Konica-Minolta Dimage Z2 Topic | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Welkom bij het Konica-Minolta Dimage Z2 Topic! Hieronder vind je een hoop nuttige informatie over de Z2. Uiteraard uitgebreide specificaties, quotes uit reviews en links naar verschillende reviews, en andere nuttige informatie. Maar we beginnen eventjes met wat richtlijnen | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Richtlijnen | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Voordat je meteen je prangende vraag in dit topic gooit lees je het beste eerst even de informatie hieronder door, misschien wordt je vraag daar al in beantwoord! Uiteraard wil je natuurlijk je verse Z2 plaatjes met ons delen! En natuurlijk kan dat code:
Als je je aan deze kleine dingetjes houdt moet alles goed komen May the force be with you! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Z2 Specificaties | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
De Z2 is uitgerust met een Electronic View Finder. En niet zomaar eentje. De meeste camera's hebben gewoon een klein 2e LCD scherm op de plek van de EVF zitten. Bij de Z2 kijk je echter via spiegeltjes op de grote LCD! Dit heeft als voordeel dat er geen kleurverschillen e.d zijn tussen de 2e schermpjes. Omdat plaatjes meer zeggen dan woorden, hieronder 2 plaatjes van het mechanisme: ![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Product Foto's | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() | ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() | ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Reviews | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Steves Digicams:Bytesector:
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Verkoop adressen | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Uiteraard wil je graag weten waar de Z2 te koop is en hoeveel hij moet kosten. Je kan dit natuurlijk ook in de pricewatch vinden, maar ik dacht ik doe niet lullig, hieronder wat directe links Minolta Dimage Z2 • TopVision - €376,- (+ €16,- verzendkosten) • Fotohuset - €415,- (+ €25,- verzendkosten) • CameraStore.nl - €429,- (+ €5,- verzendkosten) • Foto Video Select - €429,- (+ €11,36 verzenkosten) • Camerahuis.nl - €434,- (+ €6,- verzendkosten) |
Eigenlijk wil ik er nog een soort FAQ inzetten ofzo, maar ik weet niet precies wat ik daar in moet schrijven
Thnx to Mcflipp voor deze mooie startpost
[ Voor 35% gewijzigd door Reanimation op 08-04-2004 09:47 . Reden: Startpost toegevoegd Thnx to Mcflipp ]