[PC] Freelancer - Nieuw leven inblazen?

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 3.095 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

YellowNeck schreef op maandag 04 april 2005 @ 15:00:
Wat is er met de serverlist gebeurd...krijg maar geen lijstje...kameraad van mij ook niet :?
Same here ook x2 : Enige Optie lijkt me via dat -s commando ofzo te connecten ??

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Indien de global list server niet werkt (zoals regelmatig de laatste dagen), dan kun je direct met de server verbinding maken.
Dit kun je op 2 manieren doen:

1. snelkoppeling aanpassen
2. gebruik maken van het programmaatje c:\program files\freelancer\exe\fldirectip.hta

Ad 1: pas de snelkoppeling aan zodat er achter de laatste " het volgende staat:
-s<ipadres>:2302
zonder spaties, alles aan elkaar, en start FL dan op.

Ad 2: vul het IP adres van de FL server in, klik op "Add server" en klik op Start Freelancer .

Hier kon uw advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Nu online

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

daves2hd schreef op maandag 04 april 2005 @ 15:55:
*blaast,... BLAAST,... BLAAST!!!!!!!!!!!!*
ik denk dat freelancer het niet lang meer volhoud :/ gewoon te snel alles gedaan, binnen eenw eek met gemak lv 38. beste ship + wapens. en leukste trade routes zoeken... paar mods erbij zou misschien idd een oplossing kunnen geven. ik vraag me af wanneer iemand me vo lgeladen met diamonts dromeday eens komt onderscheppen :P
Kom eens kijken op de Crossfire Freelancer server. Dit is een gemodificeerde server, met veel extra systemen (40+ nieuwe), een zwik aan nieuwe schepen (± 25 nieuwe) waaronder oude starlancer schepen en 2 trains (laadruim van 2000 en 5000 resp.) en nieuwe wapens en schilden.

Mod en FL mod manager zijn te downen op www.crossfire.swat-portal.de
Op het forum staat beschreven hoe je direct op de server verbinding kunt maken.

Hier kon uw advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 18:51
1 woord: IonCross.
Zie www.lancersreactor.com

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 23:07
Kaas schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 21:35:
Bij deze wil ik D-Three graag even bedanken _/-\o_
6 levels gestegen omdat hij zonodig alles kapot moest schieten wat hij zag en ik constant alles kon looten en sellen op een base die voor hem toch niet friendly was.

Thanx!

ps. waarom post ik dit? misschien is het ook handig voor mensen die geen geld hebben of net beginnen
No problem! ;)
YellowNeck schreef op maandag 04 april 2005 @ 15:00:
Wat is er met de serverlist gebeurd...krijg maar geen lijstje...kameraad van mij ook niet :?
Check ff deze posts ;)
Nitroglycerine schreef op zondag 27 maart 2005 @ 13:47:
Het schijnt dat de global list server de laatste tijd problemen heeft met een volledige lijst weer te geven. Als je het IPadres van de server weet, zou je je snelkoppeling om FL op te starten aan kunnen passen door -s <ipadres> toe te voegen.
Laagvliegerke schreef op zondag 27 maart 2005 @ 00:01:
Het is al de volledige dag dat ik de server niet kan terug vinden. Maar aangezien spenkman zit te spelen, heb ik ff de server manueel ingegeven en blijkbaar is ie toch online.
Hoe je dit doet, kan je hier lezen: http://nlrachel.no-ip.com/flserverconnectorinstall.htm
De FLServerConnector is wel handig omdat je verschillende IP-adresssen kan bewaren.
daves2hd schreef op maandag 04 april 2005 @ 15:55:
*blaast,... BLAAST,... BLAAST!!!!!!!!!!!!*
ik denk dat freelancer het niet lang meer volhoud :/ gewoon te snel alles gedaan, binnen eenw eek met gemak lv 38. beste ship + wapens. en leukste trade routes zoeken... paar mods erbij zou misschien idd een oplossing kunnen geven. ik vraag me af wanneer iemand me vo lgeladen met diamonts dromeday eens komt onderscheppen :P
Als je dat echt wil! ;)
Ik wil idd ook een mod. En het paswoord weg, misschien krijgen we dan meer gebruikers??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

server ook weer down :{ was net op mn terugweg met een ladinkie cardamine

en weer up.. was vast ff gereset ofzo :{

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2005 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Four
  • Niet online

Four

I void warranty

Mensen, voor als de global server nou weer een keer down is, voeg aan je snelkoppeling de regel "-s130.89.162.63:2302" toe.

Dus
D:\games\freelancer\EXE\Freelancer.exe
wordt:
D:\games\freelancer\EXE\Freelancer.exe -s130.89.162.63:2302

Dan kun je ongeacht de status van de global server toch de Tweakers server vinden.

Als laatste, google is your friend :) >:)

dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 12:42
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 16:34:
server ook weer down :{ was net op mn terugweg met een ladinkie cardamine

en weer up.. was vast ff gereset ofzo :{
Blijkbaar stond automatisch onderhoud nog aan, bij deze gedeactiveerd :)

Eve char: Warock <TEST>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Er was maar weinig volk deze avond. :( En aangezien ik meer chat dan dat ik speel, ben ik dus ook niet te lang gebleven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als we nou vanavond eens relaxed met veel mensen gaan spelen :P ff naar unknown of omicron gamma/alpha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The mindkiller
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 18:38
Dan schiet ik jullie allemaal verrot :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Ik heb niet kunnen spelen. De vriendin moet toch ook wel een avond aandacht krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben nu sinds een aantal dagen flink bezig op de SWAT crossfire server en ik moet zeggen dat die me erg goed bevalt. Veel grote systemen en nieuwe schepen. Veel betere AI voor de NPC's die nu overigens ook botz en batz gebruiken :(

zie http://www.crossfire.swat-portal.de voor de mod en info..

btw.. mijn nick is as usual Ionize :P

teaser:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/r-hermans/solk.jpg

Komt je dit bekend voor? Dit is system SOL met om de zon aarde, venus, mercurius en mars. Achter me ligt op nog eens 250k afstand pluto met zijn maan charon. Het duurt ongeveer 45 minuten om van de gate naar aarde te komen in cruise. Met nomad interceptors op de loer...

