geen idee.......... ikkrijg twee dingen te zien: Yahtzee en 555games .nl
Als je reload? Plug-in opnieuw installen?
Als je reload? Plug-in opnieuw installen?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 17% gewijzigd door Okyah op 27-04-2004 18:19 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Je hebt dus alles al weggegooid? Weird. Dan zou ik toch eens naar hardware/drivers kijken (m.n. geheugen en NIC).Okyah schreef op 27 april 2004 @ 18:11:
[rare zooi]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
[ Voor 74% gewijzigd door Okyah op 27-04-2004 20:49 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
[ Voor 6% gewijzigd door Shaidar op 27-04-2004 21:24 ]
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
Was idd een irritante bug in FF 0.8. Is er nu dacht ik uitgehaald en met FF 0.9 zal alles dus goed gaan.shaidar schreef op 27 april 2004 @ 21:22:
- M'n JPG's hebben een firefox icoontje gekregen, zonder me daarover te informeren tijdens de installatie? Zwaar minpunt.
Ben met je eens dat de Firefox installer beter mag, je kunt bv standaard ook geen locatie opgeven, allleen als je de Custum installatie selecteert.- Een Quicklaunch icon zonder iets te vragen? Even more minpunt...
Het is makkelijk om bijvoorbeeld als je aan het lezen bent al links op de achtergrond te laden. En straks staat je hele taakbalk vol met vensters. Via tabs bovenaan gaat wisselen veel makkelijker. Bijvoorbeeld met CTRL - 1 -- 9.- Ik snap niet waar dat tabbed browsen over gaat. Ik zie het nut er niet van in. Ik surf nu niet aangenamer of sneller dan met gewoon wat verschillende IE windows? Om het geheugengebruik moet ik het niet doen, komaan, met 1 Gb geheugen wat gaan neuzelen over geheugengebruik??
Dit kan ook aan de site van KBC liggen en niet aan FF, als die nl. alleen voor IE gemaakt is..- M'n KBC Online banking werkt niet meer. Heb werkelijk alles geprobeerd, en het werkt niét. Hij blijft steeds hangen op "transferring data from KBC online...
typ bovenin about:config in en dan bv. icon.- Hoe disable ik die idiote (en van sommige sites zéér lelijke) favicons? Ik vind er nergens iets over! whoa, dit was voor het lezen van dit topic .. 't is dan ook al groot eh! Niks gezegd dus
Bedoel je importeren van bookmarks? Je kunt volgensmij alleen hele files importeren. Of je moet het bestand dat IE geeft na exporteren gaan bewerken en sommige bookmarks verwijderen.- Importeren van hele folders tegelijk in FireFox? Ofwel heb ik het nog niet gevonden, ofwel is het niet mogelijk...
[ Voor 20% gewijzigd door Magic666 op 28-04-2004 16:20 ]
Anoniem: 78739
Alone at last
Just nostalgia and I
Daarin staat dat het browser-onafhankelijk is, maar ik heb die fout nog nooit gezien met een andere browser. Misschien komt het door de trage server op het werk, daar had ik met IE vaak dat er een lege pagina weergegeven werd (wat dus ook neerkomt op 'no data'
Het is inderdaad een schil omheen de core van IE, maar het werkt wel prettiger en je kan alles afstellen naar jouw eisen.Maar Avant Browser is zo te zien een eigen gemaakte schil over de core van internet explorer, met allerlei leuke features voor mn zusje maar ik zit er niet op te wachten. Alleen kun je me uitleggen wat je met bedoeld met "Gemakkelijker tabbed browsen dan FF"?
Ik denk dat die grijze balk een misplaatste banner is van bovenaan de pagina van het forum.Dat van die niet goed geladen CSS bestanden is mij nog niet gelukt en die grappige grijze block in beeld lijkt wel wat op een banner, kwa formaat dan.
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 78739 op 28-04-2004 19:24 ]
Even about:config doen en dan:Anoniem: 78739 schreef op 28 april 2004 @ 19:21:
Daarin staat dat het browser-onafhankelijk is, maar ik heb die fout nog nooit gezien met een andere browser. Misschien komt het door de trage server op het werk, daar had ik met IE vaak dat er een lege pagina weergegeven werd (wat dus ook neerkomt op 'no data')
1
| browser.xul.error_pages.enabled = true |
Rare vergelijking? Het zijn toch twee browsers? Of het nu van de grond af aan opgebouwd is of niet, het is het eindresultaat wat telt.ddc schreef op 28 april 2004 @ 19:28:
Inderdaad een rare vergelijking: avantbrowser (gewoon Internet Explorer dus) met Firefox. Avantbrowser is dus een totaal niet-innovatief product.
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 78739 op 28-04-2004 20:32 ]
Ik ben blij dat jij de perfect browser voor jezelf hebt gevonden. Mogen wij dan weer doorgaan met discuseren over onze favoriete browser, Firefox?Anoniem: 78739 schreef op 28 april 2004 @ 20:13:
blablabla Atvanced Browser blablabla
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell
Nja, onze favoriete browser....IorGie schreef op 28 april 2004 @ 20:55:
[...]
Ik ben blij dat jij de perfect browser voor jezelf hebt gevonden. Mogen wij dan weer doorgaan met discuseren over onze favoriete browser, Firefox?
[ Voor 30% gewijzigd door Okyah op 28-04-2004 21:00 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
Wel? Ik heb toch gezegd wat ik vind van Firefox?IorGie schreef op 28 april 2004 @ 20:55:
Dit topic heet "[Firefox 0.8] Wat vinden we er van?" Ik zie niet in waarom we hier een vergelijking moeten houden met een andere browser.
Nee, je loopt hier 12 voordelen van AB op te noemen. Ik zie niet wat dat met dit topic te maken heeft.Anoniem: 78739 schreef op 28 april 2004 @ 21:02:
Wel? Ik heb toch gezegd wat ik vind van Firefox?
Ik gebruik het op mijn werk, post hier mijn bevindingen erover en vertel daarbij wat ik beter vind aan een andere browser.
Toch niets mis mee?
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell
Hier mag je idd je bevindingen en problemen over FF posten. Het is alleen niet een topic over wat is de beste browser oid waar we voordelen van alle browsers gaan posten. Van mij mag je best vertellen wat je mist, maar FF is nou een ander soort browser dan AB. FF bestaat nl uit een basis browser die iedereen kan uitbreiden met de functionaliteit die jij wilt..Anoniem: 78739 schreef op 28 april 2004 @ 21:36:
Ik post gewoon mijn bevindingen over Firefox en over de browser die ik het meest gebruik. Ik mag toch tot de conclusie komen dat ik persoonlijk een andere browser prefereer?
Misschien zijn de eerder genoemde bugs verdwenen bij een volgende versie, dan zal ik de eerste zijn om die uit te proberen. Ik ben écht niet pro-dit of pro-dat.
Om tot een goede vergelijking te komen moét je met andere producten vergelijken. Het is hier geen fanclub of zo, we moeten gewoon onze bevindingen posten en kritisch zijn.
Avant Browser is geen browser, maar een schil om IE. Als je dus AB wil vergelijken met iets, dan moet je AB+IE vergelijken met Firefox. En probeer dat dan nog maar eens op een floppy te zetten: lukt niet. Fx is kleiner omdat IE onderdelen van Windows gebruikt.Anoniem: 78739 schreef op 28 april 2004 @ 20:13:
Magic666 schreef op 28 april 2004 @ 19:26
9 van de 10 hebben ADSL dus maakt de grootte niet uit
Ok, mij maakt het ook niet uit, maar er zijn nog veel mensen zonder breedbandverbinding en AB kan zelfs op een diskette
Your point? Als jij een skin wil die niet in AB zit, moet je die ook downloaden, net als in Fx. IMHO geen geldig argument dus.Anoniem: 78739 schreef op 28 april 2004 @ 20:13:
leuk, maar je gebruikt er maar 1, wil je wat anders dl je toch ff een andere skin
Een doorsnee-gebruiker wil niet alles apart downloaden en installeren. Bij AB kan je alles on-the-fly veranderen
Nee, want het is juist de kracht van Fx dat er zo weinig is geintegreerd. Alleen de hoognodige zaken zitten erin, de rest is eenvoudig via extensions te installeren. En in Fx 0.9 en 1.0 wordt alleen maar makkelijkerAnoniem: 78739 schreef op 28 april 2004 @ 20:13:
dat kon, zover ik weet, ook met de mousegestures?
Zit dat in FF geïntegreerd?
Is ook een extension voor.Anoniem: 78739 schreef op 28 april 2004 @ 20:13:
Mogelijkheid tot opslaan van geopende pagina's bij afsluiten
waarom zou je dat willen?
Je kan bijvoorbeeld alle topics die je volgt laten openstaan, wanneer je later je browser terug opent heb je alles meteen bij de hand
Als jij iets wil wat niet in AB zit heb je een probleem. Als jij iets wil wat niet in Fx zit, installeer je een extension (als die er is). Een klein maar belangrijk verschil.Anoniem: 78739 schreef op 28 april 2004 @ 20:13:
X extension instaleren
Nog een programma installeren?
Zie vorig argument dat Fx niet bedoeld is als all-in-one oplossing.Anoniem: 78739 schreef op 28 april 2004 @ 20:13:
adblock extension instaleren
En nog een extra programma installeren? Wat zit er in die 6.3 MB van FireFox dan verwerkt? Avant Browser heeft het allemaal standaard.
Het zou me niet verbazen als dat is aan te passen door het editen van wat CSS-files in je profile-dir.Anoniem: 78739 schreef op 28 april 2004 @ 20:13:
in je werkbalk horen alleen de nodige knoppen niet al die poespas!
Je kan natuurlijk ook enkel de nodige knoppen laten zien, maar in totaal zijn er veel meer mogelijkheden dan bij FF.
Ik gebruik onder andere:
-vorig en volgend venster
-nieuwe pagina
-alles sluiten behalve deze pagina
-alle pagina's naast of onder elkaar plaatsen
-link op de achtergrond openen
-...
In AB kan je ze ook plaatsen waar je wilt, in FF zijn de werk- en zoekbalk vergrendeld en kan je misschien 1 woordje typen in die zoekbalk
Het zijn geen fouten van Firefox. Het zijn fouten van de sites. Die sites volgen niet de standaarden van het W3C en dus kan er wat misgaan. Alle grote sites (illustere webshops die ik als FP Admin moet bezoeken niet meegerekend) die ik bezoek hebben geen enkel probleem in Fx. Ik zou dus graag goede voorbeelden zien van grote sites die het niet doen. Die fouten op GoT tellen niet mee, aangezien ik en velen met mij ze niet hebben.Anoniem: 78739 schreef op 28 april 2004 @ 20:13:
totaal geen last van verneukte websites met FF
Veel gebruikers wel. Ik wilde zonet nog wat checken en zag onderaan dit:
[afbeelding]
En hoe moet ik het volgende lezen? (zie ik nadat ik 1 van die thema's gedownload heb)
[afbeelding]
Bij FF heb ik in tekstvakken ook last van raar knipperende cursors en bij Hotmail zie ik op de plaats van de knoppen bovenaan een tekstcursor ipv een pijltje wanneer ik er overheen beweeg...
En dan zwijg ik nog over de verschillende andere fouten die in dit topic al de revue gepasseerd zijn.
Zou je dan ook een aantal bugs kunnen noemen? Ik ben er namelijk geen tegengekomen in je postAnoniem: 78739 schreef op 28 april 2004 @ 20:13:
Misschien moet Firefox nog wat groeien. Ik blijf het alleszins op de voet volgen en sta er zeker voor open wanneer het verbetert (lees: meer functionaliteit en minder bugs...)
Bedankt voor het vindenFlint schreef op 29 april 2004 @ 00:34:
Ik heb net een update van m'n theme geinstalleerd: Noia 2.0 Full. Woeiiiiii, die is echt supermooi! Echt een aanrader.
Bedankt voor de link
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Windows 98 (4/10)Magic666 schreef op 29 april 2004 @ 08:47:
Welk OS heb je?
[ Voor 47% gewijzigd door RSpliet op 29-04-2004 09:42 ]
Schaadt het niet, dan baat het niet
Das idd een hele mooie ja. Ik heb er ook ééntje voor mijn Thunderbirdje..Flint schreef op 29 april 2004 @ 00:34:
Ik heb net een update van m'n theme geinstalleerd: Noia 2.0 Full. Woeiiiiii, die is echt supermooi! Echt een aanrader.
Ik had dit probleem ook met m'n MX900 en heb het opgelost door een Toetsaanslag aan de knoppen toe te wijzen.shaidar schreef op 27 april 2004 @ 22:04:
thanks voor de reply
Had ook nog wat problemen met ingelogd blijven op sites .. maar dat is nu opgelost.
Alleen werkt de back/forward knop op m'n MX900 nog niet ... even verder zoeken
[ Voor 2% gewijzigd door yogy op 29-04-2004 21:53 . Reden: typo ]
Damn dat is een erg gave skin zeg!Br@m schreef op 29 april 2004 @ 17:45:
[...]
Das idd een hele mooie ja. Ik heb er ook ééntje voor mijn Thunderbirdje..
[afbeelding]
Ik vind dat Windows XP merkbaar trager is dan Windows 95, dus ik gebruik nog altijd Windows 95.rapture schreef op 29 april 2004 @ 22:10:
Ik vind dat Firefox merkbaar trager is dan Firebird, dus ik gebruik nog altijd firebird.
[ Voor 1% gewijzigd door Harm op 29-04-2004 22:12 . Reden: BTW ]
Die ga ik eens proberen, want ik krijg die meldingen van "no data" nogal vaakJake schreef op 28 april 2004 @ 19:40:
[...]
Even about:config doen en dan:
code:
1 browser.xul.error_pages.enabled = true
Dan zijn de pop-ups met 'no data' weg.
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Anoniem: 73385
Anoniem: 76427
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 76427 op 30-04-2004 09:10 ]
PSN: DutchTrickle PVoutput
Ik heb geen idee wat je bedoelt. Kun je het uitleggen met behulp van wat screenshots of linkjes?shaidar schreef op 01 mei 2004 @ 13:12:
In FireFox zie ik geen prentjes op GoT en andere fora als ze door een (img) (/img) tag omsloten zijn. Wel zie ik ze als ze door een (img) (/) tag omsloten zijn...
Is dat op te lossen??
Tools -> Web Features -> Vinkje weghalen bij "Load images for the orignating web only"shaidar schreef op 02 mei 2004 @ 11:05:
Zo ziet een willekeurige thread eruit in FF: http://www.damn.be/ff-got.jpg
En zo ziet ie eruit in IE: http://www.damn.be/ie-got.jpg
Maar die /IMG en / tags blijken willekeurig te zijn, soms wel soms niet prentjes in threads. Cache al leeggehaald, opties overlopen, refreshen helpt niet...
Programmer - an organism that turns coffee into software.
Dat vinkje staat uit, en er is geenenkel domein geblokkeerd...LuCarD schreef op 02 mei 2004 @ 11:20:
[...]
Tools -> Web Features -> Vinkje weghalen bij "Load images for the orignating web only"
Als dit niet werkt kijk dan even bij advanced of het domain niet geblokeerd staat.
Gebruik je nog extrensions ?shaidar schreef op 02 mei 2004 @ 11:55:
[...]
Dat vinkje staat uit, en er is geenenkel domein geblokkeerd...
[ Voor 19% gewijzigd door LuCarD op 02-05-2004 12:02 ]
Programmer - an organism that turns coffee into software.
Neen, alleen de "basis" FireFox installatie .. ga hem nu eens herinstalleren...LuCarD schreef op 02 mei 2004 @ 12:01:
[...]
Gebruik je nog extrensions ?
Zo ja welke?
Zo nee... Dan houd het helaas voor mij op... Misschien een reinstall van FF
Maak dan ook gelijk een nieuw profiel aan. (firefox.exe -p)shaidar schreef op 02 mei 2004 @ 12:07:
[...]
Neen, alleen de "basis" FireFox installatie .. ga hem nu eens herinstalleren...
Inderdaad erg handig. Alleen weet je hoe je de history van de statusbar snel kunt leegmaken. Het lukt nu alleen door ze een voor een weg te halen en Ctr+E werkt alleen voor het huidige venster in het volgende venster verschijnen ze weer.Maverick schreef op 30 april 2004 @ 11:55:
Ik ergerde me de hele tijd aan die nieuwe downloadmanager, op de een of andere manier laadt dat ding rete traag. Nu heb ik een vervanger gevoden, en ik moet zeggen hijs geweldig, dus ik moest em ff met jullie delenhttp://downloadstatusbar.mozdev.org/index.html
De downloads staan nu in de statusbar, erg handig, en je kunt precies instellen wanneer je ze wilt laten verschijnen/verdwijnen. een aanradertje.
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
hm, ik gebruik maar 1 venster, maar je kunt ze bij de prefs automatisch laten verdwijnen na een tijdje, of op de balk klikken en dan remove allJånnis schreef op 02 mei 2004 @ 14:22:
[...]
Inderdaad erg handig. Alleen weet je hoe je de history van de statusbar snel kunt leegmaken. Het lukt nu alleen door ze een voor een weg te halen en Ctr+E werkt alleen voor het huidige venster in het volgende venster verschijnen ze weer.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Dat plaatjesprobleem is opgelost in de nightlies en dus in 0.9 en 1.0. Dat geheugengebruik is relatief hoog inderdaad, maar misschien dat daar voor 1.0 nog wat aan gaat gebeuren. Hoog geheugengebruik hoeft trouwens an sich niet erg te zijn. Als je daardoor merkt dat performance elders terugloopt wel natuurlijk, maar als dat niet het geval is dan zou ik me niet echt drukmaken over het hoge geheugengebruik. Overigens, ook hier geldt weer dat je het geheugengebruik van iexplorer.exe niet moet vergelijken met firefox.exe omdat IE ook gebruikmaakt van andere Windows-onderdelen en daar dus ook geheugen van gebruikt.
[ Voor 5% gewijzigd door Harm op 02-05-2004 14:38 . Reden: BTW ]
Dat doen ze ook niet. Als zaken niet goed weer worden gegeven dan is dat een fout in de HTML van de site doordat er rare HTML gebruikt wordt in combinatie met vreemde CSS en misschien nog vreemdere JavaScript. Firefox doet uit zichzelf in ieder geval niets met ads, door middel van een extension kun je wel ads laten blokken though.cocico schreef op 02 mei 2004 @ 14:42:
Verder vind ik het niet zo nuttig dat op bv www.msn.be standaard sommige reclame's weggemoffeld zijn, pop-up blocker is oké, maar ga geen dingen uit een webpagina slopen!
Hmz, ik vind dat juist handig. Dan verandert tenminste niet de hele paginalyout weer als afbeeldingen nog aan het binnenkomen zijn. Maar goed, smaken verschillencocico schreef op 02 mei 2004 @ 14:42:
Verder vind ik de beeldopbouw niet zo mooi (als de foto's nog niet 'binnen' zijn, laat hij de contouren al zien met een icoontje erin + beschrijving van de foto...)
Yup, geen effect ... maar ik ga er straks nog wat aan knutselenHarm schreef op 02 mei 2004 @ 14:38:
[...]
@shaidar: heb je ook al een nieuw en schoon profiel geprobeerd?
Wat je ook eens moet proberen is om heel de map "/../Mozilla Firefox" weg te mikken en dan opnieuw Firefox installen. Eens kijken of het dan wel goed gaat.shaidar schreef op 02 mei 2004 @ 20:06:
[...]
Yup, geen effect ... maar ik ga er straks nog wat aan knutselen
[ Voor 19% gewijzigd door Br@m op 02-05-2004 20:12 ]
Aha dat zocht ik.Maverick schreef op 02 mei 2004 @ 14:29:
[...]
hm, ik gebruik maar 1 venster, maar je kunt ze bij de prefs automatisch laten verdwijnen na een tijdje, of op de balk klikken en dan remove all
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
[ Voor 3% gewijzigd door Brent op 03-05-2004 11:43 ]
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
[ Voor 12% gewijzigd door F_J_K op 03-05-2004 11:48 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
301SQN
Ik heb de laatste nightly nog niet (wel veel bugfixes vandaag trouwensgeforceddq schreef op 03 mei 2004 @ 21:11:
Ik heb nu de laatste nightly build van firefox maar ik zit hier met iets eigenaardigs.
Normaal tikte ik bijv in "google [insert zoekterm ;)]", maar als ik dat nu doe word ik meteen naar een of andere site gebracht.
Hoe kan ik dit oplossen ?
[ Voor 5% gewijzigd door Unverter op 03-05-2004 21:22 ]
* Maak een bookmarkgeforceddq schreef op 03 mei 2004 @ 21:11:
Ik heb nu de laatste nightly build van firefox maar ik zit hier met iets eigenaardigs.
Normaal tikte ik bijv in "google [insert zoekterm ;)]", maar als ik dat nu doe word ik meteen naar een of andere site gebracht.
Hoe kan ik dit oplossen ?
1
| http://www.google.com/search?q=%s&sourceid=mozilla-search&start=0&start=0&ie=utf-8&oe=utf-8 |
1
| http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?action=find&data%5Bsearchtype%5D=search&data%5Bposter%5D=%s#hitstart |
[ Voor 60% gewijzigd door Zpottr op 03-05-2004 21:34 ]
Zoef
Geweldig, dat scheelt weer heel wat uitleggenHarm schreef op 03 mei 2004 @ 21:28:
Die feature is de Smart Key Words-feature en daaraan is in de nightlies wat gewijzigd ja. Meer daarover in deze blog: redemption in a blog -- New Firefox feature: add smart keywords from form fields..
Zoef
Het scheelt als je veel weblogs leest
Waarom het wiel opnieuw uitvinden, he?!Harm schreef op 03 mei 2004 @ 22:51:
[...]
Het scheelt als je veel weblogs leest, dan kun je doen alsof je heeeel slim bent terwijl je kennis gewoon ergens anders vandaan komt
.
- Ruud
probeer eens ftp://gebruikersnaam@ftp.servernaam.nl of (lekker onveilig) ftp://gebruikersnaam:wachtwoord@ftp.servernaam.nl. Wel gebruikersnaam vervangen door je eigen login en de goede ftp-server invullenPcFer schreef op 04 mei 2004 @ 17:39:
Ik gebruik deze browser nu ook een tijdje, maar ik heb nog een probleem met het inloggen op een ftp server. Als ik op een ftp server kom dan geeft hij meteen een fout: '530 password not accepted'. Ik denk dat hij meteen als anonymous wil inloggen, maar ik kan nergens instellingen hierover vinden. Weet iemand misschien waar ik dit in kan stellen?
[ Voor 18% gewijzigd door pasta op 04-05-2004 17:43 ]
Signature
Anoniem: 61797
Nee, want ik snap niet zo goed wat je bedoelt. Heb je een voorbeeld ofzo waar dit gebeurt?Anoniem: 61797 schreef op 06 mei 2004 @ 19:32:
Sorry maar de topic is iets te lang om helemaal door te lezen, maar als ik bv op een forum een wallpaper zie, kan ik zeg maar niet naar links en naar rechts scrollen, alleen verticaal, weet iemand hoe ik dit verhelp ?
Anoniem: 61797
Ik snap wat er gebeurd, maar nog niet waarom je niet naar links/rechts kunt schuivenAnoniem: 61797 schreef op 06 mei 2004 @ 20:10:
eeehm bij alle sites waarbij de site (of het plaatje) breder is dan mijn desktop, normaal als dat gebeurt kun je ook, horizontaal scrollen, (in de browser) bij mij lukt dat niet.
Probeer dan maar eens een nieuw profiel
Installeer dan toch maar eens Firefox 0.8 - of wacht enkele weken en installeer 0.9 - want daarin is je probleem volgens mij opgelost.Sybr_E-N schreef op 06 mei 2004 @ 20:21:
Ik ben nu al een tijdje bezig geweest met Firebird (ja 0.7). Maar ik loop nu tegen iets uitermate iritants aan namelijk het volgende:
Als ik in mijn huidige tab-blad een pagina open en dan met de muis klik op een HTML form element, in de richting van een invul formulier (dropdown-box ed.). Dan heeft dat element de huidige focus maw je ziet dan z'n stippellijn eromheen. Als ik nu met de muis op een ander tabblad klik, dus een andere pagina zie, en daarna weer terug ga naar die tab met het invulformulier dan is dat form element niet meer geselecteerd en moet ik het weer handmatig selecteren.
Dit verschijnsel treed niet op wanneer ik switch van window. (Stel je voor ik klik op mijn taakbalk winamp aan ofzo en daarna weer terug ga naar Firebird). Dan is dat element nog steeds geselecteerd en kan ik doorgaan met dat waar ik mee bezig was.
Via tab jump ik altijd naar het volgende form-element, vooral handig als je een database aan het vullen bent. Maar treed dit verschijnsel ook op in de huidige versies van Firefox?
Heb je toevallig een theme dat niet compatble is? Gebruik de standaard theme eens.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq