[online] Kings of Chaos Deel 5

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.121 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11-2021
Afbeeldingslocatie: http://koc.mrit.nl/koc.jpg

Door de overweldigende interesse in dit textbased gamepje presenteer ik u "Deel 5 " van Kings of Chaos ;)

• Wat is Kings of Chaos?

Kings of Chaos is een (gratis!) online strategiespel. Het is eenvoudig in bediening en qua strategie. Enig obstakel kan zijn dat je totaal niet uit de voeten kunt met de Engelse taal. Het spel wordt gespeeld in het land van Chaos. Dit land is verscheurd door oorlog tussen een viertal rassen, terwijl soms ook de rassen onderling nog vechten. Hier geldt dus het recht van de sterkste. Je doel is te overleven, je vrijheid te behouden, maar vooral om de sterkste te worden. Je begint met niets, maar per tijdseenheid krijg je hulp. Ieder half uur krijg je 50 goudstukken per soldaat en 1 aanvalsbeurt. Goud heb je nodig om je eerste mes te kopen en later andere zaken om beter te kunnen aanvallen of voor je verdediging van je kamp. Aanvalsbeurten heb je uiteraard nodig om naar een andere stad te gaan om aldaar te gaan plunderen. Iedere 24 uur kun je versterking krijgen van een nieuwe soldaat. Dit kun je opvoeren door vrienden en kennissen op jouw persoonlijk link te laten klikken. Als ze net zo fanatiek zijn als jij, willen ze wellicht ook samen met jou ten strijde trekken. Wanneer ze toetreden tot jouw leger en je Officier worden, dan krijg je iedere 48 uur een extra soldaat. Later in het spel kun je ook de aanwas van soldaten opvoeren door flink wat goudstukken te investeren.

Je kunt KoC vinden op: www.kingsofchaos.com

• De rassen in het land van Chaos

Er strijden 4 rassen in het land van Chaos. Deelname aan een bepaald ras stelt alleen jouw specifieke voordeel vast. Je kunt gewoon ieder ras aanvallen, dus ook je eigen ras. Het is met recht chaos en je kunt alleen op jezelf vertrouwen. Eventueel kun je rekenen op anderen middels een alliantie, maar daarover later meer.

Humans - De 'gewone' mens. Als Human ontvang je 25% meer goudstukken per beurt. Je zit dus wat ruimer in je geld.
Orcs - Wanneer je houdt van vernietigen, dan kun je je het beste bij hen aansluiten. Orcs hebben 25% meer aanvalskracht.
Elfs - Elven kunnen 25% beter spioneren. Dit is een belangrijk spelelement geworden in Age 2.
Dwarfs - dit zijn de echte vechtersbazen, fysiek gehard door de natuur. Met 25% meer verdedigingskracht zijn ze maar moeilijk aan te pakken.

• Belangrijke officiële KOC regels!

Veel internetgebruikers en gamers lappen regels aan hun laars. De consequenties zijn natuurlijk voor eigen rekening. Van belang is dat je onderstaande regels doorneemt en bepaalt in hoeverre je hier in mee wil gaan. Je bent gewaarschuwd, in geval van misbruik zul je niet de eerste en vast ook niet de laatste zijn van wie zijn account wordt verwijderd!

• Dit mag:
  • Op je eigen link klikken
  • Op de links van je officieren klikken
  • Je link op een message boards plaatsen waar het is toegestaan en waar het on-topic is
  • Je link naar een vriend (iemand die je kent) sturen
  • Vrienden dagelijks op je link laten klikken
  • Je link op je persoonlijke webpagina/site plaatsen
  • Je link in je profielen opnemen
  • Een alliantie aangaan met andere KOC spelers
• Dit mag niet:
  • Op meerdere accounts spelen (ook al heb je meerdere computers tot je beschikking of stelt een vriend zijn account ter beschikking)
  • Je link verspreiden via chat rooms of IRC
  • Je link op een message board plaatsen waar het tegen de regels van dat board is of waar het off-topic is
  • Handelingen verrichten om de server te vertragen
  • Met een email adres registreren wat niet van jou is
  • Gebruik maken van link trading sites
  • Je link promoten via adult sites
  • Je link sturen naar onbekende mensen (dit is spam)
  • Je link sturen naar een email reflector of USENET groep
  • Je link in een popup of een frame zetten, of gebruik maken van redirects
  • Gebruik maken van een script of programma of enige ander geautomatiseerd proces om je aanwas van soldaten te verhogen (recrutering via je link)
  • Gebruik maken van proxy servers om valse hits te genereren
  • Gebruik maken van een geautomatiseerd proces om frequent een pagina te vernieuwen
  • Gebruik maken van een script om frequent informatie op the halen van de KoC server.

• Topic Regels:• Join GKA (KoC-GoT)• Links
  • Sabbotage Free percentage voor normale tegenstanders
    • Level10 101 Spies
    • Level 9 202 Spies
    • Level 8 404 Spies
    • Level 7 808 Spies
    • Level 6 1,616 Spies
    • Level 5 3,232 Spies
    • Level 4 6,464 Spies
    • Level 3 12,928 Spies
    • Level 2 25,856 Spies
    • Level 1 51,712 Spies

Deze Startpost is letterlijk overgenomen van Krvabo's pagina (deel 4)

offtopic:
zou een modje ff dit iframepje kunnen fixen? En of Krvabo me ff kan mailen hoe ik dat plaatje erboven krijg.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 15-11-2003 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-06 22:11
Om het plaatje bovenin te krijgen moet je [i][norml]Afbeeldingslocatie: http://koc.mrit.nl/koc.jpg[/][/] voor de éérste [/td][/tr] zetten :)

Ik vraag me trouwens af hoeveel mensen (van GoT) dit spel nog echt dagelijks spelen, zo heel erg boeiend kan een textbased spel toch niet meer zijn na weken/maanden? :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-06 20:38

krvabo

MATERIALISE!

