![]() ![]() | |
Jahaaaa, deel 7 alweer en dit keer zelfs door mij Ook ik breng me er redelijk gemakkelijk van af, en jat de code deels uit de vorige startersposts, alleen maak ik hem ietsje anders. Wanneer de nieuwe age begint, valt nog steeds niet met zekerheid te zeggen. Maar dat maakt de pret niet minder! Ook hebben we weer een aantal irc kanalen voor jullie gemaakt: irc.krijn.net kanaal krijn | irc.chatchannel.org kanaal Q | irc.tweakers.net kanaal Q. We hopen jullie daar eens te zien, want het is er erg gezellig en het is wat directer. • Wat is Kings of Chaos? Kings of Chaos is een gratis, verslavend, online strategiespel. Het is eenvoudig in bediening en qua strategie. Het spel wordt gespeeld in het land van Chaos. Dit land is verscheurd door oorlog tussen een viertal rassen, terwijl soms ook de rassen onderling nog vechten. Hier geldt dus het recht van de sterkste. Je doel is te overleven, je vrijheid te behouden, maar vooral om de sterkste te worden. Je begint met niets, maar per tijdseenheid krijg je hulp. Ieder half uur krijg je 50 goudstukken per soldaat en 1 aanvalsbeurt. Goud heb je nodig om je wapens te kopen, te onderhouden, bij te schaven of om spies te trainen. Aanvalsbeurten heb je uiteraard nodig om naar een andere stad te gaan om aldaar te gaan plunderen. Iedere 24 uur kun je versterking krijgen van een nieuwe soldaat. Dit kun je opvoeren door vrienden en kennissen op jouw persoonlijk link te laten klikken. (koc/uniqid=....) Als ze net zo fanatiek zijn als jij, willen ze wellicht ook samen met jou ten strijde trekken. Wanneer ze toetreden tot jouw leger en je Officier worden, dan krijg je per 2 clicks die zij krijgen, 1 mannetje erbij. ![]() Je kunt KoC vinden op: http://www.kingsofchaos.com | |
• De rassen in het land van Chaos Er strijden 4 rassen in het land van Chaos. Deelname aan een bepaald ras stelt alleen jouw specifieke voordeel vast. Je kunt gewoon ieder ras aanvallen, dus ook je eigen ras. Het is met recht chaos en je kunt alleen op jezelf vertrouwen. Eventueel kun je rekenen op anderen middels een alliantie, maar daarover later meer. Humans - De 'gewone' mens. Als Human ontvang je 25% meer goudstukken per beurt. Je zit dus wat ruimer in je geld. Orcs - Wanneer je houdt van vernietigen, dan kun je je het beste bij hen aansluiten. Orcs hebben 25% meer aanvalskracht. Elfs - Elven kunnen 25% beter spioneren. Dit is een belangrijk spelelement geworden in Age 2. Dwarfs - dit zijn de echte vechtersbazen, fysiek gehard door de natuur. Met 25% meer verdedigingskracht zijn ze maar moeilijk aan te pakken. | |
• Belangrijke officiële KOC regels! Veel internetgebruikers en gamers lappen regels aan hun laars. De consequenties zijn natuurlijk voor eigen rekening. Van belang is dat je onderstaande regels doorneemt en bepaalt in hoeverre je hier in mee wil gaan. Je bent gewaarschuwd, in geval van misbruik zul je niet de eerste en vast ook niet de laatste zijn van wie zijn account wordt verwijderd! En pas op RonaldMade is watching • Dit mag:
| |
![]() | |
• Topic Regels:
| |
| |
Deze Startpost is gemod uit de vorige delen met nog wat extra toevoegingen | |
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 25-01-2004 17:04 ]