Daar sluit ik me graag bij aan.Amboe schreef op 03 september 2004 @ 00:33:
[...]
De hoogste tijd dus voor een nieuwe firmware upgrade
Tha Daemon, kun je dat aankaarten bij je vrienden van EZAV?
Verwijderd
Daar sluit ik me graag bij aan.Amboe schreef op 03 september 2004 @ 00:33:
[...]
De hoogste tijd dus voor een nieuwe firmware upgrade
Ik heb de bugs reported bij hun, het kost natuurlijk wel wat tijd voordat een nieuwe firmware erbij komt, omdat de nieuwe versie (EMP-400) eerst van z'n kleine bugs af moet.Verwijderd schreef op 06 september 2004 @ 23:04:
[...]
Daar sluit ik me graag bij aan.
Tha Daemon, kun je dat aankaarten bij je vrienden van EZAV?
en zo is het voorspeld!
Vreemd, misschien ben je iets te ruw met het klepje omgegaan.Res-q schreef op 24 september 2004 @ 22:36:
Klein kickje...
Bij mijn Xen 200 is een pinnetje van het batterijklepje afgebroken. Op zich niet zo'n heel groot probleem, maar het klepje wil nu niet meer helemaal dicht. Als nu het andere pinnetje ook afbreekt kan het klepje alleen niet meer dicht, wat wel een probleem is. Het is een keer gebeurd met het vervangen van de batterijen, maar ik zou niet weten wanneer, zag van de week dat het er af is. Wat kan ik hier mee doen, terug naar de winkel waar ik het heb gekocht (Mediamarkt)? Op zich wel raar, hij is nog geen half jaar oud...
en zo is het voorspeld!
Ik zou zeggen dat je even een mailtje moet sturen naar de winkel waar je het hebt gekocht en vertel dat het afgebroken is.Res-q schreef op 25 september 2004 @ 00:21:
Mja, valt dat onder garantie dan? of gewoon een gevalletje van 'je bent er lomp mee om gegaan dus vette pech'?
Ik ga er niet ruw mee om ofzo, maar viel me in eens op dat er een pinnetje was afgebroken... En zoiets mag volgens mij niet binnen 4 maand afbreken
en zo is het voorspeld!
Een microfoon op de line-in aansluiten geeft meestal problemen, je moet er van te voren even mee klooien en testen.xon schreef op 01 oktober 2004 @ 12:56:
Hi Guys,
Ik wil morgen voor radio een reportage op gaan nemen en nu ben ik dat gedoe met minidisks een beetje zat :-) Ik vroeg me ook of ik het ook kon doen met het XEN ?
Er zit een line in ingang op maar heeft iemand deze wel eens gebruikt met een gewone microfoon? Ik ben zo bang dat ik weer moet gaan rotzooien met versterkertjes ertussen en zo en een microfoon met ingebouwde versterker heb ik niet even hier liggen natuurlijk :-)
Iemand?
Verwijderd
ja zou leuk wezenAmboe schreef op 19 oktober 2004 @ 23:24:
Heeft iemand misschien enig idee wanneer de nieuwe firmware uitkomt...
Verwijderd
TTS is een optionele functie en is jammergenoeg niet in Nederland verkrijgbaarVerwijderd schreef op 28 oktober 2004 @ 21:34:
Ben sinds een paar dagen proud owner van een EMP-200 (256 MB). Ik zat nog met een vraagje: hoe zit het met de TTS-functie? Ik vind geen meegeleverd programma op de cd-rom waar ik txt-files mee kan omzetten... Hoe werkt dit?
Verwijderd
Raar. Op www.ez-av.com staat dat enkel Frans, Spaans, Russisch en Duits optioneel zijn. Engels, Koreaans, Chinees en Japans zouden standaard aanwezig moeten zijn. (Zie http://www.ez-av.com/english/product/emp_200_02.html, helemaal onderaan de pagina.)Verwijderd schreef op 28 oktober 2004 @ 22:41:
[...]
TTS is een optionele functie en is jammergenoeg niet in Nederland verkrijgbaar
Het eerste streepje (zodat ie helemaal vol aangeeft) is alleen als de batterij ook echt letterlijk vol is.Mijn batterij-indicator doet een beetje vreemd. Hoewel ik gloednieuwe batterijen gebruik, verdwijnt het eerste streepje al na ±5 minuten. Ook geeft de indicator eerst 1 streepje aan en daarna weer 2 streepjes, terwijl de batterijen niet zo heel lang zijn gebruikt. Als ik de speler uit- en aanzet dan geeft hij weer 3 streepjes aan... Ligt dit aan de batterijen (Philips Longlife) of aan de speler zelf?
Dat komt omdat het optioneel is en de winkels hier in Nederland hebben em ingekocht zonder de TTS functie, vandaar dat 'ie niet geleverd wordt.Raar. Op www.ez-av.com staat dat enkel Frans, Spaans, Russisch en Duits optioneel zijn. Engels, Koreaans, Chinees en Japans zouden standaard aanwezig moeten zijn. (Zie http://www.ez-av.com/english/product/emp_200_02.html, helemaal onderaan de pagina.)
Ik vind het niet echt kunnen dat ze dat bij de functies zetten als ie 't niet kan/als ze het programma niet meeleveren...
Verwijderd
wanneer ik de changelog binnen heb komt de firmware downloads links in de startpost en changelog hieronder
-
Je kunt het programma "Media-Sync" gebruiken om lyrics te synchen met de muziek voor op je speler.XBOXCenturion schreef op zondag 12 december 2004 @ 22:39:
Hoe kan je een lyric/m-sync bestond vinden, hoe krijg je die tekst aan het nummer gekoppeld op je EZAV EMP-200?
Morgen middag heb ik em hoogstwaarschijnlijkVerwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 08:36:
heb je de changelog al ThaDemon ?
Verwijderd
en ?Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 18:39:
[...]
Morgen middag heb ik em hoogstwaarschijnlijk
ik heb het nog niet, sorry
Verwijderd
ik heb anders me naam en telf er in gezetVerwijderd schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 13:08:
Ik heb de manager van EZAV gesproken.
De 1.60D firmware die in de Korean versie van de site staat heeft geen verbeteringen.
Het geeft de mogelijkheid om Koreanen in hun eigen taal hun naam en profiel kunnen invoeren.
Daar hebben wij dus helaas niks aan.
Volgens mij zijn er ook extra talen erbij gekomen, maar dat is ook de moeite niet waard...Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 13:08:
Ik heb de manager van EZAV gesproken.
De 1.60D firmware die in de Korean versie van de site staat heeft geen verbeteringen.
Het geeft de mogelijkheid om Koreanen in hun eigen taal hun naam en profiel kunnen invoeren.
Daar hebben wij dus helaas niks aan.
Je kunt gewoon bellen voor RMA, aangezien het alsnog ene probleem is die normaal gesproken niet voor hoort te komen.jannes_beterams schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 12:49:
hallo,
Ik heb nu inmiddels een half jaar de xen, maar in dat halve ajar valt de backlight soms weg hoe kan dit?
Ik heb voor garantie gebeld, maar soms doet de backlight het wel en daarom kunnen ze er niets me, dadelijk is mijn garantie op en doet hij het definitief niet meerwat moet ik doen?
Het is namelijk bent vervelend zonder backlight en het is al vanaf de eerste dag....
bedankt
p.s. sorry dat ik zo laat hier nog reageer, maar er is geen ander topic voor en om nou een nieuwe aan te maken
Ja die wouden de klacht niet aannemen zolang hij het wel even deed....... En het is soms maar een uurtje dat hij het niet doet....Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 16:13:
Mp3man.NL
onderdeel van Coolblue B.V.
Oudedijk 94
3061 AM Rotterdam
K.v.K. Rotterdam Rotterdam 24330087
BTW-nummer: NL810433941B01
Bank: Postbank 4389759 of ING 653069731
Helpdesk
orderstatus, productvragen, service
Tel nr: (+31) (0)10 2125349
Fax nr: (+31) (0)10 2125351
WinkelZes dagen per week bent u welkom in onze winkel (routebeschrijving), waar u ons assortiment met eigen ogen kunt bekijken. Onze medewerkers staan klaar om uw vragen te beantwoorden en u te helpen bij uw keuze.
Let op: Van 11 tot 22 januari werken wij aan de verbetering van onze winkel. Een groot gedeelte van onze showroom is dan niet te bezichtigen.
Klik hier voor meer informatie en openingstijden.
Kan het aan de batterij misschien liggen?jannes_beterams schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 16:50:
[...]
Ja die wouden de klacht niet aannemen zolang hij het wel even deed....... En het is soms maar een uurtje dat hij het niet doet....
Verwijderd
Hi,jannes_beterams schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 12:49:
hallo,
Ik heb nu inmiddels een half jaar de xen, maar in dat halve ajar valt de backlight soms weg hoe kan dit?
Ik heb voor garantie gebeld, maar soms doet de backlight het wel en daarom kunnen ze er niets me, dadelijk is mijn garantie op en doet hij het definitief niet meerwat moet ik doen?
Het is namelijk bent vervelend zonder backlight en het is al vanaf de eerste dag....
bedankt
p.s. sorry dat ik zo laat hier nog reageer, maar er is geen ander topic voor en om nou een nieuwe aan te maken
Waarom niet een paar tientjes extra betalen en een iPod mini kopen met 4GB opslagcapaciteit? Ik vind 128-256Mb echt belachelijk weinig voor de E200+ die voor dit apparaat gevraagd word.Verwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2004 @ 21:58:
[...]
Waarom de 128 versie? en niet de 256 ? kan 2x zoveel op. en zoveel scheeld het toch ook niet in de prijs?
Great minds think in parallel gutters.
Ja, t leven is niet altijd mooiVerwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 17:34:
Dat zit wel erg tegen man
Ik denk dat je even contact op moet nemen met de winkel waar je het hebt gekocht en zij kunnen je vast verder helpen met deze kwestie.
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2005 20:34 ]
Nee ik dacht het niet alleen mp3, wma en asf. Maar waarom test je dat niet zelf uit als je hem al hebt??Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 20:33:
Ik had van iemand deze speler (128MB) gekocht voor 30 euro, maar nou vroeg ik mij af of het dingetje ook OGG formaat ondersteunt. Alvast bedankt voor hulp.
Verwijderd
Is dat bij elk mp3'tje zo? En is het met andere oordoppen ook zo?Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 17:52:
O.k, bedankt voor uw hulp. Ik heb nu heel raar probleem met mijn Xen 200, ik hoor steeds zachte ruis tijdens het luisteren van muziek. Weet iemand wat het probleem is?, alvast bedankt.
Xen 200 128MB met firmware 1.6D
Sennheiser MX400 oordoppen.
Verwijderd
Verwijderd
wma tov mp3 met de lame encoder is mp3 toch wel van betere kwaliteit hoor...Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 14:24:
Hij ondersteund geen Ogg Vorbis.
De bestandsformaten die ondersteund zijn zijn:
MP3 -> Muziek codec die iedereen kent
WMA -> Windows Media Audio (betere kwaliteit/kleinere bestandsgrootte)
ASF -> Streamende formaat van WMA (zijn zegmaar hetzelfde)
PFL -> EZAV's eigen beeldformaat, voor opstart- en afsluitlogo
Waarom staat er dan op de vernieuwde site dat de emp-200 Ogg Vorbis ondersteuntVerwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:22:
@Jazco,
Nee sorry, EZAV is niet van plan om Ogg Vorbis te ondersteunen voor deze speler.
Hiervoro hebben we de nieuwere modellen al, want de emp-200 cpu chip kan dit verder niet aan,
[ Voor 17% gewijzigd door Amboe op 03-08-2005 10:32 ]
[ Voor 19% gewijzigd door hansie_k op 24-08-2016 20:29 ]
Live from Denmark
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq