en gelukt?
Verwijderd
Ik heb er sinds een uur geleden ook eentje
en ik kan echt niet wachten tot hij 24u heeft opgeladen
Software-inzameltijd!
Verwijderd
Ik heb themes verandered en nu krijg ik 'm niet meer op default: de color set (bvb. font kleur van het startscherm en de kleur van de 2 startschermknoppen onderaan) is niet meer goed. Iemand suggestie?
weet al iemand hoe je erachterkomen hoeveel je smsjes heb in je MPX220.
Ik kom ergens in de buurt van 800 inkomend smsjes en 600 uitkomend smsjes. dat allemaal in strakke drie maanden en is nog steeds niet vol
(1 gieg kaart + dove GOTer hierzo)
Ik kom ergens in de buurt van 800 inkomend smsjes en 600 uitkomend smsjes. dat allemaal in strakke drie maanden en is nog steeds niet vol
Nog niet , ik heb van Motorola een mail gekregen dat versie 1.360 beschikbaar is
twijfel nog of ik de telefoon eens naar Solid-vision stuur
heeft er trouwens iemand deze versie
Nee, heb alleen maar de 1.47 en 1.49. Heb wel gehoord dat als je een update aanvraagt bij Motorola zelf, dat ie dan wordt uitgerust met die 1.36..... maar verder....????
Waarom zou je voor de 1.36 gaan als iedereen uitstekende ervaringen heeft met zowel de 1.47 en zeker de 1.49 ROM? Bovendien ben je je telefoon dan nog een tijd kwijt aan Solid Vision ...perco schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 09:24:
[...]
Nog niet , ik heb van Motorola een mail gekregen dat versie 1.360 beschikbaar is
twijfel nog of ik de telefoon eens naar Solid-vision stuur
heeft er trouwens iemand deze versie
Verwijderd
Zo, eindelijk gelukt, dat bluetooth is toch nog niet zo makkelijk (ik had een soort draadloze USB voor ogen)
Wat ik nu nog zoek is een programma om vanaf mijn telefoon met bluetooth winamp of WMP te bedienen. alles wat ik tegenkom is of voor de PDA (andere windows variant) of het werkt niet met de widcomm drivers
suggesties (liefst iemand die dit werkend heeft op zijn mpx 220)
Wat ik nu nog zoek is een programma om vanaf mijn telefoon met bluetooth winamp of WMP te bedienen. alles wat ik tegenkom is of voor de PDA (andere windows variant) of het werkt niet met de widcomm drivers
suggesties (liefst iemand die dit werkend heeft op zijn mpx 220)
hmzm mijn klepje is ook gebroken. het scharniertje is afgebroken, degene als je hem openklapt aan de rechterkant zit als je naar het scherm kijkt. ik krijg dat ding niet goed gelijmd aangezien er heel wat druk op komt te staan. Valt dit onder de garantie? of moet ik een andere behuizing kopen?
Verwijderd
Even een nieuw probleempje dat ik in dit foum nog niet ben tegengekomen:
Ik heb een 1Gb kaartje (werd eerst niet gezien door mijn Mpx 220 maar na een reparatie van het moederbordje weer wel) waarop oa ttm stond, dit heb ik eraf gehaald vanuit de telefoon (folders en inhoud verwijderen). Door de een of andere oorzaak is nu het kaartje corrupt; ik kan er wel spullen opzetten via activesync en de pc-verkenner (als ik 'm via de kabel heb aangesloten). Als ik via de explorer van de telefoon kijk naar de kaart dan zie ik de nieuwe bestanden op het kaartje wel, na een hard reset zijn al mijn ttm data -die ik er vanaf had gekiept- echter ook weer zichtbaar! Een format vanuit de telefoon geeft een foutmelding, vanaf systeembeheer in de pc lijkt het goed te gaan maar op het eind geeft íe toch aan dat het niet is gelukt.
Zoals ik het in kan schatten is er iets met het filesystem van de kaart mis maar formatteren lukt me dus niet meer. Heeft iemand hier een oplossng / verklaring voor?
Ik heb een 1Gb kaartje (werd eerst niet gezien door mijn Mpx 220 maar na een reparatie van het moederbordje weer wel) waarop oa ttm stond, dit heb ik eraf gehaald vanuit de telefoon (folders en inhoud verwijderen). Door de een of andere oorzaak is nu het kaartje corrupt; ik kan er wel spullen opzetten via activesync en de pc-verkenner (als ik 'm via de kabel heb aangesloten). Als ik via de explorer van de telefoon kijk naar de kaart dan zie ik de nieuwe bestanden op het kaartje wel, na een hard reset zijn al mijn ttm data -die ik er vanaf had gekiept- echter ook weer zichtbaar! Een format vanuit de telefoon geeft een foutmelding, vanaf systeembeheer in de pc lijkt het goed te gaan maar op het eind geeft íe toch aan dat het niet is gelukt.
Zoals ik het in kan schatten is er iets met het filesystem van de kaart mis maar formatteren lukt me dus niet meer. Heeft iemand hier een oplossng / verklaring voor?
Verwijderd
Hoe krijg je dat hij die op die mini-SD opslaat? Die SMS-jes komen toch gewoon in \storage\ en dus op je foon zelf terecht?Zandhaas schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 17:39:
weet al iemand hoe je erachterkomen hoeveel je smsjes heb in je MPX220.
Ik kom ergens in de buurt van 800 inkomend smsjes en 600 uitkomend smsjes. dat allemaal in strakke drie maanden en is nog steeds niet vol(1 gieg kaart + dove GOTer hierzo)
@ De rest:
Weet iemand over ook zo'n backup programma is zoals in PocketPC 2003, waarmee je alle databases naar bvb je storage card kan backupen? Of desnoods al alleen de contacts?
't Zou namelijk k*t zijn als je telefoon crasht en je niet meer aan je contacts aankan. Natuurlijk kan je de contacts gewoon in tekstbestand opslaan op je storage card, maar dan moet je dubbele gegevens syncen en dat vind ik nogal lomp.
En contacts opslaan op SIM is ook geen optie, dan zit je ook met dubbele info waar je in principe 99,9% van de tijd niks aan hebt.
<statement class="hulde">
Verder moet ik zeggen dat ik ui-ter-mate tevreden ben met dit mobieltje. 't Is gewoon een draagbaar kantoor en zegt mij zelfs netjes wanneer wie jarig is en hoe oud deze persoon is. Gewoonweg alle Outlook info sync'ed hij, dat vind ik prachtig! Klinkt misschien een simpel iets, maar 5 jaar geleden had ik hier niet op durven hopen. Combineer dat dan nog es met gratis internet access via Orange World, email en games(Worms World Party
Ik zou niet meer zonder zo'n mobieltje kunnen!
Vele mensen gaan natuurlijk zeggen: ach dat heb je in principe allemaal niet nodig! Maar:
- als ik een trein mis, dan kijk ik gewoon op de NS site wat de aansluiting is
- of 9292ov.nl
- en de witte gids kan je ook online raadplegen!
- navigatie via tomtom en/of MS Pocket Streets (die laatste kost nog geen 30€ met alle maps gratis downloadbaar!) ... vooral handig als je ergens weet-ik-veel-waar in Amsterdam moet zijn!
- er zijn vaak momenten waar je moet wachten op de trein en dan kan je (leuk!) een spelletje spelen
- draagbaar kantoor
</statement>
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2005 01:05 ]
Verwijderd
Fouten in ROm update 1.49!
*Het maken van een sms duurt langer! MPX220 staat ff vast om een bericht te typen.
*multy Tik lijkt slechter, Herkend minder nederlandse woorden, BV: het woord "hey" wordt niet meer herkend..
Wie heeft er nog meer gevonden??
*Het maken van een sms duurt langer! MPX220 staat ff vast om een bericht te typen.
*multy Tik lijkt slechter, Herkend minder nederlandse woorden, BV: het woord "hey" wordt niet meer herkend..
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2005 18:47 ]
ik heb contact gehad met motorola, in eerste instantie wilden ze niks weten van garantie mbt het gebroken scharnier. Toen ik vertelde dat er meerdere mensen waren die dit probleem hadden, gingen ze toch maar even in het systeem kijken. et voila , gebroken scharnier op de mpx220 valt toch wel onder de garantie 
moet de phone opsturen naar solidvision en die gaan hem dan fixen als het goed is.
hoelang zijn jullie de phone kwijt geweest voor reparatie?
moet de phone opsturen naar solidvision en die gaan hem dan fixen als het goed is.
hoelang zijn jullie de phone kwijt geweest voor reparatie?
[ Voor 9% gewijzigd door Gh0stw4lk3r op 19-10-2005 07:14 ]
ik heb ook iets heel irritants gevonden (update van oorspronkelijke rom naar 1.49) als ik antwoord op een sms kan ik geen text invoeren. pas als ik dmv * lang indrukken overschakel op 123 abc en vervolgens weer abc dan kan ik text invoeren. behoorlijk vervelend.Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:43:
Fouten in ROm update 1.49!
verder lijkt mijn batterij een stuk sneller leeg te gaan. eerst kon ik makkelijk het weekend overbruggen (vrijdagochtend van de lader, maandagavond er weer aan) maar nu gaat dat alleen als ik erg zuinig doe
@vich hoe kijk jij naar 9292ov.nl??? als ik die site open kan ik heel mooi alles invullen, maar als ik vervolgens op "geef reisadvies" druk gebeurt er helemaal niks
Verwijderd
Dat probleem van hangende toetsen bij tekstberichten ken ik ook maar dan in ROM 1.47. Dus dat is dus geen reden om over testappen naar 1.49. Inderdaad lang drukken op * of willekeurige elke andere toets. Dan weer met * naar juiste tekt mode.tijsco schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 08:12:
[...]
ik heb ook iets heel irritants gevonden (update van oorspronkelijke rom naar 1.49) als ik antwoord op een sms kan ik geen text invoeren. pas als ik dmv * lang indrukken overschakel op 123 abc en vervolgens weer abc dan kan ik text invoeren. behoorlijk vervelend.
verder lijkt mijn batterij een stuk sneller leeg te gaan. eerst kon ik makkelijk het weekend overbruggen (vrijdagochtend van de lader, maandagavond er weer aan) maar nu gaat dat alleen als ik erg zuinig doe
@vich hoe kijk jij naar 9292ov.nl??? als ik die site open kan ik heel mooi alles invullen, maar als ik vervolgens op "geef reisadvies" druk gebeurt er helemaal nikslijkt me toch wel heeel handig eigenlijk.
www.9292ov.nl probleeem heb ik ook. Ik gebruik zelf voor de NS de site : http://el-muerte.student.utwente.nl/ns/nsr2.php. Gevonden via Google met wap en ns
Verwijderd
Weet er iemand hoe je ervoor kan zorgen dat wanneer je je contactpersonen synchroniseert met outlook de telefoon de standaardnummers behoud? Als ik meerdere telefoonnummers per contactpersoon heb "vergeet" hij steeds de standaardnummer na synchronisatie.
Ook weet ik niet hoe ik ervoor kan zorgen dat wanneer je een contactpersoon toevoegt hij standaard "Voornaam Achternaam" neemt als weergave ipv "Achternaam, Voornaam"
Bedankt!
Ook weet ik niet hoe ik ervoor kan zorgen dat wanneer je een contactpersoon toevoegt hij standaard "Voornaam Achternaam" neemt als weergave ipv "Achternaam, Voornaam"
Bedankt!
Verwijderd
Heb nog niks ingevuld daar, heb 'm enkel nog maar geviewedtijsco schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 08:12:
[...]
ik heb ook iets heel irritants gevonden (update van oorspronkelijke rom naar 1.49) als ik antwoord op een sms kan ik geen text invoeren. pas als ik dmv * lang indrukken overschakel op 123 abc en vervolgens weer abc dan kan ik text invoeren. behoorlijk vervelend.
@vich hoe kijk jij naar 9292ov.nl??? als ik die site open kan ik heel mooi alles invullen, maar als ik vervolgens op "geef reisadvies" druk gebeurt er helemaal nikslijkt me toch wel heeel handig eigenlijk.
Opera doet het misschien wel?
GeenStijl.nl kan ik zelfs niet eens zichtbaar krijgen

Verwijderd
Daar ben ik ook heel benieuwd naar! In Outlook krijg ik dat wel ingesteld, maar die instelling synchroniseerd hij niet.Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 16:11:
Bedankt!
Ook is het vaag, dat als je een verjaardag van Outlook naar je telefoon exporteert en je edit hem op de telefoon, dan update hij je kalender niet en staan die zwarte strepen (die de verjaardag aanduiden) nog steeds op de oude datum en komt de vermelding dus ook niet op de juiste dag in de agenda te staan.
Wie maakt een vervolg aan?
Dan zet ik een linkje naar deel 2 in deze sluitpost
[rml]Motorola MPx220 Smartphone topic [ Deel 2][/rml] dus
Dan zet ik een linkje naar deel 2 in deze sluitpost
[rml]Motorola MPx220 Smartphone topic [ Deel 2][/rml] dus
[ Voor 30% gewijzigd door Canaria op 25-10-2005 14:18 ]
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Dit topic is gesloten.