[PC] Freelancer - Nieuw leven inblazen?

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 3.091 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacemouse
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-04 14:34
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 17:45:
hmmz lang geleden, wilde weer even kijken naar mods enzo, maar ik zag dat lancersreactor inmiddels is overleden ;(
Denk dat er wat anders aan de hand is. Heb een paar dagen geleden nog de site bezocht.
Afwachten of de site binnenkort weer up is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

oeh gelukkig :) dan maar even wachten inderdaad

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

maare gotters server is op
heet gotter's freelancer server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 23:07
Er zijn al enkele "GoT-servers" geweest maar meestal waren die geen lang leven beschoren. Gewoonweg omdat er te weinig GoT'ers tegelijkertijd online waren. Het is misschien wel een idee om een leuke server uit te kiezen en dan te spelen met bijvoorbeeld een [GoT] -tag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Laagvliegerke schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 23:41:
Er zijn al enkele "GoT-servers" geweest maar meestal waren die geen lang leven beschoren. Gewoonweg omdat er te weinig GoT'ers tegelijkertijd online waren. Het is misschien wel een idee om een leuke server uit te kiezen en dan te spelen met bijvoorbeeld een [GoT] -tag?
de meeste servers met echt veel spelers zijn RPG servers enzo
van het weekend maar kijken of ik me oude quick pvp mod kan vinden die ik ooit gemaakt had :P

top 3 schepen te koop in starting ground samen met alle normale wapens etc, en dan meteen pvp'en :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

lol binnen een dag dat dat ding online is heb ik al wel geteld 4 mensen online. Maar ik zie dat mijn server v1.0 is en niet 1.1 ik had de game geupdated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:46

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Heb het maares uit de kast getrokken, toch wel weer erg leuk om te spelen met dit rot weer :)

Vraagje, ik vind de cruise speed zo traag, der was een manier om dat te verhogen, maar hoe!?
Gaat om singleplayer he :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

TepelStreeltje schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 14:52:
Heb het maares uit de kast getrokken, toch wel weer erg leuk om te spelen met dit rot weer :)

Vraagje, ik vind de cruise speed zo traag, der was een manier om dat te verhogen, maar hoe!?
Gaat om singleplayer he :)
nope kun je niet verhogen in de normale versie, alleen als je er een mod bij gooit kan het denk ik :p
maar space moet huge zijn dus :p als je heel snel zou gaan is dat gevoel al snel weg en mist er weer een stukje sfeer he ^^

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:03
Ik vind dat dat er idd ook bij hoort. Soms gewoon lekker een half uur bezig zijn op cruise-speed. Sommige tochten duren uren. Heerlijk toch :)

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Ik dacht dat je ergens een ini-file moest aanpassen? De snellere cruise-speed werkt trouwens ook in multiplayer. Opletten dus want daarvoor kan je op de meeste servers geband worden :)
Er zijn trouwens redelijk veel servers waarvoor je een mod moet installeren en die al een verhoogde cruise-speed hebben. Een tijd terug nog de crossfire mod geprobeerd. Best wel leuk maar er zat niet echt veel volk op die server en hun universum was zo ongelooflijk groot. En dat is niet echt leuk spelen dan want de interactie met medespelers is wat de multiplayer net zo leuk maakt :) Anders is het bijna net als singleplayer; soms redelijk repetitief ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie hebben me wel nieuwsgierig gekregen. Misschien toch maar even een kijkje nemen. Any tips voor newbies? Installeren van mod files? Afmaken van single player om beetje vat op het spel te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Je kan veel info, mods en wat-weet-ik-nog-allemaal vinden op http://www.lancersreactor.com/
Afmaken van de singleplayer is niet nodig om de multiplayer te spelen. Ik had het spel al twee jaar liggen voor ik de singleplayer uitgespeeld had ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar is het handig om gelijk al mods te installeren? Of maakt dat weinig uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Indien je het spel nog nooit gespeeld hebt, is het wel beter om eerst enkele singleplayer missies te spelen om de basis wat te leren. Indien je het leuk vindt dan moet je vooral verder spelen want dan weet je hoe het verhaal in elkaar zit. Altijd goed natuurlijk :)
Indien je de singleplayer uitgespeeld hebt of gewoon beu bent, kan je de multiplayer proberen. Servers genoeg. Voor sommige heb je een mod nodig maar indien je nog nooit gepeeld heb, zou ik daar nog van af blijven. Het is leuker om eerst het "normale" spel volledig te leren kennen en zelfs daarmee kan je al lang bezig zijn. Want als nieuweling begin je natuurlijk onderaan de ladder en moet je nog zeer veel verkennen en vooral verdienen voor je nieuwe schepen en wapens kan kopen. Dus in het begin een "low-profile" houden ;) Meestal kom je wel iemand tegen die spontaan begint te praten en soms krijg je nog wat cadeau ook. Maar vooral eerst het spel leren kennen via de singleplayer.

[ Voor 3% gewijzigd door D-Three op 13-08-2006 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alright doe ik! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:15

Spockz

Live and Let Live

Wat ik mij nog steeds afvraag. Is er nadat je in de singleplayer die Nomad thuisbasis heb verwoest nog een missie of iets? Of is het dan afgelopen en kan je doen wat je wilt zonder dat je nou echt verder komt?

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 01:32
Dat is inderdaad het einde van het verhaal helaas. Ik hoop echt nog eens op een vervolg, heb singleplayer nu al te vaak uit gespeelt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Spockz schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 18:41:
Wat ik mij nog steeds afvraag. Is er nadat je in de singleplayer die Nomad thuisbasis heb verwoest nog een missie of iets? Of is het dan afgelopen en kan je doen wat je wilt zonder dat je nou echt verder komt?
offtopic:
[spoiler] verhaal [/spoiler] <--- meestal gewoonte bij GoT om verhaallijnen en dingen niet te verklappen voor mensen die het zelf willen uitvinden ed ;) spoiler tags :o

maar ja daarna is het net als de multiplayer alleen dan zonder andere mensen en alleen NPC's
zelf vind ik Freelancer wel een goed spel en speelt zeker lekker met heerlijke sfeer maar voor lange multiplayer of losse solo play zoals was na het verhaal kan is het gewoon niet optimaal. redelijk eentonig en niet echt lekker uitgewerkt na korte tijd heb je het toch wel redelijk snel gehad en PvP is ook niet alles, denk ook dat daarom pogingen in het verleden met GoT clans en servers nooit echt lang duurde :o

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:15

Spockz

Live and Let Live

Mjah, om je na zoveel jaar nog druk te gaan maken over spoilers... Beetje onzinnig, maar ok. :+

Ik vind het wel jammer dat er daarne niets meer is. Je zou denken dat je dan zeer speciale missies moet gaan vliegen ofzo. Maar nee... :P

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:46

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Laagvliegerke schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 13:33:
Je kan veel info, mods en wat-weet-ik-nog-allemaal vinden op http://www.lancersreactor.com/
Afmaken van de singleplayer is niet nodig om de multiplayer te spelen. Ik had het spel al twee jaar liggen voor ik de singleplayer uitgespeeld had ;)
had al 2 uur rond zitten kijken op die site, maar kon het dus niet vinden... vandaar dat ik het hier vroeg :P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 13:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

ik wil ook best meedoen, effe dit spel ergens in een budget bak zoeken. Of is de server cracked? :)

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de discovery mod is het wel een stuk interessanter. Meer schepen en betere missies etc. Ik geloof ook een iets diepere "verhaallijn". Weet alleen nog niet wat dat precies inhoudt.

Wel een stuk kloter dat de AI dan gelijk ook shield batteries gebruikt etc. Maar compenseert wel beetje door beter betaalde missies.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2006 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-08 17:58
is er al een got server online ?? ik heb best zin om freelancer online te spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abaart
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online

abaart

lolbroek

dragon9114 schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 12:58:
is er al een got server online ?? ik heb best zin om freelancer online te spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

wat is de ultime mod eigenlijk. Bedoel dus een mod die veel schepen, nieuwe systems enz toevoegt.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:07

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

Zo af en toe bekijk ik eens wat topics van spellen die ik niet ken en de titel mij wel aanspreekt. Zo ook bij Dark Star One. En daar werd het spel Freelancer vermeld als een soortgelijk spel. Aangezien de systeemeisen voor DSO te hoog zijn voor mijn systeem, maar eens met Freelancer gaan stoeien.

Van het weekend druk mee bezig geweest en heb net de 3e missie achter de rug in het SP gedeelte. Begin nu een beetje door te krijgen hoe het spel werkt en het bevalt erg goed. Een beetje Ogame, maar dan zelf vliegen.

Wat een fantastisch spel. Niet de nieuwste, maar bij mij oh zo verslavend. Vandaag het origineel besteld, dit is er ééntje waar we velen uren plezier aan gaan beleven. Alles zit erin wat ik leuk vind. Ruimteschepen, met niks beginnen en zo langzaam alles opbouwen, vrijheid om verhaallijn te volgen of lekker te freelancen, ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1NGM4N
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-04-2024
hmmm.. ik wil ook wel weer gaan spelen. DSO is toch niet zo leuk.. haalt het op alle punten NET niet bij Freelancer.

dus ik vandaag geinstaleerd.. maar ik krijg geen geluid als er wat word verteld of een missie word uitgelegd. iemand een idee hoe dit kan?:S draai windows XP pro NL.. alle drivers voor mn hardware zijn geinstaleerd..

iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Even een kick! :)
DSO haalde in geen enkel opzicht het niveau van Freelancer. Vond ik wel jammer dus heb ik vorige week terug mijn Freelancer cd boven gehaald en ben ik terug beginnen spelen. Online natuurlijk want dat is big fun! Ik heb de Crossfire mod geïnstalleerd met tientallen nieuwe systemen en schepen. Zo kan je vliegen met allerlei soorten bombers, capital ships (gunboats, destroyers, cruisers) en een pak nieuwe fighters. Zo is er voor iedereen wel een schip die bij hem past. Door de uitgestrektheid van het universum kan het wel wat afschrikkend werken. Maar al doende leert/ontdekt men :) Meer info op: http://www.crossfire.swat-portal.de/
Zeker het aanraden waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Ik heb het spel ook maar weer eens uit het stof getrokken.. Maar nu zijn er dus allemaal server met hogere versie nummers dan ik... Waar kan ik de juiste updates vinden ... En zoeken heeft geen zin.. Ik kom alleen maar bij mods uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 19:28
Stronkie schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 11:56:
Ik heb het spel ook maar weer eens uit het stof getrokken.. Maar nu zijn er dus allemaal server met hogere versie nummers dan ik... Waar kan ik de juiste updates vinden ... En zoeken heeft geen zin.. Ik kom alleen maar bij mods uit
Zoeken heeft geen zin .. :/

* Zephyer zocht op google.nl .. naar "updates freelancer"

1 hit van MS zelf .. link
1 hit van een downloadsite .. link

Beide werken.. :/

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 19:53
Hoge versie nummers komen door mods. Die passen gewoon het versie nummer aan zodat je alleen met de mod erop kunt komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Heb de cd-rom ooit voor prikkie op de kop getikt voor singleplayer gedeelte, maar online dus nooit gespeeld. Dit klinkt dus erg interessant. :D

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik vindt het erg jammer dat er geen 'Freelancer 2' is uitgekomen ze hadden nog genoeg materiaal in het spel zitten om een goed 2de deel te maken, voor mij hebben de mods toch niet hetzelfde als de SP game. En aangezien het succes van het spel snap ik ook de reden hiervoor niet ingebouwde server app voor 128 spelers, en de mogelijkheid tot modding.

Ik heb ook Dark Star One/EVE (en die andere titel die er zo mooi uitzag, kan ff niet op de naam komen) geprobeerd en die had toch niet de 'feel' van FL.

Maar ik denk na zo'n 50 a 60 keer de single player uitgespeeld te hebben en elke cm2 online geexplored te hebben met een vriend, en na wat mods geprobeerd te hebben eigenlijk niet meer aangeraakt.

Wel leuk om te zien dat er na zo'n tijd nogsteeds intresse in dit spel is, en er nogsteeds mensen zijn die het spelen. Laten we hopen dat MS (en die studio) dit ook inziet en FL2 maken! :)

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zupertails
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-03-2024
prutser001 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 13:00:
Ik heb ook Dark Star One/EVE (en die andere titel die er zo mooi uitzag, kan ff niet op de naam komen) ...
Homeworld (2) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Zephyer schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 12:27:
[...]

Zoeken heeft geen zin .. :/

* Zephyer zocht op google.nl .. naar "updates freelancer"