Ik vindt het erg jammer dat er geen 'Freelancer 2' is uitgekomen ze hadden nog genoeg materiaal in het spel zitten om een goed 2de deel te maken, voor mij hebben de mods toch niet hetzelfde als de SP game. En aangezien het succes van het spel snap ik ook de reden hiervoor niet ingebouwde server app voor 128 spelers, en de mogelijkheid tot modding.
Ik heb ook Dark Star One/EVE (en die andere titel die er zo mooi uitzag, kan ff niet op de naam komen) geprobeerd en die had toch niet de 'feel' van FL.
Maar ik denk na zo'n 50 a 60 keer de single player uitgespeeld te hebben en elke cm2 online geexplored te hebben met een vriend, en na wat mods geprobeerd te hebben eigenlijk niet meer aangeraakt.
Wel leuk om te zien dat er na zo'n tijd nogsteeds intresse in dit spel is, en er nogsteeds mensen zijn die het spelen. Laten we hopen dat MS (en die studio) dit ook inziet en FL2 maken!
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"