kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

8 Bits of Hattrick zal een regelmatig interview zijn van 8 antwoorden gekozen uit een totaal van 11 (10+1) vragen. Iedere donderdag zal deze hier geplaatst worden door mij.
De 10 vragen staan vast, de extra vraag is een wisselvraag die door de geïnterviewde mag worden gesteld aan de volgende kandidaat.

Hoe moet je je team noemen, als je Tweakers Addicted bent, en je krijgt een team bij Hattrick? Juist F.C. GoT.. Als een soort verering voor het forum kunnen wij dus met zijn allen wel een beetje trots op Brainpower zijn. Zijn team is in december 2002 opgericht, en zijn eerst volle jaar bracht meteen succes. Na de promotie uit de VI.e klasse werd het aanpoten in de V.e divisie. Daar ziet het er dit jaar naar uit, dat hij eindelijk de stap omhoog gaat maken. Waar kennen we Brainpower nog meer van? Is dat niet die jongen van de toto? Juist ja, dat is hem. Iedere week komt Brainpower volgens een vast stramien met een nieuwe gevarieerde toto op de proppen. Waardering alom, want het is weer een van die punten die GoT uniek maken. Dus……Spam zijn gastenboek deze week helemaal vol, het is niet voor niets een eer om User van de week te zijn.
1. Hoe is de naam van je team ontstaan?
Toen ik eind december 2002 mijn team kreeg had ik weinig inspiratie voor een leuke naam. Omdat ik toen heel erg actief was op GoT leek het me wel leuk om hier mijn teamnaam van te maken. Vandaar dus F.C. GoT. Overigens ga ik wel mijn teamnaam veranderen, maar dan moet ik wel eerst een naam verzinnen, pfff
2. Wat is je grootste blunder die je tot nu toe gemaakt hebt? Denk hierbij aan bijv. opstelling, aankopen, training enz.
Eigenlijk heb ik nog niet zoveel echte blunders gemaakt. In het begin wat spelers voor teveel gekocht, verkeerde opstellingen, coach op doel zetten, etc. Ik heb nooit echt een grote blunder gemaakt.
3. Op welk moment stond je echt te dansen op de tafel van vreugde?
Dat was afgelopen zondag. Ik stond 2e en moest tegen de nr 7. De nummers 1 en 3 moesten ook tegen elkaar en daarvan moest de nummer 3 winnen, zodat ik weer de koppositie pakte. En dat gebeurde ook. Ik won en de nummer 3 won ook. Daarmee maak ik een grote kans om, na 3 seizoenen op nummer 2 te eindigen, eindelijk te promoveren naar de IV!
4. Stel: Je bent 1 dag programmeur van Hattrick. Wat zou jij tweaken?
Hmm dat is een goeie vraag. Waar ik me op dit moment aan irriteer is dat je wedstrijden niet worden onthouden door HT Life. Ik zou het zo maken dat het bijvoorbeeld een aantal dagen bewaard kan worden. Laatst had ik een hele rij met wedstrijden erin gezet, en toen sloot ik IE per ongeluk af! Alle wedstrijden uit de HT Life!!!
5. Wat is het gekste dat je gedaan hebt, om toch nog een wedstrijd van je team te volgen?
Het gekste wat ik gedaan heb om toch mijn wedstrijd een beetje te kunnen volgen was dat Yared mij de doelpunten zou smsen. Ik zat op een woensdag middag/avond op het Rembrandtplein in Amsterdam de wedstrijd van AC Milan – AJAX te volgens voor de Champions League. Ik speelde ook een belangrijke pot in de beker en daarom smste Yared mij de doelpunten
6. Welke route/tactiek zou je gebruiken wanneer je met onbeperkt budget opnieuw mocht beginnen?
Ik zou als eerst een goede coach kopen. Deze is erg belangrijk in de training. Daarnaast zou ik veel uitstekende 17 jarige trainees kopen om zo een zo goed mogelijk team op te bouwen en tevens een groot kapitaal te kunnen krijgen.
7. Op welke GoT user zou je jaloers kunnen zijn en waarom?
Ik ben eigenlijk op geen enkele user jaloers. Iedereen speelt het spelletje op zijn / haar eigen manier en de een doet dat iets beter dan de ander. Sommige mensen kunnen goed handelen of hebben een goed trainingsprogramma. Maar dit kan je zelf ook leren! Daarom ben ik op niemand jaloers… het gaat zoals het gaat!
8. Wat zou naar jouw mening waarde toe voegen aan de federatie en/of ons forum?
Ik vind onze federatie een hele actieve fed met veel verschillende activiteiten. Er moet zeker weer een meeting komen zodat ik er ook heen kan. Gezellig ouwe hoeren met een biertje. Ook onze eigen site zal een hoop werk schelen voor veel mensen, alles komt centraal op 1 pagina te staan. We zijn er druk mee bezig en ik weet zeker dat een mooie pagina voor onze federatie meer leden trekt!!
Wat vind je van het systeem van promoveren in de hogere divisies? Alleen de bovenste helft van de nummers 1 promoveert rechtstreeks. Vind je dit genoeg of zou het leuker zijn als de nummer 1 altijd promoveert en misschien zelfs ook de nummer 2 voor meer variatie in de samenstelling van de leagues na elk seizoen?
Het promovatie systeem is aan de ene kant goed. Teams die goed genoeg zijn promoveren direct, teams die iets minder zijn moeten nog een kwalificatiewedstrijd spelen. Maar aan de andere kant. Wanneer je 3 seizoenen in dezelfde league zit (zoals ik, en ook nog steeds eindigt als 2e) wordt het een beetje saai. Je hebt veel dezelfde teams waardoor je weinig afwisselingen van users hebt. Misschien zou het wel leuk zijn om de nummers 1 en 2 te laten promoveren, en dat dan de nummers 2 een kwalificatie wedstrijd moeten spelen. Dan zou ik allang in de III zitten
Hoe eerlijk vind jij de indeling van de wedstrijden in de beker? Vaak spelen de goede teams de eerste zoveel wedstrijden tegen een hele makkelijke tegenstander en daardoor hebben de kleine teams geen kans om verder te komen in de beker. Hoe denk jij hier over?
Volgende week is de user die deze vraag gaat beantwoorden: ? (Ik hoop Xana
Jaja, en doe mij ook maar een bakje yoghurt
Verwijderd
Maar wat is het nut om met een beter middenveld te gaan counteren, als je middenveld gedurende de helgrooviee17 schreef op 12 februari 2004 @ 03:19:
Misschien wel interessant om te weten:
Op de conference van een andere federatie waar ik in zat, is een discussie gaande over counter-attack. In deze wedstrijd is bijvoorbeeld te zien dat je met een iets sterker middenveld toch counter-attack kan spelen. De uitleg van LS-oatvt was als volgt:
[...]
Klinkt op zich wel vrij logisch, maar ik weet niet zeker of dit zo is. Misschien nog mensen die er een andere theorie op na houden?
e partij op een paar momenten na dan beter is kan je tog beter voor een andere tactiek kiezen
Verwijderd
ik wil ook wel een keer meedoen
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2004 14:58 ]
Verwijderd
Je kan hem doortrainen en tog heb je hem dan nog steeds in je selectie terwijl hij alsmaar beter wordt, als je hem nu verkoopt en er een 17jarige uistekend voor terughaalt dan heb je in principe hetzelfde... Ik zou nog 1 jaar doortrainen en hem dan verkopen, je haalt dan veel meer geld binnen en je kan tog nog 1 jaar van hem genietenkoentjuh schreef op 12 februari 2004 @ 15:29:
Wat zouden jullie doen? mijn 20 jarige spits gaat binnen nu en 2 weken naar uistekend. ZOu ik hem begin volgend seizoen weg doen en een 17 jarige uitstekende voor terug halen, of zal ik nog een seizoentje wachten en hem als briljant + verkopen begin volgend seizoen en dan pas vervangen voor een 17 jarige. Scheelt dat veel in geld?
Hij wordt over 2 weken ook nog eens 21. Dwz dat je dus 4 extra weken kwijt bent voor de training.Verwijderd schreef op 12 februari 2004 @ 15:32:
[...]
Je kan hem doortrainen en tog heb je hem dan nog steeds in je selectie terwijl hij alsmaar beter wordt, als je hem nu verkoopt en er een 17jarige uistekend voor terughaalt dan heb je in principe hetzelfde... Ik zou nog 1 jaar doortrainen en hem dan verkopen, je haalt dan veel meer geld binnen en je kan tog nog 1 jaar van hem genieten
Ik zou hem verkopen en daarvoor in de plaats een 18 jarige kopen aangezien een 17 jarige ineens veel duurder is.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Nooit wedden op 1 paard. Ik verkoop aan het einde van dit seizoen mijn 20 jarige formidabele spits, om er vervolgens een 17 jarige voor terug te kopen. Maar ik heb ook een 20 jarige lopen, die ik voorlopig niet weg doe. Het is toch maar 1 week extra per jaar boven de 20? Die heeft nu formidabel scoren, en redelijk passen.koentjuh schreef op 12 februari 2004 @ 15:29:
Wat zouden jullie doen? mijn 20 jarige spits gaat binnen nu en 2 weken naar uistekend. ZOu ik hem begin volgend seizoen weg doen en een 17 jarige uitstekende voor terug halen, of zal ik nog een seizoentje wachten en hem als briljant + verkopen begin volgend seizoen en dan pas vervangen voor een 17 jarige. Scheelt dat veel in geld?
