[OC-Ervaringen] Lanparty NFII Ultra B en Infinity Deeltje 2

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste
Acties:
  • 1.580 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SlowikPL schreef op 17 februari 2004 @ 23:21:

Conclusie :

Nieuwe Biosen zeer riskant en niet stabiel voor mij.

Bios 31-01-2004 tot nu toe de beste voor mij!

Heeft iemand en tip ivm. andere bios graag probeer ik die uit !
Het verschil met snelheiden van de biossen met cpu/mem bench progies komt door de s2k romsip (uit mijn hoofd) en de ene romchip werkt beter met .X. multiplier als de andere. ik gebruik ook 10,5 als MP en 12-10 doet het bij mij iig beter als 1/31 die jij momenteel gebruikt, ik zou zeggen gif it a try en anders flash je hem gewoon weer terug.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2004 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Je kunt zeggen wat je wil, actief met biossen zijn ze wel. Thx voor de goede info SlowikPL!
Heeft je nick nog een betekenis btw?

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlowikPL
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 19:33
Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 23:40:
[...]

Het verschil met snelheiden van de biossen met cpu/mem bench progies komt door de s2k romchip (uit mijn hoofd) en de ene romchip werkt beter met .X. multiplier als de andere. ik gebruik ook 10,5 als MP en 12-10 doet het bij mij iig beter als 1/31 die jij momenteel gebruikt, ik zou zeggen gif it a try en anders flash je hem gewoon weer terug.
Kun je zeggen hoeveel het scheelde bij jou tussen 1/31 en de 12/10 :?

* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SlowikPL schreef op 18 februari 2004 @ 00:45:
[...]

Kun je zeggen hoeveel het scheelde bij jou tussen 1/31 en de 12/10 :?
fsbtje of 5mhz en mijn pifast was dus standaard ook sneller als met 1/31 door die andere s2k romsip setting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:50

sapphire

Die-hard pruts0r

Kan iemand misshcien uitleggen wat dat gedoe nou is met die romchips, sommige romchips willen niet met bepaalde biossen werken :?

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sapphire schreef op 18 februari 2004 @ 15:00:
Kan iemand misshcien uitleggen wat dat gedoe nou is met die romchips, sommige romchips willen niet met bepaalde biossen werken :?
op www.amdmb.com vind je alles wat hier erover verteld word, is het hier niet duidelijk dan zul je het daar even moeten nazoeken, meer kan ik je er niet over vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08-2021
Niet romchip maar ROMSIP table.

Door Spice - Tuesday 17 February 2004 14:46:

There are two things I found strange in the BIOS. First, the Power BIOS Features page has a setting called ROMSIP Table. It can be Normal, Fast or Ultra. The user’s manual doesn’t tell what it is for, but as I found out this setting is responsible for the S2K bus timings (S2K is the bus between the memory controller and the CPU).

[ Voor 3% gewijzigd door Aham brahmasmi op 18-02-2004 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 07:45
Slecht nieuws voor mijn mobo. Heb het idee dat ie een beetje dood is. Nadat ik mijn systeem reboote deed die gewoon helemaal niks meer. Liep toen gewoon op 2500+ Niet ge oc-ed dus.
Volgende geprobeerd om hem weer tot leven te wekken:
- van het stroom af
- Bios jumper omzetten
- Batterij een nachtje eruitgelaten
- Andere cpu, geheugen, vga kaart, voeding

Er is niks aan gemod en dus nog helemaal in orginele staat.

Iemand enig idee hoe ik hem alsnog tot leven kan wekken??
Dit is niet cool. Heb hem net een weekje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

patryk schreef op 18 februari 2004 @ 17:01:
Slecht nieuws voor mijn mobo. Heb het idee dat ie een beetje dood is. Nadat ik mijn systeem reboote deed die gewoon helemaal niks meer. Liep toen gewoon op 2500+ Niet ge oc-ed dus.
Volgende geprobeerd om hem weer tot leven te wekken:
- van het stroom af
- Bios jumper omzetten
- Batterij een nachtje eruitgelaten
- Andere cpu, geheugen, vga kaart, voeding

Er is niks aan gemod en dus nog helemaal in orginele staat.

Iemand enig idee hoe ik hem alsnog tot leven kan wekken??
Dit is niet cool. Heb hem net een weekje...
8)7 Gaat lekker zeg.
Beetje t zelfde verhaal als bij NF7-S toen ie net uit was ze willen wel hard maar ze sterven bij bosjes.

EDIT:

Werkt al je hardware wel met een ander moederbord ?
Anders is t echt je bord denk ik en word het een gevalletje RMA.

[ Voor 8% gewijzigd door Tjaps op 18-02-2004 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
The Doctor schreef op 18 februari 2004 @ 17:05:
[...]

8)7 Gaat lekker zeg.
Beetje t zelfde verhaal als bij NF7-S toen ie net uit was ze willen wel hard maar ze sterven bij bosjes.

EDIT:

Werkt al je hardware wel met een ander moederbord ?
Anders is t echt je bord denk ik en word het een gevalletje RMA.
Idd vergeten bij te zetten: Al het hardware werkt wel op een ander bord.
Ben het RMA form al aan het invullen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patryk schreef op 18 februari 2004 @ 17:12:
[...]

heb je die n8 dat je batterij eruit was ook je cmos op reset laten staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fern
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-08 21:01
Hmm,ik heb mijn lanparty revB.vandaag weg gestuurd,ben benieuwd wat ze bij Tweakstore van zeggen.Stel je eens voor dat ie ineens weer tot leven komt 8)7
Affijn..als ie het hier bij mij thuis ook maar weer doet,dan straf ik hem meteen af met wat extra volts....misschien ook even een isolatie test doen met 1000V,zal hem leren })

PowerStation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
me was ff in een lollige bui en vond het een leuke manier van doen die afstraffing :9~ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlowikPL
patryk schreef op 18 februari 2004 @ 17:12:
[...]

Je voeding ook in ander sys. geprobeerd ?

Weet iemand waar ik de bios van 12-10 kan halen ? en zit er bij deze bios CPC optie :? ik heb namelijk 2 X 512 MB :P dat niet al te graag met CPC aan loopt ;)

[ Voor 25% gewijzigd door SlowikPL op 18-02-2004 23:55 ]

* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PASware
  • Laatst online: 12-09 10:51
hoe zit het nou eigenlijk met modded mobile cpu's in deze bordjes :?

Spice heeft er wel 1 werkend in (dacht ik zo), maar dat was een standaard mobile en niet een xp/barton/duron naar mobile mod cpu.

Want het scheint niet te werken in een NF2 bord, maar spice heeft het wel aan de praat. Iemand die nog meer zo heeft?

(ja, dit past beter in dit topic :P )

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SlowikPL schreef op 18 februari 2004 @ 22:57:
[...]

Weet iemand waar ik de bios van 12-10 kan halen ? en zit er bij deze bios CPC optie :? ik heb namelijk 2 X 512 MB :P dat niet al te graag met CPC aan loopt ;)
Zie de startpost daar staan de links, ik had hem geloof ik van die verzamel site waar (bijna) alle biossen voor de DFI planken staan. hier werkt 12-10 iig heerlijk (mijn mem hield ook absoluut niet van CPC)

• SlowikPL
Verwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 23:57:
[...]

Zie de startpost daar staan de links, ik had hem geloof ik van die verzamel site waar (bijna) alle biossen voor de DFI planken staan. hier werkt 12-10 iig heerlijk (mijn mem hield ook absoluut niet van CPC)
Wat voor RAM heb je. Is het duble sided ? en hoeveel MB :?

Wat voor opties gebruiken jullei om de bios te flashen :?
Voorbeeld :
awdflash N24ID121.bin /cc/cd/cp/py/sn/cks/r

Is het zinvol om de SB een andere actieve cooler op te brengen:? Heeft iemand al ervaring hiermee dat men dan beter OC :?

[ Voor 26% gewijzigd door SlowikPL op 19-02-2004 02:59 ]

Verwijderd

SlowikPL schreef op 19 februari 2004 @ 02:44:
[...]

Wat voor RAM heb je. Is het duble sided ? en hoeveel MB :?

Wat voor opties gebruiken jullei om de bios te flashen :?
Voorbeeld :
awdflash N24ID121.bin /cc/cd/cp/py/sn/cks/r

Is het zinvol om de SB een andere actieve cooler op te brengen:? Heeft iemand al ervaring hiermee dat men dan beter OC :?
Iedereen weet dat extra coolen nooit kwijt kan, verder flash ik met winflash van DFI in windows en ik heb 2x256mb pc3500 level2 van mushkin.

• PhuSioN
SlowikPL schreef op 18 februari 2004 @ 22:57:
[...]
Yup, voeding werkt in een andere sys.

offtopic:
Iemand ervaring met de RMA afhandeling van tweakstore? Heb het rma formulier op de site ingevuld en een automatisch mailtje teruggekregen dat het in behandeling wordt genomen. Krijg ik nog een ander bericht terug of moet ik mijn bordje gewoon opsturen? Heb niet zo goede mail-ervaringen met tweakstore.

[ Voor 4% gewijzigd door PhuSioN op 19-02-2004 16:13 ]

Verwijderd

patryk schreef op 19 februari 2004 @ 16:11:
[...]

offtopic:
Iemand ervaring met de RMA afhandeling van tweakstore? Heb het rma formulier op de site ingevuld en een automatisch mailtje teruggekregen dat het in behandeling wordt genomen. Krijg ik nog een ander bericht terug of moet ik mijn bordje gewoon opsturen? Heb niet zo goede mail-ervaringen met tweakstore.
Bel anders gewoon even met tweakstore, werkt direct en dus sneller/gemakkelijker :) zo ik heb me best weer voor je gedaan he ;)
Tel +31104858549

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2004 16:21 ]

• Exigence
  • Laatst online: 08:21

Exigence

dnkroz

patryk schreef op 19 februari 2004 @ 16:11:
[...]

offtopic:
Gewoon even hier contacten of even @ msn of iets dergelijks. Ik kon zelfs mij bordje bij hun RMA-en terwijl ik het daar niet had gekocht _/-\o_

• PhuSioN
erik9287nl schreef op 19 februari 2004 @ 17:53:
[...]

Gewoon even hier contacten of even @ msn of iets dergelijks. Ik kon zelfs mij bordje bij hun RMA-en terwijl ik het daar niet had gekocht _/-\o_
Bedankt voor de tips jongens. Gelukkig een mailtje gehad van Jeroen en heb een rma nr gekregen. Morgen gaat ie dus weer terug.

• Fern
Heb dus net een mailtje gehad van tweakstore dat ze hem weer terugsturen,ze hebben de bios chip vervangen en nu doet ie het weer :)
ben nu wel benieuwd of de bios niet stabiel was of de chip kapot was :?
affijn....ik ga nu wat zorgzamer met hem om,ik wou h'm nog pijnigen met voltages e.d.,maar daar zie ik nu vanaf O-)

[ Voor 2% gewijzigd door Fern op 19-02-2004 23:29 . Reden: vrouw onvriendelijk ]

PowerStation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu de keus om mn Abit NF7-S Rev2.0 om te ruilen tegen een DFI NF-II ULTRA INFINITY (95,- bij Tweakstore, mn pa neemt dan mijn Abit over voor hetzelfde geld :P). Is dit een goeie ruil of zou ik mn Abit maar moeten houden ?

edit:

Ik gebruik een SLK900-u, en nou zie ik dat dat nogal krap gaat, gaat dat zonder problemen passen ?
Nu ik het toch vraag, ik moet ook nieuw ram, a-data pc3200 of twinmos pc3200 (512 reepjes). Ik weet dus niet wat voor chips erop zitten.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2004 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PASware
Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 15:00:
Ik heb nu de keus om mn Abit NF7-S Rev2.0 om te ruilen tegen een DFI NF-II ULTRA INFINITY (95,- bij Tweakstore, mn pa neemt dan mijn Abit over voor hetzelfde geld :P). Is dit een goeie ruil of zou ik mn Abit maar moeten houden ?

edit:
Ik gebruik een SLK900-u, en nou zie ik dat dat nogal krap gaat, gaat dat zonder problemen passen ?
Nu ik het toch vraag, ik moet ook nieuw ram, a-data pc3200 of twinmos pc3200 (512 reepjes). Ik weet dus niet wat voor chips erop zitten.
ligt eraan wat je nu met je abit haalt. Voordeel van de dfi is die 3,3v voor mem, dat heeft de abit niet (naja na een voltmod wel) en unmodded komt de dfi vaak tochwel wat verder

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

slk900u past niet op inifnity, ( of net heeeeeeeeel krap!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het probleem dat ik geen voltmods kan doen, ben super onhandig met een soldeerbout :S. Daarom wil ik een bord dat standaard al een hoge Vcore en vooral een hoge Vdimm heeft (heeft de Abit dus niet). Maar als ik iemand kan vinden om deze mods te doen heeft het dus niet veel nut ? Behalve dan de 4x S-ATA maar daar kom ik wel overheen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een infinity kan tot 3.3 volt DDR 1.9 Vdd en 2.0 volt Vcore

en ja jongens ik heb mijn weer terug :)

jammer dat tweakstore me wel een gebruikt bord heeft terug gestuurd, maar hij doet het..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan is mijn vraag wel beantwoord, door die ongunstige layout (voor mij iig) koopt mn pa zich de infinity maar :P (hij heeft een SLK800A). Ik zoek wel iemand in de buurt die me de voltmods op mijn Abit wil uitvoeren :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Heb me bordje vandaag terug gekregen van RMA en heb even snel wat gekloot met dit als resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~vnrswk/3882mbs.jpg

Dit moet nog wel een stuk sneller kunnen maar daar ga ik straks of morgen wel even naar kijken.

EDIT:

Nog iets verder gekloot :+
Denk dat ik zonder vmem mod niet heel veel verder ga komen.

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~vnrswk/3935mbs.jpg

- 9.5 x 253
- 2-2-2-11
- CPC aan
- Bios 31/1

[ Voor 34% gewijzigd door Tjaps op 21-02-2004 01:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

Heb me bordje vandaag terug gekregen van RMA en heb even snel wat gekloot met dit als resultaat:
Nette mem. score, strakke timings waarschijnlijk, ga door zou ik zeggen! Waar een beetje kloten toe kan leiden ;).

[ Voor 11% gewijzigd door Spice op 21-02-2004 01:31 ]

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 19:40:
een infinity kan tot 3.3 volt DDR 1.9 Vdd en 2.0 volt Vcore

en ja jongens ik heb mijn weer terug :)

jammer dat tweakstore me wel een gebruikt bord heeft terug gestuurd, maar hij doet het..
Zo jij heb lef zeg.... je helpt zelf je mobo om zeep ....DFI ruil hem kosteloos om...
Ik laat hem kostenloos bij je bezorgen.........en dan nog klagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 10:18:
[...]

Zo jij heb lef zeg.... je helpt zelf je mobo om zeep ....DFI ruil hem kosteloos om...
Ik laat hem kostenloos bij je bezorgen.........en dan nog klagen?
Sorry, dat het langst deze weg moet, maar werkt je telefoon wel? Ik krijg al 20minuten bezettoon :? en ik heb nog geen antwoord gehad op mijn mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 20:45

aKra

Intentionally left blank.

The Doctor, hoe lang heb je op je RMA moeten wachten? :?

Intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie hierboven pics an clockgen ik had dit prog ook gedownload de nieuwste versie die op de site stond wcuipd.com ofzo uit mijn hoofd maar als ik mijn waardes verander en ik druk op set dan houd hij gewoon zijn oude waarder volgens cpuz hebben meerdere dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

aKra schreef op 21 februari 2004 @ 10:32:
The Doctor, hoe lang heb je op je RMA moeten wachten? :?
Lang, week of 3 geloof ik. (ik had m niet bij de tweakstore vandaan).
Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 12:21:
ik zie hierboven pics an clockgen ik had dit prog ook gedownload de nieuwste versie die op de site stond wcuipd.com ofzo uit mijn hoofd maar als ik mijn waardes verander en ik druk op set dan houd hij gewoon zijn oude waarder volgens cpuz hebben meerdere dit probleem?
Weet je zeer dat je deze versie hebt:
http://www.cpuid.com/download/CG-NVNF2.zip

Anders weet ik t ook ff niet.
Refresh je cpuZ wel ?? denk t wel maar je weet t maar nooit :+

