[online] Kings Of Chaos deel 7

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:
  • 1.851 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:53

KatirZan

Wandelende orgaanzak

krvabo schreef op 21 maart 2004 @ 15:59:
[...]
als ik het goed herinner was het een regel van ons beiden

[...]

als jij "prolly" een 2e account noemt, heb je half gelijk, ik heb die geregd op school om in het begin een aantal ventjes meer te krijgen, ik heb deze account inactief laten gaan en in de tijd dan mijn account verwijderd is (en nu weet ik dat jij het niet hebt gedaan, maar de admins van koc maar jij was wel diegene die het heeft verteld aan de admins (hoe weet jij anders dat de admins hem hebben verwijderd ?))
imho flauw dat iemand zegt dat er meer mensen op mijn account zitten (whitehawk-be mocht van mij met mijn account aanvallen om een vriend van hem te helpen).

En dat k-line op irc is niet alleen omwille mijn account en dat weet je...
Ik wil me er niet mee bemoeien, maar is dit niet cheaten? Iemand uithelpen met een sterk account?

Ik vind dat jullie beide eens een flink stuk volwassener moeten worden en dit als een spelletje moeten gaan zien....
Bij jullie is het meer een verslaving, met name bij krvabo

"Life is not a game, face it like a man"

Onthou die maar, en nu ben ik het zat al dat gezeik om KoC, kappen jullie 2

Wabbawabbawabbawabba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reclame:
Kings of Chaos
It controls your life!

En da's echt wel waar als je hoog wilt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNazgul
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-07 23:54
Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 16:56:
Reclame:
Kings of Chaos
It controls your life and mind!

En da's echt wel waar als je hoog wilt staan.
Hoe dit spel mensen tegen elkaar op kan zetten is echt vreemd. Dat zouden de admins eens moeten zien. Als ik admin was zou ik gelijk het spel offline halen })

Druk maken om niets eigenlijk. Iedereen is het al een beetje zat, gefrustreerd en uitgekeken op dit online spel....Lekker laten dan!

I dare u. A duel 1 on 1. Pick your weapon.
The looser will pay.... with his life
www.dark-future.org

Ook een manier trouwens om geschillen uit te vechten. Als je een woorden wisseling hebt binnen je crew dan daag je hem gewoon uit :Y)
The looser will be silenced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 20:52

krvabo

MATERIALISE!

KatirZan schreef op 21 maart 2004 @ 16:20:
[...]

Ik wil me er niet mee bemoeien, maar is dit niet cheaten? Iemand uithelpen met een sterk account?

Ik vind dat jullie beide eens een flink stuk volwassener moeten worden en dit als een spelletje moeten gaan zien....
Bij jullie is het meer een verslaving, met name bij krvabo

"Life is not a game, face it like a man"

Onthou die maar, en nu ben ik het zat al dat gezeik om KoC, kappen jullie 2
nee, luister jij eens goed...
ik wist dat het cheaten was, en ik ben er na 3 dagen ook mee gestopt (het inactief laten worden). Ik zie het ook als een spel en dat heb ik ook gezegd, ik vind het alleen zeer kinderachtig als je iemand veraad cq. laat deleten.

En ik weet dat ik verslaafd was, dat was ook mijn kracht, ik gaf een hoop om koc en daarom ben ik er ook 3 ages mee bezig geweest, ik was waarschijnlijk een van de meest ervaren spelers die er hier rondlopen, iig meer dan jij.
Als ik het ergens niet mee eens ben, dan laat ik dat ook merken ook, en ga niet net als alle anderen rustig zitten wachten tot er eens iets gebeurd, maar ik ga er juist op af om mijn gelijk te halen, zouden jullie ook eens moeten doen, het lucht op...

Als jij hier al om kan zeuren, ben jij aan het zeiken, je kan je er ook buiten houden of overheen praten als je het ergens niet mee eens is, maar jij moet weten dat het een forum is en iedereen zijn verhaal mag vertellen, en dat hoeft niet altijd positief te zijn...

Oja, nog iets, ik hou er niet van om aangevallen te worden :)

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KatirZan
  • Laatst online: 12:53

KatirZan

Wandelende orgaanzak

krvabo schreef op 21 maart 2004 @ 18:49:
[...]

nee, luister jij eens goed...
ik wist dat het cheaten was, en ik ben er na 3 dagen ook mee gestopt (het inactief laten worden). Ik zie het ook als een spel en dat heb ik ook gezegd, ik vind het alleen zeer kinderachtig als je iemand veraad cq. laat deleten.

En ik weet dat ik verslaafd was, dat was ook mijn kracht, ik gaf een hoop om koc en daarom ben ik er ook 3 ages mee bezig geweest, ik was waarschijnlijk een van de meest ervaren spelers die er hier rondlopen, iig meer dan jij.
Als ik het ergens niet mee eens ben, dan laat ik dat ook merken ook, en ga niet net als alle anderen rustig zitten wachten tot er eens iets gebeurd, maar ik ga er juist op af om mijn gelijk te halen, zouden jullie ook eens moeten doen, het lucht op...

Als jij hier al om kan zeuren, ben jij aan het zeiken, je kan je er ook buiten houden of overheen praten als je het ergens niet mee eens is, maar jij moet weten dat het een forum is en iedereen zijn verhaal mag vertellen, en dat hoeft niet altijd positief te zijn...

Oja, nog iets, ik hou er niet van om aangevallen te worden :)
Ik vertel je alleen dat ik dit alles een beetje kinderachtig gedrag vind, als je je al een beetje volwassen opstelt dan lees je andermans berichten eens goed zonder meteen een conclusie te trekken ;)

En ja, zeer waarschijnlijk heb jij met dit spel meer ervaring dan ik, maar met verslaafde heb ik niet zulke goeie banden, om het maar zo te zeggen.....

Het was niet mijn bedoeling je van stuur te maken, op welke manier dan ook, ik probeer je alleen te laten inzien, dat het hier om een spelletje gaat en niet om het echte leven ;)
Zeer waarschijnlijk heb ik meer ervaring om in te zien dat sommige mensen, waaronder jij, de realiteit van tegenwoordig niet meer in kunnen zien.

Laten we deze discussie gewoon sluiten en ieder zijn eigen kant op gaan, dat is naar mijn mening de beste oplossing, want anders blijft deze discussie nog weken lopen, en dit verpest niet alleen de eventuele gameplay voor jullie, maar voor iedereen :)

Greetz

Wabbawabbawabbawabba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, nieuwe KoCspelers die dit topic lezen worden onmiddellijk de stuipen op het lijf gejaagd en dat kan ook niet de bedoeling zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:30
Kings of Chaos is best een leuk spel hoor! Alleen jammer dat de site momenteel even plat ligt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Nou, ik doe voorlopig even niet mee met de beta, maar probeer vanaf Age 3 weer aan te haken. En dan hoop ik dat de sfeer er hier wel wat gezelliger op geworden is. Dat was nou juist het leuke van deze thread van pak-hem-beet 4 maanden geleden. Ervaringen delen, geregeld klikken op een vaste groep mensen en gewoon meedoen voor de fun.
Mijn doel was dan ook niet het halen van de top 100 ofzo; de top 1000 was al leuk genoeg. :) De afsplitsing van de .... (ben de naam van de clan even kwijt) betekende achteraf bezien zo'n beetje de nekslag voor de sfeer. Langzamerhand sloop het fanatisme en de agressie er bij een aantal mensen in. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blaat blaat blaat.. wat een gezeik zeg.

Ik vind het alleen jammer voor Ronald dat die de schuld krijgt van het deleten van die accounts. Gezien die account van CZF _ineens_ terug is lijkt het mij per definitie _ONMOGELIJK_ dat ronald die heeft gedelete. Maar horen we een excuus van CZF? neen. jammer vind ik dat.

Mensen veroordelen of de schuld geven ergens van is zo gemakkelijk.. er is pas echt lef nodig om je fouten toe te geven. Guess this seperates the boys from the men..

Ik heb met niemand problemen hier en ik zoek ook geen problemen maar dit is wat ik zie en hoor.. En ik mocht Ronald graag en zal hem missen op IRC.

Ronald, laat nog es wat van je horen jong ;)

I rest my case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bar_en_boos schreef op 23 maart 2004 @ 22:36:
*knip*
De afsplitsing van de .... (ben de naam van de clan even kwijt) betekende achteraf bezien zo'n beetje de nekslag voor de sfeer. Langzamerhand sloop het fanatisme en de agressie er bij een aantal mensen in. Jammer.
juh helemaal met je eens. Stinger clan is het trouwens, maar voor die opgericht werd zat het hier al niet lekker hoor. Dat is ook een van de redenen voor het ontstaan van de Stinger clan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-09 16:05
Mja, ik wil wel op irc komen aai :) maar krijn heeft me geblokkeerd, nog altijd. Verder mis ik het leuke ircchat-clubje wel idd.

StingerClan eerst het idee van mij, daarna wilde ik het nog proberen bij GoT aangezien het daar altijd leuk was. Toen heeft krijn doorgezet, en ben ik dus mede-oprichter van de StingerClan geworden. We begonnen meteen al redelijk groot en het was: geen gezeik, maar dingen doen. Dit ging ook de mist in, ook weer namens mij, dit geef ik toe. maar ook door sommige leden.

Ik ben gewoon nu van mening dat de StingerClan moet ophouden met bestaan, en gewoon weer moet samengaan met GoT, en hopen dat het word als vroeger. voor alle ruzies en gezeik.
Ik denk dat KoC sowieso niets meer wordt, tenzij ze in age3 toch een hoop nieuwe elementen gaan toevoegen. Tot dan wachten we af, hopelijk in vrede :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

unbanned enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 18:03:
Ik vind het alleen jammer voor Ronald dat die de schuld krijgt van het deleten van die accounts. Gezien die account van CZF _ineens_ terug is lijkt het mij per definitie _ONMOGELIJK_ dat ronald die heeft gedelete. Maar horen we een excuus van CZF? neen. jammer vind ik dat.

Mensen veroordelen of de schuld geven ergens van is zo gemakkelijk.. er is pas echt lef nodig om je fouten toe te geven. Guess this seperates the boys from the men..
Mja, ik heb idd niet de ganse dag om hier alles te lezen... soz... Huis verbouwen / werk / vriendin / jarig zijn / familie herdenken, 't kost allemaal tijd he...

En ik weet niet of het tweede aan mij refereert, maar zo lees ik het iig wel. Voor het geval dat ik gelijk heb: sja, STEL dat Ronald het niet was, en STEL dat jouw account na een aanvaring _ineens_ weg zou zijn, wat zou jij dan denken? Ja, hij was weg ja: geen inuque ID meer, geen resultaten in attacksearch, geen resultaten met irc-bots, helemaal niets...

En ja, het account was enkele dagen daarna _ineens_ weer terug, maar dan met andere pass / email die ik tot op heden nog steeds niet terug heb, dus voor mij is het account nog immer onbereikbaar.

Wat mij betreft kan Ronald hier nog steeds achterzitten, al is het zeker een stuk onwaarschijnlijker. Hoe zou ie dat gedaan moeten hebben? Weet ik het, ben geen deskundige op script/internet/hack/weetikveelwatvoor-gebied, ik ben chefkok... Daarbij is hij degene (uit bronnen) die *anderen* uit de groep heeft aangegeven bij de KoC-admins vanwege het gebruik van dubbele accounts, notabene mensen waarmee je behoort samen te werken... Wat nou 'separates boys from men...'

Maargoed, voordat ik hierover verder ga wacht ik eerst totdat ik Ronald zelf gesproken heb op irc of via mail. Ik verwacht eigenlijk nog een mailtje dat ik hem in de afgelopen week verstuurd heb maar ook hierop tot op heden geen reactie gehad, we zullen zien...

/me out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 02:21:
Maargoed, voordat ik hierover verder ga wacht ik eerst totdat ik Ronald zelf gesproken heb op irc of via mail. Ik verwacht eigenlijk nog een mailtje dat ik hem in de afgelopen week verstuurd heb maar ook hierop tot op heden geen reactie gehad, we zullen zien...

* RonaldMade out
Leuk, maare ik heb geen mail ontvangen en kan pas sinds gisteren weer op de irc. en toen was jij er niet. Dus ik kan weinig reactie geven als jij niets van je laat horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gemaild naar rtz1x@hotmail met CZFoo@hotmail, wellicht direct in je dipshit-inbox gegaan?

En over IRC:
Huis verbouwen / werk / vriendin / jarig zijn / familie herdenken, 't kost allemaal tijd he...
Drukdrukdruk =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Verwijderd schreef op 27 maart 2004 @ 14:49:
Heb gemaild naar rtz1x@hotmail met CZFoo@hotmail, wellicht direct in je dipshit-inbox gegaan?

En over IRC:
[...]

Drukdrukdruk =]
Kan je dan niet misschien eens opnieuw mailen, want ik hem echt niets ontvangen, zelfs mijn rommelbox controleer ik dagelijks op dingen die er niet in thuis horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrow|IA
  • Laatst online: 14-01-2005

Arrow|IA

Team T7E

Ook Arrow trok maar weer eens ten strijde. Het geblaat in de stamkroeg vroeg gewoon om een goed slachtoffer om zich af te reageren.
Wat zag hij daar? Een groot leger met meer dan een miljoen?? Dat zal wel komen door de onderhoudswerkzaamheden waardoor de bank een hele tijd onbereikbaar was. Maar eens even kijken wat die vent in zijn mars heeft. Arrow's troepen maken zich op voor de strijd. Eerst maar eens met 5 turn ertegen aan. Kijken wat het waard is. Als het wat oplevert heeft die vent genoeg voor nog een aanval.

Shit.
Die gast is net te sterk voor me. Toch jammer van al die centjes. Hmm.

Terwijl de stofwolken van de strijd een beetje wegtrekken, denkt Arrow opeens aan zijn broer. Die zou er waarschijnlijk wel doorheen komen. Het zou ook jammer zijn als al die centjes door een tegenstander werden ingepikt om zijn leger te versterken. Okee. Dan moet Acid het maar opmaken.

Onder toezient ook van generaal Arrow trekken Acid's legers ten strijde. Eerst maar een kijken of die vent niet zelf aan het aanvallen was en al zijn geld heeft uitgegeven. Nee maar: het is er nog. Meer dan een miljoen vraagt gewoon om een aanval. De legers van Acid gaan op het slachtoffer af. Een heftige strijd, en dan is het opeens stil. In de verte hoort Arrow het gejammer van gewonden en het gestamp van vluchtende soldaten. Shit, denkt hij. Zou het leger toch te sterk zijn geweest voor Acid? Heeft hij een fout gemaakt door zijn broers legers eropaf te sturen? Door de stofwolken komt een gedaante op hem af. Het is de aanvoerder van het leger van zijn broer. De man kijkt erg tevreden.

Goed dat u ons geroepen hebt generaal, zegt de aanvoerder. Hij doet verslag:

DarkPride 947,214 Gold stolen 15 9 5 3,465,780

Shit, snel naar de armory voor iemand anders het opmaakt. Zou die gast nu pissig zijn trouwens? Naja, als hij iemand terugpakt, is dat toch Acid :Y)
Moet-ie maar niet zoveel geld hebben.

Koeien moeten grazen, niet blaten; KoC Klick-fonds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm kzal als ik jullie was maar niet teveel met relentless gaan opuwehoeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BTW eeeeh nog mensen belangbij om bij een grootte nederlandse koc clan te komen ?

neem gerust eens een kijkje : http://desclan.messageboard.nl

en maken jullie nog steeds gebruik van de CM ?

jullie kunnen eventueel wel in de RR recruiter ;)
die is sneller en beter als de recruiter van LS .

(heb vandaag 1000 x geklikt in amper 1 1/2 uur tijd en bijna 800 terug)

Als iemand interesse heeft , neem dan ff contact op met mij op onze site of via msn of Mirc

Naam op mn site : Des-Nemrah
Msn ; harmenhaan@hot......
Mirc : chatchannel.org #DES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 02:21:
[...]

Mja, ik heb idd niet de ganse dag om hier alles te lezen... soz... Huis verbouwen / werk / vriendin / jarig zijn / familie herdenken, 't kost allemaal tijd he...

En ik weet niet of het tweede aan mij refereert, maar zo lees ik het iig wel. Voor het geval dat ik gelijk heb: sja, STEL dat Ronald het niet was, en STEL dat jouw account na een aanvaring _ineens_ weg zou zijn, wat zou jij dan denken? Ja, hij was weg ja: geen inuque ID meer, geen resultaten in attacksearch, geen resultaten met irc-bots, helemaal niets...

En ja, het account was enkele dagen daarna _ineens_ weer terug, maar dan met andere pass / email die ik tot op heden nog steeds niet terug heb, dus voor mij is het account nog immer onbereikbaar.

Wat mij betreft kan Ronald hier nog steeds achterzitten, al is het zeker een stuk onwaarschijnlijker. Hoe zou ie dat gedaan moeten hebben? Weet ik het, ben geen deskundige op script/internet/hack/weetikveelwatvoor-gebied, ik ben chefkok... Daarbij is hij degene (uit bronnen) die *anderen* uit de groep heeft aangegeven bij de KoC-admins vanwege het gebruik van dubbele accounts, notabene mensen waarmee je behoort samen te werken... Wat nou 'separates boys from men...'

/me out
Oke, het refereerde niet speciaal naar jou maar was meer algemeen gericht. Het is begrijpelijk dat je zo reageert tegenover Ronald, maar ik heb bereikt wat ik wilde bereiken... je staat open voor het feit dat Ronald het misschien toch niet gedaan heeft. Bedenk je eens hoe jij je zou voelen als de rollen omgekeerd waren..

Het is zo makkelijk om iemand de schuld te geven en er verder niet bij na te denken. Het feit of je dit wel of niet doet 'separates the boys from the men'

Ben blij te zien dat er geen boys zijn dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tsk... 111 doden de afgelopen 24 uur en dat met een army size van 700 man :/

Dit komt o.a. doordat ik dit weekend steeds niet kon inloggen op koc omdat ik iedere keer een error kreeg.. en nee, ik had niet veel tijd en als die tijd die je vrij maakt dan ook nogeens een error oplevert... :(

ik heb het gehad met KoC. iemand zin om mijn accountje over te nemen?
Strike Action 4,923,204 Ranked #1,506
Defensive Action 5,045,788 Ranked #1,249
Covert Action 4,928 Ranked #7,091

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Verwijderd schreef op 27 maart 2004 @ 22:57:
BTW eeeeh nog mensen belangbij om bij een grootte nederlandse koc clan te komen ?

neem gerust eens een kijkje : http://desclan.messageboard.nl

en maken jullie nog steeds gebruik van de CM ?

jullie kunnen eventueel wel in de RR recruiter ;)
die is sneller en beter als de recruiter van LS .

(heb vandaag 1000 x geklikt in amper 1 1/2 uur tijd en bijna 800 terug)

Als iemand interesse heeft , neem dan ff contact op met mij op onze site of via msn of Mirc

Naam op mn site : Des-Nemrah
Msn ; harmenhaan@hot......
Mirc : chatchannel.org #DES
heheh, bijna 800 terug. dan heb je ze zeker allemaal tot spy omgetraid ofzo ?
Army Size: 641
Rank: 24,897

Voor zover ik dus zie, zijn jullie een kleine clan met grote beloftes, maar weinig dingen die jullie ook hard kunnen maken.

verder:
kunnen jullie ffies voor me klikken? dit wordt mn mass account voor de beta. Ik heb 95 dragons met maar 33 mensen
niet slim om op internet weg te zetten, zo kunnen mensen ongeveer wel je sa berekenen, verder mag een 2e account in de vorm van een mass-account ook niet.

Verder denk ik ook dat je hier niet hoeft te komen om mensen te werven, mensen die hier komen willen voornamelijk bij de GoT-Alliance of lekker alleen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 17:18

Stewie!

Keen must die!

