OK, dus de mensen die het een slecht spel vinden, mogen erover ophouden en laat de mensen die het spel wél willen en zullen spelen hier hun ding doen. Zelf vind ik het spel juist wél goed. De graphics zijn in mijn ogen een pak beter dan NFSU (het is makkelijk crappy details en low poly models te verbergen met veel schemerlicht/nachtval), de handling is gewoon VEEEEL beter. Voor mij is het een geslaagde game.
Hahaha over die handling gesproken: Zelfs als ik alle donkere schemerlicht/nachtval hoekjes nazoek dan vind ik nog geen goede handling

57696520646974206c65657374206973206e657264
Dan ga naar het topic van het racespel wat wel goede handling heeft volgens jou en leef je daar uit zou ik zeggen.
[ontopic] Welke keuze van auto's had jij na de eerste race ?
Geen idee, ik heb de eerste race een stuk of 10x gedaan en daarna niet meer. De Xbox versie had ik wel redelijk ver gespeeld en ook nog online tegen andere mensen gedaan, volgens mij was er een verschrikkelijk groot verschil tussen vooraandrijving en achteraandrijving? Of ik ben verward met een ander spel..Phuncz schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:07:
Dan ga naar het topic van het racespel wat wel goede handling heeft volgens jou en leef je daar uit zou ik zeggen.
Er is ook een heel groot verschil tussen voor- en achteraandrijving, dat is bij echte auto's ook zo he 
Hoezo de eerste race 10x ? Zelfs als je hem verloren hebt, kun/moet je door.
Hoezo de eerste race 10x ? Zelfs als je hem verloren hebt, kun/moet je door.
Niet als je je save game niet opslaat en gewoon quit en weer overnieuw begint ..
Das ook een manier
Toch is het geen probleem als je een race niet wint, heb die eerste ook niet gewonnen omdat ik constant ging spinnen
Verwijderd
Heb de Peugeot 206 GTI gekocht
Mooi bakkie en rijd vrij goed, ik vind die snelheidsrace (niet onder de 80) wel erg lastig moet ik zeggen. Iemand tips?
Gewoon niet remmen en gas loslaten in bochten. Denk eraan dat je in het begin van de bocht gas moet geven, die 206 trekt zich er lekker doorheen.
Volgens mij is het opzich wel een mooi spel.
Maar om een over andere duistere reden krijg ik mijn Momo Racing stuur niet aan de praat.
Hij geeft wel de forcefeedback door. Alleen ik kan niet sturen / acceleren. Als ik bij controls kijk staat bij het stuur ook steeds automatisch op de player "unassigned" terwijl ik toch aangeef dat die op "Administrator" moet staan.
Meerdere mensen met dit probleem of een eventuele oplossing
Maar om een over andere duistere reden krijg ik mijn Momo Racing stuur niet aan de praat.
Hij geeft wel de forcefeedback door. Alleen ik kan niet sturen / acceleren. Als ik bij controls kijk staat bij het stuur ook steeds automatisch op de player "unassigned" terwijl ik toch aangeef dat die op "Administrator" moet staan.
Meerdere mensen met dit probleem of een eventuele oplossing
Wow, ik had een tijdje terug de 2e demo geprobeerd en dat vond ik echt bagger. Spel liep niet soepel op 1280x800 en het sturen ging erg slecht. Nu heb ik de officiële versie en man man man... dat is echt stukken beter! Ik vind dit spel een heel stukkie leuker dan NFSU en NFSU2 
Wat ik alleen wel een beetje gek vind is dat je zo enorm snel level 2 en 3 rommel kan kopen, ook die prototype gevallen zijn eigenlijk een kleine moeite. Maar de opzet van het spel zal wel anders zijn neem ik aan, je moet namelijk ook echt respect opbouwen etc. Thuis nog maar eens goed bekijken want op 't werk vinden ze het niet tof als ik de hele dag zit te spelen
edit: rij nu trouwens een CRX met 298 pk
Wat ik alleen wel een beetje gek vind is dat je zo enorm snel level 2 en 3 rommel kan kopen, ook die prototype gevallen zijn eigenlijk een kleine moeite. Maar de opzet van het spel zal wel anders zijn neem ik aan, je moet namelijk ook echt respect opbouwen etc. Thuis nog maar eens goed bekijken want op 't werk vinden ze het niet tof als ik de hele dag zit te spelen
edit: rij nu trouwens een CRX met 298 pk
[ Voor 4% gewijzigd door rb338 op 14-06-2005 12:46 ]
Het is wel zo dat je per auto upgrades moet unlocken. Dus level 2 en 3 voor je CRX zullen niet beschikbaar zijn voor bv. een S2000 als je die koopt. Daarvoor zul je nog wat races moeten doen
Nou ik vind het maar niks... dacht dat het simulatie racer was met tune mogelijkheden, maar nee helaas...
Maar dat geeft niet, want ik heb nog GT4 @ PS2
Maar dat geeft niet, want ik heb nog GT4 @ PS2
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
In de VS is ie al 4 dagen uit hedjmantri schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 13:14:
maar het klopt iig dat ie pas vrijdag uitkomt of zijn ze vroeg deze week??
Ik win ze wel elke keerPhuncz schreef op maandag 13 juni 2005 @ 19:46:
Das ook een manierToch is het geen probleem als je een race niet wint, heb die eerste ook niet gewonnen omdat ik constant ging spinnen
Ik was alleen bezig met een trainer te maken. Ik had eindelijk unlimited nitro, ga ik quiten en weer opnieuw spelen.. zijn de geheugen adressen veranderd. Geen unlimited nitro maar een crash

Is er niet al een werkende trainer te vinden ?
Verwijderd
http://www.pizzacallservice.nl/%20/Juiced%202005-06-14.jpg
http://www.pizzacallservi...5-06-14%2017-24-46-39.jpg
http://www.pizzacallservi...5-06-14%2017-28-00-07.jpg
http://www.pizzacallservi...5-06-14%2017-28-40-68.jpg
http://www.pizzacallservi...5-06-14%2017-28-57-43.jpg
http://www.pizzacallservi...5-06-14%2017-29-23-81.jpg
alvast wat screens! 1024 AA 3x verder alles highest
Doe voortaan eens resizen
http://www.pizzacallservi...5-06-14%2017-24-46-39.jpg
http://www.pizzacallservi...5-06-14%2017-28-00-07.jpg
http://www.pizzacallservi...5-06-14%2017-28-40-68.jpg
http://www.pizzacallservi...5-06-14%2017-28-57-43.jpg
http://www.pizzacallservi...5-06-14%2017-29-23-81.jpg
alvast wat screens! 1024 AA 3x verder alles highest
Doe voortaan eens resizen
[ Voor 97% gewijzigd door Crash op 14-06-2005 19:33 ]
Best mooie screenshots 
Het lijkt wel alsof hij bij mij op 800x600 draait in plaats van 1280x1024
Dat stond ie dus ook
Nou is het een stuk mooier
Het lijkt wel alsof hij bij mij op 800x600 draait in plaats van 1280x1024

Dat stond ie dus ook
Nou is het een stuk mooier
Ik ga dit spel zeker ook proberen, ben erg benieuwd. Maar zijn er nog mensen die wat pctures willen posten, want er staan weinig in dit topic en ik ben erg nieuwsgierig geworden
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits
Zal zometeen even wat screenies maken en in deze post gooien 
edit:
Nog wat screenshots, 1 t/m 5 in-game en 6 t/m 8 van de replay.
Kon helaas zelf even niet spelen want ik had geen geld, maar gaf me wel tijd om wat screenshots te maken
Screenie 1 99k
Screenie 2 126k
Screenie 3 130k
Screenie 4 104k
Screenie 5 134k
Screenie 6 137k
Screenie 7 152k
Screenie 8 89k
edit:
Nog wat screenshots, 1 t/m 5 in-game en 6 t/m 8 van de replay.
Kon helaas zelf even niet spelen want ik had geen geld, maar gaf me wel tijd om wat screenshots te maken
Screenie 1 99k
Screenie 2 126k
Screenie 3 130k
Screenie 4 104k
Screenie 5 134k
Screenie 6 137k
Screenie 7 152k
Screenie 8 89k
[ Voor 86% gewijzigd door rb338 op 14-06-2005 23:34 ]
Tot nu toe vind ik het een tof spel, al zijn de tuningsmogelijkheden wel erg beperkt zeg. Je kan maar uit 3 bodykits kiezen? De handling is redelijk, maar zeker niet bijzonder. In NFSU2 kon je met je toetsenbord wel de drift een stuk beter beheersen, dat vond ik wel fijner.
Het aantal auto's is hier echter veel groter/beter/gaver en de gameplay bevalt me erg goed. Ik vind alleen jammer dat je geen echt doel lijkt te hebben, behalve racen en respect verdienen? Zit er ergens een eind aan?
Al met al een vermakelijk spel dat me toch wel 2 dagen van GTA:SA heeft gehouden tot nu toe.
Het aantal auto's is hier echter veel groter/beter/gaver en de gameplay bevalt me erg goed. Ik vind alleen jammer dat je geen echt doel lijkt te hebben, behalve racen en respect verdienen? Zit er ergens een eind aan?
Al met al een vermakelijk spel dat me toch wel 2 dagen van GTA:SA heeft gehouden tot nu toe.
mag je me wel is vertellen waarSluuut schreef op maandag 13 juni 2005 @ 11:44:
Je moet gewoon ff wennen aan de besturing, dan is het best te doen. En zo enorm erg zijn de graphics nou ook weer niet.. Oke, ik vind NFSU1 mooier en de gameplay is beter, maarja.. Of je nou 3x NFSU1 uitspeelt of deze game gaat doen...
Er is in ieder geval al een money trainer voor de mensen die gelijk een vette bak willen
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Verwijderd
trouwens een tip, als je het beeld wazig of niet scherp vind zet dan light flares uit! kijk maar bij mijn screens hierboven.!
Verwijderd
Ik heb hier nog de versie Van Acclaim Liggen, vind het wel een goed spel, vooral de verschillende auto`s en niet zo arcarde achtig mag ik wel, maar ik vraag me nou echt af wat Thq er nou anders van heeft gemaakt volgens mij alleen de interface en menutjes meer niet, Hoop zelf wel op vervolg
savesgames gevonden:Nhaixatael schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 00:48:
[...]
mag je me wel is vertellen waartrouwes nog iets, waar laat juiced zijn saved games eigenlijk? kon zo snel nix vinden eigenlijk...
C:\Documents and Settings\%user%\Application Data\THQ
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
3 body kits die per auto verschillen. Dus do the math. In NFSU zijn dat 10-15 kits voor alle auto's samen.Muse schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 23:01:Je kan maar uit 3 bodykits kiezen?
Er is zoiets als een Sensitivity instelling bij options, dit heeft de meeste keyboard mensen geholpen blijkt.Muse schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 23:01:De handling is redelijk, maar zeker niet bijzonder. In NFSU2 kon je met je toetsenbord wel de drift een stuk beter beheersen, dat vond ik wel fijner.
Hmm en wat is dan bij de concurrenten het doel ? Het eindfilmpje te zien ?Muse schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 23:01:Ik vind alleen jammer dat je geen echt doel lijkt te hebben, behalve racen en respect verdienen?
[ Voor 8% gewijzigd door Phuncz op 15-06-2005 10:23 ]
Alles unlockenPhuncz schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 10:22:
[...]
Hmm en wat is dan bij de concurrenten het doel ? Het eindfilmpje te zien ?
Ah, ik wist niet dat er versies waren waar alles standaard unlocked is...

[ Voor 6% gewijzigd door Phuncz op 15-06-2005 11:24 ]
Dat is wel waar, maar het feit blijft dat de keus per auto aardig beperkt is, al zien de kits er wel 10x beter uit dan in NFSU, dat vind ik dan weer een heel groot pluspunt.Phuncz schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 10:22:
3 body kits die per auto verschillen. Dus do the math. In NFSU zijn dat 10-15 kits voor alle auto's samen.
Daar ga ik ook eens mee spelen dan, kijken of dat helpt. Thanks voor de tip.Er is zoiets als een Sensitivity instelling bij options, dit heeft de meeste keyboard mensen geholpen blijkt.
Bij NFSU2 was je bijvoorbeeld aan het racen om een volgend stadsdeel te unlocken en daar kreeg je veel minder snel allerlei upgrades en onderdelen.Hmm en wat is dan bij de concurrenten het doel ? Het eindfilmpje te zien ?
Hier 4 wallpapers van de game gevonden
En hier staat de money trainer:
Juiced.Money.Trainer.iNTERNAL-ReeBSaW.nfo
Juiced.Money.Trainer.iNTERNAL-ReeBSaW.sfv
Juiced.Money.Trainer.iNTERNAL-ReeBSaW.rar
(Trainers zijn toch niet illegaal op GoT...?)
En hier staat de money trainer:
Juiced.Money.Trainer.iNTERNAL-ReeBSaW.nfo
Juiced.Money.Trainer.iNTERNAL-ReeBSaW.sfv
Juiced.Money.Trainer.iNTERNAL-ReeBSaW.rar
(Trainers zijn toch niet illegaal op GoT...?)
Mijn mening:
Ik vind het spel echt verschrikkelijk. Ten eerste het weggedrag vind ik totaal niet realistisch, je kunt erg hard door de bochten, en het stuurt ook vreemd. Ten tweede is alles uit proporties, een auto is bijna net zo hoog als een persoon, of een verdieping van een huis. Kwa graphics zijn de auto's redelijk en de weg ook, maar de gebouwen en andere entourage ziet er wazig en kartelig uit, zelfs met anti-aliasing aan! Ik zou persoonlijk het spel een magere 4 geven, want de demo was erg, maar dateert van ergens vorig jaar, waar je er dan toch vanuit mag gaan dat er veel gepoetst, getuned en geschaaft wordt om een mooi spel te maken. Helaas is er niet zo erg veel verbeterd, en moet zeker zn meerdere erkennen in de NFSU reeks.
Ik zou het spel iig niet kopen als je het niet eerst kunt proberen!
Ik vind het spel echt verschrikkelijk. Ten eerste het weggedrag vind ik totaal niet realistisch, je kunt erg hard door de bochten, en het stuurt ook vreemd. Ten tweede is alles uit proporties, een auto is bijna net zo hoog als een persoon, of een verdieping van een huis. Kwa graphics zijn de auto's redelijk en de weg ook, maar de gebouwen en andere entourage ziet er wazig en kartelig uit, zelfs met anti-aliasing aan! Ik zou persoonlijk het spel een magere 4 geven, want de demo was erg, maar dateert van ergens vorig jaar, waar je er dan toch vanuit mag gaan dat er veel gepoetst, getuned en geschaaft wordt om een mooi spel te maken. Helaas is er niet zo erg veel verbeterd, en moet zeker zn meerdere erkennen in de NFSU reeks.
De wijzen komen uit het Oosten!
Sorry ik kan niet volgen. Snel door de bochten = no way ! Vreemd sturen = sensitivity... Uit proporties ? WTF let jij op, er loopt nog geen mens rond en die wazige 2-frame 2D publieksmensjes zijn niet echt een vergelijking. Als het wazig en kartelig is, kan je beter je res nog wat hoger zettenNoepZor schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 18:07:
Mijn mening:
Die punten die je aanhaalt zijn dus je slecht ingestelde controls en dat de graphics "niet zo vet zijn" als NFSU. Zeker, een game wordt bepaald door graphics alleen.
Tsja ik vind ook de game "feeling" stukken minder dan bij NFSU (2). Het voelt lang niet zo vertrouwd aan, met NFSU scheur je zo weg, dit is echt kut sturen enzo.
De wijzen komen uit het Oosten!
NFSU1 vond ik mega tof, 3x totaal rondgespeeld zonder te cheaten, NFSU2 heb ik misschien 10 races van gedaan omdat ik de graphics vind zuigen en de gameplay ook redelijk 
Graphics in Juiced vind ik niet vergelijkbaar met NFSU1/2, niet mooier of lelijker maar gewoon anders. Oftewel mooi genoeg... maarja de besturing zuigt wel redelijk... je kan niet voluit de bocht door, je kan nog beter slippen of tegen de muur aan knallen dan afremmen..

Graphics in Juiced vind ik niet vergelijkbaar met NFSU1/2, niet mooier of lelijker maar gewoon anders. Oftewel mooi genoeg... maarja de besturing zuigt wel redelijk... je kan niet voluit de bocht door, je kan nog beter slippen of tegen de muur aan knallen dan afremmen..

kan iemand mij even uitleggen hoe die money trainer werkt ? Ik volg het even niet helemaal heb namelijk nog maar 1 dollar en ik verrek het om m'n bak te verkopen
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
Inderdaad, vind ik ook. Dat de graphics "anders" zijn. Bij Juiced ligt de nadruk op shaders (reflecties op op de weg/gebouwen/auto's) terwijl bij NFSU de belichting uitgebreider is. Maar NFSU is dan ook voornamelijk nacht en bij Juiced is het voornamelijk dag.Sluuut schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 20:22:
NFSU1 vond ik mega tof, 3x totaal rondgespeeld zonder te cheaten, NFSU2 heb ik misschien 10 races van gedaan omdat ik de graphics vind zuigen en de gameplay ook redelijk
Dat je niet full speed een bocht kan pakken is best logisch, ooit al eens met je auto tegen meer dan 100km/h een 90° bocht gedaan ?
[ Voor 23% gewijzigd door Phuncz op 15-06-2005 21:09 ]
Ehm... RTFM?C.44 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 20:31:
kan iemand mij even uitleggen hoe die money trainer werkt ? Ik volg het even niet helemaal heb namelijk nog maar 1 dollar en ik verrek het om m'n bak te verkopen
I did, i did RTFM [/tweetymode] maar moet dat ding in een bepaalde dir staan oid ? Ik heb ondertussen in pakweg elke dir dat bestandje gepleurd, gerund en op die knop gedrukt. Daarna een race gereden, gewed, gewonnen, verloren, parts gekocht, auto gekocht... Maar alles zonder resultaatSluuut schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 22:51:
[...]
Ehm... RTFM?Nee, er is maar 1 knopje. Als je die indrukt zou je 10.000.000 $ ofzo moeten krijgen... Maar dat krijg je wel pas nadat je een part hebt gekocht of verkocht, of een race hebt gedaan... dacht ik.
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
heb het heel simpel opgelost:
-zorg dat je wat geld hebt ongeveer 25000
-maak een backup van je savegame dir
-start pink slip met die eerste gozer
-auto die je wint verkopen
-weer back up maken
-wedden op een level 1 race op de auto met de meeste power en die op 1 of 2 begint
-alles compleet inzetten op die persoon
mocht je de pink slip verliezen of de bet gewoon save game terug pleuren en klaar =)
heb nu ongeveer 500.000 zonder cheaten
-zorg dat je wat geld hebt ongeveer 25000
-maak een backup van je savegame dir
-start pink slip met die eerste gozer
-auto die je wint verkopen
-weer back up maken
-wedden op een level 1 race op de auto met de meeste power en die op 1 of 2 begint
-alles compleet inzetten op die persoon
mocht je de pink slip verliezen of de bet gewoon save game terug pleuren en klaar =)
heb nu ongeveer 500.000 zonder cheaten
Hmm vreemd.. bij mij werkt hij prima. Gewoon de eerste race die trainer gebruiken, dan de race doen en daarna heb je veeeel geld ..C.44 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 00:14:
[...]
I did, i did RTFM [/tweetymode] maar moet dat ding in een bepaalde dir staan oid ? Ik heb ondertussen in pakweg elke dir dat bestandje gepleurd, gerund en op die knop gedrukt. Daarna een race gereden, gewed, gewonnen, verloren, parts gekocht, auto gekocht... Maar alles zonder resultaat
Nee dat is copy/pasten
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Heb tot nu nog niet terug hoeven plakken
Kloten met een trainer? Een trainer gebruiken is véél makkelijker dan wat jij allemaal doet..
Wat ik gelezen heb is een RWD en 4WD véééél makkelijker te besturen met een stuurwiel. Dus over 2 weekjes een Driving Force Pro gaan halen dan maar.
je hoeft iig niet elke keer je o zo mooie bak te redesignen als je weer s een pink slip verneukt =)Sluuut schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 23:35:
Kloten met een trainer? Een trainer gebruiken is véél makkelijker dan wat jij allemaal doet..
Ik krijg nog steeds die trainer niet aan de praat, maar ik gebruik nu dezelfde methode als Nhaixatael. Gewoon zorgen voor een backup
En dan iedere keer de auto die je in een pinkslip race wint verpatsen. Zo heb ik al 2x een RX8 verkocht, kan dat lomp stuk ijzer niet op de weg houden zo zwiert dat geval.
Ik blijf wel bij m'n eclipse, 4wd all the way. Misschien later in het spel nog es proberen met een Supra maar voorlopig ben ik blij met m'n 397pk Eclipsje
Ik blijf wel bij m'n eclipse, 4wd all the way. Misschien later in het spel nog es proberen met een Supra maar voorlopig ben ik blij met m'n 397pk Eclipsje
Juist gechecked, Proxis.be heeft de Juiced games verzonden, dus binnenkort heb ik hem origineel 
Driving Force Pro stuurtje aan de kant gezet voor binnen de 2 weken te kopen. En dan wordt het raggen met de RWD's
Driving Force Pro stuurtje aan de kant gezet voor binnen de 2 weken te kopen. En dan wordt het raggen met de RWD's
Heb Juiced even geleend van mijn neefje om te kijken of het wat was... Nou, hoog tijd dat THQ met een patch komt, want het spel ziet er (helaas) bagger uit, stottert af en toe en soms is de muziek te hard en dan weer te zacht... Bij mij is het uninstall & klaar uit.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Mijn motorgeluid werkt niet?
heel vaag, soms wel (bvb bij dynorun enzo) maar ingame niet, is hier al een oplossing voor?
heel vaag, soms wel (bvb bij dynorun enzo) maar ingame niet, is hier al een oplossing voor?
Heeft ook een computer!
waar klets je toch over man, muziek speelt altijd even hard. En als het spel stottert, ligt het eerder aan jouw PC dan aan het spel want bij iedereen loopt het vloeiend met redelijke hardware.MAX3400 schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 22:33:
Heb Juiced even geleend van mijn neefje om te kijken of het wat was... Nou, hoog tijd dat THQ met een patch komt, want het spel ziet er (helaas) bagger uit, stottert af en toe en soms is de muziek te hard en dan weer te zacht... Bij mij is het uninstall & klaar uit.
Zet je hardwarematige acceleratie van je geluidskaart eens 1 of 2 tandjes terug met dxdiag.exeBertus schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 22:40:
Mijn motorgeluid werkt niet?
[ Voor 23% gewijzigd door Phuncz op 19-06-2005 01:56 ]
Had je ff mijn specs aangeklikt in mijn sig, had je in ieder geval uit kunnen sluiten dat het aan de hardware ligt, vooral met een 3DMark05-score van rond de 4700 punten en Doom3 draait zonder problemen op 1024x768 op High Detail. En geen idee wat je in mijn huis doet, maar de muziek speelt hier echt op verschillende geluidsniveaus; heb niet voor niets voor het eerst in lange tijd de remote van mijn versterker naast mijn PC gelegd.Phuncz schreef op zondag 19 juni 2005 @ 01:56:
[...]
waar klets je toch over man, muziek speelt altijd even hard. En als het spel stottert, ligt het eerder aan jouw PC dan aan het spel want bij iedereen loopt het vloeiend met redelijke hardware.
Een softwarematig probleem kan ook aan jouw PC liggen he
Daarom dat ik ook dit zeg:
"...want bij iedereen loopt het vloeiend met redelijke hardware."
en
"Zet je hardwarematige acceleratie van je geluidskaart eens 1 of 2 tandjes terug met dxdiag.exe"
In ieder geval ben je de eerste die ervan klaagt. Tevens boeit het weinig hoe snel je systeem is, mijn systeem is ouder en draait het foutloos.
en
"Zet je hardwarematige acceleratie van je geluidskaart eens 1 of 2 tandjes terug met dxdiag.exe"
In ieder geval ben je de eerste die ervan klaagt. Tevens boeit het weinig hoe snel je systeem is, mijn systeem is ouder en draait het foutloos.
Ik heb het spel onder windows xp geinstalleerd, en zodra hij vraagt om op enter te drukken zodat ik een profiel kan aanmaken gebeurt er niets meer. Enter en escape reageren niet meer, alleen met alt-f4 kan ik het spel nog afsluiten.
Hierna heb ik het spel in mijn dualboot in windows 2000 server opgestart, en hier deed hij het wel. Ik heb toen de savegame en profile van 2000 naar xp gekopieerd, maar hij loopt dan nog steeds bij het selecteren vast.
Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Hierna heb ik het spel in mijn dualboot in windows 2000 server opgestart, en hier deed hij het wel. Ik heb toen de savegame en profile van 2000 naar xp gekopieerd, maar hij loopt dan nog steeds bij het selecteren vast.
Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Niet echt, lijkt raar. Misschien dat een dialog box omhoog springt van een error ofzo en dat je daarop entert ?
Niet dat ik weet, met alt-tab zie ik tenminste niets. Opnieuw installeren helpt overigens ook niet.
Ja, het is een softwarematig probleem, namelijk Juiced... Overige games en programma's, waaronder GTA:SA, waar je op GoT al tientallen topics kan vinden over rare dingen met geluid en vastlopers, doen het wel allemaal perfect.Phuncz schreef op zondag 19 juni 2005 @ 12:00:
Een softwarematig probleem kan ook aan jouw PC liggen heDaarom dat ik ook dit zeg:
en
Dan wacht je gezellig tot er een patch uitkomt 
Neem ook eens een kijkje op http://www.juiced-racing.com/forum/ , dat is hun officieel forum. Misschien dat je daar een oplossing vind ?
Neem ook eens een kijkje op http://www.juiced-racing.com/forum/ , dat is hun officieel forum. Misschien dat je daar een oplossing vind ?
[ Voor 59% gewijzigd door Phuncz op 19-06-2005 13:06 ]
Verwijderd
ik vind juiced toch maar een mindere game hoor , ik had er vele meer van verwacht.
niemand moet beginnen zagen over een slechte pc en videokaart enz... : ik speel het op de xbox.
dit zijn mijn gedachten over Juiced. ik vond midnight club3niet heel erg goed en ik vind Juiced nog slechter.
niemand moet beginnen zagen over een slechte pc en videokaart enz... : ik speel het op de xbox.
dit zijn mijn gedachten over Juiced. ik vond midnight club3niet heel erg goed en ik vind Juiced nog slechter.
Probleem wat ik zelf vind van juiced is dat de lat heeeel hoog ligt. Als je in de besturing ook maar 1 fout maakt in de laatste ronde van een race kun je maar beter raketaandrijving hebben en een rails om op te rijden want dat maak je echt niet meer goed.
De vraag is dan in hoeverre je nog kunt spreken van een arcade game, kwa besturing en weggedrag word alles ineens erg reeel. Heel veel mensen kunnen zich er geen voorstelling van maken wat er gebeurd als je een auto met 400pk en achterwielaandrijving een bochtencircuit op stuurt. Zonder de juiste afstellingen en wegligging ben je dan het circuit aan het dweilen, niets meer en niets minder. Vandaar dat ik dit eerlijk gezegd niet direct in dezelfde categorie dump als NFSU. NFSU is meer een arcaderacer, veel minder realiteit. Je kan een auto gewoon te makkelijk sturen.
Het jammere van Juiced vind ik verder ook het gebrek aan verhaal. Voordeel is daarvan wel weer dat het spel niet een direct begin en eind heeft, maar tegelijkertijd ook nergens over gaat. Goed respect verdienen is leuk en aardig, maar uiteindelijk boeit mij alleen het geld van m'n mederacers. Het enigste waarom ik ze liever niet aan de kant beuk is vanwege de Nitro leaks.
Maar goed, ik vind het op zich een best aardig spel, kan links en rechts wat verbeterd worden maar toch zeer leuk tijdsverdrijf.
De vraag is dan in hoeverre je nog kunt spreken van een arcade game, kwa besturing en weggedrag word alles ineens erg reeel. Heel veel mensen kunnen zich er geen voorstelling van maken wat er gebeurd als je een auto met 400pk en achterwielaandrijving een bochtencircuit op stuurt. Zonder de juiste afstellingen en wegligging ben je dan het circuit aan het dweilen, niets meer en niets minder. Vandaar dat ik dit eerlijk gezegd niet direct in dezelfde categorie dump als NFSU. NFSU is meer een arcaderacer, veel minder realiteit. Je kan een auto gewoon te makkelijk sturen.
Het jammere van Juiced vind ik verder ook het gebrek aan verhaal. Voordeel is daarvan wel weer dat het spel niet een direct begin en eind heeft, maar tegelijkertijd ook nergens over gaat. Goed respect verdienen is leuk en aardig, maar uiteindelijk boeit mij alleen het geld van m'n mederacers. Het enigste waarom ik ze liever niet aan de kant beuk is vanwege de Nitro leaks.
Maar goed, ik vind het op zich een best aardig spel, kan links en rechts wat verbeterd worden maar toch zeer leuk tijdsverdrijf.
Het is dan ook niet bedoeld als arcade racer, wat te merken is aan de handling. Ik moet zeggen dat het verhaal bij een racespel eigenlijk ook geen toegevoegde waarde heeft. Racespellen gaat om racen, of je nu racet of racet, het gaat om het winnen. Bij NFSU vond ik dat dus idioot: een hoop macho gedoe, echt niet nodig.
Wat ik graag gezien had, was een leuke modsupport. Extra auto's/onderdelen/gebieden/etc.
Wat ik graag gezien had, was een leuke modsupport. Extra auto's/onderdelen/gebieden/etc.
Mee eens; in die context is Juiced veel realistischer maar helaas net niet realistisch genoeg. Een auto met 300+ pk moet je kunnen voorzien van een afstelbaar differentieel om zodat je bij het ingaan en uitkomen van bochten precies kan regelen wanneer je weer 100% trekkracht op je wielen kan zetten.C.44 schreef op maandag 20 juni 2005 @ 16:08:
Modsupport was inderdaad leuk geweest, beetje in de trant van MotorCity Online. Het spel is een slag realistischer dan bijv NFSU(2), maar het is ook geen Sim. Zit er meer beetje tussen in. Ik hoop eigenlijk dat ze in de vorm van patches nog wel wat onderdelen gaan toevoegen zodat je meer aan je auto kunt aanpassen. Denk aan injectoren, wastegates, blowoffs, intercoolers, electronica, enz enz.
Verwijderd
Haha wat is dit een ontzettend triest en dom spel zeg.
Ik was aan het racen voor m'n "pink slip", op een gegeven moment spint de tegenstander uit de bocht en lig ik dus 12 seconde voor.. 10 seconde voor de finish zie ik op mijn "radar" ineens supersnel een geel stipje op me af komen.. Je raadt het al; de tegenstander. Die zat me ineens weer op de hielen terwijl ik flink voorlag en haalt me nét voor de finish in.
Nee sorry, deze game is dom en zal snel vergeten worden.
Ik was aan het racen voor m'n "pink slip", op een gegeven moment spint de tegenstander uit de bocht en lig ik dus 12 seconde voor.. 10 seconde voor de finish zie ik op mijn "radar" ineens supersnel een geel stipje op me af komen.. Je raadt het al; de tegenstander. Die zat me ineens weer op de hielen terwijl ik flink voorlag en haalt me nét voor de finish in.
Was je niet NFS:U aan het spelen?
I love the smell of a Palm in the morning.
mmm nfs:u ? of gewoon iemand met nitro terwijl jij aan het stuntelen wasVerwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 01:14:
Haha wat is dit een ontzettend triest en dom spel zeg.![]()
Dat heb ik anders nog nooit meegemaakt. Was het online of tegen computer ?
Heb sinds gisteren een Driving Force Pro stuurtje op PC en het speelt ineens véééél beter. RWD is eitje nu
Toch blijft het een moeilijk spel, maar dat maakt het een uitdaging
Heb sinds gisteren een Driving Force Pro stuurtje op PC en het speelt ineens véééél beter. RWD is eitje nu
En hier heb je je gelijk gekregen... En terecht!Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 01:14:
Modjes, willen jullie even de flamers een waarschuwing geven, dit is niet "[Multiplatform] Juiced Rant Topic". Ik ken genoeg forums waar er deftig gediscussiërd kan worden over het spel omdat daar niet mensen zitten die niet tegen verlies kunnen. De meeste reviews gaan zelfs over hun eigen onbekwaamheid en teleurstelling dat ze binnen 20 minuten geen geld meer hebben.
Wat een goedkope *shit* poort naar de PC zeg..
Heb sinds gister het spel.. zelfs met alle Details op High ziet het er niet uit.. steeds een rare blur over je scherm. Het rijdt voor geen meter, je hebt niet eens een muis.
Misschien dat het op de X-Box oid wel leuk/mooi is?
Heb sinds gister het spel.. zelfs met alle Details op High ziet het er niet uit.. steeds een rare blur over je scherm. Het rijdt voor geen meter, je hebt niet eens een muis.
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Kerel... Videokaart: Hercules 3d-Prophet FDX 8500 LE 64 Mb
Ik weet het niet zo hoor, tijd voor upgrade ? Dat je het nog gedraaid krijgt is een wonder...
Ik weet het niet zo hoor, tijd voor upgrade ? Dat je het nog gedraaid krijgt is een wonder...
heb jij een muis in je auto? PErsoonlijk denk ik dat de meeste mensen die zeuren over dat het zo slecht bestuurbaar is zelf geen rijbewijs hebben en dus niet weten hoe een echte auto te besturen is. En dat is zeker geen makkie of waar denkt men dan dat dat papiertje voor is.NLuna schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 15:35:
Al had ik een GeForce 1 kaart whatever.. het zag er evenmooi uit. Want het loopt nog aardig snel ook.
Wat ik dus wil zeggen over geen muis, in het menu dus. Dat het gewoon een poort is klaar.. waarschijnlijk is het spel optimised voor PS2 of X-Box en dachten ze "hey, laten we er ook even een PC versie van maken".
En alsof dit spel simulatie is, nee dacht het niet. Forza/Gran Turismo rijdt wel even stukken anders namelijk.
Wat ik dus wil zeggen over geen muis, in het menu dus. Dat het gewoon een poort is klaar.. waarschijnlijk is het spel optimised voor PS2 of X-Box en dachten ze "hey, laten we er ook even een PC versie van maken".
En alsof dit spel simulatie is, nee dacht het niet. Forza/Gran Turismo rijdt wel even stukken anders namelijk.
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Kerel, 100% gelijk.Webgnome schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 15:44:
[...]
heb jij een muis in je auto? PErsoonlijk denk ik dat de meeste mensen die zeuren over dat het zo slecht bestuurbaar is zelf geen rijbewijs hebben en dus niet weten hoe een echte auto te besturen is. En dat is zeker geen makkie of waar denkt men dan dat dat papiertje voor is.
Alsof Forza/Gran Turismo echte sims zijn, nee dacht het niet. Dat zijn net als Juiced spellen die een middenweg zoeken tussen simulatie en arcade, de één lukt dat wat beter dan de ander, maar om Forza/Gran Turismo nu als echte sims te zien vind ik wat ver gaan. Dan heb jij waarschijnlijk nog nooit spellen als Grand Prix Legends of F1 99-02 met al zijn mods gespeeld.NLuna schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 16:15:
Ik vind Juiced best een grappig spel om zo af en toe even mee te racen en geld verdienen is al helemaal niet moeilijk als je weet met wie je moet wedden in het begin, maar goed, Juiced kan mijn aandacht op het moment toch echt niet van GTA:SA af houden, daar schiet het spel duidelijk tekort voor.
Verwijderd
Ik heb aardig wat verschillende soorten auto's gereden (Civic, 200SX S13, MR2 Turbo, etc.) en die rijden niet zoals in Juiced. In Juiced zwabberen de auto's maar een beetje over het wegdek.. Mijn CRX reed echt voor geen meter. Maar goed, misschien rijden die in het echt ook niet lekker.Webgnome schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 15:44:
[...]
heb jij een muis in je auto? PErsoonlijk denk ik dat de meeste mensen die zeuren over dat het zo slecht bestuurbaar is zelf geen rijbewijs hebben en dus niet weten hoe een echte auto te besturen is. En dat is zeker geen makkie of waar denkt men dan dat dat papiertje voor is.
En ik kan niet tegen mijn verlies? Integendeel. Maar als de CPU een fout maakt en die komt ineens met 400 km/u op je af en haalt je vervolgens net voor de finish in, spreken we niet over "tegen je verlies kunnen" maar over verschrikkelijk trieste kunstmatige intelligentie.
+Phuncz schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 12:34:
Modjes, willen jullie even de flamers een waarschuwing geven, dit is niet "[Multiplatform] Juiced Rant Topic". Ik ken genoeg forums waar er deftig gediscussiërd kan worden over het spel omdat daar niet mensen zitten die niet tegen verlies kunnen. De meeste reviews gaan zelfs over hun eigen onbekwaamheid en teleurstelling dat ze binnen 20 minuten geen geld meer hebben.
Webgnome schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 15:44:
[...]

offtopic:
Bovenaan het draadje heb je een knopje om een report te versturen; scheelt openbaar de moderators om hulp vragen; zie ook de FAQ & Etiquette
Bovenaan het draadje heb je een knopje om een report te versturen; scheelt openbaar de moderators om hulp vragen; zie ook de FAQ & Etiquette
[ Voor 29% gewijzigd door MAX3400 op 28-06-2005 21:49 ]
Die blur is een instelling. Had ik eerst ook, erg irritant idd.NLuna schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 15:35:
En wtf autorijden met je muis?
Toch grappig dat wanneer de mensen die klagen over het weggedrag in dit racespel, erop gedrukt worden dat dit spel niet moet vergeleken worden met de koningen der racegames, ze allemaal een uitgebreid rally/race verleden hebben. Leuk dat je daarover kan opscheppen als het enigszins waar is, maar het boeit even niet. Alsof een auto in GT4 wel perfect hetzelfde rijdt als een echte auto.
HET IS EEN SPEL ! Ik heb nergens gezien dat het een real life simulation was. Kap eens met te zeiken over het wel of niet realistisch zijn van het spel, dat was de bedoeling nooit.
*duwt het reportknopje*
HET IS EEN SPEL ! Ik heb nergens gezien dat het een real life simulation was. Kap eens met te zeiken over het wel of niet realistisch zijn van het spel, dat was de bedoeling nooit.
*duwt het reportknopje*
Kan wel zijn maar heb net even een pink slip race gereden met een Viper V10 (bi-turbo?) met tuning update lvl1. Gereden zonder te spinnen en dan verliezen van een subaru impreza 4 cilinder?!?Phuncz schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 23:29:
Toch grappig dat wanneer de mensen die klagen over het weggedrag in dit racespel, erop gedrukt worden dat dit spel niet moet vergeleken worden met de koningen der racegames, ze allemaal een uitgebreid rally/race verleden hebben. Leuk dat je daarover kan opscheppen als het enigszins waar is, maar het boeit even niet. Alsof een auto in GT4 wel perfect hetzelfde rijdt als een echte auto.
*duwt het reportknopje*
Kan me veel dingen voorstellen. Maar op een circuit win je niet met een subaru van een dodge viper
Omdat lezen en begrijpen moeilijk is:
Het zou ook nogal serieus slecht onthaald worden als de in praktijk beste auto ook in dit spel de beste auto is. Dat bv. een getweakede Impreza ofzo
een Viper verslaat. Oh wacht eens, dat kan ook ! En hoezo kan dat ? Omdat zijn acceleratie hoger was ? Omdat hij beter door bochten ging ? Want in tegenstelling tot NFSU, cheaten de auto's niet door snelheid speler * coëfficient van "% game complete".
Als je hier klaagt over die ene race, klaag dan maar over NFSU2, waar een Peugeot 206 "getuned" net zo goed meekan als een Toyota Supra of een Nissan Skyline.Phuncz schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 23:29:
Het zou ook nogal serieus slecht onthaald worden als de in praktijk beste auto ook in dit spel de beste auto is. Dat bv. een getweakede Impreza ofzo
Ik speel het spel nu een klein weekje en het is wel redelijk verslavend, ook al is het af en toe nogal frustrerend. Heb inmiddels een flinke voorraad auto's bij elkaar gesprokkeld. De snelste is een Corvette Z06 die bovenin klasse 2 zit (799pk...), maar met het toetsenbord is die nauwelijks te besturen...
Tot aan klasse 5 ongeveer is het met het toetsenbord wel redelijk te doen, maar hoger heb je eigenlijk een analoge controller nodig, zodat je ook eens half of kwart gas kunt geven. Met die Corvette sta je bij bijna iedere bocht achterstevoren
En om voor deze game weer een racestuur aan te schaffen (heb m'n Logitech momo net een half jaar geleden verkocht...) vind ik te ver gaan, daar is het spel weer niet bijzonder genoeg voor.
Maar zoals ik al zei, het spel er redelijk verslavend. Gelukkig kun je ook met klasse 6 en 7 blijven racen en dat blijft leuk
Weet iemand trouwens een goeie analoge gamepad voor de PC?
Tot aan klasse 5 ongeveer is het met het toetsenbord wel redelijk te doen, maar hoger heb je eigenlijk een analoge controller nodig, zodat je ook eens half of kwart gas kunt geven. Met die Corvette sta je bij bijna iedere bocht achterstevoren
En om voor deze game weer een racestuur aan te schaffen (heb m'n Logitech momo net een half jaar geleden verkocht...) vind ik te ver gaan, daar is het spel weer niet bijzonder genoeg voor.
Maar zoals ik al zei, het spel er redelijk verslavend. Gelukkig kun je ook met klasse 6 en 7 blijven racen en dat blijft leuk
Weet iemand trouwens een goeie analoge gamepad voor de PC?
[ Voor 5% gewijzigd door Entity op 08-07-2005 14:36 ]
Mij lijkt een Logitech Rumblepad een goede keuze. Ik vind het ook enorm verslavend. Zelfs om niet zelf te racen, maar ook gewoon je team laten racen. Heb op 5 auto's na ze allemaal in de garage (zonder cheaten nogwel
), een Viper met 1042pk en een Corvette met 990pk zowat. De leukere auto's vind ik de 3000GT, de Lancer Evo 8, maar heb nog niet veel gereden. Binnenkort ga ik ze allemaal eens op het gemak testen
Heb vanmiddag een joypad gehaald, een Logitech Dual Action (zonder ffb, maar wel met 2 analoge sticks) en ik moet zeggen dat het wel enorm wennen is. Ik heb racegames altijd ofwel met toetsenbord, ofwel met stuur gespeeld. Moet de ideale knoppenconfiguratie nog een beetje vinden.Phuncz schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 15:16:
Mij lijkt een Logitech Rumblepad een goede keuze. Ik vind het ook enorm verslavend. Zelfs om niet zelf te racen, maar ook gewoon je team laten racen. Heb op 5 auto's na ze allemaal in de garage (zonder cheaten nogwel), een Viper met 1042pk en een Corvette met 990pk zowat. De leukere auto's vind ik de 3000GT, de Lancer Evo 8, maar heb nog niet veel gereden. Binnenkort ga ik ze allemaal eens op het gemak testen
Ben inmiddels m'n 799pk Corvette kwijtgeraakt (ging toch niet zo goed met joypad, al ging het tegen het einde van de race steeds beter
ik vind het ook een erg goed spel. Ik snap er niks van dat sommigen hier het zo afkraken. Ten eerste vind ik het grafisch best goed, vooral de auto's zelf. Als je het met NFSU2 gaat vergelijken zijn de auto's mooier, en de tracks zelf zijn ongeveer vergelijkbaar, ik vind zelf het racen overdag leuker dan altijd in het donker. Alleen bij regen hapert hij wat meer maar goed, dat zal wel aan mijn niet al te nieuwe pc liggen. Het leuke vind ik ook dat de tegenstanders ook fouten maken en dat die niet als een robot foutloos hun rondjes afleggen zoals bij heel veel andere spellen.
Het enige frustrerende is dat je teamgenoten soms BLIJVEN spinnen en fouten maken. Zelfs als ze een goede skill hebben opgebouwd. Dan verlies je zo'n teamrace altijd, zelfs als je hem helpt door de tegenstander in de weg te rijden. Wel leuk, dan ga ik niet voor de winst maar zorg ik dat ik mijn teamgenoten help. Maar als bv Vito in elke bocht spint dan is het niet te doen. Verder vind ik het spel erg leuke features hebben die andere spellen niet hebben, met name de verschillende klasses zodat je moet zorgen dat je in iedere klasse 4 goede auto's hebt om jouw en je teamgenoten overal aan mee te kunnen laten doen. Zo werk je niet naar 1 perfecte auto toe waar je verder alles mee doet. Sommige zijn weer fijner bij een sprint andere weer beter bij show-off enz enz.
Wel saai dat je geneigd bent om 1 teamkleur te kiezen zodat al je auto's er hetzelfde uitzien. Dat hoeft niet maar dat is wel de bedoeling, je tegenstanders rijden ook allemaal in dezelfde teamkleuren.
Ik heb nu trouwens 2 miljoen opgespaard en een stuk of 15 auto's zonder te cheaten, ik maak wel af en toe een backup voor de zekerheid. Die heb ik 2 keer gebruikt in het begin, maar als ik nu verlies laat ik het maar, anders is de lol er een beetje af...
Het enige frustrerende is dat je teamgenoten soms BLIJVEN spinnen en fouten maken. Zelfs als ze een goede skill hebben opgebouwd. Dan verlies je zo'n teamrace altijd, zelfs als je hem helpt door de tegenstander in de weg te rijden. Wel leuk, dan ga ik niet voor de winst maar zorg ik dat ik mijn teamgenoten help. Maar als bv Vito in elke bocht spint dan is het niet te doen. Verder vind ik het spel erg leuke features hebben die andere spellen niet hebben, met name de verschillende klasses zodat je moet zorgen dat je in iedere klasse 4 goede auto's hebt om jouw en je teamgenoten overal aan mee te kunnen laten doen. Zo werk je niet naar 1 perfecte auto toe waar je verder alles mee doet. Sommige zijn weer fijner bij een sprint andere weer beter bij show-off enz enz.
Wel saai dat je geneigd bent om 1 teamkleur te kiezen zodat al je auto's er hetzelfde uitzien. Dat hoeft niet maar dat is wel de bedoeling, je tegenstanders rijden ook allemaal in dezelfde teamkleuren.
Ik heb nu trouwens 2 miljoen opgespaard en een stuk of 15 auto's zonder te cheaten, ik maak wel af en toe een backup voor de zekerheid. Die heb ik 2 keer gebruikt in het begin, maar als ik nu verlies laat ik het maar, anders is de lol er een beetje af...
GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2
Verwijderd
Omdat lezen en begrijpen moeilijk is:
Nadat je een topic report hebt gemaakt: meld het dan alsjeblieft niet in het topic! Dat is sfeerverpestend, flame-uitnodigend en heeft geen enkel nut. We zien liever 42 identieke TR's dan een ontspoord topic omdat jij het zonodig daar moest melden!
Phuncz schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 23:29:
*duwt het reportknopje*
Dit vind ik ook erg leuk, het team aspect. Het is wel zo dat ze voor sommige auto's (lees: de Amerikaanse bakken) ze het erg moeilijk hebben en in RWD zijn ze idd niet meesterlijk. Je moet ze wat dirrigeren met de aggressie-settings, dat doe je mbv. Q & W, A & S en Z & X. Kan je instellen van Low naar High. Bij Low rijden ze defensief, bij Mid zullen ze proberen in te halen maar vooral bij te blijven en bij High zijn ze 100% gezet op de 1ste plaats. Maar daarbij hoort ook verlies van controle over het stuur en fouten maken.DaChosen1 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 17:31:
ik vind het ook een erg goed spel. Ik snap er niks van dat sommigen hier het zo afkraken. Ten eerste vind ik het grafisch best goed, vooral de auto's zelf. Als je het met NFSU2 gaat vergelijken zijn de auto's mooier, en de tracks zelf zijn ongeveer vergelijkbaar, ik vind zelf het racen overdag leuker dan altijd in het donker. Alleen bij regen hapert hij wat meer maar goed, dat zal wel aan mijn niet al te nieuwe pc liggen. Het leuke vind ik ook dat de tegenstanders ook fouten maken en dat die niet als een robot foutloos hun rondjes afleggen zoals bij heel veel andere spellen.
Weet iemand waarom ik niet kan remmen met mijn stuurtje?
Als ik op mijn rem doe gebeurt er net hetzelfde dan als ik gewoon gas loslaat
Ik heb een Sidewinder FFB stuurtje
EDIT:
Ik zie nu bij controls dat als ik op mijn rem duw, mijn gaspedaal geselecteerd wordt
Weet iemand hoe ik die kan splitsen?
Als ik op mijn rem doe gebeurt er net hetzelfde dan als ik gewoon gas loslaat
Ik heb een Sidewinder FFB stuurtje
EDIT:
Ik zie nu bij controls dat als ik op mijn rem duw, mijn gaspedaal geselecteerd wordt

Weet iemand hoe ik die kan splitsen?
[ Voor 29% gewijzigd door ETzPliskin op 09-07-2005 17:34 ]
Er is een aparte reverse knop, standaard weet ik niet wat die is helaas. Even bij controls checken.
waarom upgrade.. speel 't spel hier zonder problemen op gf4mx440 met 64mbPhuncz schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 15:38:
Kerel... Videokaart: Hercules 3d-Prophet FDX 8500 LE 64 Mb
Verwijderd
Ik vindt het wel een fijn spel maar ik kan niets veranderen bij controls
Ik slecteer controls, ik vlieg naar desktop en krijg die controls voor mij. Maar als ik bevoorbeeld Gear Down wil veranderen dubbelklik ik op "Gear Down", maar wat ik ook typ, hij wil niets nemen
En dit is bij al de controls
Ik slecteer controls, ik vlieg naar desktop en krijg die controls voor mij. Maar als ik bevoorbeeld Gear Down wil veranderen dubbelklik ik op "Gear Down", maar wat ik ook typ, hij wil niets nemen
Je moet de te binden toets dubbelklikken om dan een actie te kiezen 
Het werkt omgekeerd tov. de meeste games.
Het werkt omgekeerd tov. de meeste games.
kickje
Rondkijkende in webshops zag ik dit spel vrij regelmatig, en begon toch nieuwsgierig te worden. 't is wel mijn genre, dus ik heb net de demo maar eens gedownload. Wat voor masochist ben je als je dit speelt?
Het ergste : de besturing is ronduit waardeloos. Mensen gaan nu zeggen dat ik teveel gewend ben aan arcade racegames, maar laat dat dan maar zo zijn. In dit spel kan ik een auto onmogelijk normaal in de bocht leggen, en het zou realistisch zijn als de titel "bobslee-racing" was. Dan maar arcade hoor, dit is toch niet leuk
De controls-instellingen zijn niet logisch en wat er standaard is ingesteld volgt de defacto standaard niet, dus zit je tegen de vangrail en kom je niet weg omdat je niet weet hoe je de versnellingsbak moet gebruiken om achteruit te gaan. De controls-configuratie werkt nogal raar zelfs.
In de audio zit constant een rare toeter ofzo. Uit frustratie heb ik alle volume in de game op 0 gezet.. En dan is het irritante geluid uit de motor, dat meer klinkt als een gemartelde synthesizer, nog te horen!
De mensen die naast de weg staan zijn zo te zien sprites. Hoe dan ook, ze zien er afschuwelijk uit. Laat ze dan gewoon weg..
De graphics zijn sowieso niet erg indrukwekkend. Voor 250MB had ik toch wel meer verwacht..
Dit ziet er dus uit alsof het nog laaaang niet af is. En nee, ik heb niet de eerste demo oid, ik heb demo #3 van Gamershell + v2.1 patch.
Dit ga ik iig niet kopen.. Geen wonder dat ik er verder zo weinig over gehoord heb..
Rondkijkende in webshops zag ik dit spel vrij regelmatig, en begon toch nieuwsgierig te worden. 't is wel mijn genre, dus ik heb net de demo maar eens gedownload. Wat voor masochist ben je als je dit speelt?
Het ergste : de besturing is ronduit waardeloos. Mensen gaan nu zeggen dat ik teveel gewend ben aan arcade racegames, maar laat dat dan maar zo zijn. In dit spel kan ik een auto onmogelijk normaal in de bocht leggen, en het zou realistisch zijn als de titel "bobslee-racing" was. Dan maar arcade hoor, dit is toch niet leuk
De controls-instellingen zijn niet logisch en wat er standaard is ingesteld volgt de defacto standaard niet, dus zit je tegen de vangrail en kom je niet weg omdat je niet weet hoe je de versnellingsbak moet gebruiken om achteruit te gaan. De controls-configuratie werkt nogal raar zelfs.
In de audio zit constant een rare toeter ofzo. Uit frustratie heb ik alle volume in de game op 0 gezet.. En dan is het irritante geluid uit de motor, dat meer klinkt als een gemartelde synthesizer, nog te horen!
De mensen die naast de weg staan zijn zo te zien sprites. Hoe dan ook, ze zien er afschuwelijk uit. Laat ze dan gewoon weg..
De graphics zijn sowieso niet erg indrukwekkend. Voor 250MB had ik toch wel meer verwacht..
Dit ziet er dus uit alsof het nog laaaang niet af is. En nee, ik heb niet de eerste demo oid, ik heb demo #3 van Gamershell + v2.1 patch.
Dit ga ik iig niet kopen.. Geen wonder dat ik er verder zo weinig over gehoord heb..
Verstuurd vanaf mijn Computer®
IK vind dat ik de laatste tijd ook (te) weinig over Juiced hoor, ben het nu aan het spelen (volledig spel) en mijn punten zijn ronduit dezelfde als in de demo, alleen is dit spel wel orgineel in vergelijking tot andere (straat)race-games.
Street Legal was ook wel aardig origineel (naja goed, er was wel erg veel gekeken naar Street Rod natuurlijk, maar goed dat mag). Het is leuk dat het origineel is maar het moet ook nog een beetje goed speelbaar zijn. Er zijn meer factoren dan originaliteit die een goede game een goede game maken.