[MP3] Xen 200 Digital Audio Player Review'tje

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste
Acties:
  • 2.932 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jellabie schreef op 28 mei 2004 @ 23:45:
Als ik mijn eq op user 1 of op user2 zet, dan wil die er niet op blijven staan.
Ik klik het aan, ik ga terug naar men begin schermpje en dan springt die eq af.

Of ik klik het aan, wacht ongeveer een 20 tal seconden, dan springt hij vanzelf terug. maar user 1 heb ik nog nooit op het beginscherm zien staan, 3D daarentegen wel... wat doe ik verkeerd?
Je eq veranderen werkt niet zo. Via het menu Set EQ kun je alleen de instellingen ervan wijzigen.

Om user 1 te gebruiken houd je het knoppie eq / a>b een paar seconden ingedrukt. Daarna druk je net zo vaak op dat knoppie totdat er user 1 in je scherm staat.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2004 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmzzz :z

[ Voor 145% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2004 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13
Nieuwe firmware-upgrade: versie 1.50D
download

p.s. ik weet niet zeker of deze upgrade geschikt is voor de EMP-200 (128 en/of 256MB) versie!!! Volgens mij is deze upgrade alleen geschikt voor de SMP-200 oftewel de Ultra Xen!!! Wie weet hier meer vanaf? Op de site van Vaiox staat verder niets en op de engelse site van Simsline staat helemaal niets hierover, terwijl op de koreaanse site wel veel info staat. Alleen één probleempje: ik kan geen koreaans lezen 8)7

Waarom staat er trouwens meer info op de koreaanse site van Simsline dan op de engelse site. Slaat toch nergens op :( Of ben ik de enige hier die geen Koreaans kan lezen :X

[ Voor 41% gewijzigd door Amboe op 02-06-2004 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet een aparte batterijlader hebben...de batterijen zijn te klein voor mijn bestaande batterijlader (fotocamera). :(

Waar kan ik deze "speciale" batterijladers het goedkoopste halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:31

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

Amboe schreef op 02 juni 2004 @ 15:36:
Nieuwe firmware-upgrade: versie 1.50D
download

p.s. ik weet niet zeker of deze upgrade geschikt is voor de EMP-200 (128 en/of 256MB) versie!!! Volgens mij is deze upgrade alleen geschikt voor de SMP-200 oftewel de Ultra Xen!!! Wie weet hier meer vanaf? Op de site van Vaiox staat verder niets en op de engelse site van Simsline staat helemaal niets hierover, terwijl op de koreaanse site wel veel info staat. Alleen één probleempje: ik kan geen koreaans lezen 8)7

Waarom staat er trouwens meer info op de koreaanse site van Simsline dan op de engelse site. Slaat toch nergens op :( Of ben ik de enige hier die geen Koreaans kan lezen :X
Ik heb hem juist op mijn 256mb geflashed, het enige verschil dat ik snel kan zien, is dat er meer icoontjes zijn gekomen. Zoals tijdens het wisselen van de mappen staat er nu Xen boven de mappen...

edit: weet niet zeker, maar ik denk dat er meer talen mogelijk zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Jellabie op 03-06-2004 22:50 ]

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
Ik heb nu ook firmwareversie 1.50D, maar ik heb ook niet zoveel verschil kunnen merken. Wel heb ik de M-Sync optie weer terug die onder versie 1.40E was verdwenen :)

En de Bookmarkfunctie staat trouwens niet meer in het hoofdmenu, maar in het submenu 'set' (nr. 11) B)

Ik heb nog een vraagje: waar kan je nieuwe Fonts downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Res-q
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 11:52

Res-q

Redder in nood?

Woei, ik heb m nu ook \o/ *D *D *D

Maarre, is het ook mogelijk om de hele id3 tag te zien i.p.v. alleen de titel? Dus zeg maar $artist - $title :?

Verder een GGA* *D *D *D BLINGBLING *D *D *D _/-\o_

* GGA: Ganz Geile Aankoop :P

en zo is het voorspeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ff weten waar je die scuimrubber hoesjes kan krijgen die je wel eens ziet op die oordop telefoontjes.

In de start post zie ik de standaard doppen maar dan met schuimrubber (wat er bij mij niet op zat overigens) :X

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2004 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Res-q schreef op 07 juni 2004 @ 11:28:
Woei, ik heb m nu ook \o/ *D *D *D

Maarre, is het ook mogelijk om de hele id3 tag te zien i.p.v. alleen de titel? Dus zeg maar $artist - $title :?

Verder een GGA* *D *D *D BLINGBLING *D *D *D _/-\o_

* GGA: Ganz Geile Aankoop :P
Gaaf ding he :*)

Mits gevuld met de juiste muziek... vind ik hem nog de meeste gelijkenis vertonen met een loaded gun })

echt een brok(je) power dat dingetje :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al het lef gehad om er eentje op te schroeven?

Ik ben heel benieuwd welk geheugen erin zit. Misschien wel een SD of MMC-tje. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie

Jellabie

Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 15:08:
Heeft iemand al het lef gehad om er eentje op te schroeven?

Ik ben heel benieuwd welk geheugen erin zit. Misschien wel een SD of MMC-tje. B)
Bij mij zitten er al veel krasjes op, de text op de achterzijde van het spelertje, XEN digital audio player is er al voor de helft af, ik ben aan het denken om het open te schroeven, en het alu kapje te polieren... maar dan ben ik ook mijn garantie kwijt...

[ Voor 5% gewijzigd door Jellabie op 08-06-2004 17:04 ]

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@jellabie

Volgens mij kunnen ze daar niet achter komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie

Jellabie

Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 21:39:
@jellabie

Volgens mij kunnen ze daar niet achter komen...
euhm... als de achterkant glimt zoals een spiegel... zou ik dan nog garantie hebben?

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@jellabie

Tja daar heb je een puntje. FF denken... :?

Ahaa, dan zeg je toch gewoon dat jij het ding zo gekregen hebt. Er bestaan zo veel versies van dit apparaat... ez-av, vaiox en nog 1 die me niet te binnen schiet. Daarbij lijkt het ook alsof iedereen een andere set earplugs krijgt. Een glimmend alu achterkantje kan daar best bij... :) Ik heb deze diversiteit trouwens met nog geen enkel stuk hardware meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:25
Speelt hij trouwens ogg af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
mister_S schreef op 09 juni 2004 @ 16:49:
Speelt hij trouwens ogg af?
HELAAS NIET :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*yippie* hansie heeft er nu ook een 8)
wat een gaaaaaaaaffff dinkie!! _/-\o_

oja, die van mij was al voorzien van 1.40E!
nog niet echt mee zitten spelen, straks nog ff...
oja, en een hoesje :P

eindelijk eigen muziek onderweg, op vakantie, in de sportschool, blahblahblah ;)

adios,
Hansie :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2004 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij gaat deze speler vrij populair worden. Ik zag net een reclame op de tv voor deze speler bij een redelijk groot electro keten (expert). Hij staat trouwens ook op hun site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Res-q

Res-q

Redder in nood?

Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 20:06:
Volgens mij gaat deze speler vrij populair worden. Ik zag net een reclame op de tv voor deze speler bij een redelijk groot electro keten (expert). Hij staat trouwens ook op hun site.
Blegh, dat is juist 1 van de redenen dat ik m heb gekocht, dat je m NERGENS ziet... althans, in mijn kenniskring heb ik m nog nooit gezien. Ik hoop dat dat ook zo blijft...

en zo is het voorspeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:25
Als ze nou is een aanbieding zouden doen van de 512 versie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Hans_K

He, een hoesje... is dat diezelfde die hier in het forum staat of doet het bedrijf er nu zelf een hoesje bij. Als dat zo is, kun je er misschien een plaatje van uploaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb toevallig gisteren een Ezav Xen gekocht bij Expert. Ze hadden/hebben de 256 MB variant daar voor 179.- 'in de aanbieding'. Toen ik de (overigens erg mooie) doos open deed, zag ik tot mijn verbazing dat daar een origineel hoesje bij zat! Het is inderdaad hetzelfde hoesje dat eerder door reevar op de foto is gezet:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~mvanreev/pics/xen/Afbeelding(05).jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~mvanreev/pics/xen/Afbeelding(06).jpg

(Nogmaals met dank aan reevar voor de foto's)

De 'armband' zit er overigens niet bij, maar je kunt uiteraard niet alles hebben ;) Ik was ook erg blij met het feit dat versie 1.40E van de firmware al geïnstalleerd was. Dat geeft in ieder geval aan dat het gaat om een partij die recent is ingekocht. In tegenstelling tot een Linksys router die ik een paar maanden gelden kocht en waar nog antieke firmware op stond (om het vervolgens maar niet te hebben over de upgrade-perikelen die daarna volgden). Complimentje voor Expert dus.

Nu ik toch aan het schrijven ben, meteen even een vraagje ... wie van jullie heeft net als ik al flink ruzie gehad met het klepje voor de batterijen? Ik moet zeggen dat dat het enige 'puntje van kritiek' is. Het is nogal gammel.

Groetjes,
Orko

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2004 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 10:25:

Nu ik toch aan het schrijven ben, meteen even een vraagje ... wie van jullie heeft net als ik al flink ruzie gehad met het klepje voor de batterijen? Ik moet zeggen dat dat het enige 'puntje van kritiek' is. Het is nogal gammel.

Groetjes,
Orko
Ik moet ook toegeven dat het klepje niet erg solide is, maar als je het met beleid opent dan kan er toch weinig mis gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie

Jellabie

Ik heb juist een mailtje gestuurd naar mp3cdspeler om te vragen of ik nog garantie zou hebben moest ik men spelertje polieren, heb ineens gevraagd voor het beschermhoesje, dit is het antwoord:
Nee ik zou dit niet doen dan vervalt je garantie per direct en dat is toch zonde .Ook de fabrikant zal hier niet mee accoord gaan en raad je dan ook aan dit absoluut niet te doen

Er is helaas geen hoesje leverbaar voor de Xen

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik ook weer is :)

Speler doet het nogsteeds, al zit de achterkant bij mij ook vol met krassen, en is hij al een paar keer hard gevallen... Dat klepje van de batterijen is trouwens niet zo gammel als je denkt, al een paar keer echt hard 'doorgeschoten' met dichtdoen (was vooral in het begin), maar breken of wat dan ook doen die koperen pootjes niet :)

Ondertussen 1.40D erop staan, heel wat beter dat het nummer nu gewoon in beeld staat ;) Maar kan iemand uitleggen hoe die bookmark functie nou precies werkt? Ik snap er namelijk niet bijster veel van 8-)

Btw, omdat ik een keer met een (te) harde bas de speler op '30' heb gezet, is er nu boven de 27 ongeveer elke keer een kraak in m'n rechter oordopje :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
Goed nieuws!!! Het hoesje en de armband is nu te koop bij Mp3man :*)

En weer een vraagje: Hoeveel uur kan je opnemen met een bitrate van 128kbps met 256MB?

[ Voor 61% gewijzigd door Amboe op 14-06-2004 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Res-q

Res-q

Redder in nood?

Amboe schreef op 13 juni 2004 @ 22:16:

En weer een vraagje: Hoeveel uur kan je opnemen met een bitrate van 128kbps?
Bijna 3 uur

edit: op 256 MB past dus bijna 3 uur (dacht 2:57) mp3 met een bitrate van 128kbps.

[ Voor 13% gewijzigd door Res-q op 14-06-2004 00:23 ]

en zo is het voorspeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amboe schreef op 13 juni 2004 @ 22:16:
Mooi :) Ik loop sinds kort ongeveer elke ochtend een stuk, nu hou ik hem gewoon beet. Maar je gaat na een tijdje zweten en dan is het niet al te handig, en eigenlijk loopt het lekkerder met je handen vrij. Dit lijkt me wel een mooie oplossing, maar 25 euro voor een hoesje en een band voor om je armen :? Zouden jullie het ervoor over hebben?

En heeft iemand nog antwoord op mijn 'bookmark' vraag? :P Ik snap het niet helemaal, en het is toch wel lekker om goede nummers achter elkaar te horen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al iets meer geweten over wat de fontjes inhouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Hummel-X

K vind het een lelijk hoesje. Heb er dus geen 25 euro voor over.

Over de functie bookmark:
Ik heb gevonden dat het er vooral is om passages in een gesproken tekst sneller te kunnen vinden. Of je het ook voor het maken van playlists kunt gebruiken laat ik aan je eigen creativiteit over. Hieronder staat in ieder geval een uitleg hoe je een bookmark maakt. Het enige dat ik onduidelijk vind is het verwijderen van de bookmarks...

Veel plezier ermee.

You can study effectively by marking the desired point and going
back to it easily while playing.
① You can make up to 9 bookmarks per file.
② You can bookmark up to 10 files.
③ Go to [Menu] - [Set] - [BookMark], press "On"
and push the JOG button.
④ Pressing REC button while the BookMark function is on will
bookmark the part currently playing.
⑤ To skip the next bookmark location, leave the bookmark on
and press the FF button while playing.
If you push the FF button after the last bookmark location
in the file, it moves the next file to play.
⑥ When you press the REW button while playing with
bookmark on, it moves to the previous bookmark location
and play. If you press the REW button before the first
bookmark location, it moves to the previous file to play.
⑦ To delete bookmark(s) repeat steps same as those
for deleting a file.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx :) Ik ga is ff kijken binnenkort. Verwijderen had ik wel ontdekt, gewoon naar de map toegaan waar je files staan, en dan kan je als je op een file drukt volgens mij eerst kiezen dat je de bookmark verwijdert en daarna pas het hele nummer.

Bij mij zijn trouwens m'n batterijen snel leeg. Als ze helemaal op zijn, leg ik ze een nacht in de lader, en dan zijn ze na een paar dagen luisteren alweer leeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 10:31:
Thnx :) Ik ga is ff kijken binnenkort. Verwijderen had ik wel ontdekt, gewoon naar de map toegaan waar je files staan, en dan kan je als je op een file drukt volgens mij eerst kiezen dat je de bookmark verwijdert en daarna pas het hele nummer.

Bij mij zijn trouwens m'n batterijen snel leeg. Als ze helemaal op zijn, leg ik ze een nacht in de lader, en dan zijn ze na een paar dagen luisteren alweer leeg :(
Hangt ervanaf hoeveel je dagelijks luistert maar 10-12 uur is wel de max met deze speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
@Hummel-X

Eerlijk gezegd vind ik het hoesje ook niet om van te watertanden en het is idd erg duur, maar ik wil hem toch kopen aangezien ik mijn Xennetje mooi glimmend wil houden :*)

Mijn batterijen zijn ook snel leeg, maar ik denk dat dit komt omdat ik oplaadbare batterijen gebruik. Deze ontladen namelijk nogal snel!!! Met de alkaline batterijen die met de Xen werden meegeleverd kon ik wel lekker lang genieten :9

@Duppe

Fonts zijn volgens mij lettertypes, maar ik weet nog steeds niet waar je ze kunt downloaden :?

[ Voor 85% gewijzigd door Amboe op 17-06-2004 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijne zit toch al helemaal vol met krasjes, maar toch is het wel handig aan je arm als je gaat sporten ofzo :) En het maakt me verder ook niet uit van die batterijen, want ik laad ze toch vrij snel weer op, maar als ze nou is gewoon een dikke week meegingen met mijn luistergewoontes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Amoebe

Er stonden in dit forum links naar een aantal fonts. Ik kan ze zo snel niet meer vinden. Stel je trouwens niet te veel ervan voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk wel eff uit met het volume van dit beest,mijn linker dop is al dead and gone...(kraakt als een hoer) :/

ik heb gelijk de Sony MDR-EX71SL doppen besteld.... is dat nog een beetje een verbetering tegenover de org Sennheiser MX-300 dopjes?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2004 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
@eristoff
in dat geval staak ik mijn zoektocht :z

