Spelers:
Aantal characters: 38 stuks
Meeste spelers online: 12, gistermiddag
Spelers met een rank >= 32:
Kabouter - 38
MG2 - 38
RuuddieBoy - 38
-[WP]-Viggen - 36
sPENKMAN - 36
Ionize - 35
MG - 34
Inactive accounts:
Er zijn een aardig aantal mensen die wel een account hebben, maar die niet actief spelen, deze zullen dit weekende ook verwijderd worden. (Denk aan mensen die een week een account hebben, nog level 1 zijn en minder speeltijd dan 1 uur hebben)
Aantal slots:
Zoals ik eerder had vermeld zou het aantal slots uitgebreid worden wanneer hier vraag naar is. Dit gaat niet lukken. De cpu load met 12 man piekt al naar de 100% (gemiddeld 80%). De overige cpu tijd is nodig voor andere zaken waar deze server zich mee bezig houd (3 cs1.6 publics met 16 slots die weinig gebruikt worden)
Prioriteiten van de server:
Daarnaast heeft deze server ook een lagere priotiteit gekregen in verhouding met de cs servers, dit is een afspraak die ik wel moest maken met de andere eigennaar aangezien de hoofdtaak van de server de 3 cs1.6 servers in de lucht te houden.
Dit houd in:
Wanneer de freelancer druk bezocht is, en een public helemaal volzit kan de freelance server wat minder soepel gaan draaien. Hoe het precies uitpakt is moeilijk te zeggen maar voorlopig gaat het goed.
Een eigen mod?!:
MG heeft me een kleine mededeling gedaan. Hij en kabouter zijn aan het kijken of ze een leuke GoF mod in elkaar kunnen draaien die alleen bij ons te bezoeken valt. Zeker is het dus niet, want het blijft een aardig portie met werk.
Ik ben level XX en verveel me, wat moet ik doen:
Player vs Player (PvP) is jou antwoord, wanneer de computer tegenstanders te saai worden en je de beste wapens hebt kan jij je tot andere spelers wenden. Dit kan je 1 tegen 1 doen, maar je kan hier ook teams in vormen.
Gisteren had ik 3 mio van MG in mijn bezit waarmee ik hem smeerde en MG uitdaagde... duidelijk nog een verschil in fight skillz
Hij heeft het geld terug gekregen zonder me kapot te hoeven knallen

130.89.162.63:27015 / 130.89.162.63:27025 / 130.89.162.63:27035
[
Voor 5% gewijzigd door
sPENKMAN op 19-03-2005 14:54
]