[online] Kings Of Chaos deel 7

Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste
Acties:
  • 1.849 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 00:26:
Wat kunt ge hier tegen doen?
25 minutes ago Nantia 228,824 Gold stolen 15 1 9 295,483 206,102 details
26 minutes ago ninax2121 Attack defended 1 0 0 687 225,598 details
Ze vallen eerst aan met een dummy account om uw strength te kennen en daarna met hun echte account.
Nantia => http://www.kingsofchaos.com/stats.php?id=1594973
Niks :(

't Is zo'n beetje de manier van valsspelen. Geen spies nodig. Stuur er er eerst een zgn. feeler op af.

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-09 16:05
FirmPete schreef op 20 februari 2004 @ 11:34:
[...]

Niks :(

't Is zo'n beetje de manier van valsspelen. Geen spies nodig. Stuur er er eerst een zgn. feeler op af.
idd, heb er ook verschrikkelijk veel last van, erg irritant :X

heb net weer siege 2× geupgrade :)
Siege Technology War Elephants

Nog gaver dan een trojan horse >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Niet online
hehe, Ik heb Boiling Oil en War Elephants.

Handig, hoor. Als ik nog eens trek krijg kunnen m'n olifantjes zo de frituur in :Y)

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 13:06

KatirZan

Wandelende orgaanzak

FirmPete schreef op 20 februari 2004 @ 11:56:
hehe, Ik heb Boiling Oil en War Elephants.

Handig, hoor. Als ik nog eens trek krijg kunnen m'n olifantjes zo de frituur in :Y)
Zo ver ben ik nog niet :'(

Maar ik kom in de buurt, zodra mijn defense veeeeeeeeel hoger is geworden (nu staat ie op 22.000nogwat geloof ik :*) )

Wabbawabbawabbawabba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die mensen die die dummies gebruiken.. Die kun je toch ook aangeven?

De admins zullen heel snel en makkelijk kunnen zien of jij de enigste bent waarbij het gebeurt, dus dat het toeval is, of dat het altijd gebeurt bij bepaalde "spelers".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben vandaag voor het eerst aangevallen. Meteen 1/3 van me gold weg ik denk dat ik het beste ff op me defense kan concentreren. Iemand misschien nog enige tips ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 20:52

krvabo

MATERIALISE!

Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 14:41:
Ben vandaag voor het eerst aangevallen. Meteen 1/3 van me gold weg ik denk dat ik het beste ff op me defense kan concentreren. Iemand misschien nog enige tips ?
ik quote:
lees de draad voordat je blaat
Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 13:02:
die mensen die die dummies gebruiken.. Die kun je toch ook aangeven?

De admins zullen heel snel en makkelijk kunnen zien of jij de enigste bent waarbij het gebeurt, dus dat het toeval is, of dat het altijd gebeurt bij bepaalde "spelers".
De admins doen niets, echt niets...
Ik heb een maand geleden alsnog toestemming gevraagd voor mijn koc-mIRC script.. geen antwoord...

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker, blijf ik maar aangevallen worden, en terwijl ik op plaatsje 10.000 sta, weten de mensen met een strike action van meer dan 400.000 me toch steeds weer te vinden. Wel fijn, de 'stiker wet' (als je word aangevallen door iemand die minder sterk is dan jij, verlies je echt bijna niks) .
met de 30 aanvallen die ik per nacht nu onderga, verlies ik toch wel zo'n 15 a 20 MANNEKES per nacht.
Je geld in alleen DA stoppen helpt niks! ;(

edit: en nou krijg ik ook al geen geld meer per half uur....

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2004 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn de voordelen van een alliance en van officers ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:51
Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 16:40:
Wat zijn de voordelen van een alliance en van officers ?
alliance: groep mensen die op jouw linkje klikt elke dag
officers: voor elke 2 klikjes die je officers krijgen krijg jij 1 ventje

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sedert dinsdagavond toegelaten op de lijst, maar ik heb pas vandaag mijn eerste klikrondje erop zitten. Dit komt omdat ik pas vandaag pas terug op internet kom. Dit is niet van mijn gewoonte, maar ik heb er gewoon een "uitzonderlijke" week erop zitten. Normaal gezien zal ik proberen om elke dag de lijst af te werken.

Dat half miljoen aan goud dat ik verloren ben in die twee dagen dat ik niet op het internet ben gekomen vind ik stukje erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu bij die clicklijst van het GoT forum maar daardoor zit ik niet bij het GoT alliance ofwel want wat weet ik niet. Alvast bedankt dat jullie al me vragen beantwoorden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KatirZan

KatirZan

Wandelende orgaanzak

Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 16:14:
Lekker, blijf ik maar aangevallen worden, en terwijl ik op plaatsje 10.000 sta, weten de mensen met een strike action van meer dan 400.000 me toch steeds weer te vinden. Wel fijn, de 'stiker wet' (als je word aangevallen door iemand die minder sterk is dan jij, verlies je echt bijna niks) .
met de 30 aanvallen die ik per nacht nu onderga, verlies ik toch wel zo'n 15 a 20 MANNEKES per nacht.
Je geld in alleen DA stoppen helpt niks! ;(

edit: en nou krijg ik ook al geen geld meer per half uur....
Ik heb bijna al mijn geld in DA en fortification+andere denfence zitten, als mensen mij nu aanvallen hebben ze een attack rate nodig van boven de 140.000 :)
en zo lang speel ik nog niet ;)

207 mannetjes + 7200 credits per half uur :) inc. 2 mannetjes xtra elke dag en de clicklijst waardoor ik ws morgen of overmorgen op 9000 a 10.000 per half uur zit :)

probeer dat gewoon eens :)

Meteen nog even een vraagje!
Hoe krijg ik een officer, want heb me al aangemeld, maar ik heb geen id hoe dat werkt :S

[ Voor 8% gewijzigd door KatirZan op 20-02-2004 17:27 ]

Wabbawabbawabbawabba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

http://www.kingsofchaos.com/help.php
lees dat eens door en anders gewoon deel 1 van al deze topics, die zijn er neit voor niets bij in de start post gezet hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand nog een paar farms voor een beginner die geld nodig heeft. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KatirZan schreef op 20 februari 2004 @ 17:25:
[...]

