Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.331 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nog geen friendly voor deze week en zou er wel graag een hebben. Iemand interesse om tegen me te spelen?
(ik kan em tot vannacht niet accepteren, omdat HT nu down is en ik om 2 uur vertrek)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2004 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Lees net een nieuwtje op webwereld:
De rechtbank in Zutphen heeft maandag besloten dat het Britse Betfair.com onrechtmatig handelt door zijn activiteiten ook aan Nederlanders aan te bieden.

De Lotto is de enige organisatie in Nederland die kansspelen op internet mag organiseren. In de ogen van de organisatie zijn hieraan een hoop voorwaarden verbonden, die 'illegale' goksites massaal kunnen negeren.
bron: http://webwereld.nl/nieuws/17717.phtml

Neem aan dat er binnenkort dus wel stappen komen om het wedden op hattrick wedstrijden inderdaad gaat verbieden, voor zover we daar niet al uit waren met z'n allen ;)

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vargo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:34
Ik heb een 31 jarige speler met matig leiderschap en redelijke ervaring. Als ik deze speler tot coach benoem kan ik er nog gewoon mee blijven spelen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

j_du_pee schreef op 10 februari 2004 @ 13:10:
Lees net een nieuwtje op webwereld:

[...]

bron: http://webwereld.nl/nieuws/17717.phtml

Neem aan dat er binnenkort dus wel stappen komen om het wedden op hattrick wedstrijden inderdaad gaat verbieden, voor zover we daar niet al uit waren met z'n allen ;)
Ik heb de discussie niet helemaal goed gevolgd, maar voor de duidelijkheid: het is nu al niet mogelijk om vanuit NL op HT wedstrijden te gokken, ik heb 't zelf niet geprobeert, maar er schijnt een melding te komen dat 't vanuit Nederland niet mogelijk is oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
@yared Niet liegen he! Ik heb vorig seizoen eerlijk en terecht de toto gewonnen!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainpower schreef op 09 februari 2004 @ 22:46:
[...]

Preddie vertrokken? Die was hier nog weleens actief...jammer
En dan moet je via de GoT-ratings vernemen dat je bloedeigen broer uit de federatie is gestapt. Nou heb ik wel een vermoeden... Hij zei vorige week tegen mij dat zijn supporterschap afliep. Waarschijnlijk heeft hij hem niet op tijd verlengd (of het is bewust en wil ie er geen geld meer voor betalen).

Het zal nog wel vaker gaan gebeuren nu voor velen de 1-jaar supportergrens in zicht komt. Ik heb tenminste nog 3 maanden erbij gewonnen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Preddie komt uit Hellevoetsluis, komt MetalMeijer dat dan ook?

* hoedjevanpapier heeft ook 23,4 jaar in Hellevoetsluis gewoond

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:30
hmmz, helaas.. speler niet te pakken gekregen.. er kwam een boze 3de divsie speler aan, en die bood opeens wel erug veel.. weg koopje :( Maargoed.. w ehebben er nog wat in de bookmarks >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:34
vargo schreef op 10 februari 2004 @ 13:21:
Ik heb een 31 jarige speler met matig leiderschap en redelijke ervaring. Als ik deze speler tot coach benoem kan ik er nog gewoon mee blijven spelen toch?
Kan je op dit moment je koots opstellen? ---> Ja
Dan kan dat zeker en vast ook als je een speler van jezelf koots maakt.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Is zeker mogelijk jah... :) coach kun je altijd opstellen. Mijn huidige coach heeft ook nog goed verdedigen en zwak vleugel, dus zo af en toe mag die ook nog eens spelen op de woensdag... :) Een coach met een bierbuikje moeten we natuurlijk niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-10 11:09
@ vargo

is wel duurder hé :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ress
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-07 10:50
koentjuh schreef op 10 februari 2004 @ 14:57:
Is zeker mogelijk jah... :) coach kun je altijd opstellen. Mijn huidige coach heeft ook nog goed verdedigen en zwak vleugel, dus zo af en toe mag die ook nog eens spelen op de woensdag... :) Een coach met een bierbuikje moeten we natuurlijk niet ;)
Ik kan het je nog sterker vertellen, mijn coachs gaat waarschijnlijk zelfs topscoorder worden van mijn divisie, IV.50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoedjevanpapier schreef op 10 februari 2004 @ 14:06:
Preddie komt uit Hellevoetsluis, komt MetalMeijer dat dan ook?

* hoedjevanpapier heeft ook 23,4 jaar in Hellevoetsluis gewoond
Ik heb tot mijn 20e in H'sluis gewoond. Ben nu 25 en woon al 5 jaar in het pittoreske en landelijk gelegen Rotterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 13:34

IWriteCode

Less = more

Ik heb tot mijn 20e in H'sluis gewoond. Ben nu 25 en woon al 5 jaar in het pittoreske en landelijk gelegen Rotterdam.
Supporter van Sparta? Toevallig?

