Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
Dat ftp-sync wat ik net hier neer heb gezet kan precies hetzelfde en meer
Was in eerste instantie voor mezelf bedoelt dat programma, en het heeft nu de functionaliteit die IK belangrijk vind, meer is niet nodig.seweso schreef op 20 februari 2004 @ 13:32:
[...]
Dat ftp-sync wat ik net hier neer heb gezet kan precies hetzelfde en meer. De die-hard windows gebruiker weet wel hoe die dat met mijn programma voor elkaar moet krijgen.
Ik ben weer 2 nachten zoet geweest en ik heb geleerd hoe threads te maken, dat is toch veel belangrijker?
Ik ga het zeker proberen. Ik ben al een tijdje op zoek naar een soortgelijk proggel. Als je er nog tijd in wil steken, dan mag je ook inbouwen dat je het omgekeerd kan doen. Dit is iets wat ik erg graag wil (ivm met developen op meerdere plaatsen).seweso schreef op 20 februari 2004 @ 13:24:
Ftp-sync
...
Ik ben wel benieuwd of iemand dit ook handig vind en het aan de praat krijgt.
Ook Knor is aangestoken met het ligfietsvirus!
Heb nog het e.e.a bijgeschaafd, en het zou nu een heel eind moeten werken.Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 13:26:
[...]
Zou je deze ook online willen zetten ? Deze vindt ik erg interesant !
Ik bedoel dus die Emule link Push tool !!!
http://zooi.oostindie.com...01.2%20Beta%20release.rar
- de paramater /config (voor beide apps) laat je de config scherm zien (duh)
- Password wordt encryped in de registry gezet
Tip, ga niet testen met SERVER en CLIENT op 1 systeem, dan kom je namelijk in een loop terecht
- CLIENT connect naar SERVER op zelfde IP
- CLIENT en SERVER babbelen wat, en wisselen info uit
- SERVER geeft de ontvangen link aan de fault protocol handler
- CLIENT reageerd op de link als default protocol handler
- Liedje begint van vooraf aan
Input meer dan welkom, volgens mij zou 'ie redelijk moeten werken voor een beta wat ik tussendoor in elkaar pruts.
=[EDIT]=
Een goede exit routine ontbreekt nog voor de server

[ Voor 9% gewijzigd door Koffie op 20-02-2004 16:09 ]
Tijd voor een nieuwe sig..
Verwijderd
Zou je ook de source vrij willen geven?Koffie schreef op 20 februari 2004 @ 16:06:
[...]
Heb nog het e.e.a bijgeschaafd, en het zou nu een heel eind moeten werken.
http://zooi.oostindie.com...01.2%20Beta%20release.rar
- de paramater /config (voor beide apps) laat je de config scherm zien (duh)
- Password wordt encryped in de registry gezet
Tip, ga niet testen met SERVER en CLIENT op 1 systeem, dan kom je namelijk in een loop terecht;
Is niet echt een bug, 't is nu eenmaal zo
Input meer dan welkom, volgens mij zou 'ie redelijk moeten werken voor een beta wat ik tussendoor in elkaar pruts.
=[EDIT]=
Een goede exit routine ontbreekt nog voor de servermaar je kunt de server down brengen door de window omhoog te brengen en dan CTRL-BREAK).
Ik ben ook bezig met een programma met een eigen FileProtocolHandler, maar ik krijg nog error's (wanneer het programma gerund word).
Verder denk ik dat je er weinig aan hebt, daar dit in een vrij onbekende taal geschreven is
Waar gaat het mis dan ?
FileProtocolHandler is een kwestie van in de registry zetten welke app er gestart moet worden/
Verwijderd
Het aanmaken van de handler is wel gelukt (ik heb dus gewoon de ed2k settings gekopieerd, en de optestarten applicatie veranderd).Koffie schreef op 20 februari 2004 @ 16:21:
Voorlopig nog niet, omdat het nog lang niet af is.
Verder denk ik dat je er weinig aan hebt, daar dit in een vrij onbekende taal geschreven is
Waar gaat het mis dan ?
FileProtocolHandler is een kwestie van in de registry zetten welke app er gestart moet worden/
Het punt is als ie een link in IE open (bijv: testprot://tweakers.net ) dan opent hij de applicatie netjes en ik krijg zelfs de link als parameter mee.
Maar windows (of IE) geeft dat de melding: "Cannot find file 'testprot://tweakers.net' blablabla".
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2004 16:28 ]
Wat heb je allemaal EXACT in de registry staan ?
Wat gebeurt er als je die URL keihard via Start->Run probeert uit te voeren ?
Nou maak je me benieuwd :-) in welke taal is het geschreven dan?Koffie schreef op 20 februari 2004 @ 16:21:
Voorlopig nog niet, omdat het nog lang niet af is.
Verwijderd
Het vreemde is dat als ik in de applicatie een shellexecute uitvoer, het goed werkt.Koffie schreef op 20 februari 2004 @ 16:33:
Dat is vreemd, bij mij is dat niet zo.
Wat heb je allemaal EXACT in de registry staan ?
Wat gebeurt er als je die URL keihard via Start->Run probeert uit te voeren ?
Doe je het dan via start-uitvoeren of via IE, krijg ik een error.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
| Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_CLASSES_ROOT\prototest] @="URL:Test Protocol" "URL Protocol"="" [HKEY_CLASSES_ROOT\prototest\DefaultIcon] @="\"C:\\protocol\\prototest.exe\",-128" [HKEY_CLASSES_ROOT\prototest\shell] @="open" [HKEY_CLASSES_ROOT\prototest\shell\open] [HKEY_CLASSES_ROOT\prototest\shell\open\command] @="\"C:\\protocol\\prototest.exe\" \"%L\"" [HKEY_CLASSES_ROOT\prototest\shell\open\ddeexec] @="%1" [HKEY_CLASSES_ROOT\prototest\shell\open\ddeexec\Application] @="DCMS" [HKEY_CLASSES_ROOT\prototest\shell\open\ddeexec\Topic] @="URL" |
Het programma + source (delphi)
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2004 16:58 ]
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_CLASSES_ROOT\ed2k] @="URL: ed2k Protocol" "URL Protocol"="" [HKEY_CLASSES_ROOT\ed2k\DefaultIcon] @="E:\\ED2K\\\\ED2K Sender CLIENT.exe" [HKEY_CLASSES_ROOT\ed2k\Shell] [HKEY_CLASSES_ROOT\ed2k\Shell\Open] [HKEY_CLASSES_ROOT\ed2k\Shell\Open\Command] "OldCommand"="0" @="\"E:\\ED2K\\\\ED2K Sender CLIENT.exe\" \"LINK\" \"%1\"" |
Hmm, weinig verschil dus. Heel vreemd.
WinBatchPrisonerOfPain schreef op 20 februari 2004 @ 16:37:
[...]
Nou maak je me benieuwd :-) in welke taal is het geschreven dan?
[ Voor 21% gewijzigd door Koffie op 20-02-2004 16:57 ]
Neem aan dat je gewoon sockets gebruikt. Dan zou ik voor de client de socket niet aan een poort binden, dan wordt er als het goed is automatisch een poort aangewezen. Heb je dat probleem ook niet meerKoffie schreef op 20 februari 2004 @ 16:06:
[...]
Tip, ga niet testen met SERVER en CLIENT op 1 systeem, dan kom je namelijk in een loop terecht;
Is niet echt een bug, 't is nu eenmaal zo
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Werkt perfect hieroKorben schreef op 17 februari 2004 @ 17:11:
Juist. Negeer mijn vorige post, dat was misbruik van mijn account. Ik ben net klaar met een nieuw tooltje, PicBaseMonitor. Is erg handig als je veel plaatjes verzameld. Wat het doet is bepaalde directory's monitoren, en als er een plaatje in wordt gedonderd, renamen naar n vast formaat, bijvoorbeeld caprice0001.jpg, en dat telt dan gewoon door. Scheelt een boel werk. Wat ik ook erg irritant vind is als je een plaatje probeert op te slaan en je kan 'm alleen opslaan als .bmp. No worries, dat wordt ook afgehandeld. Plaatje wordt geopend, opgeslagen als .jpg en gewoon in de collectie opgenomen.
Download
Heb alleen 2 requests indien mogelijk...
een browse knop bij het 1e veld "Directory"... zodat je niet alle mapnamen hoeft te copy/pasten.
een optie die je aan kan vinken met iets in de trend van "use foldername as default filename"
kzou bijna op m,n knieen voor je gaan als je dit er nog in krijgt
Die snap ik nietKorben schreef op 20 februari 2004 @ 21:33:
[...]
Neem aan dat je gewoon sockets gebruikt. Dan zou ik voor de client de socket niet aan een poort binden, dan wordt er als het goed is automatisch een poort aangewezen. Heb je dat probleem ook niet meer
Plus het feit, dat ik deze tool zelf gebruik om over het internet mijn links naar een PC te sturen die thuis staat.
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
Verwijderd
Ik heb nu de key 'HKEY_CLASSES_ROOT\prototest\shell\open\ddeexec' geheel weggelaten, nu werkt het welKoffie schreef op 20 februari 2004 @ 16:56:
ff vergelijken, dit is wat ik heb en dat werkt:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_CLASSES_ROOT\ed2k] @="URL: ed2k Protocol" "URL Protocol"="" [HKEY_CLASSES_ROOT\ed2k\DefaultIcon] @="E:\\ED2K\\\\ED2K Sender CLIENT.exe" [HKEY_CLASSES_ROOT\ed2k\Shell] [HKEY_CLASSES_ROOT\ed2k\Shell\Open] [HKEY_CLASSES_ROOT\ed2k\Shell\Open\Command] "OldCommand"="0" @="\"E:\\ED2K\\\\ED2K Sender CLIENT.exe\" \"LINK\" \"%1\""
Hmm, weinig verschil dus. Heel vreemd.
Die browser lijkt een beetje op die browser die je kon maken in vb aan de hand van die wizardIbex schreef op 28 januari 2004 @ 18:50:
Dan later had ik het programmeren te pakken en besloot ik ook eens een browser rond de IE-engine ge maken. Het ding kon 4 browservensters per programma aanDe screenshot is zo te zien van 22 jan 2002, dus ongeveer een jaar à 2 jaar nadat ik het gemaakt heb. Lolz, ik had al XP toen, wellicht die RC1 van op ms.com
[afbeelding]
klik voor groter
Zoiets?Occy74 schreef op 21 februari 2004 @ 03:23:
[...]
Werkt perfect hiero![]()
Heb alleen 2 requests indien mogelijk...
een browse knop bij het 1e veld "Directory"... zodat je niet alle mapnamen hoeft te copy/pasten.
een optie die je aan kan vinken met iets in de trend van "use foldername as default filename"
kzou bijna op m,n knieen voor je gaan als je dit er nog in krijgt
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

Destijds met m'n PC-TV Rave kaartje kon ik Canal+ bekijken. Nadeel was dat wat je ook probeerde hij altijd heel langzaam out of sync ging. Je moest dan met de pijltjes-toetsen om de paar seconde een tikje links of rechts geven ofzo. Daarvoor deze geweldige tool!

Self-explaining.

Om het schaap-wolf probleem op te lossen (5 wolven, 3 schapen, in een veldje van 5 bij 5 zonder dat ze elkaar "zien"). Het werkte wel maar gruwelijk lelijk brute-force...
[ Voor 4% gewijzigd door spaceboy op 28-02-2004 17:30 ]
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
FireFox - neem het web in eigen hand
Verwijderd
PDB bestaat uit de volgende onderdelen:
- Personal Agenda. De naam is een beetje misleidend, want er zit (nog) geen digitale agenda in. Wat dan wel? Een maandoverzicht van welke dingen ik per maand allemaal plan om te gaan doen, een dagoverzicht (idem, maar dan per dag), een digischema waarop ik per maand aangeef wat ik achter de PC uit ga spoken, en een to-do lijst: een algemene lijst waar ik alles in zet dat ik nog uit moet voeren.
- Personal Finance. Bevat het volgende: geldoverzicht, waarmee ik mijn inkomsten en uitgaven bijhoudt. Budget-onderdeel, deze is hetzelfde als het geldoverzicht, maar dan kan ik hiermee vooruit plannen wat ik binnen ga krijgen en uit wil gaan geven. Tot slot een wishlist: een lijst waar ik alles op kwak dat ik graag wil hebben, zodat ik daar selecties uit kan maken.
- Personal Notes. Een soort notepad met ingebouwde index.
Screenshots zijn hier te bekijken:
En ik zal er hier ook eentje posten:
Zoals op screenshot 7 te zien is is het nog lang niet af en heb ik nog zat ideeën voor updates. Deze applicatie heb ik puur voor mezelf geschreven, omdat ik het makkelijk vind om het een en ander op deze manier bij te houden. Het is dan ook helemaal op mijn eigen behoeftes aangepast. De installatie-procedure is behoorlijk omslachtig (je moet lokaal een webserver hebben draaien met PHP ondersteuning en MySQL database). Vandaar dat ik 'm niet publiekelijk ga 'releasen' (tenzij er vraag naar is natuurlijk, maar dat verwacht ik niet echt). Voor veel mensen lijkt het een overbodig programma, maar ikzelf gebruik het veel en ben erg vooralsnog erg tevreden over
[ Voor 2% gewijzigd door Microkid op 22-10-2021 16:34 ]
broncode on request beschikbaarsilentsnow schreef op 21 februari 2004 @ 08:53:
Ik heb zelf een spellingcontrole gemaakt in Java. Ik heb dat gedaan dmv een 250.000 woordenlijst. De woordenlijst heb ik daarna in een BST gezet, en toen heb ik de spellingontrole losgelaten op Warren Peace (dik boek, paar honderd paginas). Alle onbekende woorden zet hij dan in een apart bestand met de count foor elk woord. Leestekens (-,.?/;'[] etc) telt hij niet mee
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
Hieronder volgen een (paar) screenshots:

Dit was een programmaatje die ik voor school moest maken. Hiermee kun je meerdere grafieken in 1 assenstelsel tekenen. Je kunt zelf punten opgeven, uit een bestand laden of aanklikken. Er zit ook een functie generator in om zelf grafieken te kunnen genereren. De kleuren van het assenstelsel zijn ook helemaal zelf in te stellen.

Omdat ik een abo heb bij tiscali, kan ik 10 SMSjes per dag versturen. Met dit programmaatje kun je dit geautomatiseerd doen.

Hiermee kun je monochrome plaatjes omzetten naar een text filmpje of gewoon een tekst plaatje. Als je een filmpje maakt kun je met meerdere threads werken, om het process een beetje te versnellen.
Een filmpje hiermee gemaakt staat hier: [niet beschikbaar misschien edit ik het later als ik het filmpje weer gevonden heb]

Dit is de nieuwe versie van het bovenstaande programma. Hiermee kun je ook plaatjes omzetten naar text (filmpjes) alleen deze keer in kleur. Voorbeelden hiervan zijn:
http://home.tiscali.nl/dijkstra (Explorer only)
http://class.codemonkey.nl

Hiermee kun je heel simpel persoonlijke gegevens beheren(In text files). Er zit ook een zoekfunctie om heel accuraat verschillende personen te kunnen zoeken.

Deze is bedoeld om bepaalde bestanden volgens een bepaald filter te kunnen verplaatsen. (met een bepaalde interval). Origineel geschreven voor KaZaA zodat zodra je download klaar was, hij automatisch ergens anders heen verplaatst werd.

Een algoritme waarbij de zogenaamde bitbots elkaar kunnen vinden ondanks dat ze maar 1 pixel ver kunnen kijken(Ze laten een spoor achter die opgepikt kan worden door een andere bitbot.) Op basis van hun eigen patroon beoordelen ze of ze een bepaalde bitbot willen volgen. Als twee bitbots elkaar gevonden hebben dan gaan ze mergen en onstaat er één nieuwe die verdergaat. (Het levert uiteindelijk leuke plaatjes op)

Hiermee kun je een bepaald plaatje of bepaalde text, omgekeerd laten genereren. Hiermee bedoel ik dat er na het genereren alleen maar text komt te staan waar in het origineel geen text staat (Het screen shot is duidelijker)

Deze kopieerd een complete CD naar de HD, alleen doet dat zonder inhoud van het bestand. Hiermee kun jeje CD collectie op je harde schijf zetten (Zonder veel ruimte in te nemen), en dus zoeken naar bepaalde bestanden op CD's op je HD. Pas als je een bestand nodig hebt kun je de CD in je computer doen. Leek mij hadiger dan een CD database.
En nog veel meer. Maar ja die zijn kwijt geraakt bij het crashen van bepaalde Harde schijven.
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Soultaker schreef op 29 februari 2004 @ 18:11:
offtopic:
Waarom zet je ueberhaupt je naam in de titel van je venster (waar 'ie helemaal niet hoort) als je 'm vervolgens overal weg gaat strepen.
Gaat het daar om dan???
ja jongens niet zo zeuren.
leuk dat je iets gepost hebt Dijkstar!
Ook Knor is aangestoken met het ligfietsvirus!
Verwijderd
Ziet er goed uit! Die AutofileMover kun je messchien nog updaten met een FileWatcher. Zodat hij niet om de bepaalde tijd checked. Maar dmv gerise'de events een actie uitvoerd.
Is deze ook nog verkrijgbaar?
Het is geschreven in php en maakt gebruik van een MySQL database.
Je kan bekijken hoe het werkt op:demo.
of de admin erachter:
admin demo (inloggen met linkpage als gebruikersnaam met linkpage als wachtwoord.
Downloaden kan van linkpage.jpwaag.com of een directe download link naar de laatste versie linkpage-v0.9.0.2.zip
[ Voor 1% gewijzigd door jpwaag op 15-03-2004 22:37 . Reden: nieuwe versie gemaakt ]
De aangepaste foto met zwarte balken om de dames volkomen anoniem te maken :P
Nu begreep hun sitebeheerder dat dat probleem eenvoudig te verhelpen was door de originele foto terug te plaatsen. Mijn huisgenoot zette vrolijk de aangepaste foto daar weer voor in de plaats, enzovoort. De ontaardde uiteindelijk in een spelletje van de langste adem (de sitebeheerder, tevens een goede vriend, speelde het vervang-de-bestanden-op-de-website-spelletje vrolijk mee). Om mijn huisgenoot het werk uit handen te nemen en de sitebeheerder te laten afknappen heb ik toen maar even een tooltje voor hem in elkaar geflanst.

Een goede grap mag vrienden kosten.
Verwijderd
Niets wat je enigzins als tool kunt beschouwensilentsnow schreef op 01 maart 2004 @ 21:36:
Is er iemand die nog iets leuks heeft gemaakt in assembly?
Op m'n site onder downloads staan er wel een paar, niet alles is in assembler gemaakt, sommigen ook in C++. Een paar van de assembler dingen:silentsnow schreef op 01 maart 2004 @ 21:36:
Is er iemand die nog iets leuks heeft gemaakt in assembly?
HTTP File Transfer

Simpel file transfer programma dat werkt als HTTP server.. Een van m'n eerste winsock programma's dus best een brak programma.. Gebruik het ook al niet meer maar staat nog steeds op m'n site.
IDEBar

Nog zo'n oud programma dat nooit helemaal afgemaakt is en ik ook al niet meer gebruik, was een appbar die op je scherm bleef staan waarmee je assembler projecten kon compileren en draaien.
NetTool

Heel eenvoudige netstat kloon met de mogelijkheid om verbindingen te killen.
PNGview

Okee, dit is niet helemaal assembler.. PNGview is een PNG viewer (wie had dat gedacht
DigiBrain (2)

Dit is niet echt een tool te noemen, al was het voor mij wel een soort van tool om m'n neural networks implementatie (wederom in assembler) te testen. Het is een programma dat met de muis geschreven letters herkent en omzet in tekst. De eerste versie...

... kon alleen de eerste 4 eerste letters van het alfabet herkennen en niet getraint worden. De 2e versie in het bovenste plaatje kun je helemaal zelf trainen op je eigen letters, heeft een wat betere methode om de getekende lijn te verwerken en meer eye candy
Voor de rest in C++ een hoop kleine tooltjes geschreven die het noemen niet echt waard zijn en vaak alleen door mij zelf gebruikt worden.
CD Indexer
http://class.codemonkey.nl/Tools/CDIndexer.zip
Tiscali SMSZender
http://class.codemonkey.nl/Tools/SMSZender.rar
AutoFileMove
http://class.codemonkey.nl/Tools/AutoFileMove.zip
Voor ondersteuning, kun je mij aan je MSN lijst toevoegen(Zie mijn profiel)
Stuur hier geen mail heen AUB. Die gebruik ik niet al primair emailadres.
[ Voor 1% gewijzigd door mrClass op 16-03-2004 14:36 . Reden: tiscali paste zijn Servers aan. hierdoor moest ik SMSzender ff aanpassen. ]
Bedankjpwaag schreef op 01 maart 2004 @ 21:47:
linkpage: Ooit begonnen omdat ik een hekel had om elke keer tussen verschillende browsers favorieten uit te wisselen. Nadat een aantal mensen het bij mij zagen heb ik het online gezet. Inmiddels ongeveer 30 versies verder, hangt er een volledige admin achter waar je de zaak kan beheeren.
of de admin erachter:
admin demo (inloggen met linkpage als gebruikersnaam met linkpage als wachtwoord.
Downloaden kan van linkpage.jpwaag.com of een directe download link naar de laatste versie linkpage-v0.8.6.0.zip
Verwijderd
Ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat het allemaal vrij oude programma's zijn, sommige zijn zelfs geschreven voor gebruik onder win3.1, maar werken nu nog steeds.
Font Character sheet : Een programmaatje waarmee je alle karakters van een lettertype kunt bekijken, en uitprinten. Was bedoeld als vervanging voor het "speciale tekens" proggie van windows.

download : Hier
Winlife : Ik denk dat veel programmeurs wel eens hun eigen versie van het "spelletje" life hebben gemaakt, en ik dus ook. Niet echt een "tool", maar leuk tijdsverdrijf.

Autorunit : Ik heb een hekel aan de autorun van windows, maar vind het af en toe wel handig om een CD op te starten zoals de makers bedoeld hebben. Daarom heb ik dit proggie gemaakt.
Om dit programma te gebruiken, maak je een snelkoppeling ernaar, met achter de bestandsnaam ( als parameter dus ) de letter van de CD-drive die je wil laten autostarten.
RemAmp : TCP-IP afstandbediening voor WinAMP 2.x ( ik weet niet of ie het doet in 5....)

Erg mooi! Maar hij herkent telkens maar 1 letter (ook met de presets), wat ik ook doe, ik krijg steeds dezelfde letter.... Bekend probleem?madwizard schreef op 01 maart 2004 @ 23:08:
[...]
DigiBrain (2)
[afbeelding]
Dit is niet echt een tool te noemen, al was het voor mij wel een soort van tool om m'n neural networks implementatie (wederom in assembler) te testen. Het is een programma dat met de muis geschreven letters herkent en omzet in tekst. De eerste versie...
[afbeelding]
... kon alleen de eerste 4 eerste letters van het alfabet herkennen en niet getraint worden. De 2e versie in het bovenste plaatje kun je helemaal zelf trainen op je eigen letters, heeft een wat betere methode om de getekende lijn te verwerken en meer eye candy.
.

ERRUG mooi dude!
[ Voor 4% gewijzigd door RobIII op 03-03-2004 04:21 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Dit lijkt heel erg op www.mypip.nljpwaag schreef op 01 maart 2004 @ 21:47:
linkpage: Ooit begonnen omdat ik een hekel had om elke keer tussen verschillende browsers favorieten uit te wisselen. Nadat een aantal mensen het bij mij zagen heb ik het online gezet. Inmiddels ongeveer 30 versies verder, hangt er een volledige admin achter waar je de zaak kan beheeren.
of de admin erachter:
Downloaden kan van linkpage.jpwaag.com of een directe download link naar de laatste versie linkpage-v0.8.6.0.zip
iig, dit script is dus hoofdzakelijk bedoeld voor opera (7.5 p2) gebruikers, er zit een handige 'sidebar' bij. Om dit te gebruiken:
op de sidebar rechtermuisknop 'Add panel'
dan bij name T.net oid invullen
bij address http://www.dataghost.com/tnetnews.php
dan ok en klik maar op de nu nieuwe knop
Screeny (1600x1200 soz :))
de output van het script is gewoon html, gegenereerd aan hand van de rss newsfeed, met een paar regexjes gemaakt (who needs turbotracker anyway
hij is in princiepe dus ook compatible met de andere newsfeeds, maar dat maak ik nog binnenkort... alles is ofc opensource, nog niet helemaal want hij is nog niet helemaal klaar, maar als ie klaar is mogen jullie de src zo hebben
het zou fijn zijn als dit script op t.net gehost wordt als ie af is en goed wordt ontvangen, ik denk niet dat mijn p2 350 en planet blij zijn met dat script
Ik denk dat je dat mooi met templates kan ondervangen
En caching (oid) zou wel handig zijn, want volgens mij is het geen snelheids monster
dg; ben je nog aan dat script toegekomen waarover ik het had?
[ Voor 13% gewijzigd door simon op 03-03-2004 17:25 ]
|>
En een beetje ruimte rond de tekst kan ook geen kwaad
Verder is het idee met RSS juist dat de site de feed aanbiedt en dat mensen hier hun applicatietje omheen ontwikkelen. Niet dat vervolgens t.net dit weer gaat hosten
[ Voor 43% gewijzigd door Bosmonster op 03-03-2004 17:26 ]
t.net logo wilde ik er sowieso al boven zetten
en met een get variabele kiezen welke feed je wil zien komt er ook nog bij

In het 1-regelige invoervak kan je een wijziging opgeven. Met een druk op de knop 'Add' wordt deze wijziging toegevoegd aan de log die in het grote vak wordt weergegeven. Met een datetimepicker kan een datum gekozen worden die voor de wijziging komt te staan. Met 'empty entry' wordt er een lege regel ingevoerd. Als het vinkje bij 'Include date' wordt weggehaald worden de entries toegevoegd zonder datum.
Met de onderste 2 invoervakken is het mogelijk de naam van de applicatie en een versienummer in te voeren. Met een klik op 'Add text' worden deze ingevoegd, voorafgegaan en gevolgd door een lege regel. Het is mogelijk de changelog direct in het grote vak te editen en onder de rechtermuisknop zit een snelmenu-tje.
Voor wie een hekel heeft aan het laden met de alphablending (XP-only) is het mogelijk deze uit te schakelen met de command-line switches '/noshade', '/nofade', of '/noblend'. De log wordt opgeslagen in de directory van de executable, het bestand heeft de naam 'log.txt'. Het is nog niet mogelijk met dit programma andere locaties te kiezen om op te slaan en verschillende logs bij te houden, alles wordt namelijk in dat ene bestand opgeslagen.
P.S. Ik heb er een easteregg in verborgen, zoek maar op
And the winner is: Delpix. Gefeli, het kon ook niet missen hè
Voorbeeld van de changelog:
1
2
3
4
5
| AtleX.nl :: Changelogger 1.0.1.6 3-3-2004: Voorbeeld changelog |
Download!
[ Voor 16% gewijzigd door AtleX op 03-03-2004 19:49 . Reden: 2x dezelfde switch en een winnaar ]
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
easteregg= geintje in programma.Eusebius schreef op 03 maart 2004 @ 19:36:
Vrij simpele paasei?? Uuuhmmm iets meer hints?
Hint: al gegeven, het is een command-line switch en het heet 'easteregg'. Rara wat is het?

Gevonden: http://www.amfan.nl/onzin/egg.jpgAtleX schreef op 03 maart 2004 @ 18:32:
P.S. Ik heb er een easteregg in verborgen, zoek maar op(HINT: Het is een command-line switch, hij is zeer makkelijk te vinden. Screenshotje als bewijs
)
edit: ben traag :x
[ Voor 5% gewijzigd door Delpix op 03-03-2004 19:45 ]
...beter bekend als AMFan
Gefeli, maarre... je computerdatum staat niet goedDelpix schreef op 03 maart 2004 @ 19:44:
[...]
Gevonden: http://www.amfan.nl/onzin/egg.jpg
edit: ben traag :x
Niemand die iets heeft aan te merken op het programma ofzo? Verbeteringen zijn altijd welkom.
[ Voor 18% gewijzigd door AtleX op 03-03-2004 19:49 ]
Volgens mij zit er een bug in je CDIndexer.dijkstar schreef op 02 maart 2004 @ 17:56:
Op verzoek een aantal linkjes naar de bepaalde tooltjes (Inclusief Source).
CD Indexer
http://class.codemonkey.nl/Tools/CDIndexer.zip
Tiscali SMSZender
http://class.codemonkey.nl/Tools/SMSZender.zip
AutoFileMove
http://class.codemonkey.nl/Tools/AutoFileMove.zip
Voor ondersteuning, kun je mij aan je MSN lijst toevoegen(Zie mijn profiel)
Stuur hier geen mail heen AUB. Die gebruik ik niet al primair emailadres.
Ik heb hem gedownload, en de exe gerund (vanuit de zip). Zonder CD in de ROM gewoon op start scannen geklikt, met als gevolg een directory structuur die ik niet meer kan wissen:
C:\Documents and Settings\Ice\Local Settings\Temp\$wc\MyCds\cd1\MyCds\cd1\MyCds\cd1\MyCds\cd1\MyCds\cd1\MyCds\cd1\MyCds\cd1\MyCds\cd1\MyCds\cd1\MyCds\cd1\MyCds\cd1\MyCds\cd1\MyCds\cd1\MyCds\cd1\MyCds\cd1\MyCds\cd1\MyCds\cd1\MyCds\cd1\MyCds\cd1\MyCds\cd1
Meer kan hij niet aan wegens te lang. Explorer geeft een File System Error (1148), Windows Commander crasht wegens een StackOverflow. Niet zo nice dus.
More than meets the eye
system specs
IceManX schreef op 03 maart 2004 @ 19:56:
[...]
Volgens mij zit er een bug in je CDIndexer.
Ik heb hem gedownload, en de exe gerund (vanuit de zip). Zonder CD in de ROM gewoon op start scannen geklikt, met als gevolg een directory structuur die ik niet meer kan wissen:
C:\Documents and Settings\Ice\Local Settings\Temp\$wc\MyCds\cd1\MyCds\cd1\MyCds\cd1\MyCds\cd1\MyCds\cd1\MyCds\cd1\MyCds\cd1\MyCds\cd1\MyCds\cd1\MyCds\cd1\MyCds\cd1\MyCds\cd1\MyCds\cd1\MyCds\cd1\MyCds\cd1\MyCds\cd1\MyCds\cd1\MyCds\cd1\MyCds\cd1\MyCds\cd1
Meer kan hij niet aan wegens te lang. Explorer geeft een File System Error (1148), Windows Commander crasht wegens een StackOverflow. Niet zo nice dus.
Hmm ik zal toch eens kijken naar dit foutje. Ow wacht!! ik weet het al. Standaard zijn de Scan Dir en de output dir hetzelfde. Dus alles wat hij scanned, word opgeslagen in dezelfde directory die je aan het scannen bent. Dit is inderdaad niet gewenst. Ik zal er meteen ff een check voo inbouwen.. (En ik zal ff kijken hoe je de directory wel weg krijgt)
Owk. het foutje is opgelost. Hij heeft nu ook een betere manier van de directories selecteren (Windows 9x stijl ipv win3.x stijl, Zie screenshot eerdere post) . Als je hem nu nog eens probeerd zal hij wel het gewenste doen. Eerst seleteer je een directory waar je cd index heen gekopieerd word, en vervolgens seleteer je de cd die je wil indexen. En euhm voor het verwijderen van die directory: Onder XP kon ik hem gewoon verwijderen. Excuses hier nogmaals voor.IceManX schreef op 03 maart 2004 @ 19:56:
[...]
Volgens mij zit er een bug in je CDIndexer.
More than meets the eye
system specs
Verwijderd
Jammer dat ik dat niet eerder heb gevonden, ik wilde ook zoiets, tvgids.nl bood geen uitkomst, toen heb ik mijn eigen webbased gids gemaakt...eXistenz schreef op 05 maart 2004 @ 07:23:
Voor de geintresseerden... ik heb gisteren een nieuwe update uitgebracht van de tvgids
TV Gids 4.0
Erg mooi gedaan, dat misde ik ook ongeveer aan die tvgids.nl erg overzichtelijk.Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 09:52:
[...]
Jammer dat ik dat niet eerder heb gevonden, ik wilde ook zoiets, tvgids.nl bood geen uitkomst, toen heb ik mijn eigen webbased gids gemaakt...
Verwijderd
Waar haal je de informatie vandaan? Gebruik je xmltv? Ik dacht dat deze niet zoveel informatie gaf.Jammer dat ik dat niet eerder heb gevonden, ik wilde ook zoiets, tvgids.nl bood geen uitkomst, toen heb ik mijn eigen webbased gids gemaakt...
Misschien een idee om bij het afsluiten even te vragen of ik wil opslaan, of dit automatisch doen? Je hebt waarschijnlijk al wel een idee wat ik heb gedaanIk vergat altijd om changelogs bij te houden van de programma's die ik maak. Daarom heb ik maar eens snel een tooltje gemaakt waarmee ik changelogs kan maken en bijhouden

idd,djluc schreef op 05 maart 2004 @ 17:50:
[...]
Misschien een idee om bij het afsluiten even te vragen of ik wil opslaan, of dit automatisch doen? Je hebt waarschijnlijk al wel een idee wat ik heb gedaan
ziet er erg mooi uit!Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 09:52:
[...]
Jammer dat ik dat niet eerder heb gevonden, ik wilde ook zoiets, tvgids.nl bood geen uitkomst, toen heb ik mijn eigen webbased gids gemaakt...
hoe heb je dat zo in asp gedaan? care to share je source?
Wat doet het? Voor Engels moeten we op school teksten lezen en er een kleine samenvatting van geven. Normaal deed ik dit altijd in Word, maar aangezien ik MySQL en PHP wilde leren dacht ik, dan is dit een mooie toepassing ervoor. Het is dus mijn eerste PHP-MySQL-combo en ik vind dat ie erg mooi geworden is
Wat moet er nog gebeuren? Er moet nog een edit-functie bij, maar dat zal wel niet zo moeilijk zijn neem ik aan. (klaar!) En er moet nog een mooie printlayout gemaakt worden.
Kunnen wij het downloaden? Nee
Screens:

Wat zien we? Op de eerste de pagina waar je alles in kunt voeren, op de 2e de pagina waar alles uitgepoept wordt en op de 3e kan ik lezen hoeveel pagina's ik nog moet.
[ Voor 5% gewijzigd door The Evil Brain op 08-03-2004 14:52 ]
Ik zie dat iedereen meer geintereseerd zijn in je andere tooltjes, maar ik vindt je Image 2 Text en Image Color! 2 Text wel grappig. Zijn deze ook online te vinden? (Met source? Want als het niet te ingewikkeld is, was ik van plan om zelf wat te gaan zitten prutsen
[ Voor 41% gewijzigd door lordsnow op 09-03-2004 02:31 ]
hiermee maak je screendumps en sla je ze snel op.
het is nog niet af maar het werkt al aardig.
PrtSc_Saver
Download PrtSc_Saver
Zou graag wat [mail]feedback willen over wat er nog in moet kommen of beter kan.
Bij een screenshot van mijn 2 monitoren breed probeert ie alles op te kroppen in 1 venster op 1 monitor en dan wordt alles een beetje 'lenggerekt'
Beter is om het om het op originele grootte te houden en dan scrollbalekn te gebruiken of om de screenshot verkleint weer te geven. In ieder geval niet, dat de verhouding niet meer klopt.
Verder dacht ik dat CTRL+D automatisch een nieuw screenshot maakte en wegschreef, maar dit bleek wat in andere programma's CTRL+N is: een nieuwe werkveld openen.
Mooier zou het zijn om het programma volledig als icon in de systray te laten werken, een insteloptie te maken waar de afbeeldingen opgeslagen moeten worden en iedere PrintScreen opvangen en dat direct wegschrijven als imagexxxx.jpg waarbij xxxx voor het volgnummer staat.
Zo, dat waren mijn ideeën.
Niet dat ik dat echt nodig had hoor, waren alleen mijn ideeén voor verbetering.
Edit:
Maar ScreenShooter is wel een geweldig programmaatje.
[ Voor 13% gewijzigd door Joen op 09-03-2004 00:28 ]
1e Dat over die 2 monitoren kan ik helaas niet testen maar zal eens kijken of ik dit kan verandere.JeroenM_tbs schreef op 08 maart 2004 @ 22:05:
@jordan2k:
Bij een screenshot van mijn 2 monitoren breed probeert ie alles op te kroppen in 1 venster op 1 monitor en dan wordt alles een beetje 'lenggerekt'
Beter is om het om het op originele grootte te houden en dan scrollbalekn te gebruiken of om de screenshot verkleint weer te geven. In ieder geval niet, dat de verhouding niet meer klopt.
Verder dacht ik dat CTRL+D automatisch een nieuw screenshot maakte en wegschreef, maar dit bleek wat in andere programma's CTRL+N is: een nieuwe werkveld openen.
Mooier zou het zijn om het programma volledig als icon in de systray te laten werken, een insteloptie te maken waar de afbeeldingen opgeslagen moeten worden en iedere PrintScreen opvangen en dat direct wegschrijven als imagexxxx.jpg waarbij xxxx voor het volgnummer staat.
Zo, dat waren mijn ideeën.
2e Het is inderdaad de bedoeling dat CTRL-D automatisch een screendump gaat maken en dat werkt momenteel half waneer je eerst printscreen doet en dan CTRL-D dan pakt hij het wel. Maar moet eigenlijk in 1x gaan en daar zoek ik nog naar hoe ik die printscreen uitvoer dit komt zeker in de volgende versie.
Volgnumer is inderdaad goed idee was ik zelf vergeten.
bedankt voor de reactie
[Signature]
• Alle titels bevatten dumb-hints (dus onmouseovers)
• Vuilnisbakje.. says it all
• Invoeren kan tot 2 jaar terug (vanaf huidig jaar) en tot 3 jaar in de toekomst (Don't ask why, het leek me gewoon logisch
• Overzichten van dd-mm tot dd-mm van jaar tot jaar
• Tijdsbesteding is van de laatste (hoogste) datum aanwezig in de db)
• Klik op een datum in het huidige items overzicht om de aanwezige tijdsbesteding te zien
• Bij overzichten creeren zet hij er 3 op een pagina, breekt dan af (dus print op de volgende pagina) en print boven iedere pagina het totaal aantal pagina's / huidige pagina.
Wh00t! mijn komende 85 dagen stage zijn opeens een stuk dragelijker geworden
Lets remove all security labels and let the problem of stupidity solve itself
[Signature]
[ Voor 4% gewijzigd door ikke007 op 11-03-2004 12:02 ]
Verwijderd
Is dit programma toevallig ook nog ergens te downloaden? Lijkt me wel interessant om daar een beetje mee aan te klotendijkstar schreef op 29 februari 2004 @ 16:58:
[afbeelding]
Een algoritme waarbij de zogenaamde bitbots elkaar kunnen vinden ondanks dat ze maar 1 pixel ver kunnen kijken(Ze laten een spoor achter die opgepikt kan worden door een andere bitbot.) Op basis van hun eigen patroon beoordelen ze of ze een bepaalde bitbot willen volgen. Als twee bitbots elkaar gevonden hebben dan gaan ze mergen en onstaat er één nieuwe die verdergaat. (Het levert uiteindelijk leuke plaatjes op)
Verwijderd
Ik gebruik idd xmltv (of iig een getweakte versie) deze haalt veel meer data op dan xmltv. Er zitten aparte elementen in de xml voor episodes en alle programma informatie. Daarnaast haalt hij voor 5 dagen aan data op, dit duurt ongeveer 30 minuten.Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 17:20:
[...]Waar haal je de informatie vandaan? Gebruik je xmltv? Ik dacht dat deze niet zoveel informatie gaf.
Je zou in mijn ook nog een aansturing voor recording kunnen triggeren via vbs. zo zou je dus remote je videos kunnen opnemen en een schedule implementeren.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2004 15:12 ]
Nu is hij hier te downloaden.. Ennuh voor je op knopjes gaat drukken, EERST op "Start Simulation" klikkenVerwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 12:36:
[...]
Is dit programma toevallig ook nog ergens te downloaden? Lijkt me wel interessant om daar een beetje mee aan te kloten
Verdere vragen kun je mailen naar "kdijkstra tiscali nl" (Met puntjes ertussen)
http://class.codemonkey.nl/Tools/bitbots.zip
(Source en Exe)
Logmaker V3.1 linkje
• Vervang in de logboek.php op regel 3 de include door je eigen dbconnectie include
• Importeer de tijdsplanning.sql tabel in je eigen mysql omgeving
Gaan met die banaan
Er zijn natuurlijk honderden programma's hiervoor te verkrijgen, maar de mijne is geheel toegespitst op hoe ik mijn MP3 cd's samenstel etc..
Deze allereerste versie doet nog niet zo heel schokkend veel. Het inlezen van 50 records uit een database in een DataGrid. Je kan een CD selecteren en vervolgens editen en terugschrijven in de database.
To do's zijn:
- CD's toevoegen (zowel handmatig als een hele directory of cd met MP3-CD's), met uitlezen van ID3 tags.
- Uitgebreide zoekfunctionaliteit.
- en vast nog veel meer..
Screenshot:

En het venster dat omhoog komt:
Het is echter nog in zware beta fase
en het maakt me niet uit of het al bestaat, ik vind het leuk om te doen..
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Verwijderd
Voor mensen zoals jij hebben ze zelfs een speciaal woord uitgevonden: briljant!dual-zip schreef op 13 maart 2004 @ 01:03:
Omdat het nogal vaak voorkwam dat ik dingen uit m'n klembord gooide die ik helemaal niet kwijt wilde, heb ik een tool gemaakt die zelf opslaat wat je naar je klembord kopieert.
Dat klembord moet sowieso eens op de schop. Ze moeten toe naar een klembord ala Office en dat dan ff goed uitwerken (bv: geen irritante pratende paperclipjes erbij).
Het klinkt naar Klipper onder KDE (al bestaat dat ding ten dele uit noodzaak omdat het X clipboard een beetje vaag werkt tussen verschillende applicaties).dual-zip schreef op 13 maart 2004 @ 01:03:
Mogelijkheden:
- Layout is makkelijk te veranderen via config.php
- Sorteren op verschillende velden (ID, type, naam, beschrijving en serial)
- Printbare pagina (geen kleuren)
- Exporteren als .txt-bestand
- Exporteren als mysql-queries
- Verschillende kleuren per type (zie plaatje / dit kan je ook uitzetten)

Hij is nu te downloaden via http://www.jer00n.nl/download.php?file=cdrombase-0.8.zip .
Het idee erachter (
- Zwaar multithreaded
- Config data wordt opgeslagen als XML-bestand, en bij users, groups, permissions etc. kan worden opgegeven dat ze moeten worden opgehaald uit een database
- Remotely controllable, via admin tooltje of (SSL?) web interface
- 'Standaard' opties als user permissions, limited bandwidth (per sessie en/of per gebruiker), disk quota, up/down ratio's, reports, event scheduling, dynamic IP monitoring, hammer protection, hit-o-meter, free files en dirs, credit system, virtual directories
leuk idee! vind je het heel erg als ik een spelfout verbeter?dual-zip schreef op 13 maart 2004 @ 01:03:
Omdat het nogal vaak voorkwam dat ik dingen uit m'n klembord gooide die ik helemaal niet kwijt wilde, heb ik een tool gemaakt die zelf opslaat wat je naar je klembord kopieert. Als je per ongeluk je klembord overschrijft, kan je hem via het MSN Messenger achtige pop-upje direct terug laten zetten
[afbeelding]
En het venster dat omhoog komt:
[afbeelding]
Het is echter nog in zware beta fase
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
In dat geval kun je er nog op tijd veranderd van maken (voltooid deelwoord).
Een goede grap mag vrienden kosten.
Klinkt interessant, in welke taal wordt het geschreven?Korben schreef op 13 maart 2004 @ 03:41:
Momenteel in development: Zer0FTPWaarom? Goede FTP-servers voor Windows zijn moeilijk te vinden, vooral als je ze legaal wilt hebben
- Zwaar multithreaded
- Config data wordt opgeslagen als XML-bestand, en bij users, groups, permissions etc. kan worden opgegeven dat ze moeten worden opgehaald uit een database
- Remotely controllable, via admin tooltje of (SSL?) web interface
- 'Standaard' opties als user permissions, limited bandwidth (per sessie en/of per gebruiker), disk quota, up/down ratio's, reports, event scheduling, dynamic IP monitoring, hammer protection, hit-o-meter, free files en dirs, credit system, virtual directories
. Voorlopig is Zer0FTP open source, dus vandaar. Bovendien vond ik t wel n interessante uitdaging.
C#. Ik ben in .NET begonnen met programmeren in VB.NET, maar ik vond C/C++ toch altijd een fijnere syntax hebben, dus na een tijdje ben ik daarop overgestapt, en het bevalt me prima.Pastasaus schreef op 13 maart 2004 @ 15:46:
[...]
Klinkt interessant, in welke taal wordt het geschreven?
Leuk script! Net wat ik zocht eigenlijk, wou zelf al zoeits maken maar op deze manier is het natuurlijk een stuk makkelijker. Heb helaas wel wat problemen : http://breezer.dyndns.org/logboek/ .. enig idee waardoor dat komtiKKe007 schreef op 12 maart 2004 @ 21:36:
Hierbij logmaker v3.1 de download
Logmaker V3.1 linkje
• Vervang in de logboek.php op regel 3 de include door je eigen dbconnectie include
• Importeer de tijdsplanning.sql tabel in je eigen mysql omgeving
Gaan met die banaan
Zo niet, dan zal ik zelf wel even wat in je code duiken of zelf zo'n script maken.
[ Voor 8% gewijzigd door Dennahz op 13-03-2004 23:24 ]
Voor een kammeraad een foto-kopieer-tool. Kon je 3 mappen instellen: map1 was met kleine voorbeelden, map2 waren de originelen en map3 was waar ie het dan wou hebben. Aangezien map2 best vol was (>1000 foto's @ 1600x1200) was dit toch wel aardig.
Nog wat FTP dingetjes die ook gelijk wat MySQL dingetjes afhandelden.
Daarvoor op een XT in quick basic een programma om de paralelle poort aan te sturen (8 kanaals relais-kaart voor in de disco
Verder nog wat PHP brut voor wat batch-verwerking.
Is de source van tvgids_to_xml.exe ook beschikbaar?Verwijderd schreef op 13 maart 2004 @ 12:28:
Voor de liefhebbers : Mijn webbased TVGuide geschreven in ASP.
Download hier
In de config.asp file staan de details om hem aan de praat te krijgen.
Bekijk hem hier
Top gemaakt trouwens
Voor school een webshop gemaakt, kijk maar op http://www.ghost.smdinc.nl
Verder veel (heel veel) geprogrammeerd in Delphi (eerst 5, nu 7)
O.a.
fotosorteerprogramma (eigenlijk een mod van -> )
filenamechanger -> alle geselecteerde bestanden worden gerenamed
Muziekquiz -> spel voor 2 groepen, lijkt op het tv programma "het gevoel van"
Javacomp -> ook voor school, texteditor met extra functie om een dos compiler aan
te roepen voor het zojuist getikte applet. (op school konden wij niet
in dos)
En nog veel meer, waar ik nu ff niet op kan komen.
Huidige projecten:
MP3 database programma, wat gelijk nieuwe nummers naar ftp server upload, voor netwerkje met vrienden.
Dit topic is gesloten.
Dit topic is alleen bedoeld om zelfgemaakte tools te showen en te bespreken. Net als in de rest van Programming & Webscripting is het hier dus ook niet toegestaan om 'even te vragen of iemand iets kan maken'. Dit is een forum over zelf programmeren, geen McDonalds afhaalbalie voor lappen code of software :)