Nu het seizoen voorbij is heb ik mijn doelstellingen er maar weer even bij gehaald (1 november 2003)
1. Handhaving in V. (is wellicht wat mager als je uit IV komt, maar V is beter geworden dan toen ik er voor het laatsts speelde);
2. Verdediging flink trainen;
3. Een lekkere jonge knul uit me jeugd trekken die zich verdedigend opstelt;
4. Meer vrouwen op de tribune;
5. Een oude bok kopen die goed scoort;
6. De problemen rond het stadion oplossen (veiligheid etc). Het moet weer leuk worden om een avondje Bad Clusters te doen;
7. Foray uitschelden omdat hij al een paar weken geleden mij een interview heeft afgenomen en nog niet heeft geplaatst. Omdat ie na 1 interview al geen zin meer had in de rol van verslaggever. ;
8. Dit seizoen voor het eerst verder komen in de beker dan ronde 2;
9. Mij schamen, omdat ik ten aanzien van het forum steeds meer een lurker wordt.
10. Proberen in het rijtje van Thije te komen en op die manier ook in zijn prachtige verhalen voor te komen.
1. Gelukt, toch nog een mooie 3e plek.
2. Gelukt, al gaat het uiteraard nooit hard genoeg
3. Jeugd was dit seizoen dramatisch, afgezien van 1 goede winger.
4. Heb niet het idee dat het percentage vrouwen verbeterd is. Vrouwen zijn belangrijk omdat je supporters dan niet gelijk geirriteerd zijn na een verloren wedstrijd. Ze kijken toch alleen naar de mannen

5. Gelukt, een 28 jarige spits kwam begin dit seizoen de ploeg versterken, maar scoorde nog niet gigantisch veel (mede door blessureleed)
6. Gezien de toegenomen toeschouwers, beschouw ik ik dit punt maar als geslaagd.
7. Gelukt. Wellicht dat dat interview van Foray gebruikt kan worden in de toekomst voor 8 bits. Maar Foray zal het waarschijnlijk alweer kwijt zijn

8. auw, in ronde 1 sneuvelde Bad Clusters tegen een lastige VI-ploeg. Dat kan in ieder geval niet slechter.
9. Tsja, valt toch nog mee. Heb gewoon wat minder tijd tegenwoordig.
10. Yared heeft mij na deze oproep direct in zijn verhaal opgenomen