Ik heb bijna al mijn geld in DA en fortification+andere denfence zitten, als mensen mij nu aanvallen hebben ze een attack rate nodig van boven de 140.000 :)
en zo lang speel ik nog niet ;)

207 mannetjes + 7200 credits per half uur :) inc. 2 mannetjes xtra elke dag en de clicklijst waardoor ik ws morgen of overmorgen op 9000 a 10.000 per half uur zit :)

probeer dat gewoon eens :)
Hehe, wat denk je? Ik zit hier in Battlements, met een DA van 350.000 hoor! Gelukkig word ik niet meer gefarmd. Nou kan ik nog hopen dat ik toevallig een keertje Wel 450K op mun rekening het staan s'ochtends :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 18:42:
Weet iemand nog een paar farms voor een beginner die geld nodig heeft. >:)
Met een spion met een upgrade kom je in het begin al ver. Kun je jouw SA met zijn DA vergelijken. Bang voor repressailles => zorg dan dat jouw DA hoger is dan zijn SA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net weer 100k van me gejat. Zo kan ik me DA nooit vergroten :(.

BTW, weet iemand een kliklijst die ik kan joinen, want ik kan wel wat meer soldiers en geld gebruiken. Ik ben zelf bereid om dagelijks alle links te klikken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 13:29:
Net weer 100k van me gejat. Zo kan ik me DA nooit vergroten :(.

BTW, weet iemand een kliklijst die ik kan joinen, want ik kan wel wat meer soldiers en geld gebruiken. Ik ben zelf bereid om dagelijks alle links te klikken. :)
http://void.blisstic.com/koc/

Staat in de startpost......

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik daar wil registreren zegt-ie dat een van de ingevulde waarden al bestaat in de database :S. Maar ik kan me niet herinneren dat ik me daar heb aangemeld. Kan ik op een andere manier meedoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GleNnoS_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-09 14:57
Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 14:22:
[...]

Als ik daar wil registreren zegt-ie dat een van de ingevulde waarden al bestaat in de database :S. Maar ik kan me niet herinneren dat ik me daar heb aangemeld. Kan ik op een andere manier meedoen?
Ik begin net ... Ik wou me daar ook regiseren maar wat moet je hier in vulle:
KoC UniqID Je UniqID is het stukje in je Unique Link wat na uniqid= komt
waar staat deze link "Unique Link" ?

edit:
Ik ben er achtergekomen :)

[ Voor 6% gewijzigd door GleNnoS_ op 21-02-2004 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 14:22:
[...]
Moet je ff hierheen mailen: koc apestaart blisstic.com

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, ik wil dolgraag lid worden van die kliklijst, maar ik ben eigenlijk niet zo'n "poster"! is dat een probleem? ik ben nu wel lid van het forum :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

* krvabo stort in snikken ineen
leest dan echt niemand de startpost |:(
Ja Je Kan Lid Worden Van De Kliklijst!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JA IK LEES DE START POST. ik heb alles gelezen, je kan me er zowat een proefwerk over geven! (waar ik dan een 10 voor haal:p) maar als je je aanmeld krijg je dit te zien:
Attentie: deze kliklijst is alleen bedoeld voor mensen die frequent posten in de KoC topic @ Gathering of Tweakers, ofwel lid zijn van de Stinger clan
vandaar... snappie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet dat ik ongeduldig ben hoor, maar als ik mij nu probeer aan te melden op de kliklijst krijg ik te zien dat 1 van de waarde al eens is gebruikt (waarschijnlijk van de vorige keer dat ik mij daar heb aangelde, maar daar heb ik tot op heden niks van gehoord) en nu?!

Moet ik nu mailen naar: koc apestaart blisstic.com , en dan maar zeggen dat ik de posts niet lees

-edit-
Ow ja, je hebt gelijk... goh wat handig :p

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2004 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 20:47:
niet dat ik ongeduldig ben hoor, maar als ik mij nu probeer aan te melden op de kliklijst krijg ik te zien dat 1 van de waarde al eens is gebruikt (waarschijnlijk van de vorige keer dat ik mij daar heb aangelde, maar daar heb ik tot op heden niks van gehoord) en nu?!

Moet ik nu mailen naar: koc apestaart blisstic.com , en dan maar zeggen dat ik de posts niet lees
Nu ben ik :P

Er bestaat: de EDIT knop, wow ja! wat ie doet ? je vorige stuk aanpassen zodat je niet 2× achter elkaar hoeft te posten :X

Verder KAN het zijn dat het een paar uur tot een dag duurt voordat je bent geregistreerd in het systeem. Het kan ook langer duren, voor gevallen zoals jij willen we dat maar al te graag regelen.

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi mensen,

Is dit forum één alliantie of heeft iedereen hier toegang toe? Wie nemen er in grote lijnen deel aan dit forum, specifiek deze KOC thread? Graag maakt iemand mij wegwijs hiero, alvast dank.

Stormsky.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

hoi
Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 21:07:

Is dit forum één alliantie of heeft iedereen hier toegang toe?
openbaar, wat denk je?
Wie nemen er in grote lijnen deel aan dit forum, specifiek deze KOC thread?
• GoT Topic Deel 1 - Hierzo
• GoT Topic Deel 2 - Hierheen
• GoT Topic Deel 3 - hier
• GoT Topic Deel 4 - hier
• GoT Topic Deel 5 - tadaa
• GoT Topic Deel 6 - tadaa
Graag maakt iemand mij wegwijs hiero, alvast dank.
geen dank
krijn

[ Voor 4% gewijzigd door krvabo op 21-02-2004 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens, er komen opeens wel heel veel nieuwe GoT'ers bij in dit forum.
Ik heb nog geen een vraag voorbij zien komen die niet al eens beantwoord is.
Ik raad hierbij ook iedereen aan om gewoon een uurtje (of 3) vrij te maken, en alle vorige topics door te lezen! Ik heb het zelf ook gedaan :+
Voor de rest, welkom O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah maar ik gebruik die 3 uur liever omdie clicklijst af te werken en laat die nieuwe gasten van mij dat ook maar doen in plaats van ze ieder deel doorlezen en niet clicken waardoor wij alleen maar op hun clicken }) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 21:39:
Jah maar ik gebruik die 3 uur liever omdie clicklijst af te werken en laat die nieuwe gasten van mij dat ook maar doen in plaats van ze ieder deel doorlezen en niet clicken waardoor wij alleen maar op hun clicken }) .
dan laat ik ze toch liever ieder deel doorlezen, zodat we niet van die domme opmerkingen krijgen. En het maakt niet uit of je die topics doorleest of niet, er wordt sowieso te weinig geklikt.. vooral onderin de lijst is het diep triest momenteel :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RonaldMade schreef op 21 februari 2004 @ 21:41:
[...]

dan laat ik ze toch liever ieder deel doorlezen, zodat we niet van die domme opmerkingen krijgen. En het maakt niet uit of je die topics doorleest of niet, er wordt sowieso te weinig geklikt.. vooral onderin de lijst is het diep triest momenteel :/
Gierig me tekst was weg ff overnieuw typen. :(

Je hebt inderdaad gelijk dat er te weinig wordt geklikt. We kunenn bijvoorbeeld makkelijk allemaal 30 poppetjes per dag krijgen als iedereen zou klikken wat helaas niet zo is. Daarom raad ik jullie aan om alleen de mensen aan te klikken met een klikratio van 70% of hoger zodat de mensen onder de 70% weer moten klikken voordat ze zelf weer kliks kijrgen. Tenminste zo doe ik het. Moedig ik de niet-klikkers tenminste niet meer aan om gewoon door te gaan met wat ze deden maar nu dwing ik ze te klikken omdat ze anders zelf gewoon geen kliks krijgen.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2004 21:52 . Reden: tekst was opeens niet meer in het bericht ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 21:48:
[...]

Gierig me tekst was weg ff overnieuw typen. :(

Je hebt inderdaad gelijk dat er te weinig wordt geklikt. We kunenn bijvoorbeeld makkelijk allemaal 30 poppetjes per dag krijgen als iedereen zou klikken wat helaas niet zo is. Daarom raad ik jullie aan om alleen de mensen aan te klikken met een klikratio van 70% of hoger zodat de mensen onder de 70% weer moten klikken voordat ze zelf weer kliks kijrgen. Tenminste zo doe ik het. Moedig ik de niet-klikkers tenminste niet meer aan om gewoon door te gaan met wat ze deden maar nu dwing ik ze te klikken omdat ze anders zelf gewoon geen kliks krijgen.
slecht idee lijkt me. Ook kunnen we makkelijk 60 units per dag halen als iedereen gewoon klikt.

Verder lijkt het mij beter (lees: mening) om de mensen met een te laag ratio op een bepaalde blacklist te zetten, dat ze niet geklikt kunnen worden maar wel de andere kunnen klikken, en pas als ze hun ratio hebben opgehaald weer terug op de lijst mogen.

Je moet de niet-klikkers dus niets dwingen, als ze niet klikken prima, dan klikken wij ook niet meer op hun enzo, gooi ze uit de lijst! En de niet klikkers blijven toch wel units bijkrijgen netzoals ik zelf doe klik ik ook netjes op hun om mijn positie in de kliklijst te verbeteren, en ik denk dat ik tot nu toe niet de enigste ben geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Warlords,

Indien iemand interesse heeft in een sterke alliantie (ik sta nu op rank 60, omdat ik mijn SA nog niet zoveel aandacht heb gegeven, nog 661 attack turns to do).....

kom dan even langs op het forum: http://niccos.proboards25.com

Dit is wel allemaal in het Engels. We hebben naast dit forum ook een eigen clicksite en een irc chat channel op dezelfde server als die van koc.

Oh ja, als je lid wilt worden moet je wel even de regels goed doorlezen (dit duurt gelukkig niet langer dan een minuut of 10). En er is alleen behoefte aan actieve en gemotiveerde leden. We willen vanuit de Benelux de strijd aangaan met orc00 en LordStriker.....

Greetz,
Stormsky.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 16:14
Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 22:13:
Warlords,

Indien iemand interesse heeft in een sterke alliantie (ik sta nu op rank 60, omdat ik mijn SA nog niet zoveel aandacht heb gegeven, nog 661 attack turns to do).....

kom dan even langs op het forum: http://niccos.proboards25.com

Dit is wel allemaal in het Engels. We hebben naast dit forum ook een eigen clicksite en een irc chat channel op dezelfde server als die van koc.

Oh ja, als je lid wilt worden moet je wel even de regels goed doorlezen (dit duurt gelukkig niet langer dan een minuut of 10). En er is alleen behoefte aan actieve en gemotiveerde leden. We willen vanuit de Benelux de strijd aangaan met orc00 en LordStriker.....

Greetz,
Stormsky.
Kerel, we hebben hier al een alliantie en een grote vriendenclub. Waarom join je ons niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PowerCow schreef op 21 februari 2004 @ 22:36:
[...]
Kerel, we hebben hier al een alliantie en een grote vriendenclub. Waarom join je ons niet ;)
Hehe, hopeloos om hier mensen weg proberen te kapen... Zelfs members die besloten hier weg te gaan, zijn gestopt of teruggekomen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, krvabo schreef dat het openbaar is hier. Ik vroeg tenslotte of het hier een (specifieke) alliantie betrof. De reactie dat ik alle voorgaande topics maar moest doorlezen (wat een paar uur tijd zou kosten) is natuurlijk niet zo uitnodigend voor nieuwe bezoekers.

Enfin, het is niet mijn bedoeling leden 'weg te kapen' bij een andere alliantie. Als hier 'losse' koc spelers zijn, zijn deze welkom bij Stormsky's Alliance. En verder is deze hele alliantie welkom onder mijn command.

Zoals ik al eerder zei, ik ga in de komende Ages de strijd aan met de grote Noord Amerikaanse allianties. Hierbij heb ik zoveel mogelijk Nederlandstalige koc spelers nodig, vandaar. Ik geloof niet in 'allies', maar slechts in één sterke leider waaronder alle andere clans zich rechtstreeks scharen.

Graag serieuze reacties.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben dus zo een losse speler alleen nu heb ik een vraag. Ik sta op de kliklijst van GoT maar ik weet nou niet zeker of ik ook bij hun alliance hoor van GoT/Stinger. Als dit niet het geval is wil ik me best bij jouw alliance joinen als ik tenminste de consequenties weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 23:28:
Hmm, krvabo schreef dat het openbaar is hier. Ik vroeg tenslotte of het hier een (specifieke) alliantie betrof. De reactie dat ik alle voorgaande topics maar moest doorlezen (wat een paar uur tijd zou kosten) is natuurlijk niet zo uitnodigend voor nieuwe bezoekers.

Enfin, het is niet mijn bedoeling leden 'weg te kapen' bij een andere alliantie. Als hier 'losse' koc spelers zijn, zijn deze welkom bij Stormsky's Alliance. En verder is deze hele alliantie welkom onder mijn command.

Zoals ik al eerder zei, ik ga in de komende Ages de strijd aan met de grote Noord Amerikaanse allianties. Hierbij heb ik zoveel mogelijk Nederlandstalige koc spelers nodig, vandaar. Ik geloof niet in 'allies', maar slechts in één sterke leider waaronder alle andere clans zich rechtstreeks scharen.

Graag serieuze reacties.....
ik denk zowiezo niet dat je serieuze reacties kan krijgen op zoiets;
1) je hebt je alleen geregistreert voor dit topic (== niet slim)
2) er zijn hier alleen mensen die al bij een clan zitten en al zijn begonnen met koc en dus niet opnieuw willen beginnen
3) wij verwachten wel dat je in grote lijnen alle topics 'doorleest' zo leer je precies wat wij toestaan en niet
4) als je zo graag wilt heersen, ga dan lekker bij de praetorians zitten > een nl/belg clan waarvan er 3 in de top 10 staan.
5) de alianties die hier zitten zijn KoC-GoT en StingerClan

[ Voor 3% gewijzigd door krvabo op 21-02-2004 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 23:36:
Ik ben dus zo een losse speler alleen nu heb ik een vraag. Ik sta op de kliklijst van GoT maar ik weet nou niet zeker of ik ook bij hun alliance hoor van GoT/Stinger. Als dit niet het geval is wil ik me best bij jouw alliance joinen als ik tenminste de consequenties weet.
Hoi EvolvE,

Of je bij hun alliance hoort? Dat weet ik ook niet. Wat ik wel weet, is dat je je alleen bij mij kunt aansluiten als je niet bij een andere alliantie bent aangesloten. Dit is inclusief klikken! Bij ons kun je nu rekenen op minimaal 60 soldaten per week, tenminste als je zelf ook minimaal 4 keer per week klikt op alle leden. Maar het gaat ons niet alleen om het klikken, er zijn ook leden die minder klikken of zelfs helemaal niet. Het gaat bij Stormsky's Alliance om plezier hebben met elkaar en het gaat om een gezamenlijke strategie om de top in Chaos te bereiken.

Kom eens langs..... http://niccos.proboards.com

Paar vraagjes mijnerzijds (mag iedereen op reageren, graag zelfs):
+ Hoeveel leden hebben de twee genoemde allianties?
+ Wie zijn de leiders van deze allianties?
+ Hoe hoog staan deze leiders in de ranking van koc?

Je mag best wat vriendelijker zijn hoor krvabo.

heh heh
Stormsky.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2004 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 23:53:
[...]
+ Hoe heet deze alliantie?
+ Hoeveel leden heeft deze alliantie?
+ Wie is de leider van deze alliantie?
+ Hoe hoog staat deze leider in de ranking van koc?
+ we hebben KoC-GoT en StingerClan
+ KoC-GoT: ± 20 / StingerClan: ± 25
+ KoC-GoT: geen (tevens hun kracht) / StingerClan: RonaldMade en ik
+ ^^ / atm: 232 / 157
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 23:53:
[...]

Hoi EvolvE,

Of je bij hun alliance hoort? Dat weet ik ook niet. Wat ik wel weet, is dat je je alleen bij mij kunt aansluiten als je niet bij een andere alliantie bent aangesloten. Dit is inclusief klikken! Bij ons kun je nu rekenen op minimaal 60 soldaten per week, tenminste als je zelf ook minimaal 4 keer per week klikt op alle leden. Maar het gaat ons niet alleen om het klikken, er zijn ook leden die minder klikken of zelfs helemaal niet. Het gaat bij Stormsky's Alliance om plezier hebben met elkaar en het gaat om een gezamenlijke strategie om de top in Chaos te bereiken.

Kom eens langs..... http://niccos.proboards.com

+ Hoeveel leden hebben de twee genoemde allianties?
+ Wie zijn de leiders van deze allianties?
+ Hoe hoog staan deze leiders in de ranking van koc?

Je mag best wat vriendelijker zijn hoor krvabo.

heh heh
Stormsky.
Ik vind dit wel erg richting spam gaan hoor, maar oke het kan nog net denk. Het voordeel bij GoT / StingerClan is dat ik en krijn bij de StingerClan dan onderhandelen met andere clans / alliances. Daardoor hebben we al bereikt dat we samenwerken en meeklikken met KoCGent, dat we misschien binnenkort ook al een verbond krijgen met TEA, en die staan er toch heel wat beter voor als jullie clan.

Je ziet dus wel, wij hebben onze zaakjes gewoon goed geregeld. Als we onze leden en vrienden op een hoop zouden gooien komen we zeker richting de 130 leden. Die 60 units van je per week stellen ook weinig voor, als hier iedereen een beetje wilt klikken heb je al ruim het dubbele in een week bij ons.

Kwa strategie zit het bij ons ook perfect, we weten wat we moeten doen en we hebben al verscheindene masses georganiseerd die goed verliepen.

Die vraagjes die krijn beantwoorde kloppen wel, maar doe er voorlopig ook maar even KoCGent bij, want die komen hier ook dikwijls gezellig even langs :)

Dus zoals je ziet, we hebben onze zaakjes al zo goed geregeld dat jullie niets maar dan ook niets extra bieden, daarvoor vind ik het een beetje hopeloos om hier te komen spammen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo zo, het gaat er hier aardig aan toe. Volgens mij heb ik gewoon wat vragen gesteld en wat discussie toegevoegd aan dit forum. Wel wat gemakkelijk om dat af te doen als spam, zeg dan gewoon dat je me hier niet moet. En dat terwijl ik heb begrepen dat dit een OPEN forum is, waar iedereen mag posten en zijn mening mag geven. In dat geval zou ik hier ook met mijn alliantie kunnen gaan posten, toch. Wij hebben echter een eigen 'gesloten' forum.

Nou ja, ik ben blij voor krvabo en RonaldMade, dat jullie het zo goed voor elkaar hebben, echt waar. Als jullie orc00 en LordStriker straks van de troon stoten, sta ik als eerste in de rij om jullie te feliciteren en me bij jullie aan te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RonaldMade schreef op 21 februari 2004 @ 21:41:
[...]

Ik sta onderaan de lijst omdat ik nog maar twee dagen aan het klikken ben, maar ik heb wel een klikratio van 121% (binnen een uur of twee kan ik aan mijn volgende klikronde beginnen en dan zal dat wel weer ferm stijgen). Die lijst wordt samengesteld aan de hand van hoeveel kliks je gemaakt hebt. Persoonlijk vind ik dat de volgorde beter zou zijn volgens uw klikpercentage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 februari 2004 @ 12:02:
[...]

Ik sta onderaan de lijst omdat ik nog maar twee dagen aan het klikken ben, maar ik heb wel een klikratio van 121% (binnen een uur of twee kan ik aan mijn volgende klikronde beginnen en dan zal dat wel weer ferm stijgen). Die lijst wordt samengesteld aan de hand van hoeveel kliks je gemaakt hebt. Persoonlijk vind ik dat de volgorde beter zou zijn volgens uw klikpercentage.
Als we mensen onderin de rankings beginnen af te kraken, bedoelen we heus wel degenenen die dus niet klikken, en niet degenen die er pas in staan. Meestal kijk ik gewoon naar de registratiedatum en/of het aantal ingaande clicks of het click-percentage. Toch klik ik wel iedereen (hoewel er nu 2 non-active gebruikers in de lijst staan).

edit: jullie gebeden worden verhoord. de kliklijst is niet-klikkers vrij 8)
edit2: hmm erzitten er nog een stuk of 5 in, waaronder viper.. wat vinden jullie van die personen? eruit?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2004 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe sinds 10 minuten mee met de kliklijst.
Uiteraard meteen iedereen aangeklikt, daardoor sta ik er nu zo voor:
dduchateau httr66eq 59 4 1475% 0.01 uur 2004-02-22
Maar wat is het verschil tussen de Clicks uit en de Clicks in? is kliks uit hoevaak ik klik op anderen en kliks in hoevaak op mij wordt geklikt, en kliks ratio het % aantal over hoevaak ik op anderen klik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 februari 2004 @ 15:52:
Ik doe sinds 10 minuten mee met de kliklijst.
Uiteraard meteen iedereen aangeklikt, daardoor sta ik er nu zo voor:
dduchateau httr66eq 59 4 1475% 0.01 uur 2004-02-22
Maar wat is het verschil tussen de Clicks uit en de Clicks in? is kliks uit hoevaak ik klik op anderen en kliks in hoevaak op mij wordt geklikt, en kliks ratio het % aantal over hoevaak ik op anderen klik?
juist, jah. alleen het click ratio= clicks uit:clicks in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 februari 2004 @ 13:19:
[...]

Als we mensen onderin de rankings beginnen af te kraken, bedoelen we heus wel degenenen die dus niet klikken, en niet degenen die er pas in staan. Meestal kijk ik gewoon naar de registratiedatum en/of het aantal ingaande clicks of het click-percentage. Toch klik ik wel iedereen (hoewel er nu 2 non-active gebruikers in de lijst staan).

edit: jullie gebeden worden verhoord. de kliklijst is niet-klikkers vrij 8)
edit2: hmm erzitten er nog een stuk of 5 in, waaronder viper.. wat vinden jullie van die personen? eruit?
Ik denk dat ik de mensen die niet klikken niet zal missen dus van mij mogen ze eruit. Scheelt mij ook weer wat klikken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Niet online
Ach ja, die kliklijst discussie...

Van mij mag iedereen op de lijst blijven. Ik klik zelf volgens het "Drie is niet" principe.
Als ik mensen drie klikjes meer heb gegeven dan zij mij, dan sla ik ze over. Simpel. Zodra ze weer wel klikken (en dus niet meer op een verschil van drie staan) klik ik ze weer.

Dus kon ik zojuist 22 mensen overslaan.

De roodstaanders: SirRonald, Cutt, Ikmattie, Fisje, vinnicentello, LadyMellon, PeterofAragorn, Handy_hermit, delux_, moeloo, Warduscher, I3udder, Sandax, King_zmn, CZFoo, viper_1337, bas_kukel, bokke, kaima, bigfast, TkoDoo en AciDerium.

[ Voor 30% gewijzigd door FirmPete op 22-02-2004 18:39 ]

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FirmPete schreef op 22 februari 2004 @ 18:35:
De roodstaanders: SirRonald, Cutt, Ikmattie, Fisje, vinnicentello, LadyMellon, PeterofAragorn, Handy_hermit, delux_, moeloo, Warduscher, I3udder, Sandax, King_zmn, CZFoo, viper_1337, bas_kukel, bokke, kaima, bigfast, TkoDoo en AciDerium.
En ik? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade

Van mij mag iedereen op de lijst blijven. Ik klik zelf volgens het "Drie is niet" principe.
Als ik mensen drie klikjes meer heb gegeven dan zij mij, dan sla ik ze over. Simpel. Zodra ze weer wel klikken (en dus niet meer op een verschil van drie staan) klik ik ze weer.

Het is wel erg makkelijk om te roepen dat iemand rood staat als ie zijn klikronde nog moest gaan doen. Niet iedereen is zo klikverslaafd als jou :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen

waar zie jij hoevaak ze op jouw linkje klikken dan?
ik zie alleen het totaal aantal clicks in en out

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
RocketKoen schreef op 22 februari 2004 @ 19:19:
[...]

waar zie jij hoevaak ze op jouw linkje klikken dan?
ik zie alleen het totaal aantal clicks in en out
als je via firefox klikt en de rode knop, heb je 2 frames, daarbovenin staat dan hoeveel keer iemand je geklikt heeft en jij hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Niet online
hehehe, Ronald, nu sta je alwéér op -3 :)

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
FirmPete schreef op 22 februari 2004 @ 19:32:
hehehe, Ronald, nu sta je alwéér op -3 :)
Wacht maar tot na de vakantie :P dan kan ik weer 2× per dag op je klikken !

:P niet dat je dat erg vind, denk ik zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Niet online
Tja, jij staat hardstikke zwart :)

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RonaldMade schreef op 22 februari 2004 @ 19:34:
[...]

Wacht maar tot na de vakantie :P dan kan ik weer 2× per dag op je klikken !

:P niet dat je dat erg vind, denk ik zo...
helaas telt ie maar 1x per dag ;)
flink th0r aan zun kop zeuren op irc, dat ie een ip-herkenner inbouwt.
succes :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er is voor woensdag 25 februarie een mass geplant

http://www.krijn.net/koc_...tion=display;threadid=352

hier vind je alle informatie, alvast bedankt he _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2004 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Niet online
Zojuist een prachtig stel greppels gekocht! Daardoor maar liefst 3073 plaatsen gekelderd. Tja.

FF m'n info spammen:
Name: FirmPete
Race: Humans
Fortification: Trenches :)
Siege: War elephants
Spy level 9
Projected Income: 109k

SA: Nauwelijks (verkocht om greppel te betalen) :/
DA: Veel (Probeer het maar niet uit) :)
CA: Half spy proof. Alleen level 10 spionnen mogen nog komen neuzen, mits ze in hun eentje komen.

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo... Weer terug van 2 dagen internetloos geweest te zijn... Die 2 dagen hadden er maar 1 hoeven zijn als ik een kabeltester gehad had bijdeweg... Internet wilde na verhuizen niet werken, dus had alles overhoop gehaald tot en met nieuwe netwerkkaarten aan toe. Gisteren met een laptop en draadloos netwerk via routertje geprobeert en toen deed alles het wel... Toch maar nogeens de kabel nagekeken bleek het oranje draadje NET niet helemaal goed te zitten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben ook weer eens terug van t weekend :)
Nu gelukkig weer even vakantie, dus alle tijd om vanalles te doen.. Ook het klikken.. (hoewel ik toch niet slecht sta:P)

Het is wel te merken dat het weekend funest is voor het spel zeg.. Meteen weer op rank 960... :( inmiddels al wat succesvolle attacks gedaan en 3 excaliburs en 3 dragonskins gekocht. Dus zal wel weer ietsje gaan stijgen..

Abel> dat is lekker klote he?? Ik ken dat soort dingen :P hier ook eens gebeurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RonaldMade schreef op 22 februari 2004 @ 08:12:
[...]Die vraagjes die krijn beantwoorde kloppen wel, maar doe er voorlopig ook maar even KoCGent bij, want die komen hier ook dikwijls gezellig even langs :)
En ik ben de leider van KoCGent!
koc name WhiteHawk-BE
Momenteel 5000 plaatsen naar beneden door upgrades

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe moet ik in hemelsnaam mijn def opkrikken als die lijers me steeds aanvallen wanneer ik lig te slapen. Al twee dagen achterelkaar als ik wakker word ligt er niet meer dan 10k gold waar ik echt bijna niks van kopen :( . Ik heb ook al mijn SA verkocht en in me DA gestopt maar denk dat ik niet veel attacks zal stoppen met maar 15.217 DA. Laten we hopen van wel en nu ff me klikronde doen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Niet online
FirmPete schreef op 09 februari 2004 @ 22:35:
[...]

1: Jaag mensen naar je Link.
2: Daardoor krijg je soldaatjes
3: die soldaatjes leveren geld op.
4: Koop van dat geld wapen, upgrades of train je soldaatjes tot betere soldaatjes of spionnen.
5: Klik op attack. Zoek iemand uit waar je van denkt dat je kan winnen, met veel geld op de bank en liefst ook een groter leger. Je mag maximaal 15 keer in een keer aanvallen. Evt kan je eerst een spion erop af sturen.
6: If turns > 0 goto 4
7: goto 1

Meer is het echt niet :)

[edit]Oh ja, ga nooit slapen, 's nachts komen boeven jouw geld stelen.[/edit]
Ik had het nog zo goed uitgelegd :)

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evolve> steeds voor je gaat slapen, al je geld opmaken... Al is het maar met het trainen van je soldaten.. Door ze te trainen ben ik wel 160k in da omhoog gegaan :D

Had 32 dragonskins en 6 mithrils .. Maar 0 soldiers in defense getraind. Door dat te doen heb ik dus 160k da erbij, dus het scheelt je echt een heleboel! En word ietsje vroeger wakker, of midden in de nacht :P helaas is dat gewoon nodig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 09:16:
evolve> steeds voor je gaat slapen, al je geld opmaken... Al is het maar met het trainen van je soldaten.. Door ze te trainen ben ik wel 160k in da omhoog gegaan :D

Had 32 dragonskins en 6 mithrils .. Maar 0 soldiers in defense getraind. Door dat te doen heb ik dus 160k da erbij, dus het scheelt je echt een heleboel! En word ietsje vroeger wakker, of midden in de nacht :P helaas is dat gewoon nodig..
Hehe dat geld opmaken voordat ik moet slapn had ik allang door. Maarjah het ging al iets beter had me DA nog een beetje omhoog gebracht en nu is er maar 27k _/-\o_ gejat in plaats van 60k dus ben al weer blij kon ik nog wat aan me da doen. Ik ben ook iedereen dankbaar dat ze goed doorklikken want anders was ik nooit zo ver als nu gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KatirZan

KatirZan

Wandelende orgaanzak

Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 09:16:

Uhm....mijn DA is Defensive Action 75,100 Ranked #7,811 , is dat goed :P

Wabbawabbawabbawabba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

KatirZan schreef op 24 februari 2004 @ 13:36:
[...]

Defensive Action 2,972,072 Ranked #296

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Defensive Action 3,445,517 Ranked #224

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KatirZan schreef op 24 februari 2004 @ 13:36:
[...]

Hou je aanvallen tegen dan is het voorlopig genoeg hou je niks tegen dan is het blijkbaar niet genoeg :> . Maar jah het is nooit genoeg hea :'(

Laat maar had iets verkeerd in gesteld :z

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2004 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 13:59:
Defensive Action 3,445,517 Ranked #224

Defensive Action 264,904 Ranked #3,447
hmm, tijd voor een paar goede officers denk ik, anders houd ik de rest nooit bij ;)
vrijwilligers ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Defensive Action 911,654 Ranked #1,232

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KatirZan

KatirZan

Wandelende orgaanzak

Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 16:51:
Defensive Action 911,654 Ranked #1,232
Mja, maaruh, jullie spelen ook al langer dan ik :) enne, ik doe het zonder officers :) want niemand wil toch spelen onder mij :(

:P :P :P :P :P :P

Maar iig vind ik het niet slecht van mezelf :) voor mijn 257 recruits :)

Wabbawabbawabbawabba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb zojuist eindelijk 1 mln SA gehaald :D
Strike Action 1,002,813 Ranked #932

Nu alleen nog maar 1 mln DA halen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

937k da...
900k sa.... ontloopt elkaar niet veel :P

8k ca.. hmm loopt beetje achter he?? :D

Maar het gaat best lekker zo.. kom turns tekort... (en heeeel veel units erbij zou ook fijn zijn.. dat ik er 1000 zou hebben ipv 457+125 spies... (lvl 6 trouwes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Niet online
KatirZan schreef op 24 februari 2004 @ 16:56:
[...]
Maar iig vind ik het niet slecht van mezelf :) voor mijn 257 recruits :)
Ik vinnut ook niet slecht hoor.

En dat je met een Da van 75k andere spelers uit dit topic niet tegenhoudt is geen ramp. Ik loop ook fluitend over je heen, maar ook al heb je 100,000 gold, het levert me niks op om dat er met de grote en sterkte van legers rekening mee wordt gehouden in hoeveel je wint.

Stel jij hebt een 100.000 Gold, 257 recruits en een DA van 75k
Ik heb SA van ongeveer 2 Mil, 3200 recruits. Als ik jouw aanval levert me dat ik denk 10,000 gold op. Schade aan m'n wapens die ik moet gaan repareren zal in de tonnen lopen. Dus ik verlies als ik jouw aanval.

Je moet dus kijken naar mensen die in de ranking om jouw heen staan, je DA moet sterker zijn dan hun SA. Omdat er best veel mensen spelen met een DA van 0 en alles in SA stoppen ga je dat waarschijnlijk ook niet redden. Het leven in Chaos is geen pretje :). Enige remedie is: géén geld in kas hebben. Ga vooral niet sparen in Gold om een upgrade te kopen!

Hoe krijg je die updates dan wel?
Koop SA wapens tot je kas leeg is. Niet om mee aan te vallen, maar omdat SA wapens veilig zijn. Spaar net zo lang wapens tot je genoeg hebt om een upgrade of een groot wapen te kopen. Je verliest op die manier wel 25% van de waarde, maar het kan niet gestolen worden!
Let ook even op dat je niet kleine wapens verkoopt voor middelgrote wapens en die dan weer verkoopt voor grote wapens en die weer voor upgrades. Je verliest met elke stap dan 25% en dan kost het je veel te veel. Koop dus in één keer iets wat je wil houden.

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

FirmPete schreef op 24 februari 2004 @ 23:34:
[...]
Let ook even op dat je niet kleine wapens verkoopt voor middelgrote wapens en die dan weer verkoopt voor grote wapens en die weer voor upgrades. Je verliest met elke stap dan 25% en dan kost het je veel te veel. Koop dus in één keer iets wat je wil houden.
Daar heb je niet helemaal gelijk;
Kleine en middelgrote wapens kosten veel te veel aan schade repareren. om 1 knive te repareren ben je al evenveel kwijt als 4 DS repareren, dus als je heel veel kleine wapens hebt, moet je ze juist wel verkopen, kost je minder om te repareren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonzai
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-06 20:32
Ik vind dit best verslavend maar vind alleen jammer dat er weinig veranderd is in de beta versie
Aanvallen levert inderdaad ook weinig op tenzij je iemand aanvalt die kwa soldiers bijna even groot is als jezelf ( en dan moet zijn DA kort tegen jou SA hangen )
Ik hoop wel dat ze sabotage snel weer invoeren want dat was toch een van de leukere acties

gelijk effe showen :p

Name uBonzai
Race Humans
Rank 58
Commander AA-DPC
Fortification Moat
Siege Technology Siege Towers
Unit Production 4 per 24 hours
Available Funds 162,640 Gold
Projected Income Next Turn 207,480 Gold

[ Voor 9% gewijzigd door Bonzai op 25-02-2004 15:36 ]

If Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around darkened rooms munching magic pills, listening to repetitive electronic music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bonzai schreef op 25 februari 2004 @ 15:28:
Ik vind dit best verslavend maar vind alleen jammer dat er weinig veranderd is in de beta versie
Aanvallen levert inderdaad ook weinig op tenzij je iemand aanvalt die kwa soldiers bijna even groot is als jezelf ( en dan moet zijn DA kort tegen jou SA hangen )
Ik hoop wel dat ze sabotage snel weer invoeren want dat was toch een van de leukere acties

gelijk effe showen :p

Name uBonzai
Race Humans
Rank 58
Commander AA-DPC
Fortification Moat
Siege Technology Siege Towers
Unit Production 4 per 24 hours
Available Funds 162,640 Gold
Tering jantjes. Projected Income Next Turn 207,480 Gold :9~ 8)7 . Hoeveel mannetjes heb jij wel niet 4000 :9 . Ik wou dqat ik zoveel gold per turn kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bonzai schreef op 25 februari 2004 @ 15:28:
:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
krvabo schreef op 25 februari 2004 @ 12:59:
[...]

Daar heb je niet helemaal gelijk;
Kleine en middelgrote wapens kosten veel te veel aan schade repareren. om 1 knive te repareren ben je al evenveel kwijt als 4 DS repareren, dus als je heel veel kleine wapens hebt, moet je ze juist wel verkopen, kost je minder om te repareren
idd, de dure wapens kosten nu erg weinig om te repareren, dus dat is zeker het beste om te kopen. Voorbeeldje als je 50 dragonskins nu hebt ben je ongeveer 2000 tot 2500 kwijt per punt, in age2 was dat dan al 5000 of meer.

Dus het is zeker verstandig om voor de dure te gaan, en met elk wapen dat je koopt komt er btw ook nog gewoon een puntje bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was bezig met Carnaval mijn excuses, ik ga dalijk ff klikken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

zo mag koc van mij wel elke dag down gaan >:)
ik keek, 986k, na een HOOP errors op kunnen maken;
ik ging aanvallen, na een HOOP errors 1,1 miljoen kunnen jatten :P
maja, wel 132 mercs dood, das wel wat minder

[ Voor 5% gewijzigd door krvabo op 26-02-2004 12:35 . Reden: grmbl ronald :| ]

• RonaldMade
krvabo schreef op 25 februari 2004 @ 23:37:
zo mag koc van mij wel elke dag down gaan >:)
ik keek, 986 mil, na een HOOP errors op kunnen maken;
ik ging aanvallen, na een HOOP errors 1,1 miljoen kunnen jatten :P
maja, wel 132 mercs dood, das wel wat minder
986 MILJOEN ? Zou dat niet 986K zijn of heb je LS soms aangevallen :P

Verwijderd

RonaldMade schreef op 26 februari 2004 @ 06:48:
[...]

986 MILJOEN ? Zou dat niet 986K zijn of heb je LS soms aangevallen :P
Misschien bedoelt ie met die Mil, Mile. 986 Mile is ook leuk ja.

edit: Mille dan, wat jij wil ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2004 12:57 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 11:40:
[...]

Misschien bedoelt ie met die Mil, Mile. 986 Mile is ook leuk ja.
Mille... 8)7 (als in duizend in het frans O-) )

Verwijderd

Is de kings of chaos site down ofzow want krijg steeds een foutmelding dat hij de site niet kan vinden :? . Als het niet zo is zal ik dalijk wanneer ik weer op de site kan beroofd zijn van weer al me hardverdiende gold :(

• RocketKoen
Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 13:26:
Is de kings of chaos site down ofzow want krijg steeds een foutmelding dat hij de site niet kan vinden :? . Als het niet zo is zal ik dalijk wanneer ik weer op de site kan beroofd zijn van weer al me hardverdiende gold :(
als jij er niet opkomt omdat ie down is, kan er ook niemand op om je aan te vallen :P

TheS4ndm4n#1919

• BigFast
  • Laatst online: 24-11-2021

BigFast

Cantona.

* BigFast stopt. Kort maar krachtig :) Heb er geen zin + geen tijd meer voor. Zal nog wel is langs droppen op irc en zal hier ook nog wel rond snuffelen, maar ik hou het voor gezien. Studie eist teveel tijd. Bedankt voor alle klikjes en erg veel succes in age 3. :)

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

BigFast schreef op 26 februari 2004 @ 13:54:
* BigFast stopt. Kort maar krachtig :) Heb er geen zin + geen tijd meer voor. Zal nog wel is langs droppen op irc en zal hier ook nog wel rond snuffelen, maar ik hou het voor gezien. Studie eist teveel tijd. Bedankt voor alle klikjes en erg veel succes in age 3. :)
:w d:)b stomme studie...
iig, vergeet niet je sig te veranderen :+

• RonaldMade
Het was leuk, het was gezellig :) jammer dat je ons moet gaan verlaten bij koc :w

Veel succes met je studie verder!

Verwijderd

S6 verder

--------

Ik heb net mijn klikrondje gedaan voor het eerst sinds vrijdag, en er zijn gewoon nog steeds 20 mensen die meer kliks hebben gekregen van mij dan ik van hun. Ik snap nu jullie 4 pagina's gezeur over de kliklijst.

Verwijderd

Bedankt voor alle klikjes en erg veel succes in age 3. :)
Jij ook succes met je opleiding, en ook bedankt voor alle clicks ( bigfast 3b24p599 121 364 33% ) :>

• TheNazgul
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-07 23:54
De volgende die ermee stopt. De dalende lijn zet zich voort.
Veel bekenden zijn al minder actief bezig, al dan niet gestopt. Ik ben ook minder actief bezig... Kijk 1 keer 's-ochtends en 1 keer 's-avonds om geld op te maken.

iig veel succes met de studie. :w
Ook heel belangrijk natuurlijk!

Who is next ...

Verwijderd

En nog steeds blijven mensen valse clicks uitdelen :(
Zie Lord Thijs
Informatie van de kliklijst:

lord_thijs 7mzhr5s8 1 80 1% 25.77 uur 2004-02-22

volgens deze gegevens zou hij al 80 soldaatjes hebben ontvangen.
Zijn totale leger zou dus minimaal 81 moeten zijn!
Zijn leger = 54 soldaatjes :(
ff spy-en: Covert Operatives: 0
ik ken hem, en hij heeft in de tijd tussen registratie bij de kliklijst en nu, niet gespeeld, en dus ook geen slachtoffers heeft geleden.
;( hoog tijd om wat mensen aan de schandpaal te nagelen.. wist ik maar wie ;(

• RocketKoen
het kan ook zijn dat hij is aangevallen... en dus ventjes is kwijtgeraakt...
als je em kent, vraag dan of ie ff inlogt en kijkt hoeveel losses hij heeft.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een leger van 56 hebt, gaat er niemand dood...
Ik denk dat ik zijn w8woord weet, ff kijke
edit: neej dus, hij heeft het veranderd, daar heb je vrienden voor 8)7 .

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2004 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Ik haat mensen met een dummy account had ik al eens eerder gezegt, nu was ik er vannacht weer een tegen gekomen, en die zullen we even hard terug pesten :)

Zijn sa mag misschien wel 7 miljoen zijn, de da die hij bezit is een kleine 85.000 :D hij heeft 2000 units, dus mensen die graag er een farmpje bij hebben voor een korte tijd:

http://www.kingsofchaos.com/stats.php?id=1574466 asteblieft ;) verder kan je ook spyen want deze losert heeft slechts 8 level 2 spies! veel plezier bij het farmen.

[ Voor 12% gewijzigd door RonaldMade op 27-02-2004 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op 26 februari 2004 @ 23:44:
het kan ook zijn dat hij is aangevallen... en dus ventjes is kwijtgeraakt...
als je em kent, vraag dan of ie ff inlogt en kijkt hoeveel losses hij heeft.
Je krijgt enkel slachtoffers als je meer als 100 ventjes hebt.

Zeer spijtig van de lijst. Van de enkelen die wel klikken "klikken" ze niet eens allemaal echt :S .

-------

Ronald, ik zal er heel misschien aan denken mocht ie meer geld hebben :P .
Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste