gehaktbal schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 12:37:
In ieder geval zal het geen windows smartphone zijn als het om betere sofware gaat...
Het gaat er om dat je het apparaat afkraakt op iets waar hij (nog) nix aan kan doen.... ;)

Als je zonodig echt zoveel kleuren wilt moet je nog geen (windows) smartphone nemen...
dan moet je doen wat je zelf zegt en wachten tot augstus :)
Ik kraak het niet alleen af op het scherm maar ook op nauwelijks verbeterde functionaliteit tov van de mpx200. Ook de processer is geen hertzje sneller, dus internet blijft even traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 23:29:
[...]

Ik kraak het niet alleen af op het scherm maar ook op nauwelijks verbeterde functionaliteit tov van de mpx200. Ook de processer is geen hertzje sneller, dus internet blijft even traag.
Nu wil ik even hierop in gaan:

De Motorola MPx200 heeft een OMAP processor van welgeteld 132 Mhertzjes gemaakt door TI
De Motorola MPx220 heetf een OMAP processor van welgeteld 204 Mhertzjes gemaakt door TI

Dat zijn 72 Mhertzjes méér, oftewel 55% meer!
Daarbij is het een nieuwere processor die ook weer verder ontwikkeld is door de tijd heen.

De MPx200 draait op Windows Mobile SP 2002, terwijl de MPx al op de 2e versie Windows Mobile 2003 draait en krachtig genoeg is om Windows Mobile 2005 te kunnen draaien.
Deze laatste is ook in aantocht.

Dus voordat je dat ding (of een ander ding) afkraakt: lees eerst even de specificaties!

}:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 00:47:
[...]

Nu wil ik even hierop in gaan:

De Motorola MPx200 heeft een OMAP processor van welgeteld 132 Mhertzjes gemaakt door TI
De Motorola MPx220 heetf een OMAP processor van welgeteld 204 Mhertzjes gemaakt door TI

Daarbij is het een nieuwere processor die ook weer verder ontwikkeld is door de tijd heen.

De MPx200 draait op Windows Mobile SP 2002, terwijl de MPx al op de 2e versie Windows Mobile 2003 draait en krachtig genoeg is om Windows Mobile 2005 te kunnen draaien.
Deze laatste is ook in aantocht.

Dus voordat je dat ding (of een ander ding) afkraakt: lees eerst even de specificaties!

}:O
Een specificatie zegt me niks als de werkelijke performance niet verbetert. Ik had zowel de 200 als de 220. Als je ze naast elkaar legt en je start bij allebei de een internetsite op maakt het helemaal niks uit in tijd om die pagina te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De verbindingssnelheid heeft niks (tot heel weinig) met de processorsnlheid te maken.

Of ik nu een computer met P4 of een computer met P3 aan een analoge lijn leg, het zal niet veel sneller gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 10:54:
De verbindingssnelheid heeft niks (tot heel weinig) met de processorsnlheid te maken.

Of ik nu een computer met P4 of een computer met P3 aan een analoge lijn leg, het zal niet veel sneller gaan.
Jij was degene die stelde dat er een processor met 72 Mh capaciteit aan boord was, ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je spreekt jezelf een paar keer tegen én je leest niet goed.
Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 23:29:
Dus hier geef je aan dat internetsnelheid afhankelijk is van processorsnelheid.

Hierop antwoord ik:
Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 00:47:

Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 11:33:
Jij was degene die stelde dat er een processor met 72 Mh capaciteit aan boord was, ik niet.
72 Mhz méér!

:( Dus je moet niet alleen de specificaties erop nalezen, maar ook goed datgene nalezen wat men op het forum daadwerkelijk te melden heeft!!! :(

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2005 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
O-) OK... Ik hoop dat nu de problemen, ruzies en bekvechterijen weer uit de wereld zijn... O-)

ps. Ik snap dat er nogal wat verwarring over kon ontstaan... maar nu is het duidelijk gelukkig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 12:00:
Je spreekt jezelf een paar keer tegen én je leest niet goed.

[...]
Dus hier geef je aan dat internetsnelheid afhankelijk is van processorsnelheid.

Hierop antwoord ik:

[...]

[...]

72 Mhz méér!

:( Dus je moet niet alleen de specificaties erop nalezen, maar ook goed datgene nalezen wat men op het forum daadwerkelijk te melden heeft!!! :(
Inderdaad meer, maar dat heeft dus geen enkele positieve invloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Troxel schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 12:45:
O-) OK... Ik hoop dat nu de problemen, ruzies en bekvechterijen weer uit de wereld zijn... O-)

ps. Ik snap dat er nogal wat verwarring over kon ontstaan... maar nu is het duidelijk gelukkig!
OK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
Beste mensen,

Even mijn hart luchten.... De problemen met de telecom-aanbieder zijn voorbij... :*) :+ _/-\o_

Problemen met mensen die ziek waren en dergelijke... tis allemaal nog mooi rechtgebreid, en het mooiste nieuws van allemaal:

Mijn MPx220 wordt morgen op de post gedaan...!!!

Lááááááááát maar komen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerst zien, dan geloven :+ haha nee ik hoop dat ie komt voor je. Ben benieuwd naar je ervaringen! Ik moet het voorlopig doen met de C500 en MPX200.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar ik de nederlandse handleiding van de MPX 220 kan vinden? Ik beschik alleen over de engelstalige.

Hoor graag even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je de juiste wapinstellingen (orange free) moet invoeren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woohoo, ik heb m'n mpx220 binnen. :+ :+

In 1 woord... GEWELDIG!!

Mooi design, mooie kleur (bruin/bordeaux), ontzettend veel functies, gewoonweg prachtig.

Voor deze keer toch maar even: _/-\o_ _/-\o_ aan Motorola.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ik zat eigenlijk te twijfelen om de i-mate sp3i te nemen maar nu ik deze zie vind ik deze veel mooier... Heeft iemand hier al tomtom op kunnen draaien met BT gps ontvanger en is het scherm veel kleiner als de i-mate sp3i (ook wel qtek 8020 of t-mobile sda) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

exact 0,2 inch kleiner (10% qua diagonaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het al iemand gelukt om via bluetooth met active sync te connecten?? Ik weet dat je daarvoor een com port aan je bluetooth moet toewijzen, maar als ik dit probeer krijg ik het bericht dat de telefoon deze service niet ondersteunt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
He Mensen,

De lang verwachte update-tool van motorola is te downloaden op de site van Motorola!! Het een upgrade naar 1.3, maar staat bij dat het alleen voor US costumers is...

Zou Motorola zoiets ook voor de Europese markt gaan uitbrengen...? Ben benieuwd..!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand toevallig de Orange World-instellingen?
Er staan 40 toestel-instellingen op de site maar niet de mpx220; Ik heb getracht deze aan te passen voor de mpx maar geen resultaat.

Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brummers
  • Laatst online: 18:46
hoe zijn de foto's met name s'avonds?

Als ik vandaag over water loop, staat er morgen in de krant dat ik niet kan zwemmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 22:04:
Is het al iemand gelukt om via bluetooth met active sync te connecten?? Ik weet dat je daarvoor een com port aan je bluetooth moet toewijzen, maar als ik dit probeer krijg ik het bericht dat de telefoon deze service niet ondersteunt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 14:56:
Heeft iemand toevallig de Orange World-instellingen?
Er staan 40 toestel-instellingen op de site maar niet de mpx220; Ik heb getracht deze aan te passen voor de mpx maar geen resultaat.

Bij voorbaat dank.
Probeer eens een van deze 2 manieren:
deze of deze nog uitgebreidere manier.

edit:
belangrijk, in de 2de beschrijving zit misschien een foutje er is een stukje doorgestreept volgensmij was hetgeen wat er stond wel goed.. >:) , kies als APN (toeganspunt genaamd) in eerste instantie toch maar voor internet.

Loop als je de 1ste manier gebruikt even alles na met de gegevens uit de 2de manier! 8)

Suc6! :)

offtopic:
p.s de links zijn naar mijn eigen posts, als beide manieren bij jouw niet werken hoor ik het wel, ook als het wel werkt hoor ik het graag :)

[ Voor 21% gewijzigd door robert-630 op 08-02-2005 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
De versie die wij hebben draaien hier in NL is als het goed is versie 1.15 de nieuwe versie is 1.30 die geflashed kan worden.
Ik ben alleen zover dat ik loop te twijfelen om die update er in te bonjouren... ik loop kans mn telefoon te vernaggelen.. :P
Of niet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
brummer schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 16:46:
hoe zijn de foto's met name s'avonds?
kut :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brummers
  • Laatst online: 18:46
iemand voorbeelden?

Als ik vandaag over water loop, staat er morgen in de krant dat ik niet kan zwemmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-09 19:17

trimakassi

haapsie is eepsie!

Kan iemand mij zeggen wat voor hoofdtelefonaansluiting er aanwezig? Mini-jack of die waardeloze aansluiting als op de mpx200?

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robert-630 schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 17:31:
[...]

Probeer eens een van deze 2 manieren:
deze of deze nog uitgebreidere manier.

edit:
belangrijk, in de 2de beschrijving zit misschien een foutje er is een stukje doorgestreept volgensmij was hetgeen wat er stond wel goed.. >:) , kies als APN (toeganspunt genaamd) in eerste instantie toch maar voor internet.

Loop als je de 1ste manier gebruikt even alles na met de gegevens uit de 2de manier! 8)

Suc6! :)

offtopic:
p.s de links zijn naar mijn eigen posts, als beide manieren bij jouw niet werken hoor ik het wel, ook als het wel werkt hoor ik het graag :)
Dankjwel voor de tip. Het enige wat ik echter nodig had bleek een duwtje in de juiste richting te zijn, nl: Het downloaden van een bestandje (totaal over het hoofd gezien. BlonT 8)7 ).
Het bestandje van de SPV200 is het juiste. Ik had eerder de SPV1000 & 500 getracht maar deze werden geweigerd.
Nogmaals bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 01:26:
[...]

Dankjwel voor de tip. Het enige wat ik echter nodig had bleek een duwtje in de juiste richting te zijn, nl: Het downloaden van een bestandje (totaal over het hoofd gezien. BlonT 8)7 ).
Het bestandje van de SPV200 is het juiste. Ik had eerder de SPV1000 & 500 getracht maar deze werden geweigerd.
Nogmaals bedankt!
mooi :)
Ik heb het ooit is zelf uitgevogeld, want ik kreeg het ook niet werkend, ik dacht een smartphone is en blijft een smartphone.. en het werkte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
trimakassi schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 01:02:
Kan iemand mij zeggen wat voor hoofdtelefonaansluiting er aanwezig? Mini-jack of die waardeloze aansluiting als op de mpx200?
tis een mini-mini-jack... zon kleine :P

• Troxel
Kheb um ook binnen... tot nu toe alleen maar _/-\o_ :*) O-) 8) !!

Mooi formaat... leuke app's... snelle synchronisatie... Jummie B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
Beste mensen!

Tot nu toe bevalt mijn MPx220 echt Supertje... zekers! Geen problemen met vastlopen enzz... dus helemaal geweldig..!! _/-\o_

Echter heb ik mijn WAP/GPRS settings nog niet goed voor elkaar gekregen. Ik heb de post hier boven ergens (van "deze en deze") maar hierin zie ik echt NIET de logica... en met die instellingen (maar dan verwisseld met de gegevens van mijn Telfort) wil het niet lukken...

Wie kan mij nu uitleggen hoe het bij een Smartphone werkt? Ik snap het idee niet van een GPRS setting EN een PROXY setting... en waarom heeft een proxy wel een poort, en moet ik bij de GPRS setting geen poort toewijzen?

Wie heeft zijn smartphone al geconfigureerd met het telfort netwerk?

Alvast bedankt..!!! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-09 19:17

trimakassi

haapsie is eepsie!

Gehaktbal schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 17:14:
[...]

tis een mini-mini-jack... zon kleine :P
Ah ok, een oortelefoon met miniminijack. Klinkt dat een beetje fatsoenlijk stereo en zo? Als je bijv. naar een mp3tje luistert? Het lijkt me wel relaxed om m als mp3speler te gebruiken nl.

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Troxel schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 11:15:

Echter heb ik mijn WAP/GPRS settings nog niet goed voor elkaar gekregen. Ik heb de post hier boven ergens (van "deze en deze") maar hierin zie ik echt NIET de logica... en met die instellingen (maar dan verwisseld met de gegevens van mijn Telfort) wil het niet lukken...
Ik heb een vereenvoudigde en betere uitleg (voor jouw e.a) gemaakt:

Orange World instellen, op een WM Smartphone (zoals de Orange SPV C500 en de Motorola modellen MPx 200/220)

Stap 1. World laten activeren, dit kost €6,- p/m. Bel hiervoor de klantenservice, nr.1200 als je een prepaid-klant bent.

Stap 2. Ga naar de www.orange.nl -> mijn orange (hiervoor moet je inloggen, registreer je als je geen inlog-gegevens hebt) -> Orange World -> telefoon instellen.
Klik op ''Orange SPV C500''. Klik vervolgens op: ''download Orange World instellingen voor de SPV C500 op deze PC'' Download de aangeboden .cab (het is geen .rar-bestand, het icoontje is meestal wel hetzelfde) Sluit je toestel aan op de pc, d.m.v de datakabel. Start activesync, als dat niet automatisch gebeurd (als je het niet hebt download het dan bij MS). Ga naar Verkennen. Kopieer het .cab-bestand met de naam ''spvc500_settings'' vanaf je pc naar een map op je gsm. Run het bestand op je gsm, gebruik hiervoor de filemanager op je gsm, ga naar de map waar je het bestand hebt opgeslagen, selecteer het bestand en start het.

Stap 3. Ga naar instellingen -> Dataverbindingen. Selecteer het dataprofiel onder ''Internet-verbinding:'' Vervolgens Menu -> verbind. bewerken -> 1.Inbelverbindingen. Wis hier alle verbindingen d.m.v Menu -> verwijd. Deze verbindingen zijn namelijk overbodig.

Stap 4. Ga naar Internet Explorer op je gsm. Vervolgens Menu -> Opties -> Verbindingen.
Bij ''inst. automatisch decteren'' vinkje deselecteren . Bij ''netwerk selecteren'' Wap-netwerk selecteren.

Stap 5. Stel in Internet Explorer op je gsm, deze bookmark in:
Orange World
wsp://wap.orange.nl/

n.b Gebruik Internet Explorer als browser op je gsm, als je Orange World gebruikt. Het kan namelijk zo zijn, dat het bezoeken van internetpagina’s met een andere browser extra geld kost. Het gaat dan nl. van je (internet access-)bundeltegoed af.

* Stel, je liever alles handmatig in? Klik dan voor de instellingen hier. geupdate!

Dit zou echt moeten werken. Ik heb het nl. op deze wijze vandaag nog zo op mijn gsm ingesteld. En het werkt! :)

[ Voor 15% gewijzigd door robert-630 op 11-02-2005 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
Aha... Thnx... maar toch... ik heb geen orange, maar ik heb TELFORT... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Troxel schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 19:35:
Aha... Thnx... maar toch... ik heb geen orange, maar ik heb TELFORT... 8)7
Oow! 8)7
Ik dacht al! Met de instellingen van Telfort kom je Orange ook niet op..!

Bij sommige providers is het wel uitwisselbaar volgensmij.
In ieder geval weet ik wel dat de gegevens van 02 (multimedia.o2.nl als APN uit mijn hoofd) ook te gebruiken zijn voor Telfort.

edit: probeer dit even, kies voor wap; hellomoto phone set-up.

[ Voor 14% gewijzigd door robert-630 op 11-02-2005 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
Ìk weet niet... maar iets doe ik verkeerd.. ik krijg via die site GEEN internet setting doorgestuurd..... Kom op, 't kan toch niet ZO moeilijk zijn... pfff |:(

Ik ga morgen flink zoeken... als ik 't gevonden heb laat ik 't euvel weten!!

Royco...
Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.