ik zie het eigenlijk helemaal wel zitten
[ Voor 3% gewijzigd door Tripp op 21-04-2004 19:17 ]
Verwijderd
Waarvan de helft bot is op iroSmurf schreef op 21 april 2004 @ 04:01:
iRO: 2500+ mensen 24/7
euRO: 300 midden in de nacht, tot ongeveer 2700 tijdens WoE (open beta)
Hoeveel er nu gemiddeld op closed euRO zitten weet ik nog niet. nog niet vaak genoeg /w gedaan
Ga nou niet schijnheilig lopen doen en zeggen dat euro botvrij is. Want euro is met 1 - 2 maandjes net zo botterig als iro..Verwijderd schreef op 21 april 2004 @ 22:03:
[...]
Waarvan de helft bot is op iro![]()
Het aantal spelers op euro valt mee met betalen nu 2000+ s'avonds
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Verwijderd
Zolang er GM zijn denk ik niet, op Iro heb ik ooit maar 1 Gm gezien.Flapmo schreef op 21 april 2004 @ 23:23:
[...]
Ga nou niet schijnheilig lopen doen en zeggen dat euro botvrij is. Want euro is met 1 - 2 maandjes net zo botterig als iro..
[ Voor 4% gewijzigd door Smurf op 22-04-2004 02:00 ]
)
Verwijderd
lame als je daar ban voor krijgtVerwijderd schreef op 22 april 2004 @ 10:38:
Gister kreeg eentje een 2day ban voor het verkopen van "LUCKY CLOVERS"
Gm kocht ze gewoon, bleken dus gewone clovers te zijn, hup ban
Verwijderd
Hij beweerde dat ze +3 luk gaven.Flapmo schreef op 22 april 2004 @ 15:57:
[...]
lame als je daar ban voor krijgt. IS toch dom van de koper dat ie normal clover voor 1mil koopt. Of was namehack?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2004 20:03 ]
Verwijderd
Je kan ook gewoon geld overmaken hoor.Verwijderd schreef op 23 april 2004 @ 11:25:
gisteravond begonnen met trial period op euRO, en wat ik er tot nu toe van gezien heb is het ubercool
nu moet ik nog ff een cc regelen (aanvragen ofzo)
Verwijderd
[ Voor 35% gewijzigd door Flapmo op 23-04-2004 20:37 ]
Wanneer ga je damage doen?Flapmo schreef op 23 april 2004 @ 20:36:
[afbeelding]
Monk tot nu toe. Ben alleen per ongeluk begonnen met stats begin: 5 5 5 5 5![]()
. Naja geen zin overnieuw te starten
.
)
dacht dat met juno ook een stat reset npc kwam te staan. (maat van me gevraagd aan gm).Smurf schreef op 24 april 2004 @ 13:58:
[...]
Wanneer ga je damage doen?
(pomp STRRRRRRRRRRRR ^^ die agi is hoog zat, voor sommige monkbuilds al teveel zelfs)
)
)
na beta 2 en dus P2P had ik verwacht dat het topic zou afsterven ^^Smurf schreef op 24 april 2004 @ 17:00:
Och, het loopt pas vanaf beta1, dus je kan het gemist hebben
Verwijderd
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2004 19:53 ]
Mja... begin Beta 1.Smurf schreef op 24 april 2004 @ 17:00:
Och, het loopt pas vanaf beta1, dus je kan het gemist hebben
)
Ach, de dmg ligt over het algemeen nu al redelijk. Maar STR was idd volgende item om omhoog te doen, wilde eerst wat agi voor de speed en dodge. STR zal ik nu zo'n beetje gaan pompen, aangezien me lvls niet meer zo snel gaan zo.Smurf schreef op 24 april 2004 @ 13:58:
[...]
Wanneer ga je damage doen?
(pomp STRRRRRRRRRRRR ^^ die agi is hoog zat, voor sommige monkbuilds al teveel zelfs)
4,5mil wtf? Die prijzen verschillen dus erg nu => euRo en iRo. HEalclip op iRo is niets meer waardVerwijderd schreef op 25 april 2004 @ 01:19:
Na lang () sparen heb ik eindelijk een healclip voor 4,5M zeny
![]()
Maar hij is best handig
STUFU hl2
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2004 11:40 ]
Ik denk dat we de reden daarvoor in 4 letters kunnen samenvattenFlapmo schreef op 25 april 2004 @ 14:09:
[...]
4,5mil wtf? Die prijzen verschillen dus erg nu => euRo en iRo. HEalclip op iRo is niets meer waard.
De meeste hier spelen denk ik op de legale servers. Probeer het eens op het forum van uRO zelf?Oxin schreef op 25 april 2004 @ 17:26:
na de startpost en de verdere opvolging weeer een beetje door te hebben gelezen wil ik denkik wel weer beginnen met ragnarok, heb het vrij lang gespeeld maar ben al 2 keer afgehaakt
Ik snap nogsteeds niet helemaal hoe het werkt met die free servers, zo klikte ik in de startpost op uRo server maar kan er niets downloaden, plz, wie kanme een beetje gedetailleerdere uitleg geven
[ Voor 52% gewijzigd door Smurf op 25-04-2004 20:32 ]
)
Verwijderd
Verwijderd
Alleen de novice stage is wat traag en veel resten. Daarna wordt het wel beter, of je moet echt een gigantische kut build gemaakt hebben (lees: stats/build van beta 1Verwijderd schreef op 26 april 2004 @ 04:22:
Jippie nog niet vergeten dus dank dank M@nic. Maar wow wat is RO veranderd zeg. Ik kon me nog herinneren dat reds vroeger 16z bij players waren. Maar nu 39??? Damn prijzen zijn echt verdriedubbeld met alles zowat. Zag cat hairband voor 390k?? in mijn tijd waren ze 15k dacht ik
En dan het levelen echt supermoelijk!! Heb vanavond 3 uur gespeeld en ben nog steeds maar 8/7 Novice!!! Pickies slachten me helemaal af te bizar allemaal.
Vind trouwens de servers wel laggy maar dat kan ook aan mijn i-net verbinding liggen (huisgenoot aan het kazaaen ofzo). Maar moet zeggen brings back memories dit spel.
Ik ga het nog even aankijken weet nog niet of ik het zo leuk vind als het zo moelijk blijft. Moet nu na ieder monster een minuut rusten of (zoals ik heel de tijd gedaan hebtot nu toe) alleen maar pecopeco eggs slopen maar das echt no fun at all.
Char heet trouwens Aequitaz dus mensen op euRo stuur me eens een berichtje
Sleepy time nu ciao!
[ Voor 3% gewijzigd door Flapmo op 26-04-2004 11:38 ]
STUFU hl2
ik snap em niet eigenlijk, ben eigenlijk toch maar van plan te gaan betalen denk ik, maar krijgje ook acces tot speciale dingen door te betalen?
STUFU hl2
Verwijderd
STUFU hl2
ik bedoelde of je de client van mijn server vandaan wilde halen andersOxin schreef op 26 april 2004 @ 13:44:
maakt het trouwens nog uit waarje speelt Loki of Chaos?
ik ben NET begonnen op Loki, en die lagged nogal, is Chaos beter?
[ Voor 13% gewijzigd door Tripp op 26-04-2004 14:23 ]
Ik zit nu trouwens erg te twijfelen over mijn monk. Welke skills zal ik nemen?executor schreef op 26 april 2004 @ 14:05:
[...]
ik bedoelde of je de client van mijn server vandaan wilde halen anders
ik zit op loki, net zoals pumbaa en smurf flapmo. lagged nogal nu ja
ingame nick: eXeCuTeR
ben der vanavond weer, als je en tank nodig hebt kan ik wel helpen
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| Iron Hand/Palm Lv.10 Call Spirits/Summon Spirits Lv.5 Dodge/Flee Lv.10 Blade Stop/Root Lv.1 Spirit Recovery/Spiritual Cadence Lv.5 Triple Attack/Raging Trifecta Blow Lv.5 Chain Combo/Raging Quadruple Blow Lv.5 Combo Finish/Raging Thrust Lv.5 Steel Body/Mental Strenght Lv.2 Absorb Spirits Lv.1 |
[ Voor 90% gewijzigd door Flapmo op 26-04-2004 16:24 ]
Haha oké dan :], tis wel weer even wennen dacht wel even een fabre te poffen, maar toen stonden er nog wat bij, die vielen mij aan en toen was ik totally toastedexecutor schreef op 26 april 2004 @ 14:05:
[...]
ik bedoelde of je de client van mijn server vandaan wilde halen anders
ik zit op loki, net zoals pumbaa en smurf. lagged nogal nu ja
ingame nick: eXeCuTeR
ben der vanavond weer, als je en tank nodig hebt kan ik wel helpen
STUFU hl2
[ Voor 30% gewijzigd door Flapmo op 26-04-2004 16:12 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Oxin|A op 26-04-2004 17:22 ]
STUFU hl2
[ Voor 10% gewijzigd door Smurf op 26-04-2004 18:42 ]
)
iRO = loki, chaos en sakray dus geen euROApocrypha schreef op 26 april 2004 @ 20:10:
Ik heb bij mezelf besloten om ook maar Ragnarok te spelen, ik mis het namelijk wel sinds de beta. Maar op de officiele euRO site kan ik niet vinden hoe je een account moet aanmaken, terwijl dit op de ragnarokonline site wel kan. Als ik mij hier registreer kan ik dan ook op de euRO server spelen of alleen op Loki en Chaos? Waar spelen trouwens de meeste GoTTers/Nederlanders? iRO of euRO?
Verwijderd
Morgen wordt tricky, maybe voor het eten dan. Maar ik denk dat jij er dan niet bent? Ik ben tussen 15:00 en 16:00 ff on en dan pas weer 17:30-19:00 (met eten ertussen ofzo) denk ik. Wordt het toch woensdag, dan heb ik vrij. Lang leve de mei vakantieVerwijderd schreef op 26 april 2004 @ 23:52:
Wordt weer gezellig op LokiAllemaal NLers. Voor Flapz -> Morgen ff GH doen voor je laatste job? Greets
Wat voor extra skills heb jesv3n schreef op 26 april 2004 @ 18:47:
heb vandaag m'n server weer eens van een update voorzien en in die update (is nog alpha en bugt nog erg) zitten advanced classes:
[afbeelding]
[ Voor 44% gewijzigd door Flapmo op 27-04-2004 08:27 ]
STUFU hl2
STUFU hl2
Leuk man, in je ééntje zo door Prontera lopen.sv3n schreef op 26 april 2004 @ 18:47:
heb vandaag m'n server weer eens van een update voorzien en in die update (is nog alpha en bugt nog erg) zitten advanced classes:
[afbeelding]
tis maar een test server om nieuwe maps, skills monsters enz. te bekijken en soms met lan te boss hunten
leuk met je lvl 266 mannetjesv3n schreef op 27 april 2004 @ 12:21:
[...]
tis maar een test server om nieuwe maps, skills monsters enz. te bekijken en soms met lan te boss hunten
Als ik genoeg trunks heb maak ik wel ff een sakkatOxin schreef op 27 april 2004 @ 11:00:
![]()
Maare, heb bijna me novice compleet om thief te maken :]
Heeft iemand misschien iets in de reeks van dit soort equipment te leen?
Weapon: Cutter - Dirk - Damascus - Grimtooth
Shield: Guard - Buckler
Armor : Leather Jacket - Mantle - Ninja Suit (Thief Clothes If You Will Not Get 50th)
Helmet: Hat - Sakkat - Feather Bonnet/Angel Band
Head MId - Sunglasses - Binoculars/Phantom of Opera
Head Lower - Beard - Iron Cain
Robe : Hood - Manteau - Cape'o'Old Marquess
Shoes : Sandals - Boots
Accessories: 2 Brooch(Agi Thief), 2 Glove(Dex Thief), 2 Necklace(Vit Thief)
[ Voor 60% gewijzigd door Tripp op 27-04-2004 13:41 ]
[ Voor 23% gewijzigd door Oxin|A op 27-04-2004 13:53 ]
STUFU hl2
STUFU hl2
Verwijderd
Verwijderd
Same here...we hebben echt even een sponsortje nodig! 14/8 Merchant met een Sword(!) nuVerwijderd schreef op 27 april 2004 @ 16:23:
Hey Oxin ik heb hetzelfde probleem zo arm als een straatrat en levelen schiet echt niet op zonder decent gear kan iemand ons ff uit de brand helpen??
Heb nu een main gauche adventures suit en guard op 18/14 thief en das niet best dacht ik
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2004 16:37 ]
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Oxin|A op 27-04-2004 19:14 ]
STUFU hl2
Verwijderd
daar ga ik dus niet mee bosshunten
jezus altijd dat gekak op eigen servertjes
[ Voor 3% gewijzigd door geemfriek op 28-04-2004 21:19 ]
[zeikmodus]geemfriek schreef op 27 april 2004 @ 23:01:
[...]
jezus altijd dat gekak op eigen servertjes
zeggen wij zo van :"Gezellig met al die kanker noobs ,KS-ers en ander tuig op iRO"
nee toch??
misschien vinden wij die drukte helemaal niet leuk
*dit alleen even om mijn mening te geven ,verder no offence*
[ Voor 7% gewijzigd door Flapmo op 28-04-2004 00:56 ]
Verwijderd
[ Voor 131% gewijzigd door Flapmo op 28-04-2004 20:55 ]
ik plaats die update niet omdat ik er trots p ben maar omdat sommige mensen hier misschien geintresseerd zijn in de nieuwe classesFlapmo schreef op 28 april 2004 @ 00:52:
[...]
[zeikmodus]
Misschien dat je het woord kanker kan weglaten voortaan, mij boeit het toevallig niets maar anderen misschien wel. GoT is toch niet echt een forum waar dat woord thuis hoort.
[/zeikmodus]
[loos argument]En sja wat die drukte betreft, het heet niet voor niets MMORPG.. Dus idd, het is gemaakt voor online en niet voor eigen illegale servers. Je mag hier op GoT niet praten over flashen/flexen van telefoons (ok niet helemaal waar, je mag niet zeggen hoe, wat etc, Dus dit is een loos argument) dus waarom wel over dat soort servers? GL op je eigen forum? [/loos argument]
NOFI tot jullie btw, maar als je trots bent op een update op je eigen servert plaats die dan vrolijk ergens anders. Bij mensen die die servers waarderen.
)
done , eneuh mijn excusesFlapmo schreef op 28 april 2004 @ 00:52:
[...]
[zeikmodus]
Misschien dat je het woord kanker kan weglaten voortaan, mij boeit het toevallig niets maar anderen misschien wel. GoT is toch niet echt een forum waar dat woord thuis hoort.
[/zeikmodus]
[ Voor 18% gewijzigd door geemfriek op 28-04-2004 21:22 ]
Verwijderd
Verwijderd
STUFU hl2
npgeemfriek schreef op 28 april 2004 @ 21:20:
[...]
done , eneuh mijn excusesik dacht dat dit een vaak voorkomend woord was in de woordenboek vd gemiddelde nederlander
![]()
Je m'excuse
[ Voor 9% gewijzigd door Flapmo op 29-04-2004 10:44 ]
STUFU hl2
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Oxin|A op 29-04-2004 15:18 ]
STUFU hl2
Verwijderd
http://database.ragnarok-...module=monster_fic&id=143Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 04:44:
.. heel verhaal
Verwijderd
jouw > mijnOxin schreef op 29 april 2004 @ 14:52:
culverts zijn toch die riolen? vet saai daar metme triple hurricane stilletto van +9
Hoeveel is poring card waard?
Crit sin is nogsteeds goed (word rogue die is veel beter dan sinVerwijderd schreef op 29 april 2004 @ 19:02:
3 luck is 1% damn dan moet ik ff flink mijn strategie veranderen. Dan is critical ineens niet meer zo interessantWilde eigenlijk zo min mogelijk critical% van gear afhalen maar zit waarschijnlijk wel vast aan minimaal 2 van die skeletoncards. Hmmmm beetje jammer dan kan ik dus net zo goed in dex gaan pompen... Doel was 100% critical rate maar dan moet i8k waarschijnlijk wel daggersin worden. Iemand een goede guide waarvoor ik niert eeuwen op een forum moet bladeren??? Wilde een critical katarsin maken namelijk maar zie nu ff niet meer hoe
A great thought in a small mind is a dangerous thing
was te lazy om te editen :]
STUFU hl2
Verwijderd
15k ofzo met de nieuw skills van de kaart. K wist helemaal niet dat we meededen aan WoE. Exe ik was namelijk woensdag avond gewoon online op RO. Doe we actief mee want kan wil k wel meeten volgende keerOxin schreef op 29 april 2004 @ 22:40:
[...]
was te lazy om te editen :]
Maarja neway hoeveel is poring card ongeveer waard
Haha 15kVerwijderd schreef op 30 april 2004 @ 03:22:
[...]
15k ofzo met de nieuw skills van de kaart. K wist helemaal niet dat we meededen aan WoE. Exe ik was namelijk woensdag avond gewoon online op RO. Doe we actief mee want kan wil k wel meeten volgende keer
STUFU hl2
Verwijderd
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2004 21:37 ]
)
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq