[PC/PS2] Pro Evolution Soccer 3

Pagina: 1 ... 4 ... 9 Laatste
Acties:
  • 4.098 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bertuss schreef op 14 maart 2004 @ 00:01:
Beter dan Fifa 2004 mensen ?
Zeker wel "*) FIFA is history :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Fifa 2004? Wat is dat? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

wil je het "F" woord hier nooit meer gebruiken?! :X :+

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 09:22

Smoonshine

Feyenoord!!

Hebben anderen dit wel eens gehad?:

Ik ben nu bezig met AS Roma aan mijn zesde seizoen. Nu moet ik een wedstrijd spelen tegen Manchester United, maar aan het eind van de wedstrijd klapt het spel terug naar windows. Het is me wel vaker gebeurt dat het spel terug naar windows gaat, maar als ik dan de wedstrijd opnieuw speelde kon ik na het potje wel weer verder. Iets wat nu niet het geval is.

Ik baal hier zwaar van :(

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woei heb al mijn shirts uit PES over naar WE7 :P een hels karwei maar dan heb je ook wat :)

Ik kon niet wachten op de patches :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Heb je je savegames ook al overgegooid?
Gewoon een kwestie van renamen. B)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee dat nog niet, ga een nieuwe ML beginnen :)

Heerlijk dat de scheidsrechters niet meer zo snel rood trekken en lange passen een stuk beter aankomen, verder is het gewoon PES en dat is nu eenmaal het beste voetbalspel ooit :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Wat mij persoonlijk vreselijk irriteert aan PES3:

Als ik op de schietknop druk als ik aan het verdedigen ben komt er een verdediger mij helpen om de aanvaller onder druk te zetten. Maar: het is erg vaak niet de dichtsbijzijnde speler (dus de meest logische) en hij rent altijd eerst zn man voorbij om hem vervolgens vanaf de zijkant of vanachter ellebogen te gaan geven. En zo ren je dus het halve veld over waarna ik uit nood vaak maar zn onderstel in 2-en zaag om vervolgens met 10 man verder te kunnen spelen. :(
Puntje 2: Heeft ook met het dekken van aanvallers te maken: zodra ik met een spits ga rennen wordt ie automagisch opgevangen door 3 of 4 verdedigers van de cpu. Als de cpu met zijn spits gaat rennen lijkt mijn verdediging wel de rode zee: ze gaan regelmatig zo opzij voor de speler met bal omdat ze liever een speler zonder bal tegenhouden. Iig, ze zullen vrijwel nooit uit zichzelf een speler onder druk gaan zetten, terwijl als die mogelijkheid er is, is het wel zo lekker als 1 spits door 4 verdedigers onder voet wordt gelopen. :P

Hoe staat het met deze 2 zaken in WE7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik niet echt last van moet ik zeggen of ik ben er al aan gewend ;) ik zal er bij mijn volgende wedstrijd eens nauwkeurig naar kijken.

edit:

Net twee maal de hulp ingeroepen van een verdediger en dat was tweemaal de meest logische

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2004 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1ex
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
LoneRanger schreef op 14 maart 2004 @ 15:33:
Heb je je savegames ook al overgegooid?
Gewoon een kwestie van renamen. B)
Hierzo geeft we7 toch error met laden van die savegames hoor :/
En op sommige velden heb ik volgens mij last van slowmo bug, erg irri.
Toch nog maar ff doorspelen met pes3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 17:26:
Heb ik niet echt last van moet ik zeggen of ik ben er al aan gewend ;) ik zal er bij mijn volgende wedstrijd eens nauwkeurig naar kijken.

edit:
Net twee maal de hulp ingeroepen van een verdediger en dat was tweemaal de meest logische
Het gaat meestal fout als je al met je aanvallers de verdedigers van de tegenpartij wil aanpakken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou daar heb ik toch echt geen last van hoor, ik heb nu ff geen tijd meer om te kijken hoe het in PES was maar nu merk ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb eindelijk weer me computer helemaal stabiel draaien :)
Wil dus weer beginnen met pes3. Ook wil ik de goede namen enz. in het spel brengen er zijn daar een aantal updates voor alleen doen de linkjes het niet meer :(

Weet iemand waar ik wat updates kan downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
pescorner.de

Wendetta kun je daar b.v. ook vinden.
De site is tegenwoordig niet meer alleen in Duits maar ook in het Engels.

fifasoccer.info

Proevolution online.

Ook prima downloads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die wendetta patch zet toch alle namen enz. goed?

Had die site al gevonden maar hij kan de pagina niet vinden waar die patch staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 00:42

Ulti23

Quality Time

Ja volgens mij wel, maar ik probeer hem daar ook te downen maar hij vind inderdaad die pagina niet. Op proevolutionline.com kun je die nieuwe superpatch downloaden, volgens mij zet die ook alles goed. Alleen zit er wel een verschil in bestandgrootte, die wendetta patch is een dikke 550 Mb, terwijl die superpatch maar 50 mb is...

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:24
Weet iemand of er al een patch is voor Winning Eleven 7 Internation voor de PC??
Of kan ik gewoon de patches gebruiken van PES3??

[ Voor 24% gewijzigd door M@cer op 20-03-2004 20:48 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macer schreef op 20 maart 2004 @ 20:46:
Weet iemand of er al een patch is voor Winning Eleven 7 Internation voor de PC??
Of kan ik gewoon de patches gebruiken van PES3??
Volgens mij is het behoorlijk compatible, maar The Wolf heeft een speciale WE7I patch uitgebracht met, volgens mij, dezelfde contents als voor PES3: http://files.filefront.com/2338460 . Have fun :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super patch zet idd alle namen goed. Alleen het spel gaat nu in slomotion terwijl die eerst sneller liep.

Weet iemand trouwens een videokaart zo rond de 300 euro om dit spel een beetje redelijk te spelen? Oude video kaart was kapot gegaan en had toen een gf 5200 fx gehaald |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rblommers
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 11:29
Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 09:14:
Super patch zet idd alle namen goed. Alleen het spel gaat nu in slomotion terwijl die eerst sneller liep.
dat probleem ken ik, om het op te lossen moet je eerst de superpatch installeren en daarna de officiële pes patch er overheen gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online

Weet iemand trouwens een videokaart zo rond de 300 euro om dit spel een beetje redelijk te spelen? Oude video kaart was kapot gegaan en had toen een gf 5200 fx gehaald |:( |:(
Zo iets?
Zelf heb ik een Radeon 9600 Pro en het spel draait super. Ik moet alleen wel AA op 2x zetten, anders heb ik last van "tearing". :P
Ook leuk, als ik AA op mn laptop maximaal zet, speelt ie ook in slowmotion. Erg leuk, kun je echt perfect spelers uitkappen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rblommers --> werkt idd beter nu, thanks

Heb niet zoveel verstand van videokaarten enz.
Maar zal dit op mijn systeem met dat kaartje een beetje soepel lopen?

asus a7n8x-x
amd athlon 2400+
768 mb

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2004 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Voor games is een videokaart tegenwoordig verreweg het belangrijkste van je computer.. Je kan de allersnelste processor hebben en wel x GB aan geheugen, maar als je een videokaart hebt die prut is kan je het nooit goed spelen..

Het is een investering, maar als je het goed wil spelen is een goede videokaart niet te missen.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietPrecies
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-04 15:43
WE 7 International welke online te vinden is, is dat de US versie of Jap?

Too many freaks, not enough circuses!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
  • Laatst online: 16-08 08:44
Vaag, ik kan het niet spelen omdat het veeeeel te snel loopt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietPrecies
Patchen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietPrecies
Ik heb mijn Winning Eleven 7 International ook binnen. Gelijk ff gespeeld en ik moet zeggen dat je niet echt super veel verschil merkt. De AI van de computer is wel iets "slimmer" geworden. Verder loopt het iets soepeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Heb nu een paar dagen met WE7I gespeeld voor de PC en ik moet zeggen dat er op zich niet veel veranderd is in vergelijking met PES3. Het voelt alleen allemaal net iets beter aan. Heb wel het gevoel dat de keeper veel sneller reageerd bij uittrappen enzo. Verder is de verdediging van de tegenstander een stuk moeilijker geworden om te passeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speelt WE7i op PC beter dan PES3 op PS2??

is dat 1 cd WE7i op PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:59

Piggen

Lekker bakkie

Zou iemand duidelijk uit kunnen leggen hoe ik de Wendetta patch installeer? Ik kom er echt niet uit }:O

Ik heb alle 6 parts (van filefront)
En die parts bestaan ieder ook weer uit allemaal rar-files, steeds 27 behalve part 6 met 3 files. Maar het lijkt wel of alle parts hetzelfde bevatten. Ik snap er niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietPrecies
Installeer de Wolf patch, veel simpeler te installeren en naar mijn mening de beste en mooiste!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:59

Piggen

Lekker bakkie

Daar had ik nog niet aan gedacht :)
Ik hoor namelijk bijna alleen maar (positief) over Wendetta

Ik zal het eens proberen, bedankt.

Edit:
Dat is idd een stuk makkelijker, bedankt :)

[ Voor 17% gewijzigd door Piggen op 23-03-2004 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietPrecies
Wie heeft er trouwens ook zo'n gezeik met z'n Logitech Dual Action? Mijn linker analoge stick bugged hem steeds. Het is een bekend probleem, ook bij Logitech alleen doen die er weinig aan.
Misschien hebben mensen hier een oplossing voor gevonden want tijdens de game steeds mijn gamepad uit usb en er weer in gooien gaat op z'n tijd wel vervelen.
Het gezeik is trouwens begonnen na de laatste patch van Wolf, EPL&CL. Daarvoor helemaal geen ellende gehad met de gamepad, ook Wolf patches gebruikt. Het installeren van de laatste Konami patch geeft ook geen verschil, het is echt een Logitech probleem...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Wat voor problemen geeft ie precies dan?
Ik had ook wat problemen met mijn dual action, met de d-pad. Het zou een hoop verklaren als dat van dat spel afkomt, aangezien ze bij de winkel niets konden vinden. :P

Eergister zowaar een mooie vrije trap gescoord: 30 Meter, met Henry. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietPrecies
Mijn analoge stick werkt gewoon niet lekker meer. Reageert soms totaal niet meer. Heel frustrerend, kan ook niet naar rechts lopen (naar beneden drukken met de stick) als ik aan de bal ben.
Het is een bekend probleem, ook bij Logitech en het doet zich alleen voor bij PES3. Ik wil graag weten hoe ik dit kan oplossen, op http://www.pesfan.com hebben veel mensen er ook last van alleen niemand heeft nog een "echte" oplossing kunnen vinden.
Logitech doet namelijk niks............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietPrecies
Wie heeft er trouwens een site waar al iets staat over PES 4....en een oplossing voor het bovengenoemde probleem :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
PietPrecies schreef op 24 maart 2004 @ 14:58:
Wie heeft er trouwens een site waar al iets staat over PES 4....en een oplossing voor het bovengenoemde probleem :D
Ik ken het probleem.
Na ongeveer 2 wedstrijden kun je ineens niet meer naar rechts lopen.
Dacht dat het aan mij lag toen en heb me gewoon aangeleerd met het d-pad te spelen.
Een oplossing is er niet voor.

PES 4 ?
Gezocht maar kan niks anders vinden dan een of andere forum post met ideeen over pes4. [geen reacties :D ]

pescorner.de kwam met het nieuws dat WI en PES helemaal niet compatable zijn waar het gaat om patches die voor pes zijn gebruik ook werken onder WI7i.
Vreemd, ik heb alle patches, herhalingen en savegames gewoon werkend.
Moet ik er wel bij zeggen dat ik alleen Wolf's CL-patch 2.0 gebruik en een of andere rood-witte bal.

Oh over ballen gesproken, weet iemand of die witte ball met die rode strepen ergens te downen valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Ik heb er helemaal geen last van en heb ook de logitech Dual Action.. (gelukkig maar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietPrecies
Tot de tijd dat er een goede oplossing komt speel ik dan ook maar met de D-pad. Van het weekend ook eens mijn pc opnieuw installeren, wie weet geeft dat ook een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Ik ben bezig met de gezichten van de Nederlanders maar kan Bergkamp niet echt vinden.
Iemand een idee?
Verder zoek ik nog steeds die witte nike bal met rode strepen waar PSV haar thuiswedstrijden mee speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietPrecies
Ik kan je niet helpen met de gezichten of bal.
Wel heb ik een "nieuwe" site gevonden voor PES 3 files; http://www.pespc-files.com

Staan leuke patches op, nieuwe kits voor Internationale teams etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
LoneRanger schreef op 26 maart 2004 @ 17:19:
Ik ben bezig met de gezichten van de Nederlanders maar kan Bergkamp niet echt vinden.
Iemand een idee?
Verder zoek ik nog steeds die witte nike bal met rode strepen waar PSV haar thuiswedstrijden mee speelt.
Bergkamp is skin1-135 in PES3, als je je dat afvroeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Joss schreef op 29 maart 2004 @ 15:34:
[...]

Bergkamp is skin1-135 in PES3, als je je dat afvroeg...
Perfect joh, bedankt.
Heb inmiddels ook Kahn gevonden en natuurlijk ff Seedorf z'n coupe aangepast.

Overigens, voor de gein ook even een pupillen team gemaakt met allemaal knulletjes van tussen de 1.45 en 1.52 B)
Morgen eens kijken hoe een keeper van 1.45 het doet.
Als je de stats dan allemaal een beetje onder de 40 houdt zou dat best wel moeten kunnen zo'n pupillen wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rblommers
moet je wel zorgen dat beide teams 4 keer rood krijgen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Kwam gisteren nog wel een interressante link tegen om te zorgen dat je de Master League gewoon met de orginele selectie begint..

http://www.soccergaming.t...ead.php?s=&threadid=98279

Verder heb ik nu eindelijk een mooie aangepaste versie van WE7I op de PC. Hiervoor gebruik ik Wolfs Patch Update 1 en een collar fix die ook op de no-cd exe werkt..

[ Voor 32% gewijzigd door M@cer op 30-03-2004 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Macer schreef op 30 maart 2004 @ 08:16:Verder heb ik nu eindelijk een mooie aangepaste versie van WE7I op de PC. Hiervoor gebruik ik Wolfs Patch Update 1 en een collar fix die ook op de no-cd exe werkt..
Waar heb je die gevonden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietPrecies
Gisteren weer een "leuke" wedstrijd gespeeld. Ik speel met Barca de ML (originele team, met trezequet er al bij).
Sta lekker te ballen, 2-0 voor tegen Monaco. Opeens een snelle counter van Monaco. Vleugelspeler van hun sprint naar de achterlijn, geeft hem heerlijk voor en doelpunt. Kan gebeuren.
Toch maar ff de replay checken,........wat blijkt!! De bal was over de achterlijn (voor meer dan 3/4) en kunnen voorgegeven en scoren.
Fuck!! De hele tijd aan lopen te denken en dus nog bijna verloren, werd 2-2.

Wat geweldig eigenlijk, een bal die 100% achter was, werd gewoon ingegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Laatst online: 12-09 21:02

jOzh

Sweet dude!

PietPrecies schreef op 30 maart 2004 @ 15:08:
Toch maar ff de replay checken,........wat blijkt!! De bal was over de achterlijn (voor meer dan 3/4) en kunnen voorgegeven en scoren.
Voor meer dan 3/4? Ik dacht dat een bal compleet over de lijn moet zijn voordat ie "uit" is? Zo werkt het ook met de doellijn (helemaal erover, dan pas is 't een doelpunt)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Schumi4ever schreef op 30 maart 2004 @ 13:36:
[...]
Waar heb je die gevonden? :)
De update of de collar fix???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rblommers
PietPrecies schreef op 30 maart 2004 @ 15:08:
Fuck!! De hele tijd aan lopen te denken en dus nog bijna verloren, werd 2-2.

Wat geweldig eigenlijk, een bal die 100% achter was, werd gewoon ingegeven.
sorry om je droom te verstoren, maar volgens de reglementen is een bal pas uit als hij volledig over de lijn is (dus 100% ;)). Het zou uiteraard wel kunnen dat pes dit anders doet, maar dat lijkt me opzich vrij stug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Macer schreef op 30 maart 2004 @ 15:19:
[...]

De update of de collar fix???
Ik heb op dit moment de volgende update van 12 maart: The Wolf EPL&CL WE7I PC Patch

Dat is de nieuwste? In dat geval alleen maar die collar fix :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Er is een update van 26 maart (hier moet je update 1 wel voor geinstalleerd hebben).

http://www.soccergaming.t...ead.php?s=&threadid=98856

en de collar fix (dit is voor de kragen van de shirts) vindt je hier. Dit is een bewerkte we7i.exe

http://kotisivu.dnaintern...iedostot/we7collarfix.zip

[ Voor 10% gewijzigd door M@cer op 30-03-2004 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand een idee waarom mijn broer met we7 ineens niet meer zijn savegame kan ophalen ?

je ziet ze wel ,maar er gebeurt niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietPrecies
rblommers schreef op 30 maart 2004 @ 15:26:
[...]

sorry om je droom te verstoren, maar volgens de reglementen is een bal pas uit als hij volledig over de lijn is (dus 100% ;)). Het zou uiteraard wel kunnen dat pes dit anders doet, maar dat lijkt me opzich vrij stug.
Tsja, de bal was cker uit. Het "raakvlak" raakte de grond achter de lijn :S.......dus in mijn optiek is die dan uit. De ronding was er nog niet helemaal overheen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rblommers
jouw optiek boeit niet :P volgens de regelgeving gaat het over de gehele bal, raakvlak maakt daarvoor niet uit. Oftewel; die bal was nog in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietPrecies
Ik weet cker als je de replay ziet dat jij hem ook zou hebben uitgegeven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Heb je de replay opgeslagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 20:24

gday

TENACIOUS D TIME!!!

PietPrecies schreef op 31 maart 2004 @ 12:14:
[...]

Tsja, de bal was cker uit. Het "raakvlak" raakte de grond achter de lijn :S.......dus in mijn optiek is die dan uit. De ronding was er nog niet helemaal overheen :S
Hehe, helaas.. blijkbaar houden ze bij Konami meer rekening met de officiele regels van de FIFA, dan met jouw optiek. ;)
Die bal was ECHT in.

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

jo, check dit:

http://www.proballer.nl/

een pes3 tournament waar je 2000 Euro kunt winnen!!

het is zaterdag 24 april in nighttown rotterdam, met daarna een hiphop feest :D

* amahusu heeft zich al ingeschreven.. bring it on!! 8)

[ Voor 4% gewijzigd door amahusu op 31-03-2004 19:28 ]

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietPrecies
Ik heb de replay opgeslagen, ik zal hem vanavond wel ff online gooien als dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Thijs©
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 08:27
Werken de patches voor PES 3 ook voor WE7i? Voor de wendetta patch is er namelijk een fix waarmee hij ook voor WE7i werkt alleen is de readme in het italiaans.... en heeft iemand hier misschien een snelle link voor de wendetta patch?

daag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
The_Thijs© schreef op 01 april 2004 @ 16:47:
Werken de patches voor PES 3 ook voor WE7i? Voor de wendetta patch is er namelijk een fix waarmee hij ook voor WE7i werkt alleen is de readme in het italiaans.... en heeft iemand hier misschien een snelle link voor de wendetta patch?
Post de readme anders eens, mijn italiaans is wel ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Thijs©
ok handig zo'n vertaler :p

Ciao a tutti, sono Matteo da Porto Torres,
Questa è la Superpatch WENDETTA convertita per winning eleven 7 international pc version

Caratteristiche della Superpatch:
- Rose aggiornate 2003-04 (aggiunte: Sampdoria e Stuttgart al posto di PES e WE UNITED)
- Maglie aggiornate
- Visualizzazione scarpini corretta
- Nuove bandiere nella selezione squadre
- Nomi Arbitri corretti con quelli reali
- Nomi degli stadi corretti
- Nuovo scoreboard

Come si installa?
Non dovete fare altro che seguire le classiche procedure che avete fatto per installate le patch per PES3,usate
AFSExplore allegato per importare i vari file all'interno del data_e.afs con l'unica differenza che alla domanda
se volete rigenerare il file,dovete rispondere NO,i file verranno importati lo stesso senza nessun problema.
Terminata la fase di import ricordatevi di cancellare il file KONAMI-WIN32WE7UOPT dalla cartella
save per giocatare con le rose corrette (Perderete i salvataggi),Altrimenti potete utilizzare il mio file opzioni
dove è già tutto sbloccato a parte i trofei.
Ricodatevi di sosituire il file we7.exe per una corretta visualizzazione dei colletti delle maglie e
i colori dei numeri corretti sulle stesse.

daag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Gewoon de Wolf patch gebruiken voor WE7I, die is super..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
The_Thijs© schreef op 01 april 2004 @ 17:12:
ok handig zo'n vertaler :p

Ciao a tutti, sono Matteo da Porto Torres,
Questa è la Superpatch WENDETTA convertita per winning eleven 7 international pc version

Caratteristiche della Superpatch:
- Rose aggiornate 2003-04 (aggiunte: Sampdoria e Stuttgart al posto di PES e WE UNITED)
- Maglie aggiornate
- Visualizzazione scarpini corretta
- Nuove bandiere nella selezione squadre
- Nomi Arbitri corretti con quelli reali
- Nomi degli stadi corretti
- Nuovo scoreboard

Come si installa?
Non dovete fare altro che seguire le classiche procedure che avete fatto per installate le patch per PES3,usate
AFSExplore allegato per importare i vari file all'interno del data_e.afs con l'unica differenza che alla domanda
se volete rigenerare il file,dovete rispondere NO,i file verranno importati lo stesso senza nessun problema.
Terminata la fase di import ricordatevi di cancellare il file KONAMI-WIN32WE7UOPT dalla cartella
save per giocatare con le rose corrette (Perderete i salvataggi),Altrimenti potete utilizzare il mio file opzioni
dove è già tutto sbloccato a parte i trofei.
Ricodatevi di sosituire il file we7.exe per una corretta visualizzazione dei colletti delle maglie e
i colori dei numeri corretti sulle stesse.
Ok (vrije) vertaling van de installatie:

Je hoeft niets anders te doen dan de procedure voor PES3 te volgen om de patch te installeren, gebruik AFSExplorer om alle bestanden te importeren met als uitzondering dat je op de vraag om het bestand te regenereren "Nee" moet kiezen.

Daarna moet je je OPT-file verwijderen zodat je alle correcte rosters hebt, je kunt ook mijn option-file gebruiken waarin alle cups al unlocked zijn.

Zorg wel dat je we7.exe vervangt zodat alle collars en shirtnummers kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem ingewisseld voor een radeon 98oo pro
Zal morgen is kijken of dit beter loopt maar dat zal wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Nou dat loopt zeker beter. Heb hier de details op high staan en op 1280x1024 en loopt perfect..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo dit loopt idd stukken beter :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:13
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/d.hagenaars/stand.png

Ligt het nou aan mij, of scoor ik weinig :{ (ook weinig tegendoelpunten btw, maar dat terzijde)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Laatst online: 12-09 21:02

jOzh

Sweet dude!

Maverick schreef op 03 april 2004 @ 21:44:
[afbeelding]

Ligt het nou aan mij, of scoor ik weinig :{ (ook weinig tegendoelpunten btw, maar dat terzijde)
Dit probleem heb ik ook best wel. In het begin van het seizoen gaat het altijd wel lekker maar het lijkt wel hoe verder het seizoen vordert hoe minder goed het gaat... Lijkt wel alsof de pc ai beter wordt als blijkt dat het 'te makkelijk' gaat ofzo.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Thijs©
Heeft 1 van jullie al een goede Roster en/of teamname update gevonden voor WE7i?
of werken die van PES 3 ook?

daag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Maverick schreef op 03 april 2004 @ 21:44:
[afbeelding]

Op welk niveau speel je?
Bij mij ging het opeens ook bijzonder kut (op 3 sterretjes), maar nu gaat ie weer lekker. Ik heb alle strategieën uitgezet, en speel meestal vol op de aanval met een 3-4-3 formatie, waarbij de buitenste spitsen en middenvelders verder naar de zijkanten staan. Hierdoor staat vaak ofwel de linksbuiten, ofwel de rechtsbuiten helemaal vrij. Niet dat je dan gelijk door kunt stomen naar het doel, want hun verdedigers hebben een super-pursuit-mode :Y), maar vaak komen er dan 2 verdedigers op je ene aanvaller af, terwijl Henry rustig naar zn plekkie voor het doel wandelt, wacht op de bal en hem er dan snoeihard inrost. :P

Trouwens, de vrije trappen lukken ook steeds beter:

Verste tot nog toe:
Henry, 30mtr, 1,8MB, divx
M'n eerste waarbij de keeper alleen maar keek hoe de bal erin vloog. :*)
Henry, 18mtr, 1,5MB, divx

* Gaius gaat nog even verder spelen met fraps. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
ik speel ook op *** op ** win ik alles met 5-0 :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Thijs© schreef op 04 april 2004 @ 01:05:
Heeft 1 van jullie al een goede Roster en/of teamname update gevonden voor WE7i?
of werken die van PES 3 ook?
http://www.weforever.net/ita/pes3pcP.htm

hierboven staan de update en de collarfix :)

verder kan je als je zelf eea wil aanpassen idd gewoon de pes3 files downloaden.

@ Thufir: Die 2e zit er lekker in :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2004 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Maverick schreef op 04 april 2004 @ 13:00:
ik speel ook op *** op ** win ik alles met 5-0 :{
En creeër je gewoon nauwelijks kansen, of verpruts je teveel kansen?
Met welke spitsen speel je?

Hier nog een paar leuke doelpunten trouwens:
Wie zei er dat spelers van de cpu geen pijn voelen?
Ow, shit, daar is de keeper, nou, dan gaan we even een stukje achteruit, omhoog en weer vooruit. :X
Mislukte voorzetten, I love them.
Vieira heeft z'n reet ingesmeerd met honing. :P

Trouwens net Kluivert ingeruild voor Trezeguet, ben benieuwd. Hij kan iig goed koppen, hij is snel en heeft een zeer goede techniek. Goede centrale spits voor een 3-4-3 lijkt mij. :)

@WiLL K.: Dank u. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Thufir_Hawat schreef op 04 april 2004 @ 14:39:
[...]

En creeër je gewoon nauwelijks kansen, of verpruts je teveel kansen?
Met welke spitsen speel je?
Vieri en chevchenko :) (overmars op de flank) Maar ik verpruts er echt VEEEEEEL :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Maverick schreef op 04 april 2004 @ 14:42:
[...]

Vieri en chevchenko :) (overmars op de flank) Maar ik verpruts er echt VEEEEEEL :X
Das gewoon veel oefenen en zorgen dat je het voorin voor elkaar hebt, Vieri vind ik persoonlijk niet zo denderend, beetje log en traag. Shevchenko is al een stuk beter. Maar het hangt er een beetje vanaf wat voor systeem je speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
2-4-4 met rechtbuiten overmars, in het centrum vieri en chevchenko. links sonck (das niet zo slim eigenlijk i know) achter de spitsen van der vaart. reachtmidden pienaar links sneijder. verdedigende middenvelde litmanen en achterin trabelsi en obrien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-04-2023

nexus

VV Kloetinge (768735)

Wat bij mij erg heeft geholpen met scoren (en winnen van wedstrijden) is de camerapositie veranderen. Ik heb hem iets 'wider' gezet.
Daardoor heb je veel meer overzicht, je kan beter plannen waar je de bal heen wilt hebben en dan dus met behulp van veel combinatie en positie spel de verdediging van de tegenstander zoek spelen. Ook kan je eerder verdedigers zien aankomen zodat je snel kunt afspelen of ontwijken.

Laatste seizoen op 5 sterren met vieri zo'n 28 keer gescoord en mijn hele teampje had over het hele seizoen er iets van 80 ingeschoten. :)

"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackazz
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-08-2021
Thufir_Hawat schreef op 04 april 2004 @ 12:48:
[...]

Op welk niveau speel je?
Bij mij ging het opeens ook bijzonder kut (op 3 sterretjes), maar nu gaat ie weer lekker. Ik heb alle strategieën uitgezet, en speel meestal vol op de aanval met een 3-4-3 formatie, waarbij de buitenste spitsen en middenvelders verder naar de zijkanten staan. Hierdoor staat vaak ofwel de linksbuiten, ofwel de rechtsbuiten helemaal vrij. Niet dat je dan gelijk door kunt stomen naar het doel, want hun verdedigers hebben een super-pursuit-mode :Y), maar vaak komen er dan 2 verdedigers op je ene aanvaller af, terwijl Henry rustig naar zn plekkie voor het doel wandelt, wacht op de bal en hem er dan snoeihard inrost. :P

Trouwens, de vrije trappen lukken ook steeds beter:

Verste tot nog toe:
Henry, 30mtr, 1,8MB, divx
M'n eerste waarbij de keeper alleen maar keek hoe de bal erin vloog. :*)
Henry, 18mtr, 1,5MB, divx

* Jackazz gaat nog even verder spelen met fraps. :P
Ik heb een vraagje.. Gebruik jij bij die vrije trappen ook de knoppen 'R1 + R2'?

Want als ik die challenge's doe staat er dat je met R1 + R2 ook wat kunt doen. Maar wat is mij niet duidelijk.. Iemand hier misschien antwoord op?

En hoe kan je de bal over de muur krullen en toch nog een beetje laag houden uiteindelijk? Want bij die challenges kan ik hem wel over de muur krijg of er om heen krullen.. maar er niet overheen zodat die er toch nog wel in gaat.

[ Voor 9% gewijzigd door Jackazz op 05-04-2004 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Jackazz schreef op 05 april 2004 @ 15:37:
[...]

Ik heb een vraagje.. Gebruik jij bij die vrije trappen ook de knoppen 'R1 + R2'?

Want als ik die challenge's doe staat er dat je met R1 + R2 ook wat kunt doen. Maar wat is mij niet duidelijk.. Iemand hier misschien antwoord op?

En hoe kan je de bal over de muur krullen en toch nog een beetje laag houden uiteindelijk? Want bij die challenges kan ik hem wel over de muur krijg of er om heen krullen.. maar er niet overheen zodat die er toch nog wel in gaat.
Ja je kan de bal drukken met R1 en een boog geven met R2.

Trouwens, ik zou Taxi gebruiken i.p.v. FRAPS voor de mensen die willen capturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:59
Ik heb als een gek lopen zoeken naar een link voor de Wolf-Patch voor PES3 maar ik kan nergens een goed werkende link vinden :?

Wil iemand mij wat linkjes geven :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Een wolf pets.
Tis alleen niet de nieuwste versie (geloof ik), dus er kloppen een paar dingetjes niet, maar afgezien daarvan is ie erg fijn. :)

@ZAMoRANo: Heb je ook argumenten voor dat Taxi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Thufir_Hawat schreef op 05 april 2004 @ 21:09:
@ZAMoRANo: Heb je ook argumenten voor dat Taxi?
Ik heb (en ik hoor dat van meer mensen) veel minder slowdown als ik een filmpje capture met Taxi. Ook kan je net iets meer instellen en het is voornamelijk ontwikkeld en getest voor/met PES3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wendetta we7i pc is uit...
WEndetta WE7 International PC version 1.2

- Original kits for all National and Club teams
- Updated rosters to the 03/02/2004
- New teams
- Edited flags
- New boots and balls
- Referee original kits
- Edited stadiums with original adboards,supporters banners and extra details
- New backgrounds
- New musics
- New ingame graphic
- Tons of extra players inside the Master League
- Other surprises...
download links op wendetta's site :)

http://www.weitaliagroup.da.ru/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is de wendetta patch beter den die van Wolf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Gelijk proberen vanavond.. Wolf vond ik al erg goed..
Wendetta voor PES3 viel mij wat tegen, misschien is deze beter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een heerlijk goal, die mislukt voorzet van rivaldo!
Wanneer ik zo'n goal zou maken, denk ik dat ik naar de winkel ga om een enorme taart te halen, zoiets moet je vieren!

Die goal van henry was ook erg mooi, erg mooie vrije trap!
Vertel me wat je techniek is!?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 13:41
Mijn eerste (en tot nu toe enige) vrij trap was van een meter of 28 en schoot m met Beckham heerlijk over het muurtje in de kruising...

Overigens had ik R2 ingedrukt en power ongeveer 60% vol....

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 april 2004 @ 10:52:
Wat een heerlijk goal, die mislukt voorzet van rivaldo!
Wanneer ik zo'n goal zou maken, denk ik dat ik naar de winkel ga om een enorme taart te halen, zoiets moet je vieren!

Die goal van henry was ook erg mooi, erg mooie vrije trap!
Vertel me wat je techniek is!?!?
Oefenen, oefenen en veel geluk. :P
De R1 plus R2 indrukken, de balk iets boven de helft laten uitkomen. Meestal knalt de bal echter in de muur, dat moet ik nog een beetje "fine tunen". De keren dat ie over de muur heengaat, knalt ie dan ook nog eens vaak op de paal of lat. :P
Echter, van een vrije trap verwacht ik niet dat ie er in gaat, dus als de bal er wel ingaat zit ik keihard te juichen in m'n stoel, zeker als het de 1-0 of 2-0 is. :)

Overigens is het niet moeilijk om de bal vanaf ca. 30 meter over de muur heen te krijgen, het is wel moeilijk vanaf net buiten het strafschopgebied. Schiet je iets te hard vliegt ie huizenhoog over, schiet je niet hard genoeg gaat ie in de muur.

Ik heb trouwens wel eens dat als ik een vrije trap mag nemen, dat het spel gelijk ontiegelijk sloom gaat. Erg irritant. :(

[ Voor 20% gewijzigd door Gaius op 06-04-2004 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik had laatst in de halve finale EK tegen Duitsland op **** dat een duitser een voorzet zo de verre kruising in krulde. Wel enorm mooie goal maar ik baalde wel.

Wat ik ook altijd leuk vind is een corner in 1x er in draaien. is me al 2x gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
Ik heb nu dus de wolf patch voor pes3 versie 1.5 geloof ik, deze patch is maar 2,4 MB en er schijnt dus ook een nieuwere te zijn die 70 MB is.
Alleen alle links die heb gevonden verwijzen naar FileFront was dus echt een *site is aangezien hun servers de hele dag plat liggen :(

Dus heeft iemand een werkende link naar die nieuwste Wolf Patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackazz
Verwijderd schreef op 05 april 2004 @ 23:14:
Wendetta we7i pc is uit...

[...]

download links op wendetta's site :)

http://www.weitaliagroup.da.ru/
Heeft iemand deze patch al geprobeerd?

Want ik ben namelijk wel tevreden met degene die ik nu heb geinstalleerd. En ik heb geen zin om alle "moeite" te doen als deze patch toch niet zoveel toevoegd/verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Deze patch is trouwens ook prachtig!

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
WE7 Int. Megapatch by FCH

correct Formation all new Transfers
New Kits for each team
New Refereekits
New Supporters Fantextures (Bayern Munich
& Borussia Dortmund)
Most Starplayers have correct Shoes
High Quality Flag Pack 
Champions League Highlight Theme
Champions League Adboards
Champions League Scoreboard
New Faces: Kahn,Zidane,Beckham,Ronaldo,
Figo,R.Carlos,Henry,Desailly,
Tresequet,Davids,Kaka,Casillas,Morientes,
Ronaldinho,Elber,Raul (.bmp Import) 
New Teams - Stuttgart,Besiktas,Bochum,Partizan
-EPL & Championsleague Display Menue for
Master League
-New Fontsmenue
-Quick Install Patch using ASF Explorer 3.0
Stadiums:
-San Siro (Inter Day & AC Milan Night)
-Nou Camp
-Ajax Arena (Auf Schalke Night Campions League -Final Style)
-Olympiastadium Munich
-Stade Louis II
-Old Trafford
-Dela Alpi
-Olimpico Roma (Lazio Day & AS Roma Night)
-Stamfort Bridge
-Highbury
-Anfield Road
-Sükrü Saracoglu (Fenerbahse)

http://pes3.eoto.de/fch/

Niet genoemd [in detail althans] maar bij Shalke hebben ze dus blauwe netten in het doel hangen en Bayern rood wit gestreepte.
Ook een leuk detail is dat bij het Nederlands elftal de aanvoerdersband rood/wit/blauw is.
In de Arena hangen "echte" ajax vlaggen dus ook die met de figuur Ajax erop.

De instalatie is heel makkelijk en duurt ongeveer 2 minuten. [ 3 handelingen]
Zeker de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackazz
LoneRanger schreef op 06 april 2004 @ 19:46:
Deze patch is trouwens ook prachtig!

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
WE7 Int. Megapatch by FCH

correct Formation all new Transfers
New Kits for each team
New Refereekits
New Supporters Fantextures (Bayern Munich
& Borussia Dortmund)
Most Starplayers have correct Shoes
High Quality Flag Pack 
Champions League Highlight Theme
Champions League Adboards
Champions League Scoreboard
New Faces: Kahn,Zidane,Beckham,Ronaldo,
Figo,R.Carlos,Henry,Desailly,
Tresequet,Davids,Kaka,Casillas,Morientes,
Ronaldinho,Elber,Raul (.bmp Import) 
New Teams - Stuttgart,Besiktas,Bochum,Partizan
-EPL & Championsleague Display Menue for
Master League
-New Fontsmenue
-Quick Install Patch using ASF Explorer 3.0
Stadiums:
-San Siro (Inter Day & AC Milan Night)
-Nou Camp
-Ajax Arena (Auf Schalke Night Campions League -Final Style)
-Olympiastadium Munich
-Stade Louis II
-Old Trafford
-Dela Alpi
-Olimpico Roma (Lazio Day & AS Roma Night)
-Stamfort Bridge
-Highbury
-Anfield Road
-Sükrü Saracoglu (Fenerbahse)

http://pes3.eoto.de/fch/

Niet genoemd [in detail althans] maar bij Shalke hebben ze dus blauwe netten in het doel hangen en Bayern rood wit gestreepte.
Ook een leuk detail is dat bij het Nederlands elftal de aanvoerdersband rood/wit/blauw is.
In de Arena hangen "echte" ajax vlaggen dus ook die met de figuur Ajax erop.

De instalatie is heel makkelijk en duurt ongeveer 2 minuten. [ 3 handelingen]
Zeker de moeite waard.
Ik heb deze patch gisteren ook even geprobeerd. En ik moet zeggen dat ik er zeer tevreden over ben. Kon hem lekker snel downloaden en het installeren was helemaal gemakkelijk.

De shirts vind ik wel mooi gemaakt in het spel alleen het scorebord rechtsbovenin beeld en de namen van de geselecteerde mannetjes onderin beeld vind ik niet zo mooi. En het scherm dat je krijgt voordat je een wedstrijd kunt starten vind ik niet echt duidelijk. Maar voor de rest een goeie patch :)

*Edit*

Ik vind trouwens ook dat de vlaggen in het selectie menu voor de teams niet echt duidelijk is

[ Voor 4% gewijzigd door Jackazz op 07-04-2004 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Ik word een beetje moet van het verschil tussen PES3 en WE7. Ik probeer ook goede patches te zoeken voor PES, en dan komt iedereen met WE7 aan. Ik weet ook wel dat de Europese naam is, enz. Maar waar ik van baal, is dat alles door elkaar gehaald wordt.

Ik ging gisteren even de patch van hierboven proberen. Downloaden ging snel, toen even data file updaten. Er kwamen wel wat fout meldingen, maar daar kon ik doorheen skippen. Dus alles geupdate, en PES weer gestart. Clubs geupdate, maar spelers waren overal door elkaar heen gegooid. Bij Feyenoord speelde Kezman, Pienaar en Bosvelt in 1 elftal.

Bij het spelen begon ik weer visioenen te krijgen van vroeger, toen mijn beeld zo vertraagde. Dit gebeurde dus weer.... Het is om moe van te worden.

Dus, nu maar spel weer eens opnieuw installen. Wolf patch er over heen, een geen gezeik meer voor mij...

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoedjevanpapier schreef op 07 april 2004 @ 10:43:
Ik word een beetje moet van het verschil tussen PES3 en WE7. Ik probeer ook goede patches te zoeken voor PES, en dan komt iedereen met WE7 aan. Ik weet ook wel dat de Europese naam is, enz. Maar waar ik van baal, is dat alles door elkaar gehaald wordt.

Ik ging gisteren even de patch van hierboven proberen. Downloaden ging snel, toen even data file updaten. Er kwamen wel wat fout meldingen, maar daar kon ik doorheen skippen. Dus alles geupdate, en PES weer gestart. Clubs geupdate, maar spelers waren overal door elkaar heen gegooid. Bij Feyenoord speelde Kezman, Pienaar en Bosvelt in 1 elftal.

Bij het spelen begon ik weer visioenen te krijgen van vroeger, toen mijn beeld zo vertraagde. Dit gebeurde dus weer.... Het is om moe van te worden.

Dus, nu maar spel weer eens opnieuw installen. Wolf patch er over heen, een geen gezeik meer voor mij...
Euhm, dat met die spelers die bij de verkeerde club zaten had ik al bij PES, maar bij wedstrijden en trainingen zaten de goede spelers gewoon bij de goede clubs :).
Beeld vertragen wordt bij mij opgelost door de priority hoger te zetten in de Taskmanager, dan heb ik nergens last van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Priority hoger zetten, dat doe ik altijd ja. Zo hoog mogelijk.
Ik draai ook nog zonder patch, dat werkte het beste bij mij.
Het is gewoon een gek spel, maar wat goed..

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
Dus je kan gewoon patches voor WE7 ook voor PES3 gebruiken als ik het goed begrijp?? :?
Pagina: 1 ... 4 ... 9 Laatste