Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.331 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:29
Hmm.. Hoe kom je aan een redelijk middenveld...??

Goede middenvelders kopen of trainen. Dus spelers die goed in positiespel zijn, daarnaas een hoge conditie hebben, en ook nog eens kaas hebben gegeten van het passen en verdedigen, alleen dan minder belangrijk dan positiespel en conditie. Daar draait het vooral om bij middelvelders.. ALs je dat goed hebt (dus redelijk - uitstekend) dan stijgt je middenveld zeker wel naar redelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonar schreef op 17 februari 2004 @ 01:01:
De laatste [url=http://www.xs4all.nl/~lomnes/zonar/]GoT Ratings van het seizoen staan online. Deze week hebben we twee nieuwe leden, namelijk CEOnabby (Het Kluitje) en CyLat (De Superschapen). _/-\o_ Ook zijn er vier leden vertrokken, namelijk blackpatje (EVV PHENIX), Jakobuz (Sanfrecce), muhcoj (Optimi) en raketje (RKVVM). :(
[...]
Wat mij betreft is dit toch echt 't leukste onderdeel van deze federatie! Ik kijk altijd uit naar het moment dat ze weer online komen en strijd met MIO United wie het hoogste eindigt. Ik dus 8)
Maar nou vroeg ik me af of je de Ratings van vorige seizoenen ook bewaart, het is natuurlijk leuk om over een langere periode de vorderingen van je team te volgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 11:22:
[...]
Wat mij betreft is dit toch echt 't leukste onderdeel van deze federatie! Ik kijk altijd uit naar het moment dat ze weer online komen en strijd met MIO United wie het hoogste eindigt. Ik dus 8)
Maar nou vroeg ik me af of je de Ratings van vorige seizoenen ook bewaart, het is natuurlijk leuk om over een langere periode de vorderingen van je team te volgen!
Ik vind ze ook erg gaaf _/-\o_ Ik vraag me daarbij wel nog af of je alles met de hand invoert, of dat het misschien de moeite loont om hier een HCPP licentie voor te vragen en een scriptje ervoor te klussen...

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Die ratings zijn inderdaad geweldig _/-\o_ Ik zie ook dat ik het beste VI team heb , tijd voor promotie dus :)

Zonar: Super dat je dit toch iedere keer doet !

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-10 10:33

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Katala schreef op 17 februari 2004 @ 11:58:
Die ratings zijn inderdaad geweldig _/-\o_ Ik zie ook dat ik het beste VI team heb , tijd voor promotie dus :)

Zonar: Super dat je dit toch iedere keer doet !
Kijk eens op plek 33!

Helaas is het mij niet gelukt je in te halen aan het einde v/h seizoen

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-10 11:09
ja! kusje voor Zonar :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik voel een liefde opbloeien... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-06 14:28
Liep te schelden toen de server down ging net toen 2 verdedigers van mij afliepen bidwar kwam net op gang..
Maar zag net dit berichtje:
De transferdeadline van ... is uitgesteld voor 60 minuten door het Spel Management, omdat de server was of wordt gesloten.
Netjes van hattrick :)

Kan ze alleen niet meer vinden op de transferlijst :(

[ Voor 10% gewijzigd door Janspj op 17-02-2004 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Katala: op zich een mooi logo, alleen zou ik die letters bovenin ook in zo'n ouderwetse stijl zetten, het hele logo ziet er een beetje 'antiek' uit en dan staan er een paar van die moderne letters bovenin. Zou ik even wijzigen. Verder prima hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Janspj schreef op 17 februari 2004 @ 13:16:
Liep te schelden toen de server down ging net toen 2 verdedigers van mij afliepen bidwar kwam net op gang..
Maar zag net dit berichtje:
De transferdeadline van ... is uitgesteld voor 60 minuten door het Spel Management, omdat de server was of wordt gesloten.
Netjes van hattrick :)

Kan ze alleen niet meer vinden op de transferlijst :(
word dan supporter en gebruik je bookmarks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
Super Zonar!

Zie dat ik de beste Vde divisie clubje ben in deze Fed, waarschijnlijk potentieel wel in heel Nederland ;)
Had wel nog hogere scores kunnen halen als ik aan het begin van het seizoen niet met mijn b-team speelde in de competitie, maar ach......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
The_Marsmellow schreef op 17 februari 2004 @ 12:40:
[...]

Kijk eens op plek 33!

Helaas is het mij niet gelukt je in te halen aan het einde v/h seizoen
Die had ik over het hoofd gezien! |:( ... maar die is nieuw ;)

Ik scoor sinds het 2004 is veel betere ratings dan daarvoor die helaas mijn gemiddelde naar beneden halen, dus volgend seizoen ga ik voor plaats 32;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hé Brainpower, wanneer komt die toto-uitslag?? Wil m'n overwinning zien :9

nee hoor, doe maar rustig aan :)

Heb trouwens net gekeken wat m'n nieuwe competitie wordt, lijkt wel goed te doen. Meteen maar weer op voor kampioenschap lijkt me. Baal er ovegens nog steeds van dat je met 18 punten rechtstreeks degradeert :(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2004 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Ik heb even advies nodig over de verkoop van mijn spelers:

Ik heb een aanvaller van 20 jaar, met formidabel scoren, uitstekend conditie, waardeloos passen. De waarde van deze Kroaat is nu ruim 250.000 euro. Deze wil ik dus verkopen, om er weer een trainbare jongen voor terug te nemen.

Maar wat is op dit moment nou de beste tijd om zo'n speler te verkopen? En zal ik m dan op 0 zetten, om een bidwar te creeeren? Of gewoon de waarde die ik er voor wil hebben...

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoedjevanpapier schreef op 17 februari 2004 @ 14:56:
Maar wat is op dit moment nou de beste tijd om zo'n speler te verkopen? En zal ik m dan op 0 zetten, om een bidwar te creeeren? Of gewoon de waarde die ik er voor wil hebben...
Ik zou hem dan over een paar uurtjes er op gooien, vlak voor het eten. Dan gaat hij er zaterdag uit, als net iedereen uit z'n werk komt en dan is de vraag hoog. Maar er is nog nooit echt bewezen wat de beste tijdstippen zijn hoor.

Maar je kan hem in principe voor 0 euro op de lijst zetten en lekker een bidwar laten ontstaan. Naar mijn gevoel maakt het voor de uiteindelijke prijs nooit zoveel uit voor hoeveel je hem er op zet. Enig voordeel als je hem voor 0 euro zet is dat hij dan veel kopers aantrekt die misschien toch bereidt zijn iets hoger te bieden dan dat ze normaal zijn.

Edit: Oh wacht, ben nog steeds totaal uit m'n ritme, het is vandaag dinsdag, dus dan loopt hij vrijdag af, stom! 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2004 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
hoedjevanpapier schreef op 17 februari 2004 @ 14:56:
Ik heb even advies nodig over de verkoop van mijn spelers:

Ik heb een aanvaller van 20 jaar, met formidabel scoren, uitstekend conditie, waardeloos passen. De waarde van deze Kroaat is nu ruim 250.000 euro. Deze wil ik dus verkopen, om er weer een trainbare jongen voor terug te nemen.

Wat denk je hiervoor te krijgen dan???

Trouwens, voordeel van op 0 zetten is wel dat veel mensen heb in de bookmark zetten en dus later terug kijken, rond het einde en dan vaak wel even mee bieden als de prijs nog goed is.. maargoed, je hebt geen zekerheid dan, maar bij een formidabele spits trekt dat zeker wel bij :)

edit:

Typo's

[ Voor 3% gewijzigd door koentjuh op 17-02-2004 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koentjuh schreef op 17 februari 2004 @ 15:31:
[...]Trouwens, voordeel van op 0 zetten is wel dat veel mensen heb in d ebookmark zetten en dus later terug kijken
Dat zij ik dus ook al :), maar het is wel waar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

veel mensen zullen een speler nu aantrekken voor hun kwalificatiewedstrijd. daarom zou ik hem zo laat mogelijk te koop zetten bij voorkeur vanaf morgen eind van de middag. Dan loopt ie dus zaterdag of zondag af. Mensen die dan toch nog een leuk spitsje nodig hebben zullen wellicht er dan meer voor over hebben. Ook zitten veel mensen op zaterdag online. dus tip: woensdagmiddag of -avond te koop zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Dan zet ik hem morgen te koop, net na de wedstrijd tegen Groovie voor de GoT cup.
Dan zien de mensen bij laatst gespeeld wedstrijd dat ie er 5 ingetrapt heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 23:21
hoedjevanpapier schreef op 17 februari 2004 @ 15:46:
Dan zet ik hem morgen te koop, net na de wedstrijd tegen Groovie voor de GoT cup.
Dan zien de mensen bij laatst gespeeld wedstrijd dat ie er 5 ingetrapt heeft...
Je bent wel heel erg zeker van je zaak dat je dik gaat winnen he ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik zat te denken: ik speel altijd 3-5-2 met een centrale verdediger als extra mid. Dit verslechtert dus je centrale verdediging. Maar 50% van de aanvallen gaat toch door het midden normaal gesproken? Zou het dan niet beter zijn een vleugelverdediger op te stellen als extra mid? Ik ga het woensdag uitproberen en misschien gebruiken in mijn kwalificatie wedstrijd zondag. Wat doen jullie en wat zijn jullie ideeën hierover?

edit: Bedankt weer voor de toto Brainpower! _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door -Pjotrski- op 17-02-2004 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

De uitslag en stand van de 1 na laatste ronde van de ToTo is weer aanwezig!!

De uitslag:
6 Frizza
6 MaestroTim
6 Yared
6 Zonar
6 !k vl!eg
6 neudeboules
6 The_Marsmellow
6 Ronald Koeman
6+2 grooviee17
5+2 Brainpower
5 KdB
5 -Pjotrski-
5 Mankit
5 Thije
4 hoedjevanpapier
4 Sandyman538
3 Katala

De stand na 14 ronden:
95 MaestroTim
85 Frizza
81 Katala
81 hoedjevanpapier
80 Thije
80 Zonar
78 Mankit
79 Yared
74 Brainpower
74 -Pjotrski-
73 grooviee17
72 KdB
70 Sandyman538
68 The_Marsmellow
58 Ronald Koeman
57 !k vl!eg
48 neudeboules
21 GandalfTheGrey
14 MTM
8 Wao
7 ForayNL
3 Devv05

De weekwinners van deze week is een heel rijtje...hier volgen ze:
Frizza, MaestroTim, Yared, Zonar, !k vl!eg, neudeboules, The_Marsmellow, Ronald Koeman en grooviee17.
Zij krijgen allemaal 1 extra punt!

Dit is de laatste toto week dit seizoen. Ik zal morgen de toto voor deze week posten. Hierin komen alle promotie en degradatiewedstrijden van de leden van onze fed voor deze week in! Das wel zo leuk! :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
-Pjotrski- schreef op 17 februari 2004 @ 16:24:
Ik zat te denken: ik speel altijd 3-5-2 met een centrale verdediger als extra mid. Dit verslechtert dus je centrale verdediging. Maar 50% van de aanvallen gaat toch door het midden normaal gesproken? Zou het dan niet beter zijn een vleugelverdediger op te stellen als extra mid? Ik ga het woensdag uitproberen en misschien gebruiken in mijn kwalificatie wedstrijd zondag. Wat doen jullie en wat zijn jullie ideeën hierover?

Goed punt jah. Ben ik ook wel benieuwd naar :)

Overigens, het aantrekken van een formidabele keeper heeft toch meer invloed op je verdediging dan het anatrekken van een fomidabele verdediger...?

[ Voor 11% gewijzigd door koentjuh op 17-02-2004 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Leuk idee Brainpower :)

hint: ik moet ook promotie wedstrijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Brainpower: dus ik ben nog geen kampioen? Oké, no problem :) wachten we nog een weekje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Niet online

koentjuh schreef op 17 februari 2004 @ 16:42:
Goed punt jah. Ben ik ook wel benieuwd naar :)
Heb je er zelf geen mening of ideeën over?
Hoe speel jij meestal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Hoe ik zelf speel?

3-5-2 met een centrum aanvaller als extra middenvelder...

waarom??

Omdat ik nu elke positie in de verdediging nog bezet heb, wanneer ik een vleugelspeler tot middenvelder maak heb je 1 kant van je verdediging helemaal open en zodoende ben ik la beredeneerd gekomen op de centrale verdediger die moest ruimen. Aangezien ik dacht dat het open houden van 1 vleugel kant erger was, maar met jou beredenatie ben ik het ook deels eens, dus vandaar mijn interesse in wat de rest hier van vind.

Een blik in de elite van Nederland, de eredivisie, leert ons dat ze daar ook verdeelt zijn. 4 teams offeren eencentrale op en 4 teams een vleugel. Gezien de laatste wedstrijden...

