|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Dit kun je op 2 manieren doen:
1. snelkoppeling aanpassen
2. gebruik maken van het programmaatje c:\program files\freelancer\exe\fldirectip.hta
Ad 1: pas de snelkoppeling aan zodat er achter de laatste " het volgende staat:
-s<ipadres>:2302
zonder spaties, alles aan elkaar, en start FL dan op.
Ad 2: vul het IP adres van de FL server in, klik op "Add server" en klik op Start Freelancer .
Hier kon uw advertentie staan
Kom eens kijken op de Crossfire Freelancer server. Dit is een gemodificeerde server, met veel extra systemen (40+ nieuwe), een zwik aan nieuwe schepen (± 25 nieuwe) waaronder oude starlancer schepen en 2 trains (laadruim van 2000 en 5000 resp.) en nieuwe wapens en schilden.daves2hd schreef op maandag 04 april 2005 @ 15:55:
*blaast,... BLAAST,... BLAAST!!!!!!!!!!!!*
ik denk dat freelancer het niet lang meer volhoudgewoon te snel alles gedaan, binnen eenw eek met gemak lv 38. beste ship + wapens. en leukste trade routes zoeken... paar mods erbij zou misschien idd een oplossing kunnen geven. ik vraag me af wanneer iemand me vo lgeladen met diamonts dromeday eens komt onderscheppen
Mod en FL mod manager zijn te downen op www.crossfire.swat-portal.de
Op het forum staat beschreven hoe je direct op de server verbinding kunt maken.
Hier kon uw advertentie staan
Zie www.lancersreactor.com
With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!
No problem!Kaas schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 21:35:
Bij deze wil ik D-Three graag even bedanken![]()
6 levels gestegen omdat hij zonodig alles kapot moest schieten wat hij zag en ik constant alles kon looten en sellen op een base die voor hem toch niet friendly was.
Thanx!
ps. waarom post ik dit? misschien is het ook handig voor mensen die geen geld hebben of net beginnen
Check ff deze postsYellowNeck schreef op maandag 04 april 2005 @ 15:00:
Wat is er met de serverlist gebeurd...krijg maar geen lijstje...kameraad van mij ook niet
Nitroglycerine schreef op zondag 27 maart 2005 @ 13:47:
Het schijnt dat de global list server de laatste tijd problemen heeft met een volledige lijst weer te geven. Als je het IPadres van de server weet, zou je je snelkoppeling om FL op te starten aan kunnen passen door -s <ipadres> toe te voegen.
De FLServerConnector is wel handig omdat je verschillende IP-adresssen kan bewaren.Laagvliegerke schreef op zondag 27 maart 2005 @ 00:01:
Het is al de volledige dag dat ik de server niet kan terug vinden. Maar aangezien spenkman zit te spelen, heb ik ff de server manueel ingegeven en blijkbaar is ie toch online.
Hoe je dit doet, kan je hier lezen: http://nlrachel.no-ip.com/flserverconnectorinstall.htm
Als je dat echt wil!daves2hd schreef op maandag 04 april 2005 @ 15:55:
*blaast,... BLAAST,... BLAAST!!!!!!!!!!!!*
ik denk dat freelancer het niet lang meer volhoudgewoon te snel alles gedaan, binnen eenw eek met gemak lv 38. beste ship + wapens. en leukste trade routes zoeken... paar mods erbij zou misschien idd een oplossing kunnen geven. ik vraag me af wanneer iemand me vo lgeladen met diamonts dromeday eens komt onderscheppen
Ik wil idd ook een mod. En het paswoord weg, misschien krijgen we dan meer gebruikers??
Verwijderd

en weer up.. was vast ff gereset ofzo

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2005 16:36 ]
Dus
D:\games\freelancer\EXE\Freelancer.exe
wordt:
D:\games\freelancer\EXE\Freelancer.exe -s130.89.162.63:2302
Dan kun je ongeacht de status van de global server toch de Tweakers server vinden.
Als laatste, google is your friend
dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag
Blijkbaar stond automatisch onderhoud nog aan, bij deze gedeactiveerdVerwijderd schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 16:34:
server ook weer downwas net op mn terugweg met een ladinkie cardamine
en weer up.. was vast ff gereset ofzo
Eve char: Warock <TEST>
Verwijderd
Verwijderd
zie http://www.crossfire.swat-portal.de voor de mod en info..
btw.. mijn nick is as usual Ionize
teaser:

Komt je dit bekend voor? Dit is system SOL met om de zon aarde, venus, mercurius en mars. Achter me ligt op nog eens 250k afstand pluto met zijn maan charon. Het duurt ongeveer 45 minuten om van de gate naar aarde te komen in cruise. Met nomad interceptors op de loer...
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2005 23:35 ]
super lang! hoelang doe je erover om naar pluto te gaan? kben om een of andere reden nooit in SOL geweest, ik ging altijd dood voordat ik zelfs bij de sol-jumpgate aankwam
To Beezze or not to Beezze
Ik denk toch dat de GoT-server aan het "doodbloeden" is. Gisteren was ik maar eenzaam
Verwijderd
Het is wel een voordeel om geen up-to-date computer te hebben, dan ga je oude (lees goedkope, maar goede) spellen spelen
Dutch People In Outer Space, ik vlieg er rond onder de naam ganhiru.
Op het moment is het er nog veel te rustig, op het forum is het toch al best gezellig.
Al met al, kom eens kijken, maar bedel bij mij niet te veel om geld, want anders vraag ik je nog lid te worden van de factie waar ik lid van benViggen schreef op maandag 09 februari 2004 @ 16:47:
ik heb al die tijd op DPIOS gespeeld (http://www.dpios.tk) een superleuke server met de beste nederlandse FL-spelers...
helaas hebben we op dit moment geen echt goede server meer, maar daar komt hopelijk verandering in
Waarom komt er niemand meer zowat ??
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Ik heb dit spel ook een tijd gespeelt op de Asylum51 server.
Dat vond ik de beste mod in die tijd, en een hele relaxte comunity.
Het ging mij dus vooral om de pvp, dat was echt fun.
Als ik het spel in nog ergens kan vinden zal ik jullie mijn vliegkunsten laten zien.
Ik wil niet opscheppen maar ik was er erg goed in.
Met mijn starflyer echt een boel npc titans neergeknalt bijv.
Ze konden me gewoon niet raken, al ben ik wel een paar keer neergeknalt toen ik in omega 41 enzo in wou vliegen.
Bij Nedgame (een winkelketen in het oosten van het land, maar zie ook http://www.nedgame.com/) is Freelancer te koop voor 15 euro. Volgens mij is dit de budget-editie die sinds enkele maanden uit is. Bij amazon.co.uk (http://www.amazon.co.uk/) kost het spel 9 pond in de budget uitvoering of 12 pond in de originele uitvoering, maar daar komen nog wel verzendkosten bij.Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2005 @ 19:55:
Ik heb de trial gespeeld en ik vond het best een leuk spel. Ik dacht dat ik geen space-shooter-fan was, maar het is gewoon leuk om te spelen. Weet iemand waar ik het spel goedkoop kan kopen? Bij bol.com is hij nog 30 euro.
De andere servers zijn de laatste tijd dusdanig druk geworden dat ik en bijna aan me dataverkeer zit en de cpu load maar hoger blijft worden (Helaas vreet freelancer hier nogal veel van
Ik zou graag de server een nieuwe boost willen geven maar verschillende factoren staan me dat dus helaas niet toe. Dus misschien is het verstandig om te kijken of iemand anders nog mogelijkheden tot hosten heeft.
De 'saved games' zouden ook overgezet moeten kunnen worden als het goed is.
Sorry dat ik geen leuker nieuws heb

Gaat de server dus down, dit zal a.s. vrijdag gebeuren.
Ik hoop dan wel dat de savegames overgezet kunnen worden!
Shittt ....... als jij die naar mij toe zou mailen he ....... en ik mail ze dan weer naar een admin van een andere server ... kan ik daar dan verder spelen ??sPENKMAN schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 11:18:
Ik zal de save-games allemaal rarren, deze kunnen per mail (zie profiel) opgevraagd worden
* nero355 en een buddy zijn net lekker bezig ... en dan dit
Zoals ik al eerder zei, je kan me een mailtje sturen en dan krijg je de save games toe gestuurd. En ja die zou je naar een admin van een andere server kunnen sturen zodat je daar verder kan met je game.nero355 schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:35:
Shittt ....... als jij die naar mij toe zou mailen he ....... en ik mail ze dan weer naar een admin van een andere server ... kan ik daar dan verder spelen ??
* nero355 en een buddy zijn net lekker bezig ... en dan dit
Maar in die savegames van Bloederig ben ik lvl 28, dus volgens mij is er iets misgegaan met het overzetten
Wel jammer dat de server offline gaat, ik zal nog even kijken of ik iemand ken die 24/7 een server kan hosten, maar als die inderdaad zoveel CPU trekt, dan wordt toch vrij moeilijk.
Het zou toch echt mooi zijn als iemand een Freelancer 2 zou ontwikkelen
Deze is bijgewerkt tot het moment van shutdown, gechecked en wel bevonden. (bloederig is al in het bezit van deze files)
[ Voor 10% gewijzigd door sPENKMAN op 19-04-2005 23:55 ]
Verwijderd
ziehier:
[rml]ionize in "[ PC] Freelancer - Nieuw leven inblazen?"[/rml]
40 nieuwe systemen en een twintigtal nieuwe VHF's
Ook een aantal transporters zoals trains en een combi van een VHF en Cargo... denk aan 4x lvl10 weaps en 400-500 cargo...
er worden ook redelijk wat events georganiseerd zoals een smugglers event waarin je een persoon moet proberen te achtervolgen en te slopen
[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2005 20:13 ]
Verwijderd
http://www.gamerscollective.com
kom gerust en leef je uit
groet,
patriots
Nitroglycerine schreef op maandag 04 april 2005 @ 16:50:
[...]
Kom eens kijken op de Crossfire Freelancer server. Dit is een gemodificeerde server, met veel extra systemen (40+ nieuwe), een zwik aan nieuwe schepen (± 25 nieuwe) waaronder oude starlancer schepen en 2 trains (laadruim van 2000 en 5000 resp.) en nieuwe wapens en schilden.
Mod en FL mod manager zijn te downen op www.crossfire.swat-portal.de
Op het forum staat beschreven hoe je direct op de server verbinding kunt maken.
Ik ben multiplayer weeral beu gespeeld dus heb ik maar eens deze mod gedownload en geïnstalleerd. Maar nu lukt het mij niet om te verbinden met de server. Ik krijg een foutmelding dat mijn login en password verkeerd zijn. Ook zie ik bij "server discription" staan dat "account creation disabled" is. Hoe kan ik dan in inloggen?!?Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 23:27:
ik ben nu sinds een aantal dagen flink bezig op de SWAT crossfire server en ik moet zeggen dat die me erg goed bevalt. Veel grote systemen en nieuwe schepen. Veel betere AI voor de NPC's die nu overigens ook botz en batz gebruiken![]()
zie http://www.crossfire.swat-portal.de voor de mod en info..
btw.. mijn nick is as usual Ionize
teaser:
[afbeelding]
Komt je dit bekend voor? Dit is system SOL met om de zon aarde, venus, mercurius en mars. Achter me ligt op nog eens 250k afstand pluto met zijn maan charon. Het duurt ongeveer 45 minuten om van de gate naar aarde te komen in cruise. Met nomad interceptors op de loer...
ik zoek namelijk nederlandse mensen om samen mee te spelen
is altijd leuker natuurlijk
als er nog mensen spelen noem ff de server waar je op zit
en/of geef ff aan of je nog speelt
KPN - Vodafone Ziggo Partner
ik heb iig een 100mbit NL Freelancer server lopen voor Dutch ppl.
Server Name : "100mbit NL 24/7 Dutch HQ""
Als er dan toch iemand per ongeluk leest en denkt hey ik wil het wel weer ens spelen
edit:
Het zou wel leuk zijn eens met een GoT-clan (GoF?) een server onveilig te maken
[ Voor 19% gewijzigd door D-Three op 07-10-2005 13:09 ]
".iNSOMNi@ 24/7 100MBiT EURO"
http://insomnia-server.tk laden duurt lang
Verwijderd
geef me maar X3 return met multiplayer maar dat heeft spel niet
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
daar is het toch compleet anders, daar zijn systemen die van bepaalde Clans zijn, en er bestaan
PVP (Person Versus Person) fights, waar je dus iemand uitdaagt voor een duel.