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Ik woon sinds juni in Rhoon. In de Vinex lekker sjiek. En dat als studentje :D
Ik weet wel waar we de volgende GoT meeting moeten houden.......Rotterdam !!!

Btw. Ben nu 24, dus misschien hebben we nog wel met elkaar geknikkerd :*)

[ Voor 21% gewijzigd door hoedjevanpapier op 10-02-2004 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch niet op 'de boei' gezeten, mag ik hopen en zoon van 'koor'jufrrouw Smit :D

@iedereen: sorry voor dit off-topic geblaat, maar dit moet ik ff weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-10 10:33

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

hoedjevanpapier schreef op 10 februari 2004 @ 16:16:
Ik woon sinds juni in Rhoon. In de Vinex lekker sjiek. En dat als studentje :D
Ik weet wel waar we de volgende GoT meeting moeten houden.......Rotterdam !!!

Btw. Ben nu 24, dus misschien hebben we nog wel met elkaar geknikkerd :*)
12 april rotterdam ? dan ben ik er toch... Moeten we wel meeten in Ahoy

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Marsmellow schreef op 10 februari 2004 @ 17:01:
[...]

12 april rotterdam ? dan ben ik er toch... Moeten we wel meeten in Ahoy
Woon ongeveer tegen de Ahoy aan. Dus da's prima. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vargo
  • Laatst online: 09:34
loona35 schreef op 10 februari 2004 @ 15:22:
@ vargo

is wel duurder hé :)
Is dat zo? Ik ben uitgegaan van deze lijst:
http://www.databased.at/hattrick/pages_nl/h_prices_nl.asp

Volgens de tabel zou ik voor het aantrekken van een redelijk coach met matig leiderschap 329700 € kwijt zijn. En voor het converteren van een redelijk ervaren speler ong. 238000-281600 €.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Niet online
Die coaches blijven een fikse aderlating. Mijn coach met slecht leiderschap moet ook worden afgelost als de benodigde gelden er zijn. Intussen heb ik alle gemeneriken eruit geknikkerd, en nieuwe spelers moeten minstens aardig zijn. Duzzz... als er geld genoeg is, koop ik een delirious teamgeest!
btw, is er al een team gesignaleerd met een teamgeest Koude Oorlog?

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-06 16:47

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Daar zit ik dan ook met mij goede coach met formidabele ervaring en :( matig :( leiderschap. Ik denk dat ik het daar nog maar een jaartje mee moet doen.

Ik heb overigens maar besloten om mijn reserve keeper te verkopen. Er staat namelik niks meer op het spel. Dus dat scheelt me mooi weer 3 weken salaris en ik voorkom ik dat ik een keerper met uitstekende conditie krijg ;)

ps DeNeu gaat maar daytraden, want met 3 weken conditie voor de boeg en 0 interresante wedstrijden is het wel ff afkicken

[ Voor 58% gewijzigd door neudeboules op 10-02-2004 19:17 ]

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
neudeboules schreef op 10 februari 2004 @ 19:14:
Daar zit ik dan ook met mij goede coach met formidabele ervaring en :( matig :( leiderschap. Ik denk dat ik het daar nog maar een jaartje mee moet doen.
Ja man, echt vervelend dat je daar nog een jaartje mee verder moet :( :(

Ik zou hem zo van je over nemen!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
hmmm.. Heb nu ook redelijk coach redelijk leiderschap. Merk het wel sinds ik mijn nasty goed leiderschap spelertje de deur uit heb gedaan end e coach met slecht leiderschap ontslagen heb. teamgeest blijft nu waar die is. Was ik niet gewned :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-06 14:28
Wil in het tussen seizoen passen gaan trainen in de hoop dat er een paar spelers omhoog gaan. Is goed voor mijn centrum aanval tactiek. :)
Maar in de regels staat dat zowel middenvelders, vleugelspelers en aanvallers training krijgen. Krijgen die allemaal 100%? Dacht namelijk dat alleen middenvelders 100% training kregen met passen..Begin te twijfelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Par_Martinos schreef op 10 februari 2004 @ 19:02:
btw, is er al een team gesignaleerd met een teamgeest Koude Oorlog?
Dat had ik vorig seizoen. Ik verloor veel, matige coach met matig leiderschap (misschien gaan vervangen?) en 40% van mijn team bestond uit nasty personen en nog 3 die controversieel zijn.
Ik heb ze er nu bijna allemaal uit gefilterd.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Janspj schreef op 10 februari 2004 @ 19:44:
Wil in het tussen seizoen passen gaan trainen in de hoop dat er een paar spelers omhoog gaan. Is goed voor mijn centrum aanval tactiek. :)
Maar in de regels staat dat zowel middenvelders, vleugelspelers en aanvallers training krijgen. Krijgen die allemaal 100%? Dacht namelijk dat alleen middenvelders 100% training kregen met passen..Begin te twijfelen!
Jup... allemaal 100% (tenminste.... ik hoop toch dat ik het hierbij bij het juiste eindje heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
vargo schreef op 10 februari 2004 @ 17:15:
[...]

Is dat zo? Ik ben uitgegaan van deze lijst:
http://www.databased.at/hattrick/pages_nl/h_prices_nl.asp

Volgens de tabel zou ik voor het aantrekken van een redelijk coach met matig leiderschap 329700 € kwijt zijn. En voor het converteren van een redelijk ervaren speler ong. 238000-281600 €.
Hmmm.. foutje van mij denk ik :) Had ook geen feiten bij de hand maar zei dat uit ervaring maar waarschijnlijk was die ervaring niet relevant genoeg omdat de leiderschap van de te converten speler anders was dan die externe coach.. snap je em nog? :D

anyways: kan goed wat je zegt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Janspj schreef op 10 februari 2004 @ 19:44:
Hmm passen is tog een belangrijke skill voor vleugelaanvallers, dus ik dnek 100% ;)
Verwijderd schreef op 10 februari 2004 @ 16:11:
[...]

*Starmaker woont al 17 jaar in het nederige dorpje genaamd hellevoetsluis, over 2 jaar ben zal ik het verlaten:+

Kan iemand mij overigens uitleggen hoe het werk met spelr coach maken, ik snap het niet psies, bij ervaring hoort welke skill??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Verwijderd schreef op 10 februari 2004 @ 17:00:
Toch niet op 'de boei' gezeten, mag ik hopen en zoon van 'koor'jufrrouw Smit :D

@iedereen: sorry voor dit off-topic geblaat, maar dit moet ik ff weten.
* hoedjevanpapier heeft niet op de Boei gezeten nee. Al was de boei altijd een geduchte concurrent op het schoolhockeytoernooi ;)
Ik zat op de HBS.

Dit was offtopic. Rest gaat via MSN.....of IRC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Humor met persberichten!

09-02-2004 om 17:57 Keeper aangetrokken!
Er werd al flink gespeculeerd over de komst van een nieuwe keeper. De kogel is dan nu toch echt door de kerk: de 24-jarige Per Mörngård is per direct overgenomen van The Hypnotoads.

Rond de nieuwe woning van het zweedse gezin zijn grote veiligheidsmaatregelen genomen, omdat er zich de afgelopen tijd knäckebröt-roven hebben voorgedaan in de omgeving. Bij de keeper van de Catenaccio Kings waren al enkele pakken gestolen. De dader was aangehouden, maar men neemt toch het zeker voor het onzekere.

hiihi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Mensen de toto!!!

Stiphout Voor – Mighty Murmel
Bacchanaal Un – Ajax Jeugdteam
De Gunners - Skylla United
Muad Dib – Timberwolves
Fiddler & Fir – Cannabis High
Feyenoordnr1 – 1337s United
Harlem Hattricks – Twello United
Kings of Schi – 9worlds.net
VV Achteruit - FC Merto
Tiel United - Timberteam

Doma Castle - Inter RS (Brasil)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

mankit schreef op 10 februari 2004 @ 13:37:
@yared Niet liegen he! Ik heb vorig seizoen eerlijk en terecht de toto gewonnen!!!!!!
LOL :P

Als toen die kwalificatiewedstrijden er niet bij waren gekomen was ik ongeslagen geweest en inderdaad hvp, dat zou me enige overwinning zijn geweest dus pas maar op in die cup ;) :P

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Als alle TS tussen de seizoenen in altijd worden gereset, motst dan niet heel hattrick op zijn laatste speeldag van het seizoen? Want het maakt toch niet uit wat voor TS het team erna heeft. Het wordt toch gereset...?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Royz schreef op 11 februari 2004 @ 08:12:
Als alle TS tussen de seizoenen in altijd worden gereset, motst dan niet heel hattrick op zijn laatste speeldag van het seizoen? Want het maakt toch niet uit wat voor TS het team erna heeft. Het wordt toch gereset...?
jup :7

... en eigenlijk heeft dat ook geen nut hé als iedereen het doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

loona35 schreef op 11 februari 2004 @ 09:29:
[...]

jup :7

... en eigenlijk heeft dat ook geen nut hé als iedereen het doet :)
niet iedereen hoor ;) ik twijfel nog... Als ik niet win loop ik nl een grote kans op een promotie/degradatie duel... Ik moet uit bij de nr laatst, die gaat zeker wel motsen..

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Ik ga niet MOTSen hoor, en mijn tegenstander ook niet ;P
Mijn teamgeest zal hoog blijven staan, omdat ik de GoT cup wil winnen...
En vanavond is er weer een wedstrijd te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
j_du_pee schreef op 11 februari 2004 @ 09:35:
[...]

niet iedereen hoor ;) ik twijfel nog... Als ik niet win loop ik nl een grote kans op een promotie/degradatie duel... Ik moet uit bij de nr laatst, die gaat zeker wel motsen..
ik moet tegen de winnaar van vorig seizoen spelen om kampioen te blijven... hij heeft belooft niet te motsen, dat heeft ook geen nut voor hem want zijn positie kan niet meer veranderen.

ik zit nu met de keuze:

1) het risiso nemen en aannemen dat hij niet mots speelt en daarom zelf normaal spelen en mijn promotie wedstrijd met een hogere TS

2) ik speel thuis dus als ik mots ben 100% zeker van het kampioenschap maar moet wel een promotie wedstrijd spelen met een lagere TS. Mijn TS zou dan geirriteerd worden.

wat zouden jullie doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

loona35 schreef op 11 februari 2004 @ 09:56:
1) het risiso nemen en aannemen dat hij niet mots speelt en daarom zelf normaal spelen en mijn promotie wedstrijd met een hogere TS

wat zouden jullie doen?
PIC spelen en daarna je promotiewedstrijd winnen.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Man man.. mijn 17 jarige middenvelder met goed positiespel... ik krijg em maar niet verkocht... volgens Hattrick Buddy zou hij iets van 200k moeten kunnen opbrengen, maar zelfs voor 125k ging ie niet weg....

Heb em nu voor 15k te koop gezet... maar ik vrees dat ie weinig gaat opbregen... :'(

De (hattrick) wereld is niet eerlijk verdeeld...

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 04-10 17:17
Ik heb precies hetzelfde, mijn vers getrokken redelijk keeper staat nu op 3.000 euro... En mijn goed positiespel (+ zeer goede bijstats +9 weken positiespel) staat nu nog maar op 100.000....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Zow, gisteravond een spits gekocht voor 200.000.

Het is een solid spitsje met weak passing en head, 19 jaar uit israel.
Omdat hij solid leadership en popular is kan ik nu weer mijn vorige clown verkopen echter deze heeft een geschatte waarde van 0 dus kan ik hem weer niet voor 79500 op de lijst zetten.
Als het goed is kan het wel voor 11.000 maar dat weet ik niet zeker, als er iemand geintresseerd is in een clown stuur dan een H(aa)T-mailtje.

Voor alle teams die nog in de cup zitten, succes vanavond.

(ik heb gister uit frustratie maar een duitser weggespeeld met 0-4 ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 12:07
Kreeg gisteren mijn creditcard afschrift er daar is 5,75 euro afgeschreven
met als naam WP-EXTRALIVES AB STOCKHOLM
ik vermoed dat het iets van hattrick is?
iemand dit ook wel eens tegen gekomen op zijn creditcard afschrift?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

died_laughing schreef op 11 februari 2004 @ 10:41:
Kreeg gisteren mijn creditcard afschrift er daar is 5,75 euro afgeschreven
met als naam WP-EXTRALIVES AB STOCKHOLM
ik vermoed dat het iets van hattrick is?
iemand dit ook wel eens tegen gekomen op zijn creditcard afschrift?
Extralives is het bedrijf dat hattrick runt.

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
Jamal schreef op 11 februari 2004 @ 10:42:
[...]

Extralives is het bedrijf dat hattrick runt.
Dat dacht ik al, maar het bedrag is geen lidmaatschap, want die kost 5,60 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Misschien verschil in koers of zo... komt in elk geval erg dicht in de buurt van die 5,60 :)

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
The_Marsmellow schreef op 11 februari 2004 @ 10:32:
Zow, gisteravond een spits gekocht voor 200.000.

Het is een solid spitsje met weak passing en head, 19 jaar uit israel.
Omdat hij solid leadership en popular is kan ik nu weer mijn vorige clown verkopen echter deze heeft een geschatte waarde van 0 dus kan ik hem weer niet voor 79500 op de lijst zetten.
Als het goed is kan het wel voor 11.000 maar dat weet ik niet zeker, als er iemand geintresseerd is in een clown stuur dan een H(aa)T-mailtje.

Voor alle teams die nog in de cup zitten, succes vanavond.

(ik heb gister uit frustratie maar een duitser weggespeeld met 0-4 ;) )
ja wil ik wel hebben!!!

wat is je in-game naam of naam van je club!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

loona35 schreef op 11 februari 2004 @ 10:56:
[...]

ja wil ik wel hebben!!!

wat is je in-game naam of naam van je club!?
[MUG]Most Underestimated Guys is mijn teamnaam (ID:146886)
The_Marsmellow mijn ingame naam

Als je een bericht achterlaat geef ik wel een seintje dat ik hem op de lijst ga zetten. Hij staat er nu ook al (voor 79500) maar daar kan niet op geboden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Ik was van plan volgend seizoen eens een jaarte keepers te gaan trainen. Dus mijn plan, aan het eind van het seizoen 2 17 jarige kopen met goed keepen, en dan dus 18 jarigen gaan trainen, omdat ik 17 jaar volgend jaar toch niet kan kopen!

Nu gaan 17 jarigen met goed keepen er uit voor 500k ARGH :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

@ Aristos Ik help je wel even...
@ Marsmellow Ik heb ook wel interesse

[ Voor 38% gewijzigd door hoedjevanpapier op 11-02-2004 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
The_Marsmellow schreef op 11 februari 2004 @ 11:00:
[...]

[MUG]Most Underestimated Guys is mijn teamnaam (ID:146886)
The_Marsmellow mijn ingame naam

Als je een bericht achterlaat geef ik wel een seintje dat ik hem op de lijst ga zetten. Hij staat er nu ook al (voor 79500) maar daar kan niet op geboden worden.
Done! :)
hoedjevanpapier schreef op 11 februari 2004 @ 11:13:
@ Aristos Ik help je wel even...
@ Marsmellow Ik heb ook wel interesse
ik was eersts !! :)

[ Voor 50% gewijzigd door Loona35 op 11-02-2004 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

died_laughing schreef op 11 februari 2004 @ 10:45:
[...]

Vreem bedrag? Wellicht sms credits?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Hattrick eruit??? of ligt het aan mijn internet verbinding. Wou mijn oefenwedstrijd kijken, die was om kwart over 1 begonnen, maar kom er niet op ...

edit:

Werkt al weer :?

[ Voor 13% gewijzigd door koentjuh op 11-02-2004 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt hattrick er uit?

Over 3 minuten loopt een deadline af van een speler die ik wil kopen :(

edit:

Hattrick ligt er dus uit.
Was het afgelopen uur ook al erg langzaam, dus eigenlijk wel een beetje te verwachten.

Werkt al weer.
Deadline 2 mins opgeschoven :)

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2004 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

2004-02-11 Expanding leagues next season
Next season, the following leagues will expand. The expansions will be activated during the week after the
qualification matches.
To 680 teams
Misr, Bolivia, Bosna i Hercegovina, Føroyar
To 2728 teams
Türkiye, Peru, Malaysia, Venezuela, Indonesia
To 10920 teams
Eesti, Oceania, Brasil
To 19112 teams
Danmark
To 27304 teams
Argentina, España, Schweiz
To 35496 teams
Sverige
Oei, Nederland wordt bijgehaald door 3 landen en zweden loopt uit :(

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

j_du_pee schreef op 11 februari 2004 @ 13:51:
[...]

Oei, Nederland wordt bijgehaald door 3 landen en zweden loopt uit :(
Ik denk niet, dat ik dat zo erg vind. Laten ze er eerst maar voor zorgen dat alle lege teams nu een eigenaar krijgen. Als het dan in de VIII.e ook nog dringen is dan zien we over 14 weken wel weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
precies, vind ik ook wel. Hoewel, als je ziet hoe lang de wachtlijsten zijn, is het natuurlijk geen goede 'reclame' als men zo lang moet wachten voordat men mee kan doen. Maargoed, dat is een afwegen die ze moeten maken. Ik vind het opzich niet erg. Laten eerst alle teams maar eens een baasje krijgen, dan kun je altijd volgend jaar nog uitbreiden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
yared schreef op 11 februari 2004 @ 12:27:
[...]
Vreem bedrag? Wellicht sms credits?
Dat lijkt me sterk, die gebruik ik niet eens.
Ik kan mijn creditcardmaatschappij het gewoon terug laten boeken.
Naar welk emailadres van hattrick kan ik het beste een mailtje sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Aristos schreef op 11 februari 2004 @ 10:25:
Ik heb precies hetzelfde, mijn vers getrokken redelijk keeper staat nu op 3.000 euro... En mijn goed positiespel (+ zeer goede bijstats +9 weken positiespel) staat nu nog maar op 100.000....
Jouw goed PM is al 22 en ook nog eens controversieel. Normaal gezien zou ik wel 125-150k bieden als ie idd al 9 weken positiespel heeft getraind.

Maar ik zie dat Hoedjevanpapier's XI tal al heeft geboden dus is het ethisch niet verantwoord.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

@ Dolf De hoogste bieder krijgt hem. Het is een leuke speler, maar vooral voor erbij...
Dus ga je gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-10 17:23

^^0nMe

Got Babana's?

hoedjevanpapier schreef op 11 februari 2004 @ 16:11:
@ Dolf De hoogste bieder krijgt hem. Het is een leuke speler, maar vooral voor erbij...
Dus ga je gang.
Hmm, jij zegt het zelf, ik heb namelijk nog een speler naast mijn supernatural nodig, er speelt nu namelijk eentje met passable playmaking, omdat ik een paar ton tekort kwam heb ik mijn brilliant gedumpt. :D

btw, lijkt het maar zo of is de bookmarkpage dood, damn, alle matches handmatig opzoeken dus :/

[ Voor 11% gewijzigd door ^^0nMe op 11-02-2004 16:35 ]

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Vaag :)

Mijn friendly is verdwenen.. er staat nog wel dat ik er een geregeld heb maar hij staat niet bij wedstrijdarchief...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

^^0nMe schreef op 11 februari 2004 @ 16:16:
[...]

Hmm, jij zegt het zelf, ik heb namelijk nog een speler naast mijn supernatural nodig, er speelt nu namelijk eentje met passable playmaking, omdat ik een paar ton tekort kwam heb ik mijn brilliant gedumpt. :D

btw, lijkt het maar zo of is de bookmarkpage dood, damn, alle matches handmatig opzoeken dus :/
werkt hier gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loona35 schreef op 11 februari 2004 @ 17:06:
Vaag :)

Mijn friendly is verdwenen.. er staat nog wel dat ik er een geregeld heb maar hij staat niet bij wedstrijdarchief...
hier ook. wat een klotezooi. zo mist dus iedereen training :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op 11 februari 2004 @ 17:09:
[...]

is ie zomaar weg? Das ook vaag...Kreeg je toen je hem al geaccepteerd had nog steeds uitdagingen van andere teams? of dat niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

[...]

om maar niet te spreken van de vertraging die de GoT cup op gaat lopen :'(

hier dus ook geen friendly meer in beeld

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
[...]

als je alg. trained? train je dan het hele team of alleen degene die speelde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Gelukkig heb ik mijn oefenwedstrijd al gehad :) maar lijkt me toch niet dat ze al verdwenen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Brainpower schreef op 11 februari 2004 @ 17:14:
[...]

is ie zomaar weg? Das ook vaag...Kreeg je toen je hem al geaccepteerd had nog steeds uitdagingen van andere teams? of dat niet meer?
]

hij staat wel bij uitdagingen erbij

/edit

dat was je vraag zeker himmel nie :9

[ Voor 9% gewijzigd door Loona35 op 11-02-2004 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainpower schreef op 11 februari 2004 @ 17:14:
[...]

nou ja stond er tot NET nog in he maar ineens was ie foetsie. degene die om 17.30 wedstrijd hebben zullen het zo ook wel merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Bij sommige teams is hij idd weg in het wedstrijdschema. Maar op de clubpagina staat wel "Details over Beker-uitslagen kunnen niet worden getoond wanneer wedstrijden nog aan de gang zijn." Dus de wedstrijden worden wel gespeeld denk ik, alleen foutje in de wedstrijdschema-pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
-Pjotrski- schreef op 11 februari 2004 @ 17:25:
Bij sommige teams is hij idd weg in het wedstrijdschema. Maar op de clubpagina staat wel "Details over Beker-uitslagen kunnen niet worden getoond wanneer wedstrijden nog aan de gang zijn." Dus de wedstrijden worden wel gespeeld denk ik, alleen foutje in de wedstrijdschema-pagina.
wou ik net zeggen, tzal wel goed komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok na paar keer opnieuw inloggen zijn ze weer te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclops10
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
j_du_pee schreef op 11 februari 2004 @ 17:14:
[...]
hier dus ook geen friendly meer in beeld
Hier staat ie er nog steeds in.. en zit hem ook via ht live te kijken...
je staat 0-1 voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op 11 februari 2004 @ 17:25:
ok na paar keer opnieuw inloggen zijn ze weer te zien :)
mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ress
  • Laatst online: 31-07 10:50
Verwijderd schreef op 11 februari 2004 @ 17:17:
[...]

nou ja stond er tot NET nog in he maar ineens was ie foetsie. degene die om 17.30 wedstrijd hebben zullen het zo ook wel merken.
Ze zijn nu weer terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ja alles komt goed, alleen mijn wedstrijd van zondag staat er nu twee keer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
-Pjotrski- schreef op 11 februari 2004 @ 17:27:
Ja alles komt goed, alleen mijn wedstrijd van zondag staat er nu twee keer :P
dat heeft heel mijn league.. elke week :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Cyclops10 schreef op 11 februari 2004 @ 17:26:
[...]

Hier staat ie er nog steeds in.. en zit hem ook via ht live te kijken...
je staat 0-1 voor :)
ik zie hem niet anders :? kun je het match id ff posten?

edit: laat maar, ben opnieuw ingelogd (van .158 naar .154) en nu zie ik hem wel staan :)

edit 2: woei een goal van debutant hjolltorp :D en ik sta 0-2 voor :)

edit 3: GVD, debutantje ligt al weer geblesseerd aan de kant, zijn vervanger: mijn 1e keeper is nu ook naar de kant geschopt :'( wat voor verdedigers heb je cyclops :(

[ Voor 43% gewijzigd door j_du_pee op 11-02-2004 17:45 ]

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Hier nog steeds niks. Ook al een paar keer ingelogd... Ik ga er maar vanuit dat mijn spelers wel training krijgen, en dat ik straks de wedstrijd ook weer zie!

Op .154 staat de wedstrijd niet, en ook niet op .156 en .158 :?

/edit ook niet op .155

/edit 2 en ook niet op .157

/edit 3 help :/

[ Voor 35% gewijzigd door Sandyman538 op 11-02-2004 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Sandyman538 schreef op 11 februari 2004 @ 17:49:
Hier nog steeds niks. Ook al een paar keer ingelogd... Ik ga er maar vanuit dat mijn spelers wel training krijgen, en dat ik straks de wedstrijd ook weer zie!

Op .154 staat de wedstrijd niet, en ook niet op .156 en .158 :?

/edit ook niet op .155

/edit 2 en ook niet op .157

/edit 3 help :/
Wachts eens 10 minuten met re-inloggen...maybe helpt het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Hier doet alles het goed na een paar inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Brainpower schreef op 11 februari 2004 @ 18:00:
[...]

Wachts eens 10 minuten met re-inloggen...maybe helpt het
Ik ga eerst wel even een hapje eten. Thanx iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

OMG, nog een spits van het veld gedragen :( nu al de derde, en ik speel met 9 man :'(

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

j_du_pee schreef op 11 februari 2004 @ 18:19:
OMG, nog een spits van het veld gedragen :( nu al de derde, en ik speel met 9 man :'(
stel je geen reservers op dan?

[ Voor 3% gewijzigd door NiMu83 op 11-02-2004 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclops10
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
j_du_pee schreef op 11 februari 2004 @ 18:19:
Damn... weet ook niet waar het aan ligt... heb er nog nooit zoveel uitgeschopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 23:21
En weer een ronde verder in de GoT-Cup. 4-2 gewonnen van N00bs with Skills :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ HVP gefeliciteerd, net als alle andere die verder zijn in de GOT-cup! Tog zet ik mijn geld in op 1,2,3,4....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Mijn wedstrijd is er weer! :) :)

/edit

En voor het eerst een wonderbaarlijke centrale en rechter verdediging! :) :)

[ Voor 59% gewijzigd door Sandyman538 op 11-02-2004 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

TheDolf, Feli met je aankoop! (En bedankt!)

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

En weer een ronde verder...
Nu Groovie kicken..

• Xanathorn
  • Laatst online: 08:11

Xanathorn

Mmorpg addict

Vandaag mijn tweede oefenwedstrijd gespeeld in 2 seizoenen (omdat ik elke keer zo ver kom in de beker :p) en nog gewonnen ook zonder blessures, het gaat de goede kant op met hattrick :). Heb ook de eerste van twee aankopen gedaan, een ervaren, 6.5* spits met leuke passing voor een slordige 7.5 miljoen. Nu nog een verdediger of winger en dan gaan we eens kijken hoe we het volgend seizoen gaan doen in de II :).

Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)

• grooviee17
***************GoT-Cup***************

Afbeeldingslocatie: http://www.valheru.nl/image/hattrick/finalGot-HT_smalllhigh20-1.jpg

Gisteren alweer werden de kwartfinales in de GoT-Cup gespeeld. De overgebleven 8 teams streden om een felbegeerde plaats in de halve finales.

Uitslagen kwartfinales
109 White Stripes - F.C. Foppie 5 - 0
110 Visscher - HARDTRANCE 1 - 5
111 Tha Groove's - Noobs With Skills 4 - 2
112 HoedjevanPapier's XI tal - Harlem Hattricks 5 - 1

Ook dezek keer werd er weer rustig op los gescoord, met 22 goals betekent dat dus 5,5 goal per wedstrijd, een vrij hoog gemiddelde dus :). De teams die de meeste kans maken op de eindoverwinning zijn HoedjevanPapier's XI tal en HARDTRANCE, hoewel ze beide nog resp. tegen Tha Groove's en White Stripes moeten aan treden. Beide teams lijken echt hun zinnen gezet te hebben op het winnen van de cup, dus mochten ze beide in de finale komen, zal het een zinderende strijd worden.

Bijna 6500 mensen kwamen af op deze wedstrijden, en daarmee komt het totaal op 132.641. Een gemiddelde van bijna 1185 toeschouwers per wedstrijd.

De uitslagen en statistieken zijn ook weer op de site te vinden.

De wedstrijden van komende week woensdag zijn geworden:

Kwartfinales
113 White Stripes - HARDTRANCE link
114 Tha Groove's - HoedjevanPapier's XI tal link

De wedstrijden zijn al geregeld, dus dat zit al weer goed :).

Iedereen veel succes gewenst in de volgende ronde! behalve HVP natuurlijk :P

• The Dolf
  • Niet online
Jamal schreef op 11 februari 2004 @ 22:13:
TheDolf, Feli met je aankoop! (En bedankt!)
np. Ik help nou eenmaal graag een medeGoT'er.

En ik had zo'n persoon voor mijn trainingsschema.

Gezocht!
Router

• grooviee17
Misschien wel interessant om te weten:

Op de conference van een andere federatie waar ik in zat, is een discussie gaande over counter-attack. In deze wedstrijd is bijvoorbeeld te zien dat je met een iets sterker middenveld toch counter-attack kan spelen. De uitleg van LS-oatvt was als volgt:
Ik zal het even toelichten zoals het volgens mij gaat:

Elke keer opnieuw wordt de berekening gedaan welke van beide teams het beste middenveld heeft.
Als het team dat op de counter speelt bij deze berekening het slechtste middenveld heeft, dan heeft hij ook daadwerkelijk kans op een counter.
Vervolgens krijgt datzelfde team een straf van 10% op zijn eigen middenveld prestatie.
Nu wordt er vastgesteld wie de kans krijgt. Als het andere team de kans krijgt en hij mist hem, dan behoort een counter nog steeds tot de mogelijkheden (mits het counterteam bij de eerste berekening het slechtste middenveld had).
Nadat het andere team de kans heeft gemist wordt er gekeken naar de counter ability. Deze waarde wordt meegenomen in de berekening of er een counter komt of niet.
Vervolgens komt de laatste berekening en dat is of de counterkans er ook in gaat.

Om kort te gaan: elke keer weer worden de middenvelden van beide teams vergeleken en hieruit is dus op te maken dat het middenveld ook gedurende de wedstrijd kan fluctueren.
Hoe de middenveldrating en het balbezit op elkaar zijn afgestemd is moeilijk te zeggen.
Zie bijvoorbeeld: (13880242)

In de regels staat ook dat stamina pas in de tweede helft effect heeft, dus zal er ook een randomfactor (of iets anders uiteraard) in de bepaling van het balbezit zitten, anders is het verloop in bovenstaande match niet te verklaren denk ik.
Klinkt op zich wel vrij logisch, maar ik weet niet zeker of dit zo is. Misschien nog mensen die er een andere theorie op na houden?

• Loona35
grooviee17 schreef op 12 februari 2004 @ 03:19:
Misschien wel interessant om te weten:

Op de conference van een andere federatie waar ik in zat, is een discussie gaande over counter-attack. In deze wedstrijd is bijvoorbeeld te zien dat je met een iets sterker middenveld toch counter-attack kan spelen. De uitleg van LS-oatvt was als volgt:

[...]

Klinkt op zich wel vrij logisch, maar ik weet niet zeker of dit zo is. Misschien nog mensen die er een andere theorie op na houden?
Klinkt niet onlogisch maar het is natuurlijk maar 1 van de 100 theoriën die je zou kunnen bedenken... tis moeilijk aantoonbaar of het echt zo is jammer genoeg.

ik zou het er iig niet op wagen, als je een beter middenveld hebt kun je beter andere tacktieken gebruiken.

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

np. Ik help nou eenmaal graag een medeGoT'er.

En ik had zo'n persoon voor mijn trainingsschema.
Hij heeft er al 2 weken middenveldtraining opzitten... voor het geval je dat bij houdt.

Less = more

Verwijderd

Waar kan ik ook al weer kijken welke teams er waarschijnlijk naar mijn league promoveren / degraderen en waar ik waarschijnlijk heen promoveer (als ik nog 15 doelpunten in doelsaldo goedmaak in de laatste wedstrijd)???

Weet iemand dit.
Ik kon het namelijk niet (meer) vinden.

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

• Sandyman538
Verwijderd schreef op 12 februari 2004 @ 09:45:
Waar kan ik ook al weer kijken welke teams er waarschijnlijk naar mijn league promoveren / degraderen en waar ik waarschijnlijk heen promoveer (als ik nog 15 doelpunten in doelsaldo goedmaak in de laatste wedstrijd)???

Weet iemand dit.
Ik kon het namelijk niet (meer) vinden.
Ik wel, want ik bookmark zulke goede sites namelijk meteen ;)

http://hattrick.student.utwente.nl/~jernst/hrn/promotion.php

/edit

net te laat :)

[ Voor 3% gewijzigd door Sandyman538 op 12-02-2004 09:57 ]

Verwijderd

thnx :)

ff kijken of er dan sterke teams promoveren / degraderen ;)

edit:

hm... ik zie div VII er niet bij staan :/
staat die ook nog ergens?

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2004 10:03 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.