[MP3] Xen 200 Digital Audio Player Review'tje

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 2.934 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amboe schreef op 03 september 2004 @ 00:33:
[...]

De hoogste tijd dus voor een nieuwe firmware upgrade ;)
Daar sluit ik me graag bij aan.

Tha Daemon, kun je dat aankaarten bij je vrienden van EZAV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 september 2004 @ 23:04:
[...]

Daar sluit ik me graag bij aan.

Tha Daemon, kun je dat aankaarten bij je vrienden van EZAV?
Ik heb de bugs reported bij hun, het kost natuurlijk wel wat tijd voordat een nieuwe firmware erbij komt, omdat de nieuwe versie (EMP-400) eerst van z'n kleine bugs af moet.
Daarna wordt natuurlijk ook naar de EMP-200 gekeken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Res-q
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 11:52

Res-q

Redder in nood?

Klein kickje...

Bij mijn Xen 200 is een pinnetje van het batterijklepje afgebroken. Op zich niet zo'n heel groot probleem, maar het klepje wil nu niet meer helemaal dicht. Als nu het andere pinnetje ook afbreekt kan het klepje alleen niet meer dicht, wat wel een probleem is. Het is een keer gebeurd met het vervangen van de batterijen, maar ik zou niet weten wanneer, zag van de week dat het er af is. Wat kan ik hier mee doen, terug naar de winkel waar ik het heb gekocht (Mediamarkt)? Op zich wel raar, hij is nog geen half jaar oud...

en zo is het voorspeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Res-q schreef op 24 september 2004 @ 22:36:
Klein kickje...

Bij mijn Xen 200 is een pinnetje van het batterijklepje afgebroken. Op zich niet zo'n heel groot probleem, maar het klepje wil nu niet meer helemaal dicht. Als nu het andere pinnetje ook afbreekt kan het klepje alleen niet meer dicht, wat wel een probleem is. Het is een keer gebeurd met het vervangen van de batterijen, maar ik zou niet weten wanneer, zag van de week dat het er af is. Wat kan ik hier mee doen, terug naar de winkel waar ik het heb gekocht (Mediamarkt)? Op zich wel raar, hij is nog geen half jaar oud...
Vreemd, misschien ben je iets te ruw met het klepje omgegaan.
Ik zou em toch maar terug brengen om het te laten maken.

• Res-q

Res-q

Redder in nood?

Mja, valt dat onder garantie dan? of gewoon een gevalletje van 'je bent er lomp mee om gegaan dus vette pech'?

Ik ga er niet ruw mee om ofzo, maar viel me in eens op dat er een pinnetje was afgebroken... En zoiets mag volgens mij niet binnen 4 maand afbreken :/

en zo is het voorspeld!

Verwijderd

Topicstarter
Res-q schreef op 25 september 2004 @ 00:21:
Mja, valt dat onder garantie dan? of gewoon een gevalletje van 'je bent er lomp mee om gegaan dus vette pech'?

Ik ga er niet ruw mee om ofzo, maar viel me in eens op dat er een pinnetje was afgebroken... En zoiets mag volgens mij niet binnen 4 maand afbreken :/
Ik zou zeggen dat je even een mailtje moet sturen naar de winkel waar je het hebt gekocht en vertel dat het afgebroken is.
Je krijg vanzelf van hun te horen of je het mag terugsturen of niet.

• Res-q

Res-q

Redder in nood?

Jammer dat de mediamarkt geen emailadres geeft voor die vestiging (Hengelo) ;)

Bel er wel een keer naar toe :)

en zo is het voorspeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 10:56

xon

Hi Guys,

Ik wil morgen voor radio een reportage op gaan nemen en nu ben ik dat gedoe met minidisks een beetje zat :-) Ik vroeg me ook of ik het ook kon doen met het XEN ?

Er zit een line in ingang op maar heeft iemand deze wel eens gebruikt met een gewone microfoon? Ik ben zo bang dat ik weer moet gaan rotzooien met versterkertjes ertussen en zo en een microfoon met ingebouwde versterker heb ik niet even hier liggen natuurlijk :-)

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
xon schreef op 01 oktober 2004 @ 12:56:
Hi Guys,

Ik wil morgen voor radio een reportage op gaan nemen en nu ben ik dat gedoe met minidisks een beetje zat :-) Ik vroeg me ook of ik het ook kon doen met het XEN ?

Er zit een line in ingang op maar heeft iemand deze wel eens gebruikt met een gewone microfoon? Ik ben zo bang dat ik weer moet gaan rotzooien met versterkertjes ertussen en zo en een microfoon met ingebouwde versterker heb ik niet even hier liggen natuurlijk :-)

Iemand?
Een microfoon op de line-in aansluiten geeft meestal problemen, je moet er van te voren even mee klooien en testen.
De ingebouwde microfoon doet anders zijn werk ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13
Heeft iemand misschien enig idee wanneer de nieuwe firmware uitkomt... :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amboe schreef op 19 oktober 2004 @ 23:24:
Heeft iemand misschien enig idee wanneer de nieuwe firmware uitkomt... :Z
ja zou leuk wezen ;) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag morgen wel even na wanneer deze uitkomt mits ik EZAV spreek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben sinds een paar dagen proud owner van een EMP-200 (256 MB). Ik zat nog met een vraagje: hoe zit het met de TTS-functie? Ik vind geen meegeleverd programma op de cd-rom waar ik txt-files mee kan omzetten... Hoe werkt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 oktober 2004 @ 21:34:
Ben sinds een paar dagen proud owner van een EMP-200 (256 MB). Ik zat nog met een vraagje: hoe zit het met de TTS-functie? Ik vind geen meegeleverd programma op de cd-rom waar ik txt-files mee kan omzetten... Hoe werkt dit?
TTS is een optionele functie en is jammergenoeg niet in Nederland verkrijgbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
Mijn batterij-indicator doet een beetje vreemd. Hoewel ik gloednieuwe batterijen gebruik, verdwijnt het eerste streepje al na ±5 minuten. Ook geeft de indicator eerst 1 streepje aan en daarna weer 2 streepjes, terwijl de batterijen niet zo heel lang zijn gebruikt. Als ik de speler uit- en aanzet dan geeft hij weer 3 streepjes aan... Ligt dit aan de batterijen (Philips Longlife) of aan de speler zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 oktober 2004 @ 22:41:
[...]

TTS is een optionele functie en is jammergenoeg niet in Nederland verkrijgbaar
Raar. Op www.ez-av.com staat dat enkel Frans, Spaans, Russisch en Duits optioneel zijn. Engels, Koreaans, Chinees en Japans zouden standaard aanwezig moeten zijn. (Zie http://www.ez-av.com/english/product/emp_200_02.html, helemaal onderaan de pagina.)

Ik vind het niet echt kunnen dat ze dat bij de functies zetten als ie 't niet kan/als ze het programma niet meeleveren... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn batterij-indicator doet een beetje vreemd. Hoewel ik gloednieuwe batterijen gebruik, verdwijnt het eerste streepje al na ±5 minuten. Ook geeft de indicator eerst 1 streepje aan en daarna weer 2 streepjes, terwijl de batterijen niet zo heel lang zijn gebruikt. Als ik de speler uit- en aanzet dan geeft hij weer 3 streepjes aan... Ligt dit aan de batterijen (Philips Longlife) of aan de speler zelf?
Het eerste streepje (zodat ie helemaal vol aangeeft) is alleen als de batterij ook echt letterlijk vol is.
Als je 3 streepjes ziet is het niet compleet vol maar wel vol genoeg voor langere gebruik.
De meeste apparaten die batterij aanduiding heeft kan als het ingeschakelt wordt niet meteen het juiste sterkte aangeven.
Raar. Op www.ez-av.com staat dat enkel Frans, Spaans, Russisch en Duits optioneel zijn. Engels, Koreaans, Chinees en Japans zouden standaard aanwezig moeten zijn. (Zie http://www.ez-av.com/english/product/emp_200_02.html, helemaal onderaan de pagina.)

Ik vind het niet echt kunnen dat ze dat bij de functies zetten als ie 't niet kan/als ze het programma niet meeleveren... :(
Dat komt omdat het optioneel is en de winkels hier in Nederland hebben em ingekocht zonder de TTS functie, vandaar dat 'ie niet geleverd wordt.
Hier kan ik dus zelf ook niks aan doen, je kunt alsnog kijken op sites zoals eBay of ze ergens TTS verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tip voor de mensen die microfoon-opnames willen maken, maar de kwaliteit van de interne microfoon (in combinatie met de beperkte bitrate) onvoldoende vinden (voor muziekopnames bijvoorbeeld). Er zijn een paar stereo-mic's in de handel die je op de line-in van bijv. de Xen kunt aansluiten. Wat ik na een korte zoektocht vond:

1. EZAV Externe Microfoon MIC-30S
+ compact
- vrij prijzig (49 EURO bij MP3Man.nl)
- wordt gevoed door knoopcellen...

zie bijv.: http://www.mp3man.nl/accessoires/3538/Microfoons

2. Archos Stereo Microphone
+ prijs: 29 EURO
+ Werkt op 1 AAA batterij
- wat minder compact, hoewel het "ingebouwde" verlengsnoer misschien juist weer een voordeel is.

http://mp3.direqt.nl/site/php/product-show-486.php

Ik weet wat ik op m'n verlanglijstje voor Sint of Kerstman zet :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
:*) Nieuwe firmware!!!! :*)

Firmware versie 1.60D

[ Voor 5% gewijzigd door Amboe op 12-12-2004 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wanneer ik de changelog binnen heb komt de firmware downloads links in de startpost en changelog hieronder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuk heeft Nu ook :)
My info :D
kan je de naam en telf in zetten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 14:50
Hoe kan je een lyric/m-sync bestond vinden, hoe krijg je die tekst aan het nummer gekoppeld op je EZAV EMP-200?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
XBOXCenturion schreef op zondag 12 december 2004 @ 22:39:
Hoe kan je een lyric/m-sync bestond vinden, hoe krijg je die tekst aan het nummer gekoppeld op je EZAV EMP-200?
Je kunt het programma "Media-Sync" gebruiken om lyrics te synchen met de muziek voor op je speler.
Je kunt het programma in de startpost vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je de changelog al ThaDemon ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Morgen middag heb ik em hoogstwaarschijnlijk ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 18:39:
[...]

Morgen middag heb ik em hoogstwaarschijnlijk ;)
en ? :9

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het nog niet, sorry O+
De admin is volgens mij op een zakenrijs om de emp-500 te introduceren, waardoor ik hem tot die tijd niet kan bereiken.
Zodra ik de log binnen heb zal ik het posten uiteraard ;)

Verwijderd

luxe probleem :P de emp500 gimme gimme gimme gimme gimme gimme

k ik wacht wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de manager van EZAV gesproken.
De 1.60D firmware die in de Korean versie van de site staat heeft geen verbeteringen.
Het geeft de mogelijkheid om Koreanen in hun eigen taal hun naam en profiel kunnen invoeren.
Daar hebben wij dus helaas niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 13:08:
De 1.60D firmware die in de Korean versie van de site staat heeft geen verbeteringen.
Het geeft de mogelijkheid om Koreanen in hun eigen taal hun naam en profiel kunnen invoeren.
ik heb anders me naam en telf er in gezet 8)

krijg me nam te zien alks ie op start :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 13:08:
Volgens mij zijn er ook extra talen erbij gekomen, maar dat is ook de moeite niet waard...
Een betere scrollfuntie in de mappen bijv. zou misschien niet misstaan!!!
Misschien is dat een ideetje voor de volgende keer ;) Maar ik denk dat we dan weer een jaartje verder zijn, aangezien er ook aandacht wordt besteed aan de EMP-500 :Z

P.S. ik ben overigens dik tevreden met mijn speler, maar het kan natuurlijk altijd beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jannes_beterams
  • Laatst online: 02-06-2024
hallo,

Ik heb nu inmiddels een half jaar de xen, maar in dat halve ajar valt de backlight soms weg hoe kan dit?

Ik heb voor garantie gebeld, maar soms doet de backlight het wel en daarom kunnen ze er niets me, dadelijk is mijn garantie op en doet hij het definitief niet meer :( wat moet ik doen?

Het is namelijk bent vervelend zonder backlight en het is al vanaf de eerste dag....

bedankt

p.s. sorry dat ik zo laat hier nog reageer, maar er is geen ander topic voor en om nou een nieuwe aan te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jannes_beterams schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 12:49:
hallo,

Ik heb nu inmiddels een half jaar de xen, maar in dat halve ajar valt de backlight soms weg hoe kan dit?

Ik heb voor garantie gebeld, maar soms doet de backlight het wel en daarom kunnen ze er niets me, dadelijk is mijn garantie op en doet hij het definitief niet meer :( wat moet ik doen?

Het is namelijk bent vervelend zonder backlight en het is al vanaf de eerste dag....

bedankt

p.s. sorry dat ik zo laat hier nog reageer, maar er is geen ander topic voor en om nou een nieuwe aan te maken :)
Je kunt gewoon bellen voor RMA, aangezien het alsnog ene probleem is die normaal gesproken niet voor hoort te komen.
Vermeld erbij dat het soms gebeurd en niet altijd, je krijgt dan waarschijnlijk een nieuwe toegestuurd anders gerepareerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jannes_beterams
waarheen moet ik dan bellen bij www.mp3man.nl wille ze mij niet helpen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mp3man.NL
onderdeel van Coolblue B.V.
Oudedijk 94
3061 AM Rotterdam

K.v.K. Rotterdam Rotterdam 24330087
BTW-nummer: NL810433941B01
Bank: Postbank 4389759 of ING 653069731

Helpdesk
orderstatus, productvragen, service
Tel nr: (+31) (0)10 2125349
Fax nr: (+31) (0)10 2125351

WinkelZes dagen per week bent u welkom in onze winkel (routebeschrijving), waar u ons assortiment met eigen ogen kunt bekijken. Onze medewerkers staan klaar om uw vragen te beantwoorden en u te helpen bij uw keuze.
Let op: Van 11 tot 22 januari werken wij aan de verbetering van onze winkel. Een groot gedeelte van onze showroom is dan niet te bezichtigen.

Klik hier voor meer informatie en openingstijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jannes_beterams
Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 16:13:
Mp3man.NL
onderdeel van Coolblue B.V.
Oudedijk 94
3061 AM Rotterdam

K.v.K. Rotterdam Rotterdam 24330087
BTW-nummer: NL810433941B01
Bank: Postbank 4389759 of ING 653069731

Helpdesk
orderstatus, productvragen, service
Tel nr: (+31) (0)10 2125349
Fax nr: (+31) (0)10 2125351

WinkelZes dagen per week bent u welkom in onze winkel (routebeschrijving), waar u ons assortiment met eigen ogen kunt bekijken. Onze medewerkers staan klaar om uw vragen te beantwoorden en u te helpen bij uw keuze.
Let op: Van 11 tot 22 januari werken wij aan de verbetering van onze winkel. Een groot gedeelte van onze showroom is dan niet te bezichtigen.

Klik hier voor meer informatie en openingstijden.
Ja die wouden de klacht niet aannemen zolang hij het wel even deed....... En het is soms maar een uurtje dat hij het niet doet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jannes_beterams schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 16:50:
[...]

Ja die wouden de klacht niet aannemen zolang hij het wel even deed....... En het is soms maar een uurtje dat hij het niet doet....
Kan het aan de batterij misschien liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jannes_beterams schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 12:49:
hallo,

bedankt

Hi,

Hier is een email conversatie (deel van ) die ik had met EZAV.
---------------
Hello,
i got yesterday my XEN Player, was very happy, but only the first 10 minutes...i connect the player with my Computer and suddenly shut down the backlight und i saw nothing more, only under bright (day)light...no change since then.
Normally should here shine a blue light!! (see manual)
Batteries are full, i tried different Firmware versions, the settings menu (backlight, contrast) changed also nothing...whats wrong?

Dear Customer,

Thank you for your concern and interest.

Regarding the backlight defect, we already found the problem with some players and changed the related circuit and soldering type to remove the problem 100%. Please contact the shop you bought to get replacement.

Have a good day !!

Thanks and regards
James jin

Dit was op het forum van EZAV. We hadden daarna prive contact, en ze waren zo vriendelijk om mij direct een vervanging te sturen als ik hun de kapotte opstuurde. Heb ik gedaan, en mijn lichtje werkt nu. Dus email EZAV direct.... Er is een aantal EMP200 verkocht met iets mis ermee blijkbaar.
Hoop dat dit helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2004 @ 21:58:
[...]

Waarom de 128 versie? en niet de 256 ? kan 2x zoveel op. en zoveel scheeld het toch ook niet in de prijs?
Waarom niet een paar tientjes extra betalen en een iPod mini kopen met 4GB opslagcapaciteit? Ik vind 128-256Mb echt belachelijk weinig voor de E200+ die voor dit apparaat gevraagd word.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jannes_beterams
Nouja helaas is mijn scherm stuk voor 3 kwart, alleen de rechterbovenhoek werkt nog :( Hij viel plots op de grond omdat het aanhangkoort kapot is, de schroefdraai geloof ik.

Enig idé hoe duur het is dit te reparen of kan ik beter een nieuwe kopen?

Best irritant namelijk als je maar 1.4de van het beeld ziet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat zit wel erg tegen man :(
Ik denk dat je even contact op moet nemen met de winkel waar je het hebt gekocht en zij kunnen je vast verder helpen met deze kwestie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jannes_beterams
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 17:34:
Dat zit wel erg tegen man :(
Ik denk dat je even contact op moet nemen met de winkel waar je het hebt gekocht en zij kunnen je vast verder helpen met deze kwestie.
Ja, t leven is niet altijd mooi :)
Baalde wel als een stekker eerst me telefoonscherm kapot nu deze :( maar ik zal contact opnemen bedankt voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de MM in Amsterdam zijn ze nu voor heel weinig te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okay dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had van iemand deze speler (128MB) gekocht voor 30 euro, maar nou vroeg ik mij af of het dingetje ook OGG formaat ondersteunt. Alvast bedankt voor hulp.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2005 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:27
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 20:33:
Ik had van iemand deze speler (128MB) gekocht voor 30 euro, maar nou vroeg ik mij af of het dingetje ook OGG formaat ondersteunt. Alvast bedankt voor hulp.
Nee ik dacht het niet alleen mp3, wma en asf. Maar waarom test je dat niet zelf uit als je hem al hebt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is onderweg vandaar, maare trouwens wat is ASF?, bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hij ondersteund geen Ogg Vorbis.
De bestandsformaten die ondersteund zijn zijn:
MP3 -> Muziek codec die iedereen kent
WMA -> Windows Media Audio (betere kwaliteit/kleinere bestandsgrootte)
ASF -> Streamende formaat van WMA (zijn zegmaar hetzelfde)
PFL -> EZAV's eigen beeldformaat, voor opstart- en afsluitlogo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O.k, bedankt voor uw hulp. Ik heb nu heel raar probleem met mijn Xen 200, ik hoor steeds zachte ruis tijdens het luisteren van muziek. Weet iemand wat het probleem is?, alvast bedankt.

Xen 200 128MB met firmware 1.6D
Sennheiser MX400 oordoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat dit een probleem is de bron van je muziek.
Plug de oordopjes eens in je pc en draai hetzelfde muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 17:52:
O.k, bedankt voor uw hulp. Ik heb nu heel raar probleem met mijn Xen 200, ik hoor steeds zachte ruis tijdens het luisteren van muziek. Weet iemand wat het probleem is?, alvast bedankt.

Xen 200 128MB met firmware 1.6D
Sennheiser MX400 oordoppen.
Is dat bij elk mp3'tje zo? En is het met andere oordoppen ook zo?
Als je nou eerst zelf ns wat probeert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is bij elke MP3 zo; verschillende oordoppen geprobeerd (MX300, MX400 en PMX60) het probleem blijft gewoon. Maar nou heb ik een andere probleem, ik mis twee mini schroefjes van aluminium body, iemand een idee waar je deze schroefjes kan halen? Alvast bedankt voor hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Casemod,

Dat is niet zo fijn, op de een of andere manier heb je dan met de schroefjes 'gespeeld' en ben je dus je garantie kwijt.
Ik hoop dat je em dus niet hebt opengemaakt..
En ik heb trouwens verder ook geen idee waar je dat soort schroefjes kan halen, ga eens langs bij een doe-het-zelf zaakje bij jou in de buurt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Kan te maken hebben met je koptelefoon aansluiting, ik denk niet dat die schroefjes invloed hebben, aangezien ze alleen van de body zijn.
Denk dat ie RMA moet, alleen als je die schroefjes niet meer hebt is het inderdaad wel erg duidelijk dat je er mee geknoeid hebt, dus garantie wordt lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb van de week effe opgemaakt en soldeereilanden van de koptelefoonaansluiting opnieuwe gesoldeerd, maar helaas geen resultaat.
Jaa:), ik heb mini schroefjes van horloge eraf gehaald. Maar nu komt het: batterijklep is stuk haha, had ik nooit opgemerkt (bescherminghoesje zit er omheen) vandaar. Nuouja ik zal everder kijken wat ik kan doen voor het klepje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nieuwe site is up.
Check http://www.ez-av.com/ eens.
Compleet vernieuwd en met de langverwachte EMP-600 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 23:10
Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 14:24:
Hij ondersteund geen Ogg Vorbis.
De bestandsformaten die ondersteund zijn zijn:
MP3 -> Muziek codec die iedereen kent
WMA -> Windows Media Audio (betere kwaliteit/kleinere bestandsgrootte)
ASF -> Streamende formaat van WMA (zijn zegmaar hetzelfde)
PFL -> EZAV's eigen beeldformaat, voor opstart- en afsluitlogo
wma tov mp3 met de lame encoder is mp3 toch wel van betere kwaliteit hoor...
en het is mogelijk dat id toekomst dmv firmware upgrade toch oggsupport komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Jazco,

Nee sorry, EZAV is niet van plan om Ogg Vorbis te ondersteunen voor deze speler.
Hiervoro hebben we de nieuwere modellen al, want de emp-200 cpu chip kan dit verder niet aan,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:22:
@Jazco,

Nee sorry, EZAV is niet van plan om Ogg Vorbis te ondersteunen voor deze speler.
Hiervoro hebben we de nieuwere modellen al, want de emp-200 cpu chip kan dit verder niet aan,
Waarom staat er dan op de vernieuwde site dat de emp-200 Ogg Vorbis ondersteunt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal wel ff navragen hoe dat zit.
Of het is een foutje of het komt er echt.. (ik denk voor jullie jammergenoeg het 1ste)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
Beste ThaDemon,
wanneer komt er nou een nieuwe firmware-versie uit :?
EZAV klanten beginnen ongeduldig te worden :(

[ Voor 17% gewijzigd door Amboe op 03-08-2005 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Deze bericht plaats ik namens James Jin, de Manager van EZ-AV.

This is James jin and I am managing the sales in European market.
Most of all, thanks lot for your attention to EZAV's products. I understand that user might have some complain for followings and I would comment.

1. No new firmware
Well, I would like all users to realize why EZAV couldn't meet all requirement for some upgraded features and release new firmware more for old model. This is because there is limit for upgarding under old version as the chipset couldn't support all features. That's why the manufacturer develop new models more and more.

2. Bug
Yes, I agree also that there was some of bug on our EMP-200 and 400 in the beginning but I want to tell you it was 99% improved now.

Thanks a lot for your good advice and we promise we do our best for user.

Also, our assiatant Sean will follow up your all inquiries as always. Thanks for Sean.

Have a nice day !!

James Jin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansie_k
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:40
It's a long shot....
Wat voor type usb(?) aansluiting zit er op de speler? Ik ben het kabeltje kwijt....
En heeft er iemand toevallig nog een gebruiksaanwijzing in pdf formaat?
Misschien zelfs de laatste firmware...

Lang leve waybackmachine.org.

Die van mij staat op AM, en zou niet weten hoe die op FM moet.

[ Voor 19% gewijzigd door hansie_k op 24-08-2016 20:29 ]

Live from Denmark

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste