Nog even over die intel interne mini PCI 54G kaart. Ik heb begrepen van de laptopper dat ze de hardware wel hebben. Maar ze hebben geen drivers voor deze kaart. En daar zitten ze nu op te wachten voordat ze deze kaart gaan leveren!
Anoniem: 99216
demmit, krijg net bericht dat dus de laptop asusm6n 1.6 (de-laptopper.nl) pas next week binnenkomt. ga naar de 5 weken levertijd
..... vinden jullie deze levertijd niet al iets te lang... kzou eigenlijks iets van meer service willen hebben of korting krijgE 
kdenk dat ik vast niet de enigste ben,,wat vinden jullie?

kdenk dat ik vast niet de enigste ben,,wat vinden jullie?
5 weken, ze zouden dinsdag/woensdag binnenkomen toch?
Nou, als het waar is ga ik dus ook naar mijn vijfde week wachtijd
Wat ik vooral zo slecht vind van de-laptopper is de communicatie, als ze hun wachtende klanten nou eens wat vaker de status doorgeven. Scheelt hun een hoop telefoontjes.
Kan je ook vertellen waarom het nu nog een week langer duurt?
Nou, als het waar is ga ik dus ook naar mijn vijfde week wachtijd
Wat ik vooral zo slecht vind van de-laptopper is de communicatie, als ze hun wachtende klanten nou eens wat vaker de status doorgeven. Scheelt hun een hoop telefoontjes.
Kan je ook vertellen waarom het nu nog een week langer duurt?
ik heb die lui een poepbrief geschreven waarin ik vertel dat mijn vertrouwen elke week daald....en heb gevraagd een regeling te maken omdat ik al tijden wacht...
Nee,weet niet waarom we weer een week moeten w8en..demmit,die endeldarmtoeristen
..hoe moelijk is het nou om voor je klanten op te komen...denk niet dat ik volgende week 8er mij asusje zit....ben benieuwd,andes ga ik het aan de klok hange..... 
het klotest is dat me mailen dat ze diezelde week de asus nog verw8en...
mensen die dit ook vinde,moeten maares een klachtenbrief naar hun mailen. Wie weet maken ze met ons een regeling. Mail me als je mij verstuurde mail wilt hebbe.
Nee,weet niet waarom we weer een week moeten w8en..demmit,die endeldarmtoeristen

het klotest is dat me mailen dat ze diezelde week de asus nog verw8en...
mensen die dit ook vinde,moeten maares een klachtenbrief naar hun mailen. Wie weet maken ze met ons een regeling. Mail me als je mij verstuurde mail wilt hebbe.
Anoniem: 106263
Crappy thing is: we zijn wel haast verplicht om onze laptop in .nl te halen.titan_pi8 schreef op 24 februari 2004 @ 11:53:
Ik ga deze laptop deze week kopen, ik vind het alleen jammer dat de garantie van Asus niet geldig is in België
Dit kreeg ik als reactie van de lokale computerboer op mijn mail dat hun prijzen zo vreselijk hoog lagen:
Voor de nieuwsgierigen: de goedkoopste zaak hier ligt nog gemiddelt € 300 hoger dan de laptopper.Beste Rob,
Deze modellen kan ik niet aankopen zonder Windows licentie. Ook de prijs
ligt in Nederland lager dan in België voor deze modellen.
Groeten,
Roel
Voor dat geld rij ik wel 30 x naar de laptopper!
titan_pi8, waar woon je ergens btw, mss kunne we iets regelen
(Ik ga via hamont, soerendonk, maarheeze, eindhoven, hertogenbos etc)
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 106263 op 26-02-2004 12:18 ]
Pfff wat hoor ik nou....zeggen ze nu weer dat volgende week de m6000n binnen komt! Ik had nog zo hoop dat ze deze week zouden binnen komen.
Wachten jullie al 5 weken ik dacht dat ik met mij 2,5 week al lang zat te wachten!
Maar gelukkig houden we elkaar dan maar op de hoogte van wat de status is. Want ik zit ook elke dag van zullen ze binnen zijn ? effe bellen.....maar ik had dus gisteren gebeld en toen hadden ze nog zo iets van morgen komen er weer een aantal m6000n binnnen. Niet dus...
Trouwens hebben ze de m6000bn wel op voorraad ? Of zijn daar ook levering probleempjes mee
Wachten jullie al 5 weken ik dacht dat ik met mij 2,5 week al lang zat te wachten!
Maar gelukkig houden we elkaar dan maar op de hoogte van wat de status is. Want ik zit ook elke dag van zullen ze binnen zijn ? effe bellen.....maar ik had dus gisteren gebeld en toen hadden ze nog zo iets van morgen komen er weer een aantal m6000n binnnen. Niet dus...
Trouwens hebben ze de m6000bn wel op voorraad ? Of zijn daar ook levering probleempjes mee

Is er trouwens niks bekend waarom het zo slecht met de levering gaat? Ligt het aan Asus, of haalt de-laptopper ze niet bij de juiste leverancier?
Ik weet het niet, aragorn.nl heeft ze op voorraad, als ik het goed heb begrepen, ook de volgende De-Laptopper.nl niet leverbare WSXGA+ versie. Ik snap het alleen niet helemaal: hoe kan De Laptopper er nou niet aan komen terwijl ze volgens Aragorn.nl deze week binnenkomen? Of wachten ze op dezelfde serie laptops? Wat me ook weer sterk is aangezien Aragorn die WSXGA+ versies blijkbaar wel kan krijgen
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Deze mail had ik afgelopen week van ze gehad. En daar staat dus in dat ze deze week dinsdag of woensdag weer binnen komen! Niet dus! En ik had nog woensdag een mail verzonden met de vraag of ze binnen zijn. Toen kreeg ik te horen van 90% zeker komen ze morgen binnnen..... En nu hoor ik van andere hier dat ze volgende week weer binnen moet komen !?
Sinds enige tijd heeft u de Asus M6000N bij ons in bestelling staan. In tegenstelling tot eerdere berichten, is dit model helaas nog steeds niet binnen gekomen; sterker nog: ze staan al 2 weken vast bij de douane. Er schijnen wat problemen te zijn, waardoor haast alle Asus notebooks vast staan en daardoor dus voorlopig niet leverbaar.
Wij vinden dit een zeer kwalijke zaak en het spijt ons dat we uw bestelling nog steeds niet uit hebben kunnen leveren. Via een ander inkoop kanaal krijgen we echter vandaag toch weer een flink aantal Asus notebooks geleverd, echter zonder de M6000N. Deze verwachten we volgende week dinsdag of woensdag weer binnen via datzelfde kanaal.
Sinds enige tijd heeft u de Asus M6000N bij ons in bestelling staan. In tegenstelling tot eerdere berichten, is dit model helaas nog steeds niet binnen gekomen; sterker nog: ze staan al 2 weken vast bij de douane. Er schijnen wat problemen te zijn, waardoor haast alle Asus notebooks vast staan en daardoor dus voorlopig niet leverbaar.
Wij vinden dit een zeer kwalijke zaak en het spijt ons dat we uw bestelling nog steeds niet uit hebben kunnen leveren. Via een ander inkoop kanaal krijgen we echter vandaag toch weer een flink aantal Asus notebooks geleverd, echter zonder de M6000N. Deze verwachten we volgende week dinsdag of woensdag weer binnen via datzelfde kanaal.
Ik betwijfel of zij wel de WSXGA+ kunnen leveren. Hij staat in ieder geval niet op de website. Op hun website staat in de artikelomschrijving "Beeldscherm 15,4" SXGA+ (16:10 Widescreen)", wat mijn vertrouwen in zo'n bedrijf niet ten goede komt SXGA+ en widescreenGrrrrrene schreef op 26 februari 2004 @ 13:32:
Ik weet het niet, aragorn.nl heeft ze op voorraad, als ik het goed heb begrepen, ook de volgende De-Laptopper.nl niet leverbare WSXGA+ versie. Ik snap het alleen niet helemaal: hoe kan De Laptopper er nou niet aan komen terwijl ze volgens Aragorn.nl deze week binnenkomen? Of wachten ze op dezelfde serie laptops? Wat me ook weer sterk is aangezien Aragorn die WSXGA+ versies blijkbaar wel kan krijgen![]()
![]()
Communicatie met de laptopper verloopt wat mij betreft altijd prima. Heb de M6000N net besteld, dus ik hoop dat ie volgende week geleverd wordt. M'n vriendin heeft er al een en ik moet zeggen
M6N 1,7 Banias M10 1024MB Travelstar 7K60 IPW2100 Combi en nu ook MacBook C2D 2,0Ghz 2048MB
Mjah, WSXGA+ is natuurlijk breedbeeld SXGA+, dus ik snap het opzich wel. 1 andere user een paar pagina's terug had wel antwoord gekregen dat het echt 1680x1050 was...
Ik woon in Neerpelt, kort bij Hamont dus. Maar voor em te gaan halen hoeft niet want ik heb hem al besteld met levering aan huis.Anoniem: 106263 schreef op 26 februari 2004 @ 12:11:
titan_pi8, waar woon je ergens btw, mss kunne we iets regelen
(Ik ga via hamont, soerendonk, maarheeze, eindhoven, hertogenbos etc)
Mmh een weekje wachten dus, dat is voor mij natuurlijk geen lange levertijd maar ik vind het wel erg euhm jammer
Tja, ik weet het niet hoor. Op de website staan er twee te koop, waarvan in ieder geval één 15,1" SXGA+ is, dus niet widescreen. Bij de andere worden verder geen specs genoemd. Ik kan me echter voorstellen dat je zenuwachtig wordt van de laptopper als er mensen zijn die al 5 weken
wachten.

M6N 1,7 Banias M10 1024MB Travelstar 7K60 IPW2100 Combi en nu ook MacBook C2D 2,0Ghz 2048MB
Anoniem: 68859
Aangezien er inmiddels zeer veel "gedupeerden" zijn die zitten te wachten op een Asus M6000N of S5200N, lijkt het ons handig een update te geven wat de status en oorzaak van dit probleem is.
Ongeveer 3 weken geleden zijn deze modellen in Nederland aangekomen, echter door de douane vast gezet. Waarom is niet precies duidelijk, maar alle containers met Asus goederen worden apart gehouden en niet uitgeleverd aan de distributeurs. Gevolg is dat alle distributeurs inmiddels zonder voorraad zitten waardoor geen enkele reseller op dit moment Asus notebooks uit kan leveren (Mocht je er een tegenkomen voor een goede prijs, dan horen we dat graag!). Helaas is er ook nog geen enkele duidelijkheid wanneer die containers nu vrij gegeven zullen worden (zijn er inmiddels al behoolijk wat). Zelfs advocaten zijn bezig om de goederen vrij te krijgen, maar dat kan nog wel een tijdje gaan duren.
Nederland was als eerste aan de beurt, de rest van Europa merkt het nu ook en zal ook zonder voorraden komen te zitten.
We hebben via een ander inkoop kanaal een aantal toezeggingen gekregen, echter die zijn helaas niet waargemaakt. Spijtig genoeg hebben wij ook onze klanten die toezegging gedaan, welke we nu niet waar kunnen maken.
Omdat er nog steeds veel onduidelijk is, het volgende:
We proberen iedereen zo goed mogelijk op de hoogte te houden wat de huidige status is; hetzij telefonisch hetzij via e-mail
Iedereen zal een compensatie krijgen voor het lange wachten; dat kan qua prijs zijn, maar ook qua specificatie of extra accessoire
Klanten die vooruit betaald hebben, kunnen gewoon het geld retour krijgen, totdat de notebooks weer beschikbaar zijn
Tot slot: blijf aub niet elke dag bellen! Zodra er nieuws is, nemen we direct contact op om een en ander weer door te nemen.
Onze excuses voor deze enorme vertraging. Uiteraard is dit niet de normale manier van werken maar we hopen dat iedereen nog wat geduld op kan brengen om dit mooie apparaat alsnog in ontvangst te kunnen nemen!
ps De M6000-BN is absoluut niet leverbaar in Nederland met WSXGA+! Anders hadden we die al lang in ons assortiment gehad.
De Laptopper
Ongeveer 3 weken geleden zijn deze modellen in Nederland aangekomen, echter door de douane vast gezet. Waarom is niet precies duidelijk, maar alle containers met Asus goederen worden apart gehouden en niet uitgeleverd aan de distributeurs. Gevolg is dat alle distributeurs inmiddels zonder voorraad zitten waardoor geen enkele reseller op dit moment Asus notebooks uit kan leveren (Mocht je er een tegenkomen voor een goede prijs, dan horen we dat graag!). Helaas is er ook nog geen enkele duidelijkheid wanneer die containers nu vrij gegeven zullen worden (zijn er inmiddels al behoolijk wat). Zelfs advocaten zijn bezig om de goederen vrij te krijgen, maar dat kan nog wel een tijdje gaan duren.
Nederland was als eerste aan de beurt, de rest van Europa merkt het nu ook en zal ook zonder voorraden komen te zitten.
We hebben via een ander inkoop kanaal een aantal toezeggingen gekregen, echter die zijn helaas niet waargemaakt. Spijtig genoeg hebben wij ook onze klanten die toezegging gedaan, welke we nu niet waar kunnen maken.
Omdat er nog steeds veel onduidelijk is, het volgende:
We proberen iedereen zo goed mogelijk op de hoogte te houden wat de huidige status is; hetzij telefonisch hetzij via e-mail
Iedereen zal een compensatie krijgen voor het lange wachten; dat kan qua prijs zijn, maar ook qua specificatie of extra accessoire
Klanten die vooruit betaald hebben, kunnen gewoon het geld retour krijgen, totdat de notebooks weer beschikbaar zijn
Tot slot: blijf aub niet elke dag bellen! Zodra er nieuws is, nemen we direct contact op om een en ander weer door te nemen.
Onze excuses voor deze enorme vertraging. Uiteraard is dit niet de normale manier van werken maar we hopen dat iedereen nog wat geduld op kan brengen om dit mooie apparaat alsnog in ontvangst te kunnen nemen!
ps De M6000-BN is absoluut niet leverbaar in Nederland met WSXGA+! Anders hadden we die al lang in ons assortiment gehad.
De Laptopper
[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 68859 op 26-02-2004 14:22 . Reden: Is uiteraard niet onze normale manier van werken! ]
Euhm, dan moet je toch ff beter leren zoeken, als ik zoek op de website onder Asus notebooks, zie ik 3 M6000N laptops, 1 widescreen (De bovenste, 16:10, SXGA+, zal dus wel WSXGA+ zijn, wat ook al eerder in dit topic gezegd is) voor 1599 euro en 1 4:3 met SXGA+ resolutie voor 1839 euro. Wel wazig trouwens dat die non-widescreen duurder is dan de widescreen versie, daarom denk ik ook dat het een foutje op de website is, maar goed, ze beweren echt dat het eem WSXGA+ versie is.MDadm schreef op 26 februari 2004 @ 14:17:
Tja, ik weet het niet hoor. Op de website staan er twee te koop, waarvan in ieder geval één 15,1" SXGA+ is, dus niet widescreen. Bij de andere worden verder geen specs genoemd. Ik kan me echter voorstellen dat je zenuwachtig wordt van de laptopper als er mensen zijn die al 5 wekenwachten.
Dan snap ik er helemaal niks meer van. Dan lult Aragorn Computers uit hun nekAnoniem: 68859 schreef op 26 februari 2004 @ 14:20:
Anyway:
Tsja, ik heb hier toch echt een .pdf met een offerte voor die laptop (WSXGA+ scherm, 1,4GHz centrino, 40GB HD, 512MB geheugen...) in mijn mailbox liggen voor, jawel, 1599 euro. Ik weet ook niet helemaal hoe je die prijzen moet lezen, of je de prijs onder de specs moet zien als de prijs van het artikel, of zoals jij doet boven de specs. Maar goed, die offerte heb ik dus, alleen erg vreemd dat ze een laptop aanbieden die niet leverbaar isMDadm schreef op 26 februari 2004 @ 14:29:
[...]
Toch even reply-en. Degene die jij als WSXGA+ noemt (1e van jouw 3) is niet geprijsd, maar lijkt meer een algemeen overzichtje. De 2e in rij is €1599, de 3e (zonder specs maar met wat toevoegingen op de 2e) is €1839. Dus helaas echt geen WSXGA+ in de rij.})

Edit: Mocht je geïnteresseerd zijn of me niet geloven: ik mail hem met alle plezier door
[ Voor 43% gewijzigd door Grrrrrene op 26-02-2004 14:33 ]
Zie je wel, uitstekende communicatie skillsAnoniem: 68859 schreef op 26 februari 2004 @ 14:20:
Aangezien er inmiddels zeer veel "gedupeerden" zijn die zitten te wachten op een Asus M6000N of S5200N, lijkt het ons handig een update te geven wat de status en oorzaak van dit probleem is.
................. etc.
De Laptopper
Ehhh, taiwan, ehhh SARS, ehhh vogelgriep, ehhh desinfectie
Ben ook benieuwd waarom dat is. Neem aan dat het niet zomaar is dat alles van Asus wordt tegengehouden! Het enige dat ik kan bedenken dat hem het zit in de belastingsfeer cq afdracht van imprtheffingen of iets dergelijks.Anoniem: 68859 schreef op 26 februari 2004 @ 14:20:
Een lang aannemelijk verhaal van de-laptopper
De korting of extra accessoire klinkt ook goed voor de gedupeerden.
Maar ben nu toch wel echt benieuwd wat er aan de hand is! (de laptopper natuurlijk ook)
Toch even reply-en. Degene die jij als WSXGA+ noemt (1e van jouw 3) is niet geprijsd, maar lijkt meer een algemeen overzichtje. De 2e in rij is €1599, de 3e (zonder specs maar met wat toevoegingen op de 2e) is €1839. Dus helaas echt geen WSXGA+ in de rij.Grrrrrene schreef op 26 februari 2004 @ 14:24:
[...]
Euhm, dan moet je toch ff beter leren zoeken, als ik zoek op de website onder Asus notebooks, zie ik 3 M6000N laptops, 1 widescreen (De bovenste, 16:10, SXGA+, zal dus wel WSXGA+ zijn, wat ook al eerder in dit topic gezegd is) voor 1599 euro en 1 4:3 met SXGA+ resolutie voor 1839 euro. Wel wazig trouwens dat die non-widescreen duurder is dan de widescreen versie, daarom denk ik ook dat het een foutje op de website is, maar goed, ze beweren echt dat het eem WSXGA+ versie is.
MDadm: je hebt mail op je xs4all account 
Weet je wat het is: 2 winkels roepen allebei hard dat de ander lult, dus Aragorn roept dat De Laptopper ongelijk heeft, want zij hebben wel het WSXGA+ scherm en De Laptopper roept dat Aragorn onmogelijk dat scherm kan hebben, aangezien het in Europa/Nederland niet leverbaar is. In Duitsland heb ik ook enkele webshops gezien met WSXGA+ schermen, maar of ze op voorraad waren, weet ik niet.
Als klant weet je gewoon niet meer wie je moet geloven en zolang Aragorn.nl me als reactie op mijn 2 vragen (heeft u echt een WSXGA+ scherm en kan er een 60GB 7200rpm schijf in) enkel een offerte voor de laptop op hun website stuurt, kan ik er ook niks mee
Ik wil jullie best geloven, van de laptopper, maar het is jullie woord tegen dat van Aragorn. Ik heb alleen geen zin om op de gok een laptop bij hun te bestellen en gezien mijn goede ervaringen met de laptopper koop ik het liefst daar, service is daar altijd goed geweest
Weet je wat het is: 2 winkels roepen allebei hard dat de ander lult, dus Aragorn roept dat De Laptopper ongelijk heeft, want zij hebben wel het WSXGA+ scherm en De Laptopper roept dat Aragorn onmogelijk dat scherm kan hebben, aangezien het in Europa/Nederland niet leverbaar is. In Duitsland heb ik ook enkele webshops gezien met WSXGA+ schermen, maar of ze op voorraad waren, weet ik niet.
Als klant weet je gewoon niet meer wie je moet geloven en zolang Aragorn.nl me als reactie op mijn 2 vragen (heeft u echt een WSXGA+ scherm en kan er een 60GB 7200rpm schijf in) enkel een offerte voor de laptop op hun website stuurt, kan ik er ook niks mee
[ Voor 92% gewijzigd door Grrrrrene op 26-02-2004 14:40 ]
Waar dan
Tja, wat even naar huis fietsen voor delay geeft in reply-en
Ik vind het prima hoor, maar je moet toegeven, overzichtelijk is anders.
Zit nu ook al weer een tijdje te wachten op de levering, weet nu ook waarom er niet op rekening mocht worden gekocht. Maarja, ik ga er maar vanuit dat het geld niet plotseling verdwenen is, maar als bedrijf zijnde heb ik nog niet veel vertrouwen gekregen in de-laptopper, als ze mij nu gewoon een status konden geven op een normale wijze in plaats van dat ik het via een Forum moest lezen zou ook al een beter vertrouwen geven.
Hoop dat ze me iets leuks als extra kunnen bieden, misschien wel een Intel 2200BG kaartje:-)
Hoop dat ze me iets leuks als extra kunnen bieden, misschien wel een Intel 2200BG kaartje:-)
Je inbox?
Nee, overzichtelijk is het zeker niet, ik weet het dus ook niet 100% zeker, maar nu heb ik dus wel een offerte liggen voor een Asus M6000N met 15,4" SXGA+ scherm (weer dat vage breedbeeld scherm met 4:3 resolutie) voor 1599. Ik hoop dat ze dit keer wel m'n mail goed lezen, anders heb ik morgen weer zo'n offerte liggenTja, wat even naar huis fietsen voor delay geeft in reply-en
Ik vind het prima hoor, maar je moet toegeven, overzichtelijk is anders.
Een typfoutje is zo gemaakt, daarom geloof ik het voorlopig gewoon niet, tot ik persoonlijk door hun bevestigd heb dat het er wel een is. En naar het commentaar van De Laptopper hier kijkend verwacht ik dat het een WXGA is
Edit: Die mail heb ik BTW naar je registratieadres gestuurd
[ Voor 4% gewijzigd door Grrrrrene op 26-02-2004 16:03 ]
Met driversThe_Light schreef op 26 februari 2004 @ 15:47:
Edit: Zie twee posts verder

[ Voor 8% gewijzigd door MDadm op 26-02-2004 16:21 ]
[quote]Grrrrrene schreef op 26 februari 2004 @ 16:02:
[...]
Je inbox?
[...]
Zie ook http://www.xs4all.nl/nieuws/storingen/showreport.php3?id=799
Toch snap ik niet hoe je aan dat adres komt
[...]
Je inbox?
[...]

edit:
Enlight me
Enlight me
[ Voor 13% gewijzigd door MDadm op 26-02-2004 16:10 . Reden: Prettig ]
OKEOKE,neem alles terug wat ik heb gezegd,desondanks moet het wel een degelijke compensatie zijn...
Ik heb ook een Intel Pro 2200 B/G wireless kaartje van intel (los gehaald bij de laptopper), en inmiddels ook drivers gevonden. zie mijn andere topic:
Intel Pro 2200 BG beschikbaarheid software/drivers
Intel Pro 2200 BG beschikbaarheid software/drivers
Toevallig een van die manne van Pelterlan?titan_pi8 schreef op 26 februari 2004 @ 14:12:
[...]
Ik woon in Neerpelt, kort bij Hamont dus. Maar voor em te gaan halen hoeft niet want ik heb hem al besteld met levering aan huis.
If so, kom je naar de volgende lanwars?
Dan kan ik het laptopje eens irl zien
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 106263 op 26-02-2004 17:01 ]
Hey Tha_Wrecka
Dat is gaaf dat je de drivers heb gevonden voor die Intel Pro 2200 B/G wireless kaartje!
Ik weet dat de laptopper een paar dagen gelden behoorlijk op zoek was naar die driver! Voordat ze deze kaartje gingen verkopen moesten ze eerst de driver hebben. Maar nu zijn er geen M6000N
Maar gelukkig hebben we de driver
Dat is gaaf dat je de drivers heb gevonden voor die Intel Pro 2200 B/G wireless kaartje!
Ik weet dat de laptopper een paar dagen gelden behoorlijk op zoek was naar die driver! Voordat ze deze kaartje gingen verkopen moesten ze eerst de driver hebben. Maar nu zijn er geen M6000N
Maar gelukkig hebben we de driver
ja, waar zouden we zijn zonder de drivers
zouden zij ze ook al hebben? 
De Laptopper heeft het stukje tekst wat hierboven gepost is nu ook op zijn homepage gezet voor de niet-tweaker klanten.
Wat nou te weinig informatie?
De Laptopper heeft het stukje tekst wat hierboven gepost is nu ook op zijn homepage gezet voor de niet-tweaker klanten.
Wat nou te weinig informatie?

Tegen de tijd dat we de laptop ontvangen is het alweer veroudert en kunnen we voor hetzelfde bedrag een nieuwer en sneller model kopen
Nee is natuurlijk onzin, nou maar hopen dat het geen weken gaat duren voordat de Douane het zooitje vrij geeft.
Nee is natuurlijk onzin, nou maar hopen dat het geen weken gaat duren voordat de Douane het zooitje vrij geeft.
[quote]MDadm schreef op 26 februari 2004 @ 16:06:
Maar goed, die mail is dus niet aangekomen gok ik, heb ook niks terug gehad ofzo. Naja, zodra het weer werkt krijg je hem opnieuw, als je dat wil
Dat email adres heb ik uit de useradmin gehaald. Eigenlijk hoort dat niet, maar ik neem aan dat je er geen problemen mee hebt als ik je 1 keer 1 mailtje stuur om aan te tonen dat Aragorn beweert wel zo'n laptop te hebbenGrrrrrene schreef op 26 februari 2004 @ 16:02:
[...]
Je inbox?
[...]
edit:
Enlight me
Maar goed, die mail is dus niet aangekomen gok ik, heb ook niks terug gehad ofzo. Naja, zodra het weer werkt krijg je hem opnieuw, als je dat wil
Ben niet een van die mannen, maar ik ken Pelterlan wel. Een vriend van mij zit daarbij geloof ik. Ik denk niet dat ik naar die LAN kom, ik ben niet zo'n goed gamerAnoniem: 106263 schreef op 26 februari 2004 @ 17:00:
[...]
Toevallig een van die manne van Pelterlan?
If so, kom je naar de volgende lanwars?
Dan kan ik het laptopje eens irl zien
Ik vind het zelf nu wel jammer dat ik hem nergens in real life heb kunnen bekijken, geen enkele pc shop hier in de buurt heeft dit apparaat in stock...
[quote]Grrrrrene schreef op 26 februari 2004 @ 21:50:
Toe maar houdt in: stuur dat mailtje nog maar een keer
Machtsmisbruik, toe maar
Toe maar houdt in: stuur dat mailtje nog maar een keer
zit nu een m6000 te installeren,
maar ik zie nu een recovery partitie.
die kan toch wel weg? ik hoef al die asus standaard installaties niet
mag wegsharkzor schreef op 27 februari 2004 @ 14:27:
zit nu een m6000 te installeren,
Anoniem: 103559
Isd dit ook een pc als vervanger voor een desktop???
Dus hoe met spellen???
Groetjes Ruud
Dus hoe met spellen???
Groetjes Ruud
Hij is vooral bedoeld als mobiele PC, want zo'n centrino gaat gewoon erg lang door op de accu, is stil en koel, dus niet irritant en lekker op je schoot. Maar als desktop vervanger wil dit best goed eigenlijk, de benchmarks geven aan dat de snelheid vergelijkbaar is met desktop P4's van dik 2,5GHz, dus waarom niet? Zo'n Ati M10 is ook geen kinderachtig kaartje, zoals je aan de 3D mark benchies wel kunt zien.
Ik zou zeggen, kijk eens in de startpost voor dit soort info. Ik heb niets voor niets allerlei info daar neergezet.Anoniem: 103559 schreef op 27 februari 2004 @ 19:31:
Isd dit ook een pc als vervanger voor een desktop???
Dus hoe met spellen???
Groetjes Ruud
Kijk vooral naar de proc. vergelijkingtabel, de review van AnandTech over de M9600, en de harddisk review van Tom's Hardware.
Met die drie dingen moet je wel zelf kunnen uitvissen of dit een waardige desktop vervanger voor jou is.
| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 7 Pro |
Het valt trouwens wel mee hoe koel de notebook blijft moet ik zeggen. Bij het spelen van een spel wordt de proc zo'n 70 graden, en dat kun je goed voelen aan de onderkant en tevens op de touchpad, het is dan niet fijn om de touchpad te gebruiken zo warm wordt hij.
Maar ik neem aan dat je geen spelletjes speelt waar je intensief je touchpad gebruikt, daarvoor heb ik dus al een mooie optische muis liggen
Ik heb al een paar keren op een forum gelezen dat mensen verbaasd waren van de grootte van deze laptop, is die dan echt zo groot of ligt dat gewoon aan die mensen
?
Vinden jullie de notebook draagbaar genoeg of is hij echt wel te groot om der comfortabel mee te reizen?
Zouden alle mensen die momenteel zo'n laptop in bestelling hebben een vergoeding krijen
?
Edit: typfoutje
Vinden jullie de notebook draagbaar genoeg of is hij echt wel te groot om der comfortabel mee te reizen?
Zouden alle mensen die momenteel zo'n laptop in bestelling hebben een vergoeding krijen
Edit: typfoutje
[ Voor 19% gewijzigd door titan_pi8 op 28-02-2004 18:41 ]
Nou, weet je wat het is? Een normale 15" notebook is vrijwel vierkant, maar deze moet ook een 15,4" widescreen scherm herbergen en dat allemaal in 1 en dezelfde behuizing. Dus de laptop is vanwege dat breedbeeld scherm al breder dan normale 15" laptops, maar ook nog 's de normale 15" hoogte. Dus sja, hij is wat groter/breder dan andere laptops. Is dat een probleem? Nee hoor, 't blijft een laptop en met 3kg is hij niet eens zo extreem zwaar, vergelijk maar 's met desktop P4 laptops
Daar zit al 1kg aan accu in

De notebook is goed draagbaar. Hij oogt alleen vrij groot tov andere notebooks, maar qua draagbaarheid maakt dat echt niks uit. Er zit een tas bij waar hij prima inpast, en dan telt dus eigenlijk nog alleen het gewicht en dat is normaal, 3kg.titan_pi8 schreef op 28 februari 2004 @ 18:40:
Ik heb al een paar keren op een forum gelezen dat mensen verbaasd waren van de grootte van deze laptop, is die dan echt zo groot of ligt dat gewoon aan die mensen?
Maar als je echt superdraagbaar wilt dan moet je een Asus S5200 nemen, die weegt 1,35 kg, en is een stuk kleiner.
Verder speel je idd geen spellen met de touchpad, maar na een spelletje kun je soms wel de touchpad gebruiken en dan is de touchpad eigenlijk gewoon heet. Je brandt je vingers niet ofzo, maar echt prettig werken is het niet.
Even een vergelijking gemaakt:
WxDxH
Asus M6000N:
354 x 273 x 34 mm
Acer TM803:
330 x 272 x 27.9-29.5 mm
Dell Inspiron 8600:
359 x 274 x 38 mm
Dell Inspiron 510M:
333,4 x 273 x 32,8 mm
Toshiba Satellite Pro M30:
360 x 270 x 25 mm
Dit zijn allemaal laptops met een 15.1" of 15.4" scherm.
Blijkbaar is de laptop toch (bijna) niet groter als andere laptops, of denken jullie dat Asus wat (meer als de andere fabrikanten
) valsspeelt met deze afmetingen?
Ik had mss beter deze vergelijking gemaakt vóór mijn vorige post
.
WxDxH
Asus M6000N:
354 x 273 x 34 mm
Acer TM803:
330 x 272 x 27.9-29.5 mm
Dell Inspiron 8600:
359 x 274 x 38 mm
Dell Inspiron 510M:
333,4 x 273 x 32,8 mm
Toshiba Satellite Pro M30:
360 x 270 x 25 mm
Dit zijn allemaal laptops met een 15.1" of 15.4" scherm.
Blijkbaar is de laptop toch (bijna) niet groter als andere laptops, of denken jullie dat Asus wat (meer als de andere fabrikanten
Ik had mss beter deze vergelijking gemaakt vóór mijn vorige post

Ik weet niet of jullie dit ook hebben, maar ik heb met me asus laptop 2 probleempjes. Vanaf het begin is de Caps Lock al vrij gevoelig. In de zin van je hoeft 'm niet in te drukken, maar alleen zachtjes aan te raken. Nou is dit meestal niet zo'n probleem, alleen soms kom ik er net per ongeluk langs met een vinger, dan springt-ie dus opeens aan.
De laatste tijd heb ik vaak dat als ik me laptop neerzet, hij herstart of helemaal uit gaat. Daarbij zet ik 'm zachtjes neer, tis niet zo dat ik 'm keihard op me bureau plemp ofzo, want ben nogal voorzichtig met dat ding.
Hebben anderen dit ook of ben ik de enige? Vervelende is dat De Laptopper voorlopig wel geen vervangend ding zal kunnen leveren
Het zijn niet 2 grote problemen, maar het is soms wel irritant.
De laatste tijd heb ik vaak dat als ik me laptop neerzet, hij herstart of helemaal uit gaat. Daarbij zet ik 'm zachtjes neer, tis niet zo dat ik 'm keihard op me bureau plemp ofzo, want ben nogal voorzichtig met dat ding.
Hebben anderen dit ook of ben ik de enige? Vervelende is dat De Laptopper voorlopig wel geen vervangend ding zal kunnen leveren
Wat ruist er door het struikgewas
Anoniem: 46999
Ik heb deze problemen niet opgemerkt. Mijn Caps-lock is net zo 'gevoelig' als alle andere toetsen, en bij het oppakken en neerzetten blijft mijn laptop rustig doorwerken.Cybje schreef op 29 februari 2004 @ 02:09:
Hebben anderen dit ook of ben ik de enige? Vervelende is dat De Laptopper voorlopig wel geen vervangend ding zal kunnen leverenHet zijn niet 2 grote problemen, maar het is soms wel irritant.
Ik denk trouwens dat je met dit soort problemen beter rechtstreeks contact met Asus op kunt nemen. Je hebt tenslotte 2 jaar on-site garantie. En ik verwacht dat Asus ondanks de huidige leveringsproblemen met complete laptops wel de benodigde reparatie onderdelen op vooraad heeft.
Ik heb weer wat liggen zoeken op google voor info over dit laptopje en guess wat ik heb gevonden
. Filmjes! Ik heb er 2 maar ik kan er maar één tegelijk online zetten want ik heb maar 50mb webspace (ik dacht dat ik 2x50mb had
)...
http://users.skynet.be/mini.me/mittwoch2.wmv
Heeft iemand misschien een hoop webspace waar ik dit en het andere filmpje even kan opzetten?
http://users.skynet.be/mini.me/mittwoch2.wmv
Heeft iemand misschien een hoop webspace waar ik dit en het andere filmpje even kan opzetten?
Darn had foutje getypt
!
Nu werkt ie wel. Linken naar originele site gaat niet, daar moet ge een account aanmaken en inloggen enzo...

Nu werkt ie wel. Linken naar originele site gaat niet, daar moet ge een account aanmaken en inloggen enzo...
Anoniem: 35919
thnx (* Anoniem: 35919 downt)
grappig filmpje, alleen is de beeld niet zo mooi en duits..
I kwist niet eens dat er een Duitse NBC bestond D:
grappig filmpje, alleen is de beeld niet zo mooi en duits..
I kwist niet eens dat er een Duitse NBC bestond D:
waar staat het 2de titan ?
ik heb nog 333 MB van school
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 106263 op 01-03-2004 17:57 ]
moment, ff glazen bol erbij pakkenAnoniem: 107270 schreef op 01 maart 2004 @ 18:15:
Wanneer komt Asus met een 128 mb videokaart!! Bijv. een m11
Voeg mij even toe bij MSN, dan zal ik het 2de filmpje even uppen of doorsturenAnoniem: 106263 schreef op 01 maart 2004 @ 17:57:
waar staat het 2de titan ?
Is er al iets van nieuws bekend over de status van deze asus M6000N laptop ? Of staan ze zoals bekend nog steeds al weken gewoon vast bij de douane
Wat is wachten toch vervelend. Ik weet niet hoe lang ik hier nog op kan wachten.
En hoe lang dit allemaal nog gaat duren. week, weken, maand..... Zit nu al weken te wachten ( vele met mij )
Misschien ondertussen kijken naar een vervangend model. Valt de Acer Travel Mate 800 een beetje te vergelijken met de Asus M6000N ? Of een ander model ?
Wat is wachten toch vervelend. Ik weet niet hoe lang ik hier nog op kan wachten.
En hoe lang dit allemaal nog gaat duren. week, weken, maand..... Zit nu al weken te wachten ( vele met mij )
Misschien ondertussen kijken naar een vervangend model. Valt de Acer Travel Mate 800 een beetje te vergelijken met de Asus M6000N ? Of een ander model ?
Ik heb maandag van De Laptopper als leverdatum voor hun (dus wanneer de laptops bij hun zijn) 8 maart gekregen, dus volgende week maandag...
Hoe zit het trouwens met de fan bij gebruikers die wel een goed werkende M6000 hebben. Ik krijg namelijk oa een nieuwe omdat bij mij de fan heel vaak aanslaat. Ik heb de notebook op dynamic switching staat, wat goed werkt. Dus hij draait bijna altijd op 600Mhz. Maar als ik een applicatie opstart dan slaat bijna altijd direct de fan aan. Ook als ik internet en een mp3 luister, dan slaat de fan periodiek aan. Zelfs als ik niks doe, geen mp3 luister , en niet internet, en alleen een beetje download met V-direct dan slaat de fan nog periodiek aan.
Daarom ben ik benieuwd of als ik een nieuwe krijg de fan dus niet aanslaat bij het eenvoudige computergebruik als tekstverwerking internetten en een mp3 luisteren.
Daarom ben ik benieuwd of als ik een nieuwe krijg de fan dus niet aanslaat bij het eenvoudige computergebruik als tekstverwerking internetten en een mp3 luisteren.
Is er al bekend waarom ze vast staan? Beetje vage boel dit
Ik heb van titan het 2de filmpje ontvangen.
Je kan het hier downloaden.
Is wel intressant.
Ze laten in dit filmpje oa de binnenkant & de heatpipe zien en wat resultaten van benchmarks.
het oudere filmpje kon je hier op titan zijn webspace downloaden.
Have fun w/ it.
Je kan het hier downloaden.
Is wel intressant.
Ze laten in dit filmpje oa de binnenkant & de heatpipe zien en wat resultaten van benchmarks.
het oudere filmpje kon je hier op titan zijn webspace downloaden.
Have fun w/ it.
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 106263 op 03-03-2004 15:14 . Reden: 2de filmpje toevoegen ]
Bij mij gaat de fan alleen aan als ik hem goed stress, dus bijvoorbeeld met gamen. Niet als ik een cdtje draai (audio) oid. Nu kon ik geen cd's meer afspelen uds schiet dat ook niet op natuurlijk.Oscar Mopperkont schreef op 03 maart 2004 @ 13:41:
Hoe zit het trouwens met de fan bij gebruikers die wel een goed werkende M6000 hebben...
Is er eigenlijk iemand die nog geen probleem heeft gehad. Je hoort natuurlijk alleen geklaag als er problemen zijn, maar ik wil ook wel eens weten of er meer mensen zijn die geen problemen hebben.
een vriend van me heeft hem ook een maand of 2 nu en heeft nog helemaal geen problemen ondervonden. het ding werkt als een zonnetje!
Is het misschien een idee om een poll te openen en de uitslag in de startpost op te nemen? Beetje zoals in het Acer 80* topic
[ Voor 18% gewijzigd door Grrrrrene op 03-03-2004 15:39 ]
Bij 1,4 GHz en 40 GB versie (let wel):Oscar Mopperkont schreef op 03 maart 2004 @ 13:41:
Hoe zit het trouwens met de fan bij gebruikers die wel een goed werkende M6000 hebben. Ik ....... Daarom ben ik benieuwd of als ik een nieuwe krijg de fan dus niet aanslaat bij het eenvoudige computergebruik als tekstverwerking internetten en een mp3 luisteren.
Indien aangesloten op de netspanning slaat ie om de zoveel tijd aan, ook tijdens toepassingen als tekstverwerken en internetten. Bij deze toepassingen op batterij slaat ie eigenlijk zelden aan, 't is een beetje afhankelijk van de mate van ontluchting die de onderkant heeft (als je hem bij ons op de stoffen bankleuning zet, die dus de ventilatie aan de onderkant verminderd slaat ie vaker aan). Bij UT2003 staat ie redelijk vaak aan hoor, maar dan hangt ie ook nog eens aan de netspanning. Dus magere apps op de batterij is eigenlijk zelden tot nooit een loeiende fan.
Bij mij is de huidige temp van de proc 35 graden. Toch staat de fan nu al een half uur continu te blowen... Is overigens de eerste keer dat ik dit meemaak! Ben wel verbaasd overigens, want als ik aan de onderkant van de notebook voel is hij ook nergens echt warm ofzo... Beetje vreemd allemaal. Maar ben er nu dus wel vrij zeker van dat het niet helemaal goed zit met mijn fan!
Ik heb hier twee M6000N machines staan (15,1 en widescreen 15,4) en wil daar het volgende over zeggen.
- Als de laptop aan de netspanning hangt en je hebt powergear op game staan slaat de fan nooit aan.
- Ik speel regelmatig need for speed en heb nog nooit gemerkt dat de touchpad warm werd????? wel slaat dan regelmatig de fan aan das normaal.
- De capslock toets is bij mij niet extra gevoelig.
- Ik heb nog nooit meegemaakt dat doordat ik een usb muis ed inplugde of verwijderde de laptops instabiel werden Standby en hybernate werken perfect.
- De laptop is idd iets groter maar extreem goed draagbaar.
Kortom op dit moment kun je echt geen betere kopen
- Als de laptop aan de netspanning hangt en je hebt powergear op game staan slaat de fan nooit aan.
- Ik speel regelmatig need for speed en heb nog nooit gemerkt dat de touchpad warm werd????? wel slaat dan regelmatig de fan aan das normaal.
- De capslock toets is bij mij niet extra gevoelig.
- Ik heb nog nooit meegemaakt dat doordat ik een usb muis ed inplugde of verwijderde de laptops instabiel werden Standby en hybernate werken perfect.
- De laptop is idd iets groter maar extreem goed draagbaar.
Kortom op dit moment kun je echt geen betere kopen

Bij NFS springt bij mij meteen de fan aan bij het opstarten en hij gaat ook niet meer uit totdat ik het spel beeindig en dan gaat ie nog even door. Maar goed bij mij klopt het dan dus ook niet!
Wat vind je trouwens fijner werken? Breedbeeld of de 4:3?
Wat vind je trouwens fijner werken? Breedbeeld of de 4:3?
De 15.1 is mijn favoriet maar met het afspelen van DVD`s pak ik wel de 15.4
Ik heb al diverse laptops gehad maar nog nooit èèn met zo`n mooi scherm als dat van de 15.1 @ 1400 - 1050
Ik heb al diverse laptops gehad maar nog nooit èèn met zo`n mooi scherm als dat van de 15.1 @ 1400 - 1050
Er is weer een nieuw BIOS (datum 01/03/2004). Versie 0205A, met als description: 0205 formal Release.
http://www.asus.it/suppor...name=M6N0205A.zip~zaqwedc
http://www.asus.it/suppor...name=M6N0205A.zip~zaqwedc
[ Voor 4% gewijzigd door MDadm op 04-03-2004 10:41 ]
Anoniem: 103367
Heeft iemand die nieuwe bios al geprobeerd???
Welke nieuwe dingen zijn erin toegevoegd???
thnks
Welke nieuwe dingen zijn erin toegevoegd???
thnks
Er komt trouwens een nieuwe concurrent bij voor de M6000. De-laptopper gaat onder eigen naam het volgende beestje uitbrengen:
Dat is dus alles wat mijn huidige M6000 heeft, maar dan MET 4 speed DVD+RW fikker EN snellere garantie EN 54Mbps wlan EN een stukje goedkoper!. Er komt dus weer een geduchte concurrent bij. Als je trouwens een leuke naam weet voor het beestje kun je hem nog winnen ookP-M 1.6Ghz 60GB 7200RPM 512MB ATI M10 64MB VGA 4 x DVD+RW 15TFT W-LAN 54Mbps
Intel® Centrino® 1.6Ghz
60GB Harddisk 7200RPM
512MB DDR333 SDRAM
4 x DVD+RW Combo Drive
ATI Radeon 9600 met 64MB DDR VGA
15" SXGA TFT (1400 x 1050)
Interne W-LAN 54Mbps
Gratis Luxe Draagtas en Optische Muis
Waarde van ongeveer € 1.725,-!!!* inc btw
Processor Intel® Pentium® M 1.6Ghz (Support new generation CPU)
Max. Recommended Frequency: 2.0 Gz (FSB400)
CPU Exchangeable
Chipset North Bridge: Intel 855PM
South Bridge: Intel ICH4-M
Storage HDD type: 2.5" EIDE HDD 60GB (7200RPM)
Optical Device: 4 x DVD+RW Drive
System Memory 512MB DDR333 SDRAM
Available Socket: 2
DIMM Type: SO-DIMM DDR (DDR333/266)
Max. Supported RAM 1024MB
Display Size: 15 inch
Resolution: SXGA+: 1400x1050
Simultaneous LCD and CRT display
Dual view support
Graphics ATI M10 Radion 9600 (AGP 8x, Support DirectX9)
Intel Dynamic Video Memory Technology
64MB Extended Memory
I/O Ports 1394 port
Card Reader port (MS, MMC & SD)
Cardbus type-II slot x 1
FIR port supporting remote control
Line in / mic in jack
Line-Out jack
Parallel port
RJ-11 jack for Modem
RJ-45 jack for 10/100 BaseT LAN
S-Video TV-Out
USB 2.0 Port x 3
VGA port for the second display (CRT, TFT or projector)
Wire Communications and Connectivity 10/100 BaseT LAN
Build-in V92 56Kbps software data/fax modem
Wireless Communication MiniPCI 802.11g wireless module with antenna
Power ACPI Compliant
70W AC adapter
8 cell Li-Ion battery pack
4.5 hour battery life with ACPI
4 hour maximum charge-in-use
1.5 hour rapid charge
Keyboard and Pointing Device Keyboard 84/85/88 keys- inverted “T” cursor layout
TouchPAD TouchPAD with scroll key
Easy Launch Keys x 5
Audio System AC-97' Audio
Direct Sound Compatible
Sound Blaster-Pro Compatible
Software/Firmware Support Windows 2000
Windows XP
Security Kensington Lock
Optional Items Additional AC adapter
MiniPCI 802.11b Module with Antennas
Additional Li-Ion battery pack
External USB FDD
Weight and Dimension Width: 326 mm / 12.77 inch
Depth: 270 mm / 10.64 inch
Height: 30 mm / 1.18 inch
Weight: 6.0 lbs / 2.72 kg
Warranty 2 years pick up & return within 72 hours!
Note Limited support is offered to Windows 98SE & Windows ME
Strongly recommend Windows 2000 & Windows XP
Actual battery life may vary depending on usage and configurations
Ziet er een beetje medion achtig uit.
Ik zou hem niet willen ruilen.
Onze brander kun je altijd nog vervangen deze is nooit weg.
Ik zou hem niet willen ruilen.
Onze brander kun je altijd nog vervangen deze is nooit weg.
Ik zou hem ook niet willen ruilen voor mijn nog niet geleverde M6000N. Heeft iemand al een reactie gehad om zijn of haar e-mailberichten. Het lijkt wel of ze mij links laten liggen, heb al een tijdje niks meer vernomen van de-laptopper.
Bel ze even op zou ik zeggenThe_Light schreef op 05 maart 2004 @ 16:16:
Ik zou hem ook niet willen ruilen voor mijn nog niet geleverde M6000N. Heeft iemand al een reactie gehad om zijn of haar e-mailberichten. Het lijkt wel of ze mij links laten liggen, heb al een tijdje niks meer vernomen van de-laptopper.
Zou wel de makkelijkste optie zijn, maar om nu telkens aan de telefoon te hangen heb ik ook geen zin in en voor hun is het ook meer belastend, 1,5 week om een mail te beantwoorden vind ik toch ruim zat.
En het is toch de bedoeling dat ze mij op de hoogte houden, vindt dat ze eens per week wel een status mogen geven aan hun klanten, verwachten hun ook van hun leveranciers denk ik.
En het is toch de bedoeling dat ze mij op de hoogte houden, vindt dat ze eens per week wel een status mogen geven aan hun klanten, verwachten hun ook van hun leveranciers denk ik.
The_Light,
Ben ik helemaal mee eens! Eens per week een mailtje sturen lijkt mij ook voor ze minder belastend. Dan elke keer maar bellen...
Want je hebt toch zo laptop besteld en je wilt toch graag weten wat de status is! En ook al weet je dat de laptopper van zelf wel contact met je op neemt.
Maar ik heb dus gisteren een mailtje na ze verzonden ( na meer dan een week weer wachten ) Met de vraag wat de status was ? Of ze al iets meer wisten ? Maar ik heb nog geen antwoord gehad. ( Nog altijd had ik de zelfde dag een antwoord terug ) Zullen het wel druk hebben.....
Er zit op dit moment niks anders op dan wachten denk ik.....
( nog een week ? of zelf weken of een maand of maanden....zal toch niet ???
Ben ik helemaal mee eens! Eens per week een mailtje sturen lijkt mij ook voor ze minder belastend. Dan elke keer maar bellen...
Want je hebt toch zo laptop besteld en je wilt toch graag weten wat de status is! En ook al weet je dat de laptopper van zelf wel contact met je op neemt.
Maar ik heb dus gisteren een mailtje na ze verzonden ( na meer dan een week weer wachten ) Met de vraag wat de status was ? Of ze al iets meer wisten ? Maar ik heb nog geen antwoord gehad. ( Nog altijd had ik de zelfde dag een antwoord terug ) Zullen het wel druk hebben.....
Er zit op dit moment niks anders op dan wachten denk ik.....
[ Voor 7% gewijzigd door Ricall op 05-03-2004 23:20 ]
Sinds een paar dagen nadat ik m'n laptop had gekregen, liet het plastic randje om de touchpad heen een beetje los. Op zich vond ik dat toen geen probleem. Een paar dagen later was het nog wat verder losgelaten en werd het irritant. Ik had maar wat lijm gepakt en het ding weer vastgeplakt. Dit heeft het een paar weken volgehouden, maar nu is ie weer wat verder losgelaten, iets meer dan een kwart.
Heeft het zin om met de-laptopper hierover contact op te nemen, aangezien het ontzettend irritant werkt en er absoluut niet netjes uit ziet? Of zouden ze daar niets aan doen en moet ik nogmaals gaan proberen het met lijm op te lossen? Ik zou namelijk niet weten of zoiets onder garantie valt of niet.
Heeft het zin om met de-laptopper hierover contact op te nemen, aangezien het ontzettend irritant werkt en er absoluut niet netjes uit ziet? Of zouden ze daar niets aan doen en moet ik nogmaals gaan proberen het met lijm op te lossen? Ik zou namelijk niet weten of zoiets onder garantie valt of niet.
lijkt mij wel...of je moet het losgetrokken hebben
bel gewoon even zou ik zeggen, dat ding is duur genoeg, mag dan ook wel een beetje kwaliteit zijn
bel gewoon even zou ik zeggen, dat ding is duur genoeg, mag dan ook wel een beetje kwaliteit zijn
[ Voor 51% gewijzigd door sander817 op 06-03-2004 00:52 ]
Dat lijkt me onder garantie te vallen, maar ik kan me ook zo voorstellen dat Asus of De Laptopper zegt dat je dit ook wel zelf mag lijmen (met een tip welke lijm je moet gebruiken?)...
Uit de voorwaarden van Dell (en dat zal bij Asus niet veel anders zijn) volgt dat cosmetische problemen als krasjes en deukjes niet onder garantie vallen, tenzij ze de werking beïnvloeden. Dat losse randje lijkt me de werking duidelijk beïnvloeden toch?
Uit de voorwaarden van Dell (en dat zal bij Asus niet veel anders zijn) volgt dat cosmetische problemen als krasjes en deukjes niet onder garantie vallen, tenzij ze de werking beïnvloeden. Dat losse randje lijkt me de werking duidelijk beïnvloeden toch?
Heeft ie hier ook, rechtsonder komt het plastic randje zo nu en dan wat omhoog. Ik kan het echter weer tijdelijk "vast" drukken. Wacht toch maar even af. Zal dan wel ASUS garantie zijn en die zullen dan wel langs moeten komen.Fresh T. schreef op 05 maart 2004 @ 23:33:
Sinds een paar dagen nadat ik m'n laptop had gekregen, liet het plastic randje om de touchpad heen een beetje los. het met lijm op te lossen? Ik zou namelijk niet weten of zoiets onder garantie valt of niet.
Verder wacht ook ik op de levering van bestelde laptop (hierboven is van mn vriendin). Jammer dat ik niets meer weet, maar wacht dan ook pas 2 weken
De Laptopper zal hier weinig aan kunnen doen denk ik. Bel even met Asus (0800-0232694) en vraag hoe het zit met de garantie op loslatende randjes. Ze zijn niet echt heel spraakzaam aan de telefoon, maar je wordt verder wel goed geholpen
He mensen kunnen jullie misschien jullie benchmarks daar posten 
Is misschien wel een leuke database om te vergelijken met de rest van de tweakers hier.
Notebook benchmark database
Is misschien wel een leuke database om te vergelijken met de rest van de tweakers hier.
| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 7 Pro |
Goed idee die databaseFongWan schreef op 06 maart 2004 @ 23:33:
He mensen kunnen jullie misschien jullie benchmarks daar posten
Maar hoe wordt die overall score dan berekend?
Ik zal het binnenkort eens doen. En moet ook nog steeds een review schrijven van de M6000, maar ben nogal druk met studie, afstuderen andere studie, en werken.
Via een script 
1.5x 2k3
en 1.0x 2k1 als ik het goed begreep
1.5x 2k3
en 1.0x 2k1 als ik het goed begreep
Anoniem: 27615
als ik het goed zie op de foto's van pagina 8,
zit er dan om het beeld nog eerst een zwarte rand en dan een zilvere rand?
vinden jullie die rand niet breed in vergelijking met andere laptops?
Ja de rand is breed in vergelijking met andere notebooks. Want er pas ook een breedbeeldschem in dezelfde "omlijsting".Anoniem: 27615 schreef op 08 maart 2004 @ 15:52:
als ik het goed zie op de foto's van pagina 8,
Stoort het mij? Nee ik merk er niks van op een normaal CRT scherm is zo'n rand nog breder, en door de twee kleuren valt het niet op.
Heeft iemand al wat vernomen van de Laptopper over de levering?titan_pi8 schreef op 03 maart 2004 @ 13:00:
Ik heb maandag van De Laptopper als leverdatum voor hun (dus wanneer de laptops bij hun zijn) 8 maart gekregen, dus volgende week maandag...
do not underestimate the power of a sharp mz-700
Anoniem: 108324
Vandaag nog van De Laptopper gehoord dat ze morgen aankomen. Ik heb mijn laptop onder rembours besteld en hij zou woensdag worden bezorgd.
Mmh ik heb om 19.30u gevraagd aan Christiane hoe het met de laptops zat en zij vertelde me dat ze (onder voorbehoud) ten vroegste volgend week maandag zouden komen...
Ik hoop zó dat jij gelijkt het hè!
Ik hoop zó dat jij gelijkt het hè!
Anoniem: 68859
Eindelijk hebben we weer wat goed nieuws voor al onze klanten die een Asus notebook in bestelling hebben staan.
Vorige week ontvingen we onverwacht een aantal S5200 notebooks, welke uiteraard op volgorde van bestelling direct zijn uitgeleverd. Vandaag komt er weer een klein aantal notebooks binnen, welke weer op dezelfde manier uitgeleverd zullen gaan worden: M6000-N en M6000-BN. Helaas zijn het er nog lang niet genoeg om alle backorders uit te kunnen leveren, maar eindelijk komt er weer wat beweging in deze vervelende zaak.
Onderstaan een overzicht wat en wanneer er allemaal binnen komt.
Dinsdag 09-03
M6000-N
M6000-BN
Donderdag of vrijdag 11/12-03
M6000-N met Combo
M6000-N met DVD-RW
A2800-S met Combo
A2800-S met DVD-RW
A2500-D met Combo
Dinsdag 16-09
M6000-N met Combo
M6000-N met DVD-RW
M6000-BN met Combo
M6000-BN met DVD-RW
A2500-H met Combo
A2500-H met DVD-RW
S5200-N
M5200-N
L5800-FGA
Alle notebooks worden op volgorde van bestelling uitgeleverd; we nemen dus zelf contact met u op om een afspraak voor bezorging te maken (vanaf nu worden alle laptops door een eigen koerier bezorgd en vanaf volgende week kan er ook via PIN aan de deur betaald worden!).
Als compensatie is er een aantal opties, waaruit u zelf kunt kiezen:
Interne W-LAN 54Mbps ipv 11Mbps
1 x 512MB i.p.v. 2 x 256MB
Gratis Pixelgarantie
We hopen u hiermee weer een beetje gerustgesteld te hebben en een passende compensatie te hebben aangeboden!
De Laptopper
Vorige week ontvingen we onverwacht een aantal S5200 notebooks, welke uiteraard op volgorde van bestelling direct zijn uitgeleverd. Vandaag komt er weer een klein aantal notebooks binnen, welke weer op dezelfde manier uitgeleverd zullen gaan worden: M6000-N en M6000-BN. Helaas zijn het er nog lang niet genoeg om alle backorders uit te kunnen leveren, maar eindelijk komt er weer wat beweging in deze vervelende zaak.
Dinsdag 09-03
M6000-N
M6000-BN
Donderdag of vrijdag 11/12-03
M6000-N met Combo
M6000-N met DVD-RW
A2800-S met Combo
A2800-S met DVD-RW
A2500-D met Combo
Dinsdag 16-09
M6000-N met Combo
M6000-N met DVD-RW
M6000-BN met Combo
M6000-BN met DVD-RW
A2500-H met Combo
A2500-H met DVD-RW
S5200-N
M5200-N
L5800-FGA
Alle notebooks worden op volgorde van bestelling uitgeleverd; we nemen dus zelf contact met u op om een afspraak voor bezorging te maken (vanaf nu worden alle laptops door een eigen koerier bezorgd en vanaf volgende week kan er ook via PIN aan de deur betaald worden!).
Gratis Pixelgarantie
We hopen u hiermee weer een beetje gerustgesteld te hebben en een passende compensatie te hebben aangeboden!
De Laptopper
Wat een fantastisch nieuws van De LaptopperAnoniem: 68859 schreef op 09 maart 2004 @ 08:22:
Eindelijk hebben we weer wat goed nieuws voor al onze klanten die een Asus notebook in bestelling hebben staan.
Gratis Pixelgarantie
De Laptopper
daar zal mijn zwager erg blij mee zijn. Ik had later mijn notebook besteld [simpele notebook vergeleken met dit race monsterMDadm schreef op 09 maart 2004 @ 10:33:
[...]
Wat een fantastisch nieuws van De Laptopper. Ook geweldig dat ze nu al aangeven dat er een compensatie plaatvindt
. Het is een prima toko
Kunnen we eindelijk ut2003 enzo tegen elkaar gaan spelen
Btw hij staat bovenaan deze pagina
[ Voor 5% gewijzigd door netblade op 09-03-2004 16:19 ]
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Da's een end weg. Kijk ik ondertussen nog wel ergens andersAnoniem: 68859 schreef op 09 maart 2004 @ 08:22:
Dinsdag 16-09
M6000-N met Combo
M6000-N met DVD-RW
M6000-BN met Combo
Donderdag 16-09 dan
Mmh ik heb al deze dingen al gekocht! 1024Mb Ram, 54Mbps Lan en Pixelgarantie...Anoniem: 68859 schreef op 09 maart 2004 @ 08:22:
Gratis Pixelgarantie
De Laptopper
Zou ik geld terug krijgen of ben ik nu eigenlijk wat benadeeld omdat ik een laptop met veel extra's heb gekocht...
<<Iedereen zal een compensatie krijgen voor het lange wachten; dat kan qua prijs zijn, maar ook qua specificatie of extra accessoire>>
Dus ik neem aan dat er bij jouw wat aan de prijs wordt gedaan.
Ik had ook al 54Mbps Lan en Pixelgarantie. Maar ik ga dan voor de 1x 512MB ipv 2x 256MB
Dus ik neem aan dat er bij jouw wat aan de prijs wordt gedaan.
Ik had ook al 54Mbps Lan en Pixelgarantie. Maar ik ga dan voor de 1x 512MB ipv 2x 256MB
[ Voor 25% gewijzigd door Ricall op 09-03-2004 22:04 ]
Anoniem: 108537
Beste mensen,
Ik heb es ff zitten rekenen, en met die leuke extra van de-laptopper word je flinkt genaaid. Je krijgt dan 512 ipv 2x256 en 2x256 is toch echt duurder.
Ik vraag denk ik wel om een extra 512 module voor dezelfde prijs denk ik. Zouden we allemaal moeten doen. 
Adios
Ik heb es ff zitten rekenen, en met die leuke extra van de-laptopper word je flinkt genaaid. Je krijgt dan 512 ipv 2x256 en 2x256 is toch echt duurder.

Adios
512 heeft natuurlijk als voordeel dat je bij een uitbreiding van 512 totaal 1024 hebt.
Als je er 2x256 in hebt zitten moet je er 1 uitgooien om 768 te krijgen en zelfs 2 nieuwe 512 kopen als je 1024 wilt hebben totaal.
En voor de fabrikant is 2 x 256 duidelijk goedkoper, ik zou me redelijk genaaid voelen met een dure notebook waar dan 2 x 256 in zit.
Als je er 2x256 in hebt zitten moet je er 1 uitgooien om 768 te krijgen en zelfs 2 nieuwe 512 kopen als je 1024 wilt hebben totaal.
En voor de fabrikant is 2 x 256 duidelijk goedkoper, ik zou me redelijk genaaid voelen met een dure notebook waar dan 2 x 256 in zit.
In de prijslijsten van de laptopper is 1 x 512 ipv 2 x 256 toch echt wel 50 euro duurder hoor.Anoniem: 108537 schreef op 11 maart 2004 @ 00:18:
Beste mensen,
Ik heb es ff zitten rekenen, en met die leuke extra van de-laptopper word je flinkt genaaid. Je krijgt dan 512 ipv 2x256 en 2x256 is toch echt duurder.Ik vraag denk ik wel om een extra 512 module voor dezelfde prijs denk ik. Zouden we allemaal moeten doen.
Adios
Even uit nieuwsgierigheid, maar is er al iemand die een M6000 uit de nieuwe aanvoer heeft mogen ontvangen, of die al iets gehoord heeft
Dit topic is gesloten.