So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Kampioen worden van de VII
Goede verdediger, middenvelder en spits aankopen.
Jeugdopleiding naar uitstekend.
Stadion naar 22.500
En eindelijk eens uit de rode cijfers komen.
Come to the dark side.
het geheel is een gif-plaatje, dat er in IE en mozilla identiek uit zietyared schreef op 24 februari 2004 @ 12:28:
[...]
In Mozilla lijnt hij trouwens volledig in het midden uit, dus een groot wit veld met een site'tje in het midden op 1024*768
Ik blijf zelf van mening dat er iets minder groen in de tekst mag, verder vind ik hem erg mooi
kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord
Anoniem: 10565
Eens, als je tekst schrijft met Photoshop, is dat nooit erg mooi en scherp. In een browser zal de tekst er wat beter uit komen te zien en zal hij waarschijnlijk een stuk donkerder worden gemaakt, waardoor het geheel niet té grasveldgroen wordtj_du_pee schreef op 24 februari 2004 @ 12:46:
[...]
het geheel is een gif-plaatje, dat er in IE en mozilla identiek uit ziet
Ik blijf zelf van mening dat er iets minder groen in de tekst mag, verder vind ik hem erg mooi
Maar, er was nog ergens een ontwerp. En er moet volgens mij nog een keuze gemaakt worden.
*refresh* Nog 5 minuten tot HT weer leeft, yeah
Je krijgt gewoon traing als je 5-4-1 speelt met 3 centrale verdedigers en 3 centrale middenvelders of niet?
Speel dit aanvallen door het midden.
Of kan ik dan beter 5-3-2 spelen?
jaYorgoB schreef op 24 februari 2004 @ 15:20:
Even voor de zekerheid.
Je krijgt gewoon traing als je 5-4-1 speelt met 3 centrale verdedigers en 3 centrale middenvelders of niet?
Hangt af van je tegenstander.Speel dit aanvallen door het midden.
Of kan ik dan beter 5-3-2 spelen?
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
5-4-1 en 5-3-2 hebben allebei hun voor- en nadelen, maar ik heb er geen ervaring mee, sorry.
edit: ik moet wat sneller typen =)
[ Voor 10% gewijzigd door -Pjotrski- op 24-02-2004 15:26 ]
De uitslag:
17 Brainpower
17 Thije
15 Frizza
15 MaestroTim
15 !k vl!eg
15 neudeboules
15 The_Marsmellow
15 -Pjotrski-
15 Mankit
15 hoedjevanpapier
14 Ronald Koeman
14 Zonar
14 Katala
12 grooviee17
12 KdB
11 Sandyman538
8 Yared
Thije en ikzelf hebben de meeste wedstrijden goed voorspeld en wij krijgen daarom 1 extra bonuspunt!
De eindstand:
110 MaestroTim
100 Frizza
98 Thije
96 hoedjevanpapier
95 Katala
94 Zonar
93 Mankit
92 Brainpower
89 -Pjotrski-
87 Yared
85 grooviee17
84 KdB
83 The_Marsmellow
81 Sandyman538
72 Ronald Koeman
72 !k vl!eg
63 neudeboules
21 GandalfTheGrey
14 MTM
8 Wao
7 ForayNL
3 Devv05
Onze winnaar van dit seizoen is ons aller MaestroTim! Van harte gefeliciteerd!!
Iedereen kan zijn of haar felicitaties uiten in dit topic of in zijn gastenboek! Want dat heeft hij natuurlijk wel verdiend!!
Bedankt voor jullie inzet dit seizoen en ik hoop dat jullie er volgend jaar weer bijzijn!!

MaestroTim

[ Voor 20% gewijzigd door NiMu83 op 24-02-2004 16:05 ]
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Doelstelling voor het nieuwe seizoen:
- Eerste plaats in VI.886
- 33 * elftal
- Goed middenveld
- Minimaal 2 spelers trainen naar formidabel positiespel
Less = more
Anoniem: 10565
- briljante keeper verkopen voor meer dan 3.5M
- middenveld gemiddeld redelijk-goed
- kampioen (promotie moet ik nog met mezelf over discussieren...:P)
- Stadion 25.000-30.000 (nu 17720 of zo)
- Toekomstig trainer kopen met redelijk leiderschap
- Elftal met minimaal op elke positie 3 sterren
Lijkt veel gevraagd, moet toch allemaal te doen zijn
PS Jullie opmerkingen op het ontwerp waren
Jullie aanmerkingen zullen in ogenschouw worden genomen en zeker behandeld in v0.2.
PS2 zelf ben ik absoluut geeeeen goede tekenaar. Is er misschien iemand die (een) 'Hattrick-achtig' tekeningetje(s) kan maken voor op de site? Zou leuk zijn om de site op te fleuren!
1) Pas aangeschafte pseudo-trainer over 16 weken op studiereis sturen, tot die tijd neemt mijn waardeloozz leiderschap bezittende ouwe trainer de honneurs waar.
2) Aanval 3x goed. Liever hoger, maar zit er voorlopig niet in.
3) Middenveld thuis uitstekend, uit goed.
4) M'n keeper niet verrot laten schoppen, ik heb alleen nog een zwakke achter de hand.
5) M'n eerste middenvelder naar uitmuntend.
Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren
voor een goed midfield heb je meer dan 33* nodig volgens mijJamal schreef op 24 februari 2004 @ 16:14:
Het (aankomende) nieuwe seizoen meteen maar aangegrepen om er bij de fans een nieuw logootje door te drukken:
[afbeelding]
Doelstelling voor het nieuwe seizoen:
- Eerste plaats in VI.886
- 33 * elftal
- Goed middenveld
- Minimaal 2 spelers trainen naar formidabel positiespel
Nee hoor. Ik haal rond de 30 á 31 sterren en heb regelmatig een goed middenveld.loona35 schreef op 24 februari 2004 @ 18:26:
[...]
voor een goed midfield heb je meer dan 33* nodig volgens mij
Gezocht!
Router
mmmThe Dolf schreef op 24 februari 2004 @ 18:36:
[...]
Nee hoor. Ik haal rond de 30 á 31 sterren en heb regelmatig een goed middenveld.
speel 3-5-2
wat doe ik dan fout?
Gezocht!
Router
Het bovenste rijtje is gelukt, ben tweede geworden en gepromoveerd.12-11-2003 Doelstellingen
De doelstellingen van de GaMbiNo's zijn vooralsnog vrij bescheiden.
Reden hiervoor is het feit dat het het debuutjaar van deze ploeg met deze trainer is.
Het streven zal worden een plaats in "het bovenste rijtje".
Een kampioenschap is voorlopig niet een vereiste, liever bouwen we aan een goeie ploeg die financieel ook solide is.
Daarnaast willen de GaMbiNo's aan het einde van het komende seizoen minimaal twee ton te besteden hebben.
Een financieel stabiele ploeg is het nog niet helemaal helaas....sta voortdurend rood.
Moeten we die doelstelling maar ff een seizoen opschuiven.
Je mag maximaal 3 personen op 'dezelfde plek' hebben, als je ze wil trainen, maar geld dat voor 1 wedstrijd of over allebei, dus:
Zondag spelen centraal op t midden persoon A & B en woensdag C & D, worden ze dan alle 4 getraind? Of moet ik dan zondag A & B en woensdag A & C doen, wil ik ze laten trainen
wattus?Joss schreef op 24 februari 2004 @ 19:32:
Even een n00b vraagje over het trainen..
Je mag maximaal 3 personen op 'dezelfde plek' hebben, als je ze wil trainen, maar geld dat voor 1 wedstrijd of over allebei, dus:
Zondag spelen centraal op t midden persoon A & B en woensdag C & D, worden ze dan alle 4 getraind? Of moet ik dan zondag A & B en woensdag A & C doen, wil ik ze laten trainen
Zondag A & B & C als centrale middenvelder
Woensdag D & E & F als centrale middenvelder
+ 2 x 2 vleugelspelers (krijgen 50% training)
== 10 spelers trainen
Duidelijk toch?
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
das helder ja, ook nog info over de rest (site ofzo)Brainpower schreef op 24 februari 2004 @ 19:46:
[...]
wattus?
Zondag A & B & C als centrale middenvelder
Woensdag D & E & F als centrale middenvelder
+ 2 x 2 vleugelspelers (krijgen 50% training)
== 10 spelers trainen
Duidelijk toch?
Alvast bedankt!
Vergeet morgen niet met je A-team te spelen he!GaMbiNo schreef op 24 februari 2004 @ 19:32:
[...]
Het bovenste rijtje is gelukt, ben tweede geworden en gepromoveerd.
Een financieel stabiele ploeg is het nog niet helemaal helaas....sta voortdurend rood.
Moeten we die doelstelling maar ff een seizoen opschuiven.
Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.
Ik ben even aan het rekenen geslagen om te onderzoeken welke training het meeste oplevert. Let op: Ik heb geenszins de bedoeling gehad een waterdichte bereking te maken, deze berekeing is puur als indicatie bedoeld.
Uitgangspunten:
-Aantal trainees per week | Aantal weken per levelstijging
Playmaking: 6+2 | 7
Winger: 4+2 | 5
Scoring: 6 | 6,5
Keeper: 2 | 5
Defending: 10 | 8
-Je begint met 17 jarigen die solid zijn.
-De prijzen die gebruikt zijn, zijn van HAM TPE is. Deze prijzen worden veronderstelt correct te zijn.
-Er is gekeken naar de training na 40 weken. Dit lijkt relevant voor 3 seizoenen.
-In het geval van winger en keeper zijn er geen prijzen voor titanic spelers in de TPE. Ik heb de gemiddelde hoogte van de laatste 4 respectivelijk 3 stijgingen per level (dus brilliant > magn > wc > supern) gebruikt.
Limitations
-In hoeverre zijn de prijzen van HAM TPE correct? (Vooral het verschil in prijs tussen een magn en wc scorer is erg groot (2 million))
-In hoeverre begint iedereen met 17 jarige?
-In hoeverre gebruikt met 40 weken training?
-In hoeverre gebruikt men de 50% trainingsplaatsen bij pm en winger?
-Ik ben ervanuit gegaan dat de spelers 17 jaar blijven tijdens de 40 weken, dit klopt natuurlijk niet met de werkelijkheid.
Maar nu de RESULTATEN:
(De resultaten zijn in millioenen euro's WINST. De bovenstaande limitations en aannames in oog nemend.)
Playmaking: 25.5 million 81%
Winger: 29.4 million 94%
Scoring: 31.3 million 100%
Keeper: 13.8 million 44%
Defending: 29.3 million 94%
Kortom scoring is volgens deze berekening op het moment de beste training, kort gevolgt door defending en winger. Keeper-training is daarentegen absoluut niet rendabel.
[ Voor 15% gewijzigd door Aristos op 24-02-2004 20:54 ]
Ik ben blij dat ik met m'n defender-training redelijk goed zit
Anoniem: 17731
welk resultaat? want je enkele vragen in je onderzoek maar ik zie niet (alle) resultaten
Die 100% is het max. En de andere hebben een ander rendement (relatief gezien dan).Anoniem: 17731 schreef op 24 februari 2004 @ 20:40:
kun je me vertellen waar die procenten voor staan?
welk resultaat? want je enkele vragen in je onderzoek maar ik zie niet (alle) resultaten
Gezocht!
Router
FF versimpelen;Aristos schreef op 24 februari 2004 @ 20:18:
Veel tekst
Willen jullie allemaal veel geld verdienen. Ga aanvallers trainen. Zorg ervoor dat iedereen die je kent dit ook gaat doen. Dat is de juiste weg tot de jackpot.
FF serieus;
Leuk onderzoek Aristos, zoals je zelf al zegt is de werkelijkheid een stuk uitgebreider.
Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.
Anoniem: 34339
ssssssssssssssssssst Ga dus GEEN aanvallers trainen he!The_Marsmellow schreef op 24 februari 2004 @ 21:09:
[...]
FF versimpelen;
Willen jullie allemaal veel geld verdienen. Ga aanvallers trainen. Zorg ervoor dat iedereen die je kent dit ook gaat doen. Dat is de juiste weg tot de jackpot.
FF serieus;
Leuk onderzoek Aristos, zoals je zelf al zegt is de werkelijkheid een stuk uitgebreider.
Maar keepen! Aangezien nu iedereen daar van af gaat stappen..
doe dan meteen iets er tussenin want nu luistert iedereen naar jouAnoniem: 34339 schreef op 24 februari 2004 @ 21:22:
[...]
ssssssssssssssssssst Ga dus GEEN aanvallers trainen he!
Maar keepen! Aangezien nu iedereen daar van af gaat stappen..
Anoniem: 17731
Gezocht!
Router
Ik train nu PM en je ziet ook gewoon op de transferlijst dat het relatief weinig opbrengt.
Ik switch in de loop van het komende seizoen naar iets anders, waarschijnlijk verdedigen. Maar misschien ook wel scoren, ik weet het nog steeds niet. De ene dag neig ik naar verdedigen, de andere naar scoren...moeilijk moeilijk moeilijk.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Kijk op de website. Er is een nieuwe versie verschenen.Royz schreef op 24 februari 2004 @ 23:43:
Ik had al van iemand gelezen hier dat hij ook problemen had, alleen heb ik niet meer gevolgd of en hoe het is opgelost. Ik heb dus bij HAM ook helemaal niks meer bij Transfer Price Evaluation. Jammer is dat, mis het best wel! Heb versie 5.1.50...
Gezocht!
Router
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| Tiberiu Oprea (15742573) 24 jaar, matig vorm, gezond Een controversieel persoon, die gebalanceerd is en oprecht. Heeft slecht ervaring en is een matig leider. Nationaliteit: România Vastgestelde waarde: 339 000 € Loon: 2 328 €/week inclusief een 20% Bonus Eigenaar: VV Achteruit Waarschuwingen: 1 Conditie: redelijk Keepen: waardeloos Positiespel: uitstekend Passen: zwak Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk Scoren: redelijk Spelhervatting: rampzalig |
Voor 5 ton gehaald, als vervanging van mijn 33 jarige oudje, die nu in de verkoop gaat.
Wou eigenlijk niet verder gaan dan 4,5 ton, maarja, was te vrolijk ana het bieden dat ikd at ff vergat. Morgen traint die even op conditie en dan is ook hij er klaar voor.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| Lars Mathiasson (195579) 33 jaar, matig vorm, gezond Een controversieel persoon, die gebalanceerd is en eerlijk. Heeft uitstekend ervaring en is een slecht leider. Nationaliteit: Sverige Vastgestelde waarde: 53 000 € Loon: 1 560 €/week inclusief een 20% Bonus Eigenaar: VV Achteruit Waarschuwingen: 0 Conditie: formidabel Keepen: rampzalig Positiespel: goed Passen: zwak Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht |
Wat kan ik hier nog voor ontvangen???
Ja inclusief nieuwe registratie code!The Dolf schreef op 24 februari 2004 @ 23:44:
[...]
Kijk op de website. Er is een nieuwe versie verschenen.
Heb net even gekeken, 7,50 is niet eens zo duur. Jammer dat het weer via CC moet, die heb ik niet. Andere manier aanwezig (via via)?
[ Voor 26% gewijzigd door Royz op 25-02-2004 00:09 ]
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Yared heeft een CCRoyz schreef op 24 februari 2004 @ 23:58:
[...]
Ja inclusief nieuwe registratie code!
Heb net even gekeken, 7,50 is niet eens zo duur. Jammer dat het weer via CC moet, die heb ik niet. Andere manier aanwezig (via via)?
@Aristos Leuk onderzoek, maar ik hou het toch maar gewoon bij keepen trainen...
Anoniem: 83760
Ik wil nog wel even kwijt dat het podium alleen maar bestaat uit Beverwijkers, respectievelijk: Maestrotim, Frizza en Thije!!
Ook wil ik Brainpower nog wel even bedanken voor al het werk dat hij verricht heeft m.b.t. de toto. Klasse!!
@ Aristos: leuk onderzoek, geeft toch een aardige indicatie. Thanx!
Weinig kans, ik had hem in zijn gastenboek gemeld dat ik in mijn 1e seizoen al meer prijzen had dan hijgrooviee17 schreef op 25 februari 2004 @ 01:05:
[...]
Yared heeft een CC. Vraag het hem even of hij het voor jou wil doen...
@Aristos Leuk onderzoek, maar ik hou het toch maar gewoon bij keepen trainen...
@ Yared: Sorry Yared is het mogelijk om 7,50 op te sturen voor HAM?
Béla Vágner (13236868)
29 jaar, matig vorm, gezond
Een aangenaam persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
Heeft matig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: România
Vastgestelde waarde: 207 000 €
Loon: 2 736 €/week inclusief een 20% Bonus
Eigenaar: garbage?
Waarschuwingen: 1
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: goed Spelhervatting: redelijk
Doelpunten in carrière: 8
Hattricks in carrière: 1
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Hij is trouwens ook nog uitstekend als aanvaller te gebruiken , daar heeft ie de meeste doelpunten mee gescoord.Anoniem: 83760 schreef op 25 februari 2004 @ 09:09:
Die gaat er voor nog wel meer geld uit hoor, hij is wel oud maar heeft wel matig ervaring. Op zich kan hij nog wel enkele seizoenen mee en bovendien leveren uitstekend verdedigers tegenwoordig gewoon heel veel geld op.
@BrainpowerBrainpower schreef op 24 februari 2004 @ 15:54:
De eindstand:
110 MaestroTim
100 Frizza
98 Thije
96 hoedjevanpapier
95 Katala
94 Zonar
93 Mankit
92 Brainpower
89 -Pjotrski-
87 Yared
85 grooviee17
84 KdB
83 The_Marsmellow
81 Sandyman538
72 Ronald Koeman
72 !k vl!eg
63 neudeboules
21 GandalfTheGrey
14 MTM
8 Wao
7 ForayNL
3 Devv05
Onze winnaar van dit seizoen is ons aller MaestroTim! Van harte gefeliciteerd!!
Iedereen kan zijn of haar felicitaties uiten in dit topic of in zijn gastenboek! Want dat heeft hij natuurlijk wel verdiend!!
Bedankt voor jullie inzet dit seizoen en ik hoop dat jullie er volgend jaar weer bijzijn!!
@MaestroTim, jouw bedankje krijg je zo als ik je afgedroogd heb in today's friendly match
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Ik lust je rauw[message=20087159,noline]yared schreef op 25 februari 2004 @ 09:17@MaestroTim, jouw bedankje krijg je zo als ik je afgedroogd heb in today's friendly match
totdat ik vanavond weer in de pan wordt gehakt, met m'n trainees in het veld
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 83760 op 25-02-2004 09:41 ]
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: formidabel
Scoren: matig Spelhervatting: wonderbaarlijk
27 jaar..Wat zou ik hier voor neerleggen?
Ik heb net dik 1.5 miljoen geboden, dacht namelijk dat ie om 9.37 uur afliep. Dat deed hij ook wel, alleen een dag later.....
Vavavond is de GoT cup finale. Spannend !!!!
HARDTRANCE als grote favoriet zal het opnemen tegen de underdog in mijn persoontje. Komt het zien, komt het zien!!
Hoogste bod:hoedjevanpapier schreef op 25 februari 2004 @ 09:44:
Ik heb net dik 1.5 miljoen geboden, dacht namelijk dat ie om 9.37 uur afliep. Dat deed hij ook wel, alleen een dag later.....
1 176 000 € door Hoedjevanpapier's XI tal
Zet je je eerste of tweede elftal in, dan kijk ik wel of ik komhoedjevanpapier schreef op 25 februari 2004 @ 09:44:
HARDTRANCE als grote favoriet zal het opnemen tegen de underdog in mijn persoontje. Komt het zien, komt het zien!!
@Joss Eerste elftal speelt, maar tweede heeft zondag gespeeld.
dik 1.5 miljoen zeg je, en je hebt in werkelijkheid nog geen 1.2 miljoen geboden Klopt niet helemaalhoedjevanpapier schreef op 25 februari 2004 @ 09:58:
@ Maestrotim Klopt, wat is er gek?
Leuk, dank jeBTW. je zal de volgende zijn die de 8 bits gaat ontvangen...
Was een 1 vergeten. Bedoel 1.15 miljoenAnoniem: 83760 schreef op 25 februari 2004 @ 10:02:
[...]
dik 1.5 miljoen zeg je, en je hebt in werkelijkheid nog geen 1.2 miljoen geboden Klopt niet helemaal![]()
[...]
Leuk, dank je
er heeft zojuist al iemand 300 000 geboden , ben benieuwd wat het eind bedrag vanmiddag wordAnoniem: 83760 schreef op 25 februari 2004 @ 09:09:
Die gaat er voor nog wel meer geld uit hoor, hij is wel oud maar heeft wel matig ervaring. Op zich kan hij nog wel enkele seizoenen mee en bovendien leveren uitstekend verdedigers tegenwoordig gewoon heel veel geld op.
Ik zeg 400k, wie biedt meer??died_laughing schreef op 25 februari 2004 @ 10:49:
[...]
er heeft zojuist al iemand 300 000 geboden , ben benieuwd wat het eind bedrag vanmiddag word
Als dat zou kunnen.
Ik heb hem gekocht voor 183 000 en toen was ie 145 000 waard.
Hij haalt trouwens 3,5 ster als linkerverdediger.
[ Voor 10% gewijzigd door died_laughing op 25-02-2004 11:39 ]
Verder probeer ik de gehele week al 1,3 mln uit te geven. Maar het is druk op de transfermarkt, waardoor prijzen erg hoog gaan. Dus ik hoop dat ik vandaag succes ga hebben.
Ik denk dat hij er wel voor 450k uit gaat.
@vargo: Ik wou dat ik het had. Wat zoek je precies (qua spelers, niet friendly tegenstander)
Edit: nog even als toelichting: de reden hiervoor is dat ik wil proberen een elftal te bouwen dat tegen teams met een machtig middenveld toch kan winnen.
PS. ik heb inmiddels een friendly geaccepteerd.
[ Voor 41% gewijzigd door vargo op 25-02-2004 11:37 ]
Lees anders de openingspost eens.Royz schreef op 25 februari 2004 @ 11:36:
Yared kan ik contact met je openemen om geld over te maken naar je voor HAM?
Supporter worden maar geen creditcard?
Mail Yared op yared@valheru.nl en hij helpt je.
Dit kan voor Hattrick Supporter & HAM. Lees ook eerst dit even door.
Vanavond wordt het hopelijk geregeld dan! Thanks
Over startpost gesproken, volgens mij is dit topic ook alweer bijna afgelopen
Ja dat is idd zo. Ik moet echter ook weer nieuwe jeugdspelers aantrekken om op te leiden en te verkopen. Money makes the (hattrick) world go round...-Pjotrski- schreef op 25 februari 2004 @ 11:51:
@vargo, je kan ook met dat geld 2 formidabele middenvelders kopen denk ik, heb jij een machtig middenveld
Over startpost gesproken, volgens mij is dit topic ook alweer bijna afgelopen
het laatste (ik neem aan dat je bedoelt tov de estimated value).died_laughing schreef op 25 februari 2004 @ 12:26:
Zijn keepers minder intrek, of word daar altijd minder voor geboden?
Tip: de keeper tool van hottrick. Hiermee kan je zien hoever de keeper in zijn skill is. http://www.hottrick.org/hattrick_keeper_tool.php
Thanx. Das best wel beroerd zeg.vargo schreef op 25 februari 2004 @ 12:32:
[...]
het laatste (ik neem aan dat je bedoelt tov de estimated value).
Tip: de keeper tool van hottrick. Hiermee kan je zien hoever de keeper in zijn skill is. http://www.hottrick.org/hattrick_keeper_tool.php
Dit zijn de specs van mijn keeper:
Lech Trzeciak (8062613)
23 jaar, matig vorm, gezond
Een populair persoon, die kalm is en eerlijk.
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Polska
Vastgestelde waarde: 197 000 €
Loon: 2 064 €/week inclusief een 20% Bonus
Eigenaar: garbage?
Waarschuwingen: 0
Conditie: uitstekend Keepen: redelijk
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: waardeloos
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
Ik heb hem voor 210 000 te koop gezegd maar als je dat tooltje gebruikt , moet ik hem voor heel veeeel lager neerzetten.
Dus als ik het goed begrijp , kan je beter dus niet op keepers gaan trainen om ze te verkopen.
[ Voor 5% gewijzigd door died_laughing op 25-02-2004 12:38 ]
Met dat tooltje kan je zien hoever je keeper op weg is naar het volgende level keepen.
De jouwe heeft ongeveer 55 dus hij is precies halverwege tussen redelijk (50) en goed (60).
Ik heb mijn redelijk keeper onlangs voor 95.000 verkocht wat best een redelijke prijs is.-Pjotrski- schreef op 25 februari 2004 @ 12:41:
De meeste redelijk keepers gaan eruit voor ongeveer 90-100k.
Met dat tooltje kan je zien hoever je keeper op weg is naar het volgende level keepen.
De jouwe heeft ongeveer 55 dus hij is precies halverwege tussen redelijk (50) en goed (60).
Een goed keeper zit zo rond de 200.000.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| Léon van Aalst (26471655) 17 jaar, redelijk vorm, gezond Een sympathiek persoon, die gebalanceerd is en oneerlijk. Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider. Nationaliteit: Nederland Vastgestelde waarde: 55 000 € Loon: 760 €/week Eigenaar: VV Achteruit Waarschuwingen: 0 Conditie: matig Keepen: rampzalig Positiespel: matig Passen: redelijk Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht |
Gekken, iemand heeft er nu al 30000 euro voor geboden. Wat willen ze er toch mee???
Niet dat ik het erg vind ofzo
Ik vind het best een leuke speler eik.koentjuh schreef op 25 februari 2004 @ 13:10:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 Léon van Aalst (26471655) 17 jaar, redelijk vorm, gezond Een sympathiek persoon, die gebalanceerd is en oneerlijk. Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider. Nationaliteit: Nederland Vastgestelde waarde: 55 000 € Loon: 760 €/week Eigenaar: VV Achteruit Waarschuwingen: 0 Conditie: matig Keepen: rampzalig Positiespel: matig Passen: redelijk Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Gekken, iemand heeft er nu al 30000 euro voor geboden. Wat willen ze er toch mee???
Niet dat ik het erg vind ofzo
Zo'n speler zou ik best willen trainen op positiespel.
Die 30.000 lijkt hij me makkelijk waard.
Als hij naar redelijk positiespel stijgt zijn waarde zo naar de ton gok ik.koentjuh schreef op 25 februari 2004 @ 13:18:
Jah oke. Alleen over een week is die 18. En als je dan nog vanaf matig wil beginnen dan is het nog een eind. Maargoed, hij zal het dan wel waard zijn blijkbaar. Stond er zelf wel even van te kijken
Toch vrij vlot verdiend die 70.000 dan.
Zit nu op 8200.
Daar heb je helemaal gelijk in.koentjuh schreef op 25 februari 2004 @ 13:22:
Hmm, jah:) Maargoed, ben al blij dat er weer een jeugdspeler voor meer da 20000 euro uitgaat, zijn de kosten er ook weer uit. En ikzelf heb er niks aan, als je op scoren traint..!!
Ikzelf heb ook nog nooit een cent verdiend aan mijn jeugdopleiding...incidenteel is er eens een baggerspeler weggedaan voor 1.000.

En ik heb nog twee jeugdspelers in mijn selectie waaronder een goed keeper.
Al met al heeft het wel veel meer gekost dan het me opgeleverd heeft...
Tool #2 van vandaag: de arena sizer van hattrixdied_laughing schreef op 25 februari 2004 @ 13:24:
Wat voor stadiongrootte is gangbaar als je in VI.858 speelt?
Zit nu op 8200.
http://www.databased.at/h...es_nl/t_arenasizer_nl.asp
Nou ben ik in een klap uit de rode cijfers
25-02-2004
Valencia Bats heeft 450 000 € geboden voor Béla Vágner en nam de leiding bij het bieden.
Deadline is 25-02-2004 om 13:47
[ Voor 12% gewijzigd door died_laughing op 25-02-2004 13:27 ]
Daar zat ik ook al mee...ik zit nu op 13.750 maar wil wel graag uitbreiden naar de 20.000 eik...died_laughing schreef op 25 februari 2004 @ 13:24:
Wat voor stadiongrootte is gangbaar als je in VI.858 speelt?
Zit nu op 8200.
Als je een beetje bovenin meedraait in de VI lijkt een 20.000 me niet overbodig...als je onderin meedraait gok ik op 15.000 ofzo.
Ik dacht er zelf over om mijn stadion naar 14000 uittebreiden.GaMbiNo schreef op 25 februari 2004 @ 13:27:
[...]
Daar zat ik ook al mee...ik zit nu op 13.750 maar wil wel graag uitbreiden naar de 20.000 eik...
Als je een beetje bovenin meedraait in de VI lijkt een 20.000 me niet overbodig...als je onderin meedraait gok ik op 13.000 tot 15.000 ofzo.
Maar met wat breid je uit? Meer vip stoelen, overdekte plaatsen of zitplaatsen?
Daarvoor zou ik toch ff die tool gebruiken die net gepost werd.died_laughing schreef op 25 februari 2004 @ 13:29:
[...]
Ik dacht er zelf over om mijn stadion naar 14000 uittebreiden.
Maar met wat breid je uit? Meer vip stoelen, overdekte plaatsen of zitplaatsen?
Hmm, is ook wkestie van geluk. Heb op dit moment 5 spelers in mijn team rondlopen uit de jeugd, drie spitsen die lekker doorgetraind worden, een goed keeper en een goed verdediger die elke wedstrijd reserve mag zitten.GaMbiNo schreef op 25 februari 2004 @ 13:25:
[...]
Daar heb je helemaal gelijk in.
Ikzelf heb ook nog nooit een cent verdiend aan mijn jeugdopleiding...incidenteel is er eens een baggerspeler weggedaan voor 1.000.
En ik heb nog twee jeugdspelers in mijn selectie waaronder een goed keeper.
Al met al heeft het wel veel meer gekost dan het me opgeleverd heeft...
Verder probeer ik alles altijd eerst te verkopen wat meestal wel lukt met af en toe uitschieters naar de 2 ton. Maar veel gled mee verdient, neej, maarja, de spelers die ik er het afgelopen twee seizoenen uit ge trokken heb maakten veel goed. 3 trainbare spitsen die over 2-3 jaar voor paar miljoen wegkunnen
Heb al mijn zinne gezet op aanstaande zondag. EEn 17 jarige uitstekende middenvelder
mm dan zit ik dus niet slecht met 14000GaMbiNo schreef op 25 februari 2004 @ 13:30:
[...]
Daarvoor zou ik toch ff die tool gebruiken die net gepost werd.
Bij een slechte serie komt dat tooltje op 15140 uit.
Dan ga je er dus wel vanuit dat je een zeer slechte serie neerzet.died_laughing schreef op 25 februari 2004 @ 13:40:
[...]
mm dan zit ik dus niet slecht met 14000
Bij een slechte serie komt dat tooltje op 15140 uit.
@koentjuh: ik help het je hopen.
Voor mezelf is zo'n middenvelder ook best welkom.
Valencia Bats (31005)
Hij heeft net al weer 550 000 geboden.
[ Voor 17% gewijzigd door died_laughing op 25-02-2004 13:52 ]
En gefeliciteerd met je super-verkoop,
died_laughing schreef op 25 februari 2004 @ 13:47:
Hij heeft net al weer 550 000 geboden.
Da's lekker!
Thanx.-Pjotrski- schreef op 25 februari 2004 @ 13:54:
died_laughing, ik speelde vorig seizoen mijn eerste seizoen in VI en mijn stadion van 14000 zat altijd vol, zelfs bij regen. Ik won wel wel wedstrijden. Als je verwacht bij de eerte 5-6 te eindigen zou ik uitbreiden naar 20000 ofzo. Dan hoef je de komende 2 seizoen waarschijnlijk niet meer uit te breiden en bespaar je dus de vaste kosten van 30000 euro als je volgend seizoen weer moet bijbouwen.
En gefeliciteerd met je super-verkoop,
Ik zal het eens goed overwegen. Het scheelt inderdaad weer vasten kosten.
Heb jij hem nog getraind dan?died_laughing schreef op 25 februari 2004 @ 14:01:
Mijn speler is uit eindelijk na een spannende eindrace voor 573 000 verkocht.
Ik heb hem gekocht voor 183 000 ruim een seizoen geleden.
Dat is een winst van 390 000.![]()
Dat is wel een hele nette winst.
Maar erg netjes...
Heb dit seizoen ook aan het begin voor 1000 euro een bagger speler gekocht, haf jaar getraint en op uitstekend voor 136000 verkocht, in procenten ook een winst die ik graag zelf wou wou hebben
[ Voor 65% gewijzigd door koentjuh op 25-02-2004 14:18 ]
resumeren:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
| 69 loona35 67 hoedjevanpapier 52 koentjuh 48 Brainpower 46 j_du_pee 43 The Dolf 41 yared 37 -Pjotrski- 35 MetalMeijer 33 MaestroTim 29 The_Marsmellow 28 Sandyman538 27 grooviee17 25 -StArMaKeR- 24 Thije 23 ForayNL 22 Aristos 19 jackinthebox 17 Katala 17 Royz . . (knip) . __________________ Posts : 999 Aantal posters: 76 gemiddelde per poster : 13,1 |
kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord
Anoniem: 34339
Zo das niet zoveelj_du_pee schreef op 25 februari 2004 @ 14:30:
woei die laatste pagina's gaan weer snel
resumeren:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 69 loona35 67 hoedjevanpapier 52 koentjuh 48 Brainpower 46 j_du_pee 43 The Dolf 41 yared 37 -Pjotrski- 35 MetalMeijer 33 MaestroTim 29 The_Marsmellow 28 Sandyman538 27 grooviee17 25 -StArMaKeR- 24 Thije 23 ForayNL 22 Aristos 19 jackinthebox 17 Katala 17 Royz . . (knip) . __________________ Posts : 999 Aantal posters: 76 gemiddelde per poster : 13,1
Dat ga ik straks even rechtzetten
Ik heb net even een spits gekocht, de stats zijn:
Toch best een redelijke spits voor VI...die conditie gaat nog wel wat stijgen aangezien ik daar nu op train.Hubert Lenz (26456807)
19 jaar, redelijk vorm, gezond
Een controversieel persoon, die temperamentvol is en oprecht.
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: Polska
Vastgestelde waarde: 61 000 €
Loon: 984 €/week inclusief een 20% Bonus
Eigenaar: GaMbiNo's
Waarschuwingen: 0
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
Geen idee eik of ik er wat een nette prijs voor heb betaald, ik heb 26.000 betaald.
Ik heb de transferevaluatie van HAM helaas niet bij de hand aangezien ik op stage zit en net doe alsof ik hard zit te werken.
[ Voor 98% gewijzigd door GaMbiNo op 25-02-2004 14:46 ]
Less = more
Dit topic is gesloten.