Zandhaas schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 17:39:
weet al iemand hoe je erachterkomen hoeveel je smsjes heb in je MPX220.
Ik kom ergens in de buurt van 800 inkomend smsjes en 600 uitkomend smsjes. dat allemaal in strakke drie maanden en is nog steeds niet vol

(1 gieg kaart + dove GOTer hierzo)
Hoe krijg je dat hij die op die mini-SD opslaat? Die SMS-jes komen toch gewoon in \storage\ en dus op je foon zelf terecht?
@ De rest:
Weet iemand over ook zo'n backup programma is zoals in PocketPC 2003, waarmee je alle databases naar bvb je storage card kan backupen? Of desnoods al alleen de contacts?
't Zou namelijk k*t zijn als je telefoon crasht en je niet meer aan je contacts aankan. Natuurlijk kan je de contacts gewoon in tekstbestand opslaan op je storage card, maar dan moet je dubbele gegevens syncen en dat vind ik nogal lomp.
En contacts opslaan op SIM is ook geen optie, dan zit je ook met dubbele info waar je in principe 99,9% van de tijd niks aan hebt.
<statement class="hulde">
Verder moet ik zeggen dat ik ui-ter-mate tevreden ben met dit mobieltje. 't Is gewoon een draagbaar kantoor en zegt mij zelfs netjes wanneer wie jarig is en hoe oud deze persoon is. Gewoonweg alle Outlook info sync'ed hij, dat vind ik prachtig! Klinkt misschien een simpel iets, maar 5 jaar geleden had ik hier niet op durven hopen. Combineer dat dan nog es met gratis internet access via Orange World, email en games(Worms World Party

), etc.
Ik zou niet meer zonder zo'n mobieltje kunnen!
Vele mensen gaan natuurlijk zeggen: ach dat heb je in principe allemaal niet nodig! Maar:
- als ik een trein mis, dan kijk ik gewoon op de NS site wat de aansluiting is
- of 9292ov.nl
- en de witte gids kan je ook online raadplegen!
- navigatie via tomtom en/of MS Pocket Streets (die laatste kost nog geen 30€ met alle maps gratis downloadbaar!) ... vooral handig als je ergens weet-ik-veel-waar in Amsterdam moet zijn!
- er zijn vaak momenten waar je moet wachten op de trein en dan kan je (leuk!) een spelletje spelen
- draagbaar kantoor
</statement>
[
Voor 59% gewijzigd door
Verwijderd op 18-10-2005 01:05
]