Net een nieuwe master league begonnen, met Barca vond ik er geen zak meer aan, Barca is een prutclub en ik had teveel goede spelers
Dus, ben ik begonnen met Arsenal, heb 2 spelers kunnen halen: Wome en Ortega. Na een aantal wedstrijden overgeschakeld op een 3-4-3 systeem, waarbij ik de posities van enkele spelers iets gewijzigd heb. Het viel me namelijk op dat de standaard systeem nogal compact zijn; alles gaat door het midden, alleen de aanvallers van de computer niet.
Dus heb ik alle spelers die aan de zijkant staan een stuk naar de zijlijn gehaald. Dit heeft als voordeel dat de aanvallers van de computer veel sneller worden opgepikt, de afstand tussen je eigen spelers wordt groter en je vleugelspitsen hebben vaak genoeg ruimte om eerst een bakkie koffie te drinken voordat ze de bal aan moeten nemen.
Dat je spelers verder van elkaar afstaan is voor mij een voordeel aangezien de passes dan niet zo tergend sloom gaan met echt keihard worden.
Mooiste uitslag: Arsenal 6 - Monaco 0
Wel verloren van Brescia, maar ja, dat is zo'n kutclub waar je altijd van kunt verliezen, terwijl er eigenlijk geen fatsoenlijke spelers rondlopen, soort van Master League team om mee te beginnen.
Brescia stond nummer 1 tot de laatste wedstrijd, ik nummer 2, met 1 puntje minder. En dan de rustuitslagen: Arsenal 2 - Benfica 0 (2x Ortega) en Auxerre 3 - Brescia 0.
Uiteindelijk had ik gewonnen, en Brescia verloren, dus ik was kampioen.
En door die 2 doelpunten van Ortega heb ik tevens de topscoorder van de 2e Divisie in huis, wat weer extra centjes oplevert.
Nu alleen nog die promotie zien te regelen.
Zo'n vaag spel: 't ene moment vervloek je het, en het volgende moment is weer zo heerlijk.