[vraag] Mobo

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:44
Ik wil een nieuw mobo kopen waar flink wat overclock featers opzitten. dus ben ik alle mobo fabrikanten afgegaan en gekeken wat ze hebben alleen zie ik nou door de bomen het bos niet meer. Ook heb ik gekeken waar iedereen zijn systeem op heeft draaien maar aangezien ik niet een bepaald moederbor kon vinden wat heel veel gebruikt word weet ik het nog niet.

Ik heb een AMD Athlon 2000+
Qua featers maakt voor de verderrest niet zoveel uit. het gaat puur over het overclocken.

weet iemand een fijn mobo voor mij?

FreeReef.nl

Verwijderd

Aha, een "wat moet ik kopen topic"..
Deze worden niet echt toegestaan, in de FAQ staat waarom.

Verwijderd

nketelaar schreef op 02 februari 2004 @ 11:57:
Ik wil een nieuw mobo kopen waar flink wat overclock featers opzitten. dus ben ik alle mobo fabrikanten afgegaan en gekeken wat ze hebben alleen zie ik nou door de bomen het bos niet meer. Ook heb ik gekeken waar iedereen zijn systeem op heeft draaien maar aangezien ik niet een bepaald moederbor kon vinden wat heel veel gebruikt word weet ik het nog niet.

Qua featers maakt voor de verderrest niet zoveel uit. het gaat puur over het overclocken.

Wat heb je zelf zoal gevonden dan?

• World Citizen
Moet ik hem opnieuw aanmaken of verplaatsen jullie hem even voor mij???

sry

FreeReef.nl

• World Citizen
Serenity

Door Serenity - Monday 02 February 2004 11:59
quote:
nketelaar schreef op 02 februari 2004 @ 11:57:

Wat heb je zelf zoal gevonden dan?
een Soltek golden flame enz alemaal van die mobo's waar bij geschreven staat dat er overclock featers in het bios zitten enz.

FreeReef.nl

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:19

Reinier

\o/

Als je wil dat Google je hierbij verder helpt kan je beter op features zoeken :)

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Hmm.. Vreemd dat je niet veel kon vinden. Voor socket-A heb je een aantal veel gebruikte moederborden:
De Abit NF7-S, de Asus A7n8x, de Epox 8rda en de DFI-lanparty

Lees die topics maar eens goed door, dan zul je wel een idee krijgen. En verder blijft het een kwestie van reviews lezen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.