Ik ben een beetje 'loos' nu, die wereld is zo groot! Er staan wereldkaarten op de meeste fansites,
http://www.emperium.org bijvoorbeeld.
Ik ben nu level 14 en heb wat swordsman skills, maar ik kan nergens iets vinden over sewers? Op iRO heten ze Culvert ingame. Op euRO hadden ze dacht ik een andere naam, maar ik heb er niet echt op gelet toen ik daar heenging met nm swordie. Om daar naar binnen te mogen moet je eerst ff naar het knights guild in prontera, groot gebouw links bovenin de stad. Even babbelen met een van de 2 npc's achter de balie, en je wordt naar de ingang gewarpt. (1 veld west van prontera)
Op het moment ben ik nog naast Izlude aan het levelen.. En wat zijn eigenlijk de drop rates van die kaarten? Varierend van 1/500 voor poring cards, tot ongeveer 1/10000.
Sommige shops verkopen ze voor al 8k, of zijn er ook gewoon kaarten die bijna niks waard zijn? ( Een lijst ergens? ). Waarde varieert net zoals de droprate, van (bijna) niks, tot ver in de miljoenen. Hier zijn geen lijsten voor maar kijk gewoon eerst rond wat er meestal voor een kaart gevraagd wordt, dan weet je wel ongeveer hoeveel hij waard is.
Ik kan die kafra staff ook nergens vinden. En kan je ook teleport/warp leren ofzo?Kafra's staan meestal centraal in de steden, of in het geval van prontera, bij de stadspoorten. Vlak bij de Culvert ingang staat er ook eentje trouwens. Je kan het beste daar saven voor je naar binnengaat, zodat je in de buurt respawnd als je dood bent gegaan.
Ik had trouwens een idee, ik ga kijken of ik nog een trial account voor 15 dagen kan maken, en dan geef ik mn spul gewoon steeds door 
Kan, maar het spel wordt pas leuker als je hogere levels haalt, en dat ga je vast niet redden in 2 weken.