[PC/PS2] Pro Evolution Soccer 3

Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste
Acties:
  • 4.097 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 04:44:
dit geintje flikte de computer net tegen mij in we7i..
ik heb um gemaakt met digitale camera dus tis een beetje brakke kwaliteit, maar toch.. :D

http://frutsel.terrainhos.../ripsoldier/video0005.avi
Voor een AI doelpunt is ie best mooi ja. :D
WE7I ziet er goed uit iig. Ik zal ns kijken of ik ook wat goals kan grabben met FRAPS ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
ratsja schreef op 20 februari 2004 @ 11:37:
ik heb het aangesloten op mijn beamer, alleen volgens mij loopt het spel nu sneller, waar kan dit mee te maken hebben ?
Toen ik mn breedbeeld tv op de tv-out van mn laptop hing, liep het spel ook direct zo'n 50% sneller. Tot ik naar 4:3 schakelde, dus wellicht ligt het daar ook aan bij jou? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

aha
maar als ik mijn frequentie uitgang van de pc lager zet gaat ie sneller.
moet ik de beamer op 4:3 zetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
ja, tenminste, dat was het geval met mn breedbeeld tv, maar ik weet niet of je beamer nu op 16:9 staat natuurlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

ja die staat op 16:9, maar dat staat ingesteld in de beamer zelf, maar zal het dadelijk even testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WE7:I

is dat op een PS2 gemod?

of draait ie ook op een PAL ps2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 17:08:
WE7:I

is dat op een PS2 gemod?

of draait ie ook op een PAL ps2?
op een gemodde ps2.. het is een japans spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 04:44:
dit geintje flikte de computer net tegen mij in we7i..
ik heb um gemaakt met digitale camera dus tis een beetje brakke kwaliteit, maar toch.. :D

http://frutsel.terrainhos.../ripsoldier/video0005.avi
:P :9 die bewegingen zien er echt supermooi uit!

kan nie wachten tot ie op de pc komt :D

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

check deze penalty uit in we7i.. :)
video is gemaakt door ene 'foss'

http://nurbs.org/videos/we7ijap-signori-pk.mpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

mmh, heeft iemand ook dat ingame (vooral bij de intro van de wedstrijd) het beeld erg schokt. Nou ja niet echt schokt het loopt wel vloeiend, maar een paar "glitches" zeg maar. Ook tijdens de wedstrijd...

specs: athlon 2000+
512 MB 3200
9600 xt

dus aan het systeempie kan het ook niet liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 13:48
Ligt waarschijnlijk aan de drivers van je videokaart. Welke catalyst gebruik je?

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

nieuwste dna drivers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik ben de laatste tijd maar een beetje aan t editten gegaan.

Een huidige WIP:

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/a.tejedor/az1.jpg

Shirtjes zijn nog niet af maar t is een begin.

[ Voor 3% gewijzigd door Zamorano op 23-02-2004 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Ziet er al goed uit... Ga zo door...

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:22

Smoonshine

Feyenoord!!

Is het misschien geen idee om met een team mensen aan een eredivisie patch te beginnen oid?

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Smoonshine schreef op 24 februari 2004 @ 09:46:
Is het misschien geen idee om met een team mensen aan een eredivisie patch te beginnen oid?
Is misschien wel een leuk idee.
Wel jammer eigenlijk dat je geen teams kunt toevoegen en de ML niet kunt editten (meer teams per league).

Anders had je gewoon de Engelse, Nederlandse, Spaanse en Italiaanse competities kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:03
Smoonshine schreef op 24 februari 2004 @ 09:46:
Lijkt me echt geweldig... Voor de Fifa reeks waren er ook altijd NL patches. Kan zelf helaas absoluut niet editten maar wil mezelf best opofferen als verzamelpunt en als persoon die de definitieve patch in elkaar zet. Zijn er hier veel editters???

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Chocovla schreef op 24 februari 2004 @ 13:14:
[...]

Lijkt me echt geweldig... Voor de Fifa reeks waren er ook altijd NL patches. Kan zelf helaas absoluut niet editten maar wil mezelf best opofferen als verzamelpunt en als persoon die de definitieve patch in elkaar zet. Zijn er hier veel editters???
Ik heb zelf aardig wat ervaring met het maken van Fifa shirtjes, dus voor PES zou het ook niet een al te groot probleem moeten worden. Misschien is het wel leuk om bijvoorbeeld de africa/asia cup te overschrijven voor de Amstelcup?

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Smoonshine schreef op 24 februari 2004 @ 14:15:
[...]

Ik heb zelf aardig wat ervaring met het maken van Fifa shirtjes, dus voor PES zou het ook niet een al te groot probleem moeten worden. Misschien is het wel leuk om bijvoorbeeld de africa/asia cup te overschrijven voor de Amstelcup?
Ik heb er ook voor FIFA een hoop gemaakt en het is voor PES ook niet moeilijk.
Alleen de faces gaan niet helemaal nog.

Ik weet niet of je de entry's van zo'n cup kunt editten, ik denk dat je hiervoor evt. de .exe voor moet editten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Misschien is het mogelijk om de teams uit de 2nd division (zijn toch altijd hetzelfde) te editten naar de mindere Eredivisie teams en de betere GG divisie teams. Dan neem je voor de northern division league de overige eredivisie teams. Dan wordt de WEFA masters dus een echte Champions League, omdat je dan wel weer tegen buitenlandse teams speelt. Ik heb hier alleen geen ervaring mee. Ik zal vandaag of morgen eens beginnen met het oefenen van PES shirtjes.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Smoonshine schreef op 24 februari 2004 @ 15:24:
Misschien is het mogelijk om de teams uit de 2nd division (zijn toch altijd hetzelfde) te editten naar de mindere Eredivisie teams en de betere GG divisie teams. Dan neem je voor de northern division league de overige eredivisie teams. Dan wordt de WEFA masters dus een echte Champions League, omdat je dan wel weer tegen buitenlandse teams speelt. Ik heb hier alleen geen ervaring mee. Ik zal vandaag of morgen eens beginnen met het oefenen van PES shirtjes.
Ja dat had ik ook al bedacht, maar ja het is wel jammer dat je bijv. in de League waar de Nederlandse clubs zitten ook Bayern Munchen zit.
Dan ben je die kwijt in principe, of je moet dan weer een club uit een andere league veranderen in Bayern.
Want je kan dus niet gaan schuiven met wie er in welke League zit.

