Over de output.. door een Firmware change hebben ze er dus 2x20mW er van kunnen maken.. dit as een bug in versie 1.0
De radio heeft 2x12mW
De Xen shuffeld ook perfect bij mij hoor!
BTW heeft de Xen M-Sync om songteksten op je Xen gesynched af te spelen en customize-able fonts zodat je andere lettertypes in je speler kan krijgen

- hoelang houdt hij het echt uit op die 2 aaa'tjes (en laat je hem dan ook hard genoeg spelen, maw op een respectabel volume ? )
Ik heb em op mijn fijne GP batterijtjes zo'n 15uur kunnen volhouden met een gemiddelde volume van 20 (redelijk hard, 2/3 van wat ie kan)
- is de geluidskwaliteit goed (goeie bassen zijn belangrijk voor mij en wanneer ie iets luider staat wil ik geen gekraak horen )
Je hebt presets van de Equalizer met de functie DBB (Double Bass), deze zrogt voor extra veel bass van wat ie al had!
En je kan zelf 2 custom equalizers instellen naar jouw voorkeur (ook dus met lekkere bass).
Ik vind de bass echt wel geweldig op dit ding.
Vergelijk het maar met WinAmp en je koptelefoons zo afgesteld dat ie net niet kraakt, of Windows Media Speler zonder SRS.
hoe zit het met dat klepje voor de usb-poort op de speler? op het forum van ez-av was er nl een klant die het nogal slapjes vond
Hij had toevallig een spelertje die idd niet zo tof is, ze hebben duizenden van die krengetjes en er kan heus wel 1 minder gooie bijzitten

Bij mij zit ie toppie hoor

- is het probleem met de koreaanse tekens in de id3-tags ondertussen opgelost met de nieuwe firmware?
Dit probleem is er nooit geweest.
De Xen heeft M-Sync, hiermee kan je lyrics zoals hierboven gegeven zien op het schermpje.. Deze had ene probleem met de appelstrove die hij als een koreaans tekentje weergeeft.
Deze is weer opgelost met de modified Font.