[ Voor 16% gewijzigd door koentjuh op 17-02-2004 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35

gen slecht idee :)
tenzij je tegenstander het weet en je op de flanken gaat aanvallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn manier :)

Rechtervleugelspeler defensief, 1 centrale verdediger op het middenveld, linkerverdediger naar het midden, rechtervleugelaanvaller offensief, linkervleugelaanvaller defensief

Resultaat (PIC O-) ):

Midfield: excellent
Right Side Defence: excellent
Central Defence: excellent
Left Side Defence: excellent
Right Side Attack: formidable
Central Attack: excellent
Left Side Attack: inadequate

Klein nadeel: 1 lamme vleugel :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Jammer, mijn "alles of niets" strategie bij de toto is mislukt :(

Brain doet trouwens (in navolging van Zonar) ook top werk! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Laatst online: 17:29
Het is (zoals altijd) natuurlijk ook weer afhankelijk van de tegenstander: heeft de tegenstander in verhouding (met de vleugelaanval) een sterke centrale aanval, dan kun je beter een wingback opofferen, en andersom kun je beter een centrale verdediger opofferen als de tegenstander over de vleugels veel sterker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

@MaestroTim...idd nog een weekie wachten :P

@ Katala...thxs!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-09 13:18
Mooi dat jullie mijn 'werk' waarderen :) De eindstanden van de afgelopen 2 seizoenen staan nog online, en wel via Seizoen 8 en Seizoen 9. Het aanvragen van een CHPP-licentie kan alleen wanneer iets doet waar minimaal een heel land profijt van heeft en dus waar alleen een federatie baat bij heeft zal niet goedgekeurd worden.

Don't waste your time or time will waste you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Iemand anders ook opgevallen dat voortaan het euro teken achter de bedragen staat.
Beetje zeuren, maar vind het echt wennen.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
yared schreef op 17 februari 2004 @ 22:17:
Iemand anders ook opgevallen dat voortaan het euro teken achter de bedragen staat.
Beetje zeuren, maar vind het echt wennen.
idd lastig.
Waarom veranderen ze zoiets? Het is nog foutief ook.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
en ziet er niet uit bovendien :(

WOei.. :) Het verkopen van mijn nasty goed leider, en het aannemen van een redelijk leiderschapscoachs werkt zijn vruchten toch af.

MIJN TS daalde al niet meer, en nu stijgt die zelfs. Van woedend naar geirriteerd... (van de MOTS van zondag) heerlijk, dit had ik niet eerder gezien

[ Voor 82% gewijzigd door koentjuh op 17-02-2004 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik zette hem altijd al in mijn configuratie op euro, is veel handiger vinnik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alsof je uberhaupt in euro's denkt. Ik kijk slechts naar het getal van mijn schatkist en zet dat af tegen de prijzen. Of dat nou in Timboetaanse Roeftoes gaat of in Euro's.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2004 07:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oeps..., foutje met quoten

[ Voor 156% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2004 07:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 07:45:
Alsof je uberhaupt in euro's denkt. Ik kijk slechts naar het getal van mijn schatkist en zet dat af tegen de prijzen. Of dat nou in Timboetaanse Roeftoes gaat of in Euro's.
Wat is er mis met Timboetaanse Roeftoes? ;)

Nog leuke GoT-cup wedstrijden voor vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

www.thagrooves.tk

We zijn bij de halve finales. Dit betekent:

White Stripes - HARDTRANCE
Tha Groove's - HvP

[ Voor 6% gewijzigd door hoedjevanpapier op 18-02-2004 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Zonar schreef op 17 februari 2004 @ 21:44:
Mooi dat jullie mijn 'werk' waarderen :) De eindstanden van de afgelopen 2 seizoenen staan nog online, en wel via Seizoen 8 en Seizoen 9. Het aanvragen van een CHPP-licentie kan alleen wanneer iets doet waar minimaal een heel land profijt van heeft en dus waar alleen een federatie baat bij heeft zal niet goedgekeurd worden.
klopt, maar andere federaties mogen de software ook gebruiken dan ;)

Lijkt me best handy om wekelijks een overzicht in XML van alle matches van fed-leden te kunnen downloaden, voor de Cup, ladder en ratings :) En als andere feds dat ook willen dmv onze software vinnik dat best...

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
zo, de training even op conditie gezet voor deze en volgende week.. zodat ik de week van de beker weer ff een algemeentje kan draaien en dan top fit ben voor de competitie, en dan weer lekker scoren kan trainen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

j_du_pee schreef op 18 februari 2004 @ 09:34:
[...]

klopt, maar andere federaties mogen de software ook gebruiken dan ;)

Lijkt me best handy om wekelijks een overzicht in XML van alle matches van fed-leden te kunnen downloaden, voor de Cup, ladder en ratings :) En als andere feds dat ook willen dmv onze software vinnik dat best...
Dat fed software tooltje kan veel meer mee... we hadden ooit nog eens het plan om een TOTOTool te maken, je kunt dan de ratings doen, de ladder, de cup icm de cupmanager van hattrix of zelf eentje bouwen...

De groei van de ht community zit in de federaties, dus imo zullen ze ja zeggen als je een leuk idee hebt en dat gestructureerd op papier kan zetten.

Ik heb nog een inventarisatie van wie/wat kan hier op GoT-HT, lamaar horen als je het nodig hebt.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

koentjuh schreef op 18 februari 2004 @ 11:58:
zo, de training even op conditie gezet voor deze en volgende week.. zodat ik de week van de beker weer ff een algemeentje kan draaien en dan top fit ben voor de competitie, en dan weer lekker scoren kan trainen :)
te vroeg

Als je het nu doet missen je spelers 2 weken (of 3?) in deze leeftijd... voor elke speler ouder dan 20 betekent dat straks een week extra trainen.

Ik train door tot het gaatje, heb weleens 17 jarige gehad die naar uitstekend ging in de laatste week en vervolgens voor een paar ton extra weg kon in de eerste week van het nieuwe seizoen als 18 jarige.

En deze laatste competitie week is nog niet afgerond, me B team moet nog spelen en training krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:44
yared schreef op 18 februari 2004 @ 12:29:
[...]
te vroeg

Als je het nu doet missen je spelers 2 weken (of 3?) in deze leeftijd... voor elke speler ouder dan 20 betekent dat straks een week extra trainen.

Ik train door tot het gaatje, heb weleens 17 jarige gehad die naar uitstekend ging in de laatste week en vervolgens voor een paar ton extra weg kon in de eerste week van het nieuwe seizoen als 18 jarige.

En deze laatste competitie week is nog niet afgerond, me B team moet nog spelen en training krijgen.
Ben ik het mee eens. Deze week train ik ook nog verdedigen. Daarna 2 weekjes spelhervatting (vooral geen conditie, is me vorige keer zeer slecht bevallen) en daarna weer verdedigen.
Waarschijnlijk wordt een van mijn 18-jarige verdedigers deze week formidabel. Ik heb het geld niet direct nodig, maar ik kan er natuurlijk wel leuke dingen mee doen. Wat zeggen jullie, verkopen (voor een miljoen of zo) of houden en doortrainen tot uitmuntend/briljant???
Ik krijg er waarschijnlijk binnen 4 weken na de competitiestart nog 3 formidabele jonge verdedigers bij, dus dat wordt een lucratief seizoen :)

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Heeft het nog zin dan om terug te zetten? want had meteen naar de TU vrijdag al veranderd.... volgens mij niet toch? team van zondag krijgt nu toch zeker al conditie.

Kleine blunder ... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-06 16:47

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Ik heb 2 spelers met goed leiderschap, maar weet niet wie teamleider is. De aangename leider is wel eerder/langer bij de groep dan de controversieele. Als ik de controversieel persoon verkoop heeft het dan nog zin om speciaal een clown aan te trekken of is het verschil tussen aangenaam en populair niet zo groot?

Cantekin Yelcan (22802772)
19 jaar, redelijk vorm, gezond
Een controversieel persoon, die gebalanceerd is en oprecht.
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.

Enrique Doeleman (15287916)
18 jaar, redelijk vorm, gezond
Een aangenaam persoon, die temperamentvol is en oprecht.
Heeft waardeloos ervaring en is een goed leider.

@ koentjuh
Ja, het heeft nog zin om het terug te zetten! Training van donderdag wordt genomen, deze wordt op vrijdag ge-update naar je spelers.

DeNeu

[ Voor 11% gewijzigd door neudeboules op 18-02-2004 13:16 ]

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Hmm.dus als ik nu nog weer terug ga naar scoren, wordt dat voor beide teams meegenomen weer?? want anders doen we dat natuurlijk nog ff, ik liep een week voor op de hattrick kalender.. ;)

Overigens heb ik de volgende twee spelers:

Andre Baselmans (7745157)
25 jaar, goed vorm, gezond
Een populair persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
Heeft matig ervaring en is een redelijk leider.

en

Edward Ouwehand (7745150)
30 jaar, slecht vorm, gezond
Een redelijk coach die verdedigend is ingesteld
Een controversieel persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
Heeft redelijk ervaring en is een redelijk leider.

En uit ervaring is gebleken dat mijn populair persoontje de leider is en dus tevens de clown ;) :)

Of het nut heeft om een clown aan te trekken? Ik weet het niet hoor. Je kunt nl niet van te voren zien wie van van de goede leiders de teamleider is en dus weet je niet of je clown wel nut heeft. Blijft gokken dus

[ Voor 69% gewijzigd door koentjuh op 18-02-2004 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
Het aantrekken van een clown heeft voor mij wel voordeel gehad. Ik kan mijn TS op PoE houden tot donderdag, daarvoor zakte die al op dinsdag. Een voordeel van 2 dagen, daar ben ik niet ontevreden mee :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Jah oke. nut heeft het ook wel. Merk ik zelf ook, alleen de vraag blijft altijd of het je teamleider wordt als je er al meer met dezelfde leidingscapacitieiten heb, dus of het voor hem nuttig is blijft een gok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dreamtheater schreef op 18 februari 2004 @ 12:52:
[...]

Ben ik het mee eens. Deze week train ik ook nog verdedigen. Daarna 2 weekjes spelhervatting (vooral geen conditie, is me vorige keer zeer slecht bevallen) en daarna weer verdedigen.
Waarschijnlijk wordt een van mijn 18-jarige verdedigers deze week formidabel. Ik heb het geld niet direct nodig, maar ik kan er natuurlijk wel leuke dingen mee doen. Wat zeggen jullie, verkopen (voor een miljoen of zo) of houden en doortrainen tot uitmuntend/briljant???
Ik krijg er waarschijnlijk binnen 4 weken na de competitiestart nog 3 formidabele jonge verdedigers bij, dus dat wordt een lucratief seizoen :)
Absoluut doortrainen. Ik heb nou ook 9 van die mannetjes lopen, waardoor me verdediging weliswaar ijzersterk is, maar de rest veel minder. Ik moet mijn eerste cyclus nog afmaken wat inhoudt dat ik een briljante verdediger verkoop, een 17-jarige high-solid verdediger terugkoop en met de rest van het geld de overige posities versterk. Het is erg aanlokkelijk om een wat kortere-termijnvisie te hebben en al eerder te verkopen, maar als je eenmaal een aantal spelers op dat niveau hebt, zal dat zorgen voor een grotere constante geldstroom. Tot die tijd is het even zuur, dat ik op plaats 40 van de GoT-ratings sta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

hoezo pas :? je staat bijna even hoog als een grootheid als "watergraafsmeer wanderers" :P

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

j_du_pee schreef op 18 februari 2004 @ 14:16:
hoezo pas :? je staat bijna even hoog als een grootheid als "watergraafsmeer wanderers" :P
Hmmm, zo had ik het nog niet bekeken. B) Nee, ik bedoel meer dat ik allerlei teams die ruim na mij begonnen zijn, voorbij zie schieten in ratings en sterren en lieks enz., maar er komt een moment dat ik binnen 1 seizoen zo schandalig veel beter ga geworden....en dat moment is ongeveer over een week of 30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Koentjuh je kunt het vandaag nog veranderen, dus zou ik snel even doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:24

GaMbiNo

1337

yared schreef op 18 februari 2004 @ 15:22:
Koentjuh je kunt het vandaag nog veranderen, dus zou ik snel even doen.
Oké, ik heb het ook maar weer teruggezet. :Y)
Ik had hem ook al op conditie staan maar ik stel dat nog maar een weekje uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Niet online
Ik moet ook nog 1 a 2 weken conditie trainen maar daar begin ik pas mee in de week van de rustdag op zondag want dan mis ik zo min mogelijk training en met wat geluk is 1 weekje voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Reeds teruggezet :+ had me dus verteld met de weken van hattrick |:( |:( |:( |:( Vond ook al zo gek dat het drie weken waren, normaal ha dik nooit tijd voor een weekje algemeen erna maa rnu zag ik waar het mis ging :+

Vastgestelde waarde: 579 000 €
Vorm: uitstekend

Conditie: zwak Keepen: uitstekend
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: waardeloos
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig

Staat te koop voor 414000, doe ik hier goed aan? i.p.v mijn goede keeper? of kan ik beter meteen doorsparen voor een formidabele?

[ Voor 49% gewijzigd door koentjuh op 18-02-2004 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
koentjuh schreef op 18 februari 2004 @ 16:47:
Reeds teruggezet :+ had me dus verteld met de weken van hattrick |:( |:( |:( |:( Vond ook al zo gek dat het drie weken waren, normaal ha dik nooit tijd voor een weekje algemeen erna maa rnu zag ik waar het mis ging :+

Vastgestelde waarde: 579 000 €
Vorm: uitstekend

Conditie: zwak Keepen: uitstekend
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: waardeloos
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig

Staat te koop voor 414000, doe ik hier goed aan? i.p.v mijn goede keeper? of kan ik beter meteen doorsparen voor een formidabele?
Lekker bij deze houden, mijn formidabele keeper kost een hoop maar doet niet zoveel meer dan mijn vorige :)

/edit
mmm ik speel vandaag mijn friendly met 1-4-4 .. dus :D foutje ergens 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Loona35 op 18-02-2004 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Mensen komt allen naar ons gezellige knusse kamertje @ irc:

irc://uk.quakenet.org/ht-got

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
loona35 schreef op 18 februari 2004 @ 17:18:
[...]