[ Voor 58% gewijzigd door Tjaps op 21-02-2004 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gri-
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Die vraag over die slk900u. Ja hij past (hij duwt net beetje tegen die condensatoren). Waar je wel onwijs mee moet oppassen zijn de kleine weerstandjes (of wat dan ook) rond de socketgaten. Als je gewoon klakkeloos de standoffs + washers vastschroeft is je bord mol. Wat je kan doen is zorgen dat je washers niet op de componentjes komen door ze bij te vijlen of mailtje naar thermalright met je bonnetjes van je dfi bord en van je thermalright heatsink. Ik heb nu een nieuwe backplate gekregen. Die gaat van onder door de socketgaten ipv dat je de standoffs van boven door/op je moederbord duwt. Hierdoor kan je dus die componentjes niet crushen :D

Wel tof van thermalright trouwens.
Sturen gewoon die backplate voor nop vanuit china naar nederland \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brimme
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-12-2024
Watis hetverste dat jullie gkomen zijn met een glockte xp2500 en pc3200 ? ik kom namelijk niet verder dan 210 *11. zijn jullie verder gekomen zo ja welke instellingen (voltages) gebruiken jullie precies ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PASware
Brimme schreef op 21 februari 2004 @ 18:29:
Watis hetverste dat jullie gkomen zijn met een glockte xp2500 en pc3200 ? ik kom namelijk niet verder dan 210 *11. zijn jullie verder gekomen zo ja welke instellingen (voltages) gebruiken jullie precies ?
dat verschilt he, post eerst eens wat meer specs, zoals je geheugen, en stepping/week van je cpu is ook handig. En welke voltage's je nu alles op hebt.

Je DFI zou zeker wel 230mhz fsb moet aankunnen, maar als je gelockte xp2500+ dat kan niet aankan houd het gewoon op, welke voltage je ook probeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

mmm, zo met je je mobo koelen on een FSB van 280 te halen.
Afbeeldingslocatie: http://upl.mine.nu/uplfolders/upload9/Mainboard_Pic5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence

Exigence

dnkroz

Ziet er vol uit :P Maar wel bruut in ieder geval :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erik9287nl schreef op 21 februari 2004 @ 18:55:
Ziet er vol uit :P Maar wel bruut in ieder geval :9
Koper all the way he, ik wil morgen meschien de Vcore, OVP en Vmem gaan doen helaas is mijn artic athesive nog niet binnen dus ik kan nog niet gaan heatsinken, toch haal ik nu al 250 memtest86+ Ver. 1.11 stable, prime is nu ook bezig en tot nu toe nog zonder fouten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer
  • Laatst online: 08-09 12:29

Syzzer

Prutser

Hmm, dus het koelen van mosfets heeft blijkbaar toch zin. Dan ga ik mijn mooie heatsinkjes van mijn oude NF7-S ook maar eens op dit bordje plakken >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand de juiste waardes van de weerstanden bij de Vmods, ik kom hier hele andere waardes tegen als bij de startpost hier en ik ga nu toch echt twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence

Exigence

dnkroz

Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 20:35:
weet iemand de juiste waardes van de weerstanden bij de Vmods, ik kom hier hele andere waardes tegen als bij de startpost hier en ik ga nu toch echt twijfelen.
Vddr = 50, 100 of 200k
Vcore = 50k
Vsense = 50k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gri- schreef op 21 februari 2004 @ 17:52:
Die vraag over die slk900u. Ja hij past (hij duwt net beetje tegen die condensatoren). Waar je wel onwijs mee moet oppassen zijn de kleine weerstandjes (of wat dan ook) rond de socketgaten. Als je gewoon klakkeloos de standoffs + washers vastschroeft is je bord mol. Wat je kan doen is zorgen dat je washers niet op de componentjes komen door ze bij te vijlen of mailtje naar thermalright met je bonnetjes van je dfi bord en van je thermalright heatsink. Ik heb nu een nieuwe backplate gekregen. Die gaat van onder door de socketgaten ipv dat je de standoffs van boven door/op je moederbord duwt. Hierdoor kan je dus die componentjes niet crushen :D

Wel tof van thermalright trouwens.
Sturen gewoon die backplate voor nop vanuit china naar nederland \o/
Heel erg bedankt voor die info, ga het meteen bestellen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

timovd

Voorsprong door techniek

Spice, wat voor coolers heb je bij deze opstelling? Waar heb je die geplaatst?
kheb m trouwens ook al besteld @ 2Fast4U

Edit: Waarom heb je R maar één reepje geheugen in zitten?

[ Voor 21% gewijzigd door timovd op 21-02-2004 21:42 ]

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoelang heeft het geduurd voor de nieuwe backplate?

ik heb een mailtje gehad woensdag of donderdag dat hij opgestuurd was naar me
zou ik deze dan volgende week maandag al hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence

Exigence

dnkroz

timow schreef op 21 februari 2004 @ 21:41:

Ehm, dat is Spice z'n bordje niet, dat is het bordje van LastViking @ Xtreme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erik9287nl schreef op 21 februari 2004 @ 21:31:
[...]

Vddr = 50, 100 of 200k
Vcore = 50k
Vsense = 50k
is dat niet een iets wat groot verschil (100k om precies te zijn) en ik mag dan ook wel is andere weerstanden gaan kopen heb nu 5, 10 en 15k potmeters maar geen 50 of 200K :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

timow schreef op 21 februari 2004 @ 21:41:

Ehm, dat is Spice z'n bordje niet, dat is het bordje van LastViking @ Xtreme.
Klopt precies, ik heb (nog) geen mods alleen CPU en NB zijn met WC.
daar doe ik 250-260 mee, to do WC op de SB (jaja) blokje over, en mosfets beplakken met stukjes van een p4 koeler, niet los maar 1 grote probeer ik te zagen.
Verder ben ik nu ff druk met btw-aangifte en mobile XP's te regelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

50K op Vddr is echt minimaal Gebruik liever 100K anders loopt je mem constant op 3V of hoger.

Edit:
Iemand die Vdd mod al gedaan? Ik heb nu ff een Asus erin dus kan niet checken of het wat helpt..

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2004 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence

Exigence

dnkroz

Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 22:03:
50K op Vddr is echt minimaal Gebruik liever 100K anders loopt je mem constant op 3V of hoger.
50k geeft 3,04 inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Droopy
  • Laatst online: 08-08-2019

_Droopy

Tweaken of school?,....Hmmm..

Is er hier misschien iemand in de buurt van Rotterdam met een lanparty-B die voor mij m'n BIOS-chip ff wil hot-flashen?
Ik krijg um niet meer aan het booten, die d-leds blijven gewoon branden, en zelfs die sirtene hoor ik niet. :(

RMA gaat helaas niet meer omdat ik er v-mods op heb zitten.

Life is but a joke,.... But i see nobody laughing. Specs 3DMark2k1se 21671 3D Mark03 7195

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Droopy schreef op 21 februari 2004 @ 22:05:
Is er hier misschien iemand in de buurt van Rotterdam met een lanparty-B die voor mij m'n BIOS-chip ff wil hot-flashen?
Ik krijg um niet meer aan het booten, die d-leds blijven gewoon branden, en zelfs die sirtene hoor ik niet. :(

RMA gaat helaas niet meer omdat ik er v-mods op heb zitten.
Ga dan naar Tweakstore..die zit in Rdam..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer

Syzzer

Prutser

Je mag ook bij mij langskomen, maar ik heb geen ervaring met hotfalshen. Al wil ik het best eens proberen. Alleen jammer dat ik net vanavond mijn mobo weer terug in mijn case heb gestopt, tot op vanmiddag lag hij nog gewoon op mijn bureau zijn werk te doen, was ideaal geweest zo. Als je intresse hebt hoor ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Syzzer schreef op 21 februari 2004 @ 22:15:
Je mag ook bij mij langskomen, maar ik heb geen ervaring met hotfalshen. Al wil ik het best eens proberen. Alleen jammer dat ik net vanavond mijn mobo weer terug in mijn case heb gestopt, tot op vanmiddag lag hij nog gewoon op mijn bureau zijn werk te doen, was ideaal geweest zo. Als je intresse hebt hoor ik het wel.
hotflash
Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 22:03:

Edit:
Iemand die Vdd mod al gedaan? Ik heb nu ff een Asus erin dus kan niet checken of het wat helpt..
dus een 50k weerstand voor de Vmem verhoogt het Vmem met 3-2,6=0,4V wat voor een verhoging kan ik dan bij een weerstand van 100K verwachten? Ik zal is kijken of ik een goede zaak kan vinden met 100 en 50k potmeters, weten jullie een zaak die deze heeft en ze opsturen?

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2004 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je mag best langs komen, ik zit hier in Schiebroek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 22:26:
[...]

hotflash

[...]

dus een 50k weerstand voor de Vmem verhoogt het Vmem met 3-2,6=0,4V wat voor een verhoging kan ik dan bij een weerstand van 100K verwachten? Ik zal is kijken of ik een goede zaak kan vinden met 100 en 50k potmeters, weten jullie een zaak die deze heeft en ze opsturen?
Ja geen id..ik zou zeggen gooi er 100K op en post het ff hier ;) Ik heb ook 50K nu..is het net niet eigenlijk. Ik heb er niet eens aan gedraaid. 3.08V minimaal en 3.65V maximaal.

In de startpost staat/stond 10K..das lachen als je dan je Vmem gaat checken. 4V?? Misschien wel meer..als je dan nog in je bios komt. 4V is voor de meeste sticks einde verhaal..meteen..

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2004 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 23:24:
[...]

Ja geen id..ik zou zeggen gooi er 100K op en post het ff hier ;) Ik heb ook 50K nu..is het net niet eigenlijk. Ik heb er niet eens aan gedraaid. 3.08V minimaal en 3.65V maximaal.

In de startpost staat/stond 10K..das lachen als je dan je Vmem gaat checken. 4V?? Misschien wel meer..als je dan nog in je bios komt. 4V is voor de meeste sticks einde verhaal..meteen..
ik kijk morgen even bij conrad, ik neem aan dat het bij de OVP en Vcore mod zo is dat hoe lager de weerstand hoe hoger de Vcore/minder streng de ovp word? (klinkt dom maar er waren toch echt mods die meer V gaven bij MEER weerstand)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 23:29:
[...]

ik kijk morgen even bij conrad, ik neem aan dat het bij de OVP en Vcore mod zo is dat hoe lager de weerstand hoe hoger de Vcore/minder streng de ovp word? (klinkt dom maar er waren toch echt mods die meer V gaven bij MEER weerstand)
Ja die OVP mod heb ik snel geprobeerd, maar kan er weinig mee.. Is er iemand die succes heeft ermee? Want mijn sys post en boot gewoon met 2.15V met of zonder mod. De problemen komen als ik er load op zet :( Echt gaar gewoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Droopy

_Droopy

Verwijderd schreef op 22 februari 2004 @ 00:06:
[...]

Ja die OVP mod heb ik snel geprobeerd, maar kan er weinig mee.. Is er iemand die succes heeft ermee? Want mijn sys post en boot gewoon met 2.15V met of zonder mod. De problemen komen als ik er load op zet :( Echt gaar gewoon..
Ik had van precies het zelfde last.
2,24 Vcore booten, maar als er load op komt klapt ie eruit.

Maargoed, nu is ie dus ff dood. :(
Nu zit ik dus ff op een systeempje dat ik klaar heb voor een ruil tegen een Ppro systeempje. :r

Life is but a joke,.... But i see nobody laughing. Specs 3DMark2k1se 21671 3D Mark03 7195

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het max stable onder load wat jullie aan Vcore gehaald hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 februari 2004 @ 11:23:
Wat is het max stable onder load wat jullie aan Vcore gehaald hebben?
2.04/2.06

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence

Exigence

dnkroz

Verwijderd schreef op 22 februari 2004 @ 00:06:
[...]

Ik had exact hetzelfde. Wat ik ook instelde boven de 2,05v... alles klapte er gewoon uit. Die OVP lijkt helemal niet te werken inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff kijken hoor voor de Vdimm zou een precisie instelbare 100k potmeter dus goed zijn en voor de Vcore een precisie instelbare 50K (de ovp doe ik nieteens kan alleen maar fout gaan aangezien hij bij niemand iets helpt!) kunnen jullie dit mij even verzekeren nu komt mijn noobisch kant naar boven (electronica is niet mijn sterkste kant maar ik kan solderen daar gaat het om ;) )

edit: volgens mij heb ik gevonden wat i moet hebben namelijk het volgende:

PREC. TRIMPOTMETER
Weerstand 100k (en dus 50K voor de Vcore)
productomschrijving:

In Cermet-uitvoering.
Grote instelnauwkeurigheid door spindelcompensatie · Grote, duurzame stabiliteit · Epoxyhars behuizing · Bouwhoogte slechts 6,3 mm · Kan overal worden toegepast, waar het op de hoogste betrouwbaarheid en grootstmogelijke ongevoeligheid voor invloeden van buitenaf aankomt · Weerstandscurve lineair · Belastbaarheid 0,75 W · Omgevingstemperatuur -55 tot +125 °C · Instelbereik 15 omw. · Nauwkeurigheid ±10%.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2004 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence

Exigence

dnkroz

Yup, die is goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooi ff 20, 50, 100 en 200K van die dingen besteld samen E29,XX dus geen verzend kosten met de carnaval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer

Syzzer

Prutser

Wat doet een bordje waarbij dat weerstandje bij de socket eraf / los is gegaan? Ik heb nl net mijn Chiller weer geïnstalleerd, nu met netjes alles in mijn kast, maar het enige wat mijn bordje doet is de 4 diagnositc leds laten branden en voor de rest niets als ik probeer te booten :( .

BIOS reset al geprobeerd, stroom eraf, jumper verplaats en 10 minuten laten liggen totdat ik het weer probeerde. Ik kan nog proberen om ook de batterij eruit te halen, maar ik betwijfel of dat het probleem is eigenlijk.

Damn, dat wordt alles weer uit elkaar halen ben ik bang :( Weer een uur kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gri-
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Voor degene die het vroeg.
Het duurde zes dagen voordat ie hier was .. had op vrijdag de 13de (perfecte dag) een mailtje gekregen dat ie was verstuurd.
Hij was hier donderdag de 19de.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Droopy

_Droopy

uh oh, da's precies wat er bij mij aan de hand is, maar dan heb ik niets net opnieuw gemonteerd. bij mij was het gewoon na een reboot @ Default settings. (ik wou m'n bios flashen naar die b02, maar ben daar nooit aan toe gekomen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer

Syzzer

Prutser

Heb een kwartiertje geleden de batterij eruit gehaald en ga over een kwartiertje nog een keer proberen of hij wil booten, anders gaat de koeling er weer af. Ik blijf wel bezig zo.

Het zijn leuke bordjes die LanParty's, maar het is wel het lastigste bordje om werkend te houden dat ik tot nu toe heb gehad.

Edit:
wat ik eigenlijk wilde zeggen: ik denk niet dat het bij mij aan die BIOS ligt eigenlijk, maar wat het dan wel is :? .

[ Voor 19% gewijzigd door Syzzer op 22-02-2004 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Droopy

_Droopy

Ik heb geen idee, ik zou het van mezelf ook niet weten, maar het feit dat ie na reboot dood lijkt, en dat die 4 diagnostische ledjes gewoon blijven branden, als ik reset of reboot, doet mij o.a. het ergste verezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~vnrswk/4087mbs.jpg

9 x 263Mhz
2-2-2-2-11

260Mhz is pifast stabiel :)
Zal vanavond ff 9.5x260 pifasten.

[ Voor 10% gewijzigd door Tjaps op 22-02-2004 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Doctor schreef op 22 februari 2004 @ 16:39:
[afbeelding]

9 x 263Mhz
2-2-2-2-11

260Mhz is pifast stabiel :)
Zal vanavond ff 9.5x260 pifasten.
Netjes ik kom nu niet verder als 10x251 maar maar 10,5x245 geeft een beter resultaat door mijn cpu vraag me niet wat mij tegen houd hoger als 251 te gaan je zou bijna zeggen mijn chipset :X :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gri- schreef op 22 februari 2004 @ 13:50:
Voor degene die het vroeg.
Het duurde zes dagen voordat ie hier was .. had op vrijdag de 13de (perfecte dag) een mailtje gekregen dat ie was verstuurd.
Hij was hier donderdag de 19de.
bedankt dus ik zou hem dinsdag ofzo moeten ontvangen. net optijd voor de lanparty het weekend erna :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Verwijderd schreef op 22 februari 2004 @ 17:09:
[...]