Verder is het in een team verband raiden van newbies erg amusant
ook de mods die er tegenwoordig zijn maken het interessanter om te spelen
zoals de mod die ons eigen zonnestelsel toevoegd etc
mocht je meer willen weten over de mods enzo mail me dan
mail : j.rechards@home.nl
msn : defiance@xbox-scene.nl
http://www.insomnia-server.tk
[ Voor 3% gewijzigd door CrankyGamerOG op 12-10-2005 14:13 ]
Ik heb anders toch echt wel op genoeg 'echte servers' gespeeld. Clanverband heb ik ook heel even gedaan, maar het is toch echt niets voor mij. Aangepaste servers heb ik ook vaak genoeg op gespeeld, mods ook geprobeerd, maar ik vind het allemaal niets. Voor mij is de fun er gewoon af, klaar. Zou graag een Freelancer 2 willen zien (X2 vond ik helemaal niets aan btw) maar zover het er nu staat komt die er niet.CrankyGamerOG schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 14:12:
haha jah maar dat komt omdat je nooit op een "echte server" hebt gespeeld denk ik.
daar is het toch compleet anders, daar zijn systemen die van bepaalde Clans zijn, en er bestaan
PVP (Person Versus Person) fights, waar je dus iemand uitdaagt voor een duel.
Verder is het in een team verband raiden van newbies erg amusant
ook de mods die er tegenwoordig zijn maken het interessanter om te spelen
zoals de mod die ons eigen zonnestelsel toevoegd etc
mocht je meer willen weten over de mods enzo mail me dan
mail : j.rechards@home.nl
msn : defiance@xbox-scene.nl
http://www.insomnia-server.tk
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Verwijderd
Mjah of een pc versie met fatsoenlijke SDKshuogg schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 16:44:
Ik verwacht eigenlijk wel een Freelancer 2, alleen niet op de PC. Tis Microsoft dat de rechten heeft en Freelancer verkocht heel erg lekker. Ik zeg, Xbox 360.
geloof je het zelf al?Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 10:10:
[...]
Mjah of een pc versie met fatsoenlijke SDK![]()
Dat kost alleen maar geld, levert ze niks op.
Verwijderd
Ik weet dat mensen een Freelancer server zoeken.
Het is een engelse server, altijd online ed.
Ik zoek maximaal 2x 2 mensen die zeer goed zijn in freelancer.
en:
- Het liefste ooit in een clan hebben gespeelt, in ieder geval, zeer veel online
- Een clan willen joinen; afhankelijk hoe goed je bent mag je kiezen waar je wil.
Ben opzoek naar 2 mensen voor een secret force, deze mensen die vliegen rond; mogen doen wat ze willen, maar zijn eigenlijk bedoeld om op een bepaalde persoon te jagen.
en de andere 2 horen gewoon bij de algemene merc / navy clan :-)
Naja mocht iemand weer of nogsteeds zin hebben in FL.
C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8
In welke server zitten we nu?
Deze? of....hebben we niet een bepaalde server meerCrankyGamerOG schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 20:02:
naja in ieder geval voor de GOT ppl die wel nog willen spelen , de server heet nu
".iNSOMNi@ 24/7 100MBiT EURO"
http://insomnia-server.tk laden duurt lang
[ Voor 51% gewijzigd door Yellowneck op 26-10-2005 20:33 ]
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Verwijderd
alleen je heb wel de mod nodig op die site
verder is het een super gezellige server en altijd online
Verwijderd
mail ffkes naar alexander(at)alexmeijer(dot)com
btw, we zijn nu officieel pirate clan
check www.topfreelancers.net voor de mod en server regels m.b.t. dead is dead.
mn naam is [STEKKER]Asmooh
wie server niet kan vinden: http://users.noudan.nl/Asmooh/screen16o.JPG
ingame contact kan btw ook
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2005 22:18 ]
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
CoolLuPo schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 23:39:
Ik ga morgen FL ook weer installeren!Lekker vliegen door de ruimte, doelloos...
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Lijkt me een geweldig idee!YellowNeck schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 23:42:
[...]
Cool, lets team up. Heb een aantal interessante traderoutes gevonden waarmee je makkelijk 300k kan verdienen
, waarschijnelijk wij minder, omdat we nog een kleine laadruimte hebben met dat eerste schip
We zijn begonnen op de Jolt(.uk?) server!Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 13:19:
waar spelen jullie dan?
Maar inmiddels overgestapt naar de Berlin 2005 server wegens onenigheid met de leiding bij de Jolt server. Sorry vanwege deze late reactie, maar kijk niet meer zo vaak op GoT...
En nu al helemaal niet, zit midden in de toetsweek

Verwijderd
ik heb nu een 10000/1050 lijntje
volgens mij moet dat snel genoeg zijn voor freelancer?
Verwijderd
Mwah zoveel bandbreedte vraagt het lang nietVerwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 17:29:
als we een freelancer server willen
ik heb nu een 10000/1050 lijntje
volgens mij moet dat snel genoeg zijn voor freelancer?
Lage latency en nogal wat cpu power (zeker >16 spelers).
FLserver.exe is nou ook niet echt vriendelijk te noemen
Hele spel zit bagger in elkaar maargoed....
Roep maar als het zover is
Verwijderd
khep trouwes een probleem tis int engels anders moet ik t weer helemaal vertale
this is my problem if i go to mp and on internet i cant see any servers ofcourse i looked on other forums to solve up this problem and the program of TFLserverconnect doesnt work
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2005 01:41 ]
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Verwijderd
[ Voor 85% gewijzigd door Clush op 05-12-2005 21:43 ]
... not as I do.
merkte ook dat cargo shepen een klein beetje meer kunnen dragen en er wat nieuwe dingen te koop waren. allemaal nog weinig van gebruikt
server 2 dagen down en ze alten niet eens iets weten

[ Voor 6% gewijzigd door daves2hd op 09-12-2005 17:46 ]
Maarruh... is er nog een goeie multiplayer server voor ons Freelancers?
Verwijderd
Ik wil een server starten voor GoT,
Freelancer..
nu heb ik 1 probleem
ik weet niet hoe ik het start bedrag kan aanpassen.,
2000 om mee te beginnen vind ik maar niks
weet iemand hoe / waar ik dat kan doen
Verwijderd
De naam is: "Noudan.nl & GoT FL Server"
IP: 83.84.131.88
Mods:
Download:
http://users.noudan.nl/Asmooh/TopFreelancer.zip
En gebruik TFLServer.exe om te connecten.
Password om op de server te komen is: GoT (let op hoofdletters)
Het start bedrag is momenteel 2000.
Maar ik ben zo weg dus iedereen kan ff klooien.
Bedrag wordt straks 150.000 (ff zoeken waar ik dat kan instellen)
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2006 16:44 ]
Heb net vanavond nog van Reactor een nieuw stuk speelgoed gedownload:

De browncoats zullen dit stuk speelgoed natuurlijk meteen herkennen: Het is een Firefly-klasse transportschip uit Joss Whedon's sci-fi western cultserie "Firefly" en de film "Serenity".
Hij is iets kleiner dan het origineel gemaakt, anders paste ie waarschijnlijk niet door de docking ring...
Dus... meteen de server thuis even gemod en met 2 man gemultiplayerd met 2 Firefly's. Overigens vind ik de specs van dit beestje een beetje over the top: 7000 armor, 5 level 10 turret mounts, 3 level 10 gun mounts, level 10 shield... dit terwijl het betreffende schip in de serie zelfs helemaal geen guns had...
Hier nog een paar screenies:

Enroute door een stuk tradelane.

En een stukje onder de radar (like a real browncoat) in het Pittsburgh Debris Field op zoek naar een of ander jumpgat.

In de queue voor de docking ring van Planet Manhattan.

En wat zou je anders aan boord van je Firefly meenemen dan pistols, shotguns, en nog meer van dat soort wapens. Alleen al om Jayne een beetje te vreden te stellen... als je het helemaal in Firefly-stijl wil doen ga je contraband runnen: Cardamine, Alien Artifacts of Alien Organisms!
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

mischien maar weer een keer tevoorschijn halen voor de SP ^^
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Freelancer heeft veel kenmerken wbt Firefly ja
Freelancer zelf is ook een goed spel alleen ergens tussen het midden en bijna tot op het eind is het langdradig en vervelend om te spelen, het einde is wel goed gemaakt though
Multiplayer wordt op een gegeven moment ook teveel herhaling.
Verwijderd
Naam: [XGN]Oxygene Backup Public
IP: 83.160.168.23
En de Firefly mod kun je halen bij LancersReactor:
http://www.lancersreactor...load/download.asp?id=2017
Ik zit nog een beetje in over de specs, zoals ie gedownload is is ie een beetje over the top maar leuk om mee te spelen. Als je er echt een serieus schip van wil maken zou ik de volgende specs doen:
Gun / Turret mounts: 0 / 3 (naar Firefly: dat schip heeft origineel geen wapens. In Serenity hebben ze er zelf een gun op gebouwd.)
Armor: 5000 (of nog iets minder, 7K is wel ziek veel)
Cargo Space: 1000 (een freighter is een freighter, ze is iets groter dan bv. een Humpback)
Max. Shield Batteries / NanoBots: 35/35
Optimal Weapon Class: 6
Max. Weapon Class: 8 (Nomad wapens op een Firefly is NOT DONE!)
Additional Equipment: M, CD, CM
Price: $45.600 (goed om beginnende spelers wel op weg te helpen en qua wapens enz. is ie wel zwakker dan een Humpback / Rhino / Clydesdale)
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Microsoft heeft Digital Anvil, de maker van Freelancer, opgeheven.
Er komt dus definitief GEEN freelancer 2, helaas.
Maar er is ook goed nieuws!
Een duits bedrijf, Ascaron, gaat een game maken geinspireerd door Privateer, Wing Commander en Freelancer! Het spel heet Dark Star One.
Hier wat screens op the Lancers Reactor:
http://www.lancersreactor...title=Darkstar+One&M=True
Website van het spel: http://www.darkstar-one.com/
Misschien dat dit spel eindelijk een waardige "opvolger" voor Freelancer kan worden
edit: even een FAQ erbij, kan handig zijn.
Will Darkstar One support multiplayer?
No. Darkstar One is not designed to currently support Multiplayer. It will be a sole single-player experience.
Will Darkstar One support both Joystick and Mouse controls?
Darkstar One will support both Joystick and Mouse controls.
Will Darkstar One have customizable controls for Keyboard, Mouse and Joystick?
The Keyboard, Mouse and Joystick –controls will be customizable.
Will Darkstar One support mod-ability?
Yes and no. More details to follow in the future.
Can I fly more than one ship?
No, you can only fly the Darkstar One.
Can I land on planets?
No, it will not be possible to land on planets. You can participate on ground-based missions.
When will Darkstar One be released?
Germany - 11th May
UK - 16th June
Benelux - June 2006
US - September 2006
more to follow....
Will Darkstar One be seen at the E3?
Yes, DSO will be at the E3!
Will there be a demo?
Yes, prior to the release date DSO will feature a demo with 1-2 hours gameplay!
How long are the cinematics in Darkstar One?
The cinematics will roughly be 50-60 minutes long comprising of several indoor and outdoor scenes.
If you loved Freelancer, then CDV and Ascaron are hoping you'll like their upcoming game about space exploration, combat, and trading.
"CDV refers to the game as "Freelancer done right," which is perhaps why there seems to be a ton of content in this game. In addition to including the aforementioned 400 solar systems, the game lets you customize the Darkstar One with more than 300 different modules, and the ship will get bigger and more formidable the further you get into the game.
[ Voor 58% gewijzigd door PhoenixT op 23-04-2006 01:48 ]
Nee, dit wordt géén waardige opvolger voor Freelancer.Cold_Phoenix schreef op zondag 23 april 2006 @ 01:43:
Ik ga hier even een schopje doen, met wat nieuwe info:
Microsoft heeft Digital Anvil, de maker van Freelancer, opgeheven.
Er komt dus definitief GEEN freelancer 2, helaas.![]()
Maar er is ook goed nieuws!
Een duits bedrijf, Ascaron, gaat een game maken geinspireerd door Privateer, Wing Commander en Freelancer! Het spel heet Dark Star One.
Hier wat screens op the Lancers Reactor:
http://www.lancersreactor...title=Darkstar+One&M=True
Website van het spel: http://www.darkstar-one.com/
Misschien dat dit spel eindelijk een waardige "opvolger" voor Freelancer kan worden
edit: even een FAQ erbij, kan handig zijn.
Will Darkstar One support multiplayer?
No. Darkstar One is not designed to currently support Multiplayer. It will be a sole single-player experience.
Will Darkstar One support both Joystick and Mouse controls?
Darkstar One will support both Joystick and Mouse controls.
Will Darkstar One have customizable controls for Keyboard, Mouse and Joystick?
The Keyboard, Mouse and Joystick –controls will be customizable.
Will Darkstar One support mod-ability?
Yes and no. More details to follow in the future.
Can I fly more than one ship?
No, you can only fly the Darkstar One.
Can I land on planets?
No, it will not be possible to land on planets. You can participate on ground-based missions.
When will Darkstar One be released?
Germany - 11th May
UK - 16th June
Benelux - June 2006
US - September 2006
more to follow....
Will Darkstar One be seen at the E3?
Yes, DSO will be at the E3!
Will there be a demo?
Yes, prior to the release date DSO will feature a demo with 1-2 hours gameplay!
How long are the cinematics in Darkstar One?
The cinematics will roughly be 50-60 minutes long comprising of several indoor and outdoor scenes.
If you loved Freelancer, then CDV and Ascaron are hoping you'll like their upcoming game about space exploration, combat, and trading.
"CDV refers to the game as "Freelancer done right," which is perhaps why there seems to be a ton of content in this game. In addition to including the aforementioned 400 solar systems, the game lets you customize the Darkstar One with more than 300 different modules, and the ship will get bigger and more formidable the further you get into the game.
Geen multiplayer!!
We mogen Darkstar One natuurlijk nog niet afschrijven maar geen multiplayer is wel een gemis. Met Freelancer kan gewoon iedereen zijn eigen server opzetten. Niks te betalen, te registreren en zelf kiezen met welke server je wil verbinden, ...
In Darkstar One kan je trouwens maar in 1 schip vliegen, namelijk de Darkstar One. Maar ik heb al eerder van het spel gehoord. Als ik me niet vergis, zou je het schip gedurende het spel wel kunnen ombouwen/upgraden naar wens. Zo kan je er bijvoorbeeld een log maar zwaar bepantserd en bewapend oorlogsschip van maken. Of een snelle fighter. Of een zwaar bepantserd vrachtschip. Ik had toch zoiets begrepen
Freelancer vond ik best wel "done right"! Ik zou dolgraag eens een "moderne" Freelancer zien; betere graphics; meer soorten schepen; meer ruimte om te verkennen, zelfde sfeer & gameplay. Maar het zal waarschijnlijk niet mogen zijnCold_Phoenix schreef op zondag 23 april 2006 @ 01:43:
CDV refers to the game as "Freelancer done right," which is perhaps why there seems to be a ton of content in this game. In addition to including the aforementioned 400 solar systems, the game lets you customize the Darkstar One with more than 300 different modules, and the ship will get bigger and more formidable the further you get into the game.
[ Voor 14% gewijzigd door D-Three op 23-04-2006 09:17 ]
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Ascaron maakt nu geen multiplayer, omdat ze daar niet echt de tijd voor hadden, ze wilden zich richten op gameplay. De ontwikkelaars hebben wel aangegeven dat als de roep om multiplayer vanuit de community groot is (en dat is hij nu al) dat ze dan multiplayer gaan maken in de vorm van een Mod, of een uitbreiding. Natuurlijk hangt dit ook af van hoe goed Dark Star One verkocht gaat worden.
Over dat je maar 1 schip hebt:
Je kunt het schip inderdaad zoveel uitbreiden als je wilt met ongeveer 300 modules. Je kunt er dus een fighter van maken, of een transportschip, of alles ertussenin, en het schip zal er ook daadwerkelijk totaal anders uit zien.
Maarja laten we maar afkloppen en er met zn alleen naar vooruit kijken.
Word het geen tijd voor een Darkstar One topic.
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
In ieder geval, laten we er maar het beste van hopen
Ik kan wel een nieuw topic aanmaken over dit spel, even geduld
edit:
Zet de Darkstar One discussie hier voort:
[rml][ PC] Darkstar One[/rml]
Ach, die H3llsing heeft al een topic geopend zonder dat even te melden.
Zet de discussie dan hier maar voort
[rml][ PC] Darkstar One[/rml]
[ Voor 49% gewijzigd door PhoenixT op 23-04-2006 18:57 ]
Iemand toevallig een servertje staan?

[ Voor 20% gewijzigd door -Eraser- op 03-05-2006 18:56 ]
Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?
Ik ken Gazillionaire niet maar als ik mij baseer op de reviews die ik gevonden heb, lijkt het er niet op. Ik zeg niet dat het er totaal niet op lijkt maar Gazillionaire is blijkbaar een turn-based business simulation en dat is Freelancer dus niet. Freelancers is een 3D realtime space ... Tja, wat er op die puntjes moet komen, weet ik niet.Daywalk3r schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 19:20:
Lijkt dit op gazzilionaire?
Het singleplayer-verhaal van Freelancer is vooral gebaseerd op knallen
Je kan ook perfect handelen. De handelsroutes die het meest opleveren, zijn ook de gevaarlijkste. Je kan neergehaald worden door de computer of door medespelers die langs de routes liggen te wachten. Het is dan aan jou om hen te slim af te zijn
Het is best een geinig spel en indien je interesse hebt, zou ik je aanraden wat reviews te lezen. Op de (westwood) C&C games na is dit het spel dat ik het langst gespeeld heb. Nu ik hier lees dat er nog "oud-spelers" zin krijgen, begint het bij mij ook terug te kriebelen. Toch ongelooflijk dat een spel van 3 jaar oud nog zoveel spelers telt terwijl er nooit uitbreidingen ofzo voor verschenen zijn!
reviews:
http://www.tomshardware.com/game/20030308/index.html
http://www.gamespy.com/reviews/march03/freelancerpc/
http://pc.ign.com/articles/387/387303p1.html
[ Voor 6% gewijzigd door D-Three op 03-05-2006 21:14 ]
Ik ben net weer begonnen met het spel. Was het kwijt en heb het opnieuw gekocht voor 5 euro. Wil best wel een servertje draaien, Maar weet niet over er nog animo voor is. Ik wil best wel weer freelaneren....shuogg schreef op maandag 01 mei 2006 @ 18:06:
Mmmh,ik heb eigenlijk wel weer zin in Freelanceren.
Iemand toevallig een servertje staan?
Maar goed , ik heb de single player nog nooit uitgespeeld en bovendien ben ik ook nooit ver gegaan in het MP gedeelte. Wil de hidden systems nu wel eens vinden
Sorry voor de kick
misschien een beter idee voor de spelende GoTers een server die al drukker is te bezoeken, de meeste grote zijn toch wel met mods gezien mensen no uemaal snel en vaak meer en nieuwe dingen willen.
hoeveel hidden systems zijn er ?Stronkie schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 13:48:
[...]
Ik ben net weer begonnen met het spel. Was het kwijt en heb het opnieuw gekocht voor 5 euro. Wil best wel een servertje draaien, Maar weet niet over er nog animo voor is. Ik wil best wel weer freelaneren....
Maar goed , ik heb de single player nog nooit uitgespeeld en bovendien ben ik ook nooit ver gegaan in het MP gedeelte. Wil de hidden systems nu wel eens vinden. Ik zal me best doen.
Sorry voor de kick
ik heb freelancer weinig online gespeeld vanwege de lag je kon bijna niemand raken dus duurde 1 misse een flink stuk langer dan normaal
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |