jannes_beterams schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 12:49:
hallo,
Ik heb nu inmiddels een half jaar de xen, maar in dat halve ajar valt de backlight soms weg hoe kan dit?
Ik heb voor garantie gebeld, maar soms doet de backlight het wel en daarom kunnen ze er niets me, dadelijk is mijn garantie op en doet hij het definitief niet meer

wat moet ik doen?
Het is namelijk bent vervelend zonder backlight en het is al vanaf de eerste dag....
bedankt
p.s. sorry dat ik zo laat hier nog reageer, maar er is geen ander topic voor en om nou een nieuwe aan te maken

Hi,
Hier is een email conversatie (deel van ) die ik had met EZAV.
---------------
Hello,
i got yesterday my XEN Player, was very happy, but only the first 10 minutes...i connect the player with my Computer and suddenly shut down the backlight und i saw nothing more, only under bright (day)light...no change since then.
Normally should here shine a blue light!! (see manual)
Batteries are full, i tried different Firmware versions, the settings menu (backlight, contrast) changed also nothing...whats wrong?
Dear Customer,
Thank you for your concern and interest.
Regarding the backlight defect, we already found the problem with some players and changed the related circuit and soldering type to remove the problem 100%. Please contact the shop you bought to get replacement.
Have a good day !!
Thanks and regards
James jin
Dit was op het forum van EZAV. We hadden daarna prive contact, en ze waren zo vriendelijk om mij direct een vervanging te sturen als ik hun de kapotte opstuurde. Heb ik gedaan, en mijn lichtje werkt nu. Dus email EZAV direct.... Er is een aantal EMP200 verkocht met iets mis ermee blijkbaar.
Hoop dat dit helpt.