MaRc0 schreef op 14 november 2003 @ 22:36:
Om het plaatje bovenin te krijgen moet je [i][norml]Afbeeldingslocatie: http://koc.mrit.nl/koc.jpg[/][/] voor de éérste [/td][/tr] zetten :)

Ik vraag me trouwens af hoeveel mensen (van GoT) dit spel nog echt dagelijks spelen, zo heel erg boeiend kan een textbased spel toch niet meer zijn na weken/maanden? :P
nouw! :P
ik speel het 4x per dag :X
code:
1
2
3
4
5
[table bordercolor=#aa00bb border=1 cellpadding=2 bordercolor=#f4g5cc] 
-volgende regel-
[tr] [td width=600 height=40 align=center valign=bottom bgcolor=#000000 -
colspan=2 rowspan=1] [img]http://koc.mrit.nl/koc.jpg[/img]
 [/td][/tr]

btw even deel 4 - pagina erbij zetten (onder deel 1, 2, 3 :+ )

Poll: Moet in Age 3 van KoC er een GoT-aliance-tree komen?
ja, maar verder geen idee
ja, alleen een tree-opbouw
ja, een tree en "GoT" in nick
nee, absoluut niet
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=4944&layout=2&sort=prc

Poll: Structuur Age 3:
Op basis van 1 commander
Op basis van meerdere commanders
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=5078&layout=2&sort=prc

Poll: Wie wordt commander (Age 3)
RonaldMAde (rtz1x)
Asmooh
Abel
krvabo
nr. 1
ander
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=5081&layout=2&sort=prc

Poll: Laten we onze klik-site door KoC bekijken voor toestemming?
Ja, maar ik kan nu ook klikken
Nee, maar ik kan nu ook klikken
Ja, maar ik kan nu niet klikken
Nee, maar ik kan nu niet klikken
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=5018&layout=2&sort=prc

[ Voor 84% gewijzigd door krvabo op 14-11-2003 22:52 ]

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80718

we're addicted dude..

nee tis gewoon leuk steeds verder je leger uit bouwen, upgraden, aanvallen, spyen, naar je rankings kijken 8)7 ........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

Je wilt het niet weten hoe lang dit nog verslavend is :X Tentamens lijden er onder |:( :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oguz286
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-02 10:10
You can say that again :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• euro
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-01-2022

Speel het al vanaf age1 en dit is niet de enige text-base die ik speel, speel verder: outwar, nukezone en defcons5 en er komen er nog 2 bij earth2025 en Utopia, dus het is gewoon heel erg verslavend ;)

Van allen vindt ik nukezone.nu nog het leukst, geen geklooi met kliklijsten en het meest uitgebreid en je kan in een clan spellen van maximaal 20 leden.

[ Voor 13% gewijzigd door euro op 15-11-2003 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57309

gvdgvd, wrom ligt KoC nu weer plat? Had net een kleine 1.5 milj def gesabt van een of andere knuppel, en nu is het MAINTENANCE!!! Nog voordat ik ook maar een beetje kon kijken hoe of wat...

Naja, mn off dan, want voor hummes hek da gedoan :)

Wenne goejerd issie toch heej :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:29
Ikmattie loopt zijn laatste ronde door zijn Nederzetting, en merkt dat de minister van onderhoud heeft bevolen dat er zwaar onderhoud gepleegd moet worden in het dorp.
Derhalve kan Ikmattie, door de drukke bezetting van al zijn soldaten vandaag geen bevelen meer uitvoeren, en zal hij moeten wachten tot de volgende ochtend om zijn manschappen weer aan te zetten tot de fabricage van nieuwe verdedigings- en aanvalswapens.

Helaas, maar ja, de minister van onderhoud heeft nu eenmaal een mandaat hierin, waar Ikmattie geen reet aan kan doen......

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
KOC is inderdaad verslavend, stiekem gaat er toch wel veel tijd in zitten.

[ Voor 90% gewijzigd door _Richie_ op 15-11-2003 01:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

_Richie_ schreef op 15 november 2003 @ 01:47:
KOC is inderdaad verslavend, stiekem gaat er toch wel veel tijd in zitten.
Mwoah... Vind je?

Ik zit hiet nou met Marinho (off :)), en we zijn nu pak hem beet en laat hem niet meer los een kleine 2.5 uurtjes slachtoffers uit te zoeken, kapot te sabben en Chaos-knaken uit te geven... :P

Daar waar ik met 5 minuten per dag uitkwam, ben ik nu toch wel wat meer tijd kwijt... En ik hoop dat Age3 net zo verslavend is, en wellicht nog wat verslavender dan nu.

Wat me op de volgende vraag brengt: wat zouden jullie voor verbeteringen willen tov nu (buiten het servergezemel)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Persoonlijk, dus ikke he, ik dus eigenlijk zelf _denk_, en neem het me niet kwalijk, dus als je het er niet mee eens bent dan is het niet erg ofzo hoor, het is maar een geheel eigen persoonlijke mening, dus ik wil het niemand opdringen ofzo, maar IK denk dat we met LordStrijkert niet echt veel uit kunnen halen...

Een drie dagen geleden heb ik hem aangevallen en had hij een _effectieve_ def van 482,196,822, nunet heb ik hem voor het idee nog eens aangevallen, en had hij een _effectieve_ def van 740,916,939... Slaat u even mee achterover? Mkay dan...

Ik had nog niet eens 1(!!!) mannetje doodgekregen... Geloof je het niet? Kijkt maar even mee:
4 minutes ago LordStriker Attack defended 1 0 0 740,916,939 11,360 details
Neemt niet weg dat ik voor de vorm wel mee aan wil vallen, maar dan ben ik meer voor het platgooien van LordStrijkert_Bitch, das dan toch een bitch zeg maar... ofzo...

Wa hullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62962

ik bennie blauw,...
stats:
Strike Action 9,669 Ranked #95,054
Defensive Action 1,918,203 Ranked #4,476
Covert Action 273,920 Ranked #2,076
DA is redelijk nu, SA moet nog ff bijgewerkt worden.

braaaakkksss :o
SA must become better

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben ok nie blauw nee... maar ik ga wel pitten, er zijn hier geen meesters, lords, lakeien en analfabeten meer, dus tot smorgens in het grote land welke door chaos verdeeld is enzo...

ALAAF...!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

eh, hoi. ik moet.
zo. weg. naar.
een. of. andere.
open. dag.
wou even vragen wat ik nu moest doen, alle def weg en allemaal spies trainen en dan meehelpen aanvallen (en ontzettend dalen in de stats) of moet ik gewoon doorsparen voor meer def / attack ?
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Laatst online: 11:08
Zo, deel vijf alweer
bigfast _/-\o_
mmm, zal ronald niet leuk vinden, ach had ie maar op moeten schieten :O

hehehe allemaal mensen die beweren dat ze niet blauw zijn, ik zit net aan me eerste pilsje van dit weekend, en ga zo pitten (tja werken he snachts)

Als Lord Acidrain van zijn uitstapje (werken tussen het gewone volk) terug komt in zijn citadel ziet hij dat niemand hem heeft durven aanvallen en er ligt meer dan 700.000 op hem te wachten snel geeft hij zijn hoofd financien de opdracht om er nieuwe mooie glimmende excalibers voor te kopen, en ja hoor ze glimmen inderdaad weer prachtig in het frisse waterige ochtend zonnetje (mmm, dit spel speelde zich vast niet in nederland af, klote weer hier buiten ;) ) goed tijd voor Lord Acidrain om te gaan slapen, dat werken tussen het gewone volk is toch wat anders dan met je luie reet in een citadel zitten en opdrachten geven...

goeie morgen voor de vroege (verslaafde) :) vogels onder ons :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
ik zou door sparen op attack (als je def tenminste de kleintjes tegen houd)
attack heb je meer aan dan spies, op dit moment is toch bijna iedereen sab free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-06 18:16
Acidrain schreef op 15 november 2003 @ 08:11:
Zo, deel vijf alweer
bigfast _/-\o_
mmm, zal ronald niet leuk vinden, ach had ie maar op moeten schieten :O
Maakt niet uit, ik wist toch niet hoe ik dit alles mooi in een tabel moest krijgen, ach ja deel 6 dan maar :P Tegen die tijd hoop ik ook alles zo netjes te kunnen maken :D

vannacht is er weer geld van me gestolen, and I'am not impressed, het gaat om 30000 goud, nou daar lig ik niet van wakker, mijn tegenstander zal echter wel een hoop kappote wapens hebben straks >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76371

wow... topics volgens elkaar zeer snel op, deel 5 alweer.
Iig, vannacht is er nix van me gestolen. Heb daarna zelf wel wat gestolen, dus ik kon mooi een paar flamming arrows kopen :)

Strike Action 1,120,345 Ranked #14,260
Defensive Action 645,444 Ranked #16,312
Covert Action 1,409,280 Ranked #175

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blizard
  • Niet online
- Thank You
Your account has been deleted. -
Iedereen bedankt om op me te klikken de afgelopen maanden ! Suc6 iedereen... !
Er komt een plekje vrij op de negende plaats ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94528

als je nou je account aan iemand anders had gegeven had hij er misschien wat aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wendy-tje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-10-2016

Wendy-tje

Diamonds are forever

2 hours ago leonem 128,714 Gold stolen 15 1 3 3,246,887 1,489,655 details
3 hours ago leonem 504,422 Gold stolen 15 4 8 2,981,665 1,590,250 details

Ik weet niet, voel me nu toch enigszins leeggemolken. Dit is niet fijn wakker worden!

Zet ik een keer geen wekker (ehm, had iemand het over verslaafd zijn :? :P ) om mijn geld uit te geven, krijg je dit.....

Bovendien ben ik het weer een beetje moe als de pagina weer eens niet goed werkt. Als dit bij Age3 ook weer zo begint stop ik er al snel mee hoor.

Verder alles goed hoor, heb nu lekker weekend en ga straks zelf eens wat koetjes melken (hoop ik).

Mijn systeempje
Vergeet mij niet bij KoC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

GoT is terug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
JEEEHEEEEEEEEEEEE, hij doet het weer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oguz286
En heel de alliantie roept:

"HEIL, HEIL, HEIL!" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94445

Vandaag 20 Dragonskins verkocht en ben verhuisd naar een heuze stronghold :).

Zak maar 3 duizend ranking ermee... Stijgen wordt moeilijk...

Strike Action 670,855 Ranked #22,945
Defensive Action 354,585 Ranked #27,596
Covert Action 180,224 Ranked #3,760

Fortification Stronghold
Siege Technology Trebuchets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

heb vandaag trebusheds (oid) gekocht en ben er welgeteld 183 plaatsjes op achteruit gegaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zit nu ff met een dilemma.. ik heb:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Personnel 
Trained Attack Soldiers 110 
Trained Attack Mercenaries 0 
Trained Defense Soldiers 350 
Trained Defense Mercenaries 0 
Untrained Soldiers 288 
Untrained Mercenaries 0 
Spies 542 
Total Fighting Force 748

Wat is verstandig?? meer defense soldiers trainen?? of juist attack soldiers?? of spies misschien?? (ben al ruimschoots spy proof)

Net als nu zit ik vlak voor ik weg ga met 40k gold. Meestal gebruik ik dat dan voor trainingen... hopelijk kunnen jullie me bruikbare tips geven. b.v.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Mercs,

lijkt me beste, als ze er zijn. dan sterven je normale units niet, en anderes attack. je D Soldiers zijn al erg veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, maar helaas zijn die al de hele dag niet beschikbaar :(

En natuurlijk dank voor het advies _/-\o_

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 62962 op 15-11-2003 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lonkhuijzen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:29

lonkhuijzen

100% ADH

HAhaha wat een heerlijk spelletje, zoeken naar iemand die upgrade loont best wel :D

Tis vooral goed als je zijn bankrekening rooft dan snel uitgeven, en dan je eigen attack log inkijkt en ziet dat ie 10k van je heeft gejat :D :D *who's your daddy gevoel*

nouja weer 6 dragon skins erbij :) eerst ff DS's sparen en dan maar eens zelf upgraden (en erg snel zijn :D )

5,85kWp 15x Sunpower Max3 390Wp OZO | live PV output | LabelA@‘78

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76519

Quote van Soulmaster:
maar eeh hoe kom ik op die geweldige clicklijst van GoT ???

kan ik ook eens een paar soldaatjes erbij krijgen .. dit schiet niet echt op zo :(
Nou, een beetje meer tact bij het vragen kan geen kwaad :P

Maare, ik ben voor :)

The collective has spoken! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmmm, ik heb geen goede zaken gedaan, ik ben dus ook niet trots op mij en mijn manschappen...

Wellicht dat een dag vroeg naar bed zou schelen... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ow heeerlijk...
kom ik net thuis ligt er een half miljoen voor me klaar :) precies 3 DSjes :P

Mjummiee..... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73015

Lord don_her komt tevreden naar de stamkroeg na zijn koninkrijk te hebben bestuurd, nu is hij wel toe aan n drankje. Tegelijkertijd word er eindelijk weer eens een rondje door hem uitgedeeld, zelfs nu hij nog in amerika zit. Eindelijk is er een hotel, (na zeer veel problemen bij een ander hotel die onze reservering niet meer had, probeer dan nog maar eens een hotel te vinden in miami waar vanaf maandag de ftaa converenties worden gehouden, waar alleen al 100 duizend man protesteerders voor komen....) maar dan nog zijn we terecht gekomen in een fatsoenlijk hotel, waar je voor slechts 8 dollar de hele dag op FASTDSL zit!! (Derhalve viert don_her nu feest op kazaa :)) Dus dan ook meteen maar hier! Dat ben ik ondertussen wel aan iedereen verschuldigd hierzo.

Dankzij de hulp van een goede vriend viel het allemaal nog wel mee, inmiddels in het bezit van 80 dragonskins, daarmee komt het kingdom van don_her op zeer mooie stats, ook al zeg ik het zelf.

Strike Action 239,924 Ranked #49,739
Defensive Action 2,809,202 Ranked #2,644
Covert Action 153,600 Ranked #4,952
maken don_her tot een tevreden lord.

Nu gaan we weer verder met SA verhogen, zegt de wapenadviseur, zodat we naar trebuchets kunnen gaan upgraden.

Lord don_her gaat nu maar eens naar de tap voor n rondje bier!

Lord don_her is inmiddels terug van het rondje bier, en er zijn al 6 andere vroege vogels geweest, het is nog geen eens 7 uur in nl!! (hier dus nog geen 1 uur) en dit verbaast de heer don_her, maar vervult hem ook met vreugde.
Er is inmiddels al een excalibur bij, die zal het leger van don_her morgen verassen, en er volgt er heel snel nog een, als surprise voor het leger, voor al hun verwoedde veldslagen die ze geleverd hebben.

Don_her gaat maar even tv kijken, terwijl kazaa vrolijk verder download, om te wachten tot de volgende excalibur kan worden gekocht.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 73015 op 16-11-2003 06:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De ochtend mist trekt op, de zon verschijnt aan de horizon. De vannacht zo klein lijkende wereld wordt snel groter..

De eerste lichtstralen vallen binnen in de slaapkamer van TkoD. Hij ontwaakt na een heerlijke nacht slapen. Ineens herinnert hij zich een droom.. een droom waarin hij 34 manschappen verloor in de afgelopen nacht. Vol afgrijzen kleed hij zich snel aan. Rappe voetstappen klinken in de gang, dan wordt er geklopt. Een raadsheer treedt binnen, "heer! heer!" roept deze. TkoD's hard wordt vervult van angst over het nieuws dat komen gaat, de raadsheer is zo opgewonden.

Goed nieuws gelukkig, "deze morgen hebben we ruim 600.000 goudstukken heer!", roept de raadsheer, "we moeten het snel opmaken voor we alsnog bestolen worden!". TkoD geeft direct orders om dragonskins te kopen van het beschikbare goud. Hij vraagt nog of er vanacht nog weat gebeurt is. Het antwoord dat slechts twee aanvallen hebben plaatsgevonden welke beiden verdedigd zijn vervult TkoD's hart met een blij gevoel. Deze dag kan al niet meer stuk!

Met voldoening bekijkt TkoD nog eens de status van zijn leger:
Strike Action 28,959 Ranked #85,842
Defensive Action 2,335,893 Ranked #3,619
Covert Action 287,744 Ranked #1,960

Door slechts één excalibur te kopen zijn we van rang 30k naar 23k gegaan. Echter, de verdediging moet sterker. Een grote sprong vooruit in de rankings zit er dus nog niet in. Ook zit de training voor de spionnen er aan te komen. Zij zitten nu op level 9, maar level 10 is gewenst.. al is het maar om de sabotage acties efficiënter te laten verlopen.

TkoD hoopt dat het voor de anderen in de alliantie ook een goede nacht is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76371

voor mij was het een redelijke nacht. Ben nog steeds met kleine stappen bezig omhoog te klimmen in de stats. Sta nu op rank 4,193.
Covert Action laat ik nu maar zitten. Zolang in maar niet boven rank 200 kom ;)

Strike Action 1,161,260 Ranked #11,516
Defensive Action 827,907 Ranked #13,025
Covert Action 1,420,800 Ranked #177

Wil nu mijn defense maar de miljoen brengen. Moet niet al te moeilijk zijn :)
Vind dat de KoC server nog steeds erg traag is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stats:

Strike Action 673,427 Ranked #23,208
Defensive Action 530,461 Ranked #19,184
Covert Action 180,224 Ranked #3,876

Nog steeds wat laag na mijn verhuizing naar een Stronghold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73015

Na een korte nachtrust ontwaakt don_her, net als heer TkoD heeft hij het gevoel dat er iets verschrikkelijks is gebeurd!! snel kijkt hij in het aanvals register, en ziet dat de laatste aanval van gisteren is, opgelucht haalt don_her adem....

Dan vraagt hij zich af: Hoeveel gold heb ik nu dan? en gaat snel naar de schatkamer, want ook lord don_her weet dat veel goud altijd zeer verleidelijk is, voor tegenstanders die geen schijn van kans hebben, en voor sterkere die dat zeker wel hebben, hoe dan ook, iedere aanval is zonde want dit veroorzaakt veel schade aan de verdediging!

Eenmaal aangekomen in de schatkamer, geeft de minister van financien het laatste overzicht, er is wel 360k gold in de schatkamer! snel weer door naar de wapenkamer, en 2 excaliburs aanschaffen!

Met een gerust hart gaat lord don_her daarna nog even slapen, afwachten op de volgende lading aan belastingen en inkomsten om uit te kunnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

oe iemand had 250k bij me gejat, nu heb ik zijn 19 battle axes en 8 dragonskins gemold: gemeen he :P i love level 9 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-06 12:59
hmz net ff 400 attack turns opgemaakt
veel veel geld verdient
maar sommige kreeg ik maar 20k ipv de 150k die ze hadden. Hoe komt dit?

Net mijn spylvl geupgrade naar 7

[ Voor 12% gewijzigd door MeneerKrab op 16-11-2003 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The outer limits
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-07-2022

The outer limits

AKA Akita

je army size te groot? zeker in verhouding met hun defensive soldiers

Akita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SSSF
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-06 19:19

SSSF

BLAAT !!

Strike Action 15,738 Ranked #92,131
Defensive Action 438,021 Ranked #22,152
Covert Action 46,080 Ranked #17,197

Trained Attack Soldiers 34
Trained Defense Soldiers 163
Untrained Soldiers 436
Untrained Mercenaries 0
Spies 72
Total Fighting Force 633

Attack Turns 283
spy level 9
Current Fortification:Fortress
Current Siege Technology: Siege Towers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Strike Action 1,455,807 Ranked #8,125
Defensive Action 1,765,695 Ranked #5,796
Covert Action 367,104 Ranked #1,379

mja <+:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast
Strike Action 131,784 Ranked #63,233
Defensive Action 3,975,603 Ranked #1,797
Covert Action 182,272 Ranked #3,874

Tjaa wat zullen we er is van zeggen, ga zo maar is 10 Exc. kopen ofzo, stijg ik gelijk :D En kijken of ik dat een maand, als het nog zolang duurt, vol kan houden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
Hoe komt het eigenlijk dat als je een defence rating hebt van 500.000, je in een gevecht (terwijl al je getrainde mannetjes een wapen hebben), maar 180.000 damage doet?

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is het 'random' idee... Je moet er vanuit gaan dat je effectieve kracht op 70 / 75% van je 'papierwaarde' ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat was het klikrondje weer. Nog even 2 minuten wachten en kan ik weer een dragonskin kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Huh, ken je klikken dan? Hier doet ie het niet meer... :?

[edit]
Lama, doet het...

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 57309 op 16-11-2003 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57309 schreef op 16 november 2003 @ 23:45:
Huh, ken je klikken dan? Hier doet ie het niet meer... :?

[edit]
Lama, doet het...
Geen probleem hiero.

Edit:

oeps dat was iets te snel

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 94445 op 16-11-2003 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

hmz, eigenlijk ben ik gewoon de beste in de top 17:
1 1 Arrow_T7E 1,115 Dwarves 428 -10 172,871
2 2 t7e_Acidrain 944 Dwarves 570 -4 230,742
3 4 Asmooh 2,231 Humans 649 +302 444,532
4 3 FirmPete 1,534 Dwarves 839 +33 136
5 5 Gannetson 1,350 Orcs 1,133 +94 67,682
6 8 cardinal808 1,140 Humans 1,797 +616 489,406
7 6 Dekwa 1,157 Orcs 1,940 +25 78,534
8 7 Droppie 571 Humans 2,305 -102 571,059
9 15 krvabo 263 Dwarves 2,327 +813 212
10 10 Polo1987 867 Humans 2,430 +208 162,761
11 9 t-lor 483 Humans 2,549 +32 94,156
12 12 W1LL3M 818 Elves 2,614 +145 7,256
13 19 Bronan 1,732 Humans 2,679 +1634 269,500
14 13 moeloo 599 Orcs 2,685 +158 60,640
15 14 Quebec 428 Dwarves 2,759 +91 68,200
16 11 Richie80 351 Humans 2,786 -61 30,243
17 18 Wendy-tje 656 Humans 3,103 +570 283,488
Dus ik ben met het minste ventjes het hoogst >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Niet online
Van alle spelers met minder dan 1535 en meer dan 1533 mannetjes ben ik het hoogst :)

Stats:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
Name: FirmPete 
Race: Dwarves 
Rank: 794 
Commander: None 
Fortification: Citadel 
Siege Technology: Cannons 
Unit Production: 7 per 24 hours 
Available Funds: 3,386 Gold 
Projected Income Next Turn: 75,700 Gold (in 14 minutes) 
Attack Turns: 18 

Officers 
DannySurtr:  2,442
Talysyn: 8,287
Ghost_90: 16,990
leujel: 19,542
Rzasa: 73,224
moederdier: 102,523

Military Effectiveness 
Strike Action 4,430,193 Ranked #1,650 
Defensive Action 5,585,722 Ranked #1,288 
Covert Action 377,856 Ranked #1,347 

Personnel 
Trained Attack Soldiers 250 
Trained Defense Soldiers 250 
Untrained Soldiers 1,014 
Untrained Mercenaries 0 
Spies 369 <- Level 10
Total Fighting Force 1,514

[ Voor 95% gewijzigd door FirmPete op 17-11-2003 00:20 ]

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 12:22

Stewie!

Keen must die!

krvabo schreef op 17 november 2003 @ 00:09:
hmz, eigenlijk ben ik gewoon de beste in de top 17:
[...]

Dus ik ben met het minste ventjes het hoogst >:)
lekker ben jij, de nummer 18 heeft minder ventjes dan jij, dus van de top 20 is hij ( O-) )de hoogste met de minste :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zeg Morpheus, kijk eens goed naar de top 20 :P

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 57309 op 17-11-2003 01:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
DaMorpheus schreef op 17 november 2003 @ 01:44:
[...]

lekker ben jij, de nummer 18 heeft minder ventjes dan jij, dus van de top 20 is hij ( O-) )de hoogste met de minste :P
zoizo, als ik al me mannetjes nu omzet naar spies zodat ik onder de 200 soldiers zit........ :z
me sa en da zal ligt zakken, me ca daar in tegen zal weer stijgen dus kom ik uiteindelijk nog hoger op de rankings, bovendien leveren me attacks weer wat op aangezien je pas fatsoenlijk geld bij iemand weg peutert als hij meer mannetjes heeft dan jou

de enige nadelen, spies trainen is niet gratis en je krijgt bijna geen gold meer per turn

maar effectief is het wel (arrow en ik zijn niet voor niks gezakt met ons totale legertje ;) )

dus krvabo ik zou er niet meteen van uit gaan dat je de beste bent omdat je zo weinig mannetjes hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sommige spelers zijn ZO komisch:

code:
1
2
3
4
5
2 days ago TheOneHL Attack defended 15 0 0 92,812 1,298,694 details 
2 days ago TheOneHL Attack defended 15 0 0 91,300 1,215,249 details 
2 days ago TheOneHL Attack defended 15 0 0 76,970 1,346,361 details 
2 days ago TheOneHL Attack defended 15 0 0 82,052 1,194,354 details 
2 days ago TheOneHL Attack defended 15 0 0 78,886 1,164,039 details

Ik heb een week terug 1 keer 1 turn aan hem verspeelt, had maar 2000 gold meegenomen ofzo en heb het daar dus maar bij gelaten, nu vond hij het tijd om mij aan te gaan vallen met bovenstaand als resultaat :P Daarna stuurde hij een message met de tekst "SCREW U"

Ik stuurde een message terug met de vraag waarom hij zo suicidaal bezig was, krijg ik dit:
TheOneHL Re:
y do u care who i attack wat is it to u that my attacks seem suicidal u ever think theres more to it then me trying to kill myself somethings aren't wat it seems
Mkay, meerwaarde aan het topic heeft het niet, maar lachwekkend vond ik het zeker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Heb level 9 spies aangeschaft, ben dus 1000 punten omlaag in de ranking :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-06 15:57
Ik ben helaas niet meer zo actief. Ik ben aan mijn stage begonnen en daarna heb ik niet zoveel zin meer om nog een lekker te aan KoC'en. Ik geef mijn geld uit en daar blijft het wel bij.

Ik zal zoveel mogelijk proberen te klikken iig. De motivatie is er ook een beetje uit aangezien we over niet zo lange tijd naar Age 3 gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast
http://www.kingsofchaos.com/stats.php?id=1080603

Als een mannetje of 10 deze kerel de komende 2 a 3 dagen ff flink aanvallen ben ik weer blij, erg irri ventje, jat elke keer 40k ofzo, niet veel dus, maar de mannetjes die ik verlies enzo vink wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
BigFast schreef op 17 november 2003 @ 12:34:

Als een mannetje of 10 deze kerel de komende 2 a 3 dagen ff flink aanvallen ben ik weer blij, erg irri ventje, jat elke keer 40k ofzo, niet veel dus, maar de mannetjes die ik verlies enzo vink wat minder.
You beat the enemy!
As good_ole_southerenboy2002's army runs from the battlefield you examine the collected spoils:
You stole 73,856 gold from good_ole_southerenboy2002!
You return to camp, your troops elated from your glorious victory.

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
DaMorpheus schreef op 17 november 2003 @ 01:44:
[...]

ja, en van de top 23 heers ik dus, met mijn 163 ventjes....

zo, kunnen we blijven doorgaan, het is altijd leuk om je gezwam aan te horen want het slaat helemaal nergens op, en je hebt toch geen gelijk.

Onderbouwen van meningen etc, heb je ook nog nooit van gehoord, en leuke verhaaltjes vertellen doe je ook nie :D

* Iets vriendelijker kan ook wel... lach gezond, eet een appel oid *

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 17-11-2003 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Na een goede nachtrust kwam ik mijn bed uit en had ik vanmorgen voor school geen internet. Ik dus balen...

Kom ik eindelijk thuis na een halve dag zorgen is de laatste aanval op mij nog steeds 6 dagen geleden :)

Stas erbij:
Strike Action 672,335 Ranked #23,659
Defensive Action 838,643 Ranked #15,364
Covert Action 180,224 Ranked #4,055

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hij heeft niet veel geld, en ik had geen turns meer, maar we zullen eens wat gaan sleutelen aan zijn legertje. Bij mn ene turn had ik toch al 13 ventjes gesloopt van hem, dus moet goed komen... Ik denk niet dat ie het lang leuk gaat vinden... Een beetje zijn officers slopen is ook altijd leuk, dan wordt de druk van onderaf ook wat opgevoerd >:)
Message naar good_ole_southerenboy2002:
What about this:

I'll slowly but surely demolish your army in retaliation of your constant attacks on Ambulo. Sounds fair, right? I took 13 of your men already, and I've spotted some real nice cows in your officer-list. I like the plan, what about you...

Greets,
CamelZonderFilter

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 57309 op 17-11-2003 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex

lex

die officers van hem zijn wel allemaal spy-proof, ik kom er tenminste nergens door met mijn level 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mja, ik weet niet wat je SA is, maar deze is toch leuk, en ik zit nu zonder turns, dus als je wil mag je hem hebben:

code:
1
12 minutes ago MrPretzel 22,972 Gold stolen 1 3 0 170,356 777,309 details

In 1 turn 22k opgehaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57309 schreef op 17 november 2003 @ 14:23:
[...]

Hij heeft niet veel geld, en ik had geen turns meer, maar we zullen eens wat gaan sleutelen aan zijn legertje. Bij mn ene turn had ik toch al 13 ventjes gesloopt van hem, dus moet goed komen... Ik denk niet dat ie het lang leuk gaat vinden... Een beetje zijn officers slopen is ook altijd leuk, dan wordt de druk van onderaf ook wat opgevoerd >:)

[...]
Ook maar wat meegedaan een officer had nog wel wat geld:

1 minute ago MrPretzel 180,374 Gold stolen 15 3 0 158,116 522,902 details
2 minutes ago MrPretzel 19,184 Gold stolen 1 3 0 203,987 473,655 details

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lol, net stak ie nog op net onder de 400k :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik weet het vond het al wat weinig, het was jij gewoon...

edit:

Die gast zelf is ook boos denk ik...

15 seconds ago good_ole_southerenboy2002 5,297 Gold stolen 1 9 0 4,413 487,330

[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 94445 op 17-11-2003 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
Anoniem: 57309 schreef op 17 november 2003 @ 14:23:
[...]

Hij heeft niet veel geld, en ik had geen turns meer, maar we zullen eens wat gaan sleutelen aan zijn legertje.
[...]
En hoe zou dat nou komen?

toen ik hem aanviel had hij trouwens ook maar 100000 ofzo,
ff nog 75000 daarvan afgehaald...

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Helaas zijn mn turns nu _alweer_ op, dus moet ik het even laten rusten tot vanavond, maar wellicht issie dan al zo vriendelijk geweest om zn aanvallen te staken...

BigFast: je 'problemen' zullen opgelost worden, ik geef er iig mn rankings aan vandaag... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast
Ik weet het ik kan hem zelf ook makkelijk aan hoor :) :
6 minutes ago good_ole_southerenboy2002 4,630 Gold stolen 1 4 0 4,331 122,638 details
6 minutes ago good_ole_southerenboy2002 4,074 Gold stolen 1 3 0 4,273 134,325 details
7 minutes ago good_ole_southerenboy2002 6,661 Gold stolen 1 10 0 4,207 120,395 details
7 minutes ago good_ole_southerenboy2002 5,030 Gold stolen 1 3 0 4,449 127,809 details

20 man dood, is toch leuk 1000 gold per half uur, dat een paar dagen volhouden :+

Thabeerbuster, maakt ook niet uit hoor, de stats krijg je wel kun je ook iets doen :+ good_ole... heeft maar 4000 effectieve def, alleen zijn Sa is effectief 400k lol.... die had ik nog niet gezien HAHA _/-\o_

[ Voor 26% gewijzigd door BigFast op 17-11-2003 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Your troops inflict 539,504 damage on the enemy!
The enemy sustains 7 casualties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex

lex

26 seconds ago good_ole_southerenboy2002 7,330 Gold stolen 2 7 0 4,059 32,121 details

die gast verliest wel veel mennekes vandaag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• euro
Klopt het dat je geen mercenaries kan kopen meer, heb al een paar dagen dat ze uitverkocht zijn en ik check de hele dag door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

euro schreef op 17 november 2003 @ 15:13:
Klopt het dat je geen mercenaries kan kopen meer, heb al een paar dagen dat ze uitverkocht zijn en ik check de hele dag door.
Mmh je hebt eigenlijk wel gelijk die zijn er al een tijdje niet meer geweest, heb er nog wel een paar op voorraad maar das ook niet veel meer...

13 seconds ago good_ole_southerenboy2002 6,303 Gold stolen 1 9 0 4,166 532,165

Nog maar een keer verveel me toch...

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 94445 op 17-11-2003 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• euro
Anoniem: 94445 schreef op 17 november 2003 @ 15:20:
[...]

Mmh je hebt eigenlijk wel gelijk die zijn er al een tijdje niet meer geweest, heb er nog wel een paar op voorraad maar das ook niet veel meer...

13 seconds ago good_ole_southerenboy2002 6,303 Gold stolen 1 9 0 4,166 532,165

Nog maar een keer verveel me toch...
Ben er door heen, gaat me nu mannentjes kosten als ik aanval :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

RonaldMade schreef op 17 november 2003 @ 12:56:
[...]

ja, en van de top 23 heers ik dus, met mijn 163 ventjes....

zo, kunnen we blijven doorgaan, het is altijd leuk om je gezwam aan te horen want het slaat helemaal nergens op, en je hebt toch geen gelijk.

Onderbouwen van meningen etc, heb je ook nog nooit van gehoord, en leuke verhaaltjes vertellen doe je ook nie :D
Inhoudelijke reactie voor rolandmade:
BTW, ik ben wel degene die ervoor heeft gezorgd dat de discussie op gang kwam voor een eerlijke nieuwe age3 structuur. Anders stond jij gewoon bovenaan, want jij was als eerste begonnen (het verhaal van de mensen die later instapten maar nu al heel hoog staan, die dus ook goed zijn, want jij vond alleen dat je goed was als je nu bovenaan stond (gek he, dat een speler die 1 maand geleden is begonnen nog niet zover is als een speler vanaf het begin in een spel als KoC)). Kan je er gewoon niet tegen dat iemand met ideeën komt? De rest vond het allemaal wel goed om een eerlijke structuur te maken, alleen jij blijft continu flames maken. Man, gedraag je toch eens als een volwasse persoon!

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 17-11-2003 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Laatst online: 12:19
ik doe mee vanaf halve wege september

sta nu op de 6e plaats. try and beat me :P

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
Name cardinal808 
Race Humans 
Rank 1,792 
Commander None 
Fortification Citadel 
Unit Production 5 per 24 hours 
Available Funds 119,177 Gold 
Projected Income 72,813 Gold 
Attack Turns 1,071 

Officers 
Polo1987 864 Humans  2,328 
delta158 303 Humans  76,462 

Strike Action 1,606,670 Ranked #7,244 
Defensive Action 4,423,029 Ranked #1,668 
Covert Action 306,176 Ranked #1,919 

Trained Attack Soldiers 578 
Trained Defense Soldiers 578 
Untrained Soldiers 9 
Untrained Mercenaries 0 
Spies 299 
Total Fighting Force 1,165

heb alleen een probleem
heb namelijk al 1071 attack turns, alleen het kost me meer om aan te vallen dan dat het opleverd. iemand suggesties?

[ Voor 93% gewijzigd door Cardinal op 17-11-2003 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

cardinal808 schreef op 17 november 2003 @ 16:27:
ik doe mee vanaf halve wege september

sta nu op de 6e plaats. try and beat me :P
ja, en als je eerder was gestart stond je nu nog hoger, toch?
Maar dat gaat er bij sommige mensen niet in :(
Die vinden dat hun positie bedrijgt word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oguz286
sjonge jonge, ik wil me niet bemoeien, maar aangezien ik ook in de alliantie zit, zeg ik het toch...

mensen, maak nou geen ruzie...wtf hebben we aan twee alliantieleden die elkaar zitten af te snauwen...

het heet ook niet voor niks een ALLIANTIE :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
het interesseerd me niet hoe hoog iedereen eigenlijk staat. het is leuk, maar iedereen staat erin, dus je hoeft niet meer te proberen in de top 46 te komen :+

zal binnenkort wel weer dalen, omdat ik nog de laatste attack upgrades wil kopen. het gaat er meer om hoeveel lol je aan het spel. zal me weer eens 7.5 miljoen gaan kosten.

wat belangrijker is voor iedereen binnen het team is dat ze allemaal klikken, want er zal altijd wel iemand binnen het team zijn die op plaats 1 staat. het kan namelijk niet anders ( je hebt namelijk geen gedeelde plaatsen :P )

het zou fijner zijn als iedereen lekker hoog in de rankings staat ( binnen KoC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oguz286
cardinal808 schreef op 17 november 2003 @ 16:37:
het interesseerd me niet hoe hoog iedereen eigenlijk staat. het is leuk, maar iedereen staat erin, dus je hoeft niet meer te proberen in de top 46 te komen :+

zal binnenkort wel weer dalen, omdat ik nog de laatste attack upgrades wil kopen. het gaat er meer om hoeveel lol je aan het spel. zal me weer eens 7.5 miljoen gaan kosten.

wat belangrijker is voor iedereen binnen het team is dat ze allemaal klikken, want er zal altijd wel iemand binnen het team zijn die op plaats 1 staat. het kan namelijk niet anders ( je hebt namelijk geen gedeelde plaatsen :P )

het zou fijner zijn als iedereen lekker hoog in de rankings staat ( binnen KoC)
precies, het gaat om de lol die je eraan beleeft :)

Wat kan mij nou schelen waar ik sta... :?

Have FUN! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Wat kan mij nou schelen waar ik sta...
ergens in de top 46 schat ik :?
alleen sommige mensen vergeten dat het een spelletje is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Oguz286 schreef op 17 november 2003 @ 16:31:
sjonge jonge, ik wil me niet bemoeien, maar aangezien ik ook in de alliantie zit, zeg ik het toch...

mensen, maak nou geen ruzie...wtf hebben we aan twee alliantieleden die elkaar zitten af te snauwen...

het heet ook niet voor niks een ALLIANTIE :)
Lijkt mij een heel goed plan. Als jullie het met elkaar oneens zijn: Vecht het uit op IRC/ICQ/MSN/mail ipv in het topic, waar iedereen er last van heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oguz286 schreef op 17 november 2003 @ 16:39:
[...]
..
Wat kan mij nou schelen waar ik sta... :?
..
Inderdaad. stats zeggen niet zoveel (heb ik wel eens vaker gehoord, maar waar ;) ). Ik heb expres heel lang laag gestaan in de stats, door heel weinig SA te hebben. Nu ben ik bezig mijn SA op te hogen en spring ik omhoog met >10k plaatsen in 1 weekend :P

Voor de geïnteresseerden:
Strike Action 131,282 Ranked #68,094
Defensive Action 2,666,553 Ranked #2,958
Covert Action 288,768 Ranked #2,042

Rank 17,647 (was voor het weekend rond de 30k)
Fortification Citadel
Siege Technology Catapults
Unit Production 5 per 24 hours

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 62962 op 17-11-2003 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Nouw, ooook :P
ik heb bewezen dat ik in 5 dagen tijd van rank 20k naar rank 2k kon en daarmee kon stijgen naar nummertje 8 van de aliantie, dus ranking zegt niets
Ik ga nu RonaldMade helpen in z'n strijd tegen het kwaad :P
ik ga alle def verkopen (toch 6 dagen gelden voor het laatst bestolen) en alles in SA zetten (inc. upgrades) mijn laatste goede stats voordat ik mij in het diepe ga werpen :P
Strike Action 1,649,592 Ranked #6,936
Defensive Action 1,981,847 Ranked #4,715
Covert Action 367,104 Ranked #1,430
Rank 2,159
Fortification Fortress
Unit Production 6 per 24 hours
Projected Income Next Turn 13,900 Gold (in 21 minutes)
Attack Turns 437
Spies 717
en als ik mijn 54 DS'sen verkoop > (door mijn botje) :
[17:38:31] <krvabo> #calc 54*125850
[17:38:31] <ivette> ¤ 54*125850 = 6795900 ¤ om deze later nogmaals op te vragen, typ: #return
dus genoeg voor spie level 10, al schiet ik er weinig mee op, 1 mil CA :|
Mag ik jullie mee komen helpen RonaldMade en anderen die sterkeren aanvallen :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oguz286
Woei, another ally to fight evil :P
Go Krijn! :D
Schop ze! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KoC = voor de lol

@Morpheus,
Ik zie liever FirmPete bovenaan staan dan jou. Van jou zie ik hier alleen maar gezeur van dat jij later begonnen bent en dus lager staat. Van anderen waaronder FirmPete zie ik hulp aan anderen (onder andere ikzelf, nog bedankt _/-\o_ ), en het maken van bijvoorbeeld de kliklijst. Daarnaast zijn zij actiever bezig op de kliklijst.

Ik ben eind september begonnen ik sta nu op rank 8,341 en ben al weken spyproof. Ik zou het ook leuk vinden om hoog in een eventuele tree te komen wat warschijnlijk niet gaat gebeuren, maar daar hoor je mij (en anderen ) ook niet over zeuren.

Even over die tree, is het misschien niet een idee om degene met de meeste stemmen als eerste een account te laten maken en anderen dan te laten kiezen of ze van hem of van iemand anders een officer willen worden als ze uberhaubt wel in de tree willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

_/-\o_ @ idee! doen we ! :P

en heel klein: moi maakte forum \\o \o/ o//

[ Voor 16% gewijzigd door krvabo op 17-11-2003 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 94445 schreef op 17 november 2003 @ 18:27:
KoC = voor de lol

@Morpheus,
Ik zie liever FirmPete bovenaan staan dan jou. Van jou zie ik hier alleen maar gezeur van dat jij later begonnen bent en dus lager staat. Van anderen waaronder FirmPete zie ik hulp aan anderen (onder andere ikzelf, nog bedankt _/-\o_ ), en het maken van bijvoorbeeld de kliklijst. Daarnaast zijn zij actiever bezig op de kliklijst.

Ik ben eind september begonnen ik sta nu op rank 8,341 en ben al weken spyproof. Ik zou het ook leuk vinden om hoog in een eventuele tree te komen wat warschijnlijk niet gaat gebeuren, maar daar hoor je mij (en anderen ) ook niet over zeuren.

Even over die tree, is het misschien niet een idee om degene met de meeste stemmen als eerste een account te laten maken en anderen dan te laten kiezen of ze van hem of van iemand anders een officer willen worden als ze uberhaubt wel in de tree willen.
Zeg ik dan dat ik bovenaan wil alleen omdat ik later ben begonnen? Nee he, misschien is het topic lezen dan toch handig voor jou he??

Ik heb aangegeven dat we een eerlijke nieuwe lijst moeten maken, maar ik krijg alleen maar gezeur daaroverheen van types als jij. Jij noemt dat van mij gezeur, maar lees het eens terug, ik geef het aan, moet het 3x voor types als ronaldmade overnieuw uitleggen, en dan wordt ik zeur genoemd?
Alsjeblieft zeg, wat een hypocriete boel hier zeg. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex

lex

Strike Action 65,480 Ranked #76,254
Defensive Action 304,839 Ranked #28,583
Covert Action 151,040 Ranked #5,508

:P en het wordt iedere 2 uur meer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

DaMorpheus schreef op 17 november 2003 @ 18:33:
Zeg ik dan dat ik bovenaan wil alleen omdat ik later ben begonnen? Nee he, misschien is het topic lezen dan toch handig voor jou he??
Ik heb aangegeven dat we een eerlijke nieuwe lijst moeten maken, maar ik krijg alleen maar gezeur daaroverheen van types als jij. Jij noemt dat van mij gezeur, maar lees het eens terug, ik geef het aan, moet het 3x voor types als ronaldmade overnieuw uitleggen, en dan wordt ik zeur genoemd?
+
Anoniem: 12316 schreef op 17 november 2003 @ 16:48:
Lijkt mij een heel goed plan. Als jullie het met elkaar oneens zijn: Vecht het uit op IRC/ICQ/MSN/mail ipv in het topic, waar iedereen er last van heeft.
=

Poll: Wie wordt commander (Age 3)
RonaldMAde (rtz1x)
Asmooh
Abel
krvabo
nr. 1
ander
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=5081&layout=2&sort=prc
\\o \o/ o//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Misschien dan Firmpete erbij zetten, vinden veel mensen leuk :)
Stem je sneller op dan "ander"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaMorpheus schreef op 17 november 2003 @ 18:33:
[...]

Types zoals ik, leg dat eens uit dan...

ik geef toe je hebt heel goed gespeeld. En aangezien ik bijna elke dag dit topic open zie ik heus wel wat jij post en ikgeef mijn mening. Als jij daar problemen mee hebt vind ik dat best. Ik vind jou mening ook best. Ik ben er alleen niet mee eens wat ik even laat merken wat ik volkomen normaal vind, misschien jij niet. Maar dan ben jij hypocriet bezig.

@krvabo GOede ideeen komen soms wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

kan niet, dan moet de poll opnieuw beginnen, maar:

Poll: Moet Firmpete dictator worden @ age 3 :P

ja, natuurlijk
nee, iemand anders (zie andere poll)

Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=5266&layout=1&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier voor je dagelijkse spam \\o \o/ o//

[ Voor 84% gewijzigd door krvabo op 17-11-2003 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Niet online
Hahaha, Goeie poll.

Maar nee , bedankt. Hoewel, als dictator kan ik mezelf elke dag medailles van verdienste opspelden :)

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LoL, apparte poll :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex

lex

47 seconds ago good_ole_southerenboy2002 32,021 Gold stolen 5 6 0 4,004 40,499 details
3 minutes ago good_ole_southerenboy2002 35,479 Gold stolen 5 8 0 4,015 46,105 details

zo weer 14 mennekes minder

hoeveel is de count tot nu toe bij hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thaBeerbuster schreef op 17 november 2003 @ 20:10:
47 seconds ago good_ole_southerenboy2002 32,021 Gold stolen 5 6 0 4,004 40,499 details
3 minutes ago good_ole_southerenboy2002 35,479 Gold stolen 5 8 0 4,015 46,105 details

zo weer 14 mennekes minder

hoeveel is de count tot nu toe bij hem?
Stuk of 75?

Jammer dat hij met meer dan 1.000 ventjes wel wat kan missen...

edit... Verkeerde schatting zijn er alweer 973 geworden :)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 94445 op 17-11-2003 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

mja, ik deoe gelijk 15 attacks:
45 seconds ago good_ole_southerenboy2002 174,116 Gold stolen 15 4 0 3,921 1,234,395 details
stupid idiot, 900zoveel ventjes en een def van nix :| (wel 180k :$ )

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.