De kans dat je een 17 jarige uitstekende spits koopt voor het bedrag van deze 20 jarige is wel erg klein.
zeker aangezien een 17, 18 en 19 jarige net zoveel trainings weken nodig hebben. Hattrix files beweerd van niet maar ervaring leert mij dat mijn 19 jarige keepers ook maar 5 weken nodig hebben.The Dolf schreef op 12 februari 2004 @ 15:34:
[...]
Hij wordt over 2 weken ook nog eens 21. Dwz dat je dus 4 extra weken kwijt bent voor de training.
Ik zou hem verkopen en daarvoor in de plaats een 18 jarige kopen aangezien een 17 jarige ineens veel duurder is.
Ben ik met hvp eens. Je moet eigenlijk trainee's hebben lopen met verschillende leeftijden. Zo heb je altijd een paar goede in de basis (+18) en een paar jonkies voor later (17-18)hoedjevanpapier schreef op 12 februari 2004 @ 15:56:
[...]
Nooit wedden op 1 paard. Ik verkoop aan het einde van dit seizoen mijn 20 jarige formidabele spits, om er vervolgens een 17 jarige voor terug te kopen. Maar ik heb ook een 20 jarige lopen, die ik voorlopig niet weg doe. Het is toch maar 1 week extra per jaar boven de 20? Die heeft nu formidabel scoren, en redelijk passen.
De kans dat je een 17 jarige uitstekende spits koopt voor het bedrag van deze 20 jarige is wel erg klein.
np. Ik help nou eenmaal graag een medeGoT'er.
En ik had zo'n persoon voor mijn trainingsschema.
Less = more
Als het echt zo is dat ie vier weken langer moet trainen dan is het zwaai zwaai zodra die uitmuntend wordt over 1-3 weken. Maar als het zoals ik dacht dat het is, 1-2 weken langer duurt weet ik het nog niet. Het voordeel an houden is natuurlijk dat ik een jaar langer deze spits op de bank heb, zodat mijn 17 jarige en 18 jarig nog een seizoen de tijd hebben om zich te ontwikkelen... mocht een van mijn andere basisspisten ooit een geblesseerd raken...
Ik had het idd verkeerd. Het is 2 weken meer. Per jaar dat ie ouder is dan 17-19 komt er een extra week training bij.koentjuh schreef op 12 februari 2004 @ 17:02:
Hmmm... Beetje verschillende meningen dus.. Maar het feit dat een 21 jarige 4 weken langer traint dan een 17 jarig, klopt volgens mij niet. Is toch mee riets in de trand van 1 á 2 weken meer??
Gezocht!
Router
Zou ook wel erg onrealistisch zijn geweest eigkThe Dolf schreef op 12 februari 2004 @ 17:25:
[...]
Ik had het idd verkeerd. Het is 2 weken meer. Per jaar dat ie ouder is dan 17-19 komt er een extra week training bij.
Dat mochten jullie willen, elke jaar komt er gewoon een extra trainingsweek bij, anders waren mijn spitsen allang een stuk beter dan nu. Soms scheelt het wel eens meer dan een week extra.The Dolf schreef op 12 februari 2004 @ 17:25:
[...]
Ik had het idd verkeerd. Het is 2 weken meer. Per jaar dat ie ouder is dan 17-19 komt er een extra week training bij.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Hmm... neej, momenteel ook niet..dus hou hem nog maar ff... dan gaan eind volgend seizoen de 3 'oude' spitsen eruit..en laat ik ze opvolgen door 17 jarigen... heb ik nog een seizoen om te sparen..mankit schreef op 12 februari 2004 @ 17:54:
Nou ik merk met mijn training dat elk jaar boven de 17 de training wat langer duurt en bij winger training is dat makkelijk te zien aangezien je per seizoen wel 3 keer een skillraise kan krijgen, dus een 21 jarige trainen zal ik alleen maar doen als het niet anders kan, dus boven Titanic ofzo, anders gewoon lekker zo jong mogelijk met in acht neming dat je 17-jarige kan betalen
Leuk inleidend stukje!! hehe
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
idd.. nie gaaf4. Stel: Je bent 1 dag programmeur van Hattrick. Wat zou jij tweaken?
Hmm dat is een goeie vraag. Waar ik me op dit moment aan irriteer is dat je wedstrijden niet worden onthouden door HT Life. Ik zou het zo maken dat het bijvoorbeeld een aantal dagen bewaard kan worden. Laatst had ik een hele rij met wedstrijden erin gezet, en toen sloot ik IE per ongeluk af! Alle wedstrijden uit de HT Life!!!

Ook deze week vielen de meeste punten bij de spelers die nog in de Cup zitten. Naast deze standaard wedstrijden waren er deze week 2 extra partijen. Aristos en Timberteam kwamen goed weg, want hun wedstrijd werd niet aangemeld maar wel opgemerkt
FC Selwerd was er veel aan gelegen om punten te pakken en schopte maar liefst 3 spelers van het veld om zo met 2 man meer de wedstrijd te eindigen. Het mocht niet baten, maar hield de wedstrijd wel spannend
De volledige stand vind je hier. Over de stand kan worden gecorrespondeerd, maar ik ben op jaarclubweekend en zal dus pas na het weekend reageren
Wedstrijden deze week:
Stand per: seizoen 10, week 13 | ||
White Stripes | F.C. FOPPIE | 5 - 0 |
Tha Groove's | Noobs with Skills | 4 - 2 |
Hoedjevanpapier's XI tal | Harlem Hattricks | 5 - 1 |
FC Selwerd | Watergraafsmeer Wanderers | 1 - 2 |
Timberteam | Aristos FC | 3 - 2 |
plaats | Team | Speler | Punten deze week | Punten Totaal |
1(1) | Tha Groove's | grooviee17 | 50 | 254 |
2(6) | White Stripes | Zonar | 49 | 235 |
3(10) | Hoedjevanpapier's XI tal | hoedjevanpapier | 53 | 219 |
4(2) | Noobs with Skills | Menno | 0 | 201 |
5(3) | Visscher | Visscher82 | 0 | 199 |
6(4) | F.C. GoT | Brainpower | 0 | 197 |
7(5) | Harlem Hattricks | Yared | 0 | 189 |
8(7) | Aristos FC | Aristos | 0 | 185 |
9(8 ) | OO0nMe's Dreamteam | OO0nMe | 0 | 182 |
10(14) | Timberteam | MaestroTim | 59 | 178 |
10(9) | F.C. FOPPIE | FOPPIE | 0 | 178 |
12(11) | VV Achteruit | koentjuh | 0 | 162 |
13(12) | [MUG] Most Underestimated Guys | The_Marsmellow | 0 | 144 |
14(13) | Nobbe United | Thije | 0 | 137 |
14(18) | Watergraafsmeer Wanderers | j_du_pee | 40 | 137 |
16(15) | De Kozakken | Pjotrski | 0 | 110 |
17(16) | Paralympic Tricycle Team | Lortnoc | 0 | 100 |
17(16) | Frizza United | Frizza | 0 | 100 |
19(18) | FC TikTak over rechts | Zarro | 0 | 97 |
20(20) | Bram United | bram113 | 0 | 71 |
Wacht op antwoord
pas ik binnenkort wel aan, het doelsaldo is toch niet zo belangrijkhoedjevanpapier schreef op 12 februari 2004 @ 21:41:
@j_du_pee ik heb maar 4-1 van Yared gewonnen
Wacht op antwoord
Tja, je moet toch wat doen om kans te maken op een gelijkspel tegen een V divisie team... dan maar zo he.. (had natuurlijk ook mijn a-team op kunnen stellen)j_du_pee schreef op 12 februari 2004 @ 21:21:
FC Selwerd was er veel aan gelegen om punten te pakken en schopte maar liefst 3 spelers van het veld om zo met 2 man meer de wedstrijd te eindigen. Het mocht niet baten, maar hield de wedstrijd wel spannend
Nee, maar weet hoe kut blessures zijn... kon er helaas niks aan doen...
vorm +12 / -1
vorige week conditie getrained en deze week algemeen. Bevalt me heel erg goed!
conditie + 12
vorm +1/-10
jaja goh goh,heb even geen inspiratie
Verwijderd
-12/+3 ofwel, me team is naar de klote en met het einde van de competitie in zicht (waardoor je maar 1 wedstrijd per week kan spelen) voorzie ik een valse start in het nieuwe seizoen.
1 verdediger naar formidabel en 1 naar uitstekend, dat dan weer wel.
Vorm -5/+2
Mijn jeugdspeler van afgelopen week meteen 1 positiespel omhoog:
Toch lekker!!!Mario Florijn
131 000 Euro, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Less = more
Meer vorm omlaag, geen skill increases. Gelukkig toch een WO zondag.
wel een 19 jarige naar formidable wing en een waardeverdubbeling in de TPE
jammer dat de wingers voor de handel nu zo'n belangrijke training missen, denk dat ik toch weer tot het einde doortrain en pas in het nieuwe seizoen doorga met conditie, scheelt tenslotte weer een week.
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
geeft niet hoorCyclops10 schreef op 13 februari 2004 @ 00:51:
[...]
Tja, je moet toch wat doen om kans te maken op een gelijkspel tegen een V divisie team... dan maar zo he.. (had natuurlijk ook mijn a-team op kunnen stellen)
Nee, maar weet hoe kut blessures zijn... kon er helaas niks aan doen...
(had tijdgebrek dus dan lul ik maar wat over eigen partij)
Wacht op antwoord
Vorm +4 / -5
Waarde +146k / -59k
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
waar haal je die waarde wijzigingen zo snel vandaan, of schrijf je het op van tevoren?
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
HAM -> list of changes -> tabblad team (wel value aanvinken)yared schreef op 13 februari 2004 @ 10:15:
[...]
waar haal je die waarde wijzigingen zo snel vandaan, of schrijf je het op van tevoren?
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Ik ga ze inlijsten denk ik, heb nog nooit zoveel mail in 2 dagen gehad
Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.
Meeltjes?? Van Hattrick zelf of van spelers??The_Marsmellow schreef op 13 februari 2004 @ 11:30:
Al 6 HT-mailtjes dat ik mijn clown voor 10.000 aan moet bieden ipv 79500.
Ik ga ze inlijsten denk ik, heb nog nooit zoveel mail in 2 dagen gehad
Less = more
Vorm +4 / -10
Mwah vorm is slecht maar dat was al een paar weken aan het dalen.
Conditie was wel nodig
Verwijderd
Is er een tooltje om te bereken in welke poule je volgende seizoen terecht komt als je promoveert. Ik promoveer van VII naar VI, maar ik wil me goed voorbereiden dus zou ik graag willen weten waar ik terecht ga komen.
Kan iemand mij hiermee vereder helpen?
EdTim
value +500K ofzoiets
Eindelijk weer een update waar ik wat aan heb, vooral basisspelers in vorm omhoog, dus beter kan het niet...
Waarde + 153.000 - 82.000
Vorm + 7 - 5
Verdedigen + 3
17 jarige die ik van de week heb gekocht naar uitstekend was hij die 500 000 toch waard
Verwijderd
Graspollen Trappen (362560)
Daag me maar uit
Deze week twee middenvelders van redelijk naar goed gegaan
Verwijderd
Je hebt een uitdaging.Verwijderd schreef op 13 februari 2004 @ 13:54:
Iemand zin om een friendly te spelen tegen een 8ste divisie team?
Graspollen Trappen (362560)
Daag me maar uit
Wat zou jullie keus zijn?
13-02-2004 om 14:44 Besluitloos...
Tjaaps Titanen hebben met veel bombarie aangekondigd volgend seizoen in V.110 te blijven.
Dit blijven is echter afhankelijk van de wedstrijd Martinozen-Forzavites.
Devisiegenoten, zullen we de Titaantjes wegstemmen of mogen ze blijven?
Groetend,
Een sadistische manager
Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren
Sowieso de laatste match verliezen is niet zo leuk voor je supportersaantallen in de komende weken, maar ook al verlies je dus met opzet, dan nog komen er misschien goede ploegen uit een lagere divisie je poule binnen. Ik zou gewoon uitgaan van je eigen kracht en gewoon winnen.Par_Martinos schreef op 13 februari 2004 @ 14:49:
Zojuist heb ik het volgende persbericht uitgegeven. De manager van deze ploeg heeft me gevraagd a.s. match te winnen, zodat hij volgend seizoen, zonder nacompetitie, in mijn devisie blijft. Dat winnen is m.i. wel mogelijk, maar hij zal volgend seizoen mijn eventuele kampioenschap zeker in de weg staan!
[...]
TU lijkt wel goed +6 vorm , maar alleen maar b-spelers up, 2 man in scoring omhoog, maar dat was niks verrassends, een formidabel/goed, ander uitmuntend/goed scoren/passen.
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
ik zou het niet wetenPar_Martinos schreef op 13 februari 2004 @ 14:49:
Zojuist heb ik het volgende persbericht uitgegeven. De manager van deze ploeg heeft me gevraagd a.s. match te winnen, zodat hij volgend seizoen, zonder nacompetitie, in mijn devisie blijft. Dat winnen is m.i. wel mogelijk, maar hij zal volgend seizoen mijn eventuele kampioenschap zeker in de weg staan!
[...]
Eindelijk kan ik weer tevreden zijn.
hmm..je zou zelf ook een WO kunne veroorzaken.. weet eigenlijk niet wat er gebeurd als beide teams een WO veroorzaken.. omdat al meegemaakt?Janspj schreef op 13 februari 2004 @ 18:00:
Wil eigenlijk ook verliezen zondag maar heb een walkover.. Straks ga ik rechtstreeks naar de IV klas
een gelijkspel dus
[ Voor 8% gewijzigd door koentjuh op 13-02-2004 18:28 ]
winger +1
Als na zondag de standen bekend zijn, dan kan ik op een externe site opzoeken in welke league ik kom? Dat is wel handig om te weten namelijk, zodat ik weet waar ik nog versterkingen nodig heb enzo...
En je raakt dan 10% van je supporters kwijt. Geen optie dus.koentjuh schreef op 13 februari 2004 @ 18:27:
[...]
hmm..je zou zelf ook een WO kunne veroorzaken.. weet eigenlijk niet wat er gebeurd als beide teams een WO veroorzaken.. omdat al meegemaakt?
edit:
een gelijkspel dus
Ik zit nl met hetzelfde probleem.
TU was weer klote.
Vorm: +3/-6
[ Voor 5% gewijzigd door The Dolf op 13-02-2004 18:35 ]
Gezocht!
Router
[ Voor 3% gewijzigd door koentjuh op 13-02-2004 18:36 ]
Ik iig niet meer. Ben vorig seizoen gedegradeerd en het heeft mij het hele seizoen gekost om weer op hetzelfde niveau te zitten.koentjuh schreef op 13 februari 2004 @ 18:36:
jah oke..das waar jah.. je moet er wel wat voor over hebben
Gezocht!
Router
Weet je het wel zeker van die 10%? Je raakt nl. ook 10% van je supporters kwijt als je degradeert, dus de straf voor een WO-wedstrijd zou dan wel buiten proporties zijn.The Dolf schreef op 13 februari 2004 @ 18:35:
[...]
En je raakt dan 10% van je supporters kwijt. Geen optie dus.
Ik zit nl met hetzelfde probleem.
TU was weer klote.
Vorm: +3/-6
In hoeverre is vorm bepalend. Moet zondag nl een punt halen om zeker van plek drie te zijn en daardoor dus goed voord e dag te komen. NU is mijn basis beetje slecht uit vorm, dus voreg ik me af, in hoeverre bepaald de vorm het spel??
Heb nl een formibale spits die matig in vorm is en een goed spits die goed in vorm is, beide 1-2 weken verweiderd van een stap hoger overigens. Ben er zelf nog niet over uit. Kijk als die uistekend was geweest had die gespeeld, maar bij twee stappen weet ik zo niet wat meer uitmaakt.
[ Voor 63% gewijzigd door koentjuh op 13-02-2004 21:21 ]
Verwijderd
Verwijderd
Vorm is naar mijn mening erg belangrijk, zoals ik al eerder heb gequote: 'Als je kijkt naar het » aantal sterren van een speler in verhouding tot zijn vaardigheden en vorm, zul je al snel zien hoe belangrijk vorm is.koentjuh schreef op 13 februari 2004 @ 20:18:
In de hattrick regels staat het veroorzaken van een WO kost je 10% van je supporters... dus neem aan dat het wel waar is, of het moet reeds al verandert zijn.
In hoeverre is vorm bepalend. Moet zondag nl een punt halen om zeker van plek drie te zijn en daardoor dus goed voord e dag te komen. NU is mijn basis beetje slecht uit vorm, dus voreg ik me af, in hoeverre bepaald de vorm het spel??
Heb nl een formibale spits die matig in vorm is en een goed spits die goed in vorm is, beide 1-2 weken verweiderd van een stap hoger overigens. Ben er zelf nog niet over uit. Kijk als die uistekend was geweest had die gespeeld, maar bij twee stappen weet ik zo niet wat meer uitmaakt.
Zo zal een goede verdediger met een slechte vorm slechter presteren dan een redelijke verdediger met een goede vorm'.
ik dnek in dit geval dat beide spelers even goed presteren
Dark Helmet / Superschapen / het Kluitje
Zeg hallo, wens ze een warm welkom en spamze
Greetz, OSwimmer
Kijk maar hier!!!OSwimmer schreef op 14 februari 2004 @ 10:48:
Is het zeker zo dat na het seizoen de teamgeest terug gereset wordt (naar welk niveau dan), want ik zit met volgende dilemma: mijn teamgeest is nu geïrriteerd omdat ik vorige MOTS gespeeld heb, daarom wou ik eerst nu PICen, maar als de teamgeest toch gereset wordt, dan kan ik even goed nog eens MOTSen (kspeel zondag tegen de leider die nog geen enkel punt verloren heeft)
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Come to the dark side.
Verwijderd
Kostte 2,5 miljoen. Maar dan heb je ook wat.Eduard Zangerle (11014138)
19 jaar, goed vorm, gezond
Een populair persoon, die temperamentvol is en oneerlijk.
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Snelheid
Nationaliteit: Österreich
Vastgestelde waarde: 926 000 Euro
Loon: 2 568 Euro/week inclusief een 20% Bonus
Eigenaar: FC 0wnz0rz
Waarschuwingen: 0
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
Doelpunten in carrière: 6
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 1
Bekerdoelpunten dit seizoen: 2
Welkom!PowerAmd schreef op 14 februari 2004 @ 12:35:
heej Allemaal, thx voor het warme welkom op de GOT fed, ben niet een geweldig actieve poster, maar ben al een eeuwigheid aan het lurken op GOT, en wilde ffies laten weten dat ik er ben.
@ vorm
Volgens mij geeft vorm een prestatiebonus/boete naar gelang de vorm hoger resp. lager is dan redelijk.
Je zou bijvoorbeeld de volgende tabel kunnen maken:
1
2
3
4
5
6
7
8
| rampzalig vorm: 50% waardeloos vorm: 60% slecht vorm: 70% zwak vorm: 80% matig vorm: 90% redelijk vorm: 100% goed vorm: 110% uitstekend vorm: 120% |
Dit betekent dat zeer goede spelers (bijv. NL-elftal) veel meer profijt c.q. last hebben van hoge c.q. lage vorm. Je kunt dus niet zonder meer stellen dat goed vorm een bonus geeft van een halve ster: dit is afhankelijk van de vaardigheden van de speler. (Een speler met alle vaardigheden rampzalig zou dan bij uitstekend vorm nog één ster scoren, wat zeker niet het geval is.)
@WO
Okay, 10% supporters weg bij een walkover, weten we dat ook weer, bedankt
[ Voor 20% gewijzigd door Ronald Koeman op 14-02-2004 18:23 ]
kheb nu ook eindelijk een goede clown! 20207495 *trots*
doe je wel voorzichtig met hem
alsof ie ooit aan spelen toe zal komenThe_Marsmellow schreef op 14 februari 2004 @ 18:52:
asjeblieft Loona35![]()
doe je wel voorzichtig met hem
In de oefenwedstrijden was hij wel mijn superspits... afgelopen woensdag heeft ie weer 2x gescoord
hint hint hint
[ Voor 15% gewijzigd door neudeboules op 14-02-2004 21:01 ]
Meld even je matchid!
Word leuk om morgen allemaal te volgen
iemand met kennis van Linux? msn me ajb even msn@valheru.nl of icq 119855
Dat is inderdaad een goede! Ik ben al 3 weken kampioen geloof ik, maar ik wil ook iedereen volgen! Succes alvast mensenyared schreef op 14 februari 2004 @ 22:04:
Wie gaat er morgen allemaal voor de beslissende match?
Meld even je matchid!
Word leuk om morgen allemaal te volgen![]()
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Verwijderd
Datum: 15-02-2004 om 20:00
MatchID: 11434624
Stadion: FC Geerenstein Arena
Nr 1 (ik) tegen de nummer 2. 1punt verschil tussen beide teams, maar ik verwacht dat ik toch wel redelijk gemakkelijk ga winnen, maar je weet het nooit
ps. moet ineens denken aan de wedstrijd tegen Grooviee

Ik kan in theorie nog kampioen worden, ik sta 2e met twee punten achterstand op de koploper.yared schreef op 14 februari 2004 @ 22:04:
Meld even je matchid!
Als ik win en hij verliest ben ik kampioen maar die kans is niet erg groot vrees ik, we hebben beiden een vrij gemakkelijke wedstrijd.
Ik weet wel dat hij afgelopen wedstrijd geMOTS'd heeft dus het zou nog kunnen dat zijn teamgeest slecht is.
Als iemand ze wil volgen: 11595563 is mijn thuiswedstrijd tegen de nummer laatst die ik wel ga winnen.
11595565 is zijn thuiswedstrijd tegen de nummer 6 die hij moet verliezen.
Als iedereen nou eens voor me gaat duimen.
[ Voor 9% gewijzigd door GaMbiNo op 14-02-2004 22:31 ]
Wel beslissend voor de directe promotie. Maar een WO is vast niet leuk om te bekijken.yared schreef op 14 februari 2004 @ 22:04:
Meld even je matchid!
Maar ik wil wel iets te doen hebben morgenavond dus kom maar op met jullie MatchID's!
Gezocht!
Router
4. Aristos FC 18 - 16 20
5. Lake Tanganyika 26 - 30 19
6. Fc Frozen 22 - 18 18
7. Fonky Family 19 - 17 18
En dit zijn de wedstrijden:
F.C Blunders - Lake Tanganyika
Fc Frozen - Fonky Family id=11425889 (laat het alsjeblieft een gelijkspel worden)
Aristos FC - Scattered id=11425890
Ik MOTS met mijn nieuwe 4 sterren middenvelder en 3,5 ster aanvaller. Speel gelukkig thuis...
Kortom, ik kan nog netjes derde worden, maar ook met een verziekte TS een kwalificatie-wedstrijd moeten spelen. Ik geef mezelf 50% kans om te winnen...
[ Voor 13% gewijzigd door Aristos op 14-02-2004 23:39 ]
1 Bacchanaal Un – Ajax Jeugdteam
1 De Gunners - Skylla United
2 Muad Dib – Timberwolves
1 Fiddler & Fir – Cannabis High
2 Feyenoordnr1 – 1337s United
1 Harlem Hattricks – Twello United
2 Kings of Schi – 9worlds.net
1 VV Achteruit - FC Merto
1 Tiel United - Timberteam
3-2 Doma Castle - Inter RS (Brasil)
Don't waste your time or time will waste you
2-1 Doma Castle - Inter RS (Brasil)
2-0 Doma Castle - Inter RS (Brasil)
Ik dacht dat ik om 2.00 al kon pullen.... maar dat viel dus tegen
Less = more
Ik ben net thuis en ik kon nu wel pullen. Helaas was het zwaar klote. Ok kreeg en speler mety een waarde van 1000 euro.Jamal schreef op 15 februari 2004 @ 02:12:
Grr.. zit te wachten tot de update gebeurd is... (zodat ik mn yp kan pullen en naar bed kan...)...
Ik dacht dat ik om 2.00 al kon pullen.... maar dat viel dus tegen
Gezocht!
Router
Dan deed ik het vijf keer zo goed...The Dolf schreef op 15 februari 2004 @ 04:06:
[...]
Ik ben net thuis en ik kon nu wel pullen. Helaas was het zwaar klote. Ok kreeg en speler mety een waarde van 1000 euro.

Less = more
Ik ookThe Dolf schreef op 15 februari 2004 @ 04:06:
[...]
Ok kreeg en speler mety een waarde van 1000 euro.
Verwijderd
2 Bacchanaal Un – Ajax Jeugdteam
2 De Gunners - Skylla United
Altijd lekker had een solid keepertje..... levert tog weer zo'n kleine 200k op
2 Tiel United - Timberteam
2-0 Doma Castle - Inter RS (Brasil)
YP was een redelijke 17 jarige verdediger... niet echt bijzonder...
[ Voor 12% gewijzigd door NiMu83 op 15-02-2004 10:20 ]
3 Feyenoordnr1 – 1337s United
2 VV Achteruit - FC Merto
4-2 Doma Castle - Inter RS (Brasil)
ps trouwens nog een geweldige

[ Voor 17% gewijzigd door neudeboules op 15-02-2004 10:52 ]
Verwijderd
hoeveel kan ik hiervoor krijgen denken jullie?
Rini Boots (25826244)
17 years, passable form, healthy
A controversial person who is calm and honest.
Has disastrous experience and weak leadership abilities.
Nationality: Nederland
Assessed value: 99 000 €
Wage: 980 €/week
Owner: foray 4ever
Warnings: 0
Stamina: weak Goaltending: disastrous
Playmaking: solid Passing: wretched
Winger: passable Defending: wretched
Scoring: wretched Set Pieces: poor
id: 11495285yared schreef op 14 februari 2004 @ 22:04:
Meld even je matchid!
moet tegen de #1 van vorig jaar.. winst = kampioen .. verlies = uh.. niet kampioen
1-2 Doma Castle - Inter RS (Lutjebroek)
3-0 Doma Castle - Inter RS (Brasil)
Verwijderd
Zo en weer terug uit het koude doch supergezellige Gerlos!
Heb deze week even laten zien hoe je NIET moet skiën
@Brainpower(8-bit)> wat is een promovatie wedstrijd?
Nobbe United 2
Nobbe United 3
Nobbe United 4
FC Thije
Thije FC
Nobbe FC
FC Nobbe
Thije is leuk FC
Thije is tof FC
FC Thije is leuk
FC Thije is tof
Nobbe'sCool team
Kies er maar één uit!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2004 12:14 ]
2 Fiddler & Fir – Cannabis High
3-1 Doma Castle - Inter RS (Brasil)
En jawel! Mijn eerste echt goede YP.
Een 18 jarige met solid scoren, jammergenoeg geen passen.
Kan ik hier iets van 80k voor vragen denken jullie?
Ik hoop dan wel dat het een 17 jarige is... want mijn 18 jarige is gistern voor 153k de deur uit gegaan. Die leveren echt bijna niets meer opVerwijderd schreef op 15 februari 2004 @ 10:12:Altijd lekker had een solid keepertje..... levert tog weer zo'n kleine 200k op
En de toto:
1 Stiphout Voor – Mighty Murmel