Netjes ik kom nu niet verder als 10x251 maar maar 10,5x245 geeft een beter resultaat door mijn cpu vraag me niet wat mij tegen houd hoger als 251 te gaan je zou bijna zeggen mijn chipset :X :?
Vmem ? met 3.3 kwam ik ook maar aan de 253.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fern
_Droopy schreef op 22 februari 2004 @ 14:27:
Ik heb geen idee, ik zou het van mezelf ook niet weten, maar het feit dat ie na reboot dood lijkt, en dat die 4 diagnostische ledjes gewoon blijven branden, als ik reset of reboot, doet mij o.a. het ergste verezen.
Heb ik ook gehad,bleek dus de bios-chip,deze hebben ze vervangen bij tweakstore.bord moet ik nog binnen krijgen,weet niet of het aan de bios lag of aan de chip(had een beta bios erop).
maar inderdaad,deze borden klokken lekker over :9 ,of ze het volhouden is een tweede :'(

PowerStation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
Fern schreef op 22 februari 2004 @ 20:00:
[...]

Heb ik ook gehad,bleek dus de bios-chip,deze hebben ze vervangen bij tweakstore.bord moet ik nog binnen krijgen,weet niet of het aan de bios lag of aan de chip(had een beta bios erop).
maar inderdaad,deze borden klokken lekker over :9 ,of ze het volhouden is een tweede :'(
Heb ik volgens mij ook last van. Heb hem vrijdag terug naar tweakstore gestuurd. Had ook dezelfde symtonen bij een nf7-s en daar bleek dus dat de bios corrupt is geraakt. Zal bij dfi ook zo zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Doctor schreef op 22 februari 2004 @ 17:13:
[...]

Vmem ? met 3.3 kwam ik ook maar aan de 253.
Met BH5 mem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Jup vond t ook vaag maarja :)

EDIT:

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~vnrswk/4178mbs.jpg

De foutmelding zegt genoeg over de stabiliteit denk ik :+

[ Voor 38% gewijzigd door Tjaps op 22-02-2004 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:00

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

ahhhh wat erg.. aan de ene kant wil ik de infinity. maar aan de andere kant gewoon de lanparty!!!..
damn ik weet het niet meer.
aan de ene kant vind ik die uv cover ook wel weer leuk.. maar ja me hele case is blauw uv in verwerkt.. dus dat is ook niet alles.
en ik wil eigenlijk dual lan!! met gb lan er biJ!
ik ga trouwens die rounded cable shit niet gebruiken omdat ik dat al heb. :( (blauw)
en die tas heb ik ook niks aan. en dat externe ding ook niet.
ik moet dus keuze maken tussen lan 10/100 of lan 10/100/1000 met daarbij nog een keer 10/100. of heeft de infinity wel dual lan??
kan alsjeblieft iemand mij uit mijn lijden verlossen?? :P en mijn keuze helder maken? :)
thnx!!

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Doctor schreef op 22 februari 2004 @ 23:14:
[...]

Jup vond t ook vaag maarja :)

EDIT:

[afbeelding]

De foutmelding zegt genoeg over de stabiliteit denk ik :+
Toch netjes maar wat voor Vmem gebruik je hierbij?
Wat is je max stable?
En doe is een pifast voor ons (jezelf) wil je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mydogisgone schreef op 23 februari 2004 @ 00:39:
ahhhh wat erg.. aan de ene kant wil ik de infinity. maar aan de andere kant gewoon de lanparty!!!..
damn ik weet het niet meer.
aan de ene kant vind ik die uv cover ook wel weer leuk.. maar ja me hele case is blauw uv in verwerkt.. dus dat is ook niet alles.
en ik wil eigenlijk dual lan!! met gb lan er biJ!
ik ga trouwens die rounded cable shit niet gebruiken omdat ik dat al heb. :( (blauw)
en die tas heb ik ook niks aan. en dat externe ding ook niet.
ik moet dus keuze maken tussen lan 10/100 of lan 10/100/1000 met daarbij nog een keer 10/100. of heeft de infinity wel dual lan??
kan alsjeblieft iemand mij uit mijn lijden verlossen?? :P en mijn keuze helder maken? :)
thnx!!
infinty heeft maar 1 enkele lan dus als je percee dual lan wil moet je de lanparty nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 00:45:
[...]

infinty heeft maar 1 enkele lan dus als je percee dual lan wil moet je de lanparty nemen.
ja was ik net ook al achter gekomen.. maar ik zit een beetje met die groene uv pci sloten en ide slots.. :(
ik heb namelijk blauwe uv ide cables.. die ik wil gebruiken omdat mijn case strax helemaal in blauw UV is gemaakt.. en mijn watercooling word het water met blauw uv uitgevoerd.
dus ik weet dus niet of dat wel mooi gaat worden/staan.. aangezien ik strax alles in blauw UV heb uitgevoerd.. behalve me mobo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mydogisgone schreef op 23 februari 2004 @ 01:00:
[...]

ja was ik net ook al achter gekomen.. maar ik zit een beetje met die groene uv pci sloten en ide slots.. :(
ik heb namelijk blauwe uv ide cables.. die ik wil gebruiken omdat mijn case strax helemaal in blauw UV is gemaakt.. en mijn watercooling word het water met blauw uv uitgevoerd.
dus ik weet dus niet of dat wel mooi gaat worden/staan.. aangezien ik strax alles in blauw UV heb uitgevoerd.. behalve me mobo :(
Ik persoonlijk denk dat het wel mooi is dat gele uit het midden omsingeld door blauw maar voor de rest is het je eigen keus en denk ik ook een beetje offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 01:03:
[...]

Ik persoonlijk denk dat het wel mooi is dat gele uit het midden omsingeld door blauw maar voor de rest is het je eigen keus en denk ik ook een beetje offtopic.
ik weet het het is een beetje offtopic maar ja het oog wil ook wat ! :)
hahaha :P
maar ik ga dus alles in een zwarte Lian Li Pc71 stoppen :) met heel veel blauw uv plexi!!
dus vandaar mijn vraag daarnet.. maar jij zegt word omsingeld.. ik denk dat dat mayby wel eens een heel cool effect kan geven en dat het mobo er dan uit KNALT! :)
denk je niet mr. hard?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Pifast @ 9.5 x 260:
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~vnrswk/DFI5436.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

haal jij dit zonder mods? :)
welk geheugen gebruik jij precies? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jmmr van je cpu voor de rest is er met je fsb (259 in bios) natuurlijk niks mis maar wat voor Vmem gebruik je nou om dit te halen en wat is je max je mem of je chipset?

@ die uv paint goser ik zei al dat het mij juist mooi leek en ik ga er verder dus ook geen aandacht meer aan geven je upt maar een plaatje als hij in elkaar zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

mydogisgone schreef op 23 februari 2004 @ 01:36:
[...]

haal jij dit zonder mods? :)
welk geheugen gebruik jij precies? :)
Dit is met Vdimm mod.
Mushkin PC3500 lvl2
Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 10:41:
[...]

Jmmr van je cpu voor de rest is er met je fsb (259 in bios) natuurlijk niks mis maar wat voor Vmem gebruik je nou om dit te halen en wat is je max je mem of je chipset?

@ die uv paint goser ik zei al dat het mij juist mooi leek en ik ga er verder dus ook geen aandacht meer aan geven je upt maar een plaatje als hij in elkaar zit ;)
denk dat ik op 262/263 ook nog wle kan pifasten maar adaar ga ik zo even naar kijken. Dit is met 3.5 Vdimm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

The Doctor schreef op 23 februari 2004 @ 12:26:
[...]

Dit is met Vdimm mod.
Mushkin PC3500 lvl2

[...]

denk dat ik op 262/263 ook nog wle kan pifasten maar adaar ga ik zo even naar kijken. Dit is met 3.5 Vdimm.
hoever ben je gekomen zonder mods??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

mydogisgone schreef op 23 februari 2004 @ 12:53:
[...]

hoever ben je gekomen zonder mods??
255 sandra stabiel.
252 pifast stabiel.
237 3Dmark stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Doctor schreef op 23 februari 2004 @ 13:35:
[...]

255 sandra stabiel.
252 pifast stabiel.
237 3Dmark stabiel.
Je kan wel zien dat je mem aan je max zit gezien het aantel xtra volts tegen extra MHZ uitgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 13:48:
[...]

Je kan wel zien dat je mem aan je max zit gezien het aantel xtra volts tegen extra MHZ uitgezet.
Mwa valt nog wel mee denk ik. Ik heb er na dat ik Vdimm mod heb gedaan gewoon 3.55/3.6 op gezet en daarmee kwam ik tot 269 (meer hielp niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence

Exigence

dnkroz

offtopic:
_/-\o_ Tweakstore: m'n bordje gaat binnenkort weer terug naar mij. Was een corrupt BIOS :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlowikPL
Over 2 weken begin ik ook mijn mobo te moden :)

1. Northbridge vlakken
2. Southbrige vlakken
3. Vdd Mod ( als die bestaat) ;)
4. VDDR Mod
5. waterchiller zelf maken :)

Ik weet wel dat Northbridge vlakken veel heeft gebracht voor mij in mijn oude Epox 8RDA+ ( +/- 20Mhz FSB ) :P deus ga ik even kijken wat het mij oplevert op mijn Lanparty Rev. B

Wat meer CPU spanning zou ook niet verkeerd zijn , maar zijn er al goede mods daarvoor :?

The Doctor :

Word jou geheugen niet te warm met deze spanningen :?
Want mijn geheugen word erg warm zelfs als ik 3.3V !!! Nu heb ik een extra fan op mijn geheugen want het was zeker nodig !

[ Voor 19% gewijzigd door SlowikPL op 23-02-2004 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

SlowikPL schreef op 23 februari 2004 @ 14:36:
3. Vdd Mod ( als die bestaat) ;)

The Doctor :

Word jou geheugen niet te warm met deze spanningen :?
Want mijn geheugen word erg warm zelfs als ik 3.3V !!! Nu heb ik een extra fan op mijn geheugen want het was zeker nodig !
Vdd Mod bestaat en werkt :).
Nee me geheugen word helemaal niet warm zelfs op 3.6v nergens last van.
Met me HS erop werd het wel aardig warm maar sinds die eraf zijn helemaal niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Doctor schreef op 23 februari 2004 @ 16:16:
[...]

Vdd Mod bestaat en werkt :).
Nee me geheugen word helemaal niet warm zelfs op 3.6v nergens last van.
Met me HS erop werd het wel aardig warm maar sinds die eraf zijn helemaal niet meer.
Ja ik hoor vaker dat met die dingen eraf betere prestaties gehaald worden heb jij toevalig dat muskin level 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 17:05:
[...]

Ja ik hoor vaker dat met die dingen eraf betere prestaties gehaald worden heb jij toevalig dat muskin level 2?
[rml]The Doctor in "[ OC-Ervaringen] Lanparty NFII Ultra B en..."[/rml]

[ Voor 56% gewijzigd door Tjaps op 23-02-2004 17:07 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.