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2005 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezze
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 13:42
wahahaha, relaxt!
super lang! hoelang doe je erover om naar pluto te gaan? kben om een of andere reden nooit in SOL geweest, ik ging altijd dood voordat ik zelfs bij de sol-jumpgate aankwam :P

To Beezze or not to Beezze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
SOL? Zorgt die mod daar voor? Lijkt me wel leuk :)
Ik denk toch dat de GoT-server aan het "doodbloeden" is. Gisteren was ik maar eenzaam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
Vind ik ook, kom op met die mods! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de trial gespeeld en ik vond het best een leuk spel. Ik dacht dat ik geen space-shooter-fan was, maar het is gewoon leuk om te spelen. Weet iemand waar ik het spel goedkoop kan kopen? Bij bol.com is hij nog 30 euro.

Het is wel een voordeel om geen up-to-date computer te hebben, dan ga je oude (lees goedkope, maar goede) spellen spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir Guinhill
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 23:05
Even reclame maken voor de herstart van een oude bekende onder de Freelancer servers.
Dutch People In Outer Space, ik vlieg er rond onder de naam ganhiru.
Op het moment is het er nog veel te rustig, op het forum is het toch al best gezellig.
Viggen schreef op maandag 09 februari 2004 @ 16:47:
ik heb al die tijd op DPIOS gespeeld (http://www.dpios.tk) een superleuke server met de beste nederlandse FL-spelers... :)

helaas hebben we op dit moment geen echt goede server meer, maar daar komt hopelijk verandering in :P
Al met al, kom eens kijken, maar bedel bij mij niet te veel om geld, want anders vraag ik je nog lid te worden van de factie waar ik lid van ben ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

* nero355 is net gezeelig overhoop geblast, maar met nog een vriend samen spelen is ook niet alles :'(

Waarom komt er niemand meer zowat ??

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-10-2024
Ey wat leuk. Een topic over freelancer.
Ik heb dit spel ook een tijd gespeelt op de Asylum51 server.
Dat vond ik de beste mod in die tijd, en een hele relaxte comunity.
Het ging mij dus vooral om de pvp, dat was echt fun.
Als ik het spel in nog ergens kan vinden zal ik jullie mijn vliegkunsten laten zien.
Ik wil niet opscheppen maar ik was er erg goed in.
Met mijn starflyer echt een boel npc titans neergeknalt bijv. :*)
Ze konden me gewoon niet raken, al ben ik wel een paar keer neergeknalt toen ik in omega 41 enzo in wou vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malthus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-04 15:30
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2005 @ 19:55:
Ik heb de trial gespeeld en ik vond het best een leuk spel. Ik dacht dat ik geen space-shooter-fan was, maar het is gewoon leuk om te spelen. Weet iemand waar ik het spel goedkoop kan kopen? Bij bol.com is hij nog 30 euro.
Bij Nedgame (een winkelketen in het oosten van het land, maar zie ook http://www.nedgame.com/) is Freelancer te koop voor 15 euro. Volgens mij is dit de budget-editie die sinds enkele maanden uit is. Bij amazon.co.uk (http://www.amazon.co.uk/) kost het spel 9 pond in de budget uitvoering of 12 pond in de originele uitvoering, maar daar komen nog wel verzendkosten bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 14:52

Steffy

Ayreonaut

Komt er een Mod, dan wil ik misschien wel weer ff spelen, ik had al een paar miljoen en duurste schip dus voor mij niet echt leuk meer om te spelen, toch heb ik wel 2 weken lang echt geweldig veel lol gehad met freelancer online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
Ik vrees dat ik niet in staat zal zijn om de nodige performace te kunnen geven wanneer er een mod op geplaatst word en er weer actief gespeeld gaat worden.

De andere servers zijn de laatste tijd dusdanig druk geworden dat ik en bijna aan me dataverkeer zit en de cpu load maar hoger blijft worden (Helaas vreet freelancer hier nogal veel van :()

Ik zou graag de server een nieuwe boost willen geven maar verschillende factoren staan me dat dus helaas niet toe. Dus misschien is het verstandig om te kijken of iemand anders nog mogelijkheden tot hosten heeft.

De 'saved games' zouden ook overgezet moeten kunnen worden als het goed is.

Sorry dat ik geen leuker nieuws heb :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Irritant aan de "formation" mode dat als je met iemand meegaat en even niet oplet je zo een van de zonnen in geduwd wordt :| >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Ik zit nu ook op de GoT-server. Wel een beetje rustig helaas :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
Zoals te lezen hier: [rml]sPENKMAN in "[ PC] Freelancer - Nieuw leven inblazen?"[/rml]

Gaat de server dus down, dit zal a.s. vrijdag gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Ik heb de laatste weken heel erg veel Freelancer gespeeld dankzij(?? ;)) de heropleving van dit topic. Maar ik heb nu al meer gespeeld op jolt dan op de GoF-server voornamelijk omdat er zo weinig te beleven viel. Jammer eigenlijk want het blijft een prachtig spel met heel erg veel mogelijkheden. Toch heel erg bedankt sPENKMAN!! _/-\o_ Ik denk dat het zo goed als game over is voor GoF en dat het bij deze laatste stuiptrekking zal blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsrace
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 21:03

IJsrace

null

Misschien zal ik eens kijken of ik wat kan regelen als server, deze zal dan alleen helaas niet 24h on-line zijn, maar het is in ieder geval te proberen.
Ik hoop dan wel dat de savegames overgezet kunnen worden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
Ik zal de save-games allemaal rarren, deze kunnen per mail (zie profiel) opgevraagd worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

sPENKMAN schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 11:18:
Ik zal de save-games allemaal rarren, deze kunnen per mail (zie profiel) opgevraagd worden :)
Shittt ....... als jij die naar mij toe zou mailen he ....... en ik mail ze dan weer naar een admin van een andere server ... kan ik daar dan verder spelen ??

* nero355 en een buddy zijn net lekker bezig ... en dan dit :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
De server is down, de cpu liep regelmatig op 100% usage dus ik heb die 8% van freelancer (1 speler) hard nodig. Ik laat hem ook maar down, veel activiteit isser toch niet.
nero355 schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:35:
Shittt ....... als jij die naar mij toe zou mailen he ....... en ik mail ze dan weer naar een admin van een andere server ... kan ik daar dan verder spelen ??
* nero355 en een buddy zijn net lekker bezig ... en dan dit :|
Zoals ik al eerder zei, je kan me een mailtje sturen en dan krijg je de save games toe gestuurd. En ja die zou je naar een admin van een andere server kunnen sturen zodat je daar verder kan met je game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Jammer ook al speelde ik al een week of 2 niet meer, het was toch weer erg leuk het weer ff te gespeeld te hebben. Ook leuk dat er nog zoveel mensen waren die het toch niet vergeten waren, misschien moeten we het over een half jaartjes nog maar eens overdoen want het was weer lache _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTriCX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-07-2024
Ja ik speelde het ook weer een tijdje, vanmorgen was ik zoiezo al weer lvl 32 na 10 uur spelen ofzo.
Maar in die savegames van Bloederig ben ik lvl 28, dus volgens mij is er iets misgegaan met het overzetten :)
Wel jammer dat de server offline gaat, ik zal nog even kijken of ik iemand ken die 24/7 een server kan hosten, maar als die inderdaad zoveel CPU trekt, dan wordt toch vrij moeilijk.

Het zou toch echt mooi zijn als iemand een Freelancer 2 zou ontwikkelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
Er was inderdaad iets mis gegaan met de save games, de nieuwe versie staat online: Saved games

Deze is bijgewerkt tot het moment van shutdown, gechecked en wel bevonden. (bloederig is al in het bezit van deze files)

[ Voor 10% gewijzigd door sPENKMAN op 19-04-2005 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Config
  • Laatst online: 06-01 00:49
Weet iemand anders nog een leuke NL server waar ik aan de slag kan dan....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen NL server maar wel een aantal NL'ers waaronder 2 gotters :P

ziehier:

[rml]ionize in "[ PC] Freelancer - Nieuw leven inblazen?"[/rml]

40 nieuwe systemen en een twintigtal nieuwe VHF's :D
Ook een aantal transporters zoals trains en een combi van een VHF en Cargo... denk aan 4x lvl10 weaps en 400-500 cargo... :D

er worden ook redelijk wat events georganiseerd zoals een smugglers event waarin je een persoon moet proberen te achtervolgen en te slopen :P of een race, wie het snelst van de ene kant van het systeem naar de andere kan komen..

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2005 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Config
  • Laatst online: 06-01 00:49
Gaaf, ga het meteen even proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kom ook gerust naar Freeport GC (met een aantal spaties voor de naam). het is een server geplaatst in nederland en we zijn aangesloten bij een gamers community maar er zitten meer nederlanders op en verder ook mensen uit canada en US maar laatste tijd voornamelijk nederlanders en jullie zijn alle welkom. en voor server suggesties kun je altijd een contact opnemen met mij of de community.

http://www.gamerscollective.com

kom gerust en leef je uit :)

groet,
patriots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Nitroglycerine schreef op maandag 04 april 2005 @ 16:50:
[...]

Kom eens kijken op de Crossfire Freelancer server. Dit is een gemodificeerde server, met veel extra systemen (40+ nieuwe), een zwik aan nieuwe schepen (± 25 nieuwe) waaronder oude starlancer schepen en 2 trains (laadruim van 2000 en 5000 resp.) en nieuwe wapens en schilden.

Mod en FL mod manager zijn te downen op www.crossfire.swat-portal.de
Op het forum staat beschreven hoe je direct op de server verbinding kunt maken.
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 23:27:
ik ben nu sinds een aantal dagen flink bezig op de SWAT crossfire server en ik moet zeggen dat die me erg goed bevalt. Veel grote systemen en nieuwe schepen. Veel betere AI voor de NPC's die nu overigens ook botz en batz gebruiken :(

zie http://www.crossfire.swat-portal.de voor de mod en info..

btw.. mijn nick is as usual Ionize :P

teaser:

[afbeelding]

Komt je dit bekend voor? Dit is system SOL met om de zon aarde, venus, mercurius en mars. Achter me ligt op nog eens 250k afstand pluto met zijn maan charon. Het duurt ongeveer 45 minuten om van de gate naar aarde te komen in cruise. Met nomad interceptors op de loer...
Ik ben multiplayer weeral beu gespeeld dus heb ik maar eens deze mod gedownload en geïnstalleerd. Maar nu lukt het mij niet om te verbinden met de server. Ik krijg een foutmelding dat mijn login en password verkeerd zijn. Ook zie ik bij "server discription" staan dat "account creation disabled" is. Hoe kan ik dan in inloggen?!? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Laatst online: 15:07

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

hoi allemaal zijn er nog nederlanders die Freelancer spelen ?
ik zoek namelijk nederlandse mensen om samen mee te spelen
is altijd leuker natuurlijk
als er nog mensen spelen noem ff de server waar je op zit
en/of geef ff aan of je nog speelt

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

nou jah :S niemand :(
ik heb iig een 100mbit NL Freelancer server lopen voor Dutch ppl.
Server Name : "100mbit NL 24/7 Dutch HQ""
Als er dan toch iemand per ongeluk leest en denkt hey ik wil het wel weer ens spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

In de winter is het misschien leuk om weer eens te spelen, vorig jaar was de Got server voor enkele weken een groot succes weet ik nog wel, mekaar helpen met het krijgen van betere schepen, overvallen op convooien, dat was wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Een half jaartje geleden ben ik er weer eens ingevlogen. Eerst via de jolt-servers en daarna de crossfire-server maar na enkele weken gaat het telkens vervelen. Het is leuker op een server waar 24/7 veel spelers te vinden zijn met zowel clans als veel "losse" spelers. Ook als er een soort "roleplaying" is waarbij je je aan bepaalde regels moet houden en met tags kan aanduiden of je nu een merchant, pirate, bountyhunter of weet-ik-veel-wat bent. Dat houdt de spanning er een beetje in want anders valt er met Freelancer niet veel te beleven éénmaal je tonnen geld hebt :) Daarom dat de servers waarop bijna enkel GoT'ers te vinden waren, meestal niet zo lang overeind bleven. Jammer...

edit:
Het zou wel leuk zijn eens met een GoT-clan (GoF?) een server onveilig te maken ;)

[ Voor 19% gewijzigd door D-Three op 07-10-2005 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

naja in ieder geval voor de GOT ppl die wel nog willen spelen , de server heet nu

".iNSOMNi@ 24/7 100MBiT EURO"

http://insomnia-server.tk laden duurt lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freelancer is atlijd fun maar ook weer niet te lang.... als al die uber wapens heb als nomads ect.
geef me maar X3 return met multiplayer maar dat heeft spel niet ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Denk niet dat ik Freelancer nog een keer ga proberen. Dit zou dan de 4e keer worden dat ik weer actief zou spelen, tenminste, als ik het nog leuk zou vinden. De lol is er een beetje af voor mij, de laatste keer dat ik speelde kwam ik er pas echt achter hoe vreselijk repetief alles was. De missies vooral, en de pirates ook. Het ontdekken van alle stelsels die niet op de kaart staan ook al eens gedaan, en het handelen was ik ook al zat met al die vage routes.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

haha jah maar dat komt omdat je nooit op een "echte server" hebt gespeeld denk ik.
daar is het toch compleet anders, daar zijn systemen die van bepaalde Clans zijn, en er bestaan
PVP (Person Versus Person) fights, waar je dus iemand uitdaagt voor een duel.
Verder is het in een team verband raiden van newbies erg amusant :D
ook de mods die er tegenwoordig zijn maken het interessanter om te spelen
zoals de mod die ons eigen zonnestelsel toevoegd etc
mocht je meer willen weten over de mods enzo mail me dan :D

mail : j.rechards@home.nl
msn : defiance@xbox-scene.nl

http://www.insomnia-server.tk

[ Voor 3% gewijzigd door CrankyGamerOG op 12-10-2005 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

CrankyGamerOG schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 14:12:
haha jah maar dat komt omdat je nooit op een "echte server" hebt gespeeld denk ik.
daar is het toch compleet anders, daar zijn systemen die van bepaalde Clans zijn, en er bestaan
PVP (Person Versus Person) fights, waar je dus iemand uitdaagt voor een duel.
Verder is het in een team verband raiden van newbies erg amusant :D
ook de mods die er tegenwoordig zijn maken het interessanter om te spelen
zoals de mod die ons eigen zonnestelsel toevoegd etc
mocht je meer willen weten over de mods enzo mail me dan :D

mail : j.rechards@home.nl
msn : defiance@xbox-scene.nl

http://www.insomnia-server.tk
Ik heb anders toch echt wel op genoeg 'echte servers' gespeeld. Clanverband heb ik ook heel even gedaan, maar het is toch echt niets voor mij. Aangepaste servers heb ik ook vaak genoeg op gespeeld, mods ook geprobeerd, maar ik vind het allemaal niets. Voor mij is de fun er gewoon af, klaar. Zou graag een Freelancer 2 willen zien (X2 vond ik helemaal niets aan btw) maar zover het er nu staat komt die er niet.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
Ik verwacht eigenlijk wel een Freelancer 2, alleen niet op de PC. Tis Microsoft dat de rechten heeft en Freelancer verkocht heel erg lekker. Ik zeg, Xbox 360.

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Ik zou Freelancer niet graag zonder muis spelen, ik speelde vroeger Wing Commander (3,4, etc) wel met een joystick maar toen ik het 1 maal met muis gespeeld had wil ik niet meer anders, denk dat er voor een Console ook te weinig markt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shuogg schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 16:44:
Ik verwacht eigenlijk wel een Freelancer 2, alleen niet op de PC. Tis Microsoft dat de rechten heeft en Freelancer verkocht heel erg lekker. Ik zeg, Xbox 360.
Mjah of een pc versie met fatsoenlijke SDK ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 10:10:
[...]

Mjah of een pc versie met fatsoenlijke SDK ;) :+
geloof je het zelf al? :')
Dat kost alleen maar geld, levert ze niks op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet niet of dit mag maar:

Ik weet dat mensen een Freelancer server zoeken.
Het is een engelse server, altijd online ed.

Ik zoek maximaal 2x 2 mensen die zeer goed zijn in freelancer.

en:
- Het liefste ooit in een clan hebben gespeelt, in ieder geval, zeer veel online
- Een clan willen joinen; afhankelijk hoe goed je bent mag je kiezen waar je wil.

Ben opzoek naar 2 mensen voor een secret force, deze mensen die vliegen rond; mogen doen wat ze willen, maar zijn eigenlijk bedoeld om op een bepaalde persoon te jagen.

en de andere 2 horen gewoon bij de algemene merc / navy clan :-)

Naja mocht iemand weer of nogsteeds zin hebben in FL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:15

Spockz

Live and Let Live

Ik ben toevallig laatst weer opnieuw begonnen met FL. Ik heb wil opzich wel special force agent spelen, alleen heb ik laatst wat problemen met de verbinding. (KPN) Bovendien ben ik niet meer zoveel online als vroeger (school) dus zeg het maar.

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Nadat ik begonnen ben met het online ruimtespel Ogame.nl (zie GoT II Alliance: Ogame - Universum) heb ik Freelancer ook weer geinstalleerd :)
In welke server zitten we nu?
CrankyGamerOG schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 20:02:
naja in ieder geval voor de GOT ppl die wel nog willen spelen , de server heet nu

".iNSOMNi@ 24/7 100MBiT EURO"

http://insomnia-server.tk laden duurt lang
Deze? of....hebben we niet een bepaalde server meer :'(

[ Voor 51% gewijzigd door Yellowneck op 26-10-2005 20:33 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:15

Spockz

Live and Let Live

Hmm, maf, dat is bij mij precies dezelfde reden geweest om FL weer te installeren.

Ik geloof niet dat we een echt GoT server hebben?

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit op www.topfreelancers.net

alleen je heb wel de mod nodig op die site :)
verder is het een super gezellige server en altijd online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor mensen die bij clan willen horen ed blabla

mail ffkes naar alexander(at)alexmeijer(dot)com

btw, we zijn nu officieel pirate clan :)
check www.topfreelancers.net voor de mod en server regels m.b.t. dead is dead.

mn naam is [STEKKER]Asmooh

wie server niet kan vinden: http://users.noudan.nl/Asmooh/screen16o.JPG

ingame contact kan btw ook

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2005 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Ik ga morgen FL ook weer installeren! :) Lekker vliegen door de ruimte, doelloos...

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

LuPo schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 23:39:
Ik ga morgen FL ook weer installeren! :) Lekker vliegen door de ruimte, doelloos...
Cool :D, lets team up. Heb een aantal interessante traderoutes gevonden waarmee je makkelijk 300k kan verdienen :D, waarschijnelijk wij minder, omdat we nog een kleine laadruimte hebben met dat eerste schip

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
YellowNeck schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 23:42:
[...]

Cool :D, lets team up. Heb een aantal interessante traderoutes gevonden waarmee je makkelijk 300k kan verdienen :D, waarschijnelijk wij minder, omdat we nog een kleine laadruimte hebben met dat eerste schip
Lijkt me een geweldig idee! :) Dan volg ik jou wel met die traderoutes... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar spelen jullie dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
We zijn begonnen op de Jolt(.uk?) server!
Maar inmiddels overgestapt naar de Berlin 2005 server wegens onenigheid met de leiding bij de Jolt server. Sorry vanwege deze late reactie, maar kijk niet meer zo vaak op GoT...
En nu al helemaal niet, zit midden in de toetsweek :X

Verwijderd

als we een freelancer server willen
ik heb nu een 10000/1050 lijntje
volgens mij moet dat snel genoeg zijn voor freelancer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 17:29:
als we een freelancer server willen
ik heb nu een 10000/1050 lijntje
volgens mij moet dat snel genoeg zijn voor freelancer?
Mwah zoveel bandbreedte vraagt het lang niet :D
Lage latency en nogal wat cpu power (zeker >16 spelers).
FLserver.exe is nou ook niet echt vriendelijk te noemen :+
Hele spel zit bagger in elkaar maargoed....
Roep maar als het zover is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Het wordt wel steeds makkelijker though MG, CPU kracht is behoorlijk toegenomen sinds de release van Freelancer en er zullen nu wel mensen zijn met een flinke dual core EN een flinke verbinding ws. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jo hej ik ga ook maar weer is freelancer spele tis al bijna weer 2 jaar gelede denk ik zo :) maar welke server zitten jullie nou allemaal :)? kunne we niet met ze alle op 1 server? mij lijkt http://www.topfreelancers.net/ t beste als ik zo is lees water allemaal staat op die site..

khep trouwes een probleem tis int engels anders moet ik t weer helemaal vertale :P anders kan ik t ook niet op andere forums zette:

this is my problem if i go to mp and on internet i cant see any servers ofcourse i looked on other forums to solve up this problem and the program of TFLserverconnect doesnt work :( i first do a ping to know if the server is up and that is.. then put in my ID then submit and connect then fl starts up then press escape to avoid the movies :) then go to multiplayer>lan but then there is no server :( and if i go to multiplayer>online there is no server to :( i tried every thing put open my port for this game and i wanna play on ur server cause i think it so good :) and the mod is cewl i hope someone can help me...

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2005 01:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

irc://irc.tweakers.net/freelancer

is er een servertje gekozen? welke versie/mods? :p

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jooo hij werkt eindelijk en ik hep ook een FET leuke server met allemaal nieuwe schepen/system's/planeten/bases van alles tournaments worden er gehouden goede ping heeft die server en 64 slot http://voidserver.com is de site ik hoo pdat er veel tweakers op komen mischien kenne we een clan maken zou wel lagge zijn want ik bene nog clanloos :) en das saai op zoon server moet je wel een clan hebbe met wars enz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:02

Clush

Do as I say...

d'oh, verkeerde topic :(

[ Voor 85% gewijzigd door Clush op 05-12-2005 21:43 ]

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ik ben er ondertussen lv 34 maar niet met een serieuze account. gewoon ff testje me daves2hd nick werd eerst als cheater gezien. daarna game reinstalled en mod gedownload toen deed eht um maar was daves2hd nog in gebruik na server reset niet meer dus misschien ga ik nog eens voor het echie beginnen. heb nog niet de kans genome nin de nieuwe systems te komen ook geen idee hoe ik er kom xD voor en nadeel vind ik dat alle groepen neutraal tegenover je staan, eene kant handig andere kant minder uitdaging en je hoeft geen moeite te doen om vriendjes te worden om bepaalde schepen te krijgen.

merkte ook dat cargo shepen een klein beetje meer kunnen dragen en er wat nieuwe dingen te koop waren. allemaal nog weinig van gebruikt

server 2 dagen down en ze alten niet eens iets weten :( maar ff een andere zoeken :/

[ Voor 6% gewijzigd door daves2hd op 09-12-2005 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:58

Wildfire

Joy to the world!

Zo, ook maar weer Freelancer geïnstalleerd... de singleplayer ben ik nu aan het doorlopen met de The Next Generation mod, is weer 's wat anders. Ik moet alleen wel zeggen dat het wat lastiger speelt nu, want m'n muis lijkt af en toe ff te haperen (nog nooit eerder last van gehad).

Maarruh... is er nog een goeie multiplayer server voor ons Freelancers?

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazekers colours Elitie daar zit ik ook op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OKe mensen
Ik wil een server starten voor GoT,
Freelancer..
nu heb ik 1 probleem
ik weet niet hoe ik het start bedrag kan aanpassen.,

2000 om mee te beginnen vind ik maar niks ;)

weet iemand hoe / waar ik dat kan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoT ik heb een server gestart.

De naam is: "Noudan.nl & GoT FL Server"
IP: 83.84.131.88

Mods:

Download:

http://users.noudan.nl/Asmooh/TopFreelancer.zip

En gebruik TFLServer.exe om te connecten.

Password om op de server te komen is: GoT (let op hoofdletters)

Het start bedrag is momenteel 2000.
Maar ik ben zo weg dus iedereen kan ff klooien.

Bedrag wordt straks 150.000 (ff zoeken waar ik dat kan instellen)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2006 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer voor jouw, speel ik op een andere server:
Colourselite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
www.voidserver.com
Zit in de Knights clan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 17:00

Stoney3K

Flatsehats!

Plop ik dit centrale spelletjestopic voor deze game ook maar weer eens omhoog...

Heb net vanavond nog van Reactor een nieuw stuk speelgoed gedownload:

Afbeeldingslocatie: http://www.stack.nl/~robinvs/pictures/firefly-freelancer/thumbnail/firefly_landing.png

De browncoats zullen dit stuk speelgoed natuurlijk meteen herkennen: Het is een Firefly-klasse transportschip uit Joss Whedon's sci-fi western cultserie "Firefly" en de film "Serenity".

Hij is iets kleiner dan het origineel gemaakt, anders paste ie waarschijnlijk niet door de docking ring... :+

Dus... meteen de server thuis even gemod en met 2 man gemultiplayerd met 2 Firefly's. Overigens vind ik de specs van dit beestje een beetje over the top: 7000 armor, 5 level 10 turret mounts, 3 level 10 gun mounts, level 10 shield... dit terwijl het betreffende schip in de serie zelfs helemaal geen guns had... :? (dit geeft weer heel leuke spelmogelijkheden, je moet de Firefly dan, net als een Train, escorten met een paar fighters!)

Hier nog een paar screenies:

Afbeeldingslocatie: http://www.stack.nl/~robinvs/pictures/firefly-freelancer/thumbnail/firefly_enroute.png

Enroute door een stuk tradelane.

Afbeeldingslocatie: http://www.stack.nl/~robinvs/pictures/firefly-freelancer/thumbnail/firefly_enroute2.png

En een stukje onder de radar (like a real browncoat) in het Pittsburgh Debris Field op zoek naar een of ander jumpgat.

Afbeeldingslocatie: http://www.stack.nl/~robinvs/pictures/firefly-freelancer/thumbnail/firefly_orbit_manhattan.png

In de queue voor de docking ring van Planet Manhattan.

Afbeeldingslocatie: http://www.stack.nl/~robinvs/pictures/firefly-freelancer/thumbnail/firefly_trading.png

En wat zou je anders aan boord van je Firefly meenemen dan pistols, shotguns, en nog meer van dat soort wapens. Alleen al om Jayne een beetje te vreden te stellen... als je het helemaal in Firefly-stijl wil doen ga je contraband runnen: Cardamine, Alien Artifacts of Alien Organisms!

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

was een leuk spel, alleen toch niet dynamisch genoeg op het eind helaas :/

mischien maar weer een keer tevoorschijn halen voor de SP ^^

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Ach dat heb ik nog gespeeld vorig jaar op de Got server :) leuk om te zien dat het spel nog steeds leeft, jammer genoeg is er nooit een deel 2 van gekomen. Het zou leuk zijn om het spel in een soort van Guild Wars achtige sfeer op te zetten bv. Jammer maar wie weet komt er ooit een vervolg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Firefly heerst :) was een mooie verfrissende serie met een interessant verhaal die helaas geen mogelijkheid heeft gekregen zich te ontwikkelen, laat staan af te maken.

Freelancer heeft veel kenmerken wbt Firefly ja :)
Freelancer zelf is ook een goed spel alleen ergens tussen het midden en bijna tot op het eind is het langdradig en vervelend om te spelen, het einde is wel goed gemaakt though :)
Multiplayer wordt op een gegeven moment ook teveel herhaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga vandaag Freelancer weer eens instaleren, welke singleplayer mods raden jullie me aan(die firefly mod gaat natuurlijk er automatisch in)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Laatst online: 14-09 17:00

Stoney3K

Flatsehats!

Voor de mensen die zin hebben om de Firefly eens in MP uit te proberen, ik heb een servertje draaien:

Naam: [XGN]Oxygene Backup Public
IP: 83.160.168.23

En de Firefly mod kun je halen bij LancersReactor:
http://www.lancersreactor...load/download.asp?id=2017

Ik zit nog een beetje in over de specs, zoals ie gedownload is is ie een beetje over the top maar leuk om mee te spelen. Als je er echt een serieus schip van wil maken zou ik de volgende specs doen:

Gun / Turret mounts: 0 / 3 (naar Firefly: dat schip heeft origineel geen wapens. In Serenity hebben ze er zelf een gun op gebouwd.)
Armor: 5000 (of nog iets minder, 7K is wel ziek veel)
Cargo Space: 1000 (een freighter is een freighter, ze is iets groter dan bv. een Humpback)
Max. Shield Batteries / NanoBots: 35/35
Optimal Weapon Class: 6
Max. Weapon Class: 8 (Nomad wapens op een Firefly is NOT DONE!)
Additional Equipment: M, CD, CM

Price: $45.600 (goed om beginnende spelers wel op weg te helpen en qua wapens enz. is ie wel zwakker dan een Humpback / Rhino / Clydesdale)

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
Ik ga hier even een schopje doen, met wat nieuwe info:
Microsoft heeft Digital Anvil, de maker van Freelancer, opgeheven.
Er komt dus definitief GEEN freelancer 2, helaas. ;(

Maar er is ook goed nieuws!
Een duits bedrijf, Ascaron, gaat een game maken geinspireerd door Privateer, Wing Commander en Freelancer! Het spel heet Dark Star One.
Hier wat screens op the Lancers Reactor:
http://www.lancersreactor...title=Darkstar+One&M=True
Website van het spel: http://www.darkstar-one.com/
Misschien dat dit spel eindelijk een waardige "opvolger" voor Freelancer kan worden :*)

edit: even een FAQ erbij, kan handig zijn.

Will Darkstar One support multiplayer?

No. Darkstar One is not designed to currently support Multiplayer. It will be a sole single-player experience.

Will Darkstar One support both Joystick and Mouse controls?

Darkstar One will support both Joystick and Mouse controls.

Will Darkstar One have customizable controls for Keyboard, Mouse and Joystick?

The Keyboard, Mouse and Joystick –controls will be customizable.

Will Darkstar One support mod-ability?

Yes and no. More details to follow in the future.

Can I fly more than one ship?

No, you can only fly the Darkstar One.

Can I land on planets?

No, it will not be possible to land on planets. You can participate on ground-based missions.

When will Darkstar One be released?

Germany - 11th May
UK - 16th June
Benelux - June 2006
US - September 2006
more to follow....

Will Darkstar One be seen at the E3?

Yes, DSO will be at the E3!

Will there be a demo?

Yes, prior to the release date DSO will feature a demo with 1-2 hours gameplay!

How long are the cinematics in Darkstar One?

The cinematics will roughly be 50-60 minutes long comprising of several indoor and outdoor scenes.

If you loved Freelancer, then CDV and Ascaron are hoping you'll like their upcoming game about space exploration, combat, and trading.

"CDV refers to the game as "Freelancer done right," which is perhaps why there seems to be a ton of content in this game. In addition to including the aforementioned 400 solar systems, the game lets you customize the Darkstar One with more than 300 different modules, and the ship will get bigger and more formidable the further you get into the game.

[ Voor 58% gewijzigd door PhoenixT op 23-04-2006 01:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Cold_Phoenix schreef op zondag 23 april 2006 @ 01:43:
Ik ga hier even een schopje doen, met wat nieuwe info:
Microsoft heeft Digital Anvil, de maker van Freelancer, opgeheven.
Er komt dus definitief GEEN freelancer 2, helaas. ;(

Maar er is ook goed nieuws!
Een duits bedrijf, Ascaron, gaat een game maken geinspireerd door Privateer, Wing Commander en Freelancer! Het spel heet Dark Star One.
Hier wat screens op the Lancers Reactor:
http://www.lancersreactor...title=Darkstar+One&M=True
Website van het spel: http://www.darkstar-one.com/
Misschien dat dit spel eindelijk een waardige "opvolger" voor Freelancer kan worden :*)

edit: even een FAQ erbij, kan handig zijn.

Will Darkstar One support multiplayer?

No. Darkstar One is not designed to currently support Multiplayer. It will be a sole single-player experience.

Will Darkstar One support both Joystick and Mouse controls?

Darkstar One will support both Joystick and Mouse controls.

Will Darkstar One have customizable controls for Keyboard, Mouse and Joystick?

The Keyboard, Mouse and Joystick –controls will be customizable.

Will Darkstar One support mod-ability?

Yes and no. More details to follow in the future.

Can I fly more than one ship?

No, you can only fly the Darkstar One.

Can I land on planets?

No, it will not be possible to land on planets. You can participate on ground-based missions.

When will Darkstar One be released?

Germany - 11th May
UK - 16th June
Benelux - June 2006
US - September 2006
more to follow....

Will Darkstar One be seen at the E3?

Yes, DSO will be at the E3!

Will there be a demo?

Yes, prior to the release date DSO will feature a demo with 1-2 hours gameplay!

How long are the cinematics in Darkstar One?

The cinematics will roughly be 50-60 minutes long comprising of several indoor and outdoor scenes.

If you loved Freelancer, then CDV and Ascaron are hoping you'll like their upcoming game about space exploration, combat, and trading.

"CDV refers to the game as "Freelancer done right," which is perhaps why there seems to be a ton of content in this game. In addition to including the aforementioned 400 solar systems, the game lets you customize the Darkstar One with more than 300 different modules, and the ship will get bigger and more formidable the further you get into the game.
Nee, dit wordt géén waardige opvolger voor Freelancer.
Geen multiplayer!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Inderdaad! Ik heb altijd de multiplayer gespeeld. Dan een jaartje niet meer gespeeld. Dan terug online beginnen spelen en dan pas de singleplayer uitgespeeld :D Nu speel ik niet meer. Misschien dat ik het toch nog eens probeer. Er zijn heel toffe servers met leuke mods en spelers die al jaren bezig zijn. Sommigen proberen er zelfs een soort van rpg van te maken :P Enig nadeel is dat er zeer gemakkelijk te cheaten is.
We mogen Darkstar One natuurlijk nog niet afschrijven maar geen multiplayer is wel een gemis. Met Freelancer kan gewoon iedereen zijn eigen server opzetten. Niks te betalen, te registreren en zelf kiezen met welke server je wil verbinden, ...
In Darkstar One kan je trouwens maar in 1 schip vliegen, namelijk de Darkstar One. Maar ik heb al eerder van het spel gehoord. Als ik me niet vergis, zou je het schip gedurende het spel wel kunnen ombouwen/upgraden naar wens. Zo kan je er bijvoorbeeld een log maar zwaar bepantserd en bewapend oorlogsschip van maken. Of een snelle fighter. Of een zwaar bepantserd vrachtschip. Ik had toch zoiets begrepen ;)
Cold_Phoenix schreef op zondag 23 april 2006 @ 01:43:
CDV refers to the game as "Freelancer done right," which is perhaps why there seems to be a ton of content in this game. In addition to including the aforementioned 400 solar systems, the game lets you customize the Darkstar One with more than 300 different modules, and the ship will get bigger and more formidable the further you get into the game.
Freelancer vond ik best wel "done right"! Ik zou dolgraag eens een "moderne" Freelancer zien; betere graphics; meer soorten schepen; meer ruimte om te verkennen, zelfde sfeer & gameplay. Maar het zal waarschijnlijk niet mogen zijn :).

[ Voor 14% gewijzigd door D-Three op 23-04-2006 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Spelen er nog steeds mensen Freelancer hier? IK heb de SP campaing uitgespeeld maar MP lijkt me best wel leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Laatst online: 13:07
Ziet er goed uit. Een nieuwe Freelancer is broodnodig :)

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
Over de multiplayer:
Ascaron maakt nu geen multiplayer, omdat ze daar niet echt de tijd voor hadden, ze wilden zich richten op gameplay. De ontwikkelaars hebben wel aangegeven dat als de roep om multiplayer vanuit de community groot is (en dat is hij nu al) dat ze dan multiplayer gaan maken in de vorm van een Mod, of een uitbreiding. Natuurlijk hangt dit ook af van hoe goed Dark Star One verkocht gaat worden.

Over dat je maar 1 schip hebt:
Je kunt het schip inderdaad zoveel uitbreiden als je wilt met ongeveer 300 modules. Je kunt er dus een fighter van maken, of een transportschip, of alles ertussenin, en het schip zal er ook daadwerkelijk totaal anders uit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Ik kijk er iig erg naar uit. Enigste wat ik vrees, tja het blijft ascaron die ook Sacred heeft gemaakt. En ik geloof dat dit speel een award voor meeste bugs gekregen heeft. Ookal is het na een hoop patches een stuk beter geworden kon je op het begin niet eens de main quest doen.

Maarja laten we maar afkloppen en er met zn alleen naar vooruit kijken.

Word het geen tijd voor een Darkstar One topic.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
Maar Ascaron maakte ook Patrician en Port Royale.
In ieder geval, laten we er maar het beste van hopen :)
Ik kan wel een nieuw topic aanmaken over dit spel, even geduld :P

edit:
Zet de Darkstar One discussie hier voort:
[rml][ PC] Darkstar One[/rml]

Ach, die H3llsing heeft al een topic geopend zonder dat even te melden.
Zet de discussie dan hier maar voort :(
[rml][ PC] Darkstar One[/rml]

[ Voor 49% gewijzigd door PhoenixT op 23-04-2006 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Mmmh,ik heb eigenlijk wel weer zin in Freelanceren.
Iemand toevallig een servertje staan? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Niemand? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 21:01
ik zou het op zich best wel weer eens willen spelen :) weet je een goede server? (heb het al 2 jaar niet meer gespeeld ;), speelde destijds meestal op DPIOS, een nederlandse server)

[ Voor 20% gewijzigd door -Eraser- op 03-05-2006 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Lijkt dit op gazzilionaire?

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Ik ken Gazillionaire niet maar als ik mij baseer op de reviews die ik gevonden heb, lijkt het er niet op. Ik zeg niet dat het er totaal niet op lijkt maar Gazillionaire is blijkbaar een turn-based business simulation en dat is Freelancer dus niet. Freelancers is een 3D realtime space ... Tja, wat er op die puntjes moet komen, weet ik niet. :) Het is geen echte shooter of simulator (en toch wel ;)). Je hebt dus jouw eigen schip dat je kan upgraden of indien je meer geld hebt, verkopen en een nieuw kopen.
Het singleplayer-verhaal van Freelancer is vooral gebaseerd op knallen :) Hoewel je bijna altijd kan kiezen op tussen het verhaal door andere missies te doen. De singleplayer moet je natuurlijk wel eens gespeeld hebben om te weten hoe het verhaal in elkaar zit maar de meeste fun haal je bij dit spel uit de multiplayer. Daar ben je vrijwel onbeperkt om te doen wat je wil. Handelen, piraatje spelen, missies doen (raak je toch snel beu ;)), ... Sommige servers werken ook met een een soort van tag die je voor je naam moet zetten en waaraan je kan zien wat je bent (piraat, bounty hunter, politie, ...). Zo kan je dan aan een bounty hunter een bedrag betalen en die persoon zal dan iemand voor je neer knallen. Niet dat dit erg is want je respawned altijd op de planeet waar je laatste gedocked was. Je bent wel je lading kwijt (en misschien ook wapens, dat weet ik niet meer). De politie moeten dan weer de piraten weren uit hun zonnestelsel. In de praktijk werken die onderverdelingen niet altijd maar het is best eerst eens de regels te lezen. Meestal kan je zo'n tag voor je naam plaatsen en je er naar geragen maar in veel gevallen moet het niet.
Je kan ook perfect handelen. De handelsroutes die het meest opleveren, zijn ook de gevaarlijkste. Je kan neergehaald worden door de computer of door medespelers die langs de routes liggen te wachten. Het is dan aan jou om hen te slim af te zijn ;)
Het is best een geinig spel en indien je interesse hebt, zou ik je aanraden wat reviews te lezen. Op de (westwood) C&C games na is dit het spel dat ik het langst gespeeld heb. Nu ik hier lees dat er nog "oud-spelers" zin krijgen, begint het bij mij ook terug te kriebelen. Toch ongelooflijk dat een spel van 3 jaar oud nog zoveel spelers telt terwijl er nooit uitbreidingen ofzo voor verschenen zijn!

reviews:
http://www.tomshardware.com/game/20030308/index.html
http://www.gamespy.com/reviews/march03/freelancerpc/
http://pc.ign.com/articles/387/387303p1.html

[ Voor 6% gewijzigd door D-Three op 03-05-2006 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

shuogg schreef op maandag 01 mei 2006 @ 18:06:
Mmmh,ik heb eigenlijk wel weer zin in Freelanceren.
Iemand toevallig een servertje staan? O-)
Ik ben net weer begonnen met het spel. Was het kwijt en heb het opnieuw gekocht voor 5 euro. Wil best wel een servertje draaien, Maar weet niet over er nog animo voor is. Ik wil best wel weer freelaneren.... :P

Maar goed , ik heb de single player nog nooit uitgespeeld en bovendien ben ik ook nooit ver gegaan in het MP gedeelte. Wil de hidden systems nu wel eens vinden :P. Ik zal me best doen.

Sorry voor de kick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

mja ik denk dat een servertje voor puur GoTers niet zal werken, zelf het spel nogwel staan maar niet echt meer tijd in gestoken. alle servers waar ik op speelde zullen me wel deleted hebben :+
misschien een beter idee voor de spelende GoTers een server die al drukker is te bezoeken, de meeste grote zijn toch wel met mods gezien mensen no uemaal snel en vaak meer en nieuwe dingen willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-08 17:58
Stronkie schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 13:48:
[...]

Ik ben net weer begonnen met het spel. Was het kwijt en heb het opnieuw gekocht voor 5 euro. Wil best wel een servertje draaien, Maar weet niet over er nog animo voor is. Ik wil best wel weer freelaneren.... :P

Maar goed , ik heb de single player nog nooit uitgespeeld en bovendien ben ik ook nooit ver gegaan in het MP gedeelte. Wil de hidden systems nu wel eens vinden :P. Ik zal me best doen.

Sorry voor de kick
hoeveel hidden systems zijn er ?
ik heb freelancer weinig online gespeeld vanwege de lag je kon bijna niemand raken dus duurde 1 misse een flink stuk langer dan normaal :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

hmmz lang geleden, wilde weer even kijken naar mods enzo, maar ik zag dat lancersreactor inmiddels is overleden ;(

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste