Hey, ik volg nu al een tijdje dit topic. Ik zit te twijfelen tussen de mpx220 en V3 rzr. De V3 is vooral geil qua uiterlijk, en de mpx220 qua features

.
Nu kwam ik deze website tegen:
http://www.phonescoop.com/phones/user_reviews.php?phone=478
De meningen lopen daar ontzettend uiteen. Mensen die het een prachtig apparaat vinden, en mensen die de kwaliteit van het geluid erg slecht vinden. En vooral op dit forum valt me op dat er veel geklaagd wordt over: de batterij(erg snel leeg), geluidskwaliteit(zeer slecht te verstaan), ontvangst(slecht), camera(beroerde beeldkwaliteit), menuus er traag.
Wat me dan hier op GOT weer opvalt is het grote aantal telefoons wat kapot gaat. Ik heb het idee dat er erg veel users zijn waarvan de mpx220 het begeven heeft, klopt dat? En het crashen van de telefoon lijkt er ook een beetje bij te horen?
Ik zelf wil een betrouwbare telefoon, waarvan het bellen niet ter discussie moet staan, zeker voor deze prijs verwacht je wel enige kwaliteit toch?Voordelen van deze telefoon zijn voor mij dan vooral de vele features en het geheugen uitbreiden

.
Zouden er wat mensen een beetje onderbouwde mening kunnen geven over deze telefoon?