hmm.. die bovenste mag z'n neus wel eens snuiten 
wat is het eigenlijk?
wat is het eigenlijk?
[ Voor 25% gewijzigd door WJP op 28-02-2004 08:57 ]
Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED
Ik lanceer op die pic heel snel achter elkaar met 1, 2, 3 en 4 lancer missiles.WJP schreef op 28 februari 2004 @ 08:56:
hmm.. die bovenste mag z'n neus wel eens snuiten
wat is het eigenlijk?
[ Voor 3% gewijzigd door Paniohitus op 28-02-2004 18:24 ]
BF1: Don-Panio
C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8
Verwijderd
W00t.. vet pimpin' kleurtjes!shuogg schreef op 02 maart 2004 @ 10:20:
[afbeelding]
Weer even een leuke screenshot van een van de nieuwe systems
Features are gonna be impressive! Met zowel fighters als cap-size schepen vliegen zonder trade lanes of Jump Gates -- Instead: WARP DRIVE. Ik ben benieuwd of ze dat gaat lukken, evenals enkele andere elementen die ze erin willen bouwen. Ik wacht dus met spanning op de eerste screenies!StarTrek : Total Conversion AKA ST:TC
The Goal of this mod is to completley convert the Freelancer Multiplayer universe into a fully playable Star Trek Universe.
the 4 playable races will be
Liberty >> Federation
Rhienland >> Klingon
Kusari >> Romulan
Britonians >> Cardassians
New Race BORG (top level race see below)
Ferengi Maruaders (pirates)
+ other pirate factions
Pirate Factions for each main faction, the names of which are still being decided up - be sure to post your ideas.
there will be other races in other systems including:
Ferengi Pirates - Similar to junkers and other pirates of the FL universe.
Borg Space (ultra high level area - you dont want to go in here alone!)
TTM (The True Marqui) a new group of the most elite Marqui, with new technology and a new sponsor (the dominion). They hate the federation.
RFR Romulan Freedom Rebels - A group of extreme romulans that do not like the idea of the romulans allying themselves with anyone!
KLR - Klingon Last Right - An assasin group of warriors that are a bit unatuhoradox. They kill anyone, and everyone, they are paid to kill.
-other changes-
All the systems will be renamed, all planets will be renamed, all jumpgates and existing sytems will be made use of.
Multiple Warp Drives included ranging from Warp 5 , Warp 7, Warp 9 and Warp 9.9 + NPC engine for 8472, to provide for exciting warp chases.
A multitude of weapons including numerous beam, Pulse, Missile (including photons and quantum) + others.
New special items such as cloacking devices and transwarp drives will be in game.
New, trek, comodoties will exist in game be sure to post your ideas here for trek comodoties.
All ships will be capeable of warp.
Tradelanes have been removed.
All UI sounds will be replaced.
A new UI using 0LCARS interface will be present.
Music in all areas of the universe will be replaced, but will only be included as an option extra due to the size addition in MB's.
THE BORG
The Borg may well be playable - however! This is not for the faint of heart.
First you will have to gain the top level in the game, this is no easy task! This will take a great deal of time (but should also be alot of fun!) Once you haev attained ultimate power in your race you must, to appease to borg, attack every major race (including your own) to gain sufficient standing with the Borg to be allowed to enter their space. Once you have done this, and are in good enough aligment you may submit yourself for assimilation at a borg station where your current ship will be assimilated and you will be able to purchase a borg ship of your choseing.
Being a borg mean EVERYONE in the universe will hate you - forever. However you will have acces to the most powerfull ships, unless you happen to drop by 8472 ofcourse but thats another story.
GOAL FOR FIRST RELEASE OF ST:TC
V1.0
Renaming of all systems, planets and factions.
Changing of Liberty>>Federation
Changing of Rhinland>>Klingon
Changing of Kusari>>Romulan
Changing of Britonina>>Cardassian
Addition of new races and encounters
Bringing in of atleast X amount new playable ships fo each race
Feds - E.G. Fed runabout, Galaxy Class, Intrepid Class.
Romulan - E.G. Gladiator(thu11s), Warbird, Science ship
Klingon - E.G. Small B-O-P, K'Tinga Battlecruiser, Vor'Cha
Cardassian>> E.G. Todaki, Cargotransport, Galor,
Phasers
photon torpdoes
quantum torpedoes
+ equivelent for all other factions.
We will also attempt to include as much of what was stated up as possible.
The models for the new ships are top of the range, crem de la crem, models created by the comunities best artists.
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
[ Voor 90% gewijzigd door shuogg op 02-03-2004 22:22 ]
[ Voor 11% gewijzigd door RKD op 03-03-2004 22:11 ]
[ Voor 28% gewijzigd door Rafe op 03-03-2004 22:04 ]
Battle.net Spud#2543
Dat is in de uiteindelijke versie niet zo hoor dit is nu alleen even voor het testen en dergelijke.WJP schreef op 03 maart 2004 @ 22:31:
hmm.. hebben jullie cruse op 800 gezet?
is dat niet een beetje veel? of gaat het wel.
[ Voor 16% gewijzigd door RKD op 04-03-2004 18:22 ]
To Beezze or not to Beezze
5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14
Warp drive als een 2000 cruise engine is leuk, maar je kan nog steeds niet tussen systems warpen.shuogg schreef op 02 maart 2004 @ 22:09:
Warpdrive is heel makkelijk hoor, je bouwt gewoon de z (engine kill) om tot een hele snelle drive die 2k gaat ofzo en done. Zat ook in TNG 1.6 enzo. Gaat moeilijk worden een Star Trek mod goed te krijgen, je moet nl. altijd zorgen dat het getrouw is aan de serie (Ik zou de systems daarom ook helemaal nieuw bouwen, maar that's just my opinion)
Als je er mee naar andere systems kon had er wel gestaan "all jumpholes removed" ipv "all tradelanes removed"Stoney3K schreef op 04 maart 2004 @ 22:02:
[...]
Warp drive als een 2000 cruise engine is leuk, maar je kan nog steeds niet tussen systems warpen.
Hey een trinary system, da's weer zo'n run-of-the-mill Star Trek natuurfenomeen.shuogg schreef op 05 maart 2004 @ 10:50:
Weer 2 screenshots, eentje van het begin system (De bovenste)
En eentje van een van de medium level systems (qua niveau vergelijkbaar met Rheinland I guess in moeilijkheidsgraad van vijanden)
[afbeelding]
[afbeelding]
Als je bekijkt dat ze ook de GUI willen aanpassen in ST sfeer, zullen ze dat gegarandeerd ook kunnen.Preddie schreef op 05 maart 2004 @ 09:08:
Warpen gaat gewoon net zoals dat Shadowship in TNG. Echt niet anders hoor... (ik zou niet weten hoe). Je zou eventueel een tradelane effect kunnen maken als je zo snel gaat.... , maar meer zit er niet in.
Ik weet niet hoor, volgens mij zijn dit nog gewoon plannen. Je kan namelijk de game niet decompilen zonder de SDK's. Andere mod's hadden dat al lang gedaan als dat zou kunnen.Stoney3K schreef op 06 maart 2004 @ 00:09:
[...]
Als je bekijkt dat ze ook de GUI willen aanpassen in ST sfeer, zullen ze dat gegarandeerd ook kunnen.
Ik vraag me af of je voor de GUI te wijzigen niet de hele game al moet decompilen. Het gaat iig meer worden dan een mod zoals TNG.
Tis en blijft een game heStoney3K schreef op 06 maart 2004 @ 00:07:
[...]
Hey een trinary system, da's weer zo'n run-of-the-mill Star Trek natuurfenomeen.
En dat warpen lukt ze niet, hebben ze gezegd op forums, ze willen nu jumphole/jumpgate effects aanpassen.Stoney3K schreef op 06 maart 2004 @ 00:09:
[...]
Als je bekijkt dat ze ook de GUI willen aanpassen in ST sfeer, zullen ze dat gegarandeerd ook kunnen.
Ik vraag me af of je voor de GUI te wijzigen niet de hele game al moet decompilen. Het gaat iig meer worden dan een mod zoals TNG.
[ Voor 89% gewijzigd door shuogg op 06-03-2004 10:46 ]
Is 3000
Iig geen public testserverPic_Art schreef op 07 maart 2004 @ 22:40:
maar is er een testserver?
[ Voor 21% gewijzigd door shuogg op 07-03-2004 23:27 ]
We hebben er voor de alpha tests 3Pic_Art schreef op 08 maart 2004 @ 19:04:
moet ik kijken of ik ergens een leuke testserver kan regelen?
[ Voor 17% gewijzigd door RKD op 08-03-2004 19:52 ]
Misschien soort scanner op je schip dat wanneer er een schip op je schiet met armed weapons en shields raised dat dan je warp uitgeschakeld wordt als ie binnen X afstand is?Preddie schreef op 03 maart 2004 @ 11:06:
... Er is ook een redelijke Star-Wars mod (Freeworlds), maar echt leuk is die niet. Ook de gevechten gaan er niet op voorruit als alle schepen Warp-Engine krijgen. ...
[ Voor 18% gewijzigd door Spockz op 08-03-2004 22:04 ]
Dat is een goed idee, maar niet te doen helaas. Dat soort dingen zijn hardcoded en kunnen niet veranderd worden. Als ik een thruster een soort "Thruster_time" kon geven (dus tijd voordat je kan thrusten op hogere snelheid) dan zou het wel kunnen. Het probleem is ook dat de Cruise 1 variable is. Je kan dus ook niet per engine instellen hoe snel de cruise kan zijn.Pic_Art schreef op 08 maart 2004 @ 22:03:
[...]
Misschien soort scanner op je schip dat wanneer er een schip op je schiet met armed weapons en shields raised dat dan je warp uitgeschakeld wordt als ie binnen X afstand is?
ik zal eens overleggen, maar hoeveel verkeer zal die gebruiken?
Als het lukt wordt het een quad Xeon 2.4 of 2.8 ghz met 2 gig ram. Al is het kutte dat ie linux draait. Is dat een probleem?
[ Voor 4% gewijzigd door Paniohitus op 09-03-2004 09:00 ]
Er zijn al wel mensen geweest die het geprobeerd hebben om het op Linux aan de gang te krijgen, alleen nog maar weinig succesvolle pogingen.Preddie schreef op 09 maart 2004 @ 08:59:
[...]
Dat is een goed idee, maar niet te doen helaas. Dat soort dingen zijn hardcoded en kunnen niet veranderd worden. Als ik een thruster een soort "Thruster_time" kon geven (dus tijd voordat je kan thrusten op hogere snelheid) dan zou het wel kunnen. Het probleem is ook dat de Cruise 1 variable is. Je kan dus ook niet per engine instellen hoe snel de cruise kan zijn.
Ik denk dat het zo'n 3kb/s per persoon moet hebben, dus voor 16 man wel zo'n 80 kb/s denk ik. Dus zo'n 48 kb/s upload zou voldoende moeten zijn denk ik. Of het ook op linux draait weet ik niet....
Nee hoorPic_Art schreef op 09 maart 2004 @ 14:53:
das kut RKD.
maar Preddie dat betekent dus dat een shuttle ook warp 9 heeft?
[ Voor 28% gewijzigd door Spockz op 09-03-2004 15:41 ]
a. Nee, bubble is niet doable zonder source codePic_Art schreef op 09 maart 2004 @ 15:40:
ah gelukkig, maar komen er dan ook echt warpbubbles zodat wanneer je met je shuttle op het dek of er net boven hangt ook met dezelfde snelheid gaat? Of soort docking iets, maar ja. Waarom worden er geen StarTrek spellen meer gemaakt? Behalve dan die shut-em ups?
Heb je de schaal van freelancer wel eens bekeken?Pic_Art schreef op 09 maart 2004 @ 16:11:
euh, grote logge starships?De Sovereign is groot maar wendbaar, ehm en ja die van de klingons en Romulans wat minder. Maar ik zou het echt leuk vinden als daar een soort mod van uit kan komen
[ Voor 27% gewijzigd door shuogg op 09-03-2004 17:05 ]
haha.. die klopt idd voor geen meter
Kom over 25 jaar maar terugPic_Art schreef op 09 maart 2004 @ 18:29:
heheh, lijkt me eiglijk wel leuk een 'echt' grote universe, en dat je dan gewoon alles op schaal maakt en uitgaat van een shuttle die 5 cm in mag nemen, krijg je lekker grote maps. Maar dan zou je ook moetn kunnen landen op bv een maan zonder atmospheer.
Doubt it, met goede graphics. Nah.Pic_Art schreef op 09 maart 2004 @ 22:17:
hoezo? is toch heus wel mogelijk nu?
'shuogg schreef op 09 maart 2004 @ 22:24:
[...]
Doubt it, met goede graphics. Nah.
Een goede game met dat concept maken gaat LANG duren.
Doelde meer op dat het nog lang gaat duren, als het al een goed uitvoerbaar concept is. Zowieso zal iedereen echt een flinke verbinding moeten hebben.Pic_Art schreef op 09 maart 2004 @ 23:36:
[...]
'
En whats the problem? Over HL2 hebben ze ook 5 jaar+ gedaan. En over 5+ jaar zijn de comps al wel iets verder.
Ik wil wel muziek maken maar meestal is het te somber. Maar misschien voor een Pirate system?
Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε
[ Voor 11% gewijzigd door shuogg op 14-03-2004 23:35 ]
[ Voor 6% gewijzigd door shuogg op 15-03-2004 15:07 ]
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Een eigen system maken is erg lastig. Met Freelancer Explorer is het wel te doen, maar je heb veel creativiteit nodig om een mooi system in elkaar te zetten.H3llsing schreef op 15 maart 2004 @ 16:00:
Ik zou trouwens best zelf een beetje willen modden aan een eigen mod voor mezelf leuke systemen bouwen..
Wat zijn de tools die jullie gebruiken om te modden ?
Ja met ons team van 40 man fixen we dat wel ff ;PSwitch schreef op 15 maart 2004 @ 20:07:
De screens zien er erg indrukwekkend uit!
Als jullie nou ook even de schaal wat aanpassen, en de hud wat minder groot maken heb je iets moois, zoals EVE
Verwijderd
Nog wel enkele weken, wat langer voor de gewone FL community. GoF server gaat zeg maar een soort beta test worden waar we elke keer bugs uithalen.WJP schreef op 24 maart 2004 @ 17:05:
ik zag dat jullie ook al op http://www.lancersreactor.com stonden
ik ben nog steeds benieuwd naar de mod...
weten jullie al ongeveer hoe lang het nog gaat duren?
Plus er komen wat speciale dingen voor de GoF server die GoT only zijnshuogg schreef op 24 maart 2004 @ 17:09:
[...]
Nog wel enkele weken, wat langer voor de gewone FL community. GoF server gaat zeg maar een soort beta test worden waar we elke keer bugs uithalen.
[ Voor 3% gewijzigd door Paniohitus op 28-03-2004 13:36 ]
Verwijderd
staan wel ergens in topic, en anders in het kanaal op de mirc-got server.Verwijderd schreef op 28 maart 2004 @ 14:01:
Ik heb net ook weer freelancer geinstaleerd, maar is er al een got server ofzo? en zo ja
staan er dan mods op die ik moet downloaden?
Battle.net Spud#2543
erg jammer....Preddie schreef op 28 maart 2004 @ 13:32:
En hier minder leuk nieuws vanaf de modders. Vanwege hevige concurentie http://www.lancersreactor.com/t/ gooien we de Mod op hold. Dat wil zeggen dat niet zeker weten of we ermee door gaan.
Als ze zelf niet meer modden dan moet er idd maar een 3rd party mod komen. Het eerlijkst lijkt me als we mogen stemmen... maar ik wacht af, het woord is aan de beheerder(s) van de GoF-server.WJP schreef op 28 maart 2004 @ 16:43:
[...]
erg jammer....
komt er dan misschien een andere mod op de server?
Who knows.WJP schreef op 28 maart 2004 @ 16:43:
[...]
erg jammer....
komt er dan misschien een andere mod op de server?
Tenzij we meer scripters en ook graag goede modellers krijgen kunnen we gewoon niet concurreren en spelen we zelf liever een mod als Ioncross Total War dan die van ons zelf, en dat lijkt me toch niet de bedoeling.beezze schreef op 28 maart 2004 @ 23:27:
Jongens.. geef het niet op zouk zegge..
Zolang gewerkt en iedereen ziet er naar uit, zoiets moetje niet opgeven.
Gewoon nog FF door pompen. Khoop dat jullie ermee doorgaan en ik ben denkk nie de eenigste. Want tot nu toe zien de screens er relaxt uit.
ik heb trouwens nog een beat voor je Preddie.. waar moetk 'm heen sturen? hijs echt heel relaxt (vind ik), je moet maar zien wat je ervan vind. Hij is precies 50 sec. is wel mooi.
maja waar moet ie heen? khoor het graag
mzl
10100111001
[ Voor 14% gewijzigd door shuogg op 10-04-2004 21:25 ]
[ Voor 21% gewijzigd door shuogg op 12-04-2004 21:15 ]
[ Voor 16% gewijzigd door shuogg op 13-04-2004 08:20 ]
Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.
10100111001
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq