Alles op z'n hoogst natuurlijkAmboe schreef op 17 juli 2004 @ 15:15:
Nu we het toch over opnemen hebben, wat zijn de beste instellingen qua volumeniveau en bitrate om via line-in de beste opnames te kunnen maken?
Verwijderd
Hoogste bitrate ja, maar hoogste volume-niveau: nou nee. Erg lelijk als het gaat oversturen. De instelling hangt ook van het output-level van je bron af. Maar ik heb gemerkt dat de Line-In van de Xen best gevoelig is, laatste keer dat ik wat opnam van mijn synth, moest ik het volume-niveau op 5 zetten geloof ik.
Nadeel is dat je op de Xen niet kunt zien of het in het "rood" gaat. Wat je wel kunt doen is via het koptelefoontje meeluisteren of het gaat vervormen. Even de luidste passage opzoeken, en daar het volume-niveau op afregelen. Je kunt overigens beter wat ruimte aan de bovenkant overhouden (dus iets te zacht opnemen), en het signaal achteraf op de PC normaliseren (maximaliseren in feite, met CoolEdit ofzo), dan dat je het overstuurd opneemt, dat is niet meer te corrigeren.
Vroeger op je tape-deckje kon je het nog wel wat in het rood laten gaan, daar leed de geluidskwaliteit niet echt onder, maar met digitale opname is dat genadeloos.
Nadeel is dat je op de Xen niet kunt zien of het in het "rood" gaat. Wat je wel kunt doen is via het koptelefoontje meeluisteren of het gaat vervormen. Even de luidste passage opzoeken, en daar het volume-niveau op afregelen. Je kunt overigens beter wat ruimte aan de bovenkant overhouden (dus iets te zacht opnemen), en het signaal achteraf op de PC normaliseren (maximaliseren in feite, met CoolEdit ofzo), dan dat je het overstuurd opneemt, dat is niet meer te corrigeren.
Vroeger op je tape-deckje kon je het nog wel wat in het rood laten gaan, daar leed de geluidskwaliteit niet echt onder, maar met digitale opname is dat genadeloos.
Ik denk dat het 't beste is om de source op een standaard volume te laten draaien (zeg maar de helft als je moet regelen) en het zelfde voor de Xen (op vol15).
Dat is het beste
Dat is het beste
Bedankt voor de tips
Voor de liefhebbers: op de Vaiox site staat de Engelse versie van LogoFriend, echter zonder LogoEditor!!!
Voor de liefhebbers: op de Vaiox site staat de Engelse versie van LogoFriend, echter zonder LogoEditor!!!
Verwijderd
Eerst lopen klooien en het werkte maar niet... Bleek je dus nieuwere firmware nodig te hebben dan 1.41d ofzoVerwijderd schreef op 03 juli 2004 @ 01:44:
En ik ben weer lopen 'kloten' met logofriend, nu weet ik hoe het werkt!
Eerst open je een plaatje.
Dan zoom je em in of uit tot gewenste grootte
Klik je op het plaatje rechts onder
Nu issie zwart-wit
Klik op het opslaan icoontje (de eerste in dat rijtje)
Kies je de eerste optie
Als locatie ga je naar de verwisselbare schijf (de Xen dus)
Geef je als naam login of logout
login voor als je em aanzet en logout voor als je em uitzet
En het werkte bij mij!!
Succes!
Nu ga ik echt eventjes pitten want moet zow op vakantie
Nu ga ik even op vakantie, dus hij gaat intensief gebruikt worden de aankomende 2 weken
veel plezierVerwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 11:02:
[...]
Eerst lopen klooien en het werkte maar niet... Bleek je dus nieuwere firmware nodig te hebben dan 1.41d ofzoDus even 1.51d geinstalled en hij doet het nu! Leuk extraatje!
Nu ga ik even op vakantie, dus hij gaat intensief gebruikt worden de aankomende 2 weken
Verwijderd
Heb de xen 200 nu twee dagen in huis en ben helemaal blij
maar heeft iemand hier ervaring met de xen en de Macintosh?
Op zich ziet mijn mac de xen gewoon als extra disc en kan ik gewoon files uploaden, maar daarna krijg ik van die typische Mac/PC toestanden zoals een trash folder die je aleen op je PC weer weg kunt halen en bij elke mp3-tje een nagenoeg gelijk genaamd filetje van 1 kb dat bij afspelen overigens verder genegeerd wordt.
Op zich ziet mijn mac de xen gewoon als extra disc en kan ik gewoon files uploaden, maar daarna krijg ik van die typische Mac/PC toestanden zoals een trash folder die je aleen op je PC weer weg kunt halen en bij elke mp3-tje een nagenoeg gelijk genaamd filetje van 1 kb dat bij afspelen overigens verder genegeerd wordt.
Ondanks ik mijn Xennetje heb laten vallen
, speelt ie gewoon vrolijk door. Een zeer degelijk apparaatje dus

Als het meezit dan is de Engelse site van EZAV ook vernieuwd met ook info en support voor de EMP-400.
ik heb em gister besteld ik hoop em dinsdag binnen te hebben 
nog enige aan te raden dingen voordat ik ermee ga spelen?
Firmware upgrade doen.joon schreef op 24 juli 2004 @ 21:47:
ik heb em gister besteld ik hoop em dinsdag binnen te hebben
Heb je meteen nieuwe features!
Oja nog een aanvullig.
Omdat je nu toch nog niks hebt zal ik maar eens alvast de handleiding gaan lezen.
http://www.tu-and-tu.com/XEN_Handleiding%20Nederlands.pdf
Veel plezier met de Xen, je zult niet meer zonder de Xen kunnen!
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2004 00:17 ]
wiejVerwijderd schreef op 24 juli 2004 @ 23:37:
[...]
Firmware upgrade doen.
Heb je meteen nieuwe features!
Oja nog een aanvullig.
Omdat je nu toch nog niks hebt zal ik maar eens alvast de handleiding gaan lezen.
http://www.tu-and-tu.com/XEN_Handleiding%20Nederlands.pdf
Veel plezier met de Xen, je zult niet meer zonder de Xen kunnen!
Verwijderd
Ook even aan het stoeien geweest met de Logo-editor. Het plaatje wordt (uiteraard) geconverteerd naar zwart-wit door de logo-editor, maar die doet dat niet mooi, het beeld wordt vaak te donker (of te licht).
Wat beter werkt is dithering...:
- Gebruik bijvoorbeeld het program IrfanView ( http://www.irfanview.com )
- Kies daar Image --> Decrease Color Depth --> 2 colors (z/w)
Zet daarbij de optie Dithering aan! Het resultaat lijkt dan wat op een krantenfoto, en is meestal beter herkenbaar dan wat logo-editor er van maakt bij het zwart-wit maken.
LET OP: daarna moet je weer kiezen voor Increase Color Depth --> 256 kleuren. Als je 'm namelijk als 2 kleuren opslaat, geeft Logo-editor een foutmelding over "unsupported properties"
Vóór het zwart-wit maken, kun je ook nog een beetje stoeien met het contrast en de helderheid van het plaatje.
Have fun!
Zet daarbij de optie Dithering aan! Het resultaat lijkt dan wat op een krantenfoto, en is meestal beter herkenbaar dan wat logo-editor er van maakt bij het zwart-wit maken.
LET OP: daarna moet je weer kiezen voor Increase Color Depth --> 256 kleuren. Als je 'm namelijk als 2 kleuren opslaat, geeft Logo-editor een foutmelding over "unsupported properties"
Vóór het zwart-wit maken, kun je ook nog een beetje stoeien met het contrast en de helderheid van het plaatje.
Have fun!
Bedankt om dit ons mee te delen.Verwijderd schreef op 26 juli 2004 @ 16:19:
Ook even aan het stoeien geweest met de Logo-editor. Het plaatje wordt (uiteraard) geconverteerd naar zwart-wit door de logo-editor, maar die doet dat niet mooi, het beeld wordt vaak te donker (of te licht).
Have fun!
Alleen ik weet in godnaam niet wat voor plaatjes ik zou gebruiken.
Ik wil een mooie Xen opstart logo en afsluit logo maar weet echt niet wat precies.
Hebben jullie wat leuke plaatjes?
Ik heb een paar plaatjes van de Godfather en Pulp Fiction, but I get medieval on their asses met IrvanView voor een nog beter resultaatVerwijderd schreef op 26 juli 2004 @ 18:20:
[...]
Bedankt om dit ons mee te delen.
Alleen ik weet in godnaam niet wat voor plaatjes ik zou gebruiken.
Ik wil een mooie Xen opstart logo en afsluit logo maar weet echt niet wat precies.
Hebben jullie wat leuke plaatjes?
[ Voor 5% gewijzigd door Amboe op 26-07-2004 19:03 ]
gimmeAmboe schreef op 26 juli 2004 @ 18:59:
[...]
Ik heb een paar plaatjes van de Godfather en Pulp Fiction, but I get medieval on their asses met IrvanView voor een nog beter resultaat
Verwijderd
Weet iemand wat de resolutie van het schermpje is? (hoeveel x hoeveel pixels)
Want ik denk dat je de logo's van nog betere kwaliteit kunt maken, als je ze gelijk in IrfanView op de juiste maat maakt, i.p.v. in LogoConverter....
Want ik denk dat je de logo's van nog betere kwaliteit kunt maken, als je ze gelijk in IrfanView op de juiste maat maakt, i.p.v. in LogoConverter....
Verwijderd
Converteren MP3 --> WMA
Nog een andere tip die ik met jullie wil delen :-) Voor het converteren van MP3 naar WMA files, gebruik ik de "Windows Media Bonus Pack for Windows XP", en dan met name het programmaatje: "Plus! MP3 Audio Converter LE". Deze is wat beperkt in z'n mogelijkheden (geen variable bitrate), maar het werkt wel.
Te downloaden vanaf:
http://www.microsoft.com/...a/download/bonuspack.aspx
Iemand andere/betere suggesties voor het converteren van MP3 naar WMA?
CD's rippen in WMA formaat gaat natuurlijk gewoon met de Windows Media Player versie 9. Daarbij heb je al wat meer mogelijkheden, zoals bijv. variabele bitrate. Maar ook hier sta ik open voor jullie ervaringen
Nog een andere tip die ik met jullie wil delen :-) Voor het converteren van MP3 naar WMA files, gebruik ik de "Windows Media Bonus Pack for Windows XP", en dan met name het programmaatje: "Plus! MP3 Audio Converter LE". Deze is wat beperkt in z'n mogelijkheden (geen variable bitrate), maar het werkt wel.
Te downloaden vanaf:
CD's rippen in WMA formaat gaat natuurlijk gewoon met de Windows Media Player versie 9. Daarbij heb je al wat meer mogelijkheden, zoals bijv. variabele bitrate. Maar ook hier sta ik open voor jullie ervaringen
Meesta lrot ik er gewoon WMA VBR 25-quality erop via dBPowerAmp.Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 17:32:
Converteren MP3 --> WMA
Te downloaden vanaf:
Ken er lekker veel op en klinkt nog niet zo slecht.
Anders zijn het untouched mp3's
De plaatjes moeten als resolutie 104x64 pixels hebbenVerwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 16:53:
Weet iemand wat de resolutie van het schermpje is? (hoeveel x hoeveel pixels)
Hoe gaat dat dan in zijn werk? En is WMA qua kwaliteit beter, slechter of even goed als MP3 ?Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 17:32:
Converteren MP3 --> WMA
(...)
WMA klinkt bij lagere kwaliteit (lees bitrate) beter dan mp3 in diezelfde bitrate.Amboe schreef op 28 juli 2004 @ 09:26:
[...]
Hoe gaat dat dan in zijn werk? En is WMA qua kwaliteit beter, slechter of even goed als MP3 ?
Maar vanaf 128kbps is MP3 weer beter
Verwijderd
Grofweg: in het WMA-formaat kun je ongeveer 2x zoveel muziek kwijt op je speler dan in MP3-formaat, met ongeveer dezelfde kwaliteit. 192 kbps MP3 is qua kwaliteit ongeveer even goed als 96 kbps WMA.
Dat was een goeie tip om dbPowerAmp te gebruiken, daarmee kan ik dus makkelijk van MP3 naar WMA converteren. Na installatie van het PowerPack heb ik ook de optie "2 pass", waarmee nog betere kwaliteit te halen zou moeten zijn. Ik moet nog 's luisteren of het wat uitmaakt.
Ter info: met de optie VBR (Variable Bit Rate) past de converter de bitrate aan waar dat nodig is, om zo een goed compromis te krijgen tussen kwaliteit en grootte van de file. "2 pass" analyseert eerst het bestand, om het daarna te converteren als ik het goed heb begrepen.
Nu ja, mijn ervaring is dat als er veel bekkens in de muziek worden gebruikt, je snel hoort of je teveel gecomprimeerd hebt.
Voor de zekerheid het origineel maar bewaren totdat je het resultaat helemaal beluisterd hebt.
Dat was een goeie tip om dbPowerAmp te gebruiken, daarmee kan ik dus makkelijk van MP3 naar WMA converteren. Na installatie van het PowerPack heb ik ook de optie "2 pass", waarmee nog betere kwaliteit te halen zou moeten zijn. Ik moet nog 's luisteren of het wat uitmaakt.
Ter info: met de optie VBR (Variable Bit Rate) past de converter de bitrate aan waar dat nodig is, om zo een goed compromis te krijgen tussen kwaliteit en grootte van de file. "2 pass" analyseert eerst het bestand, om het daarna te converteren als ik het goed heb begrepen.
Nu ja, mijn ervaring is dat als er veel bekkens in de muziek worden gebruikt, je snel hoort of je teveel gecomprimeerd hebt.
Verwijderd
ik heb ook een Ezav EMP 200 met 256 mb ruimte gekocht. Nu echter met het aansluiten op mijn computer (Windows 98) via USB heb ik reeds 2 van deze apparaten kapot gemaakt????? Steeds kwam ik niet verder dan de firm upgrade, ezav geeft dan aan connected, maar kreeg dan een foutmelding op de pc. De pc herkende het apparaat ook niet als een externe bron, nieuwe hardware, ??? Vanaf dat moment bleef de ezav op connected staan, ook al deed ik de computer uit
Als ik de batterijen uit de ezav haalde en ze er weer opnieuw in deed, dan ging die niet meer aan. Noodherstel geprobeerd, nee. vandaag meer weer een nieuwe opgehaald en deze meegnomen naar iemand anders zijn computer, Windows XP,
alles volgens boekje...jaahaa de pc herkend de ezav als nieuwe hardware, maar deze is niet te zien in de verkenner
en ook niet onder de hardware lijst?? MEt andere woorden deze pc herkent ook niet de ezav als externe bron....snap er geen kloten van en denk erover om het ding terug te brengen.
iemand idee hoe dit op te lossen....
Je meot ook niet firmware upgrade in de emp-200 kiezen als je er gewoon liedjes op wilt zetten.Verwijderd schreef op 29 juli 2004 @ 18:13:
ik heb ook een Ezav EMP 200 met 256 mb ruimte gekocht. Nu echter met het aansluiten op mijn computer (Windows 98) via USB heb ik reeds 2 van deze apparaten kapot gemaakt????? Steeds kwam ik niet verder dan de firm upgrade, ezav geeft dan aan connected, maar kreeg dan een foutmelding op de pc. De pc herkende het apparaat ook niet als een externe bron, nieuwe hardware, ??? Vanaf dat moment bleef de ezav op connected staan, ook al deed ik de computer uitAls ik de batterijen uit de ezav haalde en ze er weer opnieuw in deed, dan ging die niet meer aan. Noodherstel geprobeerd, nee. vandaag meer weer een nieuwe opgehaald en deze meegnomen naar iemand anders zijn computer, Windows XP,
alles volgens boekje...jaahaa de pc herkend de ezav als nieuwe hardware, maar deze is niet te zien in de verkenner
en ook niet onder de hardware lijst?? MEt andere woorden deze pc herkent ook niet de ezav als externe bron....snap er geen kloten van en denk erover om het ding terug te brengen.
Dan moet je gewoon de speler uit laten en dan aansluiten op de XP PC, hij ziet dan wel automatisch een externe harde schijf.
Ik weet niet hoe het werkt op Windows 98
Verwijderd
oke kep nog een computter uit geprobeerd en daar deed ie ut op...joepie
allemachtig gaaf dingetje.....na de vakantie moet het ook lukken met mijn eigen nieuwe computter....zojuist aangeschaft....
allemachtig gaaf dingetje.....na de vakantie moet het ook lukken met mijn eigen nieuwe computter....zojuist aangeschaft....

Verwijderd
zie dat mp3cdspeler.nl nu ook de nieuwe Mini Xen (Xen EMP-400) verkoopt in 128MB, 256MB en 512MB.... niet zo heel veel verschil trouwens, ik blijf het een mooie speler vinden en ik denk ook erg goed want ik hoor weinig klachten.

Ik heb sinds een dag of 2 de MP-200. Alleen zijn bij mij de folders en de tags op de speler onleesbaar. Er staan allemaal rare characters i.p.v letters. Kan iemand voor mij of het font pack online zetten of mailen, dat eerder genoemd werd in dit topic (originele link is dood) of het originele font backupen met MUSICFRIEND en deze online zetten of mailen. Ik denk namenlijk dat daar het probleem in zit.
Bij voorbaat dank voor de hulp
Bij voorbaat dank voor de hulp
Always be yourself! Unless you can be Batman, then always be Batman!
Verwijderd
Terug van vakantie
Op vakantie m'n linkeroordopje kapot gegaan... Ik denk dat het draadje van binnen is los geschoten, dus ik ga proberen het oordopje uit elkaar te halen en het draadje weer ff vast te maken. Hopen dat ik geen nieuwe
Btw, ThaDemon, kan je niet een mailtje droppen bij je contact of ze geen 2/4GB spelers kunnen maken?
Btw, ThaDemon, kan je niet een mailtje droppen bij je contact of ze geen 2/4GB spelers kunnen maken?
Misschien in de EMP-500 als 'ie ooit uitkomtVerwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 10:44:
Terug van vakantieOp vakantie m'n linkeroordopje kapot gegaan... Ik denk dat het draadje van binnen is los geschoten, dus ik ga proberen het oordopje uit elkaar te halen en het draadje weer ff vast te maken. Hopen dat ik geen nieuwe
Verwijderd
Nog kleiner vooral , straks zijn ze zo klein dat je ze niet eens vast meer kunt pakken.Verwijderd schreef op 05 augustus 2004 @ 20:04:
zie dat mp3cdspeler.nl nu ook de nieuwe Mini Xen (Xen EMP-400) verkoopt in 128MB, 256MB en 512MB.... niet zo heel veel verschil trouwens, ik blijf het een mooie speler vinden en ik denk ook erg goed want ik hoor weinig klachten.
[afbeelding]
Hij is 25% kleiner dan de huidige Xen en is ook de mini-Xen genoemdVerwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 13:29:
[...]
Nog kleiner vooral , straks zijn ze zo klein dat je ze niet eens vast meer kunt pakken.
Verwijderd
Ik ben opzoek naar een goede mp3speler met een goed menu ... ik zit er dus
sterk over te denken deze XEN (256mb) te nemen, alleen ik heb nog 1 vraagje.
Kan je ook netzoals door de mappen, ook door de liedjes bladeren, dat je dus meerdere liedjes in beeld hebt ipv steeds 1 nummer in beeld hebt en alleen volgende of vorige kan kiezen ?? (beetje vaag
)
en wat is op het moment een goede keus EMP200 of 400
sterk over te denken deze XEN (256mb) te nemen, alleen ik heb nog 1 vraagje.
Kan je ook netzoals door de mappen, ook door de liedjes bladeren, dat je dus meerdere liedjes in beeld hebt ipv steeds 1 nummer in beeld hebt en alleen volgende of vorige kan kiezen ?? (beetje vaag
en wat is op het moment een goede keus EMP200 of 400
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2004 10:19 ]
Jah je kan browsen met (ik dacht) 4 nummers tegelijk wat je op het scherm ziet.
Je kan door alle mappen heen en je kunt ook alle bestanden zien (zelfs die de Xen niet kan openen).
En de beste keus denk ik is de EMP-400.
Hij is namelijk niet veel duurder dan de EMP-200 maar je krijgt er wel een aantal functies bij
Je kan door alle mappen heen en je kunt ook alle bestanden zien (zelfs die de Xen niet kan openen).
Hij is namelijk niet veel duurder dan de EMP-200 maar je krijgt er wel een aantal functies bij
Verwijderd
De voordelen van EMP-400 zijn volgens mij dat er ion-batterij in zit, standaard meegeleverd tasje, het kleurenscherm en het bevat toch gewoon alle functies op EMP-200. Kan dezelfde firmware ook gebuiken als de EMP-200Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 11:26:
Jah je kan browsen met (ik dacht) 4 nummers tegelijk wat je op het scherm ziet.
Verwijderd
ThaDemon werk jij trouwens bij EZ-AV of zo ? ik heb net het forum eens door zitten lezen maar op 11 juli wist je al dat de Xen EMP 400 kwam.Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 14:57:
Ik heb de EMP-400 nu in mijn handen.
Verwacht daar binnen enkele dagen een nieuwe topic voor
Nee je hebt bij iedere menu keuze een icoon.Heb je hetzelfde menu als de EMP-200 ??
yepThaDemon werk jij trouwens bij EZ-AV of zo ? ik heb net het forum eens door zitten lezen maar op 11 juli wist je al dat de Xen EMP 400 kwam.
Verwijderd
misschien beetje domme vraag maar wat is ID3 tag support, ja dat het ID3 tag ondersteund maar wtf is dat?
Dat het apart de Artiest en titel in de mp3 ziet.Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 14:11:
misschien beetje domme vraag maar wat is ID3 tag support, ja dat het ID3 tag ondersteund maar wtf is dat?
En dus niet de filenaam info
Engelse review in vanavond hoogstwaarschijnlijk klaar
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2004 15:14 ]
Verwijderd
XEN EMP-200 besteld bij expert 179 euries (met beschermhoesje).... levertijd 2 weken 
edit//
is die engelse review dural?
edit//
is die engelse review dural?
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2004 18:30 ]
* Chevy454 is benieuwdVerwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 15:13:
Engelse review in vanavond hoogstwaarschijnlijk klaar
Wil namelijk ook zo'n Xen aanschaffen maar weet niet welke hij moet nemen de 200 of de 400. Kan je bij die 400 ook batterijen vervangen of niet?
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Verwijderd
Ik zat eerst ook te twijfelen tussen de 200 en de 400, uiteindelijk toch maarChevy454 schreef op 12 augustus 2004 @ 18:57:
[...]
* Chevy454 is benieuwd
Wil namelijk ook zo'n Xen aanschaffen maar weet niet welke hij moet nemen de 200 of de 400. Kan je bij die 400 ook batterijen vervangen of niet?
de 200 besteld om de volgende redenen: 400 zou nog kinderziektes kunnen hebben, voor de 200 is al veel nieuwe firmware, uit de reacties te merken weet
je wat je kan verwachten van de 200, de 400 is NOG kleiner als de 200 en de
200 is al super klein dus volgens mij wordt het dan allemaal een beetje TE klein.
Ik vond het zelf ook nogal moeilijk maar de 200 voelde toch wat beter, ik vind het
design ook iets mooier van de 200 ...
om de prijs hoef je het in ieder geval niet te laten ... ze verschillen maar 15 euro
De 400 gebruikt een Li-ion batterij (oplaadbare) , die kan je volgens mij niet vervangen ....
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2004 19:17 ]
Diezelfde redenen heb ik nou ookVerwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 19:15:
Ik zat eerst ook te twijfelen tussen de 200 en de 400, uiteindelijk toch maar
de 200 besteld om de volgende redenen: 400 zou nog kinderziektes kunnen hebben, voor de 200 is al veel nieuwe firmware, uit de reacties te merken weet
je wat je kan verwachten van de 200, de 400 is NOG kleiner als de 200 en de
200 is al super klein dus volgens mij wordt het dan allemaal een beetje TE klein.
Ik vond het zelf ook nogal moeilijk maar de 200 voelde toch wat beter, ik vind het
design ook iets mooier van de 200 ...
om de prijs hoef je het in ieder geval niet te laten ... ze verschillen maar 15 euro
De 400 gebruikt een Li-ion batterij (oplaadbare) , die kan je volgens mij niet vervangen ....
Het niet vervangen van de batterijen vind ik eigenlijk wel een nadeel, een setje reserve batterijen heb ik namelijk wel altijd bij
[ Voor 4% gewijzigd door Chevy454 op 12-08-2004 19:21 ]
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Verwijderd
die li-ion batterij heeft zn voordelen en zn nadelen, je kan inderdaad er zo weer ff paar nieuwe batterijtjes in doen ... maar je zult wel steeds weer nieuwe moeten kopen...
maar als je bv 26 uur in de bus moet zitten dan heb je met je EMP-400 een problemo omdat je maar 15 uurtjes hebt ...
Verwijderd
wie heeft de xen emp-400 al getest? schijnt dat ie te gek is...heb je het al getest ThaDemon?
Yep ik heb em in me handen zelfs...Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 23:27:
wie heeft de xen emp-400 al getest? schijnt dat ie te gek is...heb je het al getest ThaDemon?
Sorry mensen maar de review is nog niet af!
Misschien morgen...
Hou www.dna-drivers.nl in de gaten.
Daar wordt ie vanmiddag erop gezet
Probeer meteen ondertussen de drivers voor je ATi kaart
Verwijderd
Mijn negatief blauwe scherm is ineens grijs! De teksten zijn daardoor nauwelijks meer te lezen...
Heeft één van jullie dat al eens gehad? En zo ja: wat was de oplossing om het te verhelpen?
Thanks!
Heeft één van jullie dat al eens gehad? En zo ja: wat was de oplossing om het te verhelpen?
Thanks!
Verwijderd
had ik ookVerwijderd schreef op 14 augustus 2004 @ 14:33:
Mijn negatief blauwe scherm is ineens grijs! De teksten zijn daardoor nauwelijks meer te lezen...
Thanks!
is er iets stuk
terug naar de winkel en omwisselen
Ok ik heb de (engelse) review dus eindelijk af.
Je kunt hem hier lezen:
http://www.dna-drivers.nl/viewtopic.php?t=3156
Je kunt hem hier lezen:
http://www.dna-drivers.nl/viewtopic.php?t=3156
Verwijderd
Mooie review man
Dat OLED display is erg strak, en ik vind hem in z'n geheel iets mooier (wel erg klein hoor
).
Maar zoals ik al zei, doordat m'n muziekcollectie zich elke keer uitbreid vind ik gewoon de opslagruimte te beperkt. Waarschijnlijk koop ik een iPod mini en gaat mijn Xen naar m'n moeder toe. Later kom ik misschien nog wel een keer terug naar Xen, want kwaliteit is het iig wel!
Maar zoals ik al zei, doordat m'n muziekcollectie zich elke keer uitbreid vind ik gewoon de opslagruimte te beperkt. Waarschijnlijk koop ik een iPod mini en gaat mijn Xen naar m'n moeder toe. Later kom ik misschien nog wel een keer terug naar Xen, want kwaliteit is het iig wel!
Thnx manVerwijderd schreef op 14 augustus 2004 @ 23:59:
Mooie review manDat OLED display is erg strak, en ik vind hem in z'n geheel iets mooier (wel erg klein hoor
).
Verwijderd
Ziet er goed uit. Ik ga dat ding maar even uitproberen. Wie weet waar die te koop is eigenlijk?
thnx...Verwijderd schreef op 15 augustus 2004 @ 19:18:
Ziet er goed uit. Ik ga dat ding maar even uitproberen. Wie weet waar die te koop is eigenlijk?
Hij is te kopen op dit moment bij www.mp3man.nl en www.mp3cdspeler.nl
Verwijderd
thademon, de emp-400 is niet echt duurder dan de emp-200 zie ik......wat zijn de grootste verschillen, naast kleurenscherm enzo...
OGG Vorbis, Klein in formaat, Picture (binnenkort ook movie-)viewer, txt reader...Verwijderd schreef op 15 augustus 2004 @ 20:11:
thademon, de emp-400 is niet echt duurder dan de emp-200 zie ik......wat zijn de grootste verschillen, naast kleurenscherm enzo...
Pff weet het niet zo snel uit me hoofd

Verwijderd
mp3spelers.nl verkoopt tenminste een adapter anders heb je er nog weinig aan als je een keer op vakantie gaat of je moet de Xen 200 kopen.Verwijderd schreef op 15 augustus 2004 @ 19:54:
[...]
thnx...
Hij is te kopen op dit moment bij www.mp3man.nl en www.mp3cdspeler.nl
Moet je hem anders met een usb kabel opladen ? Ik zie namelijk dat er geen adapter in de doos zitVerwijderd schreef op 16 augustus 2004 @ 11:54:
[...]
mp3spelers.nl verkoopt tenminste een adapter anders heb je er nog weinig aan als je een keer op vakantie gaat of je moet de Xen 200 kopen.
Moet je bijbestellen voor 10eurojoRDzz schreef op 16 augustus 2004 @ 11:59:
[...]
Moet je hem anders met een usb kabel opladen ? Ik zie namelijk dat er geen adapter in de doos zit
Ik heb net James jin gevraagd om de site up te daten en die is dus nu af!
Verwacht de nieuwe firmware binnen een paar dagen, daar worden een aantal bugs gefixt..
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2004 13:26 ]
Verwijderd
Nog ff vraagje wat ik niet in je review kan terug vinden (mooie trouwens
)
kan je ook net zoals bij de xen 200 ook door mappen en de liedjes bladeren,
en met hoeveel liedjes tegelijk? Hoeveel textlines ..
thnx..Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 23:50:
Nog ff vraagje wat ik niet in je review kan terug vinden (mooie trouwens)
Ja je kunt navigeren in alle mappen.
Je ziet bij deze speler 3 files tegelijk (of 4 sorry ff vergeten).
Je kan ook ongelimiteerd mappen maken, hij leest het allemaal
Verwijderd
mijn creative Muvo2 4 gig Mp3speler is gestolen
en moest dus een nieuwe kopen en heb toen maar voor de mini Xen gekkozen met 512 MB geheugen. ik heb net geld over gemaakt dus hoop de speler toch wel over 3 dagen te hebben. zal wel een review plaatsen als ik hem heb. Btw ik heb de muvo2 niet nog een keer gekocht ookal is hij evenduur als de mini xen omdat ik zon type ben van 1 keer gehad is genoeg nu weer wat nieuws. dat is ook de reden waarom ik de iops niet heb genomen. die vind ik persoonlijk zelfs mooier. nu maar hopen dat de mini xen ( 400 ) even goed is als de iops en de Muvo2.
Jah maar ik doe de startpost op GoT al, mag de traditie niet verbrekenVerwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 00:49:
mijn creative Muvo2 4 gig Mp3speler is gestolenen moest dus een nieuwe kopen en heb toen maar voor de mini Xen gekkozen met 512 MB geheugen. ik heb net geld over gemaakt dus hoop de speler toch wel over 3 dagen te hebben. zal wel een review plaatsen als ik hem heb. Btw ik heb de muvo2 niet nog een keer gekocht ookal is hij evenduur als de mini xen omdat ik zon type ben van 1 keer gehad is genoeg nu weer wat nieuws. dat is ook de reden waarom ik de iops niet heb genomen. die vind ik persoonlijk zelfs mooier. nu maar hopen dat de mini xen ( 400 ) even goed is als de iops en de Muvo2.
Verwijderd
Ik heb mun bestelling bij expert xen-200 geannuleerd en bij mp3spelers.nl een xen 400 bestelt
komt er ook nog een nieuw topic over de xen-400 , zou wel vet zijn
edit//
mp3spelers.nl belde zonet en ik krijg hem morgen al binnen (onder rembours)
edit//
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2004 12:13 ]
Ik heb het net af.Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 12:03:
Ik heb mun bestelling bij expert xen-200 geannuleerd en bij mp3spelers.nl een xen 400 bestelt![]()
edit//
[rml][ MP3] EZAV EMP-400 Mini-Xen[/rml]
Geniet ervan en post alles wat betreft de EMP-400 voortaan in dat topic..
Peace, ThaDemon
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2004 14:14 ]
Alles mooi en prachtig hoor die EMP-400, maar er wordt toch nog wel aan de EMP-200 gedacht (nieuwe firmware enzo)

Naja de topic gaat dus gewoon door.Amboe schreef op 19 augustus 2004 @ 00:30:
Alles mooi en prachtig hoor die EMP-400, maar er wordt toch nog wel aan de EMP-200 gedacht (nieuwe firmware enzo)
En ik geef ook nog support voor deze speler.
Maar ik denk wat betreft de EMP-200, die heeft zijn fixes en features gehad, dus verwacht voorlopig geen nieuwe firmware..
Ze zijn nu natuurlijk bezig om de EMP-400 zoveel mogelijk te updaten met leuke features..
Ik heb ook de EZAV gekocht (200 versie) en ik deed de mooie doos open en wat zag ik daar, een beschermhoesje, de orginel van Xen, en ik heb er gewoon 140 euries voor betaald
-
Das netjes.. misschien doen ze die er nu wel bij want ik heb em ook bij me emp-400XBOXCenturion schreef op 23 augustus 2004 @ 13:24:
Ik heb ook de EZAV gekocht (200 versie) en ik deed de mooie doos open en wat zag ik daar, een beschermhoesje, de orginel van Xen, en ik heb er gewoon 140 euries voor betaald
Verwijderd
Hoi,
Goede site zeg!!
Ik heb mijn Xen 512 MB besteld bij Dealcat.de via Ebay. En heb er in totaal
€ 178,90 voor betaald. (En nu nog maar zien wanneer hij komt!) Ik las over het "plastic" beschermhoesje dat er voor te koop is, maar die eigenlijk te duur is voor zijn geld. Misschien kan je er een tasje/hoesje voor kopen die je anders voor een portable telefoontje koopt. Ik ga er zeker naar op zoek als mijn Xen binnen is.
Goede site zeg!!
Ik heb mijn Xen 512 MB besteld bij Dealcat.de via Ebay. En heb er in totaal
€ 178,90 voor betaald. (En nu nog maar zien wanneer hij komt!) Ik las over het "plastic" beschermhoesje dat er voor te koop is, maar die eigenlijk te duur is voor zijn geld. Misschien kan je er een tasje/hoesje voor kopen die je anders voor een portable telefoontje koopt. Ik ga er zeker naar op zoek als mijn Xen binnen is.
Verwijderd
Heb hem nu ook, hij lag bij ons in de winkel (expert)...
Had geld over en dacht, ach ja waarom ook niet. Ik verbaasde me over het feit wat ie allemaal kan!!!
En dan het live streamen van de radio en direct in mp3 omzetten!!!! Vette poep
Ik heb van 1.4 naar 1.50D de firmware geupdate. Alleen nu knippert het schermpje als ik ik met de jog toets beweeg. Ik stoor me er niet aan, maar de mensen die nog willen upgraden.
Verder prima machientje die 256 mb. En wat ik betaalde
136 euri, inkoopsprijs iig waar wij hem kopen dan zeg maar.
Toppie, leuk spul en veel plezier van nu al!!!
Grtz Serial
EDIT:
wat zat er in de doos?
EZ AV Xen 256 mb
Oortelefoon (sims)
Line in kabeltje
Gebruiksaanwijzing
USB link cable (1.1)
Tasje (origineel) met xen op de broekriem strip geprint
Software (buggy vind ik)
Batterijen
Had geld over en dacht, ach ja waarom ook niet. Ik verbaasde me over het feit wat ie allemaal kan!!!
En dan het live streamen van de radio en direct in mp3 omzetten!!!! Vette poep
Verder prima machientje die 256 mb. En wat ik betaalde
Toppie, leuk spul en veel plezier van nu al!!!
Grtz Serial
EDIT:
wat zat er in de doos?
EZ AV Xen 256 mb
Oortelefoon (sims)
Line in kabeltje
Gebruiksaanwijzing
USB link cable (1.1)
Tasje (origineel) met xen op de broekriem strip geprint
Software (buggy vind ik)
Batterijen
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2004 20:55 ]
Verwijderd
Hoi,
Ik wil binnenkort een mp3 speler aanschaffen en twijfel tussen de iAudio 4 512 MB en de Xen-200 512 MB.
Ik heb voor jullie een aantal vragen over de XEN:
1. Ik kom de XEN tegen van verschillende fabrikanten: EZAV, SIMS en VAIOX. Zijn er verschillen?
2. Er zijn twee belangrijke aanbieders internationaal: mp34less.com en dealcat.de. Heeft iemand ervaring met een van deze twee (dealcat biedt de Vaiox aan)?
3. Wat betekent de eerder op het forum genoemde waarschuwing over firmware upgrades eindigend op een D?
Groet,
Joey
Ik wil binnenkort een mp3 speler aanschaffen en twijfel tussen de iAudio 4 512 MB en de Xen-200 512 MB.
Ik heb voor jullie een aantal vragen over de XEN:
1. Ik kom de XEN tegen van verschillende fabrikanten: EZAV, SIMS en VAIOX. Zijn er verschillen?
2. Er zijn twee belangrijke aanbieders internationaal: mp34less.com en dealcat.de. Heeft iemand ervaring met een van deze twee (dealcat biedt de Vaiox aan)?
3. Wat betekent de eerder op het forum genoemde waarschuwing over firmware upgrades eindigend op een D?
Groet,
Joey
Verwijderd
De xen 200 heeft een functie TTS heeft iemand hier al meegewerkt, ThaDemon heb jij hier ook een antwoord op?
groet
groet
1. De modellen zijn in principe hetzelfde.1. Ik kom de XEN tegen van verschillende fabrikanten: EZAV, SIMS en VAIOX. Zijn er verschillen?
SIMS leverd zijn modellen in Korea, VaioX grotendeels in Duitsland en eBay en EZAV voornamelijk in Europa.
2. Ik heb geen ervaring met een van beide maar ik weet wel dat Dealcat een duitse importeur is van die spelers en vandaar dus erg goedkoop, DealCat zou idd VaioX aanbieden aangezien het een importeur dus uit Duitsland is.
3. De firmwares eindigend op "D" zijn door SIMS gemaakt en eigenlijk alleen voor hun SMP-200 modellen en de EMP-200 maakt dus eigenlijk andere soorten hoewel ze beide gewoon goed werkt op de speler kun je enige problemen ervaren bij de "D" versies.
Jah ik heb hier zelf wel mee gewerkt maar het ziet er naar uit dat de exclusieve CD niet overal verkrijgbaar is, en je moet alles in het Engels doen.De xen 200 heeft een functie TTS heeft iemand hier al meegewerkt, ThaDemon heb jij hier ook een antwoord op?
Is wel leuk voor een keer maar heb het zelf niet zo zeer nodig.
Verwijderd
Maar de Vaiox is technisch exact gelijk? En wat bedoel je met ''vandaar dus erg goedkoop''?Verwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 10:41:
[...]
1. De modellen zijn in principe hetzelfde.
SIMS leverd zijn modellen in Korea, VaioX grotendeels in Duitsland en eBay en EZAV voornamelijk in Europa.
2. Ik heb geen ervaring met een van beide maar ik weet wel dat Dealcat een duitse importeur is van die spelers en vandaar dus erg goedkoop, DealCat zou idd VaioX aanbieden aangezien het een importeur dus uit Duitsland is.
3. De firmwares eindigend op "D" zijn door SIMS gemaakt en eigenlijk alleen voor hun SMP-200 modellen en de EMP-200 maakt dus eigenlijk andere soorten hoewel ze beide gewoon goed werkt op de speler kun je enige problemen ervaren bij de "D" versies.
[...]
Jah ik heb hier zelf wel mee gewerkt maar het ziet er naar uit dat de exclusieve CD niet overal verkrijgbaar is, en je moet alles in het Engels doen.
Is wel leuk voor een keer maar heb het zelf niet zo zeer nodig.
En nog een vraag over de batterijen. Welke kan ik het beste gebruiken alkaline of NiMh, al dan niet oplaadbaar?
En behalve de Oled en de ingebowde oplaadbare batterij en enkele snufjes die je niet gebruikt zijn er niet echt wezenlijke verschillen tussen de 200 en 400?
Verwijderd
Ik heb net het volgende gepost op EZAV' Q&A. Ik vroeg me af ThaDemon er misschien meer van weet, of misschien iemand anders.
-----------------
Hi,
The backlight of my emp200 stopped working a week after I got the player.
In response to a similar problem Manager wrote that they fixed it and that they "changed the related circuit and soldering".
Now before I bring back the player I wonder if you could tell me how I can know that the next player I get will be a "fixed" one?
There's what seems a serial nr in the battery case; mine is 200C40800007. Can you give me serial nrs of fixed players?
The backlight did work again last night, but now is permanently off again.
Voice recordings had a highpitched tone in them while the backlight was on (when it was working still), maybe that's related to the backlight problem then..
By the way, I really like the player, but I have to be able to see what I'm playing...
------------------------
-----------------
Hi,
In response to a similar problem Manager wrote that they fixed it and that they "changed the related circuit and soldering".
Now before I bring back the player I wonder if you could tell me how I can know that the next player I get will be a "fixed" one?
There's what seems a serial nr in the battery case; mine is 200C40800007. Can you give me serial nrs of fixed players?
Voice recordings had a highpitched tone in them while the backlight was on (when it was working still), maybe that's related to the backlight problem then..
By the way, I really like the player, but I have to be able to see what I'm playing...
------------------------
Er goedkoop vanwege dat ze het direct hebbe geinporteerd en niet doorverkocht hebben naar andere winkelsVerwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 12:31:
[...]
Maar de Vaiox is technisch exact gelijk? En wat bedoel je met ''vandaar dus erg goedkoop''?
En nog een vraag over de batterijen. Welke kan ik het beste gebruiken alkaline of NiMh, al dan niet oplaadbaar?
En behalve de Oled en de ingebowde oplaadbare batterij en enkele snufjes die je niet gebruikt zijn er niet echt wezenlijke verschillen tussen de 200 en 400?
Technisch zijn ze hetzelfde als ik het goed heb.
Alle batterijen werken moeiteloos.
900MaH oplaadbare zijn het bestein principe.
Bekijk mijn review om het verschil te zien en het plaatjes pack dat op Pagina 5 staat.
Dan kun je de verschillen goed zien
Ik zal er zo naar kijken om www.ez-av.comVerwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 15:12:
Ik heb net het volgende gepost op EZAV' Q&A. Ik vroeg me af ThaDemon er misschien meer van weet, of misschien iemand anders.
-----------------
Hi,
------------------------
Edit: Ik heb een reply geplaatst..
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2004 16:48 ]
Verwijderd
Nou. Ik heb m besteld. De Xen-200. Bij Dealcat op Ebay voor 170 euro incl verzendkosten.
Laat maar komen die handel ...
Laat maar komen die handel ...
Verwijderd
Meer info over mijn backlight probleem, misschien hebben andere mensen het zelfde probleem en helpt het volgende dat ik ook weer op EZAV Q&A gepost heb.
Hier is de post:
---------------
I didn't drop the player. I had it in my pocket and around my neck. Another firmware didn't solve the backlight problem.
By the way, the backlight doesn't seem to be off, but just very dim. In pitch dark it still emits a tiny amount of light.
If you hold it very close to your ear, you can hear a buzz while the backlight is on.The same buzz seems to get into voice recordings.
Another poster on this forum complained of this buzz as well and got the advice that the unit actually was faulty and to return it. Now my unit has had this buzz (in voice recordings while backlight was on) from the first day I got it, so was faulty from the beginning. I just wonder if it has anything to do with the backlight failing a week later.
Now what I still would like to know is how I can be sure that the next unit I get is not faulty. The surest way seems to be to go by serial nr since the Manager poster on this forum said that:
"Regarding the backlight defect, we already found the problem with some players and changed the related circuit and soldering type to remove the problem 100%." That seems to suggets that players manufactured from a certain date or with a certain batch or serial nr will be 100% ok. Or do I just take my chances? I'd rather not because the player was bought overseas, and it's gonna be a hassle returning it and getting a replacement. I'd rather be able to demand a "fixed" player, and not have to send back another faulty one.
-----------------------------------------------
Wie heeft nog meer een spelertje met een buzz terwijl de backlight aan is? (Je moet de speler heel dicht tegen je oor houden, en het moet verder stil om je heen zijn. ) Het wordt stil wanneer de backlight uitgaat na zoveel seconden. Dezelfde buzz komt ook in de voice recordings, en verdwijnt daar ook zo gauw als het backlight uit gaat.
Hier is de post:
---------------
I didn't drop the player. I had it in my pocket and around my neck. Another firmware didn't solve the backlight problem.
By the way, the backlight doesn't seem to be off, but just very dim. In pitch dark it still emits a tiny amount of light.
If you hold it very close to your ear, you can hear a buzz while the backlight is on.The same buzz seems to get into voice recordings.
Another poster on this forum complained of this buzz as well and got the advice that the unit actually was faulty and to return it. Now my unit has had this buzz (in voice recordings while backlight was on) from the first day I got it, so was faulty from the beginning. I just wonder if it has anything to do with the backlight failing a week later.
Now what I still would like to know is how I can be sure that the next unit I get is not faulty. The surest way seems to be to go by serial nr since the Manager poster on this forum said that:
"Regarding the backlight defect, we already found the problem with some players and changed the related circuit and soldering type to remove the problem 100%." That seems to suggets that players manufactured from a certain date or with a certain batch or serial nr will be 100% ok. Or do I just take my chances? I'd rather not because the player was bought overseas, and it's gonna be a hassle returning it and getting a replacement. I'd rather be able to demand a "fixed" player, and not have to send back another faulty one.
-----------------------------------------------
Wie heeft nog meer een spelertje met een buzz terwijl de backlight aan is? (Je moet de speler heel dicht tegen je oor houden, en het moet verder stil om je heen zijn. ) Het wordt stil wanneer de backlight uitgaat na zoveel seconden. Dezelfde buzz komt ook in de voice recordings, en verdwijnt daar ook zo gauw als het backlight uit gaat.
De Buzz dat jij bedoelt komt voor bij iedere EMP-200 aangezien ik het ook hoor.
Ik zou gewoon de speler RMA'en en je zult zo een nieuwe krijgen.
Ik weet zelf niet eens welk serienummer ik heb maar heb de speler al een tijdje zo..
Wacht even tot morgen want dan is waarschijnlijk de Manager weer om de berichten te lzen, hij zal je vast kunnen verder helpen..
Verwijderd
Ok dan. Het serie nr zit in het batterij klepje overigens, zit een sticker in.Verwijderd schreef op 29 augustus 2004 @ 16:23:
[...]
De Buzz dat jij bedoelt komt voor bij iedere EMP-200 aangezien ik het ook hoor.
Ik zou gewoon de speler RMA'en en je zult zo een nieuwe krijgen.
Ik weet zelf niet eens welk serienummer ik heb maar heb de speler al een tijdje zo..
Wacht even tot morgen want dan is waarschijnlijk de Manager weer om de berichten te lzen, hij zal je vast kunnen verder helpen..
De Xen 200 256MB is nu bij Mediamarkt in de aanbieding voor €149.
Ik was vandaag even bij de MM in Enschede, en daar lag een hele stapel van de Xen 200. Even aan de verkoper gevraagd, en de 400 hebben ze ook al liggen, vandaar dat ze van de 200 afwillen
Ik was vandaag even bij de MM in Enschede, en daar lag een hele stapel van de Xen 200. Even aan de verkoper gevraagd, en de 400 hebben ze ook al liggen, vandaar dat ze van de 200 afwillen
en zo is het voorspeld!
Weet jij misschien hoe duur ze de 400 256 mb daar verkopen? Wil heb graag morgen gaan halenRes-q schreef op 31 augustus 2004 @ 18:59:
De Xen 200 256MB is nu bij Mediamarkt in de aanbieding voor €149.
€189joRDzz schreef op 31 augustus 2004 @ 19:33:
[...]
Weet jij misschien hoe duur ze de 400 256 mb daar verkopen? Wil heb graag morgen gaan halenAls hij te duur daar is bestel ik hem anders op mp3cdspelers.nl
en zo is het voorspeld!
Verwijderd
Ik heb de Xen 200 (512MB) vandaag ontvangen. Ziet er echt goed uit!!!
Ik heb ook muziek er op gezet, ging erg snel en makkelijk. Heb nu alleen wat problemen met het upgraden. Iets met de USB???
Ik heb ook muziek er op gezet, ging erg snel en makkelijk. Heb nu alleen wat problemen met het upgraden. Iets met de USB???
Heb ik ook gehad, bij mij was het probleem dat ik via een USB-hub de Xen probeerde te benaderen. Nadat ik de speler direct op een USB op mn moederbord had aangesloten (front-usb in mijn geval) werke het directVerwijderd schreef op 01 september 2004 @ 20:26:
Ik heb de Xen 200 (512MB) vandaag ontvangen. Ziet er echt goed uit!!!![]()
en zo is het voorspeld!
offtopic:
Ik heb hem dus gehaald die 400
Hij was 199 in Utrecht, maar daar hadden ze hem niet meer op voorraad. Ook in Rotterdam niet, in Amsterdam niet, maar wel in Den Haag(€189)
Ben er bij mee 
Ik heb hem dus gehaald die 400
Dat berichtje is ontopic als je em hier postjoRDzz schreef op 01 september 2004 @ 22:39:
[...]
offtopic:
Ik heb hem dus gehaald die 400Hij was 199 in Utrecht, maar daar hadden ze hem niet meer op voorraad. Ook in Rotterdam niet, in Amsterdam niet, maar wel in Den Haag(€189)
Ben er bij mee
[rml][ MP3] EZAV EMP-400 Mini-Xen[/rml]
Verwijderd
Kreeg vandaag m'n 512 MB XEN 200 uit Duitsland binnen (staat trouwnes geen Vaiox maar Xaiox op).
Twee vragen.
1. Firmware versie 1.40E staat erop. Wat win ik met upgraden naar 1.51E?
2. Wat houdt die ID3Tag-support in? Ik zie alleen de songtitel voorbij scrollen, waar blijven albumtitel, artiest etc.?
groet
TSC
Twee vragen.
2. Wat houdt die ID3Tag-support in? Ik zie alleen de songtitel voorbij scrollen, waar blijven albumtitel, artiest etc.?
groet
TSC
Upgrade naar 1.51e maakt het opstarten sneller en kan je Opstart en Afsluit afbeeldingen erin zetten.Verwijderd schreef op 01 september 2004 @ 23:48:
Kreeg vandaag m'n 512 MB XEN 200 uit Duitsland binnen (staat trouwnes geen Vaiox maar Xaiox op).
Twee vragen.
groet
TSC
Id3 Tag.. doet geen moer eigenlijk alleen de titel
De hoogste tijd dus voor een nieuwe firmware upgradeVerwijderd schreef op 02 september 2004 @ 17:53:
[...]
Id3 Tag.. doet geen moer eigenlijk alleen de titel