Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
)
????Update Articles
A part of Juno, the forgotten era (Ragnarok Episode 5) has been implemented.
Juno Town, dungeons, fields have been added.
Monster placement in fields, and dungeons have been changed.
2nd alternative (or 2-2) jobs have been implemented.
Cute Pet status windows have been upgraded with cute pet illustrations.
De een zegt dat ze 4 mei komen de ander 15? Iemand die er iets vanaf weet, site is niet zo duidelijk daarin
[ Voor 14% gewijzigd door Flapmo op 01-05-2004 09:54 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Verwijderd
Oh en ik zoek nog een plekje om te levelen, ben nu 32/22 Thief en Culvert Sewers schiet niet meer op. Elder Willows wel maar die hakken me wat hard als ze raken (veel healing nodig steeds). Heb een betere plek nodig. (mun Flee = 101+1)
Hmm smokies en coco's zijn best ok nu..
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2004 15:31 ]
ofEternal Chaos/Down Tempo
Reduces all players and monsters (including party/guildsman) defense to 0 in a 9x9 cell radius around the caster
ook leuk:The Sound of a Drum on the Battlefield/Battle Theme
Increases ATK and DEF of all players in a 9x9 cell radius around the caster
+150 ATK and +12 DEF
(1 SP every 3 seconds)
Duration: 60 seconds
Te Ring of Nibelungen/Harmonic Lick
Increases ATK power of Level 4 Weapons of all characters in a 9x9 cell radius of the caster
+350 ATK
(1 SP every 3 seconds)
Alleen die uberheal skill is weg gehaald250% EXP
(1 SP every 3 seconds)
[ Voor 9% gewijzigd door Flapmo op 01-05-2004 21:18 ]
Verwijderd
Trouwens wat is die Choco aap voor sick beest man. 340dmg op mij!!!!te Bizar. Zit nog te twijfelen over rogue of assassin vind rogue niet zo cool eruit zien alleen. Volgende char word die 2-2 van swordman echt een te cool mannetje om te zien. Zo nu eindelijk maar eens pitten. Slaap van de afgelopen dagen feesten inhalen (6 ur slaap over 48 uur is niet goed voor je kennelijk ach ja tis maar 1x per jaar koninginnedag he
Die heeft dacht ik luck en int nodig.
http://forums.emperium.org/viewtopic.php?t=43
@Herr Stuhl:
Falcon Hunter
Dex-50-60
Agi/Int weet ik niet
Luck 30-50
dacht ik.
[ Voor 31% gewijzigd door Flapmo op 02-05-2004 10:38 ]
Verwijderd
Kan iemand mij een linkje geven naar een forum of webpage waar alle cardstats staan zoals ze in juna worden??thx
BTW slotted sandals zijn die nog wat waard??
Heb nu eindelijk een damascus gekocht en ben nu aan het sparen voor thiefclothes, boots Manteau enz eerst al mijn gear upgraden naar hoogste defence en eventuele bonusstats daarna maar eens kijken naar evt cards en slotted items maar daar ben ik beetje arm voor..
/niet boeiend
Zucht hier
Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?
Het grote 'kleine nutteloze mededelingen' topic - Deel 88executor schreef op 02 mei 2004 @ 22:45:
Ik kwam er achter dat ik een dame in me msn lijst(al een tijdje) heb staan die op freeRO speelt.
/niet boeiend

@pierkwam
hij speelt op iRo niet op freeRO en daar is zijn nick heel toepasselijk:
eXeCuTeR (en van van monk TrippMonk).
//edit
foei exe:
[rml]executor in "[ XP] Een Echt spel voor meisjes ?"[/rml]
[ Voor 11% gewijzigd door Flapmo op 02-05-2004 23:08 ]
spam:Verwijderd schreef op 02 mei 2004 @ 21:08:
Hey mensen!
Kan iemand mij een linkje geven naar een forum of webpage waar alle cardstats staan zoals ze in juna worden??thx
http://www.ragnarokonline.nl/viewtopic.php?t=100
)
Geef is een reden om er 1 te maken?
//edit nog 2 dagen naar Juno, dus even voor morgen en overmorgen een BS gestart:
created: sjaak-klapt-raak
[ Voor 14% gewijzigd door Flapmo op 02-05-2004 23:43 ]
stats worden denk ik:
STR max
Vit 60
rest
dex/agi (40/60 ofzo
luck beetje misschien.
//exe
gebruik die

[ Voor 34% gewijzigd door Flapmo op 03-05-2004 10:10 ]
Verwijderd
ik heb er 1`tje op Sakray met de volgende stats & equip:
( ongv. m'n stats: )
Level: 83/50
--------------------------
61 str
81 agi
1 vit
1 int
34 dex
17 luk
Zonder agi up - 196 flee ^^ 208 met agi up
44 Def met MG & Opera Mask
+4 Majestic Goat / +4 Boy's Cap
Elvens of Opera Mask
Romantic Leaf of Flower..
+7 Hard Chainmail
+6 Green Boots
+4 Mocking Manteau
2x Counter Clips
+7 Double Critical 2 handed Axe
+7 Double Beholder 2 handed Axe ( goed voor formless, alarms )
+7 Fire 2 handed Axe
+7 Double Boned 2 handed Axe
Met volledige buffs van een priester incl. Aspergio op m'n double crit 2h axe doe ik 1100 critical damage op prisoners en rond de 800 op raydrics. Ik pomp nu m'n str en agi nog wat hoger. Ik heb een totaal van 46% crit met gloria en die crit axe. Standaard damage zonder crits bijv. op alarms is rond de 600~700.
Dan nog maar te zwijgen over 2k splash damage met Cart Revolution op een mob van 7 Zombie prisoners of Raydrics en 5k damage met Mammonite ^^
omg
En hoe heet jij dan?
Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?
Verwijderd
http://www.geocities.co.jp/Milano-Cat/8490/male/
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2004 15:05 ]
Nee berzebub zorgt ervoor dat je sobiso geen instant cast krijgt, dat is het nadeel van de kaart. Enige manier voor instant cast = 150dex.executor schreef op 03 mei 2004 @ 02:15:
omg die bezelbubkaart -30% castingdelay...
kan je daar dan ook 2 van hebben? Kan je mooi wisselen tussen healing clip en dat ding.
hmmm 105 dex = -70% castingdelay + -30% bezelberzebubkaart --> instant cast
hoe zit die berekening dan?SCIxX schreef op 03 mei 2004 @ 15:05:
[...]
Nee berzebub zorgt ervoor dat je sobiso geen instant cast krijgt, dat is het nadeel van de kaart. Enige manier voor instant cast = 150dex.
stel storm gust = 15 secs
stel dex=105=-70% cast.
0.3*15=4,5secs. En dan hiervan nog een keer 30%? dus 0.7x 4.5 = 3,15
of juist andersom: eerst 30% en dan die 70% van dex. Komt ook 3,15 uit

eXeCuTeR in haar lijst.
[ Voor 16% gewijzigd door Tripp op 03-05-2004 15:58 ]
Verwijderd
EDIT
Nou hij was ongeveer 130k waard volgens die gast waar ik hem voor 80 aan verkocht heb duh ach ja ik ben hem in elk geval kwijt. Maar wat is nu slimmer mijn damascus naar +4 upgraden of Thiefclothes en boots kopen zodat mijn defense in totaal 6 omhoog gaat en mijn agi +1 ??? hulp
[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2004 18:36 ]

elke punt def = 1% minder dmg. Dus reken ze
Oxin zou ik misschien die stiletto terug mogen? Heb even geen geld voor een 2e en wil me blackie ermee equippen. Ik geef je wel een kale terug. Weet niet of je alle posts leest of alleen de laatste, dus ik edit even, ben niet boos ofzo hoor
[ Voor 188% gewijzigd door Flapmo op 03-05-2004 19:21 ]
Verwijderd
Wat is eigenlijk beter: een damascus of een gladius?Verwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 17:38:
woot vind net een smokie card is dat nog wat waard (lvl 1 hide op asce)
EDIT
Nou hij was ongeveer 130k waard volgens die gast waar ik hem voor 80 aan verkocht heb duh ach ja ik ben hem in elk geval kwijt. Maar wat is nu slimmer mijn damascus naar +4 upgraden of Thiefclothes en boots kopen zodat mijn defense in totaal 6 omhoog gaat en mijn agi +1 ??? hulp(zodra ik sin word ga ik voor een jur en damascus is maar 1 slotted BTW)
Die damascus koop je gewoon he? Of koop je een "geloote" zodat je meer sockets hebt? (Zijn die wel betaalbaar?)
Die armors enzo moet je wel kopen van players omdat die dan slots hebben toch? En die zijn fockin duur?
Mja ik weet ook niet precies hoe maar berz gaat niet samen met dex opgeteld, sobiso is het 30% minder, dus kan het uiteindelijk nooit 0 worden. Als dex bv 50% eraf haalt. En je casting time is bv dan 3seconden. Dan zou een berz daarvan 30% eraf halen, dus 1seconde eraf waardoor er 2sec casting time overblijven.executor schreef op 03 mei 2004 @ 15:57:
[...]
hoe zit die berekening dan?
stel storm gust = 15 secs
stel dex=105=-70% cast.
0.3*15=4,5secs. En dan hiervan nog een keer 30%? dus 0.7x 4.5 = 3,15
of juist andersom: eerst 30% en dan die 70% van dex. Komt ook 3,15 uit
[...]
eXeCuTeR in haar lijst.
je zegt het zelfde als ikSCIxX schreef op 03 mei 2004 @ 22:06:
[...]
Mja ik weet ook niet precies hoe maar berz gaat niet samen met dex opgeteld, sobiso is het 30% minder, dus kan het uiteindelijk nooit 0 worden. Als dex bv 50% eraf haalt. En je casting time is bv dan 3seconden. Dan zou een berz daarvan 30% eraf halen, dus 1seconde eraf waardoor er 2sec casting time overblijven.
Verwijderd
Weet nu alleen ff niet wat ik moetgaan kopen. Zit aan 2 rosarys te denken voor een kleine luckboost. al mijn armor is nu unslotted dus ja kan wel veel geld erin gaan pompen om ze te upgraden maar kan beter sparen voor slotted spul ofalvast voor mijn jur en eventuele kaarten denk ik.
Zal eens vertellen wat i nu allemaal heb:
-goggles (5def)
-flumask
-Damascus (1slot waarschijnlijk goedkope kaart erin hornet ofzo)
-Manteau (4def)
-Boots (4def)
-Buckler (4def)
-Thiefclothes +1agi (6def)
Str: 42+2
Agi: 50+3
vit: 1+1
Int: 1+1
Dex:10+2
Luk: 1+1
2 punten over
Flee is 128+1 attack is 162 hit 57
Plenning is str naar 50+2 (dus niet 48+2 ben die +2 straks kwijt als assassin), daarna denk ik Agi naar 60 vervolgens luck een beetje pompen naar 26 (+4 van rosarys). Of wat Dex erbij weethet nog niet. Hoor dat vitality naar 20 brengen ook wel goed is voor een of andere bonus maar vind het op dit moment ff beetje zonde van statpoints. Tja en dan moet ik allemaal dure dingen gaan kopen 2 cobold kaarten 2 soldier skel kaarten 3 slotjur en allemaal slotted armor. En niet te vergeten de rest van de spullen voor mijn bunnyband. Heb nog een 4 leaf clover en kittyband nodig zucht... Zit er zelfs serieus over na te denken om naar joblevel 50 te vechten zodat ik mijn 3 slotjur voor niks krijg bij mijn jobchange heb namelijk echt serieuze money issues
Ach ja heb in ieder geval een doel zullen we maar zeggen
Verwijderd
Ennn nog geen 10 min later heb k je +7 crit jur terug flapz, hoeveel moet ie gaan opbrengen. K heb echt geen flauw idee hoeveel die dingen kosten...
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2004 00:10 ]
Ik zou snel je dex een schop geven en eventueel als je critsin wil worden ook je luck. Anders ben je later als je critsin wil worden verplicht een tripple crit jur te nemen en die zijn veel minder lekker dan double crit -[insert random dmg booster card / indistructable card hier]. Ze noemen die build 'natural critsin' en het betekent dat je dus door middel van luck al een deel van je crits behaald zodat je meer dmg kan stoppen in je wapen.Verwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 22:37:
*knip*
Str: 42+2
Agi: 50+3
vit: 1+1
Int: 1+1
Dex:10+2
Luk: 1+1
*knip*
[ Voor 15% gewijzigd door Flapmo op 04-05-2004 09:58 ]
2 berzebub clips? jahexecutor schreef op 03 mei 2004 @ 02:15:
omg die bezelbubkaart -30% castingdelay...
kan je daar dan ook 2 van hebben? Kan je mooi wisselen tussen healing clip en dat ding.
hmmm 105 dex = -70% castingdelay + -30% bezelberzebubkaart --> instant cast
Alleen Gravity heeft het eruit gehaald (iig kRO servers).
Card modifiers gaat voor de stats, zal dus geen optel som worden van DEX + -30% casting time.SCIxX schreef op 03 mei 2004 @ 22:06:
[...]
Mja ik weet ook niet precies hoe maar berz gaat niet samen met dex opgeteld, sobiso is het 30% minder, dus kan het uiteindelijk nooit 0 worden. Als dex bv 50% eraf haalt. En je casting time is bv dan 3seconden. Dan zou een berz daarvan 30% eraf halen, dus 1seconde eraf waardoor er 2sec casting time overblijven.
157 DEX = instant cast. Werkt alleen niet goed met big spells zoals LoV/StormGust vanwege een "cooldown" periode (animatie).
Confucius said: "In ancient time, learning was for self. Nowadays learning is for others."
kRO is niet van GravityKwai_gon_jinn schreef op 04 mei 2004 @ 15:33:
[...]
2 berzebub clips? jah
Alleen Gravity heeft het eruit gehaald (iig kRO servers).
Wordt de cooldown tijd ook niet verkort door dex?[...]
Card modifiers gaat voor de stats, zal dus geen optel som worden van DEX + -30% casting time.
157 DEX = instant cast. Werkt alleen niet goed met big spells zoals LoV/StormGust vanwege een "cooldown" periode (animatie).
Maar toch, die berzebubkaartjes verkorten toch al mooi de cast. Handig als je nog niet veel dex hebt. Hoe hoger de dex hoe minder voordeel berzebup kaartjes dus.
Verwijderd
luck krijgt ook een trap alleen dat zijn dure punten nu! Terwijl ze als thief helemaal niet zoveel extra waarde hebben. Luck gaat gepompt worden een paar levels voordat ik Sin word begin met 30 luck bij jobchange in elk geval. Dex zat ik over na te denken maar ik raak nu zo goed als altijd dus het is nog niet echt nodig. Natural Crit is ook de build die ik aan het bouwen ben. Vind triple crit zonde dan kan ik niet meer elemental wapens gebruiken. Maar veel str is snel levelen dus vandaar ff die str naar 50. Dex twijfel ik nog over. Als ik voor dex ga waar moet ik dan op aimen??? 20 of 25 dex????(incl jobbonus !!!!) ThxFlapmo schreef op 04 mei 2004 @ 09:57:
[...]
Ik zou snel je dex een schop geven en eventueel als je critsin wil worden ook je luck. Anders ben je later als je critsin wil worden verplicht een tripple crit jur te nemen en die zijn veel minder lekker dan double crit -[insert random dmg booster card / indistructable card hier]. Ze noemen die build 'natural critsin' en het betekent dat je dus door middel van luck al een deel van je crits behaald zodat je meer dmg kan stoppen in je wapen.
ehh dat haalt 30% van je huidige af, dus als je al 50% had door dex dan word het dus niet 80%, maar eerder 65%.
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
ja dat zei ik dus ook alOxiMoron schreef op 04 mei 2004 @ 23:56:
berzebub -30%
ehh dat haalt 30% van je huidige af, dus als je al 50% had door dex dan word het dus niet 80%, maar eerder 65%.
kro = korean ragnarok is wel van gravity
voor minder castingdelay kun je ook nog ene casting robe nemen

//edit
Def: 5
Decreases casting time by 3%
[ Voor 10% gewijzigd door Sv3n op 05-05-2004 10:15 ]
Verwijderd
Verwijderd
bijna level 50 nu job 35 nog steeds helaas zal nog wel weekje duren voordat ik assassin ben
Thx!!
Met een swordie ditmaal, en nee, ik ga geen crusader worden
)
Verwijderd
sgoe, maar niet te lang. Heb volgende week tentamensVerwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 10:55:
EINDELIJK een cranial bucklerm kostte wel even snel een slordige 400k. Mijn vraag, ben ik afgezet of is dit wel een normale prijs? Anyway, Exe zin in een potje High orcs vanaaf, dmg is echt lager nu. Misschien wil flapz ook wel mee, k geloof dat ie vanaaf wel thuis is. Greets
hebbie nog wat poen voor een windswordmace?

//edit
LOL je kan ze kopen in geffen ^^
[ Voor 25% gewijzigd door Flapmo op 06-05-2004 20:05 ]
Ik ben sinds gisteren aan het ’rokken en ben archer geworden.
Omdat die pijlen te hele tijd op raken vind ik het geen leuke job en ben met een nieuwe begonnen. Ik heb net de basicskills t/m 9.
Nu kan ik dus worden > Acolyte (healen en teleporten) of Swordman (lekker sterk in battles en PecoPeco riden !).
Help me ff de knoop door te hakken
[ Voor 5% gewijzigd door Ken. op 06-05-2004 21:05 ]
Een makkelijk char om mee te beginnen als je nog nooit RO hebt gespeeld, en op de hogere levels is het ook een goeie inkomstenbron.
Om overbodige restarts te voorkomen kan je het beste even een paar knight guides doorlezen. De beste build voor jou is een agi-build. Snel tijdens het levelen door hogere attackspeed, en minder equipment afhankelijk dan een vit-build.
Een goeie knight guide.
Level guide.
Op welke server zit je eigenlijk? iRO chaos/loki of euRO?
[ Voor 6% gewijzigd door Smurf op 06-05-2004 21:19 ]
)
Met m’n 2e char word ik dan wel swordman en de 3e merchant als ik het zo lees.
Ik zit op euRO > Chaos btw
EDIT: Hmmmm nu ga ik twijfelen haha..
Toch maar sword-MAN worden ? Argh.. choices choices
[ Voor 23% gewijzigd door Ken. op 06-05-2004 21:34 ]
)
Heb ik nieteens over nagedacht.
Ik ben inmiddels nog steeds aan het twijfelen in de sanctuary
Verwijderd
-slotted padded armor (7def)
-slotted shoes
-chonchon card (+1agi,2flee in juna)
-rodafrog card (+400hp +50sp)
maar wat ik me nu afvraag is als ik die kaarten nu al in mijn armors stop veranderen de stats dan wel met juna of blijf i zitten met de oude crappy stats???
Het lijkt me dat ze wel veranderen maar toch ben altijd beetje huiverig voor zulk soort shite
trouwens wat ik wel dom vind is dat iedereen helemaal maf is van die pupacards (waarde +/-250k) en helemaal niet zo heel erg van de rodafrogs (waarde +/- 100k)
terwijl de rodafrog in mijn ogen 10x beter is. De helft van hp van pupa maar wel 50sp terwijl dat voor mijn Thief errug lekker is is met first aid al gauw weer 75 extra hp
Vind trouwens dat het geld verdienen best lekker gaat. Ik doe nu 's nachts meestal een rondje Ant Hell en vind daar gemiddeld zo'n 3 a 4 eluminium ores per keer + dat die mieren alle loot oppakken die de bots laten liggen en 's nachts dus echt bomvol meuk zitten
Enige jammere is dat ik level in Sphynx1 op dit moment en dat monsters daar echt helemaal niks droppen zon rondje draai ik met moeite net quite met mijn pots maar ik weet echt ff geen betere levelelingsspot. Was poisonspores echt goed zat.
Ben nu bijna 52/38 enige tips waar ik heen kan gaan??
Ik zou is gaan lezen waar ze in moetenVerwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 05:23:
FF een vraagje mensen ik heb wat leuke slotted spullen gekocht:
-slotted padded armor (7def)
-slotted shoes
-chonchon card (+1agi,2flee in juna)
-rodafrog card (+400hp +50sp)
maar wat ik me nu afvraag is als ik die kaarten nu al in mijn armors stop veranderen de stats dan wel met juna of blijf i zitten met de oude crappy stats???
Het lijkt me dat ze wel veranderen maar toch ben altijd beetje huiverig voor zulk soort shite. Kunnen de Iro spelers hier ff antwoord op geven?? thx
trouwens wat ik wel dom vind is dat iedereen helemaal maf is van die pupacards (waarde +/-250k) en helemaal niet zo heel erg van de rodafrogs (waarde +/- 100k)
terwijl de rodafrog in mijn ogen 10x beter is. De helft van hp van pupa maar wel 50sp terwijl dat voor mijn Thief errug lekker is is met first aid al gauw weer 75 extra hpof 4x extra envenom gebruiken. Hoef ik ook meteen geen punten in int te stoppen
.
Vind trouwens dat het geld verdienen best lekker gaat. Ik doe nu 's nachts meestal een rondje Ant Hell en vind daar gemiddeld zo'n 3 a 4 eluminium ores per keer + dat die mieren alle loot oppakken die de bots laten liggen en 's nachts dus echt bomvol meuk zittenerrug lekker. Heb nu eindelijk een beetje leuk inkomen.
Enige jammere is dat ik level in Sphynx1 op dit moment en dat monsters daar echt helemaal niks droppen zon rondje draai ik met moeite net quite met mijn pots maar ik weet echt ff geen betere levelelingsspot. Was poisonspores echt goed zat.
Ben nu bijna 52/38 enige tips waar ik heen kan gaan??
uit me hoofd: pupa -> armor, roda -> shield
2 maal een Earring/clip of bigmouth (berzebub) is ongeveer 78 DEX qua casting time dan hesv3n schreef op 05 mei 2004 @ 10:11:
[...]
kro = korean ragnarok is wel van gravity![]()
voor minder castingdelay kun je ook nog ene casting robe nemen
//edit
Def: 5
Decreases casting time by 3%
Maar die casting robe is natuurlijk weer een uitkomst
Confucius said: "In ancient time, learning was for self. Nowadays learning is for others."

//edit
rest van inet werkt prima

[ Voor 18% gewijzigd door Flapmo op 07-05-2004 10:11 ]
Verwijderd
Ik zou eens dingen checken voordat ik post.Flapmo schreef op 07 mei 2004 @ 09:58:
[...]
Ik zou is gaan lezen waar ze in moeten.
uit me hoofd: pupa -> armor, roda -> shield
Roda = Armor
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2004 15:51 ]
Verwijderd
Heb hem uitgeprobeerd maar kon geen verschil merken, dus maar weer verkocht
Max SP is niet meer boeiend met de nieuwe SP patch. "Vroegah" was de SP regeneration vrijwel nihil tot je iets van 80 INT had, daarna nam het met iedere punt in INT steeds meer toe, tot de max op 123 INT. MaxSP was toen belangrijker voor melee chars die skills gebruikten (IC, 2HQ, AR/PT, enz.) omdat dat bepaalde hoe lang je kon levelen.Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 05:23:
terwijl de rodafrog in mijn ogen 10x beter is. De helft van hp van pupa maar wel 50sp terwijl dat voor mijn Thief errug lekker is is met first aid al gauw weer 75 extra hpof 4x extra envenom gebruiken. Hoef ik ook meteen geen punten in int te stoppen
.
Met de "nieuwe" SP regeneration is MaxSP veel minder belangrijk geworden, omdat je met enkele punten in int ervoor kan zorgen dat je bijna niet door je SP heenraakt. MaxSP is niet van invloed op de regeneration, en alle chars hebben genoeg SP om hun skills te kunnen gebruiken, dus er is vrijwel geen reden om meer SP te hebben.
Met m'n smith op iRO zette ik voor ik ging levelen altijd een wise goggles op, zodat ik m'n eerste AR/PT/CU van die 30 extra SP kon casten. Op die manier had ik precies genoeg SP voor een half uur levelen. M'n euRO smith kan zo lang levelen als hij wil omdat z'n SP nooit opraakt als ik alleen die 3 skills gebruik.
)
Verwijderd
Zelfde gaat op voor jezelf, flap zegt "uit mijn hoofd" wil dus zeggen dat ie het niet helemaal zeker weetVerwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 15:50:
[...]
Ik zou eens dingen checken voordat ik post.
Roda = Armor

K sta helemaal versteld van alle nieuwe dingen in RO, k zie op elke hoek van de straat weer een nieuw rare item of weapon. *goes crazy*

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2004 17:57 ]
Verwijderd
Thx voor de info Smurf dat verklaart de lagere waarde van de roda kaart +het feit dat rodas meer gekilled worden en er dus veel meer kaarten zullen zijn.
ik ben in elk geval blij met mijn padded armor of champion wat me "maar" 120k gekost heeft. En heb vandaag een 3slottet jur op de kop getikt voor 100k ook erg relax nu nog slotted boots voor mijn chonchon kaart en ik zit weer even gebakken.
Hele avond geprobeerd ro opnieuw te installen, alles gaat snel tot je moet patchen..patch serv is ZO kots :x.
Van 21:30-0:23 en geen 1x gelukt...
[ Voor 36% gewijzigd door Flapmo op 08-05-2004 00:24 ]
toch weer wat SP (dus extra dmg met asura strike) er bij
[ Voor 8% gewijzigd door BaBBeloedie op 08-05-2004 02:15 ]
Verwijderd
Als k jou was zou k even een mailtje doen aan die gasten van Iro. Volgens mij klopt er iets niet Bas. Misschien heeft iemand op GoT wel dat filetje voor je.Flapmo schreef op 07 mei 2004 @ 21:29:
Jammer blijft dat Oxin dood schijnt te zijn. (kan ook op vakantie zijn or
). Desperately in need of die mooie tripple hurri stiletto
.
Hele avond geprobeerd ro opnieuw te installen, alles gaat snel tot je moet patchen..patch serv is ZO kots :x.
Vandaar het "vrijwel" gedeelte in m'n vorige postBaBBeloedie schreef op 08 mei 2004 @ 02:13:
die +50 SP is anders wel leuk voor asura strike monks ^_^
toch weer wat SP (dus extra dmg met asura strike) er bij
)
Juno patches filesFlapmo schreef op 07 mei 2004 @ 21:29:
.
Omae wa mō shindeiru.
Verwijderd
Nu maar gaan sparen dan voor alle equip. Te beginnen met sakkat en slotted shoes.
Maar wat is een sin verschrikkelijk kick zeg heerlijk kan niet wachten tot ik crit equip heb.
//edit
sinds juno nog geen dag gehad dat ik echt kon spelen

Pumbaa +exe --> heb een icefist gekocht en +5 gemaakt.
[ Voor 24% gewijzigd door Flapmo op 09-05-2004 10:13 ]
Verwijderd
sinds juno nog geen dag gehad dat ik echt kon spelen

Pumbaa +exe --> heb een icefist gekocht en +5 gemaakt.[/quote]
Geil, wanneer gaan we high orcs raggen?

Magician hat ziet er stoer uit
Hoe was de job quest eigenlijk? Ik heb alleen ff een monk gehad op een private toen euRO overging naar p2p, en daar zaten de quests niet op.
)
Becoming a Monk
The requirement for becoming a monk is that you reach j40 as Acolyte. As mentioned j50 is strongly recommended for the extra skill points. At the time you wish to change you must travel to St. Capitolina Abbey (prt_monk map) located East, North, East, East from Prontera. The Monk quest is not too difficult compared to many of the other ones.
1. First you must talk to Tohobu the Guarding Monk near the entrance of the map (59,247), and state your desire to become a Monk. He will send you to speak with sensei Moohae.
2. Moohae is located in the back of the monastery, in the southeast corner of the map (245,140). He will send you on a item-collecting quest. The possible items to find are:
* 5 Jellopies, 10 Worm Peelings, 30 Stems
* 5 Sticky Mucus, 10 Earthworm Peelings, 20 Green Herbs
* 5 Zargon, 5 Solid Shells, 20 Shells
* 5 Bear Footskins, 10 Tooth of Bats, 20 Poison Spores
* 5 Porcupine Quills, 10 Bug Legs, 20 Cobwebs
* 5 Cyfars, 10 White Herbs, 20 Yellow Herbs
* 3 Blue Herbs, 5 Iron Ores, 20 Yoyo Tails
Find the items he asks and return them to him. He will send you to speak with Touha in the cemetary.
3. Touha (251,255) teaches you a prayer to recite back piece by piece. There are two poems in jRO however I received the same poem both times I have done this quest on iRO, so I can only provide one:
And shepherds we shall be,
For thee my lord for thee.
Power hath descended forth from the hand
So our feet may swiftly carry out thy command.
And we shall flow a river forth to thee
And teeming with souls shall it ever be
In nomine Patris, et Filii et Spiritus Sancti.
This was probably the most difficult part of the quest for me, I imagine that it is fairly simple for native English speakers. If you encounter a different poem and have trouble, do as I did and screenshot each line.
4. Next you must visit Boohae, not Moohae, in the southwest corner of the map (57,179). Talk to him and select a task, marathon running or mushroom gathering. From there find the central building and speak to the Door Keeper (199,169) and then go inside and speak to Bashu. You can change your choice of mission now and can abort halfway to change to the other mission later if you desire.
Mushrooms: Hyunmoo the gardener (225,180) requires mushrooms and you must find them for him. This is similar to the Thief quest, except the enemies are non-aggro Thief Bugs and you must collect 90 points of mushrooms. Gooey are worth 1 point and Net are worth 3 points. It is possible to have a Novice collect 90 points worth from the Thief quest, but if you have not done this in advance then a Monk with higher ASPD and Increase Agility should be able to collect the mushrooms much more quickly than a Novice. Speak with Hyunmoo when you have found enough and you will be warped back to the central building.
Marathon: No personal experience yet. Similar to the Swordsman test where you must be mindful of where you walk, but much longer.
5. Go back inside the central building past Bashu and go downstairs to speak with Tomoon. The final test is a maze with invisible walls. At some points handfuls of Zombies will spawn all around you; near the end it is a handful of Mummies which could be a great threat to lower level Acolytes. I can not offer a map (I suspect the three Proctors lead to three different mazes, which I will test next time), but my advice is to use the cursor to see where it is possible to walk, and to trace a route to run in advance. If you can get by the Mummies quickly they will die when you reach the exit.
6. Speak with Tomoon again and drink the Green Potion he gives you. If you were carrying other Green Potions, you may have to drink them all -- better not to be carrying any when you begin the quest. Return to sensei Moohae who will give you oaths to swear. Do so and you will become a Monk! If you were a j50 Acolyte, you will now be presented with your precious 3S Knuckle Duster. Otherwise you will receive a 3S Waghnak.
Verwijderd
klinkt goed maar uhmmm ik speel wel op euro weet niet of je daar ook acount hebt met spullen?? snap niet echt wie waar speelt af en toe namelijkFlapmo schreef op 09 mei 2004 @ 09:53:
sakkat kan je zo van me krijgen, s.shoes moet ook wel lukken. Crit equip moet je voor sparen dat kost nog steeds bij elkaar zo'n dikke 10M en dan nog je mocking muffler 5M.. GL. Ik had er ooit 1, ik raad je aan je luck te boosten, dan hoef je niet persee tripplecrit (as said before).
//edit
sinds juno nog geen dag gehad dat ik echt kon spelen( letterlijk d/c om de minuut).
Pumbaa +exe --> heb een icefist gekocht en +5 gemaakt.
Heb nog 2 spore cards in de aanbieding voor euro players btw en een anacondaq heb voor allemaal geen idee wat te vragen...

Andre erin is zonde van je wapen, doe er dan beter een hydra of skel worker in (bloody//boned). Dan heb je of 20% meer dmg op demi-human of 15% meer dmg op all medium monsters. En zoals je hier oa kan kijken (even size -> medium en dan search resp. class -> demi-human en dan search) welke monsters dat dan zijn. Zoals je ziet is bloody op hogere lvls best handig net als boned.
[ Voor 106% gewijzigd door Flapmo op 09-05-2004 16:35 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2004 23:18 ]
ik snap nog steeds niet dat flap een tripple huricane knuckle duster heeft. Koop dan normale fists, of vind ergens een slotted fist.
+ 6 fire en icefists gekocht voor 1.3mil. 500K voor een +6 saintrobe met rodacard(+400hp+50sp)
[ Voor 24% gewijzigd door Tripp op 10-05-2004 02:05 ]
Verwijderd
Maarruh bij deze pricecheck creamycard op Euro!!
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2004 12:25 ]
Was ff post doorscrollen, je krijgt em soon terug heb egold overgemaakt, maar nog geen tijd gehad alles te checken verder ivb met examens en busynessFlapmo schreef op 07 mei 2004 @ 21:29:
.
zal het zo snel mogelijk voorje fixxen
STUFU hl2
Verwijderd
zijn die elemental katars trouwens een beetje de moeite waard om te kopen?? Of kan ik beter doorsparen voor mijn critical kaartjes. En zoja hoeveel gaat 1 zon soldierskeletonkaart me ongeveer kosten??? Vind het maar lastig om een beetje een goede prijslijst te vinden. Maar moet zeggen dat ik best leuke rares vind en altijd als je het niet verwacht die Creamy was het eerste beest wat ik afmaakte toen ik net uit prontera liep op weg naar orc dungeon
Mij IETS teveel Duitsers.. Lijkt wel of ik dan in Duitsland ben ofzo, dudes nemen nieteens de moeite ff Engels te lullen -> magie van het spel is gelijk weg
je zou jezelf kunnen aanmelden bij andere servers zoals euRO of iRO.x KeN x schreef op 10 mei 2004 @ 14:43:
Ehmm hoe wissel je eigenlijk van Server ?? Ik kan alleen Chaos kiezen nl.
Mij IETS teveel Duitsers.. Lijkt wel of ik dan in Duitsland ben ofzo, dudes nemen nieteens de moeite ff Engels te lullen -> magie van het spel is gelijk weg
Dan kan je dus switchen van server.
als je op private servers wilt spelen, kan je een bestandje aanpassen, genaamd
sclient(info).xml als het goed is. Als je dat veranderd kan je in je lijstje met servers gaan kiezen tussen meerdere servers.
Moet ik nog wat aan mijn topicstart gaan veranderen qua links / info etc.. etc...
Gaarne een reactie.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Als je op euRO zit kan je alleen op Chaos spelen.x KeN x schreef op 10 mei 2004 @ 14:43:
Ehmm hoe wissel je eigenlijk van Server ?? Ik kan alleen Chaos kiezen nl.
De TS kan wel wat geupdate worden vind ik zelfouterspace schreef op 10 mei 2004 @ 15:03:
[...]
je zou jezelf kunnen aanmelden bij andere servers zoals euRO of iRO.
sclient(info).xml als het goed is. Als je dat veranderd kan je in je lijstje met servers gaan kiezen tussen meerdere servers.
Moet ik nog wat aan mijn topicstart gaan veranderen qua links / info etc.. etc...
Gaarne een reactie.
[ Voor 44% gewijzigd door Apocrypha op 10-05-2004 16:23 ]
sclientinfo.xml jahouterspace schreef op 10 mei 2004 @ 15:03:
[...]
je zou jezelf kunnen aanmelden bij andere servers zoals euRO of iRO.
Gaarne een reactie.
moet in het mapje \data\ zitten
dan moet je nog een "aangepaste" ragnarok.exe hebben om die sclientinfo.xml te kunnen lezen, of je propt hetzelf in je (s)data.grf
Tegen de tijd dat ik genoeg str hebt om knuckle te gebruiken zonder +ATK zijn deze al in de drops verwerkt. Dus heb maar even andre erin gedaan, had geen zin weer 4mil uit te geven oid.executor schreef op 10 mei 2004 @ 02:04:
tis +20 atk voor een andreC
ik snap nog steeds niet dat flap een tripple huricane knuckle duster heeft. Koop dan normale fists, of vind ergens een slotted fist.
+ 6 fire en icefists gekocht voor 1.3mil. 500K voor een +6 saintrobe met rodacard(+400hp+50sp).
//edit
het verschil tussen me very very strong fists en normal fists (beide +5) merk je toch wel

Kheb quadra blow lvl 1
[ Voor 12% gewijzigd door Flapmo op 11-05-2004 16:43 ]
Tja het nadeel is, je zal niet elk monster asura gebruiken, en dan ben je met een asura build als gemiddeld monster killer dus wel zwakker. Al ben je wel sterker in bosshunt. Maar zelfs dan alleen als je een 100% support hebt die lex voor je doet, anders zal een combo meer dmg doen dan asura.BaBBeloedie schreef op 11 mei 2004 @ 18:39:
die combos zijn echt zo super vet... maar asura strike 0wnt toch echt wel alles ^_^

Mijn 15-day trial is over een korte tijd afgelopen.
Moet ik voordat ’ie afloopt registeren ?
Of is het save om bijvoorbeeld na een week pas registeren ?
Mijn zorg is nl. dat ik aardig wat tijd in m’n characters heb gestopt en ik bang ben dat m’n account opeens weg is na de trial periode.
[ Voor 4% gewijzigd door Ken. op 11-05-2004 22:41 ]
Verwijderd
Mja, je username met je chars blijven nog wel even op de server staan. Dus je kan na je trail gewoon betalen en verder spelen met je account hoe hij nu is.x KeN x schreef op 11 mei 2004 @ 22:40:
Hmm nog een dringende vraag:
Mijn zorg is nl. dat ik aardig wat tijd in m’n characters heb gestopt en ik bang ben dat m’n account opeens weg is na de trial periode.
Exe: Laat even weten wanneer je weer un-banned bent. proberen we je monk te maken in een paar uurtjes
---edit---
zelfs dat verhaal ben je nog niet waardig met zo'n pic
[ Voor 67% gewijzigd door Flapmo op 12-05-2004 12:50 ]
Verwijderd
Maar was wel duur geintje
Verwijderd
- +7 Hard Chainmail ? of +4 Speedy Thief Clothes ?
Wat is jullie mening
euRO bewaard als het goed is een half jaar je account etcx KeN x schreef op 11 mei 2004 @ 22:40:
Hmm nog een dringende vraag:
+2 agi is leuk, heb ik ook altijd gedragen, maar als je eenmaal genoeg agi hebt zou ik beetje bij beetje je agi gear inwisselen voor hp gear oid. Dan is die Hard+7 wel een leuke optie. Dus ligt eraan, dodge je nu al genoeg? Dan hard, anders speedyVerwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 13:08:
Hmm, ik zit te twijfelen over de keuze qua Armor voor m'n katar sin:
- +7 Hard Chainmail ? of +4 Speedy Thief Clothes ?
Wat is jullie mening
Verwijderd
Dit topic is gesloten.