Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Heb het toen dit topicje starte nog eventjes FL gespeelt, maar ik vrees dat het nu toch echt doodgebloed is.
Correct me if I'm wrong.
Surfin' paradise!
Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED
en op hl2!
maar oke! doe maar de mod ook
To Beezze or not to Beezze
Nee en nee.Pic_Art schreef op 23 mei 2004 @ 02:20:
Ik geloof dat ze gestopt waren, of het op een laag pitje hebben gezet ofzo.
*begint verwoed naar CD te zoeken en scheldt ondertussen de vrienden die hem allemaal hebben geleent uit*
Surfin' paradise!
<off-topic>Snappie88 schreef op 24 mei 2004 @ 00:25:
Owwat is de status van de mod dan
*begint verwoed naar CD te zoeken en scheldt ondertussen de vrienden die hem allemaal hebben geleent uit*
Dom, dom, dom... leen *NOOIT* CD's uit, zelfs niet aan je beste vrienden... ofwel hij komt terug met krassen (best case scenario), ofwel je ziet 'm nooit meer terug (worst case scenario).
Gewoon een kopie maken voor een schijntje, dan hou jij je originele CD èn je maakt nog een beetje winst... da's beter voor je, geloof me...
</off-topic>
Ik ben iig zelf ook wel benieuwd naar de status van de mod. Ik heb een tijdje de GoF-mod gespeeld maar er waren steeds minder spelers dus ik ben er toen maar mee gestopt...
[ Voor 4% gewijzigd door Wildfire op 24-05-2004 00:28 ]
Mwoah was een kopiëtje, enige CD die ik hebWildfire schreef op 24 mei 2004 @ 00:28:
[...]
Dom, dom, dom... leen *NOOIT* CD's uit, zelfs niet aan je beste vrienden... ofwel hij komt terug met krassen (best case scenario), ofwel je ziet 'm nooit meer terug (worst case scenario).
Surfin' paradise!
Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε
Mwoah op naar X-star: The Great War
Surfin' paradise!
of je krijgt h'm wel trug alleen niet met krassen, maar met een cd-rom drive eromheen. want de cd is opgeslokt en compleet gebroken erinWildfire schreef op 24 mei 2004 @ 00:28:
[...]
<off-topic>
online lijkt het spel me neit echt leuk, heb erg van de singepleyer genoten, sterker nog heb h'm non-stop uitgespeeld ben maar de heleavond door gegaan met spelen. alleen online heb je niet echt iets nieuws. je kunt alleen of met een groepje goederen rond brengen en missies accepten. alleen is toch altijd een beetje eentonig. iemand hunten, groepje mollen, iets trug halen. en puur goederen rond brengen kost veel tijd en jah om te zeggen da't echt spannend is...
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
door deze mod moest het leuker worden, hoop dat ie snel komt
of iig voor Freelancer 2
10100111001
Verwijderd
freelancer 2?? koel! wanneer komt die uit of was dit puur a way of speech?Dark Lord schreef op 10 juni 2004 @ 22:16:
ja inderdaad Freelancer is super eentonig.
door deze mod moest het leuker worden, hoop dat ie snel komt
of iig voor Freelancer 2
maar ik hoorde toen eens een gerucht van FL2 in 2005?
d8 ik, maar kan ook zijn dat ik in de war ben met anders spel
hoop iig dat die mod snel af is, en dat FL2 snel uitkomt
10100111001
Verwijderd
Verwijderd
Even opsommen wat ik al gedaan heb: Naar een andere planeet gevlogen en daar respect afgekocht, een ship van de Blood dragons gekocht, mijn 'current Worth' onder 'next level requirement' gebracht en dan opnieuw geld verdient tot ik terug boven mijn 'Next leven 'zat.
Kan iemand mij helpen? Ik zal ook nog even mijn stats geven:
Vriendelijk met: Golden C. en Blood Dragons
Vijandig met: Zowat heel Kusari, Liberty en Bretonia
Plaats: op Kyoto Base
Huidig level: 15
Huidig schip: Hawk (van de Blood Dragons, een Light figter)
Huidige credits: $94,625
Bijkomende info over de juist volbrachte storyline missie: We moetsen en transport kapen voor een stuk 'Stone' dat dokter Quintaine nodig had om het alien te ontcijferen. We worden vriendjes met de blood Dragons (En vijandig met al de rest) en vallen samen het transport aan. Later op de Kyoto base blijkt dat het stuk stone en een persoon niet op het transport zaten. Juni gaat voor de Blood Dragons werken en de baas van de Blood Dragons gaat uitzoeken hoe we het stuk stone alsnog kunnen bemachtigen. Juni raad mij aan een paar missie te nemen en geld te verdienen.
Ik weet dus echt niet wat ik moet doen. Hopenlijk weet iemand van jullie het wel. Oja, het is een legale versie van het spel. (Gekocht via internet)
Verwijderd
Verwijderd
wat was de site ook alweer?
Beetje zonde om hier voor het topic te kicken he? de site staat 1 pagina terugbeezze schreef op 09 november 2004 @ 13:29:
gaat het nog goed met de mod?
wat was de site ook alweer?

Net nu /me anandus voor het eerst het spel wil gaan spelen...

* mompelt iets over 'datum controleren enzo'

[ Voor 23% gewijzigd door anandus op 09-11-2004 13:39 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Verwijderd
Hehe de Mod staat in de diepvriezer op standje 0 kelvin, mischien dat ik er ooit nog iets voor school mee doeanandus schreef op 09 november 2004 @ 13:38:
#freelancer is ook een beetje dood geloof ik
Net nu /me anandus voor het eerst het spel wil gaan spelen...
edit:
* mompelt iets over 'datum controleren enzo'![]()
![]()
Simpelweg te weinig animo en mankracht
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2004 23:11 ]
kheb wel zin om dit weer te spelen met de nieuwe TNG..
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
zal wel weer n00bish zijn, maar wtf is TNG ?beezze schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 20:04:
jaa eej, zijn er nog GoT servers online of hoe zit 't tegenwoordig?
kheb wel zin om dit weer te spelen met de nieuwe TNG..
Deze plek is te koop.
is leuker.. opgevoerder.. hehe met leuke schepen
Als er dus iemand een servertje op zou kunnen zetten, denk ik dat er wel genoeg interesse zal komen.
Natuurlijk wel een servertje met een vette uplink, 1 mbit/sec is niet echt handig denk ik
[ Voor 5% gewijzigd door nero355 op 03-03-2005 21:44 ]
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
we moeten weer een eige server hebben!!
Wie Kan er eentje opstarten? Een echte, geen 1 2 3 servertje
Probleem is dat je in Freelancer 'alles' na 2 uur hebt. Is gewoon veel te kort leuk online.nero355 schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 21:44:
Hehe tijdje terug op een of andere Dortmund Server samen met een vriend gespeeld, best lachen maar na een tijdje heb ik echt zoiets van "En nu"
Deze plek is te koop.
Als een server een goede mod draait, zou dat probleem moeten vervallen. Zeker als iedereen zich gewoon netjes aan de regels houdt.shuogg schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 08:28:
[...]
Probleem is dat je in Freelancer 'alles' na 2 uur hebt. Is gewoon veel te kort leuk online.
Jammer dat de Phoenix mod er nooit is gekomen. De site is tegenwoordig een spooksite - hij bestaat nog, maar is compleet in de steek gelaten door de voormalige makers en gebruikers.
Tja probleem was gewoon dat we teveel wilden, tegen het einde ging het een stuk beter, maar de hoofdcoder kreeg het te druk met real life en dus is de mod komen te vervallen. Maar echt moeilijk was het maken opzich niet, dus als iemand anders zich wil wagen aan het maken van een mod, ga je gangWildfire schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 10:11:
[...]
Als een server een goede mod draait, zou dat probleem moeten vervallen. Zeker als iedereen zich gewoon netjes aan de regels houdt.
Jammer dat de Phoenix mod er nooit is gekomen. De site is tegenwoordig een spooksite - hij bestaat nog, maar is compleet in de steek gelaten door de voormalige makers en gebruikers.
http://www.starfyrestudios.com/modules.php?name=TNGHelp
Maar eerst weer even freelancer aan de praat krijgen.
edit: heb hem nog nooit zo snel aan de praat gekregen ^^
Gebruik wel TNG mod, dus als er een server komt zonder TNG install ik hem wel een 2e keer.
[ Voor 46% gewijzigd door Aapenootjes op 09-03-2005 16:42 ]
Alleen zoals ik op elke Freelancer server heb, het gaat vervelen na een week omdat je alles al hebt.
Je kan het wel extra moeilijk maken door schepen 20x zo duur te maken als normaal maar daarvan word het spel niet leuker vind ik.
Maar als er een GoT server zou zijn is het mischien wel leuk om weer een weekje Freelancer te spelen
10100111001
Ik moet zeggen dat ik me behoorlijk stoor bij TNG aan de vele bug's; en dat daardoor de normale versie een _stuk_ beter uitgebalanceerd was
Ik ben best bereid om een server te draaien hoor (1Mbit upload, vrijwel amper verkeer..)..
Verwijderd
doe!!!SyS_ErroR schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 19:22:
LOL.. Speel sinds een paar weken weer af en toe FreeLancer (met TNG 2.6.7 mod...
)
Ik moet zeggen dat ik me behoorlijk stoor bij TNG aan de vele bug's; en dat daardoor de normale versie een _stuk_ beter uitgebalanceerd was..
Ik ben best bereid om een server te draaien hoor (1Mbit upload, vrijwel amper verkeer..)..
wel even een pass erop zetten net als bij de vorige server.
Misschien is het wel een idee om gewoon FL standaard te draaien. Die is tenminste stabiel.
Zo ja, hoe snel kun je hem online hebben? Ik kan niet wachten
Verwijderd
Wie had trouwens de vorige server?? was dat tepelstreeltje niet?
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2005 19:35 ]
Als er geen linux-files zijn; heb ik een probleem (kan niet slapen met een peecee @ kamer.. server staat ergens anders....)
Verwijderd
Ik ga onder de naam [3Fs(SM)]Ace Lightning[TRAINEE]
op deze server draait een mod die iedereen nodig heeft
http://efs.redirect.to/ ga naar downloads,
onderaan de pagina staan 3 files, download ze allemaal
nstalleer eerst de mod manager FLMM
dubbel klik daarna op de 2 andere files om deze te instaleren
bij de DM mod word gevraagd: "set cruise engines to 600" klik op yes.
je bent nu klaar om te spelen
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2005 19:49 ]
daar zit ik nou al een week..
is echt realxte servertje.. gwn pompen daar!!
is gwn met TNG 2.6.7 of is dat niet de nieuwste? met de nieuwste iig..
enne.. er is helemaal nix mis met die TNG.. als je SP2 hebt gewoon op win 2k compatible draaien..
Die TNG heeft veel leukere effecten enzo wat alles leuker maakt dan 'gewoon' freelancer!
dusse.. ++dbB Monastary iedereen!
Verwijderd
idd...SyS_ErroR schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 20:21:
Volgens mij was het meer de bedoeling om een aparte GoT-Freelancer server op te zetten?!
btw.. cd gefunden!!!
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2005 20:33 ]
Dat zijn de echte fan'sVerwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 20:32:
[...]
idd...
btw.. cd gefunden!!!(800 jewel-cases geopend
)
Nog behoefte aan een _GoT_ server? Op een public kunnen we allemaal!
Verwijderd
ja er is absoluut behoefte aan een GoT server!SyS_ErroR schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 20:42:
[...]
Dat zijn de echte fan's
Nog behoefte aan een _GoT_ server? Op een public kunnen we allemaal!
Veel beter dan zo'n snotserver met irri ventjes... wij hebben tenminste onze GoT normen en waarden...
Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε
Verwijderd
het is een Microsoft spel.. dus ik ben bang voor je....SyS_ErroR schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 21:00:
Ik wil best hoor... maar ik wil eerst zeker weten of er ook Linux packages voor zijn; dat scheelt mij namelijk een 24/7 bak
(stroom enzo.. de rekening is atm al hoog genoeg
)
Zit wat in ..Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 21:03:
[...]
het is een Microsoft spel.. dus ik ben bang voor je....

jammer jammer..is zeker wel leuk!
Maar 't moet wel zeker met TNG of wat vinden jullie?
Ik hou per definitie niet van mods
Verwijderd
meschien als dat door gaat kunnen we het bevolken en tegen elkaar knallen!
Ik heb de "oude" server nog gesponsord
Ik zal eens kijken of ik em nog (weer
Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.
Verwijderd
zelf zijn we regels best zat! er soms al veel ongenoegen onstaan, dus de tijdlijk wodt oregon (server)! voor we een betere server vinden.
NOu ja ik ga de server missen

koste me wel een heel laat nachtje. maar ach vakanties heb je om overdag te slapen
heb het heel even online gedaan maar leek me niet boeiend. helemaal alleen. geen humans te bekkennen. handel heb in het spel zoiezo al nooit echt vet gevonden. misschien maar weer eens gaan spelen. is er een GoT clan of iets? bedoel als de handelaren met fighters combineren, mocht ik ut weer eens gaan spelen en weer een fatsoenlijk ship heb en iemand bescherming nodig heeft wil ik wel helpen
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Verwijderd
Kijk en dat is precies wat we weer willen, een GoT server met bijvoorbeeld 2 communities tegenover elkaar. Continu in war. Maarja nu de server nog.. of heb jij er "toevallig" nog een in de schuur staandaves2hd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 16:42:
jaja, dit spel heb ik nog in een vakantie uitgespeeld NON-stop
koste me wel een heel laat nachtje. maar ach vakanties heb je om overdag te slapen
heb het heel even online gedaan maar leek me niet boeiend. helemaal alleen. geen humans te bekkennen. handel heb in het spel zoiezo al nooit echt vet gevonden. misschien maar weer eens gaan spelen. is er een GoT clan of iets? bedoel als de handelaren met fighters combineren, mocht ik ut weer eens gaan spelen en weer een fatsoenlijk ship heb en iemand bescherming nodig heeft wil ik wel helpen
Doe me een plezier, en hou eens op met je 3fsm geblaat..Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 17:01:
wat dacht je van 3fsm tegne Got op een publiek server!

verder -> ik heb de bandbreedte, iemand een oud barrel waar we een servertje op kunnen draaien?
sjakietrekhakie --> die mod heet TNG.. heb daar nu 1 of andere vaag vliegding

[ Voor 35% gewijzigd door SyS_ErroR op 10-03-2005 18:39 ]
Ben nu weer de SP aan het spelen (5e keer ofzo, 1e keer met TNG) zit nu allen vast vanwege TNG, die hebben blijkbaar nooit de SP helemaal gespeelt ofzo want hovis is nu zowat onmogelijk (met after burner kom je wel door de poortjes maar die is te snel op, met cruise engine mis je een aantal poorten.
TNG is officieel MP-onlyaapenootjes schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 18:39:
Ik heb ook wel 1 Mbit up, alleen geen pc die als server kan dienen. Misschien dat daar over een maandje ofzo verandering in komt dan zal diezelfde server ook als FTP server moeten dienen en dat zal niet altijd goed voor de ping zijn.
Ben nu weer de SP aan het spelen (5e keer ofzo, 1e keer met TNG) zit nu allen vast vanwege TNG, die hebben blijkbaar nooit de SP helemaal gespeelt ofzo want hovis is nu zowat onmogelijk (met after burner kom je wel door de poortjes maar die is te snel op, met cruise engine mis je een aantal poorten.
En volgens mij is TNG helemaal niet MP-only, ik zal even in de readme kijken.
Maar eerlijk gezegt heb ik liever een gewoone server, er zijn toch wel een aantal dingen die ik erg vervelend vind aan TNG (vooral dat je 1 kilometer weg word gecapatuleerd als een mijn je raakt, en er worden nogal veel mijnen gebruikt door de IA).This version has been optimized for multiplayer due to mass request by players. It is still compatible with single player game, and it will be more difficult then before.
[ Voor 47% gewijzigd door Aapenootjes op 10-03-2005 18:48 ]
Met als naam [R]AGE
Voor zover ik weet gebruikt een FreeLancer server TWEE KB/client... met een 1Mbit upload lijn kom je dus een HEEL eind..D3LTA schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 14:46:
Nog belang bij een 1000Mbit server
of is de pret alweer voorbij hier ?
Nog iets storends gevonden met TNG, heb battleship gekocht, kan die niet door de tradelanes omdat dat ding gewoon te lomp is >.< (docken gaat overigens wel overal behalve bij battleships) En door een veld met allemaal astroïden cruisen gaat ook niet zo goed...
Alhoewel TNG niet je-van-het is ja... er zitten veel goede, leuke elementen in... maar ook een stapel minderen. Zo had ik op een gegeven moment een sterk slagschip, maar ja die kon niet door de tradelanes heen...
Ja, maar ik mis dan dat geluidje dat je tijdens het reizen door de tradelanes hoort...sjakietrekhakie schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 17:46:
Daarom zijn er ook cruise engines die nog sneller zijn dan tradelanes
Verwijderd
enne MG (of D3lta)?? hoe staat het?
Kunnen we snel spelen of wat
(hoe lang hou je hem open btw? zolang als er redelijkerwijs op gespeeld wordt?)
"Stilte, een gat in het geluid...."
Verwijderd
Is er nou echt niemand die iets heeft staan met goeie upload en die ook wil inzetten... vandaag nog bijvoorbeeld
jij bijvoorbeeld?Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 13:18:
als iedereen loopt te gillen dattie wel een server heeft en verder niets doet schieten we natuurlijk niets op he...
Is er nou echt niemand die iets heeft staan met goeie upload en die ook wil inzetten... vandaag nog bijvoorbeeld
Ik meen het serieus! * SyS_ErroR wil Linux-binaries
(dan stond er NU allang een server te pruttelen..
Verwijderd
mij lukt het niet, 1, ik heb geen server, 2, ik heb 14kb/s uploadSyS_ErroR schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 13:24:
[...]
jij bijvoorbeeld?
Ik meen het serieus! * SyS_ErroR wil Linux-binaries
(dan stond er NU allang een server te pruttelen..)

ai... da's minderVerwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 13:39:
[...]
mij lukt het niet, 1, ik heb geen server, 2, ik heb 14kb/s upload

1Mbit lijn zoekt server
Verwijderd
ik heb eens ff rondgezocht maar er zijn geen linux binaries...SyS_ErroR schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 13:41:
[...]
ai... da's minder
1Mbit lijn zoekt server

Is het niet mogelijk om je server te reconfiggen naar windows?
errr... een volledig draaiende server (uptime +- 60 dagen) met 2 websites.. 4 HDD's volledig in EXT3 naar Windows knallen alleen voor een Freelancer server?Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 16:26:
[...]
ik heb eens ff rondgezocht maar er zijn geen linux binaries...Microsoft game hè...
Is het niet mogelijk om je server te reconfiggen naar windows?