Lekker bij deze houden, mijn formidabele keeper kost een hoop maar doet niet zoveel meer dan mijn vorige :)

/edit
mmm ik speel vandaag mijn friendly met 1-4-4 .. dus :D foutje ergens 8)7
Jah oke.. maar ik moet dez eook kopen? is het dan verstandig deze te halen of meteen de stap van goed naar formidabel te maken? of valt dat te verwaarlozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
koentjuh schreef op 18 februari 2004 @ 17:26:
[...]

Jah oke.. maar ik moet dez eook kopen? is het dan verstandig deze te halen of meteen de stap van goed naar formidabel te maken? of valt dat te verwaarlozen?
Ik zou gelijk de stap naar formidable maken, dus gewoon nog even doorsparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Nu online
Ik ga in de twee weken van de winterstop trainen op spelhervatting. Heb nu:

3 spelers met uitstekend spelhervatting
2 spelers met goed spelhervatting

Twee van die uitstekend spelhervatters gaan daarna weg. Ik hoop stiekem dat ze tot uitmuntend spelhervatting gaan stijgen. Lijkt me gaaf, vooral omdat beide spelers toch zeker goed zijn (passable scorer en uitstekend winger).....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
hmmm.. was ik ook wel vanplan. lijkt me dan toch het beste.. kijken of ik een miljoen plus zo snel kan vbij elkaar halen.. :)

Wat is eigenlijk een redelijke prijs voor een formidabele keeper..?? KAn er weinig vinden waar echt op geboden wordt in de grotere landen.. dus goed beeld krijgen is moeilijk dan, omdat vraagprijzen vaak niet echt ene goede indicatie geven

[ Voor 50% gewijzigd door koentjuh op 18-02-2004 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Aristos schreef op 18 februari 2004 @ 18:24:
Ik ga in de twee weken van de winterstop trainen op spelhervatting. Heb nu:

3 spelers met uitstekend spelhervatting
2 spelers met goed spelhervatting

Twee van die uitstekend spelhervatters gaan daarna weg. Ik hoop stiekem dat ze tot uitmuntend spelhervatting gaan stijgen. Lijkt me gaaf, vooral omdat beide spelers toch zeker goed zijn (passable scorer en uitstekend winger).....
is dat een belangrijke factoor dan? is 1 speler met goede spelhervatting niet goed genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
lachuh vanavond...

begon met 10 spelers op het veld, worden er nog 2 afgetrapt waardoor ik met 8 moet doorspelen.... win ik nog met 4-3 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Nu online
loona35 schreef op 18 februari 2004 @ 18:36:
[...]

is dat een belangrijke factoor dan? is 1 speler met goede spelhervatting niet goed genoeg?
Volgens HT-Bjorn is het de meest onderschatte training. Je hoeft er maar ééntje te hebben die elke wedstrijd er eentje inschiet. Is toch mooi meegenomen. Van de 5 kandidaten, zijn er twee voor de verkoop... Rest is mooi voor later....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
Aristos schreef op 18 februari 2004 @ 19:27:
[...]

Volgens HT-Bjorn is het de meest onderschatte training. Je hoeft er maar ééntje te hebben die elke wedstrijd er eentje inschiet. Is toch mooi meegenomen. Van de 5 kandidaten, zijn er twee voor de verkoop... Rest is mooi voor later....
Ik ken iemand(V.V. Maxima) die traint nu 50 spelers op spelhervatting, en het loont best wel voor zover ik weet. Dus dat het de meest onderschatte training is, lijkt me op zich wel logisch. Vooral omdat het niet echt terug te zien is in ratings e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een 17 jarig goed keeper gekocht voor relatief weinig geld, is het verstandig deze te trainen?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2004 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 19:30:
Ik heb een 17 jarig goed keeper gekocht voor relatief weinig geld, is het verstandig deze te trainen?
Als je van plan bent het de komende seizoenen vol te houden, kan het een optie zijn. 1 seizoen keepen trainen, zet weinig doden aan de zeik. Je kan verder maar 2 keepers trainen per week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezo Hoedjevanpapier's XI tal speelt een kwalificatie :/ WTF

Dan moet de finale dus een andere keer worden gespeeld?

ps: ik speel thuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 20:10:
Hoezo Hoedjevanpapier's XI tal speelt een kwalificatie :/ WTF

Dan moet de finale dus een andere keer worden gespeeld?

ps: ik speel thuis
???
Kwalificatiewedstrijden worden gewoon op zondag gespeelt hoor.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja sorry, ik was er ff niet bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Dolf schreef op 18 februari 2004 @ 20:14:
[...]

???
Kwalificatiewedstrijden worden gewoon op zondag gespeelt hoor.
Hehehe, fonz is er al lange tijd bij, maar sommige dingen zijn nog moeilijk voor hem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 19:30:
voor welk bedrag als ik vragen mag, tuurlijk moet je deze trainen, maar dan wel met 9 keeperstrainers en 1 assistent, anders heeft het weinig zin. Ook ben ik van mening dat je eigenlijk 2 trainbare keepers moet hebben, als je dan tog op keepen gaat trainen! suc6 ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:31
Verwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 22:13:
[...]

voor welk bedrag als ik vragen mag, tuurlijk moet je deze trainen, maar dan wel met 9 keeperstrainers en 1 assistent, anders heeft het weinig zin. Ook ben ik van mening dat je eigenlijk 2 trainbare keepers moet hebben, als je dan tog op keepen gaat trainen! suc6 ermee
Bij de goalkeeping federation, is laatst een poll geweest, en daar kwam uit dat je het beste (als je ook wil dat je spelers in het veld nog een beetje in vorm blijven) met 7 of 8 assistenten kunt trainen, en dan aanvullen tot 10 met je keeperstrainers, dus 2 of 3.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• Cyclops10
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Hoe moet je trouwens oefenwedstrijden tegen mede fed. leden aanmelden voor de got rating? Als het via een post hier moet dan wil ik ff zeggen dat ik vanavond tegen garbage? heb gespeeld... en onverdient gewonnen trouwens :)
niet te laat toch?

Ik ben er nog steeds niet uit wat ik ga trainen in de winterstop. Misschien ga ik ook wel gewoon door met mijn winger training. Veel geld is belangrijker dan door conditietraining mijn gehele elftal een paar % te verbeteren imo.

• Yukkie
  • Laatst online: 14:35

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

lol, een klasgenoot en mede hattrick speler zijn via de gastenboeken lekker aan het bakkeleijen over onze wedstrijd komende woensdag :p
kla genoot: http://195.149.159.157/Co...onType=view&TeamID=208131
voor mijn team zie sig.
lees ook even de press anouncements

We've got that ring of confidence

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 22:13:
[...]

Ik heb er 240.00 voor betaald.

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-06 16:47

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Verwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 14:12:
[...]

Absoluut doortrainen. Ik heb nou ook 9 van die mannetjes lopen, waardoor me verdediging weliswaar ijzersterk is, maar de rest veel minder. Ik moet mijn eerste cyclus nog afmaken wat inhoudt dat ik een briljante verdediger verkoop, een 17-jarige high-solid verdediger terugkoop en met de rest van het geld de overige posities versterk. .....Tot die tijd is het even zuur, dat ik op plaats 40 van de GoT-ratings sta.
Goede visie Metal. Ik doe precies hetzelfde en ik sta dus ook superlaag in de GoT rating, tussen 40 en 50. ik denk dat de verdediging wordt onderschat in deze fed >:) 8)
DeNeu

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Verwijderd

neudeboules schreef op 19 februari 2004 @ 07:11:
[...]

Goede visie Metal. Ik doe precies hetzelfde en ik sta dus ook superlaag in de GoT rating, tussen 40 en 50. ik denk dat de verdediging wordt onderschat in deze fed >:) 8)
DeNeu
Heb je uitdaging geaccepteerd. Wordt een mooie wedstrijd, aangezien deze oefenpot met het A-team gespeeld zal gaan worden. Ben er alleen nog niet overuit welke verdedigers ik laat spelen. De 17/18 jarige solids/uitstekends of de oudere formidabels.

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

[...]

DeNeu
Het nadeel is dat met een verdediging die staat als een huis je nogsteeds zelf ook die bal erin moet trappen. Als je een sterke keeper hebt trekt deze de hele verdediging al omhoog.

Verwijderd

Damn, vergeten m'n opstelling van gisteren te wijzigen, nu missen 5 talenten een week training :( :( :( Wat een ongelooflijk dure fout zeg!

kan wel janken :'(

naja, bassie zou zeggen: Altijd blijven lachen :)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2004 08:16 ]

Verwijderd

[...]

DeNeu
ik train ook defjes en ik sta redelijk hoog in de got ratings. ik heb ook een paar brilliants verkocht, echter koop ik dan high passables terug. DIt is veel goedkoper en loont ook. Als ze maar high excellent zijn als ze nog 17 zijn dan zijn het voor mij toppertjes. Als ik die 2 brilliant van nu niet verkocht krijg dan train ik ze komend seizoen door tot world class.

• dreamtheater42
Hehe, ik hoor hier vanalles over formidable keepers en zo...
Ik heb 2 seizoenen geleden een passable keeper gekocht voor 75.000, wel high-passable en de laatste wedstrijd bleek hij ineens in staat om 3,5 sterren te halen (in uitstekende vorm). In passable vorm haalt hij gemakkelijk 3 sterren. Voor mij is er voorlopig geen formidable keeper nodig :*) Het probleem is natuurlijk als hij een keer uit vorm raakt, maar dan heb ik nog een matig keeper achter de hand die me gisteren verraste door in goede vorm 3 sterren te halen! Heel vreemd allemaal...

Ook had ik afgelopen week weer eens een opa gekocht, bijna 34 is hij. Wel solid scoring en solid experience: in passable vorm 3,5 sterren. Gaat wel lekker zo...
Als mijn middenvelders weer beter zijn en in vorm blijven, dan denk ik dat mijn team in passable vorm ongeveer 37/38 sterren kan halen :) Dat zou een nieuw record zijn... Natuurlijk is die waarde wel opgekrikt door de aankoop van een flink aantal opa's (30+).

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

• Loona35
dreamtheater schreef op 19 februari 2004 @ 08:54:
Hehe, ik hoor hier vanalles over formidable keepers en zo...
Ik heb 2 seizoenen geleden een passable keeper gekocht voor 75.000, wel high-passable en de laatste wedstrijd bleek hij ineens in staat om 3,5 sterren te halen (in uitstekende vorm). In passable vorm haalt hij gemakkelijk 3 sterren. Voor mij is er voorlopig geen formidable keeper nodig :*) Het probleem is natuurlijk als hij een keer uit vorm raakt, maar dan heb ik nog een matig keeper achter de hand die me gisteren verraste door in goede vorm 3 sterren te halen! Heel vreemd allemaal...

Ook had ik afgelopen week weer eens een opa gekocht, bijna 34 is hij. Wel solid scoring en solid experience: in passable vorm 3,5 sterren. Gaat wel lekker zo...
Als mijn middenvelders weer beter zijn en in vorm blijven, dan denk ik dat mijn team in passable vorm ongeveer 37/38 sterren kan halen :) Dat zou een nieuw record zijn... Natuurlijk is die waarde wel opgekrikt door de aankoop van een flink aantal opa's (30+).
ja.. todat ze die opa op zijn enkels raken en ontzettend lang moet gaan wachten todat ie gehealed is :)

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Visscher & Gambino jullie supporterschap is weer geregeld, word nog even supporter van me team als je dat nog niet was en vergeet niet opnieuw de federatie te joinen mocht je supporterschap al verlopen zijn :)

@MaestroTim had ik vorige week, ben er nog ziek van Bassie :P

@Dreamtheather alleen maar oudjes kopen als ze ook minimaal redelijk leiderschap hebben, dan kun je ze namelijk coach maken met hun ervaring. Voordeel is dan ook dat hun blessure om 'programma technische' redenen meteen verdwenen is en je mag je coach weer opstellen :D

@metalmeijer is er dan een andere 'goede' manier? denk het niet, voor elk beginnend team is dit de eerste lange termijn planning. Wanneer je in III of II zit kun je er wel van afwijken maar ook daar telt, doortrainen op je talentjes en met het geld nieuwe spelers kopen voor de overige posities.

Op zich vind ik het daarom ook wel jammer dat je eigenlijk voornamelijk met 'talentjes' en spelershandel je geld kan verdienen. Zouden meer mogelijkheden moeten zijn, zoals je woordvoerders trainen zodat je lucratieve contracten kan afsluiten, of spelers een media training bieden zodat ze persoonlijke contracten kunnen binnenslepen waar jij weer XX% van krijgt. Die mediatraining kun je dan bijvoorbeeld alleen geven aan max 2 spelers per week en dat mogen niet spelers zijn die specifieke training krijgen. Algemeen daarentegen traint het hele team ook op media training. Bij conditie traint er niemand.

En het uitbouwen van je stadion lijkt me ook een mooie, beetje de looks kunnen customizen wanneer je een nieuwe stadion koopt, winkels, horeca, kantoorverhuur, VIP boxen inrichten.

Het moet natuurlijk wel invloed hebben op je team... tijdens een verbouwing voelen ze zich minder (vorm -0.5 van huidige vorm), maar daarna stralen ze van trots (vorm +1)

Geen zin om het te vertalen, iemand anders zin om het naar de ideeenbox te sturen :P

[ Voor 4% gewijzigd door yared op 19-02-2004 09:31 ]

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-10 09:15
is dat progje voor de transferlijst searchen nog steeds in de omloop, dat in alle landen zoekt?

Zou het graag hebben, bvd

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

De GoT-HT Federatie presenteert jou ons nieuwste item wat onze fed zo leuk en actief maakt naast de reeds vele dingen die we aan jou brengen......

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~gjnobbe/8bits.jpg

8 Bits of Hattrick zal een regelmatig interview zijn van 8 antwoorden gekozen uit een totaal van 11 (10+1) vragen. Iedere donderdag zal deze hier geplaatst worden door mij.

De 10 vragen staan vast, de extra vraag is een wisselvraag die door de geïnterviewde mag worden gesteld aan de volgende kandidaat.

User van de week : Xanathorn

Afbeeldingslocatie: http://www.moonglade.net/Blackmoon/Xana/Pielewiepers.gif

Waar moeten we met Xana beginnen? 31 maart 2002 kreeg Xana zijn team, en vanaf die dag is hij er eens goed voor gaan zitten. Hij kreeg zijn team nog volgend de oude stempel. Dus met een sterspeler, iets waar wij nu in deze tijd veel moeite voor moeten doen. Hoogtepunt is zijn bestaan is het winnen van de nationale beker vorig seizoen. Dit heeft een hoop ophef veroorzaakt op GoT, een ieder was trots dat wij Xana in de federatie hadden zitten. Na een mislukte U20 bondscoach campagne is hij daarna weer verder gegaan met wat er moest gebeuren. Wederom werd de halve finale bereikt van de beker, waarin hij meerdere moest erkennen aan (latere winnaar) N.V.F.. Daarentegen presteerde hij het wel om rechtstreeks te promoveren naar de II.e klasse. Sterspeler Louwinger heeft het al eens gezegd: “Met Xana aan het bewind, gaat deze club nog veel successen behalen.” Spam zijn gastenboek deze week helemaal vol, het is niet voor niets een eer om User van de week te zijn.

De vragen

1. Hoe is de naam van je team ontstaan?

Dat vragen wel meer mensen :p. Op een dag werd ik door een Nederlander die ik kende van een mmorpg gevraagd of ik hattrick kende. Nee dus, en ik nam me voor om eens een keer er naar te kijken. Nou op een dag was ik dus bezopen thuisgekomen en juist toen kwam ik op het idee om naar de hattrick site te gaan en me aan te melden. Mijn benevelde hersens kraakten voor een tijdje toen me om een teamnaam werd gevraagd. Na lang denken kwam ik ineens op de naam ‘Pielewiepers’. Vraag me niet wat het betekent of waar het op slaat want dat weet ik bij god niet :p.

2. Wat is je grootste blunder die je tot nu toe gemaakt hebt? Denk hierbij aan bijv. opstelling, aankopen, training enz.

Erg grote blunders heb ik niet gemaakt, behalve het eerste seizoen mijn training verneuken, maar dat hebben toen wel meer mensen gedaan. Ik heb wel eens een miskoop gedaan, voor 1 miljoen een Belgische solid playmaker gekocht die toen net solid was geworden, maar dat viel uiteindelijk wel mee schijnbaar want hij speelt nog steeds voor mijn team :p.

3. Op welk moment stond je echt te dansen op de tafel van vreugde?

Ik was op werk en de laatste finalewedstrijd vorig seizoen van de KNVB beker moest gespeeld worden tegen Dutch Extreme. Ik had dus match tracking aangezet en heb de wedstrijd zo moeten volgen via mijn mobieltje. Zoals bekend won ik die wedstrijd na verlenging, en ik heb me moeten inhouden niet luidkeels door de hal te schreeuwen ‘woeiiiiii gewonnen!’ want dan hadden denk ik alle oudjes op de afdeling de stuipen op het lijf gejaagd. Maar wat was ik toen ontzettend blij :D.

4. Stel: Je bent 1 dag programmeur van Hattrick. Wat zou jij tweaken?

Het euroteken voor de waarde zetten want dat is oerlelijk zo :@. En ik zou de transfermarkt aanpassen, zodat spelers van clubs die gestopt zijn transfervrij op de markt worden gezet (een globale markt), want het is zonde dat soms goeie spelers zo verloren gaan.

5. Wat is het gekste dat je gedaan hebt, om toch nog een wedstrijd van je team te volgen?

Niet echt veel geks, als ik een wedstrijd niet kan volgen dan zet ik match tracking aan. Trouwens is me dit seizoen wel een keer duur komen te staan, in de beker eindigde een wedstrijd in penalties en ik heb iets van 30 ht credits erdoorheen gejaagd toen op één avond =).

6. Welke route/tactiek zou je gebruiken wanneer je met onbeperkt budget opnieuw mocht beginnen?

Ik zou in ieder geval het eerste seizoen niet mijn training verkloten en zou waarschijnlijk iets anders kiezen dan playmaking. Maar aangezien dat toch niet kan, ik ben tevreden met mijn team zoals het nu is =).

7. Wat vind je van de nieuwe tactieken in HT 6.5 en geniet er al eentje je voorkeur?

Tsja als middenveld trainer vind ik die taktieken best wel klote omdat ze niet echt te gebruiken zijn., alleen maar tegen me :D. Maar ik speel soms wel eens counter met 3-4-3 en het bevalt me wel, maar echt veel counterkansen heeft het me nog niet opgeleverd, en de meeste die ik kreeg waren mis omdat mijn aanval zo slecht was :p.

8. Niets gaat eeuwig door. Voorspel na welk seizoen de stekker er bij Hattrick uit gaat?

Hopelijk dan pas wanneer ik de Eredivisie en eventuele toekomstige internationale cups heb gewonnen ;).

De wisselvraag van de vorige week

Hoe eerlijk vind jij de indeling van de wedstrijden in de beker? Vaak spelen de goede teams de eerste zoveel wedstrijden tegen een hele makkelijke tegenstander en daardoor hebben de kleine teams geen kans om verder te komen in de beker. Hoe denk jij hier over?

Tsja ieder voordeel heeft z’n nadeel, van onze kant bekeken hebben bijvoorbeeld teams uit de III de eerste 10 rondes bijna geen inkomsten omdat we spelen tegen teams met een miniem stadion. Daarvoor kunnen we dan wel piccen in de beker, maar omdat we ons ook op training moeten richten gaat dat niet altijd goed (kijk maar naar Stiphout, heeft em veel supporters gekost). Misschien zou een opzet zoals in tennis een goede mogelijkheid zijn, maar het nadeel is dan weer dat als een grote club gelijk uitkomt tegen een nog grotere club de beker ook al gelijk voor hem voorbij is de eerste ronde. Niet zeiken dus maar zorgen dat je promoveert zodat je ook tegen zwakkere clubs kunt spelen =).

De nieuwe wisselvraag

Veel beginnende teams klaagden in het verleden wel eens, en soms nog steeds, over het feit dat wij oudere teams nog de boost hebben meegemaakt en dus meer supporters kregen en een sterspeler (boost is voor een x aantal spelers spelen in een hattrick land). Daarbij vergeten ze vaak dat wij best veel geld moesten neertellen voor bv. solid spelers terwijl die in hun periode (nu) voor een habbekrats te krijgen zijn en ze al snel een fatsoenlijk team kunnen opbouwen. Hoe kijk jij hier tegenaan, want wij klagen ook niet dat ze nu al in één seizoen een team hebben waar wij 3 seizoenen over deden.

Volgende week is de user die deze vraag gaat beantwoorden: Zonar

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Carnagy schreef op 19 februari 2004 @ 09:35:
is dat progje voor de transferlijst searchen nog steeds in de omloop, dat in alle landen zoekt?

Zou het graag hebben, bvd
Is verboden he...

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-10 09:15
owh, las in het begin van deze post dat mensen dat progje allemaal vroegen en kregen, is het in de tussentijd dan verboden geworden>

• Loona35
Carnagy schreef op 19 februari 2004 @ 10:04:
[...]

owh, las in het begin van deze post dat mensen dat progje allemaal vroegen en kregen, is het in de tussentijd dan verboden geworden>
VOlgens mij is het niet verboden om te krijgen maar om te gebruiken @ HT hé :)

/edit

@ yared:
leuk ambiteus idee maar dan liefste wel zonder allerlei leuke plaatjes erbij. Text-based is lekker snel. Maar ik ben iig erg pro het idee om daytraden te verbieden andere vormen van inkomsten aan te bieden.

[ Voor 27% gewijzigd door Loona35 op 19-02-2004 10:27 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 08:16:
[...]

ik train ook defjes en ik sta redelijk hoog in de got ratings. ik heb ook een paar brilliants verkocht, echter koop ik dan high passables terug. DIt is veel goedkoper en loont ook. Als ze maar high excellent zijn als ze nog 17 zijn dan zijn het voor mij toppertjes. Als ik die 2 brilliant van nu niet verkocht krijg dan train ik ze komend seizoen door tot world class.
Ja, maar jij hebt die cirkel al rond en gewoon asociaal goede middenvelders gekocht. Dan is het logisch dat je hoog staat in de GoT-ratings. Ik zeg ook niet dat verdedigen trainen inherent is aan laag staan in de ratings.

@Yared: Nee, er is naar mijn mening geen andere manier (tenzij je alle tijd van de wereld hebt en het leuk vind om te daytraden), maar het was ook slechts een reactie op Dreamtheater die zich afvroeg of ie nu al moest cashen of moest doortrainen.

@ HVP: de startdatum van de Pielewiepers is natuurlijk gelegen in 2002. Ik vond het al zo'n snelle opmars B)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2004 10:33 ]

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 10:26:
[...]

@ HVP: de startdatum van de Pielewiepers is natuurlijk gelegen in 2002. Ik vond het al zo'n snelle opmars B)
Check

• dreamtheater42
Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 10:26:
[...]

Ja, maar jij hebt die cirkel al rond en gewoon asociaal goede middenvelders gekocht. Dan is het logisch dat je hoog staat in de GoT-ratings. Ik zeg ook niet dat verdedigen trainen inherent is aan laag staan in de ratings.

@Yared: Nee, er is naar mijn mening geen andere manier (tenzij je alle tijd van de wereld hebt en het leuk vind om te daytraden), maar het was ook slechts een reactie op Dreamtheater die zich afvroeg of ie nu al moest cashen of moest doortrainen.

Ik vind het idee van Yared eigenlijk wel leuk waarbij je je stadion kan uitbreiden met allerlei andere zaken, zoals winkeltjes etc.
Dat met die mediatraining zie ik niet echt zitten. Wat me wel aardig lijkt is om als club contracten te kunnen afsluiten, afhankelijk van hoe goed je presteert in je divisie en natuurlijk in welke divisie je zit. Nadeel is dan natuurlijk wel weer dat het gat tussen de eredivisie en div VIII nog groter wordt...

• yared

yared

No Scope, Bitch!

@HvP/Xanathorn, leuk! kijk hier echt elke week een beetje naar uit :D

@Carnagy niemand vroeg/kreeg dat verboden programmaatje, er is zelfs een hele rel om geweest (gelukkig kunnen we nu weer door 1 deur :P)

@Loona35 Of je nou een programma zoals dit maakt of gebruikt, het maakt niet uit. De regels van HT zijn duidelijk; het is verboden. ;)

Ondertussen blijf ik bij me persoonlijke mening dat zo'n tool echt steeds meer nodig word en blijf het jammer vinden dat het verboden is. Er zijn nu weer zo'n 6-8 landen toegevoegd waar ik moet gaan kijken om een beetje koopje te vinden... eerlijk gezegd heb ik daar geen zin meer in en heb het traden dan ook op een erg laag pitje staan.

Ik ga alleen nog begin nieuw seizoen even de 10 miljoen barriere doorbreken, al was het alleen maar voor het cijfertje :P

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Wil nog wel even kwijt dat ik de finale weer heb bereikt van de GoT cup.
Met een overdonderende 0-8 overwinning op Groovie moet ik volgende week tegen HARDTRANCE. Een wedstrijd die niet te winnen is, maar you'll never know...

Dus:
Poll: Wie wint dit seizoen de GoT Cup?
HARDTRANCE
Hoedjevanpapier's XI-tal
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=7132&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

hoedjevanpapier schreef op 19 februari 2004 @ 11:40:
Wil nog wel even kwijt dat ik de finale weer heb bereikt van de GoT cup.
Met een overdonderende 0-8 overwinning op Groovie moet ik volgende week tegen HARDTRANCE. Een wedstrijd die niet te winnen is, maar you'll never know...

Dus:
Poll: Wie wint dit seizoen de GoT Cup?
HARDTRANCE
Hoedjevanpapier's XI-tal
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Waarom staat mijn team er niet meer tussen ? :( flauw hoor

• Yukkie
  • Laatst online: 14:35

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

die klas genoot waar ik gister "hattrick-ruzie" had :P , had nog geen team logo dus ben ik zelf even aan de gang geweest met me koeien:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/jwlr/misc/icoontjes/cow.jpg ik vind em wel grappig, ik moet alleen de text onderin nog ff aan passen, maar das geen punt, aangezien ik em zelf host :P

We've got that ring of confidence

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

The_Marsmellow schreef op 19 februari 2004 @ 12:36:
[...]

Waarom staat mijn team er niet meer tussen ? :( flauw hoor
Huh? Ikke nie snappe. Er is maar 1 finale hoor?
Kijk op www.thagrooves.tk

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.