Ik vinnut ook niet slecht hoor.
En dat je met een Da van 75k andere spelers uit dit topic niet tegenhoudt is geen ramp. Ik loop ook fluitend over je heen, maar ook al heb je 100,000 gold, het levert me niks op om dat er met de grote en sterkte van legers rekening mee wordt gehouden in hoeveel je wint.
Stel jij hebt een 100.000 Gold, 257 recruits en een DA van 75k
Ik heb SA van ongeveer 2 Mil, 3200 recruits. Als ik jouw aanval levert me dat ik denk 10,000 gold op. Schade aan m'n wapens die ik moet gaan repareren zal in de tonnen lopen. Dus ik verlies als ik jouw aanval.
Je moet dus kijken naar mensen die in de ranking om jouw heen staan, je DA moet sterker zijn dan hun SA. Omdat er best veel mensen spelen met een DA van 0 en alles in SA stoppen ga je dat waarschijnlijk ook niet redden. Het leven in Chaos is geen pretje

. Enige remedie is: géén geld in kas hebben. Ga vooral niet sparen in Gold om een upgrade te kopen!
Hoe krijg je die updates dan wel?
Koop SA wapens tot je kas leeg is. Niet om mee aan te vallen, maar omdat SA wapens veilig zijn. Spaar net zo lang wapens tot je genoeg hebt om een upgrade of een groot wapen te kopen. Je verliest op die manier wel 25% van de waarde, maar het kan niet gestolen worden!
Let ook even op dat je niet kleine wapens verkoopt voor middelgrote wapens en die dan weer verkoopt voor grote wapens en die weer voor upgrades. Je verliest met elke stap dan 25% en dan kost het je veel te veel. Koop dus in één keer iets wat je wil houden.