Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Ik verleng wel, dus als je stuff wilt overgooien pass maar aan mijVerwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 22:48:
Flap even een vraagje, ben je nog actief aant ragnarokken of ben je een beetje idle. Als jij ermee bent gekapt weet ik niet of ik nog wel verder ga, daarbij weet ik nu zeker dat ik niet ga verlengen dus als Exe of jij mijn priest niet meer gebruiken kan ik alle zooi verkopen en het geld aan je geven. Laat even weten, ben alleen deze week nog druk met school daarna eindelijk chillen.
@ Smurf, das een mooie puinhoop aan HO die je daar hebt. Jammer alleen van die op z`n kant liggende knight.
1
| Current subscription period ends on 2004-07-30 |
wat zeur je nu Pumbaa? Je eindigt pas over 1,5 maand
//edit
M@NIC zelf gemaakt? Ziet er strak uit dat siggie
[ Voor 20% gewijzigd door Flapmo op 17-06-2004 11:10 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
of moet je dan overnieuw beginne?
Je account blijft gewoon bestaan (volgens mij een jaar), dus je kan rustig wachten met betalen. Je hoeft dus ook niet opnieuw te beginnen.Woohooo schreef op 17 juni 2004 @ 11:34:
Als je op euroRO verder gaat kan je dan eerst 15dagen op die oude account doen?
of moet je dan overnieuw beginne?
ach hij geeft het gewoon aan mij, hij weet dat als hij terug komt hij toch weer gear van mij kan krijgen :0.M@NIC schreef op 16 juni 2004 @ 22:59:
Dude... je moet niks weg gegeven.
Wie weet speel je ooit wel weer een keer.
Ik heb gelukkig nog nooit mijn stuff weg gegeven want ik ben al 2x opnieuw begonnen.
En de 3de keer zit eraan te komen, heb de RO Client weer gedownload en het stof van mijn signature geblazen.
[afbeelding]
Ben ik blind, of is het ergens anders?
...nevermind, al gevonden

[ Voor 7% gewijzigd door Chakotay op 17-06-2004 17:19 ]
Nee, van iemand gejat die dezelfde nick heeft en precies dezelfde char.Flapmo schreef op 17 juni 2004 @ 11:03:
[...]
M@NIC zelf gemaakt? Ziet er strak uit dat siggie. Ik moet er ook maar eens 1 prutsen voor emperium.org.
Euh.... zelf gemaakt dus ja.
(alt-w) Mocht je nog geen cart hebben, je kan er eentje huren bij de meeste kafra's.
[ Voor 4% gewijzigd door Smurf op 18-06-2004 06:11 ]
)
Ah he, nou zie ik het ja... Ik had al zo'n vermoeden dat ik het eerst in mn cart moest proppen, maar ik kon niets in het schermpje vinden... Had niet helemaal door dat ik eerst op alt+W moest duwen voordat ik een shop probeer te openenSmurf schreef op 18 juni 2004 @ 06:10:
Je moet de items eerst in je cart doen. Dat 2e schermpje is de inventory van je cart
(alt-w) Mocht je nog geen cart hebben, je kan er eentje huren bij de meeste kafra's.

Verkopen de wat lagere cards (spore, thief bug)eigenlijk een beetje, of zit je daar na een week nog mee?
)
Heb iemand anders gevonden die de paypal fixt, misschien over 5 minuten al dus
Flapmo houdt dat trade scherm standby wantje triplle hurricane stiletto goes home
*betaalt*
UPDATE:
*kan niet updaten want heb geen adminrights in xP account woej
[ Voor 23% gewijzigd door Oxin|A op 18-06-2004 20:15 ]
STUFU hl2
hahha, ik ben er vandaag tot 13:00. En dan zondag weerOxin schreef op 18 juni 2004 @ 19:50:
Ik ga binnenkort weer beginnen met spelen!
Heb iemand anders gevonden die de paypal fixt, misschien over 5 minuten al dus
Flapmo houdt dat trade scherm standby wantje triplle hurricane stiletto goes home(eindelijk ofzo
)
*betaalt*
UPDATE:
*kan niet updaten want heb geen adminrights in xP account woej![]()
, moet dus even nachtje wachten :x*
//edit
je moet juno wel even gewoon vcan site downloaden btw.
[ Voor 6% gewijzigd door Flapmo op 19-06-2004 08:58 ]
Om nog maar een subtiele hint te geven: Benut je kaarten NUTTIG
Ze dure kaarten dus alleen in dure en al geupgrade wapens.
Disclaimer: Ik heb het alweer een tijdje niet meer gespeelt
[ Voor 85% gewijzigd door M@NIC op 20-06-2004 01:25 ]
Verwijderd
Lekker snel flap, iemand van jou caliber had k wel wat sneller verwachtFlapmo schreef op 20 juni 2004 @ 12:29:
Lol wist je dat als je nog een keer op f12 drukt, fastcast window 2 komt, en nog eens dan 3. Kan je dus 3x f1-f8 namen. Handig als priest ofzo. Als je meer dan 8 spells hebt (en reds heb je er vaak in etc).
gozerrr leef je nogVerwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 18:50:
[...]
Lekker snel flap, iemand van jou caliber had k wel wat sneller verwachtGefeliciteerd trouwens, had niet anders verwacht mate. Greets
//edit
wtf hoe lame, je kan geen DB';s meer casten in town.

[ Voor 9% gewijzigd door Flapmo op 20-06-2004 20:21 ]
dat merkte ik een paar dagen geleden ook

[ Voor 4% gewijzigd door Sv3n op 20-06-2004 22:29 ]
Net voor culvert, en net voor payon dungeon ^^.Sv3n schreef op 20 juni 2004 @ 22:29:
[...]
dat merkte ik een paar dagen geleden ookgeen afk merchants meer vermoorden
dan maar db's in novice gebieden neerpleuren
Verwijderd
Bas, ben je nu on? Gooi ik al mijn spullen naar jou account. Heb geen tijd en geen zin meer om te spelen, daarbij ga vergeet ik waarschijnlijk op tijd de spullen over te gooien en zijn we ze kwijt. Ik ga zekerweten niet verlengen.
30 min. later. Bedankt bassie, have fun!!
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2004 00:24 ]
Bassie zegt we dat er weinig lag meer is maar die is er wel degelijk. bovendien is IRO GMteam echt the suck. botters overal en ik werd om niets gebanned omdat een josti mij gereported heeft. Ook zijn er antiegelijk veel lamers op iRO. Contact/ sociaal gestoorde lui die niet eens fatsoenlijk kunnen lullen etc.
Bovendien doe ik het met mijn flatmaat. Ik een wizard, hij een aco. Perfect team
Kan iemand me even wat tips geven over hoe verder te gaan? Dit is nu mijn char:

Ik kan denk ik beter nu STR en AGI pompen he? En wat is voor mij beter (met deze skills en stats) Knight of Crusader? Ik wil een schild blijven gebruiken...
Je hoeft je earring dus niet meer terug? Als je stuff kwijt moetexecutor schreef op 21 juni 2004 @ 03:31:
Ik ga denk ik overstappen naar euRO.
Bassie zegt we dat er weinig lag meer is maar die is er wel degelijk. bovendien is IRO GMteam echt the suck. botters overal en ik werd om niets gebanned omdat een josti mij gereported heeft. Ook zijn er antiegelijk veel lamers op iRO. Contact/ sociaal gestoorde lui die niet eens fatsoenlijk kunnen lullen etc.
Bovendien doe ik het met mijn flatmaat. Ik een wizard, hij een aco. Perfect team. Kost geen drol en geld verdien je dan toch wel
.
Als je schild wilt blijven gebruiker dan crusader, dan kun je het beste vooral nog meer vit nemen en misschien wat intobsidian schreef op 21 juni 2004 @ 07:01:
Ik kan denk ik beter nu STR en AGI pompen he? En wat is voor mij beter (met deze skills en stats) Knight of Crusader? Ik wil een schild blijven gebruiken...
Die earring had dennis al verkocht. Guildmembers krijgen ook wat stuff ALS ik overstap.Flapmo schreef op 21 juni 2004 @ 10:12:
[...]
Je hoeft je earring dus niet meer terug? Als je stuff kwijt moet.
Is het eigenlijk zo dat bepaalde crusader/knight skills meer effect hebben als je de swordman skills heb gemaxxed?Sv3n schreef op 21 juni 2004 @ 10:35:
[...]
Als je schild wilt blijven gebruiker dan crusader, dan kun je het beste vooral nog meer vit nemen en misschien wat int
En is het aan te raden om ervoor te zorgen dat je een pecopeco kan berijden? Want dan moet ik endure zien te krijgen. Of is dat alleen leuk om te zien maar heeft dat verder weinig nut? Behalve sneller te kunnen lopen dan. Kan je nog wel je ranged (shield) attacks gebruiken als je op een pecopeco zit?
Bedoel je niet hornets en rockers? Die zijn ongeveer hetzelfde niveau.executor schreef op 21 juni 2004 @ 12:11:
heb ff een tank nodig op creamies en rockers. iemand een een +7 blade toevallig? :0
En een +7 blade is toch makkelijk zelf te maken? Ik heb anders wel een merc met max dc die wat phracon voor je kan kopen. Ik heb er zelf ook nog 3 geloof ik, mag je wel voor een prikkie heben.
alt + g om te zien we er online isobsidian schreef op 21 juni 2004 @ 11:02:
Is er eigenlijk net zoals het party window ook een guild window waarop je info kan zien over je guild? Bijv wie er online is en waar ze zijn?
in guildchat vragen waar ze zijn
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
maar ik heb nog niet eens een prikkie. ik kan gewoon nog helemaal niks. Dus heb gewoon ff tank nodig op rockers en creamies(geven meer exp).obsidian schreef op 21 juni 2004 @ 12:24:
[...]
Bedoel je niet hornets en rockers? Die zijn ongeveer hetzelfde niveau.
En een +7 blade is toch makkelijk zelf te maken? Ik heb anders wel een merc met max dc die wat phracon voor je kan kopen. Ik heb er zelf ook nog 3 geloof ik, mag je wel voor een prikkie heben.
Whisper me vanaaf maar even, als ik er ben kunnen we wel wat regelen. (toch wel euro he?)executor schreef op 21 juni 2004 @ 12:37:
[...]
maar ik heb nog niet eens een prikkie. ik kan gewoon nog helemaal niks. Dus heb gewoon ff tank nodig op rockers en creamies(geven meer exp).
Iemand toevallig nog Oridecon "over" op euro? (voor een prikkie misschien?) Ik heb een Tsurugi maar ik doe net effe te weinig dmg om lekker door te hakken.
Waarom roelt dat dan?executor schreef op 21 juni 2004 @ 15:09:
met duitser praten roelt, kan wel aardig woordje duits
. Krijg je als je aan de grens woont
. Aja wel het meeste geleerd op school natuurlijk.
na Mit = 3e naamval
na Für = 4e naamval
Ken hele rijtje nog wel maar geen zin alles op te schrijven
//edit
Summon je een DB, krijg je dit (ARc Angeling

[ Voor 116% gewijzigd door Flapmo op 21-06-2004 19:06 ]
Verwijderd
Ich möchte die Deutschers nicht so. Sie haben jetzt ein tahl mit dem 'vervoegingen @ naamvallen etc :P'.
na Mit = 3e naamval
na Für = 4e naamval
//edit
Summon je een DB, krijg je dit (ARc Angeling
Jemig, daar kunnen die wizz echt goed op lvlen als die crus gewoon die arc angel tankt. Hoe lang heeft het geduurt voordat die dood was?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2004 22:37 ]
als je in het oosten woont, weet je waarom
Kan je eigenlijk zeny uitwisselen tussen je verschillende chars, of kan dat alleen via iemand anders?
ik woon in het oosten maar heb een hekel aan Duits
kan niet in je eentje, helaasChakotay schreef op 22 juni 2004 @ 00:40:
Blij levelen met dat beest zo
Kan je eigenlijk zeny uitwisselen tussen je verschillende chars, of kan dat alleen via iemand anders?
Hop lvl 40. megamob met argiopes en me maat en ik zijn al lvl 40
Nu doe ik het met items, mijn merc koopt items en die zet ze in storage, en mijn swordie haalt ze er dan weer uit.
30 min ofzo, ding bleef teleporten en mobs gooien. Er was een lvl 98 die kreeg er 7% bij hierdoorFlapmo schreef op 21 juni 2004 @ 17:13:
Ich möchte die Deutschers nicht so. Sie haben jetzt ein tahl mit dem 'vervoegingen @ naamvallen etc :P'.
na Mit = 3e naamval
na Für = 4e naamval
//edit
Summon je een DB, krijg je dit (ARc Angeling):
Jemig, daar kunnen die wizz echt goed op lvlen als die crus gewoon die arc angel tankt. Hoe lang heeft het geduurt voordat die dood was?
@ exe - vuile duitser
[ Voor 3% gewijzigd door Flapmo op 22-06-2004 11:25 ]
nee is pure random.obsidian schreef op 22 juni 2004 @ 11:53:
Ik had een keer zo'n ding gebruikt, en toen kwam er een of andere rode familair die binnen 2 minuten dood was... Ligt het aan je eigen lvl wat voor een beest gesummoned word?
Het is wel bepaald dat je een bepaald type monster krijgt toch? Dus altijd een boss of een mini-boss? Niet dat je dadelijk een poring krijgt
poring is prima mogelijk hoor, lopende pupa's zijn ook leuk
[ Voor 3% gewijzigd door Sv3n op 22-06-2004 13:35 ]
Kans op een boss of mini-boss is heel klein juist. Vaak zijn het kut-monstersobsidian schreef op 22 juni 2004 @ 13:23:
[...]
Het is wel bepaald dat je een bepaald type monster krijgt toch? Dus altijd een boss of een mini-boss? Niet dat je dadelijk een poring krijgtZonde van je zennys...
Cool tochFlapmo schreef op 22 juni 2004 @ 14:28:
[...]
Kans op een boss of mini-boss is heel klein juist. Vaak zijn het kut-monsters. ALs je altijd boss of mini-boss zou krijgen zouden er nu al 100en Bapho's rondlopen
)
Verwijderd
ik heb een kamer in delft!
Heb ik eindelijk over een paar daagjes weer tijd en dan kap je.
Nooit meer met z'n 3en clocks raggen.
Alle guild leden zijn zo te zien vertrokken naar euRO.
Is het de moeite om over te stappen en helemaal overnieuw te beginnen ?
Wat zijn de grootste verschillen ?
Op euRO zitten wij, dat is het enige verschil denk ik zo...M@NIC schreef op 24 juni 2004 @ 15:12:
Bah... dooie boel op iRO hoor.
geen bottersM@NIC schreef op 24 juni 2004 @ 15:12:
Bah... dooie boel op iRO hoor.
iets andere economie
geen gare delay/minder lag
Betere events
euRO ligt voor op iRO
Veel beter GM team

Ik heb op iRO 3 fijne chars wachten en 1mil cash om wat rond te kloten in het begin.
En dan zeker naar euRO met 0 zeny.
[ Voor 45% gewijzigd door M@NIC op 24-06-2004 16:54 ]

En er zijn vast wel mensen die jullie wat gear kunnen geven/lenen om te beginnen.
Ik wil je best wel tanken enzoM@NIC schreef op 24 juni 2004 @ 16:53:
Bleh! Ik wil wel naar euRO maar ik vertik het om helemaal overnieuw te gaan!
Ik heb op iRO 3 fijne chars wachten en 1mil cash om wat rond te kloten in het begin.
En dan zeker naar euRO met 0 zeny.
Ik heb gisteren wel een maandje iRO gekocht maar lekker boeiend.
Als er bots zijn, vallen ze direct op. FF gm pmen en hijs binnen een dag weg.obsidian schreef op 24 juni 2004 @ 20:52:
Er zijn gewoon botters op euRO hoor, alleen veel minder.
En er zijn vast wel mensen die jullie wat gear kunnen geven/lenen om te beginnen.
Heb het met me eigen ogen gezien. Ze kunnen wel wat die duitsers
Signature?
Ik ga vanaf 0 beginnen op euRO!
Ik begin met een Hunter, dezelfde build en uiterlijk als op iRO, alleen niet met me meesterlijke equip.
Zou iemand mij een beetje willen helpen ? Misschien wat tanken of dat ik een wapen kan lenen ?
Nickname: Manic [NL]
[ Voor 6% gewijzigd door M@NIC op 25-06-2004 12:00 ]
Ik kan je wel een +7 blade sponsoren, slotted hat moet ik ook nog wel hebben. Zenys heb ik helaas niet voor je. Ik zit zelf ook een beetje krap bij kas, heb net voor 200+ k uitrusting gekocht voor mijn swordie en merc.M@NIC schreef op 25 juni 2004 @ 11:59:
Nou, het grote moment is daar.
Ik ga vanaf 0 beginnen op euRO!
Ik begin met een Hunter, dezelfde build en uiterlijk als op iRO, alleen niet met me meesterlijke equip.
Zou iemand mij een beetje willen helpen ? Misschien wat tanken of dat ik een wapen kan lenen ?
Nickname: Manic [NL]
Ik ben rond etenstijd wel online denk ik, anders vanaaf wel. En tanken moet ook wel lukken denk ik zo...
Moet alleen vanavond wel van 18:00 tot 00:00 werken.
zijn dr nog leuke guilds waar k bij kan?
Nickname: Woep
oh en die client van toen met een openbeta kan je die nog gebruiken?
[ Voor 30% gewijzigd door Woohooo op 25-06-2004 12:42 ]
Osdorp-Dude schreef op 25 juni 2004 @ 11:16:
[...]
Als er bots zijn, vallen ze direct op. FF gm pmen en hijs binnen een dag weg.
Heb het met me eigen ogen gezien. Ze kunnen wel wat die duitsers

Dan is het een waardeloze programmeur geweest als ie zo makkelijk opvalt. De laatste generatie bot die ik gemaakt heb viel absoluut niet op, niet kwa lopen, oppakken, praten, vechten enz... Die gedroeg zich gewoon net zoals een normale speler. Ok, antwoordde niet altijd on-topic zeg maar, maar verder zag je er niks vreemds aan.
Ik heb geen idee of de laatste generatie geporteerd is naar euRO hoor, maar gok van wel...
(en voor de mensen die denken dat ik er een heb/gebruik, niet dus.... Anders had ik allang veel hoger geweest, en had ik al veel betere uitrusting gehad)
Misschien dat het voor 18:00 luktM@NIC schreef op 25 juni 2004 @ 12:41:
Okay great!
Moet alleen vanavond wel van 18:00 tot 00:00 werken.
Mmm, nee, je zal de nieuwe client moeten downloaden. En vergeet ook de Juno patch niet, anders werkt het nog nietWoohooo schreef op 25 juni 2004 @ 12:41:
kdenk dat k ook weer eens een beginnetje ga maken
zijn dr nog leuke guilds waar k bij kan?ben al aco lvl40 d8 k
Nickname: Woep
oh en die client van toen met een openbeta kan je die nog gebruiken?
Vraag me af of je char nog wel bestaat als het zo'n tijd geleden is dat je gespeelt hebt. Heb je wel op euRO gezeten?
ja heb op euRO gezeten..
Als je char nog bestaat kan je denk ik wel bij onze guild. Is volledig nederlandstalig. Kan het wel eens vragen vanaaf of we nog members zoeken/nodig hebben. Lvl 40 aco zal denk ik wel welkom zijn, we komen nog aco's tekort.Woohooo schreef op 25 juni 2004 @ 12:47:
bah alles opnieuw dldemaargoed...
ja heb op euRO gezeten..
btw raak wel es tijd voor een nieuwe topic?
zzzzzzz
En je zult dus een nieuwe account moeten maken of betalen, je 15dagen trial gaat in vanaf het moment dat je een nieuwe account maakt.
en uuhm.. dat bankrekeningnr staat er:
Recipient Account Number: 73 33 66 300
alleen dat werkt niet echt op telebankieren

[ Voor 57% gewijzigd door Woohooo op 25-06-2004 21:39 ]
Dit topic is gesloten.