@Scherpschutter
Check deze topic:
Wat zijn goede oordopjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er verbeterpunten voor dit spelertje te bedenken? Tuurlijk zou upgradable memory een leuke zijn ;) , maar ik doel meer op firmware-gebied. Voorbeelden:
  • variable scroll snelheid in de folderlist. Eerst langzaam en als je langer scrollt dan versnellen. Dat geldt trouwens ook voor de menu's
  • omdraaien functionaliteit eq / a>b. Nu moet je de knop lang ingedrukt houden voordat de eq verandert kan worden, terwijl kort indrukken de a>b functie activeert, die ik echt nog nooit gebruikt heb (ohja, als klein kind om mijn ouders gek te maken met hun eigen cds }) )
Wat vinden jullie hiervan? Zijn er meer punten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 14:21:
Kijk wel eff uit met het volume van dit beest,mijn linker dop is al dead and gone...(kraakt als een hoer) :/
Bij jou ook al :( Had het al eerder in dit topic gepost, maar mijn rechteroordopje is ook verneukt door te hard geluid. Hele tijd als het volume rond de 26 of hoger staat een kraak in dat dopje :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 17:50:
Zijn er verbeterpunten voor dit spelertje te bedenken? Tuurlijk zou upgradable memory een leuke zijn ;) , maar ik doel meer op firmware-gebied. Voorbeelden:
  • variable scroll snelheid in de folderlist. Eerst langzaam en als je langer scrollt dan versnellen. Dat geldt trouwens ook voor de menu's
  • omdraaien functionaliteit eq / a>b. Nu moet je de knop lang ingedrukt houden voordat de eq verandert kan worden, terwijl kort indrukken de a>b functie activeert, die ik echt nog nooit gebruikt heb (ohja, als klein kind om mijn ouders gek te maken met hun eigen cds }) )
Wat vinden jullie hiervan? Zijn er meer punten?
Dat zijn idd verdomd goeie punten _/-\o_
Ik zou ze maar aankaarten bij de fabrikant voor een nieuwe firmware upgrade ;)

Extra puntje:
  • normaal een nummer kunnen doorspoelen ipv Time Step (doorspoelen per 5, 10, 20, etc sec.)

[ Voor 8% gewijzigd door Amboe op 18-06-2004 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Res-q

Res-q

Redder in nood?

Amboe schreef op 18 juni 2004 @ 18:23:
[...]

Dat zijn idd verdomd goeie punten _/-\o_
Ik zou ze maar aankaarten bij de fabrikant voor een nieuwe firmware upgrade ;)

Extra puntje:
  • normaal een nummer kunnen doorspoelen ipv Time Step (doorspoelen per 5, 10, 20, etc sec.)
Time step kun je uizetten: Menu -> set -> time step -> off...

en zo is het voorspeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 17:56:
[...]
Bij jou ook al :( Had het al eerder in dit topic gepost, maar mijn rechteroordopje is ook verneukt door te hard geluid. Hele tijd als het volume rond de 26 of hoger staat een kraak in dat dopje :'(
Gevoelig puntje dus... ik dacht eerst aan een haartje ofzo wat in het dopje terecht gekomen was, want dat kraakt ook als de neten,ik heb het dopje daarom maar open gesloopt in de hoop iets te vinden,maar het enige wat ik vond was een vervorming van het speaker oppervlak wat gemaakt is van een zeer dun transparante kunststof met glooiingen en daar zat de fout, die glooiingen waren dus ingedeukt.. waardoor het geheel zodanig vervormd was dat het iets raakt tijdens stukken muziek (vooral met veel bass)

om dit alles te kunnen waarnemen moest ik de dop slopen, maar misschien is het te proberen om die deukjes er voorzichtig uit te blazen ofzo met de mond.

er is dus niets doorgebrand aleen gedeukt ,die deukjes kreeg ik er gemakkelijk uit met een sate prikkertje, maarja toen was de dop al gesloopt,de dop kan namelijk niet uit elkaar hij zit op een paar punten gelijmd. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
Res-q schreef op 18 juni 2004 @ 18:49:
[...]

Time step kun je uizetten: Menu -> set -> time step -> off...
Verrek dat ik daar niet eerder op ben gekomen |:(

Andere puntjes misschien:
  • meerdere bitrates voor Voice Record Mode (128 en 192Kbps)
  • AVLS functie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een suggestie ter verbetering van de software, waar ik door Amboe op kwam...
  • fast forward / backward MET geluid
AVLS ?= Automatic Vehicle Location System (dat zou gaaf zijn, raak em wel eens kwijt dan?)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2004 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Res-q

Res-q

Redder in nood?

Terugspoelen naar het begin van het nummer door t joystickje naar links te duwen lijkt mij erg handig... Verder vind ik OGG-support wel handig, steeds meer nummers komen bij mij in .ogg binnen en die meoet ik dus eerst converteren... Ook nog een 24h klok, geen am/pm :P , artist en title tijdens het afspelen in plaats van alleen de titel... dat was t wel zo'n beetje :P

en zo is het voorspeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 19:24:
[...]

Gevoelig puntje dus... ik dacht eerst aan een haartje ofzo wat in het dopje terecht gekomen was, want dat kraakt ook als de neten,ik heb het dopje daarom maar open gesloopt in de hoop iets te vinden,maar het enige wat ik vond was een vervorming van het speaker oppervlak wat gemaakt is van een zeer dun transparante kunststof met glooiingen en daar zat de fout, die glooiingen waren dus ingedeukt.. waardoor het geheel zodanig vervormd was dat het iets raakt tijdens stukken muziek (vooral met veel bass)

om dit alles te kunnen waarnemen moest ik de dop slopen, maar misschien is het te proberen om die deukjes er voorzichtig uit te blazen ofzo met de mond.

er is dus niets doorgebrand aleen gedeukt ,die deukjes kreeg ik er gemakkelijk uit met een sate prikkertje, maarja toen was de dop al gesloopt,de dop kan namelijk niet uit elkaar hij zit op een paar punten gelijmd. :X
Volgens mij toen ik deze speler in het begin had zat ik wat te klooien met de oordopjes. Beetje blazen enzo... En kort daarna is volgens mij die kraak gekomen. Maar voor mij is de max om een beetje normaal muziek te luisteren toch wel rond de '27', andere oordopjes komen vanzelf wel een keer :)

edit:
Dopjes uit elkaar slopen e.d. laat ik maar ff zitten ;) Btw, goeie punten die jullie hierboven noemen, alhoewel ik vind dat er al aardig veel kan op dit ding ;) Eén ding dat echt nodig is, is OGG ondersteuning :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2004 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 22:49:
Nog een suggestie ter verbetering van de software, waar ik door Amboe op kwam...
  • fast forward / backward MET geluid
AVLS ?= Automatic Vehicle Location System (dat zou gaaf zijn, raak em wel eens kwijt dan?)
Jouw punt is zeker niet gek bedacht, dan kan je tenminste precies je favoriete muziekstuk opsnorren :)
AVLS staat trouwens voor 'Auto Volume Limiter Systeem'. Deze functie had mijn Sony Discman. Het voorkomt o.a. dat je oordoppen als een hoer gaan kraken :P

Nog een extra puntje:
  • shuffelen tussen verschillende mappen

[ Voor 26% gewijzigd door Amboe op 19-06-2004 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hehe ik heb weer internet :)
Kan weer een beetje reacties geven hier.

De suggesties die jullie geven gaan rechtdoor naar EZAV.
Ik licht hun wel even in voor jullie tips :)
meerdere bitrates voor Voice Record Mode (128 en 192Kbps)
De mic is niet zó goed om die bitrate te ondersteunen ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2004 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Res-q

Res-q

Redder in nood?

Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 16:04:
hehe ik heb weer internet :)
Kan weer een beetje reacties geven hier.

De suggesties die jullie geven gaan rechtdoor naar EZAV.
Ik licht hun wel even in voor jullie tips :)

[...]

De mic is niet zó goed om die bitrate te ondersteunen ;)
Mss rare vraag, maar wat heb jij met EZAV? Gewoon van wat voor band hebben jullie?

Enne, hoe zit dat met die fonts eigenlijk?

en zo is het voorspeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
eristoff vermelde dat die fontjes niets voorstelde. Het is wel raar dat de mogelijkheid er is om fonts te uploaden, maar dat je nergens die fonts kunt downloaden :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de Media Markt zag ik dit weekend de Xen EMP-200 voor 170 euri. :)
De 512-versie zag ik er niet bij liggen.

Die Duitsers geven de webshops mooi het nakijken... :O

edit:
correctie: betrof waarschijnlijk de 128mb versie en niet 256mb 8)7

@Amboe

Ik zag op ez-av.com dat je James de manager mag mailen voor fontjes... beetje vaag is het wel. Hij schreef het in iedergeval in een reactie voor een user die een vraag had over het installeren van fonts. Hij vermelde zijn e-mailadres erbij, dus het zal wel goed wezen. O-)

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2004 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De fonts zijn gewoon lettertypes net zoals op je PC.
Ik heb er zelf ook een aantal, stuk of 5 dacht ik zo.
Ze waren op een site verkrijgbaar, maar het spijt me ik ben die link kwijt.
Is al een tijdje geleden ;)

Tjah weet zelf trouwens ook niet wat voor band ik met hun heb.
Maar ik wordt vaak over dingen ingelicht en hun wilden dat ik hun ook zo veel mogelijk kon helpen...
Meer kan ik er eigenlijk ook niet over vertellen..

Maaruh heb Demon 8/1mbit en krijg een lekker speed van 700kb/s.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie

Jellabie

Ik zag dit weekend bij Van Den Borre het 256mb spelertje liggen voor 199€.
Ik vind het spijtig dat ze die spelertjes verkopen in gewone winkels, dacht echt dat ik iets orgineels had :(

[ Voor 7% gewijzigd door Jellabie op 21-06-2004 18:45 ]

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 17:35:
Bij de Media Markt zag ik dit weekend de Xen EMP-200 voor 170 euri. :)
De 512-versie zag ik er niet bij liggen.

Die Duitsers geven de webshops mooi het nakijken... :O

@Amboe

Ik zag op ez-av.com dat je James de manager mag mailen voor fontjes... beetje vaag is het wel. Hij schreef het in iedergeval in een reactie voor een user die een vraag had over het installeren van fonts. Hij vermelde zijn e-mailadres erbij, dus het zal wel goed wezen. O-)
Vandaag bij mediamarkt geweest, en ik zag de 512 mb versie wel ( utrecht )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Res-q

Res-q

Redder in nood?

Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 18:44:
De fonts zijn gewoon lettertypes net zoals op je PC.
Ik heb er zelf ook een aantal, stuk of 5 dacht ik zo.
Ze waren op een site verkrijgbaar, maar het spijt me ik ben die link kwijt.
Is al een tijdje geleden ;)
*snap*
Kun je er niet een paar online gooien dan? Lijkt me wel leuk om eens mee te spelen, kijken wat het is en wat je er mee kunt :) . Eventueel heb ik wel ruimte om ze online te zetten, mag je wel mailen :)

mits ze niet © zijn natuurlijk O-)

[ Voor 8% gewijzigd door Res-q op 21-06-2004 19:02 . Reden: Alcoholpercentage: ]

en zo is het voorspeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
Ik zit met een raar probleempje!! Sommige mp3tjes die ik op de Xen afspeel hebben een jitter of beginnen op een gegeven moment te kraken, terwijl als ik diezelfde mp3tjes afspeel op de compo, dan doen ze het wel gewoon :? Komt dit misschien doordat er iets misgaat bij de overdracht? Het is overigens alleen bij een paar mp3tjes het geval.
edit:
er is toch iets mis met de mp3tjes zelf. Wanneer ik ze op media player afspeel hoor ik dat een stukje wordt overgeslagen. Media player speelt dan gewoon door, maar mijn Xennetje kan het kennelijk niet aan :'( Gewoon ff voorbij het kritieke punt doorspoelen of een andere downloaden van Kazaa ofzo })

@ThaDemon
Bij voorbaat dank _/-\o_

@eristoff
Ik heb de EMP-200 ook zien liggen bij de mediamarkt in R'dam en ook voor 170 euro, maar dat was wel de 128-versie. De 256-versie kostet maar liefst 209 euro :r (ik heb de 256-versie voor 179 euro gekocht). Hoe bedoel je dat die duitsers de webshops het nakijken geven :O (of was die afgeprijsd :X )
edit:
Een goede zaak, die laagste prijsgarantie van de MM. Die Duitsers zijn toch niet zo slecht als ik had gedacht ;)

[ Voor 59% gewijzigd door Amboe op 22-06-2004 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Res-q

Res-q

Redder in nood?

Amboe schreef op 21 juni 2004 @ 19:44:
<snap>
@eristoff
Ik heb de EMP-200 ook zien liggen bij de mediamarkt in R'dam en ook voor 170 euro, maar dat was wel de 128-versie. De 256-versie kostet maar liefst 209 euro :r (ik heb de 256-versie voor 179 euro gekocht). Hoe bedoel je dat die duitsers de webshops het nakijken geven :O (of was die afgeprijsd :X )
Ik heb m bij de Mediamarkt in Hengelo gekocht, en daar was ie €199 (256MB). De week er na kreeg ik een foldertje in de bus van Expert, daar was ie €179. Bij mediamarkt hebben ze laagste prijsgarantie, dus toen ben ik teruggegaan naar de MM met het foldertje, en kreeg ik zonder problemen €20 terug :)

en zo is het voorspeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eigenlijk maar een dingetje aan te merken op de xen... als een nummer plotseling begint (zoals master of puppets) dan begint hij te laat er is een klein stukje weg van de eerste klap :'(

op de pc begint het nummer gewoon goed ...kleine stilte en dan bam!

valt hier nog wat op te verzinnen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Okeej de Fonts op verzoek!
http://subvibe.host.sk/Fonts Pack.rar

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2004 20:35 . Reden: Heb moeite met Forum Tags :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@everybody

De Xen-versie die ik bij MM heb gezien moet haast wel de 128mb versie zijn (gelet op het commentaar hierboven). Excuses, ik heb niet naar de specs gekeken. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ThaDeamon
Volgens mij is er wat in je url syntax dat niet klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Res-q

Res-q

Redder in nood?

code:
1
[url]http://subvibe.host.sk/Fonts%20Pack.rar[/]

Levert: http://subvibe.host.sk/Fonts%20Pack.rar

Of:
code:
1
[url=http://subvibe.host.sk/Fonts%20Pack.rar]klik[/]

Levert: klik

Bedankt voor de fonts, even kijken :)

Update:
hmm, die fonts doen vrij weinig, ik heb nu wel een andere, die wel leuk is, maar heel veel verschil maakt t niet...

[ Voor 13% gewijzigd door Res-q op 21-06-2004 21:05 ]

en zo is het voorspeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 20:30:
Ik heb eigenlijk maar een dingetje aan te merken op de xen... als een nummer plotseling begint (zoals master of puppets) dan begint hij te laat er is een klein stukje weg van de eerste klap :'(

op de pc begint het nummer gewoon goed ...kleine stilte en dan bam!

valt hier nog wat op te verzinnen :?
Dat vraag ik me af... er was ook al iemand die vroeg naar RDS ondersteuning voor de radiotuner. Een hele goede suggestie, maar ik geloof dat het antwoord van James (manager Q&A Ez-av) was dat de cpu van de Xen dit niet ondersteund. Maar misschien kan ThaDemon de suggestie van buffering overbrengen aan de fabrikanten Vaiox, Ez-av en Simsline ;) (het zijn er heel wat).

@Thademon
Hoe zit het eigenlijk met hun nieuwe speler... zou er rond deze tijd niet wat over bekend worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
Is het nog nodig om je speler te formatteren na een font upgrade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Res-q

Res-q

Redder in nood?

Amboe schreef op 21 juni 2004 @ 23:18:
Is het nog nodig om je speler te formatteren na een font upgrade?
Nee, opnieuw aan en uitzetten is voldoende :) . Soms hoeft zelfs dat niet eens, en is het font direct geïnstalleerd als je de kabel er uit trekt :)

en zo is het voorspeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
Ik heb het een en ander uitgeprobeerd, maar echt veel verschil tussen de fontjes zie ik niet. Maar ach, baat het niet, dan schaadt het ook niet :+

Waar dient 'Font back up' (=Font Up-knop in MusicFriend) eigenlijk voor?

[ Voor 138% gewijzigd door Amboe op 22-06-2004 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
Er is weer een nieuwe firmware-upgrade:
Firmware Ver 1.51D

Update:
er schijnt bij 1.51D iets te zijn veranderd/bijgekomen, maar wat weet ik niet. Het is nl in het koreaans geschreven 8)7 (zie het bijgeleverde tekstbestandje). Ik ondervind er iig (nog) geen problemen van :z

edit:
als je de speler opstart dan verschijnt er eerst 'Loading...'

P.s. Ik las op de site van EVAZ dat je problemen kunt krijgen met firmware die niet van EZAV afkomstig zijn
This problem will only appear if you use the firmware that doesn't come from EZAV.
EZAV has firmwares with 1.XXe (notice the "-e" at the end)
If you use EZAV's one you shouldn't get any problems.
Dus als je een speler van EZAV hebt en je krijgt problemen met 1.51D, dan weet je hoe het komt B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Amboe,
Was toevallig een stukje wat ik typte :P :)

Ik zal binnen een maandje als het goed is meer info van James krijgen over hun nieuwe speler.
Dat wordt de EMP-400

Font-backup is om de huidige font van je Xen op te slaan op je HDD

RDS functie is inderdaad niet supported door de chip.

Wat bedoelen jullie precies met bufferen.
Ik snap wel wat dat is maar ik heb er geen last van.
Alleen de eerste keer wanneer je de mp3speler aanzet gaat ie bij afspelen in-'faden'.
Maar dit gebeurd niet meer wanneer je naar de volgende nummer gaat.

Of bedoelen jullie van de 'gap' die je steeds tussen iedere nummer hoort?
Voor het laatste probleem heb ik al een suggestie gedaan naar James, maar hij weet niet zeker of hij dat kan oplossen.
In ieder geval niet meer bij de EMP-200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
Ik zal binnen een maandje als het goed is meer info van James krijgen over hun nieuwe speler.
Dat wordt de EMP-400
De EMP-200 kan al veel en ziet er al mooi uit, wat voor prachtding moet de EMP-400 wel niet worden :9~
Vol verwachting klopt ons hart O+

@ThaDemon
Je hebt op de frontpage geschreven dat alle firmware die eindigen op een "D" problemen kunnen opleveren voor je speler. Dit is misschien alleen het geval bij de spelers van EZAV en in principe niet bij die van Vaiox of Simsline. Dit was ik overigens vergeten te vermelden...

[ Voor 40% gewijzigd door Amboe op 22-06-2004 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
--Amboe,
Je hebt inderdaad gelijk.
Maar er staat gelukkig ook 'kunnen problemen opleveren voor je spelen'.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga de 1.51 gewoon proberen te installen op de Xen.

plus: http://www.simsline.com/s...SearchWord1=&SearchWord2=

een logomaker voor de emp-200???? sinds vandaag online, ik ga kijken of het werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie

Jellabie

ziet er idd interessant uit, maar als ik op de link klik, voor de zip te downloade, krijgk dat die website niet beschikbaar is, heeft toevallig al iemand dat progje al en kan het ff online zetten?

edit: hier is hij wel te downloaden:
logosetup

great, downloaden tege 4.5kb/s :(

[ Voor 33% gewijzigd door Jellabie op 23-06-2004 12:58 ]

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie

Jellabie

quote inplaats van edit :(

[ Voor 92% gewijzigd door Jellabie op 23-06-2004 12:52 ]

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
jellabie schreef op 23 juni 2004 @ 12:46:
ziet er idd interessant uit, maar als ik op de link klik, voor de zip te downloade, krijgk dat die website niet beschikbaar is, heeft toevallig al iemand dat progje al en kan het ff online zetten?
Ik had dat probleem eerst ook, maar op de andere compo kon ik het bestand wel direct downloaden :) Ik weet helaas niet hoe je iets online kunt zetten :?
edit:
ik heb hem overigens hier vandaan.

Het was misschien handig geweest als ze de handleiding in het engels hadden gezet :(
Ik weet echt niet hoe het programma werkt :? Alles staat met vreemde tekens omschreven, daar krijg ik toch een enorme sik van (8>
Is er misschien iemand die wel weet hoe het werkt???

[ Voor 38% gewijzigd door Amboe op 23-06-2004 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm ik krijg het upgraden maar niet aan de praat.

op m'n speler zet ik 'm op F/W modus en dan doe ik de kabel er in alleen MP-200 prog op m'n pc zegt dat ie geen apparaat kan vinden. Maar mass storage vind ie als de speler in normale modus zit...vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie

Jellabie

-edit, verkeerd gelezen.

Dus als je op ok hebt gedrukt op het spelertje, zegt hij dat de kabel niet is aangesloten, dan moet je die er snel insteken...

[ Voor 50% gewijzigd door Jellabie op 23-06-2004 13:12 ]

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die koreaanse link werkt niet omdat je PC die tekst niet ondersteund ;)
Maar die van ez-av doet het bij mij met 36kb/s
Gaat dus wel hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok kan iemand me nu helpen want ik kan geen koreaans.
Ik heb een logo in het programma gedaan.
Het plaatje is nu zwart-wit en nu??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 13:19:
Ok kan iemand me nu helpen want ik kan geen koreaans.
Ik heb een logo in het programma gedaan.
Het plaatje is nu zwart-wit en nu??
Ik denk dat we maar moeten wachten op een engelse versie :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz dat zit tegen.
Ook jammer dat James op dit moment niet er is, maar op een zakenreis.
Dat wordt afwachten dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie

Jellabie

Heb ondertussen ookal de foto gemaakt, maar van dat koreaans programma kan ik niet veel lezen, de foto maken lukt nog, nu nog kunnen uploaden...

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
Ik zag trouwens dat firmware versie 1.51 ook op de (koreaanse) EZAV site staat :*) Weliswaar zonder de beruchte "D"
Download

[ Voor 72% gewijzigd door Amboe op 24-06-2004 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Changelog v1.51D
Faster start-up

Ofwel je ziet misschien voor 0,1sec de Loading screen maar daarna is ie ook in een seconde klaar voor gebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
Wederom zag ik op de koreaanse EZAV site een andere versie van MusicFriend. Het betreft ook versie 1.10, maar deze is volgens mij voorzien van TTS (Text To Speech). Is het verstandig om deze versie te installeren over de versie die op de frontpage staat of krijg je problemen met drivers ofzo :?
De daredevils kunnen hem hier downloaden >:)
edit:
ook deze versie heeft geen TTS :(

[ Voor 7% gewijzigd door Amboe op 24-06-2004 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Deze versie had ik al een tijdje terug eropgezet.
Geen problemen ermee maar ook geen fixes ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 19:10:
Deze versie had ik al een tijdje terug eropgezet.
Geen problemen ermee maar ook geen fixes ofzo
Dus geen TTS en dus ook niet de moeite waard om te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen TTS nee.
De TTS is ongeveer 600mb groot en heb em nergens op internet gezien.
Sommigen hebben et op CD anderen niet..
Ik niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx TS
zonder deze links
had ik nog steeds firmware 1.3e :(
heb de 128 mb versie :) van expert
en ja mijn koreaans is niet :(
snap van dat proggie ook niet voor logo's
maar wel mooi dinngetje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HOI heb iets met met Xen gedaan maar ik weet niet wat :(
ik kirjg nu allemaal mar Zart Wit beeld niet meer de mooie blauwe
is dat te herstellen ?

Wie o wie weet dit ?????????

enge wat ik gedana is het firmware van 1.31e ->151d gedaan
HELP :(

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2004 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat zal je LED het niet meer doen (de verlichting).
Kijk bij je settings om zet em eventueel weer aan, kijk ook even naar je contrast settings.

Anders terug naar 1.31e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 juni 2004 @ 15:25:
Dat zal je LED het niet meer doen (de verlichting).
Kijk bij je settings om zet em eventueel weer aan, kijk ook even naar je contrast settings.

Anders terug naar 1.31e
waar vind je de settings voor verlichting ?
ben weer terug op 1.31e
denk dat ik em over hte hoofd zie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nog steeds het probleem dan?
Ga naar Menu -> Set -> (1.) Backlight
Daar kun je instellen hoe lang hij aan moet blijven etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan wel blacklift in stellen
heb b/l always
maar het is niet meer blauw zo als op ja plaatje
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/musicd/images/Afbeelding%20004t.jpg

en de mijn is zo
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~feer0011/xen2.jpg
het display is donker via scanner zie je het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oeps verkeerde plaatje |:(

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2004 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als je op dit plaatje Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif bij je bericht klikt kan je je bericht wijzigen ;)

Aanvulling op je probleem:
Ik denk dat je dat niet op Always moet zetten, misschien is daardoor je LED kapot gegaan.
Het valt alsnog onder garantie als ik het goed heb.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2004 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 juni 2004 @ 18:34:
Als je op dit plaatje [afbeelding] bij je bericht klikt kan je je bericht wijzigen ;)

Aanvulling op je probleem:
Ik denk dat je dat niet op Always moet zetten, misschien is daardoor je LED kapot gegaan.
Het valt alsnog onder garantie als ik het goed heb.
heb em pas 1 week O-)
en nog maar paar keer gebruikt 8)7
ga maandag wel naar expert _/-\o_
valt zeker nog wel onder garantie :P
bedankt voor je hulp _/-\o_
ik word er gek van :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het niet zon fijn ding, de firmware upgrade niet goed bij mij, en dat batterij klepje gaat telkens open, en dan valt je muziek ineens weg :(
Hij is bij mij nu ook kapotgevallen :P
Nou blijft ie hangen als ik radio ga luisteren of als ik voice recorder gebruik, en hij zegt ook No Files en allemaal vraagtekens bij alle nummers :p
Maar die 3 weken dat ik hem gebruikt heb, was de kwaliteit van t geluid wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 11:49:
Ik vind het niet zon fijn ding, de firmware upgrade niet goed bij mij, en dat batterij klepje gaat telkens open, en dan valt je muziek ineens weg :(
Nou blijft ie hangen als ik radio ga luisteren of als ik voice recorder gebruik, en hij zegt ook No Files en allemaal vraagtekens bij alle nummers :p
Maar die 3 weken dat ik hem gebruikt heb, was de kwaliteit van t geluid wel goed
Kijk maar uit strax word je aan gegeven wegens MISHANDELING ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 11:49:
Misschien eens wat voorzichtiger ermee doen he ;)
Die van mij is nog helemaal in goede staat dus...
Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste