Alle proemn in n drek
1
2
3
4
5
| 400 load at 53.50, try later Configuration: Account: testnews.home.nl Server: testnews.home.nl |
Iemand een idee?
I've got a feeling...
Niet zo heel veel, maar het geeft aan dat @home op de goede weg zitm-m schreef op 24 februari 2004 @ 20:30:
Ja, hij is overbelast.
Wat heeft dat trouwens met snelheidsverhogingen te maken?
PSN: DutchTrickle PVoutput
Ik wil liever wat meer upload hebben , we zullen geduldig afwachten tot de 26e
Het zou goed kunnen, maar ik zie nu weer een hele hap aan werkzaamheden gepland staan dus het zou me niet verbazen als @home zelfs die 9 maart niet haalt.Bierkameel schreef op 24 februari 2004 @ 18:46:
Zo eens ff die nieuwe server proberen
Damn het is bijna de 26ste, als het dan niet omhoog gaat zuigt dat behoorlijk
*link*
* Workstation * / * Server * / * Laptop * / Monica: My motto is: "get out before they go down". Joey: "That is so not my mott
Hihi, lekkere nieuwsserver danm-m schreef op 24 februari 2004 @ 20:30:
Ja, hij is overbelast.
Wat heeft dat trouwens met snelheidsverhogingen te maken?
Ik ben het nu wel een beetje zat, dat six flags gedoe staat me nog té helder voor de geest om er volledig in te geloven
I've got a feeling...
Weinig. Iemand anders kondigde het feit aan, in een @home nieuwsgroep dat de nieuwe server al draaide.Maestro.mosjuh schreef op 24 februari 2004 @ 18:39:
heb je hier meer info over?
Aan de nslookup te zien staat 'ie in Zwolle... maar of dat ook zo *is*.
Voor zover ik kan zien, kan je drie verbindingen hebben met testnews, en drie met news. Oftewel, zes in totaal. Het aantal groepen blijkt hetzelfde.
Retentie schijnt 6 tot 8 keer zo lang te zijn. Even ter vergelijking:
Een update van Alt.Binaries.Boneless
news.tilbu1.nb.home.nl : 200,000 nieuwe posts
testnews.home.nl : 1,390,000 nieuwe posts
pfcorner (NewsHosting?) : 1,660,000 nieuwe posts
//edit: damn - zit al op 577MB's aan headers alleen...
[ Voor 26% gewijzigd door lordsnow op 25-02-2004 03:30 ]
ben alleen benieuwd hoelang dit zo zal blijven en de betrouwbaarheid is al helemaal afwachten.
Helaas mis ik toch weer een groot aantal groepen die ik wel op Wanadoo heb..
Naja, kan beter niet teveel klagen want het was eerst helemaal niks met news.home.nl..
die nieuwe newsserver is een gevaar voor mezelf....Occy74 schreef op 25 februari 2004 @ 02:44:
lol, alt.binaries.nl bijna anderhalf miljoen headers..
ben alleen benieuwd hoelang dit zo zal blijven en de betrouwbaarheid is al helemaal afwachten.
Helaas mis ik toch weer een groot aantal groepen die ik wel op Wanadoo heb..
Naja, kan beter niet teveel klagen want het was eerst helemaal niks met news.home.nl..
* Lief Adje heeft vannacht al 8gb gedownt
PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest
áls er iig iets ontopics te melden valt
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
Door meetingen in ons netwerk kunt u woensdag
3 maart 2004 tussen 10:00 en 16:00 gedurende 5
minuten problemen ondervinden met onze
internet service.
Meetingen???
Da heb ik ook nog nie gezien, misschien dan tóch dit _jaar_ nog een snelheidverhoging naar dual isdn speed?
Zal me benieuwen....
Verwijderd
Ik connect met Outlook Express502 You have no permission to talk. Goodbye.
Configuratie:
Account: testnews.home.nl
Server: testnews.home.nl
Protocol: NNTP
Poort: 119
Beveiligd(SSL): 0
Foutnummer: 502
CODE: 800ccca0
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2004 13:12 . Reden: typo ]
Verwijderd
En volgens die persoon die ik aan de lijn had VERZEKERDE hij mij dat de upload verhoogd zou zijn VOOR juni.
Ik wacht nog ff lekker af mijn abo stopt pas in juli en als in juni nog nix verhoogd is stap ik lekker over.
JUNI????????????? das nog erug lang tzou deze maand gedaan zijn !@#$*^&$Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 13:22:
Ik heb @home gebeld, die standaard mailtjes komen me mijn neus uit.
En volgens die persoon die ik aan de lijn had VERZEKERDE hij mij dat de upload verhoogd zou zijn VOOR juni.
Ik wacht nog ff lekker af mijn abo stopt pas in juli en als in juni nog nix verhoogd is stap ik lekker over.
PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest
Gister een brief de deur uitgedaan met een SurfSnel 8Mbit/1Mbit abbo.
Scheelt 10 eurootjes.
Ik ben de komende paar maand weer even zoet
Raku
de enige rede dat ik weg wou bij home was die bagger newsgroups. een colega is vorige week overgestapt op een pay server en die had maar 1.100.000 posts
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Kan nog wel pingen naar testnews.home.nl, dus volgensmij ziet ie vol ofzo.
[ Voor 10% gewijzigd door DIJK op 25-02-2004 15:46 ]
Volgens mij zit ie iig nog niet helemaal vol, want ik mag gewoon nog een extra connectie openen (ik heb er maar 1 open).Postov schreef op 25 februari 2004 @ 15:46:
Mja toen ik erop zat haalde ik gemiddeldes van 320Kb/s en Top van 420. Maar ging er net af en nu weer op en kan nu geen 1 header meer ophalen. Of ik doe iets fout
Wie meent een zinvolle aanleiding tot inhoudelijke discussie over de snelheidsverhoging te hebben, kan daarmee een nieuw topic openen.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Dit topic is gesloten.
![]()