Wat ben ik toch blij dat ik hiermee ben gestopt. Ik denk, kom eens kijken hoe t met m'n oude KoC vrienden/vijanden gaat! :) Maar wat ik nu zie!! :(

Ik raad bepaalde mensen aan de zandbak op te zoeken want dit is te triest voor woorden. In de zandbak zitten mensen van jullie geestelijk niveau. Veel plezier kinders :| |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tochnog elke dag bezocht hiero :P Je kunt het van een laag niveau noemen, boeiend is het wel! ;) Als ik op fok! niet genoeg schandalen kan vinden, kan ik hier altijd mijn hart ophalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

ik kap hier met posten, het is leuk geweest, ik heb in 7 delen gepost, maar kap er nu echt mee, en kom ook niet terug in de normale age 3, ik vind het wel best zo veel vrije tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er dan echt niemand die mijn account wil overnemen???
1 maal ander maal......

Voor de gein ff LS aangevallen.. ziek gewoon wat die gast heeft, army van 400k+

LordStriker's forces counter-attack and inflict 966,441,545 damage on your army!

Dit is toch niet leuk meer :/

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2004 23:37 . Reden: LS attack ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RonaldMade schreef op 28 maart 2004 @ 21:09:
[...]

Voor zover ik dus zie, zijn jullie een kleine clan met grote beloftes, maar weinig dingen die jullie ook hard kunnen maken.
_/-\o_ Hey NemrahNaah!!! _/-\o_

(Cookie76 aka equallyBor) hier! (sorry OT gelul!)

Maarre...Wat een opvliegend antwoord op een verder goed bedoelde opmerking. De Relentless Recruiter is volgens mij ook een stuk sneller dan die van LS hoor, al was het maar om de laadtijden. Ik zie niet in hoe jij kunt afleiden hoe sterk ik bijv. zou kunnen zijn afgaande op mijn army? Ik ben zelf ook niet zo heel erg groot (ca. 40) maar de betere niet-hoofdofficieren zijn als ze slim zijn niet zo groot...maakt je een stuk minder aantrekkelijk voor een mass. Ik heb er tot nu toe daarmee alleen al verschrikkelijk pissige mensen van me af kunnen houden.
verder:

Verder denk ik ook dat je hier niet hoeft te komen om mensen te werven, mensen die hier komen willen voornamelijk bij de GoT-Alliance of lekker alleen spelen.
Heb ik wel nog een vraagje: Bestaan hier verder geen allianties dan? Ik speel op dit moment idd. eigenlijk alleen, maar waarom zou een niet-GOT-KOC'er hier niet mogen posten? Als ik mezelf als voorbeeld neem...ik zit op GoT, Fok!, AnandTech etc. , maar ik mag toch ook gewoon hier posten? Volgens mij is dit forum nog altijd vrij toegankelijk en niet uitlsuitend voor de die-hards. Ben ik de enige dan die vind, dat jij (wat dit betreft) wel heel erg scherpe grenzen stelt? Volgens mij niet...

Even terug naar waar ik eigenlijk naar toe was...

Zou iemand hier een lijstje weten wat hier allemaal voor allianties/clans leven? Ik kan door de bomen (en bijbehorende boombewoners :O ) de jungle niet meer zien. Het is toch allemaal een stuk makkelijker als er een groep ontstaat om zo de ECHT grote jongens aan te vallen met een degelijke schade. Daarvoor hoef je echt geen clan te vormen...samenwerken is voldoende (al gok ik dat Nederlanders en Vlamingen wel zo nuchter zijn om aan te voelen dat een prijs wel erg ver weg is dan).

@AAI:
Ik wil best wel je account overnemen :Y) , maar ik denk dat je in dat geval liever iemand hebt die wat vaker op Tweakers komt en wat meer ervaring heeft...Waarom wil je trouwens in Godsnaam dat iemand daarmee LS ff aanvalt? Ik doe dat alleen maar om LS te stangen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2004 11:56 . Reden: even wat toevoegen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cookie: je vat hem verkeerd... Wat er gezegd werd is dat het niet veel _zin_ heeft om leden voor clans te werven, niet dat je hier niet mocht posten.

Hoezo heeft het niet veel zin? Nou, gewoon omdat de mensen hier in een GoT-groep spelen of ze spelen alleen. Er is al een clan (geweest) vanuit de GoT-groep maar die heeft de battle-axe er bij neergegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja sorry...dan heb ik dat inderdaad verkeerd begrepen. Dan moet ik ook meteen mijn excuses naar RM toe maken, want het kwam vnl. door wat ik dacht te lezen (al moet ik wel eerlijk gezegd erbij vermelden, dat dat voor een groot deel komt door de sfeer in dit topic) en niet zozeer wat er letterlijk stond.

@RonaldMade: Sorry! Was blijkbaar te snel met mijn reactie te typen. Nu ik het later nog eens teruglees, gaf je (wat betreft mijn reactie op jouw quote) gewoon je mening/stand van zaken. Maar (ik weet niet of je het hier over wilt hebben) zou je KoC dan niet leuker vinden als je voor jezelf met een account speelt? Ik leid aan jouw resultaten af dat je er behoorlijk goed in bent geweest en ook goed mensen op weg kunt helpen. Dan word je toch gewoon een onderofficier of zelfstandig! Je kunt dan spelen in teamverband...dat ga ik in elk geval wel doen in AGE3. Ik moet er niet aan denken...alle mensen die aan mij komen vertellen wat ze moeten doen... 8)7

[OT]
Maar betekent dit dan dat de nieuwe mensen die hier komen dan eigenlijk niet automatisch "meegetrokken" worden? Er is immers geen centrale topic voor allianties ed. afgezien van KOC zelf en daar vind je maar met moeite welke clans nederlandstalig zijn. Ik had een aantal maanden geleden hier al eens gekeken, maar ik kreeg niet echt de indruk dat GoT van de grond was gekomen. Is dat inmiddels anders geworden dan? Krijg nl. nog steeds niet echt een éénheidsgevoel vanaf deel 4.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2004 14:43 . Reden: aanvullen en tyiepvouten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
ik heb meer dan 1500 turns, maar echt geen zin om er iets mee te doen...... best wel saai is dit spel geworden.

[ Voor 6% gewijzigd door _Richie_ op 30-03-2004 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RonaldMade schreef op 28 maart 2004 @ 21:09:
[...]

verder:

[...]

niet slim om op internet weg te zetten, zo kunnen mensen ongeveer wel je sa berekenen, verder mag een 2e account in de vorm van een mass-account ook niet.

Beste ronald :)
Je hebt gekeken in Koc naar mijn Age 3 account :0

Wij hebben als clan alvast onz chain opgezet omdat me dan in het begin van age niet dar gezeik hebben van wachten op elkaars link enz.

het account waar ik nu mee speel is : Nemrah

En wij zijn geen kleine clan :) we hebben op dit moment zeker 30 actieve mensen die in de command chain zitten + daarkomen nog eens 40 bij die gewoon voor gein spelen dus niet dag en nacht er achteer zitten . + we hebben meer als 100 leden die geregeld es op het forum posten.

verder zijn wij allies met relentless waarmee we samen mass attacks uitvoeren en zij helpen ons ook zo gauw wij hulp nodig hebben.

En verder tja er word op het forum nog wel eens wat verkeerd gepost :o maarja dat kan je nooit voorkomen natuurlijk :) maar voor de egte serieuse en belangrijke dingen hebben we gewoon een Secret area hoor waar niemand niet bijkan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niemand niet bijkan ;)
da's logisch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:18
das zeker logisch want als echt niet niemand er niet bij kan dan heeft die hele sectie geen zin want dan is het door niemand meer te lezen B) :X
uhhh 8)7 jaja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 11:09:
[...]*knip*
@AAI:
Ik wil best wel je account overnemen :Y) , maar ik denk dat je in dat geval liever iemand hebt die wat vaker op Tweakers komt en wat meer ervaring heeft...Waarom wil je trouwens in Godsnaam dat iemand daarmee LS ff aanvalt? Ik doe dat alleen maar om LS te stangen.
Ik geloof niet dat er veel animo is voor mijn accountje, dus jij mag hem hebben hoor Cookie76 ;) Contact me maar, dan zal ik de inloggegevens geven.

Ik wil niet dat iemand daarmee LS aanvalt (mag wel maar hoeft niet, anders zou ik het zelf wel doen ;), dat had ik zelf gedaan om eens te kijken hoeveel DA die knakker heeft..

't is wel leuk te zien dat jullie nog vollop plezier hebben in dit spel. Voor een aantal mensen hier is de lol er af. In age 2 kon je nog sabboteren, maar dat kan nu niet meer. Nu is het dus puur iemand zoeken die net wat minder DA heeft dan jou SA met net wat meer ventjes :O

Daarbij het feit van de vele database errors en onbekende errors is het gewoon niet meer aantrekkelijk voor mij om te spelen. Daar komt nog bij dat ik geen tijd heb om de diverse kliklijsten bij te houden, ik gebruik mijn tijd liever voor wat anders... het KoC virus heeft me verlaten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Oke, heb er definitief een punt achter gezet bij de Beta. Heb me namelijk te lang afgevraagd wat er nou "Beta" aan is. Neem een spel, delete de helft van de gameplay, besteed er verder geen aandacht meer aan en noem hem "Beta". Dan heb ik toch wel de hoofdlijnen van het spel gehad denk ik zo. :?

Voor de mensen, heb mijn account gedelete, dus ga niet vragen of jullie mijn account mogen hebben, valt namelijk onder cheaten. Dat komt namelijk helemaal niet voor bij KoC :|

Ik ga ook maar eens af en toe kijken of Age 3 begonnen is, want ik heb zo'n flauw vermoeden dat het spel een beetje aan het doodbloeden is.
Stond namelijk op de 19.000e plek en ik had nou niet echt veel wapens ofzo, vergeleken bij Age 2 moest je toch het een en ander in je mars hebben.

voor de rest........ :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 10:40:
[...]

Daarbij het feit van de vele database errors en onbekende errors is het gewoon niet meer aantrekkelijk voor mij om te spelen. Daar komt nog bij dat ik geen tijd heb om de diverse kliklijsten bij te houden, ik gebruik mijn tijd liever voor wat anders... het KoC virus heeft me verlaten ;)
Je bent van het KoC virus genezen!!

(ik ben zelf ook bijna beter.. revalidatie-fase)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Je bent van het KoC virus genezen!!

(ik ben zelf ook bijna beter.. revalidatie-fase)
Laten we het op infectie houden, het was leuk tijdens age 2. heftige discussies, veel mensen die meededen. maar na de beta kan je het geen virus meer noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Vanuit zijn vervallen fort kijkt Silvershine neer op de asgrauwe vlakten. Flarden mist vertroebelen zijn zicht op de verten waarin hij enkele lichtpunten meende te ontwaren. Verre vage echo's van wapengekletter en orckreten weerklinken in zijn gedachten als een herinnering aan een herinnering.
Zijn elvenleger is uitgedund tot een klein groepje getrouwen, wachtend op betere tijden. Het is bitterkoud hier op de hoogste trans. Silvershine trekt zijn elvencloak dichter om zich een, zucht diep en schrijdt naar binnen. Zijn dagen zijn ten einde en een wederopstanding lijkt verder weg dan ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan komt lord Don_her weer eens uit zijn kasteel, na vele veldslagen achter elkaar te hebben gevoerd, wel 460 turns, is het tijd om weer eens een tijdje wat rust te nemen, te relaxen en oude vrienden op te zoeken...

Daarom gaat don_her weer eens naar de got stamkroeg! Ondanks de vele twisten, scheidingen, ruzies conflicten en weet ik het allemaal, nog steeds de beste kroeg op het internet...

Aldaar treft hij cardinal, die zojuist zijn land van de hand heeft gedaan, evenals Aai, die gaan nu lekker rentenieren op een andere, zonnige website zonder databeesten. Is opzich wel een lekker en leuk idee, maar voorlopig niet, eerst nog wat actie, meer veldslagen, een groter fort, er zijn nog zoveel wensen en mogelijkheden..

Maar nu eerst... BIER!

Dan ziet lord don_her silvershine in de hoek van de kroeg zitten tobben.. En bespeurd gemenge gevoelens, alsof silvershine het nu ook wel best vind en samen met cardinal en aai wil gaan rentenieren.. Voor hem nemen we geen fluitje maar een pul bier mee, dat zal vast wel de stemming helpen te verbeteren!

En als die op is, komt de volgende :)

Langzaam maar zeker begint de sfeer te verbeteren.. De muziek gaat steeds harder, het gelach en gejoel word luider, de geschonken dranken worden lekkerder en alcoholischer....

Het dak gaat eraf bij de stamkroeg!!!

Dan, na een lange avond vol feesten, keert lord don_her terug naar zijn woning, om daar, languit op bed, nog nadenkend over de fijne avond, licht in zijn hoofd van het vele drinken, in een lange diepe slaap te vallen.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en toch mensen :)

Sabotage komt terug in age 3.

En de reden dat er zo weinig is veranderd in de beta is dat de makers van KOC ook maar gewoon studenten zijn en nu in hun examen jar zitten , dus het druk hebben .

Anngezien ze nu vakantie hebbenzijn ze nu wweer bezig.

En dat is duidelijk te merken :) want de site loopt heel snel en ik heb al in geen tijden meer een error gehad.

Dus voor de paar geinterreseerden die nog wel enige tijd er in willen steken :

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2004 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valt dit onder tussen niet al onder SPAM......???

We weten nu wel dat je mensen zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 april 2004 @ 21:40:
*knip*Anngezien ze nu vakantie hebbenzijn ze nu wweer bezig.

En dat is duidelijk te merken :) want de site loopt heel snel en ik heb al in geen tijden meer een error gehad.
*knip*
uhm.. kijk nu dan eens op de koc site
unknown error
of layout zwaar verneukt :/
en t r a a g . . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Verwijderd schreef op 04 april 2004 @ 18:27:
[...]

uhm.. kijk nu dan eens op de koc site
unknown error
of layout zwaar verneukt :/
en t r a a g . . .
typisch koc he, achteraf vind ik het wel gek, dat je zo in de ban van zoiets kan raken 8)7
De mensen bij koc zouden beter hun tijd eens kunnen besteden om het spel ''echt'' uit te werken en af te maken ipv slappe beta's uit te brengen.

Ik moet Mr. D. gelijk geven over wat hij zegt, ik vind het ook wel onder het kopje: triest/spam vallen.

edit:
hopelijk staat zo de zin wat duidelijker, want ik wilde je gelijk geven mr. D.

[ Voor 15% gewijzigd door RonaldMade op 05-04-2004 07:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da's heel jammer ronald, maar 1x reclame maken voor n andere clan is wat mij betreft genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 april 2004 @ 01:18:
Da's heel jammer ronald, maar 1x reclame maken voor n andere clan is wat mij betreft genoeg.
;) Ik heb hem ook 3x moeten lezen eerst, maar ronald zei het de eerste keer ook al goed.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aaah.. ok :P

nu ik snap :)

ronald> sorry voor de iets te sneller reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol
staat wel grappig zo die berichtjes onder mekaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is koc nu nog steeds aan de gang :| tijd geleden al gestopt zal es kijken of mijn username nog steeds enabled is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlonXP1800
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-01 12:01

AtlonXP1800

Ondertitel?

ik ben net begonnen met Koc, en het lukt best aardig, maar op het punt waar ik nu zit wordt ik constant aangevallen door veel sterkere legeres, wat mij dus veel geld kost :(

ik heb zelf dit:
Strike Action 831 Ranked #110,405
Defensive Action 355 Ranked #105,586
Covert Action 1 Ranked #78,240

ik heb verder geen generals ofzo. ik krijg wel allerlij mailtjes van clans die willen dat ik ze join, is het verstandig om dat te doen? of is er ook een leuke GoT clan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

AtlonXP1800 schreef op 12 april 2004 @ 16:38:
ik ben net begonnen met Koc, en het lukt best aardig, maar op het punt waar ik nu zit wordt ik constant aangevallen door veel sterkere legeres, wat mij dus veel geld kost :(

ik heb zelf dit:
Strike Action 831 Ranked #110,405
Defensive Action 355 Ranked #105,586
Covert Action 1 Ranked #78,240

ik heb verder geen generals ofzo. ik krijg wel allerlij mailtjes van clans die willen dat ik ze join, is het verstandig om dat te doen? of is er ook een leuke GoT clan?
hf, succes, etc
ik zou niet zomaar ingaan op uitnodigingen uitgaan van clans, zoek een aantal mensen op school / werk die ook willen spelen en begin samen een clan.
Er waren hier wel clans, stingerclan is inmiddels dood en aan het idlegedeelte van dit topic te zien is KoC-GoT ook redelijk dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kee
ik ben officieel ook vanmijn KoC account af.
Iedereen die nog wel speelt: veel succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel nog steeds :P

Wie heeft er zin om mee te doen in n mass attack? Het is n slap, maar HOOGST irritant ventje.. Evt. ook zijn commander en die zijn officers.

Misschien komt er dan ook weer wat leven in de brouwerij.. Ehm, KOC :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinG
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 22:43
ik doe sind 30 minuten mee.
Als ik wat geld heb om aanvallers enzo te trainen wil ik wel meedoen.
Zullen we massaal plaats 1 weghakken?

Bezoek eens een willekeurige pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
EdwinG schreef op 19 april 2004 @ 14:32:
ik doe sind 30 minuten mee.
Als ik wat geld heb om aanvallers enzo te trainen wil ik wel meedoen.
Zullen we massaal plaats 1 weghakken?
Hehehe, onmogelijk die staat als een huis en verder de schade die jij doet lacht zp'n gast alleen maar om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinG
Van mij zeker, met 2 soldaten, maar met een hele groep?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
EdwinG schreef op 19 april 2004 @ 14:37:
Van mij zeker, met 2 soldaten, maar met een hele groep?
Ook nog, je moet minimaal met 2000 man zijn wil je hem van de eerste plek afstoten, en dan niet 1× aanvallen maar 24/7. Heb het zelf gedaan bij Lordstriker in age2 met een hele hoop andere clans en maten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinG
Ok, dan laten we dat voorlopig maar zitten :)
Bij veel personen in dit topic krijg ik trouwens invalid user-id, is iedereen gestopt?

Verder, hoe join ik KoC-GoT? of een andere got clan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
EdwinG schreef op 19 april 2004 @ 14:41:
Ok, dan laten we dat voorlopig maar zitten :)
Bij veel personen in dit topic krijg ik trouwens invalid user-id, is iedereen gestopt?

Verder, hoe join ik KoC-GoT? of een andere got clan?
KoC-GoT bestaat nog wel en mr. D zit er oa. nog in, verder bestaat de stingerclan ook nog maar die speelt niet actief meer mee in koc.

Ik en een hele hoop anderen zijn na een verslavende tijd idd gestopt. Wij waren het soort dat echt alles voor koc opofferde, en daarom stopten we uiteindelijk. Ook is deze age saaier, in de vorige age kon je ook nog saboteren en andere geavanceerde dingen doen, die hebben ze nu weggelaten.

edit:
ik heb btw ook ooit nog een beginnersguide geschreven, ik zal de link even zoeken en hem hier posten, misschien dat je er nog iets aan hebt

[ Voor 10% gewijzigd door RonaldMade op 19-04-2004 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinG
Tja, ik zou volgens de command center 105 gold per beurt krijgen, maar na 3 uur nog niets binnen gehad.
Op deze manier is de lol er snel van af, heel snel.
Nu al weer gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
EdwinG schreef op 19 april 2004 @ 19:03:
Tja, ik zou volgens de command center 105 gold per beurt krijgen, maar na 3 uur nog niets binnen gehad.
Op deze manier is de lol er snel van af, heel snel.
Nu al weer gestopt.
Zo :D das snel. En ja koc is nogal buggy ed, dat zorgt er eigenlijk wel voor dat de lol er heel snel van af is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinG
Dat is nu wel duidelijk ja.
Zeker aan het begin, als je met weinig geld zit.
Goed, de aanvallen leverden nog wel iets op, maar ik kreeg ook geen aanvals-punten meer, en het resetten van het account hielp ook niet.
Bovendien, bij aanvallen klikken op een account ging goed, maar vervolgens kwam bij de helft van de accounts, na de keuzes 'send message, spy, attack' de melding 'invallid user id' na de keuze om aan te vallen.
Die accounts bestonden blijkbaar niet, maar stonden nog wel in de ranglijsten, lekker duidelijk.

Dat dit spel na x jaar nog zoveel gebruikers heeft snap ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan ook gewoon n slechte dag zijn hoor :P

Zoals ronald zei, de ene keer werkt het, de andere keer niet :P

Wie doen er hier allemaal nog wel mee met koc?? Er mag hier wel eens wat nieuw leven ingeblazen worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinG
Verwijderd schreef op 19 april 2004 @ 20:44:
kan ook gewoon n slechte dag zijn hoor :P
Een slecht begin is bij mij meteen einde oefening voor sites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan kom je niet zo ver denk :P

Iedere site/server heb wel es wat.. (ja ok, zij hebben wel vaker wat.. Maar wat verwacht je bij zo'n game gerund door 4 schooljochies)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinG
Tja, ik probeer nu nukezone
Tot nu toe nog geen bugs meegemaakt. Lijkt me verder wel een leuk spel.
Iemand die dit spel ook speelt, en een clan heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik 'speel' nog wel steeds...
ruim 15M SA, daar leef ik op momenteel...

Helaas is de site weer eens 'under maintenance'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krvabo schreef op 12 april 2004 @ 22:45:
[...]
Er waren hier wel clans, stingerclan is inmiddels dood en aan het idlegedeelte van dit topic te zien is KoC-GoT ook redelijk dood.
En de Clan KoCGent draait ook maar op halve toeren meer. Meeste accounts staan op defense.
EdwinG schreef op 20 april 2004 @ 22:31:
Tja, ik probeer nu nukezone
Tot nu toe nog geen bugs meegemaakt. Lijkt me verder wel een leuk spel.
Iemand die dit spel ook speelt, en een clan heeft?
Ik heb de leider van de clan KoCGent.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2004 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zeg maar 4 weken geleden genokt, toch wel grappig dat dit topic een beetje leeft op de mensen die getopt zijn :P.

Even over Nukezone, er kunnen maar een aantal users tegelijkertijd inloggen, dat is bet wel bagger (maar wel sneller voor de site) . Earth 2025 & Utopia zijn wel aanraders eventueel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinG
Verwijderd schreef op 21 april 2004 @ 12:33:
Even over Nukezone, er kunnen maar een aantal users tegelijkertijd inloggen, dat is bet wel bagger (maar wel sneller voor de site) . Earth 2025 & Utopia zijn wel aanraders eventueel.
Hmm, de inlog-limiet heb ik nog niet gemerkt, maar dat kan liggen aan de tijden dat ik online ben, hoop dat dat zo blijft.

Utopia heb ik volgens mij wel eens geprobeerd, naar Earth 2025 ga ik nog eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er dan geen 1 koc speler meer hier????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TkoDoo kijkt om naar het slagveld. Hij is weken terug al gestopt met oorlogvoeren en heeft zijn koningkrijk over laten nemen. Hij is nu op weg naar rustiger oorden. Hoofdschuddend ziet hij onder de donkere wolken boodschappers vanuit het rijk van lord Don_her uitrijden, ze zoeken bondgenoten voor in de strijd. Een strijd die voor GoT en Stinger zo goed als opgegeven is. Slechts enkelen blijven in het strijdgewoel. Een strijdgewoel dat gedomineerd wordt door slechts enkele grote machten. TkoDoo draait zich weer om en vervolgt zijn weg, een weg die vanaf het slagveld leidt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

* Doe maar niet meer spammen. Nergens meer, nooit meer. *

[ Voor 109% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2004 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
[edit] Het is al goed ;) Je kan overigens beter alleen een TR plaatsen ipv TR + reageren.

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2004 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zucht... t is echt dood he hiero...??

Koc is inmiddels wel weer bezig met aanpassingen. Denk dat met n week of misschien 2 de beta voorbij is.... HOOP het in ieder geval wel!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

als dat zo is reg ik wel een accountje en kijk even wat er is veranderd... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tis nog steeds hetzelfde... Heb immer nog een accountje waar ik eens in de week op inlog om wat mensjes mee lastig te vallen, en dat gaat aardig, heb per week geloof ik 15 mas-attacks in mn log staan van mensen die mij niet leuk vinden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Intussen is er nog steeds niets veranderd..

Wel jammer zo, het begon allemaal leuk en laten ze t gewoon doodbloeden.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, maar toch zie ik in de lijsten meer spelers dan 'vroeger' Geloof iets van 175.000 ofzo? In onze tijd hing het rond de 150.000 iig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze schijnen nu iets met t klikken te hebben veranderd... maar is nog steeds beta :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ER ZIJN VERANDERINGEN!!!!
Eindelijk is het zover!!

morgen, dus donderdag de 15e, zal age3 beginnen. Er zijn best veel dingen veranderd. Er zijn veel wapens bij gekomen, spy tools, sentries (wat die doen weet ik nog niet precies, volgens mij wachters ofzo), en er zijn nieuwe mogelijkheden bijgekomen!

Dus, wie gaat er nu weer n kijkje nemen? De oude crew weer samenstellen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Verwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 08:18:
ER ZIJN VERANDERINGEN!!!!
Eindelijk is het zover!!

morgen, dus donderdag de 15e, zal age3 beginnen. Er zijn best veel dingen veranderd. Er zijn veel wapens bij gekomen, spy tools, sentries (wat die doen weet ik nog niet precies, volgens mij wachters ofzo), en er zijn nieuwe mogelijkheden bijgekomen!

Dus, wie gaat er nu weer n kijkje nemen? De oude crew weer samenstellen? :D
Eens even kijken,

ranks: orc00 en LordStriker staan nog altijd in de top 10, dat blijft verdomme saai. Zo te zien doen ze ook nog altijd aan klikjes, dat zouden ze er echt uit moeten doen, lijkt me meer cheat-proof tegen LS en anderen. verder is uitslapen en niet elke 2 uur op koc te hoeven kijken ook wel erg relaxed.

Dus, ik weet niet of ik erg nog mee ga beginnen, en de oude crew denk ik al helemaal niet, de meeste mensen hebben hun ouwe leventje weer opgepakt volgens mij.

Hoe zijn de servers en de bugs btw ? nog altijd een ramp of niet meer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Ronald wijst me net op dit topic. Ook ik start er weer niet mee. Nu is het lekker om 2 uur 'snachts gaan slapen, en er om 12 uur weer uit, ipv om 7 uur 'sochtends gaan slapen en om 12 er weer uit.
Lekker geen koc meer... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillyF
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-04-2024
Als ik het goed heb begrepen deden eerst je spies (spionnen) al het spionage- en contraspionagewerk.
Nu is dat verdeeld. De spy is voor spionage, en de sentry voor contraspionage.
Trouwens, als je spies of sentries falen kunnen ze worden gedood...
(dus jij spioneert, maar de sentries betrappen je, dan kunnen je spionnen worden gedood, anderszijds, kunnen de sentries worden gedood, als er niet genoeg zijn, om een covert action tegen te houden)

Verder zijn de prijzen flink veranderd.
('k Dacht dus net genoeg bijelkaar te hebben voor een Excalibur, blijkt de prijs opeens 200.000 te bedragen, ipv 167.800 :( )

The trouble of being a troubleshooter is when trouble starts to shoot back

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe wel weer mee, maar niet zoals eerst. Morgen word de server gereset, hoop ook dat ze de kliks eruit halen...

En prijzen inderdaad flink omhoog :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb 100 man nou,hoe werkt dat eigenlijk met mensen met een dyna ip,die kunnen toch blijven klikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cache legen, opnieuw inbellen, weer klikken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Verwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 18:55:
ik heb 100 man nou,hoe werkt dat eigenlijk met mensen met een dyna ip,die kunnen toch blijven klikken?
En dat noem je nou cheaten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha age 3 is stukken beter :)

En orc00 en LS zijn van de troon gestoten :P

Ik zelf ben ook redelijk bezig , ik 30ste geranked en dat is wel redelijk dacht ik :9

Des-Nemrah voor #1 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:/ Zooo verleidelijk om weer te beginnen.......
Maar dan alleen als de oude crew ook weer meedoet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn inderdaad aardig wat dingen veranderd, het is wel leuker als age 2 en age 3 beta...

Alleen word k helemaal gek van de spam!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Ooooooke, ik heb dus net ff een accountje geregd en ingelogd om te kijken wat veranderd is.
Aangezien dit heel weinig is (wel van die nutteloze dingen als 'buddylist') en er nog veel meer spam is, wordt dit weer niet een verslaving voor me.

Het is nogsteeds sloom, zelfde lay out, weinig nieuws, nee bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit draadje mag wel een keer een bump gebruiken. KOC is inmiddels weer snel, dus dat is ook goed nieuws.
Ik denk dat ik op dit moment de beste ben op GoT :p
Volgens mij zijn er niet veel Nederlanders die hoger staan dan ik.
remco25 is de beste Nederlander of legolasa moet dat zijn, maar volgens mij is die belg.
UnderTaker- is de beste Belg.

Als jullie mijn stats willen zien:

Strike Action 65,065,880 Ranked #625
Defensive Action 368,257,462 Ranked #160
Spy Rating 48,781,312 Ranked #678
Sentry Rating 86,409,216 Ranked #476

Overall: 325, zal na het weekend wel 300 staan denk ik :D

Als jullie hulp willen hier in het spel, PM me dan even in het spel en ik zal hier dan reageren. Ook als jullie tips en trucks willen zien moet je het ook maar even vragen. Ik kan op dit moment niet overal bij.

Een korte FAQ over het spel:

Q: Hoe krijg ik veel mannetjes, zoals jij?
A: Join een (grotere) alliance en vraag naar hun recruter. Hierin klik je links en wordt jouw link ook geklikt. Zo kun je tot wel 2000 soldiers per dag krijgen!

Q: Waarom raak ik mijn wapens kwijt als ik aangevallen wordt, of als ik aanval?
A: Je bent waarschijnlijk gesabboteerd. Bekijk je Intelligence Log.

Q: Zijn er ook tips en tricks voor het spel?
A: Ja, die zijn er. (Kan er alleen nu niet bij.)

Q: Ik heb veel casualties als iemand me aanvalt, hoe los ik dit op?
A: Als je zelf weinig of niet aanvalt kun je het best je meeste soldiers naar defense trainen. Deze doen dan niet mee in het gevecht als je aangevallen wordt.

Q: Ik ben Spy-Proof, maar ze sabben mij toch, hoe kan dat?
A: Je kon Spy-Proof zijn in Age 2 en Age 3beta, maar in de echte Age 3 is dit komen te vervallen.

Q: Een plaats waar ik meer informatie kan halen?
A: De KoC forums op Giveupalready: http://www.giveupalready.com/forumdisplay.php?f=31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oops geen edit functie -_-

Voor mn voorganger :

Jij staat 350ste ?

Nou ehmm ik denk dat er nog ruim 60 a 70 Nederlanders boven je staan -_-
Alleen al van mij clan zullen het er al wel ruim 5 a 6 zijn.

Zelf heb ik de hele age 3 top 50 gestaan. Alleen doordat mn clan nu dusdanig aan het groeien is (over 2100 leden) heb ik minder tijd dus heb ik van mij account een sab/spyaccount gemaakt. Ghehehe

Owja mn naam in het spel = Des-Nemrah

stats :

Strike Action 817,920 Ranked #29,462
Defensive Action 54,842,739 Ranked #935
Spy Rating 848,520,192 Ranked #15
Sentry Rating 299,691,008 Ranked #80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik doe ook weer mee ;) Ik zag trouwens dat ronald ook geregeld op fok bezig was met koc :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tis echt dood of nie? Ik speel nu ook onder Des_Nemrah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonzai
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-06 20:32
Ik speel het ook nog altijd maar lijkt inderdaad langzaam uit te sterven...de meeste van mijn officieren zijn al gestopt helaas

o ja, ik speel als u-FlipFluitketel :)

If Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around darkened rooms munching magic pills, listening to repetitive electronic music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Dat dit nog leeft :P
Zijn jullie nou weer addicted :+ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Niet online
krvabo schreef op zondag 26 december 2004 @ 23:10:
Dat dit nog leeft :P
Zijn jullie nou weer addicted :+ ?
Echt zonde van je tijd IMHO...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel het nu al weer een tijdje niet. Nu ben ik verslaafd aan MU. Een gratis 3d mmorpg. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMV
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:45

TMV

Een reply in een morsdode thread? Jawel!

In tegenstelling tot waar het op lijkt bestaat Kings of Chaos nog steeds. Momenteel onder nieuw beheer en er wordt veel gesleuteld en verbeterd aan het spel. Het zijn niet meer de duizenden spelers zoals vroeger, maar een goede duizend regulars met een erg gezellige community. Helaas gaan de spelersaantallen wel achteruit dus proberen we toch weer wat aandacht te vestigen op dit super verslavende spel.

Dus ben je een oud speler of ben je op zoek naar een webbased en tekstbased (en volledig gratis) wargame met een super gezellige groep mensen? Kom eens kijken op de discord server waar iedereen uithangt of maak een account!

Kings of Chaos Discord Server

Kings of Chaos Website

[ Voor 3% gewijzigd door TMV op 13-03-2023 18:16 ]

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste