Toon posts:

Motorola MPx 220 Smartphone

Pagina: 1 ... 10 11 12 Laatste
Acties:
  • 4.947 views sinds 30-01-2008

• SquareHugo
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 30-11 08:18

SquareHugo

Eublepharis Macularius

ShwTime schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:39:
[...]

Oh shit vergeten 8)7 Provider is T-Mobile
Nou, piece-of-cake ... binnen 10 seconden gevonden: T-Mobile GPRS & MMS-instellingen

Voor de zekerheid, de MPx220 staat dus niet in het pull-down menu...
Overige toestellen t-zones
Overige toestellen MMS

Met een beetje knutselen moet hier best wat uit te halen zijn lijkt me. Combineer de methodes van de hier in dit topic genoemde providers met deze specificaties, misschien is dat de oplossing.

[Voor 43% gewijzigd door SquareHugo op 16-08-2005 17:41]

XBOX 360 Gamertag

• ShwTime
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 12-02-2008

ShwTime

Terug van weg geweest!

SquareHugo schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 17:38:
[...]

Nou, piece-of-cake ... binnen 10 seconden gevonden: T-Mobile GPRS & MMS-instellingen

Voor de zekerheid, de MPx220 staat dus niet in het pull-down menu...
Overige toestellen t-zones
Overige toestellen MMS

Met een beetje knutselen moet hier best wat uit te halen zijn lijkt me. Combineer de methodes van de hier in dit topic genoemde providers met deze specificaties, misschien is dat de oplossing.
Thnx voor de moeite. ;) idd een piece of cake, ik had daar ook 10 seconden voor nodig, maar de instelling waren al goed want het heeft gewerkt.

Ook al zijn de instellingen niet okee dat zou m'n GSM toch de mogelijkheid tot GPRS moeten weergeven 'correct me if i'm wrong'

Heb al diverse instellingen getest onderandere deze, helaas mocht dat niet baten.

AMD64 3500+, 1 GB PC3200, 440 GB, Club 3D FX5900XT 128 MB, NEC ND-1300

• roma0803
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 30-09 15:42
ShwTime schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 23:21:
Wederom een probleem :'( of gewoon een noob vraag van mij ;)

Heb het toestel nu een aantal maanden het heb voor de tweede keer een probleem met GPRS.
1. toestel nieuw - toestel ziet een GPRS mogelijkheid en is ook te gebruiken, helaas is deze mogelijkheid er na ± 1 week niet meer voor handen.
2. toestel geupdate naar ROM 1.47 - helaas weer een week okee en wederom na een week geen GPRS meer.

Heeft iemand hetzelfde probleem of is het gewoon een instelling?
Ik maak hier een beetje uit op dat je SIM-kaart het probleem is. Ik kan niet zeggen wat precies de oorzaak is, maar herken het van een collega. Uiteindelijk na omruilen van 3 toestellen (overigens "gewone" GSM's) besloot ie een andere SIM-kaart te regelen. Heeft daarna nooit meer problemen gehad. Is misschien niet iets waar je direct aan denkt, maar het blijft en chippie dat ook evenzogoed problemen kan geven.

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

• clmann
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 25-05-2017

clmann

kampioenen !!

Ik maak nu al 2 weken gebruik van deze mooi Mpx220, maar als ik mijn mobiel aansluit via activesync dan geeft hij wat problemen.
Het probleem is dat de verbinding opeens zomaar wegvalt tijdens bij activesync via USB kabel.
Ligt het aan de USB kabel of aan de mobiel. |:(

• ShwTime

ShwTime

Terug van weg geweest!

roma0803 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:08:
[...]

Ik maak hier een beetje uit op dat je SIM-kaart het probleem is. Ik kan niet zeggen wat precies de oorzaak is, maar herken het van een collega. Uiteindelijk na omruilen van 3 toestellen (overigens "gewone" GSM's) besloot ie een andere SIM-kaart te regelen. Heeft daarna nooit meer problemen gehad. Is misschien niet iets waar je direct aan denkt, maar het blijft en chippie dat ook evenzogoed problemen kan geven.
Daar denk je idd niet aan. Maar als je na gaat is mijn SIM-kaart ook alweer een jaar of 6 of 7 misschien zelfs ouder en een stuk of 10 telefoons verder. Als je je geheugen zo vaak zou kunnen meenemen naar je nieuwe pc dan was dat waarschijnlijk ook/misschien defect.

Heb reeds contact met T-Mobile over dit probleem (houd jullie op de hoogte) en zal eens informeren naar een nieuwe SIM-kaart.

• Yabadab
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 25-07-2018

Yabadab

Iedere gek zijn gebrek

Ik vroeg me af hoe goed het toestel scharniert?

Vandaag had ik namelijk in een telecomwinkel een demo-model in handen. Eerlijk gezegd vond ik hem nogal gammel scharnieren.

Nu wil ik dus graag weten of dit alleen geldt voor het demo-toestel of dat dit geldt voor alle modellen?

• roma0803
mwoah, gammel.... ach, helemaal soepel gaat het niet. M'n vriendin heeft zo'n NEC341i i-mode toestel en dat voelt allemaal wel wat steviger en soepeler aan. Ik vind de MPx220 best wel een beetje een gammel toestel. Een beetje. Daarintegen kan het wel achterlijk veel en is er errug veel software voor Windows Mobile te vinden.
Ik denk dat, wanneer je een paar euro's te besteden hebt, je het best geduld kunt hebben tot oktober. Vanaf dan is Mobile 5 commercieel en mogen de verschillende fabrikanten hun nieuwe QVGA Mobile 5 toestellen op de markt brengen en dan spreek je toch echt over de nieuwe generatie toestellen. Daar zitten toch een paar héééle leuke bij hoor.

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

• avitters
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 31-01-2007
Grinder schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 12:39:
Ben ik nou de eerste hier die het voormekaar heeft gekregen zijn schaniertje kapot te hebben :( Het begon allemaal met een onverklaarbaar krasje op het grote hoofdscherm.. Alsof de toetsen het scherm wisten te raken en gingen krassen.. Een week later is een scharniertje kapot, hij gaat nog redelijk open maar ja :(.. Maar is niet gekomen in een opengeklapte toestand denk ik..

Ik kan tenminste straks vertellen of het aangeraden servicebureau van Motorola (Solid Vision Rijswijk) een beetje goed is... Ga er denk ik vanuit Groningen maar even langs, vast wel wat anders saais te doen in de drukke randstad :(
Mijn ervaring is goed. Maar dat betrof slechts de bestelling van een houder voor op mijn bureau. Binnen 2 dagen thuis.

Henkel

• vale
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 31-08-2005
Heb inmiddels dit bestand: 220_147rbyBase.rar gedownload maar wie kan mij duidelijk stap voor stap uitleggen hoe ik dit werkend op de MPx220 krijg?

[Voor 88% gewijzigd door vale op 18-08-2005 17:29]

• jasperv525
  • Laatst online: 15-11 12:03
heeft er iemand ervaring met Smart VNC,
lijkt we wel een leuk programma maar ik krijg het nog niet werkend.

• djjef13
  • Laatst online: 25-08-2005
Hallo iedereen,

Na wat zoeken en proberen heb ik toch maar de hulp van T-Mobile ingeschakeld om mij te helpen met de GPRS instellingen. Had er niet zoveel vertrouwen in omdat ik een paar berichten had gelezen die niet zo positief waren. Maar...warempel !! Ik kreeg netjes een pdf met ALLE instellingen !!

Dus....als er iemand is die de GPRS/MMS instellingen zoekt van T-Mobile, laat maar weten en dan stuur ik de pdf wel op.

"Met dank aan T-Mobile" (Wel raar dat ze dan de instellingen niet even op hun site zetten)

Jeffrey

djjef

• [RNMC] Viper
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 03-12 17:24

[RNMC] Viper

📱12mini ⌚️5 💻13" M1

vale schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 16:51:
Heb inmiddels dit bestand: 220_147rbyBase.rar gedownload maar wie kan mij duidelijk stap voor stap uitleggen hoe ik dit werkend op de MPx220 krijg?
ViperTPR in "Motorola MPx 220 Smartphone"

He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.

• TCRobert
  • Laatst online: 26-11-2005
Kan ik ook gprs/wap gebruiken als ik geen orange world heb??? Ik heb een orange free abo maar kan geen spellen e.d. downloaden.

• dali1970
  • Laatst online: 19-10-2005
Sinds een paar weken de MPX 220 in mijn bezit, bevalt erg goed! Nu ben ik een nieuwkomer op het gebied van Smartphones en op zoek naar nuttige informatie over hoe het meeste uit de telefoon te halen... maar ook de standaard zaken zoals;
- waar sla ik mijn beltonen op zodat de telefoon ze vindt
- waar het beste programma's installeren
- zijn er nuttige registry aanpassingen, en hoe bewerk je de registry
- maar vooral bestandlocaties; wanneer sla je wat waar op?

Ik kan hier niet echt veel over vinden

• Troxel
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 25-11 18:53
dali1970 schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 20:54:
Sinds een paar weken de MPX 220 in mijn bezit, bevalt erg goed! Nu ben ik een nieuwkomer op het gebied van Smartphones en op zoek naar nuttige informatie over hoe het meeste uit de telefoon te halen... maar ook de standaard zaken zoals;
- waar sla ik mijn beltonen op zodat de telefoon ze vindt
- waar het beste programma's installeren
- zijn er nuttige registry aanpassingen, en hoe bewerk je de registry
- maar vooral bestandlocaties; wanneer sla je wat waar op?

Ik kan hier niet echt veel over vinden
Niet veel over vinden? Mwaa.... nou is het zo dat in dit forum niet veel gepraat wordt over dergelijke dingen maar je kunt de volgende site eens raadplegen:

http://www.howardforums.c...94468b9e6cab3&forumid=178

Hier staat echt VEEL info op waaronder ook veel info over nieuwe ROM's enzz.... veel leesplezier..!!

• Madkbuf
  • Laatst online: 29-07-2006
Ik heb dit stap voor stap gevolgd.

als ik die offline updater installeer en opstart, vraag hij waar de bestandjes staan.
met "browse" wijs ik hem naar de juiste plaats en hij geeft dan ook aan versie 1.47
als ik dan op next druk krijg ik iedere keer :

In UpgradeWizard MFC Application is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.

Ook na rebooten pc , iemand een idee ? :/

• TCRobert
  • Laatst online: 26-11-2005
TCRobert schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 19:02:
Kan ik ook gprs/wap gebruiken als ik geen orange world heb??? Ik heb een orange free abo maar kan geen spellen e.d. downloaden.
Ik krijg verder geen mp3 als ringtone aan de praat, ik dacht dat ik het ergens had gehoord dat dit mogelijk is. Weet iemand hier meer van??

• Zandhaas
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 27-11 23:23

Zandhaas

snelst haas op deze aardekloot

mijn Mpx220 wilt gewoon niet opgeladen worden.
Ik wilde in Kreta (hemels plek) gsm opladen. Een of andere manier deed mijn oplader niet,
Toen dacht ik, gelukkig heb ik USB nog. Nou ja zeg, want nu zie ik dat USB hem ook niet wilt opladen. Ik heb m getest bij vriend, zowel USB en oplader doen gewoon zijn werk. Alleen
wilt mijn gsm niet laten opladen.

Herken iemand dit probleem?

Eh iemand zei iets over Motorola service. in Rijswijk? plaats ff info anders kan ik vandaag nog heen gaan.

• Madkbuf
Solid Vision B.V. Chamber of Commerce Haaglanden Netherlands reg.number 27251006
Adres: PO Box 1909 2280 DX Rijswijk ZH Netherlands
Tel: 070-3073107 Fax: 070-3073177 E-mail: info@solid-vision.com
Bank: ING Bank Almere, account: 67.01.46.013 VAT number: NL-810776327B01

ff googlen.....www.google.nl ;)

• ShwTime

ShwTime

Terug van weg geweest!

djjef13 schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 15:30:
Hallo iedereen,

Na wat zoeken en proberen heb ik toch maar de hulp van T-Mobile ingeschakeld om mij te helpen met de GPRS instellingen. Had er niet zoveel vertrouwen in omdat ik een paar berichten had gelezen die niet zo positief waren. Maar...warempel !! Ik kreeg netjes een pdf met ALLE instellingen !!

Dus....als er iemand is die de GPRS/MMS instellingen zoekt van T-Mobile, laat maar weten en dan stuur ik de pdf wel op.

"Met dank aan T-Mobile" (Wel raar dat ze dan de instellingen niet even op hun site zetten)

Jeffrey
Mazzel!!!!!
Ik heb nog steeds geen reactie van T-Mobile, dus wel belang bij dat pdfje. Wacht er met smart op :9

• [RNMC] Viper

[RNMC] Viper

📱12mini ⌚️5 💻13" M1

Madkbuf schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 22:56:
[...]

Ik heb dit stap voor stap gevolgd.

als ik die offline updater installeer en opstart, vraag hij waar de bestandjes staan.
met "browse" wijs ik hem naar de juiste plaats en hij geeft dan ook aan versie 1.47
als ik dan op next druk krijg ik iedere keer :

In UpgradeWizard MFC Application is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.

Ook na rebooten pc , iemand een idee ? :/
Ik meen dat er usb drivers waren voor de mpx220. Misschien dat dit oplossing kan bieden bij deze foutmelding.

[edit]
Na wat speurwerk:
https://commerce.motorola...html/drivers/smartfon.inf
http://spaces.msn.com/mem...part=blogview&_c=blogpart

[Voor 18% gewijzigd door [RNMC] Viper op 20-08-2005 13:51]

He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.

• Madkbuf
Thnx voor je antwoord.

Ik had het inmiddels al gevonden.
Wel heel vreemd.
Ik had de ROM uitgepakt en verplaatst naar dezelfde map als de offline updater.
Dat bleek achteraf de fout te zijn.
Na herhaaldelijk proberen en rebooten kreeg ik neiging om met iets te gooien.

Omdat het toch niet werkte , heb ik daarna de ROM nog eens uitgepakt maar dan in de map waar de het .rar bestand heb gedowned.
En toen werkte de update ineens wel ....vreemd, dezelfde bestanden maar op een andere plaats.

Ik ben geholpen en dank jullie voor deze topic, veel wijzer geworden. _/-\o_

Nu kan ik mijn baas maandag toch het bloed onder zijn nagels uithalen.......zijn MPX220 draait nog de 1.15 ROM >:)

• Afiso12
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 03-08-2006

Afiso12

Trow the mic like Fidel Castro

Ik ben opzoek naar een nieuwe telefoon en vond hem heel goed bij me passen, maar alleen jammer dat die telefoon geen radio heeft ;(

• mcoster
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 11-08-2014
Voor de liefhebber: Op MaDaCo een interessante thread over het zelf programmeren van de keys op je MPx220. A la Nokia: In het beginscherm je up,down,left,right & rechtse softkey (nu: contactpersonen) zelf een functie toekennen. Ik heb zelf de up, down etc intact gelaten omdat ik deze in het home screen gebruik maar ik heb wel de rechter toets (Contacts) gewijzigd naar 'Nieuwe SMS' waarmee ik nu direct een blanco SMS-je voor m'n neus krijg.

Superrrr handig!

http://www.modaco.com/ind...istry%20edit%20lock&st=45

• roma0803
Ervaart iemand met de nieuwe 1.47 ROM problemen met Bluetooth die hij/zij eerder niet had? Met name als het gaat om GPS? Ik heb nu voor het eerst een vastgelopen TomTom gehad, voor de upgrade vele, vele TomTom uren zonder problemen en ik kan nu andere GPS software (zoals GPS Tuner) niet werkend krijgen zonder dat m'n foon volledig vastloopt. Hij doet dan niets meer en reageert op geen enkele toets. Alleen batterij kortstonding verwijderen haalt 'm eruit.
Ik doe alles volgens het boekje. GPS is goed gepaired, echter zodra de software contact moet maken met de muis gaat het mis.
Kan nog niet echt goed de vinger op het probleem leggen, maar ben benieuwd of meer mensen dergelijke ervaringen hebben.

• avitters
Zandhaas schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 01:43:
mijn Mpx220 wilt gewoon niet opgeladen worden.
Ik wilde in Kreta (hemels plek) gsm opladen. Een of andere manier deed mijn oplader niet,
Toen dacht ik, gelukkig heb ik USB nog. Nou ja zeg, want nu zie ik dat USB hem ook niet wilt opladen. Ik heb m getest bij vriend, zowel USB en oplader doen gewoon zijn werk. Alleen
wilt mijn gsm niet laten opladen.

Herken iemand dit probleem?

Eh iemand zei iets over Motorola service. in Rijswijk? plaats ff info anders kan ik vandaag nog heen gaan.
Ik had met synchroniseren wel eens een probleem. Vaak bleek dan contact gewoon een beetje vuil te zijn dus even schoonblazen of met nat lapje over de contacten en dan deed hij het weer. Misschien dat het bij jou ook helpt.

Henkel

• avitters
www.Orb.com

Echt fantastische software. Als je thuis je PC aan hebt staan en in verbinding met internet dan kun je via telefoon al je fotos bekijken, muziek luisteren en zelfs films en televisie kijken. Het werkt echt. Jammer dat MPX220 geen UMTS heeft dan was het pas echt genieten.

Henkel

• roma0803
avitters schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 09:31:
www.Orb.com

Echt fantastische software. Als je thuis je PC aan hebt staan en in verbinding met internet dan kun je via telefoon al je fotos bekijken, muziek luisteren en zelfs films en televisie kijken. Het werkt echt. Jammer dat MPX220 geen UMTS heeft dan was het pas echt genieten.
Hmmm... hiermee lopen de GPRS kosten wel heel erg op.

• morris555
Kan iemand mij vertellen hoe je een back up maakt van je telefoonboek van de MPx220?
Ik moet de mijne nl. omruilen en wil niet meer alles handmatig overtypen in mijn foon.
Met active sync kan het niet.
Is er niet een prog. voor net zoals bij nokia?

morris

• roma0803
Je telefoonboek kun je, evenals je agenda, synchroniseren met Outlook via ActiveSync.

• morris555
misschien die ik het dan fout, maar ik krijg dan alleen de contactpersonen uit mijn outlook in mijn telefoonboek op mijn foon.
ik kan niet de personen uit mijn foon op mijn pc zetten.

morris

• roma0803
Bedoel je daarmee dat je in je foon contactpersonen hebt zitten die niet in Outlook worden gezet als je een Sync doet? Dus dat ie eigenlijk niet synchroniseert van foon naar Outlook maar alleen andersom?

• morris555
klopt, ik wil een back up maken van mijn telefoonboek aangezien ik volgende week een andere krijg doordat mijn geluid niet goed is.
ik wil niet handmatig alles overzetten maar gewoon een backup maken op mijn pc zodat ik bij die nieuwe alles in één keer erin kan zetten.
is er geen prog. voor net zoals bij nokia?

morris

• roma0803
Nee, voorzover ik weet is daar niets voor omdat het met Outlook al kan. Vreemd dat ie de contacten niet synchroniseert naar Outlook. Staan ze in je foon of op de SIM?

• morris555
staan in mijn foon.

morris

• morris555
heb sprite back up gedownload en nu doet alles het.
thanx voor je hulp. :)

morris

• roma0803
np. mooi dat je een oplossing hebt gevonden.

• sphere
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 02-12 09:02

sphere

Debian abuser

dinow schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 10:47:
Heeft iemand trouwens een mooie aanbieding icm deze telefoon? Ik heb al rond zitten kijke, maar meeste zijn erg duur helaas, al die andere telefoons zijn altijd 'speciale' aanbiedingen, maar met deze eigenlijk zeer weinig. jammer genoeg :'(
Je kan bij BelCompany (en misschien ook bij anderen?) nu een MPX 220 krijgen bij een 1-jarig Telfort 150 abonnement (21 euro per maand). Zelf zit ik nog zwaar te twijfelen, ik weet niet of het nou een goede keuze is voor in de auto, de meningen lijken verdeeld.

Waarschijnlijk moet hij in de auto toch aan de stroom, maar ik wil er TomTom op knallen en zo'n GPS muis heeft ook sap nodig. De aanbieding loopt tot 4 september, dus ik moet ff wat sneller gaan denken ;)

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

• motohannes
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 08-12-2013
Hallo Xfiles,

Het lukt mij niet om de contactpersonen van mijn mpx 220 automatisch te laten synchroniseren met de parrot ck3100. Ik kan het alleen via de push optie doen. Weet jij misschien een oplossing?

gr. Bert
Je carkit blijft gewoon werken,de gesproken berichten komen alleen over de speaker van je telefoon.
Ik gebruik het zelf zo en het werkt prima.[/quote]

• Geradeaus
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 05-12-2005
Gebruikt er eigenlijk iemand de mpx220 als gps, en zoja, in welke carholder?

Zijn er eigenlijk ook "active carholders" te verkrijgen, waar je smartphone dus automatisch oplaadt?

• nrico
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 03-12 10:45
ja, ik kan nu navigeren met de mpx 220.
Adapt GPS ontvanger ism met tomtom. Heb gezien dat motorola een aantal carkits heeft. Helaas is niet goed te achterhalen wat er nu precies bij zo'n carkit zit. ( Motorola heeft 2 bluetooth carkit's en 1 vaste, hierbij moet een aparte carholder besteld worden. HC 602 ? dacht ik. Vast lijkt mij handiger omdat tomtom batterijen vreet.)

Heb een mini SD 512 kaartje. Helaas passen hier ism tomtom maar een paar landen op. Nu ben ik benieuwd wie al een sandisk mini SD 1 gig kaartje geprobeerd heeft in de telefoon, dit omdat ik in dit topic en andere fora verschillende geluiden over de werking lees.

Gaat een mini sd 1 gig (sandisk) nu wel of niet werken met een mpx 220. Of zijn er ook andere leveranciers die mini sd's leveren van 1 gig.

• sphere
  • Laatst online: 02-12 09:02

sphere

Debian abuser

Ik vraag me daarnaast ook af hoe goed het voor je batterij is als je gaat navigeren met dat ding in je cradle. Van laptops is bekend dat je de batterij compleet naar god helpt als je werkt op netstroom terwijl de batterij erin zit.

Als je een fatsoenlijke carkit hebt gevonden hoor ik dat graag, daar is in dit topic niks over te lezen.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

• Sparcky
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 03-12 16:14
Hmmm,

Navigatie gaat perfect met Tomtom:

CarKit: bluetooth headset + telefoon houder 5 euro bij de lokale allochtone telefoonshop.
En als je angst hebt voor je batterij, ik heb voor 27 Euro een autolader, polymeer batterij en een extra usb kabel gekocht in Duitsland. (aflevering tot aan de deur inbegrepen.)

• lexuzu
  • Laatst online: 16:24
Sinds vanmiddag geeft mijn mpx220 alleen nog maar een wit leeg display wanneer ik 'm openklap. Het externe display geeft wel gewoon beeld. Zowel uit- en aanzetten als een harde reset geven geen resultaat. Iemand hier ervaring mee ? Of is ie gewoon kapot en moet ik 'm laten maken ?

• Gekke koe
  • Laatst online: 23-09-2005
uiterlix schreef op woensdag 07 september 2005 @ 19:48:
Sinds vanmiddag geeft mijn mpx220 alleen nog maar een wit leeg display wanneer ik 'm openklap. Het externe display geeft wel gewoon beeld. Zowel uit- en aanzetten als een harde reset geven geen resultaat. Iemand hier ervaring mee ? Of is ie gewoon kapot en moet ik 'm laten maken ?
Dit heb ik ook gehad. Je kan hem het beste terugbrengen naar de winkel. Hij wordt dan opgestuurd en er wordt een software update gedaan en dan is het verholpen. Je bent dan ongeveer 3 tot 4 weken je telefoon kwijt.

Meeeeeeeeeuuuuuhhhhh!!!!!

• roma0803
Sparck schreef op woensdag 07 september 2005 @ 08:58:
Hmmm,

Navigatie gaat perfect met Tomtom:

CarKit: bluetooth headset + telefoon houder 5 euro bij de lokale allochtone telefoonshop.
En als je angst hebt voor je batterij, ik heb voor 27 Euro een autolader, polymeer batterij en een extra usb kabel gekocht in Duitsland. (aflevering tot aan de deur inbegrepen.)
Yepperdeyep, hiero dito. 5 Hele euro's voor een standaard houdertje en idd bij de lokale allochtone telefoonshop voor hetzelfde bedrag een autolader, polymeer batterij vanaf Ebay voor 10 euro en gaan met die banaan. Rij door heel Europa op TomTom met de lader aan het toestel. Kom 500km verderop met een volle batterij aan en kan de hele dag nog bellen, sms'en en alles meer. Nix geen probleem met een batterij die het laat afweten. Ge-wel-dig.

• Vreugie
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 10-07-2013
Ik heb de vaste carkit van motorola met de active houder en ik moet zeggen geweldig.
Motorola HF150 Professional Car Kit
Pro Holder HC602
De houder is alleen niet in Nederland te koop (of via marktplaats zoals ik gedaan heb) maar wel in duitsland of engeland.

De houder mutes de radio wanneer iemand belt maar als tomtom praat blijft de radio gewoon aan (helemaal geweldig)

• tieskovitsch
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 08-09-2005
1 Gig kaartje werkt perfect en carkit (ook via marktplaats) plus tomtom ook alleen heb ik het probleem dat ik tomtom goed moet afsluiten voordat ik mijn contact uit zet ( en dus de gps muis ) omdat er dan problemen met blue tooth ontstaan heeft iemand hier een oplossing voor??? O ja met de orginele tomtom antenne was dit geen probleem.
En mijn profiel kan ik niet meer veranderen waarschijnlijk software foutje maar ik heb geen zin om mijn telefoon 4 weken kwijt te zijn is het mogenlijk zelf de software er opnieuw in te laden????

• Verplrke_in_spe
  • Laatst online: 28-09-2005
Hallo, ik heb me ook een mpx 220 aangeschaft, en heb aan proximus de instellingen gevraagd om deze in te stellen. Welnu, mms blijkt te lukken (het verzenden dan toch) maar gprs lukt helemaal niet, kan iemand me de instellingen bezorgen? De MMS heb ik aan het werk gekregen door de 'gids' van mobistar te raadplegen en hun gegevens door die van proximus te vervangen, maar voor gprs lukt dat niet ...

Verpl'rke in spé

• SnowBite
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 30-12-2007
nrico schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 14:41:
Heb een mini SD 512 kaartje. Helaas passen hier ism tomtom maar een paar landen op. Nu ben ik benieuwd wie al een sandisk mini SD 1 gig kaartje geprobeerd heeft in de telefoon, dit omdat ik in dit topic en andere fora verschillende geluiden over de werking lees.

Gaat een mini sd 1 gig (sandisk) nu wel of niet werken met een mpx 220. Of zijn er ook andere leveranciers die mini sd's leveren van 1 gig.
Ik heb nu al een paar maanden de 1gb mini-sd en dat werkt perfect.
Geen problemen met TomTom of enig ander programma.

[Voor 66% gewijzigd door SnowBite op 10-09-2005 13:43]

Nu even niet!

• Superstudent
  • Laatst online: 02-01-2019
Hey, ik volg nu al een tijdje dit topic. Ik zit te twijfelen tussen de mpx220 en V3 rzr. De V3 is vooral geil qua uiterlijk, en de mpx220 qua features >:).

Nu kwam ik deze website tegen: http://www.phonescoop.com/phones/user_reviews.php?phone=478
De meningen lopen daar ontzettend uiteen. Mensen die het een prachtig apparaat vinden, en mensen die de kwaliteit van het geluid erg slecht vinden. En vooral op dit forum valt me op dat er veel geklaagd wordt over: de batterij(erg snel leeg), geluidskwaliteit(zeer slecht te verstaan), ontvangst(slecht), camera(beroerde beeldkwaliteit), menuus er traag.

Wat me dan hier op GOT weer opvalt is het grote aantal telefoons wat kapot gaat. Ik heb het idee dat er erg veel users zijn waarvan de mpx220 het begeven heeft, klopt dat? En het crashen van de telefoon lijkt er ook een beetje bij te horen?
Ik zelf wil een betrouwbare telefoon, waarvan het bellen niet ter discussie moet staan, zeker voor deze prijs verwacht je wel enige kwaliteit toch?Voordelen van deze telefoon zijn voor mij dan vooral de vele features en het geheugen uitbreiden :).
Zouden er wat mensen een beetje onderbouwde mening kunnen geven over deze telefoon?

• Buizer
  • Laatst online: 04-11-2012
heb een Adapt GPS met Parrot 3000. Werkt perfect!

Nu vroeg ik me af hoe het mogelijk is de gesproken TT5 teksten ook via de speakers te laten afspelen, want het geluid van de phone is zo k*t

Trouwens volgens mij zit in FW 1.47 nog steeds een bug met de headphone. Het volume is slecht te regelen. Ik weet dat het wel werkt, want soms gaat het goed en kan ik wel met volume een keihard geluid door mijn headphone krijgen....

• Geradeaus
Heb nog 2 kleine vraagjes waar ik geen info over kon vinden :

wanneer iemand me opbelt, en ik accepteer de oproep, dan duurt het telkens 1 à 2 seconden vooraleer er verbinding is. Is dit typisch aan de mpx220, met vorige gsm's had ik dit probleem niet...

wanneer iemand me opbelt verschijnt er een afbeelding van een blauw mannetje. Erg zou dit niet zijn, als het niet op het kleine lcd scherm kwam : hierdoor moet de naam van rechts naa rlinks scrollen en duurt het altijd even vooraleer je weet wie er belt. Is dit in te stellen?

Bedankt!

• L-VIS
  • Laatst online: 03-12 21:02
Geradeaus schreef op maandag 12 september 2005 @ 13:11:
Heb nog 2 kleine vraagjes waar ik geen info over kon vinden :

wanneer iemand me opbelt, en ik accepteer de oproep, dan duurt het telkens 1 à 2 seconden vooraleer er verbinding is. Is dit typisch aan de mpx220, met vorige gsm's had ik dit probleem niet...
DIt probleem ligt denk ik aan windows, op mijn SPV m500 duurt het ook lang voordat er verbinding is. Ik moet echt wachten tot het telefoon schermpje helemaal is opgebouwd en dan pas is er verbinding.

• Troxel
a) Updaten naar 1.47 en dat delay - probleem is voorbij!

b) De ArcCallerId uit je startup verwijderen en het "blauwe mannetje" verandert in nuttige info

c) Succes... :P

• Geradeaus
Ik heb ondertussen de 1.47, maar het duurt nog steeds evenlang.

Het mannetje is idd verdwenen, thx!

[Voor 65% gewijzigd door Geradeaus op 13-09-2005 10:05]

• Verplrke_in_spe
  • Laatst online: 28-09-2005
Hallo,

Allereerst vind ik het een geweldig toestel. Absoluut niets te klagen, ik heb ook geen problemen van slechte geluidskwaliteit bij het bellen zoals ik hier nog al veel lees.

Maar wel een probleem, ik zou de instellingen moeten hebben voor Proximus wap/gprs (het werkt wel maar krijg nog al veel 'kan de server niet vinden') en vervolgens die om een (Telenet)POP3-mailaccount in te stellen, want dat wil ook niet lukken (Fout, Kan geen verbinding maken. Controleer of u toegang hebt tot het newerk en probeer het opnieuw.)

GrTz

Verpl'rke in spé

• Buizer
  • Laatst online: 04-11-2012
heeft iemand ervaring met rom 3.46 of 3.50 Asian en het pairen/instellen van COM poorten in combinatie met de BT Adapt GPS

Krijg het niet voor elkaar te pairen...

• jasperv525
  • Laatst online: 15-11 12:03
Ik wil heel graag java games op mijn mpx220 spelen,
nu heb ik zitten zoeken en kan dat blijkbaar allen
als je het van een wegserver download,
maar op je eigen web server moet je een
mime code instellen ofzo, en daar kom ik niet uit.
dit is de site:
http://webpages.charter.n.../MPx220/FAQ.htm#javasetup

wie kan mij helpen?

• iDEOwen
  • Laatst online: 03-12 15:49
En ja hoor, ik ben volgens mij dan de 2e waarvan het scharniertje stuk is. Als je goed kijkt aan de zijkanten bij het scharnier, dan zie je 2 ronde zilveren knoppen. (aan elke kant 1). Bij mij is dus 1 zo'n zilveren knop verdwenen uit de linkerkant van de telefoon. Dit heeft dus als gevolg dat mijn klepje zeer veel speling heeft en zelfs bijna van mijn telefoon wilt scheiden.... En juist door al die speling begint er een scheurtje te onstaan rondom de 'vermiste' scharnier. Lekker dan.
Ik heb solid vision gebeld, maar helaas valt dit niet onder garantie, en een scharniertje laten maken kost ongeveer 40 a 50 euro! Alleen maar voor dat zilveren knopje wat ik dus kwijt ben (heb dat trouwens nooit laten vallen ofzo). Ik heb dus maar zilveren housing besteld op cnn.cn. Hij moet binnen 7 tot 9 dagen binnen zijn. Ben benieuwd of ik het inmekaan kan krijgen.

oh ja... dit is mijn 1e post hier op got!

Owen
Grinder schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 12:39:
Ben ik nou de eerste hier die het voormekaar heeft gekregen zijn schaniertje kapot te hebben :( Het begon allemaal met een onverklaarbaar krasje op het grote hoofdscherm.. Alsof de toetsen het scherm wisten te raken en gingen krassen.. Een week later is een scharniertje kapot, hij gaat nog redelijk open maar ja :(.. Maar is niet gekomen in een opengeklapte toestand denk ik..

Ik kan tenminste straks vertellen of het aangeraden servicebureau van Motorola (Solid Vision Rijswijk) een beetje goed is... Ga er denk ik vanuit Groningen maar even langs, vast wel wat anders saais te doen in de drukke randstad :(

Apple Certified Trainingen

• [RNMC] Viper

[RNMC] Viper

📱12mini ⌚️5 💻13" M1

Superstudent schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 20:33:
Hey, ik volg nu al een tijdje dit topic. Ik zit te twijfelen tussen de mpx220 en V3 rzr. De V3 is vooral geil qua uiterlijk, en de mpx220 qua features >:).
...
Ik denk dat grotendeels van belang is om te weten wat je met een gsm wil doen. Windows ce is natuurlijk een stuk uitgebreider dan een standaard menutje van motorola.

Veel negatieve punten van de mpx220 en over het algemeen van (windows smartphones) gsm’s zijn wel te onderbouwen. Wat verwacht je nou van een camera met een lens die amper 2mm is en een gsm waar windows ce op draait vraagt nou eenmaal meer energie.

De kwaliteit van het bellen is gewoon goed en vooral na de fw 1.47 (opneem lag is verdwenen) daarbij moet ik wel zeggen dat de externe speaker tegenvalt, want ook al is hij sterk verbeterd in 1.47, hij is te zacht wanneer je in een drukke omgeving bent.
Schade aan de gsm ben je altijd nog zelf bij.

Toen ik eenmaal over ging op een mpx220(eerste smartphone) ging een wereld voor mij open. Veel geklungel die ik vroeger had met outlook en de gsm zijn hier spontaan verdwenen en dan vergeet ik nog de vele mogelijkheden van een windows smartphone. Waar voorheen moeilijke file systemen waren en onbereikbare bestanden is bij deze alles mogelijk. Niet te vergeten navigatie via b.v. tomtom.

Bedenk voor jezelf dus goed wat je met een gsm wil.

• kvdven
  • Laatst online: 15-09-2005
kijk voor de proximus wap/gprs settings hier :

http://www.vsdotnet.be/bl...b8-a2e8-40af7f508a27.aspx

(settings werken op mijn mpx220, dus niet enkel voor de SP3i !)

succes !

kurt

• Gh0stw4lk3r
  • Nu online
ik heb zelf een homescreen in elkaar geflanst, zonder al te veel poespas, vond hem zelf wel aardig gelukt.

JohnAndJohn homescreen:
http://img119.imageshack.us/img119/949/johnscreeny9tl.jpg

indien gewenst kan ik de homescreen zelf ook wel ergens online gooien

Mijn paludarium // iRacing Profiel

• SquareHugo

SquareHugo

Eublepharis Macularius

Gh0stw4lk3r schreef op zondag 18 september 2005 @ 15:00:
ik heb zelf een homescreen in elkaar geflanst, zonder al te veel poespas, vond hem zelf wel aardig gelukt.

JohnAndJohn homescreen:
[afbeelding]

indien gewenst kan ik de homescreen zelf ook wel ergens online gooien
Ziet er inderdaad leuk uit! Geinig gedaan. [n00b-mode aan] Welk programma heb je hiervoor gebruikt? [n00b-mode uit]. ROM 1.47 werkt als een trein trouwens, toch hoop ik stiekem op een kleine update/upgrade naar Windows Media Player 10. Iemand andere leuke mp3-speler(s) geïnstalleerd?

XBOX 360 Gamertag

• Gh0stw4lk3r
  • Nu online
gemaakt met ruttensoft homescreendesigner en zelf wat geklooi aan de xml file ivm uitlijning van wat gegevens

• avitters
http://msmobiles.com/f/viewtopic.php?t=8978

Skype is ook mogelijk op Windows Mobile. Lijkt mij wel ideaal als je thuis zit en je via eigen internetverbinding kan bellen.

Henkel

• Troxel
Hey Mannen, :*)

Ik heb iets vreemds... sinds enkele weken doet linker-uitgang van de head-set connectie het niet meer goed. Af en toe geeft ie wel geluid, af en toe niet. Het gedraagt zich anders dan bijvoorbeeld 'n kabelbreuk of zo want wanneer niet goed functioneert, moet ik de plug helemaal eruit en erin doen voordat ie weer werkt. Even op en neer wiggelen heeft dus geen zin...

Zou dit een software fout zijn? Heeft iemand dit ooit eerder gehad? Ik ben van plan mijn MPx220 mar eens te hard-resetten, maar heb er niet zo'n zin in door het tweaken wat ik erna weer moet doen.... pffff..... |:(

Iemand suggesties?? _/-\o_

• dali1970
Sinds gisteren een Sandisk 1GB kaartje in mijn bezit (www.memoryshop.nl, 73 euro incl). Ik stop 'm in mijn MPX220 en er gebeurt helemaal niks! Via de verkenner is de kaart niet te zien en ook bij systeeminfo geeft íe aan 'kaartopslag: onbekend'

Ik baal hier een beetje van, mijnpc ziet 'm wel gewoon. Ik heb de kaart er weer uitgehaald en geformatteerd met Fat 32 ; niks. Daarna met FAT; niks. Er Tomtom op gezet; niks. UItzetten zonder kaart, opstarten met kaart, niks. Uiteindelijk wilde ik kijken of het aan de firmware lag (ik draai 1.47) dus ik probeer de officiele van de amerikaanse Motorola site, dat ging niet werken omdat deze detecteert dat je al een hogere firmware versie draait. Tijdens het inpluggen van de USB kabel zag íe mijn kaart wel even, maar daarna weer niet meer! Heeft iemand een idee wat ik hiermee aan moet? Iemand anders die ik ken heeft ook een SANdisk icm met een mpx220 en dat draait perfect. Heeft wel nog de originele firmware...

• iDEOwen
En ja hoor. Hele casing was vanochtend binnen, en meteen maar inmekaar geschroefd.. Heeft wel anderhalf uur geduurd voordat ie goed in mekaar zat, maar ik ben nu in ieder geval een trotse eigenaar van een zilveren mpx220 met wat bruine 'accenten' (rubbertjes). Yeah... Heel erg 'bling bling' in ieder geval!

Owen
Owentje schreef op woensdag 14 september 2005 @ 19:37:
En ja hoor, ik ben volgens mij dan de 2e waarvan het scharniertje stuk is. Als je goed kijkt aan de zijkanten bij het scharnier, dan zie je 2 ronde zilveren knoppen. (aan elke kant 1). Bij mij is dus 1 zo'n zilveren knop verdwenen uit de linkerkant van de telefoon. Dit heeft dus als gevolg dat mijn klepje zeer veel speling heeft en zelfs bijna van mijn telefoon wilt scheiden.... En juist door al die speling begint er een scheurtje te onstaan rondom de 'vermiste' scharnier. Lekker dan.
Ik heb solid vision gebeld, maar helaas valt dit niet onder garantie, en een scharniertje laten maken kost ongeveer 40 a 50 euro! Alleen maar voor dat zilveren knopje wat ik dus kwijt ben (heb dat trouwens nooit laten vallen ofzo). Ik heb dus maar zilveren housing besteld op cnn.cn. Hij moet binnen 7 tot 9 dagen binnen zijn. Ben benieuwd of ik het inmekaar kan krijgen.

oh ja... dit is mijn 1e post hier op got!

Owen

[...]

• lexuzu
uiterlix schreef op woensdag 07 september 2005 @ 19:48:Sinds vanmiddag geeft mijn mpx220 alleen nog maar een wit leeg display wanneer ik 'm openklap. Het externe display geeft wel gewoon beeld. Zowel uit- en aanzetten als een harde reset geven geen resultaat. Iemand hier ervaring mee ? Of is ie gewoon kapot en moet ik 'm laten maken ?
Inmiddels is ie terug van de reparateur. Er is een 'mechanische' reparatie uitgevoerd, kortom er was gewoon iets fysiek stuk waardoor het scherm het niet meer deed. Nou ben ik altijd erg zuinig op m'n spullen dus ook deze telefoon is nooit ruw behandeld. Is dit een bekend zwak punt van de mpx220 of heb ik gewoon een keer pech gehad ?

• iDEOwen
Dat probleem met je display is een display connector die niet helemaal goed contact maakt, Gewoon kwestie van aandrukken, zodat ie weer vastzit (maar dan moet je hem wel helemaal open maken). Weet niet waardoor die los is gekomen.

• lexuzu
Heeft er iemand misschien een met foto's begeleide handleiding van hoe de mpx220 van zijn behuizing te ontdoen en hoe 'm weer in elkaar te zetten ? Misschien handig.

• SquareHugo

SquareHugo

Eublepharis Macularius

uiterlix schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 13:25:
Heeft er iemand misschien een met foto's begeleide handleiding van hoe de mpx220 van zijn behuizing te ontdoen en hoe 'm weer in elkaar te zetten ? Misschien handig.
Tis een *.pdf, dus even wachten als je op de volgende link klikt -> MPx220 Level 2 Service Manual

XBOX 360 Gamertag

• iDEOwen
Was dat pdfje al langer bekend hier? Als ik die had dan was ik wat sneller klaar met het vervangen van mijn 'housing' heb er anderhalf uur over gedaan!!! hehehe

• symbianworld
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 14-11-2010

symbianworld

www.symbianworld.nl

Ik heb ff een paar vraagjes ik heb een mpx220 met radio versie 1.00 nu hoor ik iedereen over de nieuwe rom hoe goed die wel niet is, waardoor nog een enkele punten mij zeer kwalijk is tegenover motorola het geluid uit de spieker is zeer zacht. Maar kortom heeft iemand de laatste rom versie voor mij??

Inmiddels geüpdate, vind nou niet echt bijzonder, geluid blijft een min punt, cam was al slecht omdat de lens niet eens 2mm is. Groot plus punt is dat de mpx zeer betrouwbaar is, stabiel en zeer snel. Rom 1.47 is nog stabieler dan die was.

[Voor 29% gewijzigd door symbianworld op 25-09-2005 22:18]

www.symbianworld.nl

• Geradeaus
Een klein probleempje met die com-poort 6 (bureau-accesoires - bt seriële poort setup) : steeds als ik hem aanvink, bevestig en dan terug ga kijken zie ik dat ie niet meer aangevinkt staat. Iemand een idee hoe dit komt?

Hierdoor kan ie geen gps-receivers meer vinden in TomTom...

• lexuzu
Geradeaus schreef op maandag 26 september 2005 @ 09:47:
Een klein probleempje met die com-poort 6 (bureau-accesoires - bt seriële poort setup) : steeds als ik hem aanvink, bevestig en dan terug ga kijken zie ik dat ie niet meer aangevinkt staat. Iemand een idee hoe dit komt?
...
Dit probleem had ik ook. Het vinkje blijft alleen staan wanneer je de com poort aan een nieuw te pairen device koppelt. Dus eerst GPS device verwijderen, dan com poort aanvinken -> nieuw apparaat.

• Peter73960
  • Laatst online: 09-10-2010
Hoi mensen

Na ongeveer 2 weken trotse bezitter te zijn van deze , voor mij eerste , smartphone een paar vraagjes :

1) Ik mis de wekker applicatie , kan iemand mij een goede opnoemen ?
2) Ik mis een BlueTooth explorer , ála die van de Samsung E730 (mijn vriendin hebt die). Is er iets voor te vinden zodat ik andere BT apparaten (zoals de telefoon van mijn vriendin) kan doorbladeren en niet steeds moet wachten totdat ze me iets stuurt ?

Alvast bedankt.

PS: wel mega veel spelletjes / proggies en themes voor deze te vinden zeg :P

Mijn Webspace

• Gh0stw4lk3r
  • Nu online
zo'n explorer tooltje zoek ik ook, het is bagger dat ik niet een Bt device kan browsen om wat te downloaden ofzo :(

• dali1970
dali1970 schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 13:56:
Sinds gisteren een Sandisk 1GB kaartje in mijn bezit (www.memoryshop.nl, 73 euro incl). Ik stop 'm in mijn MPX220 en er gebeurt helemaal niks! Via de verkenner is de kaart niet te zien en ook bij systeeminfo geeft íe aan 'kaartopslag: onbekend'

Ik baal hier een beetje van, mijnpc ziet 'm wel gewoon. Ik heb de kaart er weer uitgehaald en geformatteerd met Fat 32 ; niks. Daarna met FAT; niks. Er Tomtom op gezet; niks. UItzetten zonder kaart, opstarten met kaart, niks. Uiteindelijk wilde ik kijken of het aan de firmware lag (ik draai 1.47) dus ik probeer de officiele van de amerikaanse Motorola site, dat ging niet werken omdat deze detecteert dat je al een hogere firmware versie draait. Tijdens het inpluggen van de USB kabel zag íe mijn kaart wel even, maar daarna weer niet meer! Heeft iemand een idee wat ik hiermee aan moet? Iemand anders die ik ken heeft ook een SANdisk icm met een mpx220 en dat draait perfect. Heeft wel nog de originele firmware...
Even een update tov bovenstaand verhaal, vanochtend maar eens besloten een hard reset uit te voeren na opnieuw 1.47 erop te hebben gezet (tussendoor 3.5 geprobeerd zonder resultaat) en ineens wa de kaart wel zichtbaar! Al m'n instellingen wel natuurlijk pleite maar ja... Ik vanalles erop gezet en het werkte goed, is vanavond de kaart weer niet zichtbaar meer!!! Wat denken jullie, is dit een hardware / softwareprobleem? :'( :X

• SquareHugo

SquareHugo

Eublepharis Macularius

Op SurrealNetworks is trouwens de 1.49 ROM (incl. Windows Media Player 9, Nederlandse iTap, etc.) opgedoken. Naar het schijnt zorgt deze ROM voor beter geluid uit zowel de speaker als uit het oorstuk.

Kan het bestand niet te pakken krijgen doordat de "Bandwidth Limit Exceeded" is, ...

Maar in principe: 1.49 ROM

XBOX 360 Gamertag

• symbianworld

symbianworld

www.symbianworld.nl

SquareHugo schreef op donderdag 29 september 2005 @ 00:37:
Op SurrealNetworks is trouwens de 1.49 ROM (incl. Windows Media Player 9, Nederlandse iTap, etc.) opgedoken. Naar het schijnt zorgt deze ROM voor beter geluid uit zowel de speaker als uit het oorstuk.

Kan het bestand niet te pakken krijgen doordat de "Bandwidth Limit Exceeded" is, ...

Maar in principe: 1.49 ROM
Heb je dit al tegen die gasten van die website gezegd??? Als het 100% legaal is wil ik het wel tijdelijk sharen op mijn website.

www.symbianworld.nl

• Peter73960
Midden in de nacht dan maar :

ROM 1.49

http://mpx.worldfreeweb.com/roms/Rom%201.49.zip

weet niet of die zo werkt maar hier is het forum :

http://mpx.worldfreeweb.com

Ik heb em nog niet geprobeert , misschien morgen.

Schijnt meer talen en meer ITap in te zitten. Ook is het geluid beter en de menu's sneller

EDIT : Fieptoutjes

[Voor 5% gewijzigd door Peter73960 op 29-09-2005 02:07]

Mijn Webspace

• SquareHugo

SquareHugo

Eublepharis Macularius

Dank je Peter73! Heb 'em gedownload en geinstalleerd. Ben benieuwd!

XBOX 360 Gamertag

• KnijnN
  • Laatst online: 28-11 09:58

KnijnN

GroenteBOER!

I've been using 1.47 for months and upgraded to 1.49 yesterday. There is no difference, nor positive or negative. 1.49 as good as 1.47 and if you are changing from i.e. the asian rom i recommend the 1.49 because it's a larger number than 1.47 :D
Verschillende meningen alweer. Ik ga hem vanavond ff proberen en hopen dat iig de kwaliteit van het geluid wat beter is. Zal vanavond of morgen wel posten wat mijn bevindingen zijn/waren :)

::Pac-Man Game PC:: Olivetti, 386 SX, HDD 120MB, 2MB RAM, VGA, 14" monitor, MS-DOS 5.0

• Peter73960
Was i kweer even met een update.

Volgens mij is het geluid harder op de externe speaker. In ieder geval is het geluid beter op de oorschelp speaker (zuiverder en harder).

Verder zie ik niet veel verschil met 1.43 behalve dat nu overal nederlandse ITap is , zoals in messenger of in notes.

Het menu lijkt mij ook sneller te zijn.

Nog steeds mis ik een Bluetooth browser.

Owja het alarm heb ik al gevonden , islly me , het stond gewoon bij de tijd instellingen.
Maar hoe / waarmee kan ik meerdere alarms zetten ? bijv : maandag - vrij 8:00 om op te staan. en ma - woe - vrij 17:00 alarm zetten ??

Mijn Webspace

• Gh0stw4lk3r
  • Nu online
daar kan je city time alarms voor gebruiken, met dat progje kan je meerder alarms instellen

• symbianworld

symbianworld

www.symbianworld.nl

zo te lezen is de 1.49 rom een verbetering op 1.47

Wat ik begrijp zijn de aanpassingen

* Geluid op externe spieker harder
* Geluid op interne spieker zuiverder, en harder
* menu lijkt sneller te werken
* Dutch Itap

www.symbianworld.nl

• SquareHugo

SquareHugo

Eublepharis Macularius

symbianworld schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 13:47:
zo te lezen is de 1.49 rom een verbetering op 1.47

Wat ik begrijp zijn de aanpassingen

* Geluid op externe spieker harder
* Geluid op interne spieker zuiverder, en harder
* menu lijkt sneller te werken
* Dutch Itap
Heb zelf inderdaad het gevoel dat het geluid echt is verbeterd! Prima ROM, ben er al een paar dagen een tevreden gebruiker van.

XBOX 360 Gamertag

• Grinder
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 03-12 16:40
Owentje schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 00:32:
En ja hoor. Hele casing was vanochtend binnen, en meteen maar inmekaar geschroefd.. Heeft wel anderhalf uur geduurd voordat ie goed in mekaar zat, maar ik ben nu in ieder geval een trotse eigenaar van een zilveren mpx220 met wat bruine 'accenten' (rubbertjes). Yeah... Heel erg 'bling bling' in ieder geval!

Owen

[...]
Beter laat dan nooit... Ik heb de scharnier laten reparen bij Solid Vision, gewoon onder garantie. Ook het display wat krassen had opgelopen sinds die scharnier breuk is onder garantie vervangen.

• scollon
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 01-04-2006

scollon

He is Aragorn son of Arathorn

Ik heb een vraagje/probleempje mbt bluetooth.

Voor mijn notebook(Xp-home SP2) heb ik bij de mediamarkt een bluetooth dongletje gekocht.

Geen idee welk merk maar hij wordt geleverd met Bluesoleil software.
Installeren van die software gaat goed en ook pairen met de mpx 220 lukt (dwz hij geeft aan dat ie verbinding heeft/gepaired is) echter activesyncen lukt niet Van alle services kan ik alleen de bluetooth dial-up networking service doen.

ben ik vergeten iets in te stellen op de telefoon of in het programma? En kan ik ook om die irritante programma heenwerken?

Mijn bakkie | Mijn servertje | Mijn Laptopie | Weg met LInux leve Windows

• roma0803
Ok, na 9 maanden in Nederland en 2 weken in Griekenland ongeloofelijk plezier te hebben gehad van mijn MPx220.... o.a. foto's versturen vanaf vakantielocatie naar Nederland, weersvoorspellingen met Fizz-Traveller, emailen en RSS feeds lezen... heeft iemand een buitengewoon goed bod op het toestel gedaan en heb ik het voor de mooie som van driehonderdvijfentwintig euro'tjes (echt wel) verkocht. Ik ben voorgoed verknocht aan de Windows Mobile Smartphone, maar de MPx220 had net even teveel kleine issues die de nodige ergernis opleverden. Ik moet nu verschrikkelijk geduld hebben totdat de i-mate SP5m met WM5 te koop is, maar dat wordt dan mijn volgende WiFi enabled Windhoos toestel.... jummy!!
Ik heb plezier gehad en wens één ieder errug veel fun met zijn toestel en misschien tot later in een ander forum.

• Peter73960
scollon schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 14:22:
Ik heb een vraagje/probleempje mbt bluetooth.

Voor mijn notebook(Xp-home SP2) heb ik bij de mediamarkt een bluetooth dongletje gekocht.

Bla Bla...........

ben ik vergeten iets in te stellen op de telefoon of in het programma? En kan ik ook om die irritante programma heenwerken?
Op je telefoon moet je nog even de bluetooth aanzetten in de activesync.

Activesync > Menu > Verbinden via Bluetooth.

En ik raad ten strengste aan om de Widcomm drivers te gaan gebruiken of iig je bluesoleil te updaten.

Al iemand enig idee of er een bluetooth explorer is om andere bluetooth apparaten mee de exploren ?

PS : Ik speel ongeveer een uurtje een spel op me telefoon , die net vol is , 100% , en dan klaagt ie al over een lage batterij , 34 % was die nog maar , is dit normaal ??

Mijn Webspace

• Troxel
Nummertje 1.....
Hey Roma... jammer!! Maar idd... 325 euri is niet verkeerd...!! En ik ben het ook wel met je eens... de MPx220 is werelds... maar die kinderziektes.... pffffff :r

Nummertje 2.....
Over het batterij probleem... 34% na 'n uur is wel bruut!! Kijk eens of je nergens een programmatje in je geheugen hebt staan (zoals 'n extern wekker progje of zo) wat je batterij leeg slurpt...?? Had ik in ieder geval wel last van ineens.. zodat mijn batterij binnen een dag leeg was. Even het programmatje weg gehaald uit mijn foontje en tadaaa... gewoon meer dan 48 uur probleemloos heavy-usage met 1 batterij.......... :*) 8) _/-\o_

Nummertje 3.....
Ik heb zelf nog steeds 'n probleem met mijn headset uitgang.... mijn linker-output wil "dann und wann" niet werken, heel raar. Soms werkt hij wel, maar na enkele seconden / minuten stopt ie en moet ik de plug eruit en erin doen voordat er weer 'n kans is op goede werking.... Iemand suggesties??? O-)

• avitters
SquareHugo schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 11:15:
[...]

Heb zelf inderdaad het gevoel dat het geluid echt is verbeterd! Prima ROM, ben er al een paar dagen een tevreden gebruiker van.
Jammer dat er geen Mediaplayer 10 op zit. Weet iemand of je WMP10 er ergens los kunt krijgen/kopen.
Ben nu al erg tevreden met 1.47, maar als 1.49 nog beter is dan ga ik het overwegen. Nadeel vind ik altijd dat alle software weer geinstaleerd moet worden en de instellingen voor MMS etc.

Henkel

• SquareHugo

SquareHugo

Eublepharis Macularius

avitters schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 13:45:
[...]

Jammer dat er geen Mediaplayer 10 op zit. Weet iemand of je WMP10 er ergens los kunt krijgen/kopen.
Ben nu al erg tevreden met 1.47, maar als 1.49 nog beter is dan ga ik het overwegen. Nadeel vind ik altijd dat alle software weer geinstaleerd moet worden en de instellingen voor MMS etc.
Nee, WMP10 zit óf meegebakken in de ROM, óf niet, in ons (Europese ROM's) geval niet dus. Er zijn op internet (zie dit topic) enige Aziatische ROM's te vinden die wél al WMP10 hebben, maar zoals ik al zei, dat zijn Aziatische ROM's, zonder Nederlandse iTap enzo. Ik vind persoonlijk 1.49 beter dan de 1.47, het geluid is beter! Stond midden in een drukke kroeg en kon zowaar mijn tegenpartij verstaan zonder ook maar 1 woord te missen!

[Voor 3% gewijzigd door SquareHugo op 04-10-2005 23:24]

XBOX 360 Gamertag

• Troxel
SquareHugo schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 23:23:
Stond midden in een drukke kroeg en kon zowaar mijn tegenpartij verstaan zonder ook maar 1 woord te missen!
Dat is mij idd nog NOOIT gelukt.... :D :D

• perco
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 02-12 17:22
Vraagje

Het updaten naar een nieuwe ROM (bv1.49) gaat dus via Offline updater , maar wat moet je verder nog backuppen ?
Zijn dat provider settings of staan die gewoon op de sim kaart ?
groet

• SquareHugo

SquareHugo

Eublepharis Macularius

perco schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 08:50:
Vraagje

Het updaten naar een nieuwe ROM (bv1.49) gaat dus via Offline updater , maar wat moet je verder nog backuppen ?
Zijn dat provider settings of staan die gewoon op de sim kaart ?
groet
In principe staan in dit forumdraadje alle providerinstellingen die je nodig hebt. Synchroniseer je telefoon met Outlook, zodat je telefoonnummers en agenda compleet zijn. Dan kan je je MPx220 rustig een schop geven met een nieuwe ROM naar keuze.

Je sms-instellingen staan automatisch op je SIM-kaart, die neemt je MPx220 vlekkeloos over, alleen GPRS- en MMS-instellingen moet je handmatig bijwerken. Zoek dit forum op T-Mobile, KPN, Vodaphone, ... om deze te bekijken.

XBOX 360 Gamertag

• perco
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 02-12 17:22
SquareHugo schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 09:36:
[...]

In principe staan in dit forumdraadje alle providerinstellingen die je nodig hebt. Synchroniseer je telefoon met Outlook, zodat je telefoonnummers en agenda compleet zijn. Dan kan je je MPx220 rustig een schop geven met een nieuwe ROM naar keuze.

Je sms-instellingen staan automatisch op je SIM-kaart, die neemt je MPx220 vlekkeloos over, alleen GPRS- en MMS-instellingen moet je handmatig bijwerken. Zoek dit forum op T-Mobile, KPN, Vodaphone, ... om deze te bekijken.
OK

dan zal ik eens een gokje wagen

groet
Pagina: 1 ... 10 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee