[PC] Ragnarok Online - Deel 16

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.029 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:51

Flapmo

and back is gigi!

Oxin schreef op 10 mei 2004 @ 13:11:
[...]

Was ff post doorscrollen, je krijgt em soon terug heb egold overgemaakt, maar nog geen tijd gehad alles te checken verder ivb met examens en busyness :P
zal het zo snel mogelijk voorje fixxen
Hier ook examens :(. Maarja, ben je toevallig vanavond tegen uurtje of 21:30 online? Passen we hem dan even door ofzo. Anders andere dag, het heeft niet zo'n haast.

//edit
zijn er sinds juno dan +flee kaarten voor armors :?

Dodge gear:
+2 agi armor
Mocking Muffler
2x Flash clip
Ghost bandana (+2 agi)

En Agi helpt wel degelijk. Ga jij maar eens met Agi up van een support priest lopen en zonder... die 11 agi merk je dan wel hoor. En met equip kom je ook wel tot +5~10 als het moet.

Exe dikke pik omhoog, als je acc gebanned is krijg ik nog 5 mil van je :X. hehe, die 2 +5 ele swordmaces vernaggelt door jou :(. Alle neppigheid op een stokje :+

[ Voor 39% gewijzigd door Flapmo op 12-05-2004 16:28 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Flapmo schreef op 12 mei 2004 @ 16:23:
[...]

Hier ook examens :(. Maarja, ben je toevallig vanavond tegen uurtje of 21:30 online? Passen we hem dan even door ofzo. Anders andere dag, het heeft niet zo'n haast.

//edit
zijn er sinds juno dan +flee kaarten voor armors :?

Dodge gear:
+2 agi armor
Mocking Muffler
2x Flash clip
Ghost bandana (+2 agi)

En Agi helpt wel degelijk. Ga jij maar eens met Agi up van een support priest lopen en zonder... die 11 agi merk je dan wel hoor. En met equip kom je ook wel tot +5~10 als het moet.

Exe dikke pik omhoog, als je acc gebanned is krijg ik nog 5 mil van je :X. hehe, die 2 +5 ele swordmaces vernaggelt door jou :(. Alle neppigheid op een stokje :+
tis maar voor een paar dagen.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

vuile mobber dat je ook bent :+. Ik report je weer >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel bizar dit vind binnen half uur 2 magnolia kaarten. Beetje jammer dat het geen skeleton soldiers zijn maar ja gaat om het idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flapmo schreef op 12 mei 2004 @ 09:23:
en dan flink gaan bosshunten? Naja na m'n examens waarschijnlijk pas echt veel :). Pumbaa toch betaald tot 30-7 en ik tot 5-7 iig :P. Dus je gaat niet kappen pumbaa >:), we gaan na mijn examens als ik vrij heb flink boss huntennn :P.
Ja, k ben al langzaam mijn gear aan het verkopen. Me mitten en earring doe ik alvast weg.
BTW Exec, weet je zeker dat je maar voor een paar dagen bent gebanned? Heb je al bericht van Gra(f)vity?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2004 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

High orcs worden saai :/. Tijd dat we weer is lekker samen bashen pumbaa, kunnen we iig meer aan, met jou heal moeten alarms en meer van die meuk wel lukken. Helemaal als we undead class nemen dan werkt me demonbane en divine lekker. Als jij me dan constant blijft Kyrie-en en me even aspersio geeft dan moeten we daaruit komen :>

[ Voor 18% gewijzigd door Flapmo op 12-05-2004 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxin|A
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-08-2005

Oxin|A

hoi

Hehe Flapmo, heb weer internet (alleen op oude pc, nieuwe ging boem van de virussen :|) Mn account is betaald dus ik hoop zo snel mogelijk weer te kunnen spelen :|

STUFU hl2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Hehe not a prob :). kwam net dark lord tegen, die was toch nog iets te sterk :X

Afbeeldingslocatie: http://www.maartenvissers.nl/~bastijn/screenLoki008.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxin|A

Oxin|A

hoi

ja best lullig, in je eentje :D
wat is mobtrainen precies eigenlijk....

STUFU hl2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Oxin schreef op 13 mei 2004 @ 12:59:
ja best lullig, in je eentje :D
wat is mobtrainen precies eigenlijk....
mobtrainen :?. Ik denk dat je bedoeld waarvoor exe ban kreeg ?

Dat is dat je hele mob verzamelt en dan laat afmaken of door een wiz met mass destruct spell (storm gust, LoV) of gewoon 1 bij 1 als een tank ofzo? Sterke gast verzamelt, andere gast maakt ze af. Denk dat je dat bedoeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wat jij zegt is wat heel veel mensen inderdaad denken dat mobtrainen is... Fout dus ;)

Mobtrainen is het bewust hordes aggressieve monsters op andere mensen droppen door of te teleporten, uit te loggen of "verbergen" van jezelf. Meestal is het slachtoffer te zwak voor zo'n horde en gaat dus dood, 1% exp eraf... Als je dit dus continu doet, kun je dus gebant worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxin|A

Oxin|A

hoi

Zoiets als 30 bathories voor ingang clock tower plaatsen zegmaar :)

STUFU hl2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flapmo schreef op 12 mei 2004 @ 23:19:
High orcs worden saai :/. Tijd dat we weer is lekker samen bashen pumbaa, kunnen we iig meer aan, met jou heal moeten alarms en meer van die meuk wel lukken. Helemaal als we undead class nemen dan werkt me demonbane en divine lekker. Als jij me dan constant blijft Kyrie-en en me even aspersio geeft dan moeten we daaruit komen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry voor de doublepost maar dit had onder het vorige bericht gemoeten :z Flapz als ik deze periode op school achter de rug heb dan kunnen we wel weer even flink gaan raggen. Nu heb ik het nogal druk met school en kan ik amper spelen. Btw, earring en mitten zijn verpatst 5,2 mil. K twijfel nog of k ga verlengen of niet, even kijken hoe het is als ik klaar ben met school. Greets mate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 16:37:
Sorry voor de doublepost maar dit had onder het vorige bericht gemoeten :z Flapz als ik deze periode op school achter de rug heb dan kunnen we wel weer even flink gaan raggen. Nu heb ik het nogal druk met school en kan ik amper spelen. Btw, earring en mitten zijn verpatst 5,2 mil. K twijfel nog of k ga verlengen of niet, even kijken hoe het is als ik klaar ben met school. Greets mate.
Uhm wie praat er over verlengen als we tot eind juli hebben? :+
Oxin schreef op 13 mei 2004 @ 14:17:
Zoiets als 30 bathories voor ingang clock tower plaatsen zegmaar :)
als jij 30 bathory's kan mee slepen town in of met DB's kan casten vind ik jou knap. Of ben je GM ofzo :D

//edit
lvl 70 jeej, ben nu luck aan het pompemn.

[ Voor 24% gewijzigd door Flapmo op 13-05-2004 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ik heb even een vraagje is er iemand van de tweakers hier die een blacksmith heeft om wat minerals van mij om te zetten ik ben op zoek naar 20 steel ik heb al bijna genoeg iron(ore) ervoor heb alleen nog 14 coal ervoor nodig maar dat vind ik op dit moment best vaak. Heb namelijk een singingplant gevonden en wil een phantom of the opera maken. :)

Heb btw nu een firekatar+5 errug relx sandmanhunten nu. Eentje was zelfs zo lief om een earthkatar te droppen voor me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxin|A

Oxin|A

hoi

Flapmo schreef op 13 mei 2004 @ 20:05:
als jij 30 bathory's kan mee slepen town in of met DB's kan casten vind ik jou knap. Of ben je GM ofzo :D
kadeRO :) en ja ik ging cloacken, en ja ik heb me doodgelachen :)

Maar in ieder geval als me pc het weer doet, wil wel doorgaan met sin, maar andere classes lijken me ook wel wat =]~
nu ben jij ookal monk maar dat leek me ookwel een van de leukere classes

[ Voor 28% gewijzigd door Oxin|A op 13-05-2004 22:08 ]

STUFU hl2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 13:52:
En wat jij zegt is wat heel veel mensen inderdaad denken dat mobtrainen is... Fout dus ;)

Mobtrainen is het bewust hordes aggressieve monsters op andere mensen droppen door of te teleporten, uit te loggen of "verbergen" van jezelf. Meestal is het slachtoffer te zwak voor zo'n horde en gaat dus dood, 1% exp eraf... Als je dit dus continu doet, kun je dus gebant worden :)
Ik zal je even de officiele regels voorschuiven.
Ill-Manner Mob Train (Gathering many monsters
in a certain place for the fast Lv up or for the party)
dus wat ik deed mag niet :z. Ik dacht ook dat het was zoals jij het zegt maar helaas..

overigens sta ik niet op de laatste banlijst. Ik ben wel op de genoemde data geblokt, dus als ik gebanned ben moet ik er toch echt opstaan :?.

[ Voor 11% gewijzigd door Tripp op 14-05-2004 01:52 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan toch verdorie zweren dat bij de introductie (n00b-castle) het mobtrainen was zoals ik het zei... hmmm, zal wel ff checken later :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwai_gon_jinn
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Kwai_gon_jinn

[-geen icon-]

Das gewoon mobben en niet mobtraining.

Confucius said: "In ancient time, learning was for self. Nowadays learning is for others."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Ik heb nu 3 mailtjes gestuurd naar iRO gravity. De 1e nog steeds geen antwoord op gekregen.

De 2 kreeg ik antwoord op. Ik moest meer informatie geven om zo te kunnen valideren. Zoals naam, adres, telefoonnumer etc.
Laat ik die gegevens nou gewoon snel ingevuld hebben omdat: 1 ik 3 keer een error kreeg bij het aanmelden. 2 ikg a niet lekker mijn persoonlijke gegevens aan die lui vertellen.

Dus ik heb weer een mailtje teruggestuurd met de zaken die wel kloppen en waarom ik het niet goed ingevuld heb.

Nog steeds geen mail terug.

Wat een gore baggerservice :r |:(

/edit, ok mail terug gehad. he tis wel vanwege mob training.

[ Voor 6% gewijzigd door Tripp op 14-05-2004 22:05 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

executor schreef op 14 mei 2004 @ 17:48:
Ik heb nu 3 mailtjes gestuurd naar iRO gravity. De 1e nog steeds geen antwoord op gekregen.

De 2 kreeg ik antwoord op. Ik moest meer informatie geven om zo te kunnen valideren. Zoals naam, adres, telefoonnumer etc.
Laat ik die gegevens nou gewoon snel ingevuld hebben omdat: 1 ik 3 keer een error kreeg bij het aanmelden. 2 ikg a niet lekker mijn persoonlijke gegevens aan die lui vertellen.

Dus ik heb weer een mailtje teruggestuurd met de zaken die wel kloppen en waarom ik het niet goed ingevuld heb.

Nog steeds geen mail terug.

Wat een gore baggerservice :r |:(

/edit, ok mail terug gehad. he tis wel vanwege mob training.
rofl, wanneer mag je terugkomen? Morgen ofzo? Kunnen we je eindelijk monk maken en samen met flapz even gaan raggen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

zondag dus

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Nou dat is dan mooi, ik moet alleen komende dag me aarz er af leren in principe :). Heb nog iets te weinig gedaan aan me examens :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-07 12:35
Oxin schreef op 13 mei 2004 @ 22:06:
[...]

Maar in ieder geval als me pc het weer doet, wil wel doorgaan met sin, maar andere classes lijken me ook wel wat =]~
hey OxiMoron , ik heb vroeger op kadeRO gespeeld en wou nu terug beginnen
(heb alles geïnstalleerd)

maareuh, kan het zijn dat er accounts gedelete zijn??

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxin|A

Oxin|A

hoi

volgens mij staat op site dat oude accounts opgeruimd ware :x

STUFU hl2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Oxin schreef op 13 mei 2004 @ 22:06:
[...]

En een van de duurste classes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K dit was echt TE bizar. Ik zat vanavond online en loop door town heen. Zit daar een gast die op zoek was naar een ele katar. Hij bood 100k +allemaal zooi.
Dus ik dacht misschien wil hij mijn earth katar wel hebben. (marktwaarde ongeveer 275k volgens de marketplace forums) Dus die gast helemaal door het dolle heen (zei dingen als Oh God sent you blablabla). Gaf hij me het volgende:
-MummyCard
-PirateskeletonCard
-JakkCard
-Chonchondoll
-4trunk
-masquerade
-flowerring
-Aloevera
en 100k

Nou blijkt die mummy card alleen al +/- 400k waard te zijn heb geen idee wat de rest waard is maar volgens mij heb ik best een leuk dealtje gemaakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Mwah valt mee, denk niet dat de rest veel waard is. Maar idd als die mummy 400 waard is zit je al goed, Die jakk is ook wel wat waard maar niet al te veel. En volgens mij is pirateskel in juno discount lvl5 ipv lvl1.

[ Voor 208% gewijzigd door Flapmo op 16-05-2004 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja heb de rest gecheckt en is niet veel waard nee. Maar wat zo stom is is dat een mummy op euro voor 400+ gaat maar op iro voor 800+. Terwijl hij op iro toch wel wat minder rare is lijkt me.

Die pirate word inderdaad discount 5 dus die ga ik gewoon zelf gebruiken voor mijn sin kan ie lekker zelf cheap zijn pots kopen ben namelijk echt te lui om mijn merchnt nog te levelen :P.

Zit alleen te denken ik wil eigenlijk een hunterfly kaartje in mijn jur doen samen met 2 soldierskels zodat ik lekker kan lifeleechen zeg maar. Enige wat ik me nu afvraag is : Kan je lifeleechen van een critical attack?????? Anders is het natuurlijk wel een beetje doodzonde om een kaartje van 800k in je jur te stoppen die je maar een paar levels gebruikt.

En klopt het trouwens dat een clip of counter voor 2,5 mill gaat??? En soldierskel voor ongeveer 2mill. Want voor 1 van de 2 ga ik nu sparen namelijk.

Stats op dit moment:
lvl60/30

str 57+3
Agi 51+11
dex 17+3
Luck 26+4

Equip: +5firekatar,+6jur,Sakkat,Paddedarmor met rodakaart,Phantom of opera mask,manteau,boots,2 rosarys

suggesties altijd welkom plan is nu agi naar 60 brengen daarna luck en strength weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 11:26:
Zit alleen te denken ik wil eigenlijk een hunterfly kaartje in mijn jur doen samen met 2 soldierskels zodat ik lekker kan lifeleechen zeg maar. Enige wat ik me nu afvraag is : Kan je lifeleechen van een critical attack?????? Anders is het natuurlijk wel een beetje doodzonde om een kaartje van 800k in je jur te stoppen die je maar een paar levels gebruikt.

En klopt het trouwens dat een clip of counter voor 2,5 mill gaat??? En soldierskel voor ongeveer 2mill. Want voor 1 van de 2 ga ik nu sparen namelijk.
Flapz en ik hadden ooit een jur met 3 hunterlycards erin en k moet je zeggen, dat lifeleechen zit er niet echt in ofzo. Kans is klein, daarbij krijg je echt weining HP ervoor terug. Adv; Doe het niet ;) Flapz wat denk jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm dan zal het wel de standaard Skel worker worden. Zat nog even te denken aan mijn mummycard, maar dat zou dan alleen handig zijn tegen hogeluck mobs en in pvp en woe en uiteraard voor mijn SonicBlow dus ja ook wel beetje zonde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Hunterfly is a waste. Tenzij je het als secondary weapon gebruikt als daggersin. Dan kan je er 4 in een +10quad main gauche doen. Maar dan nog kan het in mijn ogen niet op tegen een +4 quadra bloody main gauche of iets in die geest. Ik had een damascus met 2x hunterfly d8 ik ooit geshopt voor 2 mil.

//edit
je hebt veel te weinig dex om een tripple boned (skel worker) te maken. Als je geen crit katar sin wordt moet je dex echt nog fors omhoog, anders raak je geen reet en doe je geen dmg. Crits hebben geen echte dex nodig, crits raken altijd met max atk.

"If you can't hit, crit ^^"

[ Voor 33% gewijzigd door Flapmo op 16-05-2004 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee ik wil een Doublecrit boned maken. Maak een Natural Crit Sin Maar wil met mijn Jur wel goed kunne Critten dus doublecrit ipv triple. Ik praat zeg maar alleen over het 3e kaartje wat eringaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

O oke, dat had ik even niet mee gekregen. Ze zeggen dat je op latere levels meer aan bloody krijgt dan aan boned. Of dat ook waar is weet ik niet. Nooit zo echt getest.

//edit
als ik zo even kijk op database site klopt dat idd misschien wel kan je als je 1 kaart erin doet idd beter voor boned gaan dan voor bloody. Die zal waarschijnlijk pas lekker werken met 3x hydra erin.

[ Voor 41% gewijzigd door Flapmo op 16-05-2004 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou het kaartenprobleem is voorlopig ff van de baan. Kreeg +3 Bunnyears aangeboden voor 900k en kon het echt niet laten zeker niet omdat ik ze mocht ik ze zat zijn voor die prijs nog wel kwijt kan. Ben nu weer arm heb zelfs geen items meer om te sellen :P

Maar wel eindelijk BunnyEars :P Ik heb er maar 2 a 3 jaar op hoeven wachten haha.

Maar ik moet zeggen voor dat ik nog maar 2 weken bezig ben heb ik best wel leuke gear bij elkaazr gesprokkeld. bij elkaar zeker 2 - 2,5 mill aan equipment.
Wel een hoop mazzel gehad dan ook. CreamyCard, SmokieCard, AndreCard Earth Katar 2singingplants (voor phantom of opera). Best leuk spul.En nu maar weer eens ff verder levelen tot 70+ dan mag ik misschien bij die lunaguild als ik lief ben en smurf een goed woordeje voor me wil/kan doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Smurf, weet waar je aan begint, n9 in je guild...gevaarlijk >:). Ik ben 70+ nu en zit zwaar te twijfelen, eerst voor die hp/sp recov skill gaan of toch me fury en raging trust ff max. Denk dat eerste. Kost me wel 7 lvls job.. Dan ben ik dus job lvl40 :x. Dat gaat nog ff duren :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duurt dat nog zo lang voordat je job 40 bent?? Ik ben nu 61/31 en mijn job gaat nog steeds sneller dan mijn baselevel. Of was je bij je 1stclass doorgegaan tot 50 en kom t het daardoor?? Want lvl80/50 is toch wel een beetje de plenning eigenlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over het algemeen haat ik bots... Maar er zijn soms van die tijden dat je ze wel leuk vind...

Laats was ik in Ant Hell op zoek naar een Vitata kaart, overal bots met een enkele speler her en der... Naja, enkele tientallen Vitata's afgemaakt, niks bijzonders. Zag ik toevallig even een Knight-bot een Giearth (dwerg) afmaken en die dropte... jawel, Elven Ears. Ik dacht, shit... daar gaat weer zo'n item naar een bot. Maar het stikte van de mieren daar die lootte die Elven Ears. Dus ik zo snel mogelijk die ants afmaken, en woeiiii... Elven Ears voor ikkus })

Half jaartje terug, voor die script-hack op iRO had ik hetzelfde. Een stomme bot bij Orcs liet ff een Earring voor me liggen _/-\o_ Helaas was ik deze weer kwijt na die "hack" :'(

Dit is een kleine greep van mijn geluk dat ik heb zo nu en dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Quadra @ GH is nice als monk :P.

Afbeeldingslocatie: http://www.maartenvissers.nl/~bastijn/screenLoki021.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.maartenvissers.nl/~bastijn/screenLoki025.jpg

Jeej et werkt :).

//edit
zie ook het aantal keren: "skill has failed" hehe. Ik ros gewoon non-stop op me fastbutton voor quadra :).

[ Voor 24% gewijzigd door Flapmo op 17-05-2004 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smooth
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-12-2021
ah gadver wat wil ik dit spel weer graag spelen... maar er gaat zo veel tijd in zitten :/
lagged het nog steeds zo op iRO? misschien eerst maar ff een nieuw account aanmaken voor de trail periode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

account is sinds zondag weer toegankelijk. Als ik weer ff wah tijd heb dan kunnen wel wel weer ff plezier make :P.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

executor schreef op 18 mei 2004 @ 10:22:
account is sinds zondag weer toegankelijk. Als ik weer ff wah tijd heb dan kunnen wel wel weer ff plezier make :P.
jah, alleen heb ik komende 2 weken vrij weinig tijd. Heb nooit echt veel aan me school gedaan en nu moet ik examens doen. Zo'n beetje alles nog leren |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smooth schreef op 18 mei 2004 @ 09:06:
ah gadver wat wil ik dit spel weer graag spelen... maar er gaat zo veel tijd in zitten :/
lagged het nog steeds zo op iRO? misschien eerst maar ff een nieuw account aanmaken voor de trail periode.
Probeer eens euRO, ik heb daar nooit lag en de verbinding (ping) is daar zoiezo lager.

http://www.euro-ro.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:14
* Sv3n heeft een beetje een naar gevoel over euRO

na het lezen van dit:
Well as you can see we have a new host, and new url.

Everyone should thank our new hoster, who is providing the service free of charge.

For all of your who didn't know what was going on, we where shut down by euRO , they never contacted us but ordered our isp to shut us down, the name of the person who visited the boards from euRO is WarrenB , he is a representive of euRO, and dosn't even bother to warn or ask ppl, he will go straight to the provider, of course euRO's license is for germany only.

If someone from euRO is reading this, remeber you where a private server, you got everything from us, taken things presented here then using them for profit is against various laws, i hope your not still using any custom stuff from here....
oftewel de site waar ze alles aan te danken hebben naaien ze er nu bij :r

Last.fm
Films!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey peoples kan iemand mij even uitleggen wat de reden is dat de meeste Sins en andere classes allemaal zorgen dat ze minimaal 20 vitality hebben???

Wat zijn precies de voordelen daarvan?? Want die 18*0,6 defence die ik ervan krijg vind ik niet echt heel erg boeiend als ik hits krijg van 200+ en bovendien is het de bedoeling dat ik 95% van de tijd NIET geraakt word.
dus mijn vraag is welke voordelen zitten er nog meer aan die 20 vitality in de meeste builds????

Want als ik ze niet nodig heb kom ik precies mooi uit met mijn statpoints op lvl 99 (wil op zich wel voor assassincross gaan uiteindelijk dus ga voor lvl 99 als ik niet bored raak ;) )

Lvl 99 job 50

Str 92+8 (6 jobbonus 2 Kobold)
Agi 70+12 (thiefclothes+matyr/chonchon)
Dex 17+8
Luck 70+2 (bunny)

61,8% Crit met elementalkatars
97,8% Crit met DoubleCrit Jur

op en aanmerkingen op build altijd welkom alhowel ik errug koppig ben ;) haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Uhm voordeel is dat je gewoon van die high lvl monsters altijd wel een klap krijgt (trust me ^^). En die doen dan geen 200dmg meer maar zo tegen de 300~800 :). Laat staan een MVP :).

//edit
helemaal als je maar 70 agi hebt wordt je wel eens geraakt, dat had mijn sin ook met +5 mocking (+20% dodge :?), hermes shoes (+2 agi), 2x flashclip (+1agi ea), +4 speedy thiefs (+2 agi) en een sakkat (+1agi) :). En dan base agi was hoog in de 60 (dacht 68 uit hoofd). en werd nog vaak gehit door alarms ed.

[ Voor 50% gewijzigd door Flapmo op 18-05-2004 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flapmo schreef op 18 mei 2004 @ 19:52:
Uhm voordeel is dat je gewoon van die high lvl monsters altijd wel een klap krijgt (trust me ^^). En die doen dan geen 200dmg meer maar zo tegen de 300~800 :). Laat staan een MVP :).

helemaal als je maar 70 agi hebt wordt je wel eens geraakt, dat had mijn sin ook met +5 mocking (+20% dodge :?), hermes shoes (+2 agi), 2x flashclip (+1agi ea), +4 speedy thiefs (+2 agi) en een sakkat (+1agi) :). En dan base agi was hoog in de 60 (dacht 68 uit hoofd). en werd nog vaak gehit door alarms ed.
Je bent gewoon een prutser flap :P 20 Vit is echt useless, je hebt alleen iets meer heal van pots ed. 20 Vit haalt echt geen flikker uit op de dmg van monsters. K heb nu 30 Vit op me priest en de klappen zijn nog aardig hard :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat bedoel ik eigenlijk. Als ik zeg maar 10% minder dmg krijg bij eeen klap van 800 tja ik vind dat niet zo boeiend. In elk geval geen 18 statpoints waard naar mijn mening. Dan drink ik wel een pot extra. als ik Vit wil dan heb ik minder agility en zoals je al zei je wordt nogal eens geraakt met high flee 70+ dus dan zorg ik liever dat ik 70+12 =82 agi heb. ipv 66 bijvoorbeeld omdat ik vitality wil.

Ach het duurt toch nog errug lang voordat ik zo hoog level ben als ik het al ooit bereik. ik ga nu als een trein maar vanaf lvl64 a 65 moet ik weer een nieuwe area hebben de sandman exp begint af te nemen. Tips waar ik met een firekatar lekker kan levelen als lvl 65 met 60+10 agi???.

Trouwens wat is slimmer na die 60 agi eerst str eerst luck of eerst nog meer agi pompen???. str is nu 57+4 en luck 27+6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Je vergeet dat je ook meer hp krijgt. Dus eigenlijk dubbelop. Meer hp (hoeveel moet je even kijken ik verwacht 2-3 klappen) en minder dmg.. 2 of 3x meer geraakt worden. Kan een verschil zijn.

fire katar->
ghouls
skel prisoner

daar bij GH
map = http://database.ragnarok-...php?module=map_fic&id=154

Eventueel lvl4 pyramids als je nu nog niet sterk genoeg bent voor Glast Other2

[ Voor 40% gewijzigd door Flapmo op 18-05-2004 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smooth
toen ik een sin had gemaakt werd er gezegd dat als je 20 vit had voor dat je van job change'de extra hp kreeg... maar of dat waar is weet ik niet.

eurRo trekt me niet zo, omdat ik niet zoveel trek heb in duits gepraat. ik had iig begrepen dat er vrij veel duitsers spelen daar.

en ik moet nog even voor mezelf duidelijk maken waarom dit spel ook alweer de moeite waard is. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flapmo schreef op 18 mei 2004 @ 23:21:
Je vergeet dat je ook meer hp krijgt. Dus eigenlijk dubbelop. Meer hp (hoeveel moet je even kijken ik verwacht 2-3 klappen) en minder dmg.. 2 of 3x meer geraakt worden. Kan een verschil zijn.

fire katar->
ghouls
skel prisoner

daar bij GH
map = http://database.ragnarok-...php?module=map_fic&id=154

Eventueel lvl4 pyramids als je nu nog niet sterk genoeg bent voor Glast Other2
Komt ook niet vaak voor dat k het niet met je eens bent flap... hehe. Ik denk dat hij maar even moet kijken wat 20 Vit eigenlijk opleverd. Def+20?? en inderdaad extra HP maar bij 20 vit zal dat ongeveer 200~250 HP zijn. GH/GY is goed om te levelen als je genoeg Dex hebt tenminste. * DEATH TO ALL THE HUNTERFLIES *

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2004 07:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 20:20:
[...]

Je bent gewoon een prutser flap :P 20 Vit is echt useless, je hebt alleen iets meer heal van pots ed. 20 Vit haalt echt geen flikker uit op de dmg van monsters. K heb nu 30 Vit op me priest en de klappen zijn nog aardig hard :'(
denk eerderr dat jij een prrutser bent .....
20 vit is echt wel handig

wat erxtra hp kan een sin echt wel gebruiken! vooral tegen mvps

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2004 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 08:01:
[...]

denk eerderr dat jij een prrutser bent .....
20 vit is echt wel handig

meer hp is superhandig
20? Neuu zelf familiars doen nog 3 dmg op je en high orcs...300~450. Je begint het pas te merken als je of
1: Swordman/knight bent
2: 40 of hoger Vit hebt

Zelfde als 20 Agi, werkt lekker he?

/edit
Wacht ik zie het nu pas, dit klinkt echt slim "Voor MVPS, 20 Vit extra" Denk je dat je 1000HP extra krijgt ofzo?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2004 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op hoger level mischien wel ja

-edit-

op level 99 met 1 vit is je HP 6038 en met 20 vit 7174
en tenslotte neemt 20 vit niet eens zoveel points in ...

ik kan je die 20 vit zeker aanraden B)

[ Voor 121% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2004 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het scheelt uiteindelijk inderdaad 1000hp ofzo. De vraag is alleen is die 18 punten in vitality 4 punten minder in agi waard? Dat is wat ik me afvraag :). Maar de meningen zijn verdeeld merk ik :P Ik wacht er nog wel ff mee kijk tegen de tijd dat ik 80+ben wel weer. Maar denk niet dat ik het doe. BTW hp regen word ook anderhalf x zo snel ;)

BTW hoe kan ik een guild leaven?? want ben per ongeluk in een duitsenguild gekomen (gasten zeiden dat het een inernationale guild was alleen wel pas sinds ik erbij ben kennelijk zucht voertaal duits dubbele zucht)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2004 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/leaveguild geloof ik

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2004 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

alt-g :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 08:08:
op hoger level mischien wel ja

-edit-

op level 99 met 1 vit is je HP 6038 en met 20 vit 7174
en tenslotte neemt 20 vit niet eens zoveel points in ...

ik kan je die 20 vit zeker aanraden B)
Die jongen wil geloof ik eerst lvlen. Hij is voorlopig nog geen 99 en als hij 20 Vit wil kan dat wel in zijn lvl 90~. 1 keer lvl en zn Vit staat op 20 :)

Mja meningen verschillen, peace out

/edit. Guild leaven = alt-g, rechter muis op je naam, leave guild

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2004 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

joblevel 50 here I come :D. benderbijna, nog 60%. gaaat redelijk in geffen 3 :).

Zit er sterk over na te denken om toch spirit monk te wordem :?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 18:13

Jumpiefox

Hoi ?

Vraagje @ flapmo ^__^ in die screens van je @ wat voor build gebruik je nou ^^
Skill and stats list als het kan plz :D
===
Mag ik ook vragen wat voor equip =)

Doh voortaan moet ik wat beter zoeken ^^ je screenie gevonden met equip :)

[ Voor 36% gewijzigd door Jumpiefox op 19-05-2004 20:12 ]

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

hij is combomonk. skills spreken dan voor zich :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Mjah, full combo :? of ook asura erbij ben er nog niet echt uit :P heb nu lvl 5 triple - lvl 4 chain lvl 4 finish maar wel lvl 1 asura strike. ( oo kwel extrimity fist genoemd ofzo ~__~ ) en ook "maar" lvl 3 iron hand. zodat ik lvl 5 body steel kan hebben en mischien dillema maxen ? of toch maar iron hand/dodge maxen ? weet ut nie ~__~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

asura doet niet eens zoveel schade eigenlijk :/. Denk dat ik toch full combo doe. met root en mental strength, kejej mooi MVP's tanke >:)

[ Voor 26% gewijzigd door Tripp op 19-05-2004 20:55 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Mjah, steel body (mental strenght ) zit ook in die build, gebruik um nu en moet zeggen dat ik um best cool vind.

Asura chainen is best lekker, triple - chain - final - asura. dan doe je toch dik 16+ dmg zonder int. (zheb 25k + gezien met wat int) is toch wel instant kill =) @ pvp..behalve sommige dudes dan :P

[ Voor 4% gewijzigd door Jumpiefox op 19-05-2004 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Ik ben toch niet zo'n PvP'er. En als je het als combo gebruikt, ben je eerst nog wat sp kwijt :P. Bovendien ben je al je sp kwijt. Als je alleen comob bent kan je makkelijk nog een paar keer combo uithalen :), wat totaal meer dmg zal doen

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:48
Heb meerdere malen EF gezien die ver boven de 100k dmg uitkomen, 1tje van 250k ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

lol spiritual cadence valt nogal tegen. Wist niet dat het alleen werkte als je zit o______________O. naja boeien. Heb als combo toch skillpoints over

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heya Flapz, ten eerste veel succes met je examens. Ik verwacht minstens een paar 8en en een paar 7ens. B) B) B) B) B) B)

Ten tweede, echter veel onbelangrijker, ik heb een +4 cranial buckler op mijn account staan voor je. Werkt echt bijzonder goed tegen High orcs en wat hogere lvl monsters. Ik denk, IK HERHAAL, Ik denk dat hij -30% dmg van Demi-Human reduced. Mja, k spreek je weer en nogmaals succes. Greets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Thx mate, moeten we maar is overgooien (kan ook zelf (2pc's) of met exe doen :+). Komende 5 dagen moet ik uberveel leren (reeks van 4 vakken op rij) maar daarna heb ik praktisch vakantie (sk12 nog eventjes maar daar heb ik 4 dagen voor waarvan ik misschien een halve dag moet leren). Dus dan heb ik weer tijd zat.

Voor de rest, heb idd een combo monk. Maar deze is niet full combo. Hij is combo/crit. Ben nu luck aan het boosten dus dan zit ik op een goede 50% crit met fury lvl5 aan. Altijd handig op hogere levels.

//edit
eXe, asura doet wel degelijk veel dmg. Met veel STR en veel INT doe je idd 5 digit dmg (100K+) in 1 klap. Als je die dan ook nog even door Pumbaa laat lexxen..ach je snapt hem al :). Reden dat ik hem niet gekozen heb is dat je maar 1x kan doen en dan ben je sp broke. Dus ultimate @ MVP maar voor de rest ben je minder sterk/snel.

[ Voor 29% gewijzigd door Flapmo op 20-05-2004 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 17-09 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

Hoe kan ik een eigen Ragnarok server opzetten? Wil m'n broertje graag.

Zal vast wel ergens in dit topic staan persoonlijk boeit die hele game me niet :p

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smooth
er is denk ik niemand hier die je dat kan vertellen... aangezien dat illegaal is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Illegaal :? Een server opzetten?

Dacht dat het gewoon een optie in het spel was of een apart progje o.i.d.

Nou ja, laat maar dan.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BrEeZeR schreef op 20 mei 2004 @ 22:44:

Nou ja, laat maar dan.
Advice, haal deze posts weg want je kan gebanned worden van het forum door dit te vragen heb ik gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

BrEeZeR schreef op 20 mei 2004 @ 22:44:

Nou ja, laat maar dan.
1. met die inzet zou ik al niet eens moeten antwoorden. Als je denkt dat het in topic staat zoek dan even als je het wilt weten.

2. het staat er idd niet in, het is illegaal.

*kuch* sv3n weet er meer van af, email staat in profiel *kuch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Tja, mij persoonlijk maakt het weinig uit hoe zoeits werkt en aangezien het blijkbaar illegaal was vroeg ik maar niet door en zocht ik zelf dingen via google enzo.

T'is niet gelukt btw.. de server wou niet. M'n broertje heeft nu GM rechten op 1 of andere private server voor een dag dus hij ook tevreden :Y)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

iedereen blij :). Ik kijk uit naar volgende week donderdag, dan laatste enerlaatste examen gehad :d. Heb ik weer dag of 4 vrij :+. Kan ik eindelijk die cranial buckler testen.

[ Voor 15% gewijzigd door Flapmo op 21-05-2004 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb maar weer eens wat gear geswitched. Heb nu 2 clips met 2 taroucards erin. Met jobbonus nu +8str jammie. Zit nu bijna op level 65 Dan heb ik eindelij 62+8str.
Alleen nu vroeg ik me af hoe zit het nou met die hidden str bonus is die veranderd ofzo?? ik dacht altijd dat je het kwadraat van het 10tal van je str als hiddenbonus erbij kreeg. dus--> 20str=+4 50str=+25 en 70str=+49. Maar als ik die calculator gebruik gaat mijn dmg maar met iets van 25 omhoog. Dus hoe zit dat nou precies??

Ga hierna tot minimaal lvl 70 eens flink agi pompen want ik word echt veel teveel geraakt nog (56agi is misschien ook een beetje weinig voor mijn level :P ). Maar ja door die equipment change zat ik ineens halverwege mijn breakpoint dus toch maar even str gepompt :P. Pyramids 4 is trouwens echt nog veel te moelijk voor me. Exp is hetzelfde als sandman alleen die mummys hitten me 2 a 3x zoveel en ook nogeens voor 300dmg. Wordt denk ik nog eventjes wachten tot ik 70 ben ofzo ben ik bang en dan maar meteen naar GH. Ik ben die sandman alleen zoooooooo ontzettend zat. Misschien maareens een windkatar kopen en weer eens wat waterbeestjes slopen. Elemental katars rulen nou eenmaal....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Hmm, weer iemand nou wie ruby's dropt ? je hebt er 10 nodig om een fist te forgen maar volgens Ragnamart dropt alleen Zombie master ze ~__~ en die in de payon GUILD dungeon lekker dan =( (je kan ze volgens ragnamart ook bij de jewel seller in morroc kopen maar kzie ze daar niet)

Mischien ligt het aan de server waarop ik speel ~__~ worden ze op iro wel gewoon in morroc verkocht :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 17:10:
Ik ben die sandman alleen zoooooooo ontzettend zat. Misschien maareens een windkatar kopen en weer eens wat waterbeestjes slopen. Elemental katars rulen nou eenmaal....
Waar hak jij sandmans? 2 naar onder en 1 of 2 oost van Morroc? Of op andere (betere) plekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 south 2east of morroc bij de sintguilld genoeg beestjes.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Dat is ook de enige plek waar ze enigzins veel voorkomen. Al kan je beter windkatar kopen en die Sohee's gaan nakken, zijn veel dichter bevolkt. Nadeel: ze hebben bash, 600hp eraf als ze je raken met die skillattack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben aan het sparen voor een wind damascus. Dat kost een berg man! Heb alles behalve 60 Steel :)
Sandman dropt Coal dus daarmee kan ik vrij goedkoop Steel laten maken. Maja wel eerst 10000 Sandman hakken dus lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Exe, lachen hoor hoe je me priest hebt gestyled 8) Maar hoe kom ik aan een tweede earring, werkt wel supergoed btw. Heb je eddga nog een beetje kunnen MVPen?

Koop die shoes maar als je ze wilt hebben hoor, flapz en ik hebben alle gear al die we moeten hebben dus je kan het pakken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

hehe, gaan onze $$ verbrast worden door exe? :+. Nouja we verdienen het in de vakantie wel terug :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Alpha-xp schreef op 21 mei 2004 @ 17:25:
Hmm, weer iemand nou wie ruby's dropt ? je hebt er 10 nodig om een fist te forgen maar volgens Ragnamart dropt alleen Zombie master ze ~__~ en die in de payon GUILD dungeon lekker dan =( (je kan ze volgens ragnamart ook bij de jewel seller in morroc kopen maar kzie ze daar niet)

Mischien ligt het aan de server waarop ik speel ~__~ worden ze op iro wel gewoon in morroc verkocht :?
iemand ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga nu even voor je kijken ok?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09 15:33

Smurf

Detri

Verwijderd schreef op 22 mei 2004 @ 17:28:
[...]

ik ga nu even voor je kijken ok?
Doe je ook lang over :P

Jewel Seller 1 Morroc: [166,51]

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Hmm woei thnx ^__^ ligt dus aan de server ~__~ maar eens met de gm praten ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smurf schreef op 22 mei 2004 @ 18:17:
[...]

Doe je ook lang over :P

Jewel Seller 1 Morroc: [166,51]
haha, eXeCuTeR was op mijn account dus ik kon even niet kijken. Mooi dat jij het even deed weet ie het nu tenminste :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-09 14:41

Wekkie

Yeah

Heb me aangemeld voor de '15 day free trial' van euRo :)

Het stomme is dat ik die client nu al 3x heb gedownload en 2x was de zip niet goed, en de laatste keer niet genoeg space :/ Achja eens kijken of het nu wel lukt :P

Update : Jawel, na 5x downloaden is het me dan toch gelukt :+

Het ziet er echt fantastisch uit met dat 'manga' sfeertje! Maar, ik heb een paar vraagjes :

-Waar save ik?
-Ik wou een swordsman worden, nu moet ik dus eerst level tot ik job skill level 9 heb oid? ( waar je ook Skillpoints voor kan gebruiken )
-Wat kan ik nu het beste gaan doen? Waar levelen? Opzoek naar welke items? Is er ergens een site met alle mobs/welke items ze droppen enzo?Startpost bekeken ;)
-Hoe zit het precies met die 'cards' ?

Tot zover mijn eerste speelsessie :9

[ Voor 61% gewijzigd door Wekkie op 22-05-2004 23:16 ]

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wekkie schreef op 22 mei 2004 @ 20:54:
Het ziet er echt fantastisch uit met dat 'manga' sfeertje! Maar, ik heb een paar vraagjes :

-Waar save ik?
-Ik wou een swordsman worden, nu moet ik dus eerst level tot ik job skill level 9 heb oid? ( waar je ook Skillpoints voor kan gebruiken )
-Wat kan ik nu het beste gaan doen? Waar levelen? Opzoek naar welke items? Is er ergens een site met alle mobs/welke items ze droppen enzo?Startpost bekeken ;)
-Hoe zit het precies met die 'cards' ?

Tot zover mijn eerste speelsessie :9
Saven die je bij de Kafra dames. In elke stad zijn die er wel. NPC's dus. Je moet inderdaad eerst job lvl 9 vol maken en dan kun je swordman worden. Het beste kun je je dan inschrijven voor de sewers. Daarvoor moet je in het gebouw helemaal linksboven in Prontera zijn. Daar praten met een NPC achter de balie, die teleport je naar de ingang van de serwers (of Culvert of Drainage, allemaal hetzelfde :)). Daar in die sewers kun je echt vet levelen totdat je joblevel 20-25 bent ofzo. Stug volhouden, je loot verkopen en red potions (of carrots linksonderin Prontera, een NPC) cheap van merchants kopen. Zo lang mogelijk in die sewers blijven en daarna Rockers ofzo.
Cards kun je in slotted equipment doen. Eenmalig, de kaart kan er nooit meer uit. De cards geven je bonussen op allerlei vlakken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie

Wekkie

Yeah

Dank voor de tips :)
Heb nu basic skill op level 9 dus ik ga straks weer naar de swordsman guide toe :)

Ik had een Roda Frog card , heb 'm verkocht voor 55k, leek me wel een mooie prijs :)

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Erm, had er 200k~400k bij gedaan ofzo :D. Weet niet precies wat de prijzen zijn op euro maar vaak hoger dan op iRo.

[ Voor 48% gewijzigd door Flapmo op 23-05-2004 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rodafrog gaat op euro voor 75-100k
dus zon slechte deal was het niet

EDIT ik zit er trouwens over te denken om een triplesaharic jur te maken die 20% meer dmg tegen water weet je wel :P.
Maar voor hoeveel gaan die drainliar cards want een windkatar is nogal duur (1,5-2mill op euro).En heb nog maar 800k op dit moment. Eigenlijk zou ik gewoon door moeten sparen voor een counterclip maar die zijn zo verschrikkelijk duur. Misschien maar voor een criticalring gaan die zijn "maar" 2,5 mill dacht ik... dus met mijn zenyrate van +/-100k per dag duurt dat nog wel even :(

Maar nogmaals hoeveel kosten die drailiar cards en is het naar jullie mening een goed idee om op deze manier even mij eigen elementalwapen te maken??

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2004 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door Apocrypha op 23-05-2004 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Hoelang duurt het ongeveer voordat je kan spelen nadat je het geld hebt overgemaakt (van bank naar bank)? Dus niet dat je via CC betaald? Want mijn vingertjes beginnen weer te tintellen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Verwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 16:28:
rodafrog gaat op euro voor 75-100k
dus zon slechte deal was het niet

EDIT ik zit er trouwens over te denken om een triplesaharic jur te maken die 20% meer dmg tegen water weet je wel :P.
Maar voor hoeveel gaan die drainliar cards want een windkatar is nogal duur (1,5-2mill op euro).En heb nog maar 800k op dit moment. Eigenlijk zou ik gewoon door moeten sparen voor een counterclip maar die zijn zo verschrikkelijk duur. Misschien maar voor een criticalring gaan die zijn "maar" 2,5 mill dacht ik... dus met mijn zenyrate van +/-100k per dag duurt dat nog wel even :(

Maar nogmaals hoeveel kosten die drailiar cards en is het naar jullie mening een goed idee om op deze manier even mij eigen elementalwapen te maken??
Een windkatar is in alle opzichten beter dan een tripple-to-class carded weapon. Ik zou doorsparen.

@apo
zo'n 5 dagen meestal.

[ Voor 3% gewijzigd door Flapmo op 23-05-2004 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie

Wekkie

Yeah

Ik ben een beetje 'loos' nu, die wereld is zo groot! Ik ben nu level 14 en heb wat swordsman skills, maar ik kan nergens iets vinden over sewers?

Op het moment ben ik nog naast Izlude aan het levelen.. En wat zijn eigenlijk de drop rates van die kaarten? Sommige shops verkopen ze voor al 8k, of zijn er ook gewoon kaarten die bijna niks waard zijn? ( Een lijst ergens? ). Ik kan die kafra staff ook nergens vinden. En kan je ook teleport/warp leren ofzo?

Ik had trouwens een idee, ik ga kijken of ik nog een trial account voor 15 dagen kan maken, en dan geef ik mn spul gewoon steeds door :)

offtopic:
Dat zijn een hoop vragen :z

[ Voor 15% gewijzigd door Wekkie op 23-05-2004 20:45 ]

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09 15:33

Smurf

Detri

Ik ben een beetje 'loos' nu, die wereld is zo groot! Er staan wereldkaarten op de meeste fansites, http://www.emperium.org bijvoorbeeld.

Ik ben nu level 14 en heb wat swordsman skills, maar ik kan nergens iets vinden over sewers? Op iRO heten ze Culvert ingame. Op euRO hadden ze dacht ik een andere naam, maar ik heb er niet echt op gelet toen ik daar heenging met nm swordie. Om daar naar binnen te mogen moet je eerst ff naar het knights guild in prontera, groot gebouw links bovenin de stad. Even babbelen met een van de 2 npc's achter de balie, en je wordt naar de ingang gewarpt. (1 veld west van prontera)

Op het moment ben ik nog naast Izlude aan het levelen.. En wat zijn eigenlijk de drop rates van die kaarten? Varierend van 1/500 voor poring cards, tot ongeveer 1/10000.

Sommige shops verkopen ze voor al 8k, of zijn er ook gewoon kaarten die bijna niks waard zijn? ( Een lijst ergens? ). Waarde varieert net zoals de droprate, van (bijna) niks, tot ver in de miljoenen. Hier zijn geen lijsten voor maar kijk gewoon eerst rond wat er meestal voor een kaart gevraagd wordt, dan weet je wel ongeveer hoeveel hij waard is.

Ik kan die kafra staff ook nergens vinden. En kan je ook teleport/warp leren ofzo?Kafra's staan meestal centraal in de steden, of in het geval van prontera, bij de stadspoorten. Vlak bij de Culvert ingang staat er ook eentje trouwens. Je kan het beste daar saven voor je naar binnengaat, zodat je in de buurt respawnd als je dood bent gegaan.

Ik had trouwens een idee, ik ga kijken of ik nog een trial account voor 15 dagen kan maken, en dan geef ik mn spul gewoon steeds door :) Kan, maar het spel wordt pas leuker als je hogere levels haalt, en dat ga je vast niet redden in 2 weken.

)

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.