Ik zal na AZ nog wel een andere club doen, er zitten een hoop clubs in die ik best wil vervangen. Die kleine Engelse en Italiaanse clubs mogen er wel uit. Ook een aantal duitse clubs. En Anderlecht, Sporting Lissabon en Fenerbahce bijv.

Als je nog wat wilt weten over shirtjes editten in PES moet je t maar zeggen.
Maar het is niet moeilijker dan met FIFA ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
Tsja het mooiste zou toch een All Dutch system zijn. FF uit mijn hoofd heeft de 2nd division 8 clubs , en een (bijv. de Northern ) 1e divisie 20 clubs. We hebben in Nederland 37 profclubs dus je zou een Northern League kunnen maken met de 18 Eredivisieclubs en de top 2 van de GG divisie. Vervolgens knoop je nog 7 andere GG clubs in de 2e divisie. De overige 10 clubs kun je dan altijd nog ergens anders neer zetten (landenteams ?). Dan zou het halen van WEFA cups in de 1e divisie ook een extra dimensie zijn omdat het dan ook net lijkt of je Europees voetbal haalt

Voor het vervangen kun je idd denken aan een hele lading kleinere Engelse, Italiaanse clubs. Je zou dan iig 28 clubs moeten editten, logos opduikelen. Het allermooiste zou natuurlijk zijn als de stadions kunnen worden meegenomen (De Kuip, Philipsstadion, De Langeleegte :o ) Maar dat is weer een hele discipline an sich. Maareh als er voldoende animo voor is wil ik best nog een balonnetje oplaten op evo-web en soccergaming of daar nog mensen zijn die mee willen doen., en dan kunnen we misschien spijkers met koppen slaan voor de eerste NL patch 8) Ik bedoel de Duitsers hebben er ook al 1 >:)

Goooooeeeed het loopt storm zie ik al....

[ Voor 4% gewijzigd door Chocovla op 24-02-2004 22:16 . Reden: Rekenfoutje ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 20:07
Heeft iemand een mirror van die wendetta patch?(Heb uiteraard de links hierboven geprobeerd) Enne ik ga ervan uit dat de save games niet meer werken na de patch.

PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Chocovla schreef op 24 februari 2004 @ 16:31:
Tsja het mooiste zou toch een All Dutch system zijn. FF uit mijn hoofd heeft de 2nd division 8 clubs , en een (bijv. de Northern ) 1e divisie 20 clubs. We hebben in Nederland 37 profclubs dus je zou een Northern League kunnen maken met de 18 Eredivisieclubs en de top 2 van de GG divisie. Vervolgens knoop je nog 7 andere GG clubs in de 2e divisie. De overige 10 clubs kun je dan altijd nog ergens anders neer zetten (landenteams ?). Dan zou het halen van WEFA cups in de 1e divisie ook een extra dimensie zijn omdat het dan ook net lijkt of je Europees voetbal haalt

Voor het vervangen kun je idd denken aan een hele lading kleinere Engelse, Italiaanse clubs. Je zou dan iig 28 clubs moeten editten, logos opduikelen. Het allermooiste zou natuurlijk zijn als de stadions kunnen worden meegenomen (De Kuip, Philipsstadion, De Langeleegte :o ) Maar dat is weer een hele discipline an sich. Maareh als er voldoende animo voor is wil ik best nog een balonnetje oplaten op evo-web en soccergaming of daar nog mensen zijn die mee willen doen., en dan kunnen we misschien spijkers met koppen slaan voor de eerste NL patch 8) Ik bedoel de Duitsers hebben er ook al 1 >:)

Goooooeeeed het loopt storm zie ik al....
Ik denk dat er met een man of 4-5 al makkelijk zo'n patch te maken valt.
Ajax, PSV, Feyenoord en AZ hebben we nu al dan.
Ik stel dan wel voor om een hele optionfile te maken waarin de stats ongeveer overeenkomen met CM4, ik heb gemerkt dat het spel veel beter gebalanceerd is als je dat doet.

Stadions maar ff vergeten lijkt me dan.
Ik zal nog ff kijken of de leagues in de ML te editten zijn qua teams, anders wordt het wel een beetje vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Net een nieuwe master league begonnen, met Barca vond ik er geen zak meer aan, Barca is een prutclub en ik had teveel goede spelers :P

Dus, ben ik begonnen met Arsenal, heb 2 spelers kunnen halen: Wome en Ortega. Na een aantal wedstrijden overgeschakeld op een 3-4-3 systeem, waarbij ik de posities van enkele spelers iets gewijzigd heb. Het viel me namelijk op dat de standaard systeem nogal compact zijn; alles gaat door het midden, alleen de aanvallers van de computer niet.
Dus heb ik alle spelers die aan de zijkant staan een stuk naar de zijlijn gehaald. Dit heeft als voordeel dat de aanvallers van de computer veel sneller worden opgepikt, de afstand tussen je eigen spelers wordt groter en je vleugelspitsen hebben vaak genoeg ruimte om eerst een bakkie koffie te drinken voordat ze de bal aan moeten nemen.
Dat je spelers verder van elkaar afstaan is voor mij een voordeel aangezien de passes dan niet zo tergend sloom gaan met echt keihard worden.
Mooiste uitslag: Arsenal 6 - Monaco 0 :P

Wel verloren van Brescia, maar ja, dat is zo'n kutclub waar je altijd van kunt verliezen, terwijl er eigenlijk geen fatsoenlijke spelers rondlopen, soort van Master League team om mee te beginnen. :P

Brescia stond nummer 1 tot de laatste wedstrijd, ik nummer 2, met 1 puntje minder. En dan de rustuitslagen: Arsenal 2 - Benfica 0 (2x Ortega) en Auxerre 3 - Brescia 0.
Uiteindelijk had ik gewonnen, en Brescia verloren, dus ik was kampioen. 8)

En door die 2 doelpunten van Ortega heb ik tevens de topscoorder van de 2e Divisie in huis, wat weer extra centjes oplevert.
Nu alleen nog die promotie zien te regelen. :)

Zo'n vaag spel: 't ene moment vervloek je het, en het volgende moment is weer zo heerlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thufir_Hawat schreef op 25 februari 2004 @ 13:31:
Zo'n vaag spel: 't ene moment vervloek je het, en het volgende moment is weer zo heerlijk. :)
Sooo true...
Als ik een paar potjes klote speel heb ik er ook gelijk geen zin meer in. Als ik een paar wedstrijden later dan een paar fantastische goals maakt is het ineens het beste spel ooit ofzo. :)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2004 19:12 ]

• Operations
  • Laatst online: 12-09 20:07
TheGeneral schreef op 24 februari 2004 @ 23:50:
Heeft iemand een mirror van die wendetta patch?(Heb uiteraard de links hierboven geprobeerd) Enne ik ga ervan uit dat de save games niet meer werken na de patch.
Ik quote mezelf maar ff ;) er moet toch wel iemand zijn die deze patch heeft staan ergens.

PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Verwijderd

beste tweakgamers,

Weet iemand toevallig of er een pes3 xbox live versie komt?

• Chocovla
Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 09:47:
beste tweakgamers,

Weet iemand toevallig of er een pes3 xbox live versie komt?
Ga daar voorlopig maar niet van uit. Er is even sprake geweest van een PES3 Xbox versie maar die is geschrapt. Het ontwikkelteam van PES/WE7 (KCET) heeft wel laten doorschemeren dat men in de toekomst online spelen wil gaan ondersteunen (de dag dat dat gebeurt kan ik mijn baan en sociale leven vaarwel zeggen ;) ) Maar op zijn vroegst eind dit jaar met PES4 en dan alleen nog maar voor de PC versie.

Om nog even terug te komen op de NL patch, toch maar een semi-officiele oproep. Ik zelf ga wel op zoek naar de correcte opstellingen, CM4 stats enz. en ben verder wel bereid alles samen te voegen in één mooi pakketje (mooiste zou natuurlijk een ppf file zijn.) Daarnaast zoek ik natuurlijk nog wel editters, en hoor ik graag van medetweakers hun voorkeur wat de in te bouwen teams betreft.

Verder misschien nog iemand met webspace, en website bouw ervaring die de progress en screenshots mooi kan hosten ? Oftewel let's get this puppy on the road.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Jaja, vandaag kwam de UPS mijn Winning Eleven 7 International (JAP) brengen :)
Nou nog ff wachten tot vanavond, dan is m'n PS2 ook JAP compatible ;)

Ben zeer benieuwd!

• Radical1980
  • Laatst online: 27-01 18:04
Weet iemand nog een goede patch? Ik kan namelijk via de links niet de Wendetta patch downloaden.

Verwijderd

kazuka schreef op 26 februari 2004 @ 12:49:
Jaja, vandaag kwam de UPS mijn Winning Eleven 7 International (JAP) brengen :)
Nou nog ff wachten tot vanavond, dan is m'n PS2 ook JAP compatible ;)

Ben zeer benieuwd!
hebbie een cd brander????

zo jah, dan moet je ff op evo-web kijken.. er is namelijk al een patch voor uit.
Dan hebbie echte shirts, reclame borden, stadions en echte namen. :)

er staat wel uitleg hoe je je dvd tot cd moet rippen.

http://www.evo-web.co.uk/forums/

wedoit en wendetta zijn bezig grote patches aan het maken voor we7i.
verder is er een team bezig bestaande uit vele liefhebbers en een paar van de beste kitmakers enz om een patch genaamd 'Honome CLASSICOS' nieuw leven in te blazen, het was 1 van de populairste patches voor we6fe.. de patch zal bestaan uit de beste teams uit de geschiedenis van het voetbal, het oude ajax die de champions league won bv, en bekende national teams enz enz enz..
die patch word ZEER interresant.
Radical1980 schreef op 26 februari 2004 @ 16:49:
Weet iemand nog een goede patch? Ik kan namelijk via de links niet de Wendetta patch downloaden.
op de volgende sites zijn patches te vinden voor pes3pc,

http://www.proevolutionline.com/

www.thewolfpespc.com

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2004 18:11 ]

• Radical1980
  • Laatst online: 27-01 18:04
Die proevolutionline.com heb ik net bekeken. Naar mening klopt binnen die patch nog niet alles. Ga zo ff die van thewolfpespc.com proberen. In ieder geval bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Zo, heb sinds gisteravond en vanochtend m'n eerste potjes WE7i achter de rug. En het speelt echt goddelijk :9 Koppen gaat nu stukken realistischer en vooral harder >:) Ook de hoge pass is vele stukken beter als in PES3, echt mooie strakke passjes kun je nu geven. Het is echt helemaal ge-finetuned :)

Jammer van die japanse spelersnamen maar ik zal es kijken naar die patch waar je het over hebt, dicaprio.

Een ding is wel klote, het spel speelt alleen op 60hz blijkbaar. En mij JVC breedbeeld TV kan daar op de een of andere maniet niet tegen; om de zoveel minuten zit er een hele irritante vertraging en waas in het spel, het ziet er dan heel blurry uit voor een paar seconde. Ik heb dit met alle 60hz spellen, als ik pes3 op 50hz speel geen problemen. Hier baal ik best van, dat zo'n dure tv nog niet eens goed met 60hz overweg kan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kazuka schreef op 27 februari 2004 @ 13:23:

Een ding is wel klote, het spel speelt alleen op 60hz blijkbaar. En mij JVC breedbeeld TV kan daar op de een of andere maniet niet tegen; om de zoveel minuten zit er een hele irritante vertraging en waas in het spel, het ziet er dan heel blurry uit voor een paar seconde. Ik heb dit met alle 60hz spellen, als ik pes3 op 50hz speel geen problemen. Hier baal ik best van, dat zo'n dure tv nog niet eens goed met 60hz overweg kan :(
heb je zo'n rgb scartkabel, of dat standaart ding (scartkabel) die je bij je ps2 krijgt??

ik had namelijk wat vaag beeld toen ik voor het eerst een 60hz import spel op me ps2 speelde, kleuren klopten ook niet echt, ik heb nu een rgb kabel erbij gekregen, ziet en nu prima uit.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2004 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 16:18:
[...]

heb je zo'n rgb scartkabel, of dat standaart ding (scartkabel) die je bij je ps2 krijgt??

ik had namelijk wat vaag beeld toen ik voor het eerst een 60hz import spel op me ps2 speelde, kleuren klopten ook niet echt, ik heb nu een rgb kabel erbij gekregen, ziet en nu prima uit.
Mja, ik twijfel of het aan de RGB kabel licht. Ik heb een Blaze kabel gekocht ter vervanging van de standaard PS2 kabel. De kleuren zijn dan een stuk beter maar het is echt een vertraging/stottering in het spel gecombineerd met een blur. Ik snap er weinig van, snap niet dat m'n TV daar moeite mee kan hebben. De X-Box heeft geen last van deze problemen maar ik weet ook niet of ald die spellen op 50hz of 60hz lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kazuka schreef op 27 februari 2004 @ 17:40:
[...]

Mja, ik twijfel of het aan de RGB kabel licht. Ik heb een Blaze kabel gekocht ter vervanging van de standaard PS2 kabel. De kleuren zijn dan een stuk beter maar het is echt een vertraging/stottering in het spel gecombineerd met een blur. Ik snap er weinig van, snap niet dat m'n TV daar moeite mee kan hebben. De X-Box heeft geen last van deze problemen maar ik weet ook niet of ald die spellen op 50hz of 60hz lopen.
ow, vaag jah.. :?

btw, deze patch moet je in de gaten houden, duurt nog wel ff voordat ie uitkomt, maar echt de beste kitmakers enz enz zitten in het team, die patch word gewoon geweldig. 'Wendetta / WeWorld & CO CLASSICOS 2004' we7i

http://www.evo-web.co.uk/forums/viewtopic.php?t=19249

''The Patch will include:

- The "best from the best" National Teams from 1930 untill 2000 maximum from around the world. (62 all time nationals total)

- The "best from the best" Clubs from 1955 untill 1999, including all major legends in Champions League (Champions Cup), UEFA Cup, Cup Winners Cup, Libertadores and Intercontinental. (63 all time clubs total)

- Fully retro kits.

- Many graphic details that will bring your experience to a true classic experience.

- Classic sounds and chants

and many other surprises you will see as time goes by.
''

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2004 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vervangt deze best of the best patch dan de normale teams?
zometeen staat m'n hele pc vol met allerhande versies van PES... :?
niet dat dat nou zo erg is!!!! :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 10:47:
vervangt deze best of the best patch dan de normale teams?
zometeen staat m'n hele pc vol met allerhande versies van PES... :?
niet dat dat nou zo erg is!!!! :7
yep, hij vervangt de normale teams, maar de patch word alleen gemaakt voor WE7i (ps2), dus niet voor pes3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Eindelijk heb ik em!! Niet dat ik em niet eerder kon kopen, maar ik had geen pc die em trok. Ik speelde vroeger altijd al ISS op de Nintendo en PS en eindelijk is ie op de pc!! Ik snap niet dat ik FIFA ooit leuk heb gevonden. Mn leukste wedstrijden in FIFA zijn niet eens zo goed als de minst leuke wedstrijden met PES3!! Dit spel ga ik echt grijs spelen (als dat kan ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:22
Iemand die mij kan helpen ;(

Ik heb voorin Ronaldo vNistelrooy Chevchenko en Overmars. Dit jaar ben ik kampioen geworden met slechts 25 doeltpunten (slechts de nummer laatst had er minder) (en maar 7 tegen btw, das wel positief :+ )
Ik scoor NOOIT uit 1 op 1 situaties met de keeper.
Ik scoor veeeeel te weinig

Wat doe ik verkeerd?

(op 3 * btw)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Maverick schreef op 29 februari 2004 @ 16:23:
Iemand die mij kan helpen ;(

Ik heb voorin Ronaldo vNistelrooy Chevchenko en Overmars. Dit jaar ben ik kampioen geworden met slechts 25 doeltpunten (slechts de nummer laatst had er minder) (en maar 7 tegen btw, das wel positief :+ )
Ik scoor NOOIT uit 1 op 1 situaties met de keeper.
Ik scoor veeeeel te weinig

Wat doe ik verkeerd?

(op 3 * btw)
[kezman]
Je scoort te weinig
[/kezman]

Ten eerste: Dump v Nistelrooy, daar kom je (nou ja, ik iig :P) geen man mee voorbij.
Ten 2e: Indien mogelijk met 1 op 1 situatie tegen de keeper, niet proberen de bal ervoor bij te spelen maar gewoon over de keeper heen lobben. Trappen ze altijd in :P Als dat niet mogelijk blijkt: heel zachtjes schieten, dan blijft de bal op de grond en schuif je 'm zo het doel in. :)

Maar waarom scoor je zo weinig? Mis je veel kansen of krijg je maar heel weinig kansen? Ik bedoel, gister een potje gespeeld, 2-1 gewonnen, terwijl ik 17 schoten op doel had. |:(

Bestaan er trouwens mods die de scheidsrechter uitzetten? God, was is die klootviool vreselijk irritant: Mijn spelers worden van achter in 2-en gezaagd en ik krijg een vrije trap, ik doe datzelfde 3 keer, en ik mag verder spelen met 8 man.
Ik bedoel, ik weet dat het niet de bedoeling is dat je iemand vanachter neerhakt, maar ietsjes minder partijdig zou wel een stuk lekkerder spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Het regent echt kansen bij mij. ik mis gewoon alles :X

Lobje, das 2x schieten toch? Toch maar eens proberen dan. Nu pakt de keeper hem gewoon altijd :{

[ Voor 17% gewijzigd door Maverick op 29-02-2004 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maverick schreef op 29 februari 2004 @ 16:53:
Het regent echt kansen bij mij. ik mis gewoon alles :X

Lobje, das 2x schieten toch? Toch maar eens proberen dan. Nu pakt de keeper hem gewoon altijd :{
lobje is L1 + vierkantje(schieten).. moet je ff bij je opties kijken hoe dat met je pes3pc instellingen zit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is nu eigenlijk het beste voetbalspel voor PC?
PES3 of FIFA04?
Ik hoorde namelijk dat de PC versie van PES3 een brakke port geworden is...

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2004 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 17:10:
PES3 of FIFA04?
Ik hoorde namelijk dat de PC versie van PES3 een brakke port geworden is...
het feit dat er hier niemand meer over fifa2004 praat zegt wel genoeg denk ik..

PES3 is gewoon verreweg het beste voetbalspel op de pc.. het is wel een port, maar de gameplay is super vergeleken met fifa.

Kijk in dit topic voor vele screenshots...
http://www.soccergaming.t...6&perpage=15&pagenumber=1

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2004 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 17:10:
PES3 of FIFA04?
Vraagt ie in het PES-topic. :D
[kezman]
PES3 natuurlijk.
[/kezman]

Hoewel WE7 me nog beter lijkt, hopen dat ie snel voor de PC komt. :)

Overigens kun je ook lobben met vierkantje en dan zolang de powerbalk in zicht is kun je op R1 drukken, werkt imho beter. Als je nl direct wil lobben, dan moet je dus als de knoppen indrukken voordat je speler de bal krijgt en doordat je dan op L1 drukt selecteert ie gauw een ander. |:(

Overigens zei ik net dat de scheidsrechter iets minder partijdig mag zijn, ik kreeg net een penaltie :D
Dus nogmaals: De scheidsrechter is een partijdige hi-ha-hondenlul. Kijken of ie weer het tegendeel wil bewijzen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Ok, ff geprobeerd, een lobje is dus niet fatsoenlijk te maken op de pc :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Maverick schreef op 29 februari 2004 @ 18:00:
Ok, ff geprobeerd, een lobje is dus niet fatsoenlijk te maken op de pc :{
correctie: Een lobje is niet fatsoenlijk uit te voeren op de pc door jou.

Ik heb regelmatig met een lobje gescoord maar het is niet de manier om 1-tegen-1 met de keeper te scoren.

Je kan beter gecontroleerd binnen tikken langs de keeper op het juiste moment, of hem omzeilen met een mooie schijnbeweging op t moment dat ie gaat liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
ZAMoRANo schreef op 29 februari 2004 @ 18:09:
[...]

correctie: Een lobje is niet fatsoenlijk uit te voeren op de pc door jou.

Ik heb regelmatig met een lobje gescoord maar het is niet de manier om 1-tegen-1 met de keeper te scoren.

Je kan beter gecontroleerd binnen tikken langs de keeper op het juiste moment, of hem omzeilen met een mooie schijnbeweging op t moment dat ie gaat liggen.
Combinatie is nog mooier: Eerst een schijnbeweging en de bal daarna over de liggende keeper heen lobben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 17:06:
[...]

lobje is L1 + vierkantje(schieten).. moet je ff bij je opties kijken hoe dat met je pes3pc instellingen zit. :)
Of je doet een schijnbeweging, wordt uitgelegd in de tutorial (op de ps2 iig wel) en is zeer makkelijk als je alleen op de keeper afgaat, als je het doorhebt scoor je denk ik in 75% van de kansen, alleen ga je niet echt vaak alleen op de keeper af.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
MeNTaL_TO schreef op 29 februari 2004 @ 18:31:
[...]

Of je doet een schijnbeweging, wordt uitgelegd in de tutorial (op de ps2 iig wel) en is zeer makkelijk als je alleen op de keeper afgaat, als je het doorhebt scoor je denk ik in 75% van de kansen, alleen ga je niet echt vaak alleen op de keeper af.
Tutorial? Tis een 100% port, dus lijkt me stug dat ie er op de pc niet bijzit, eens ff zoeken :+

Edit: hm, kan de schijnbeweging nergens vinden :/

[ Voor 6% gewijzigd door Maverick op 29-02-2004 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Maverick schreef op 29 februari 2004 @ 18:41:
[...]

Tutorial? Tis een 100% port, dus lijkt me stug dat ie er op de pc niet bijzit, eens ff zoeken :+

Edit: hm, kan de schijnbeweging nergens vinden :/
Daarom :P Op WE7 was de tutorial ook anders dan voor PES3.
Schieten en dan vlak voordat hij gaat schieten de passknop doen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rblommers
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 11:29
heeft iemand het hier al eens voor elkaar gekregen omzijn keeper met rood van het veld te zien gaan? :P Ik stond 2-0 of 3-0 achter met ajax tegen newcastle en die gasten bleven maar door mn verdediging heen lopen alsof het niets was. En wat doe je dan? Nou dan ga je met de uitloop knop lopen klooien, eerste keer wou hij (Lobont) met een sliding de bal pakken maar schopte de recht op hem af komende man naar het gras net buiten de 16 meter en de tweede keer maakte hij wederom een foute sliding en mocht hij vertrekken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de demo van dit spel op mijn neefjes nieuwe computer geïnstalleerd.
In het menu is het moeilijk om items te selecteren.
Het toetsenbord reageert precies niet of veel te laat...
Is dit een bekend probleem?
Hoe te verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 08:48:
Ik heb de demo van dit spel op mijn neefjes nieuwe computer geïnstalleerd.
In het menu is het moeilijk om items te selecteren.
Het toetsenbord reageert precies niet of veel te laat...
Is dit een bekend probleem?
Hoe te verhelpen?
Waarschijnlijk door (1 van) beide officiele patches te installeren.
Is idd een bekend probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 21:02

jOzh

Sweet dude!

Verwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 17:06:
[...]

Hmm, lobje op die manier lukt mij ook totaal niet. Dan gaat ie altijd vreselijk over. 2x snel achter elkaar op de schietknop drukken werkt IMO veel beter. Volgens mij kun je ook nog een soort van lobje maken door op schieten en naar achteren te drukken. Dus als je naar het rechter doel loopt, druk je op schieten en pijltje naar links.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
rblommers schreef op 29 februari 2004 @ 22:53:
heeft iemand het hier al eens voor elkaar gekregen omzijn keeper met rood van het veld te zien gaan? :P Ik stond 2-0 of 3-0 achter met ajax tegen newcastle en die gasten bleven maar door mn verdediging heen lopen alsof het niets was. En wat doe je dan? Nou dan ga je met de uitloop knop lopen klooien, eerste keer wou hij (Lobont) met een sliding de bal pakken maar schopte de recht op hem af komende man naar het gras net buiten de 16 meter en de tweede keer maakte hij wederom een foute sliding en mocht hij vertrekken :P
Wel een zooi gele kaarten, maar nooit in 1 wedstrijd. De CPU heeft weleens direct rood gehad. >:)
Ik heb het weleens voor elkaar gekregen om een wedstrijd voortijdig te laten eindigen. Ik had niet zo'n zin in die wedstrijd (oefenwedstrijdje en ik stond al 2-0 achter), dus toen ben ik maar stevig gaan tackelen. Die laatste rode kaart kreeg ik toch nog 20 minuten voor tijd. })

@snake: Als je windows xp gebruikt, moet je het spel starten in windows95-compatabiliteits modus.

@jOhz: Lobje kan ook door op de schietknop te drukken en als de powerbalk in zicht is op R1 drukken. Als je iets buiten het strafschopgebied bent moet je dan gewoon de powerbalk helemaal vol laten lopen en dan snel op R1 drukken en dan zeilt ie zo vlak onder de lat het doel in. :)

[ Voor 17% gewijzigd door Gaius op 01-03-2004 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZAMoRANo schreef op 01 maart 2004 @ 08:56:
[...]

Waarschijnlijk door (1 van) beide officiele patches te installeren.
Is idd een bekend probleem.
Werken die patches ook voor de demo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 09:33:
[...]
Werken die patches ook voor de demo?
Hmm, tja dat weet ik eigenlijk niet. Je kan t altijd proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rblommers
Thufir_Hawat schreef op 01 maart 2004 @ 09:08:
[...]
Ik heb het weleens voor elkaar gekregen om een wedstrijd voortijdig te laten eindigen. Ik had niet zo'n zin in die wedstrijd (oefenwedstrijdje en ik stond al 2-0 achter), dus toen ben ik maar stevig gaan tackelen. Die laatste rode kaart kreeg ik toch nog 20 minuten voor tijd. })
hmm dat moet ik ook nog eens proberen :P

Ben ik trouwens de enige die vind dat de computer veel te weinig slidings maakt? (en de daarbij behorende overtredingen ;))

o ja, ik kan nergens een menu vinden waar ik ál mijn spelers heb en ook de info van leeftijd etc kan vinden. Iemand?

[ Voor 11% gewijzigd door rblommers op 01-03-2004 09:39 . Reden: kleine toevoeging ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jOzh schreef op 01 maart 2004 @ 08:57:
[...]

Hmm, lobje op die manier lukt mij ook totaal niet. Dan gaat ie altijd vreselijk over. 2x snel achter elkaar op de schietknop drukken werkt IMO veel beter. Volgens mij kun je ook nog een soort van lobje maken door op schieten en naar achteren te drukken. Dus als je naar het rechter doel loopt, druk je op schieten en pijltje naar links.
hmjah, dan doe je toch iets verkeerd als ze ver over gaan, lobje moet je een beetje op gevoel doen, je houd L1 ingedrukt en vervolgens lob je hem met de schietknop, MAARRRR hoe langer je de schietknop ingedrukt houd hoe hoger en verder je lob gaat. kwestie van gevoel in ut lobje leggen, anders oefen je het ff in training mode.. ik ben er behoorlijk goed in.
verder kan je ook gewoon de keeper uitdollen, dit doe je door te schieten en vervolgens gelijk op pasen drukken om je schot te annuleren, dan maakt ie een schijnbeweging, hij doet net of die schiet maar hij kapt em naar de zijkant, de keeper zit dan op de grond en je kan de bal in een leeg doel schieten.

Nog leuker is het om de keeper uit te dollen met de 360g spin move, de zidane move, dit doe je door met het rechter analoog stickje 360 graden te draaien.. :)

Maar je kan de bal natuurlijk ook gewoon lang de keeper schieten, ff heel kort schieten indrukken en ze schieten de bal dan over de grond het doel in, als alles goed gaat natuurlijk :p

succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Wat ik al eens in de training gedaan heb, maar nog steeds in de wedstrijd een keertje wil doen is de keeper met een dragback voor de gein houden. Dan komt de keeper namelijk ook gewoon naar je toe rennen en dan kun je de bal ook simpel erlangs tikken. :+

Sidestep werkt ook goed trouwens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 12:56:
[...]

Maar je kan de bal natuurlijk ook gewoon lang de keeper schieten, ff heel kort schieten indrukken en ze schieten de bal dan over de grond het doel in, als alles goed gaat natuurlijk :p

succes.
Da's ook mijn manier 9 v/d 10 keer en werkt prima.
Ik moet wel zeggen dat de bal nog wel eens tergend langzaam langs de verkeerde kant van de paal wil gaan. :D
De schijnbeweging heb ik ook aardig onder controle, heerlijk als het doel leeg is en je tikt hem dan nog op de paal. :P

Ik ben inmiddels overnieuw begonnen op 4 sterren.
Is prima te doen, het grote verschil met 3 sterren is dat de cpu er af en toe leuke 1-2' tjes uitgooid en andere leuke acties.
Helquiera en Virota horen inmiddels alweer tot mijn selectie, kan prima overweg met die twee.
Nunu-Gomez zorgt voor de doelpuntjes en Petipa heb ik opgeleid als de nieuwe Zidane. (8>

I :> this game!

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat weer lekker in de ML @ 4 sterretjes... dit seizoen alleen de CL finale verloren van milan (in blessuretijd 1-1 maken en dan nog op penalties verliezen |:( ), mede door schorsingen en eikels die mn vleugelspelers eruit schoppen :P . In het off season Henry gratis gehaald, Zenden (geruild tegen een of andere gare winger die standaard in je team zat), Kewell en Rivaldo ook toegevoegd aan m'n selectie. Helguera en Crespo zouden al komen dus m'n selectie is inmiddels weer compleet.

R2 is echt een uitkomst in de kleine ruimte, niks is beter dan een verdediger te foolen en vervolgens met een keihard laag schot de bal binnenkant paal binnenschieten. Ook goed om een keeper uit te spelen trouwens.
Op naar de 5 sterren denk ik maar

Zoals ik het hier al vaker hoor.. i love this game! _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2004 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 20:24

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Euh, waar kan ik die wolf updates downloaden nou?
Die gast heeft z'n site gesloten! :(

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik een jeugdspeler krijgen snap er niks van heb de gebruiksaanwijzing tig tal keer doorgelezen maar m'n Engels is niet bepaald top en kom er dan ook niet uit wie kan me helpen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rblommers
In de gebruiks aanwijzing kon ik het ook niet vinden, maar met behulp van wat creatief goochelen in dit topic kon ik het vinden :P
In het negotiations menu ga je naar apply->by club->2 menu'tjes opschuiven (r1)-> team "growth" et voila, daar zijn je jeugdspelers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje, ik heb die wolf patch erover gezet, als ik een exhibition wedstrijd ga spelen dan zijn de namen van de spelers nu goed maar als ik de master league wil gaan spelen dan heb ik weer verzonnen namen. Heb ik nu iets verkeerd gedaan of is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 18:25:
Een vraagje, ik heb die wolf patch erover gezet, als ik een exhibition wedstrijd ga spelen dan zijn de namen van de spelers nu goed maar als ik de master league wil gaan spelen dan heb ik weer verzonnen namen. Heb ik nu iets verkeerd gedaan of is dit normaal?
Dat is normaal, welke club je ook kiest.
Zamenhoff. Ximelez, Cilleni etc zijn altijd weer van de partij.
Maar lees de info eens onder manager als je ee master-leauge gestart bent.
Daar vind je alle info die je nodig bent.
[naja behalve dan waar je de jeugdspelers vind :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Hmm interessant trouwens:

WE7:i voor PC op Amazon (releasedate 16-3-2004?!).

[ Voor 4% gewijzigd door Zamorano op 06-03-2004 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rblommers
als ik het goed heb begrepen van een vriend is dit de japanse we maar dan met engelse taal zonder verdere veranderingen, maar of dat iets uitmaakt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je pro evo eigenlijk over internet/lan spelen? (PC)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2004 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 19:15:
kan je pro evo eigenlijk over internet/lan spelen? (PC)
nope
Misschien dat dat in PES4 wordt ingebouwd? Schijnt van wel iig. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent17
  • Laatst online: 10-09 09:24
ik heb bij de negotiating weken voordat ik promoveerde per ongeluk een te dure speler gekocht waardoor ik 7000 punten in de min kom de staan bij het echt overgaan van seizoen, daardoor komt er nu game over in mijn beeld te staan. Is hier nog wat aan te doen?? Het zou echt heel zaad zijn want ik ben er een flinke tijd mee bezig geweest, ff een trainer gebruiken om de punten even op 0 te zetten vind ik ook wel voor een keer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
  • Laatst online: 05-02 18:50
TheJackal schreef op 10 maart 2004 @ 17:33:
ik heb bij de negotiating weken voordat ik promoveerde per ongeluk een te dure speler gekocht waardoor ik 7000 punten in de min kom de staan bij het echt overgaan van seizoen, daardoor komt er nu game over in mijn beeld te staan. Is hier nog wat aan te doen?? Het zou echt heel zaad zijn want ik ben er een flinke tijd mee bezig geweest, ff een trainer gebruiken om de punten even op 0 te zetten vind ik ook wel voor een keer goed.
Ja, had ik ook, na 3 seizoenen ofzo. Ik had net mijn elftal op orde, kon ik weer opnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:05
Weinig PES gespeeld sinds hij uit is, maar level *** nu maar eens afgemaakt, niet echt een uitdaging meer, op de finale van WEFA CL na dan (2-2, gewonnen op strafschoppen). Wel jammer, want ik heb best een leuk teampje staan:

----------------------------Kahn (Buffon, Stelea)---------------------

Cannavaro (Dario Simic)---Stam (Samuel)----Nesta (Silvestre)

-----------------------------Roy Keane (Almeyda, Galasek)---------

--------------------Nedved (Doni)------Recoba (Pires)--------------

Overmars (Neuville)--------------------------Robben (Lee Chun Yoo)

-------------------Henry (Vieri)----------Shevchenko (Chiesa)---------

Nu maar eens de PC versie met al die mooie patches proberen :)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr. Strangelove schreef op 12 maart 2004 @ 00:07:
Weinig PES gespeeld sinds hij uit is, maar level *** nu maar eens afgemaakt, niet echt een uitdaging meer
3* is ook nie zo heel moeilijk, 5* spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:05
Ik begin elk nieuw PES spel sinds Pro98 op ***, en dan doe ik er een jaartje over om naar ***** toe te groeien, netjes op tijd voor de volgende versie :) Nu maar eens level **** gaan doen, maar ik begrijp dat dat niet veel verschilde van *** dit keer?

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
Goed nieuws voor Xbox eigenaren:

http://www.gamespot.com/news/2004/03/12/news_6091327.html

nou Xbox live graag :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Ik speel het niet meer! :(

Ik speel voortaan WE7 international :P

Moet zeggen dat de verbeteringen er weer zijn en goed uitpakken, ik heb nu mijn vaste aanval (voorgeven via de zijkant en erin koppen of een snelle counter) na 5 wedstrijden nog niet heb kunnen benutten, verdedigen begint nu al op het middenveld en de AI is weer beter geworden.
Waarom brengen ze nu niet ook gewoon een pes3i uit?
Ook erg jammer dat je wel kan importeren uit WE6/7, maar niet uit PES3.
Moet dus mijn seizoen opnieuw beginnen of uitspelen op PES, wat na een paar wedstrijden we7i erg tegenvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

LoneRanger schreef op 05 maart 2004 @ 19:01:
[...]

Dat is normaal, welke club je ook kiest.
Zamenhoff. Ximelez, Cilleni etc zijn altijd weer van de partij.
Maar lees de info eens onder manager als je ee master-leauge gestart bent.
Daar vind je alle info die je nodig bent.
[naja behalve dan waar je de jeugdspelers vind :P ]
Raar dat de namen op de pc iets anders zijn dan op de ps2.
Bij mij is Cilleni Cellini enzovoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Eindelijk! :D De enige reden dat ik nog een PS2 had, was vanwege PES3. Dus dan kan ik die mooi de deur uit doen en verder gaan op m'n XBOX. Ik verwacht geen Live! support, omdat het gewoon een port wordt van PES3, daar zat al geen multiplayer support in.

Dat zou wel goddelijk zijn trouwes, PES3 over Live! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Zou het niet gelijk PES4 worden op de xbox.. vierde kwartaal dit jaar, dan is PES4 toch al uit op de PS2??

Dit is trouwens geweldig nieuws..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

WINNING ELEVEN is uit voor pc :D :D :D

* amahusu heeft em over 2 uurtjes binnen en geinstalleerd :D

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
amahusu schreef op 13 maart 2004 @ 00:05:

Hoe zit het bij WE eigenlijk met de AI van je eigen spelers?
Het is nog wel eens vervelend nl als je je eigen defensie uit elkaar ziet lopen, juist als er een spits + bal aan komt sprinten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over een minuut of tien zal ik het ff voor je uittesten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amahusu schreef op 13 maart 2004 @ 00:05:

WE = toch het Japanse versie voor PES3? Of ben ik geflipstaart :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

Verwijderd schreef op 13 maart 2004 @ 01:00:
[...]

WE = toch het Japanse versie voor PES3? Of ben ik geflipstaart :?
ja, voor de japanse markt eigenlijk, maar wel met nieuwe features. Het schijnt beter te zijn dan PES :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amahusu schreef op 13 maart 2004 @ 01:02:
[...]

ja, voor de japanse markt eigenlijk, maar wel met nieuwe features. Het schijnt beter te zijn dan PES :9
Hmmm. Heeft iemand dan al screens van ME? Ik wil wel de 'verschillen' zien . ( Als ze er zijn )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

ben nu bezig met unrarren en installen, pics coming up in 15 minutes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het schijnt dezelfde te zijn als we7i(usa)ps2 dus een iets verbeterde versie van pes3, wat meer echte faces enzo, verder is de stutter bug weg en loopt ie iets beter.
En voor de pc versie schijnen er wat nieuwe moves in te zitten in tegenstelling tot we7i(usa) ps2.
en het vake hands is eruit.

Maar het is niet we7i(jap), tenminste als ik andere forums mag geloven.
Dus volgens mij kan de keeper de bal niet neerleggen om maar es wat te noemen. :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2004 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

net ff gespeeld. Loopt echt vloeiend hier op m'n laptop. Grafisch gezien niet echt verschillen opgemerkt. Qua gameplay merk je wel meteen dat de verdedigers een stuk beter zijn (op 5*). Alleen jammer dat ik hier geen joypad heb :(

* amahusu is de komende weken wel weer zoet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Thijs©
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:27
Hoor ik het goed ??/ de stutter bug is weg oh man hier heb ik echt op zitten wachten. Alleen zitten in WE7i alleen landen teams he B)

daag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 21:02

jOzh

Sweet dude!

Verwijderd schreef op 13 maart 2004 @ 01:26:
het schijnt dezelfde te zijn als we7i(usa)ps2 dus een iets verbeterde versie van pes3, wat meer echte faces enzo, verder is de stutter bug weg en loopt ie iets beter.
Bij mij stottert ie juist weer wel, in tegenstelling tot PES3...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
ik heb em ook. Hij moet wat gameplay verbeteringen hebben ook, kan het alleen niet teste, mis een vingertopje en kan een tijdje niet game :{ Kwa uiterlijk lijkt het wel verdomd veel op pes3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Thijs© schreef op 13 maart 2004 @ 12:58:
Hoor ik het goed ??/ de stutter bug is weg oh man hier heb ik echt op zitten wachten. Alleen zitten in WE7i alleen landen teams he B)
:s nee hoor zitten ook clubteams in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Ik heb net even een zestal potjes gespeeld en hier dus mijn bevindingen:
-Loopt als een trein.
-Ietwat andere "feel" [kan ik niet precies uitleggen]
-Geen rode kaarten tot dusver en ik heb aardig stevige tackels uitgedeeld.
-Sowieso laat de scheids wat meer gaan.
-Keepers lijken beter.
-Menu links ipv rechts 8)7
-2e helft start de klok weer op nul [t/m 45] ipv door te tellen naar 90. B)
-Clubs hebben andere kleding en badges tov pes3 [origineel]

Volgens mij heeft de data verder dezelfde structuur dus dat zou betekenen dat alle patches van pes3 werken?
Ga ik straks even proberen.

Dat was het wel.

==edit==

Heb net ff geprobeerd shirts uit pes te importeren naar WE7i en dat is dus gelukt.
Verder even gezocht of ik wat kon vinden over de veranderingen.
pescorner.de melde hetvolgende:

There are also more licensed teams with original kits, badges, players and names.
The gameplay has been changed a lot by KONAMI: Beside the "standard-changes" you can experience many new animations (about 20-30 new ones) and an improved passing- and shootingsystem. Passing is faster and more deadly - also the shooting. There are much less handballs and the players run more natural now!
The systemrequirements have been set down a little bit, so that there are less "Slow-Motion"-problems now. As a result it can happen, that people who had troubles with the Slow-Mo and PES 3 will now be able to play the game completely smooth.
Most of the other things are the same as in PES 3!

Op pescorner.de zijn de nodige videos te zien met de veranderingen.

[ Voor 86% gewijzigd door LoneRanger op 13-03-2004 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-04-2021
Beter dan Fifa 2004 mensen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Als je dit eenmaal gespeeld hebt raak je FIFA nooit meer aan...

Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste