In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Komt omdat je digitaal stuurt, met een stuurtje zou dat vast anders zijn...bAdmuTs schreef op 14 juli 2004 @ 18:18:
Nee, vind het zoals het nu is absoluut niet lekker rijden, je moet eerst gas loslaten, dan sturen en als je gedraait bent pas weer gas erop, doe je eerder je gas erop dan stuur je niet of nauwelijks en kom je dus de bocht niet om
. Het stuurt helaas "nog" te stroef
De officiele approved demo is nu uit... Iemand een mirror
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
hoe kom je aan die bakRev! schreef op 14 juli 2004 @ 18:23:
het rijd best goed vind ik, alleen in de regen is soms wat lastig
[afbeelding]
Ziet er erg goed uit.
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Heb de nieuwe demo geprobeert. Hij loopt soepeler en de auto's zien er nu normaal uit maar verder zit er totaal geen snelheidsgevoel in en het complete spel flipt als ik schaduwen aanzet.
Nitro werkt ook niet
Hier doet hij het wel met rechter ShiftVerwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 00:26:
auto-mod lijkt me heh, een andere optie is er niet.
Heb de nieuwe demo geprobeert. Hij loopt soepeler en de auto's zien er nu normaal uit maar verder zit er totaal geen snelheidsgevoel in en het complete spel flipt als ik schaduwen aanzet.
Nitro werkt ook nietrechter shift/ctrl/alt is het niet iig.
Oja mijn settings heb ik vol open staan.
Geen probleem hier zelf met schaduw en blur.
[ Voor 9% gewijzigd door ravw op 15-07-2004 01:25 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Nah, ik kan niet echt warmlopen van de demo. Het weggedrag van de AI komt niet echt snugger over, en er lijkt een catch-up achtig iets in te zitten waardoor je zowat een ronde stil kunt blijven staan en nog de boel bij kunt rijden
Verwijderd

maar met een stuurtje speeld het verder wel goed vind ik
Ik had ergens gelezen dat je zelf kon modden in het spel zelf (FULL heVerwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 18:54:
hopelijk kan je in de full wel zelf modden![]()
maar met een stuurtje speeld het verder wel goed vind ik
maar ja, mijn stuurtje pakt hij niet aangezien ik een combo Y axis heb
XBO Gamertag: BeerkeeperNL
Wat ik wel heb gemerkt is dat het schademodel alleen bij je eigen auto van kracht is.. als ik de baan achterste voren neem en ik knal dus met 150 mph tegen een ander an dan heb ik mijn voorkant helemaal in de kreukels en de ander heeft _niks_ .
Ander nadeel van het spel is dat niks eraf kan en je auto dus ok niet kapot schijnt te kunnen . . ik rij met 150 mph tegen de muur, dat is een dikke 200 km/h, en je hebt alleen maar een paar kreukels in je voorkant..
Ik weet nog dat toen ik een keer bij iemand achterop reed met mijn auto met iets van 20 km/h dat mijn voorkant al een stuk naar voren was geduwt.. dus met 240 km/h wili k niet eens weten wat er van over is.
Daar moeten ze dus nog ff aan werken en dus ook zo dat er spul vanaf kan vliegen en dat je auto dus helemaal kapot kan
een ander ding wat ik heb gemerkt is dat er een bepaalde volgorde zit in dingen die kapot gaan.
- je krijgt eerst gewoon deuken
- turbo damage
- je lampen gaan ( neon ) knipperen
- neons gaan uit
- nitro leak
- nitro empty
- je kunt niet meer fatsoenlijk sturen
- alles begint te rammelen..
conclusie:
het is zoals nfs:u had moeten worden maar er zijn nog veel dingen die niet kloppen of anders moeten in het spel.
Jep heb al rondjes in de lucht getolt door met volle snelheid geen bocht te makenWebgnome schreef op 16 juli 2004 @ 17:25:
iemand al gelukt om over de kop te slaan met de auto?
Denk dat ze dat gedaan hebben zodat het merk teken van de auto nog altijd zichtbaar blijft, er gaan wel onderdelen van je voor en en achterkant loshangen maar ze vallen er niet af. Als ze eraf zouden vallen zou het merk teken ook weg zijn en dat kan natuurlijk niet (denk ik).Webgnome schreef op 16 juli 2004 @ 15:19:
Ander nadeel van het spel is dat niks eraf kan en je auto dus ok niet kapot schijnt te kunnen . . ik rij met 150 mph tegen de muur, dat is een dikke 200 km/h, en je hebt alleen maar een paar kreukels in je voorkant..
Waarschijnlijk een deal gesloten van damage is mogelijk zolang ons merk maar goed en duidelijk zichtbaar in beeld is en blijft.
Heel even mijn Nitro-Boost showen.....

Maar ik moet zeggen, ondanks de ''bug-volle'' (
[ Voor 9% gewijzigd door Yonix op 16-07-2004 19:26 ]
Verwijderd
Ik weet nog wal bij NFS: Underground dat ik met die blur niet echt lekker kon racen. Veel bochten zag je gewoon te laat en dan maakte je weer een vette crash. Het zag er wel stoer uit, maar dat was ook alles. Ik gebruikte het meer tijdens de Drag races.
Maar wat ik daar zei over de Supra, is ook niet helemaal waar......hij is snel en daar houd ik van...
Ze zijn 1280*1024, het zijn gewoon in-game screens, met het logo toegevoegd..
Plaatjes, zijn clickable!

Ze verschillen niet veel van elkaar, maar ik vond het wel leuk.......
Voor de rest lijkt dit me een lekkere game, en inderdaat, moet toetsenbord is het een ramp, maar met een stuurtje is het genieten!
Ik denk dat ik dit spel ook wel ga kopen
Iemand hoopte op een cruise functie, ik denk dat dit er wel in gaat komen. Er is namelijk een hele stad gebouwd, en daar worden stukjes uitgehaald waar je op kunt rijden. Ik denk dat ook dat cruisen zeker een optie gaat worden. Ook zit er een "show off" mode op als ik me goed kn herinneren, en dan lijkt het mij dat je rond kan cruisen, en dat voorbijgangers dan een reactie kunnen geven op je auto
[ Voor 3% gewijzigd door Yonix op 16-07-2004 23:06 ]
Verwijderd
Uitgever Acclaim failliet verklaard. Ik hoop maar dat dit geen delay betekend voor de xbox release van Juiced eind september. Van annulatie is volgens de laatste berichten geen sprake.
Juiced, en enkele andere 'finished' producten in de Acclaim stal zouden overgenomen worden door andere bedrijven waarvan de namen tot nog toe niet bekend gemaakt werden.
Ik hoop echt dat Juiced uitkomt, ik keek er al een tijd naar uit en toen ik dit nieuws hoorde dacht ik echt dat Juiced dus niet meer werd uitgebracht......Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 11:04:
(FF Kicken - denk wel dat dit kan)
Uitgever Acclaim failliet verklaard. Ik hoop maar dat dit geen delay betekend voor de xbox release van Juiced eind september. Van annulatie is volgens de laatste berichten geen sprake.
Juiced, en enkele andere 'finished' producten in de Acclaim stal zouden overgenomen worden door andere bedrijven waarvan de namen tot nog toe niet bekend gemaakt werden.
"this afternoon (we) learned that the eagerly anticipated street racing title Juiced will be unaffected by the bankruptcy of the publisher, as it was financed and managed by development funding firm Fund 4 Games.
F4G owns the rights to the title, rather than Acclaim, and will now simply seek a new publisher for the game, which was developed in the UK by independent studio Juice Games
Verwijderd
Ik heb ergens 6 september gelezen maar dat is niet doorgegaan volgens mij..
Ik zit hier echt met smart op te wachten
Verwijderd
Verwijderd
24 September - hoewel dat dit een "?" is na de uitgeverswissel ...Verwijderd schreef op 06 september 2004 @ 17:00:
Weet iemand de releasedate van dit spel voor de pc?
Ik heb ergens 6 september gelezen maar dat is niet doorgegaan volgens mij..
Ik zit hier echt met smart op te wachten
Ik heb juist gehoord dat de gameplay van Juiced prima is, puur omdat de makers van Juiced helemaal 'into' de cartuning zijn. Daarom hebben ze alle mogelijke merken van banden, kits, spoilers, etc etc. En daarnaast hebben ze getracht alle wagens zo natuurgetrouw aan te laten voelen, dus ook met alle 'upgrades' erop.Verwijderd schreef op 07 september 2004 @ 10:32:
Gisteren de demo gespeeld.. Viel me erg tegen, de gfx zijn wel oke maar de gemeplay sucks, je kan niet eens normaal een bocht nemen. Geef mij maar NFSU!
Ik denk eerlijk gezegd ook dat een game van EA (NFS:U) wat meer arcade is, en Juiced zal wat meer realistisch zijn, waardoor het ook automatisch wat moeilijker sturen wordt
Verwijderd
Ik vindt de gfx maar niks, het geluid is hopeloos.
Kwa gfx vind ik het een beetje vreemd, als ik bij
een kameraad kijk met een 9600SE vind ik het wel mooi,
maar ik met m'n 4200ti heeft de kwaliteit van en ps1!
Verwijderd
Bij mij ziet het er fantastisch uit op mijn 9800ProVerwijderd schreef op 07 september 2004 @ 17:44:
Ik heb beide demo's gespeeld.
Ik vindt de gfx maar niks, het geluid is hopeloos.
Kwa gfx vind ik het een beetje vreemd, als ik bij
een kameraad kijk met een 9600SE vind ik het wel mooi,
maar ik met m'n 4200ti heeft de kwaliteit van en ps1!
alleen jammer dat er in de demo geen support voor mijn MoMo wieltje zit
Ik zal (met een beetje geluk ivm de tv-kaart van de ALDI) misschien morgen plaatjes posten, jullie horen het nog wel van me

In het boekje van Bart Smit stond ie voor €39,95
The ramblings of an idiot
Verwijderd
Trouwens, vinden jullie ook niet dat er nu wel een overdosis aan nieuwe 'tuning' games op de markt komt? Zit eigenlijk meer op een spel à la GT4 voor op de PC te wachten met een XXX aantal auto's. En een spel dat ook nog eens goed is.
Verwijderd
Mwah ik zie het meer als een leuke toevoeging op een racespel, ben nu maar NFSU aan het spelen totdat deze uit komtVerwijderd schreef op 09 september 2004 @ 18:55:
De screenshots van deze game worden er zeker beter op naarmate de release dichterbij komt.
Trouwens, vinden jullie ook niet dat er nu wel een overdosis aan nieuwe 'tuning' games op de markt komt? Zit eigenlijk meer op een spel à la GT4 voor op de PC te wachten met een XXX aantal auto's. En een spel dat ook nog eens goed is.
Verwijderd
Welke dan allemaalVerwijderd schreef op 09 september 2004 @ 18:55:
Tja. Is nog steeds 88 gulden... Het is wat minder dan die &*%&* prijs van Doom3 gelukkig.McBoom schreef op 08 september 2004 @ 11:37:
Begrijp ik het nu goed dat de release is uitgesteld?Ik hoop het niet
In het boekje van Bart Smit stond ie voor €39,95
Verwijderd
Need For Speed Underground 2
Juiced
Street Racing Syndicate (is al uit als ik me niet vergis, van Namco)
Midnight Club 3: DUB Edition
Nou, dan vind ik het al snel een overdosis
Ik vind 39,95 een mooie prijs voor een game tegenwoordig, jammer dat ze dat niet allemaal zijn. Dan kun je wel omrekenen naar guldens naar die kun je nu toch niet meer gebruiken.
verbazend dat mensen nog steeds in guldens denken. In euro's denken werkt beter
301SQN
Gedownload en geinstalleerd, echter eerst kwam ie met een missing dll ( van direct x 9, bleek dat ik nog direct X 8.1 aan het runnen was sinds mn reinstallVerwijderd schreef op 03 september 2004 @ 12:10:
Linkje naar de goede demo (hopelijk)
http://www.gamespot.com/c...d%2Fjuiced_demo_final.zip

Specs :
Thunderbird 1.4 Ghz
512 MB DDR Ram
Geforce 2 GTS Deluxe
Als ik de config.exe start validate hij mn settings en zegt ie ok, dus dat lijkt te kloppen. Zo super was de demo dacht ik toch niet maargoed
Pfft, ja het is tijd voor een nieuwe PC!
[ Voor 6% gewijzigd door Wekkie op 11-09-2004 15:21 ]
I've got a feeling...
Verwijderd
Lees hier het hele artikelRival developers are always looking to acquire popular games, and companies such as Majesco Holdings, Atari and Take-Two Interactive Software may be interested in Acclaim's roster, according to Michael Pachter, an analyst with Wedbush Morgan Securities.
But opinions differed on the value of those assets.
"Games like 'Juiced' and 'Red Star' are worth quite a bit," Pachter said. "Majesco and Take-Two have a strong distribution presence, so they would be able to get them out quickly."
best jammer, vond de demo wel leuk.
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Vandaag was ik bij de Free Record Shop en ik zag op de release-lijst dat Juiced op 3 september uit zou komen..... Ben ik naar een verkoper gegaan om te vragen waar het spel bleef. Stond dus in een blaadje die bij de FRS de ronde doet dat het spel voorlopig op de lange baan geschoven is. Atari zou het spel uitgeven, maar door het falliet van Acclaim zouden daar problemen mee zijn...

Verwijderd
Tot nog toe weinig of geen leven in de brouwerij te bespeuren.
Verwachtte levertijd wordt wel telkens uitgesteld ... momenteel staat er 5 - 21 oktober (mooie foutmarge als je 't mij vraagt).
Iemand enig idee wat de officiële release date nu eigenlijk is ???

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Volgens mij is op de Xbox alleen nog maar de beta (ofzoiets) uitRev! schreef op 20 september 2004 @ 16:58:
hmmz hem em al een tijdje op de xbox, wel geinig spel
301SQN
Tis gewoon de hele versie hoorbAdmuTs schreef op 20 september 2004 @ 19:45:
[...]
Volgens mij is op de Xbox alleen nog maar de beta (ofzoiets) uit
Misschien nog wat meer hoopOnlangs ging de Engelse uitgever Acclaim failliet, waardoor een groot aantal games zonder uitgever kwam te staan. Hieronder de reeds voltooide games The Red Star, Combat Elite en Juiced. Voor deze laatste titel lijkt inmiddels onderdak gevonden te zijn, want Take Two heeft een bod gedaan op de uitgeefrechten van deze racegame. Juiced werd gezien als het spel dat Acclaim nog van de ondergang had kunnen redden, maar het verscheen helaas net iets te laat. De kwaliteit van het spel heeft echter wel interesse gewekt bij andere uitgevers. Take Two heeft er dan ook flink wat geld voor over.
Under the terms of the proposed deal, which was first revealed in the New York Daily News, Take-Two would pay $8.125 million for the PC, Xbox, and PlayStation 2 rights for Juiced, and could pay up to $1.875 million in royalties if the game sold well.
While a tidy sum, none of said money would go to Acclaim. The Scottish game-development agency Fund4Games, which bankrolled much of Juiced's development, would receive $4.5 million. The rest would go to Acclaim's primary creditor, GMAC financial, which is still owed $23 million by the once high-flying publisher.
Of Take Two ook de uiteindelijk uitgever wordt, is nog niet bekend. Ontwikkelaar Juice Games staat immers nog open voor volgende boden tot en met 30 september, dus wie weet dat een andere uitgever er nog meer voor over heeft. Ondanks dat Juiced aardig wat kwaliteit in huis lijkt te hebben, zal het de strijd aanmoeten met racegames als Need for Speed: Underground 2, Burnout 3, Forza Motorsport en Midnight Club 3. Of het spel werkelijk zo profitabel is als Acclaim ooit hoopte, is dus maar de vraag.
Bron http://www.gamer.nl/nieuws/23751

I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.
Verwijderd
De releasedate van 24 september zal wel niet gehaald worden

I love the smell of a Palm in the morning.
Verwijderd
Sorry dat ik zeeeer laat reageer.Webgnome schreef op 07 september 2004 @ 18:02:
dan doe je toch iets fout.. post eens een screen zou ik zeggen ( laatste drivers etc geinstalled ? )

vergeleken met NFSU

ik maak gebruikl van forceware 66.32
Ooit een release gezien op de laatste dag van het jaar ?? Ze weten gewoon de oficiele datum niet dus ehbben ze die er neer gezet
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
is trouwens niet te bereiken hier....

http://oas2000.proxis.be/...link=A024691&p_mi=9558561
Er staat ook een releasedatum bij van 24/09/2004 dus is hij nou echt uitgekomen ofniet? Ik ga hem denk ik proberen te bestellen...€50,- valt best mee!

http://www.gamer.nl/nieuws/23751
http://www.begn.be/conten...light=Juiced&searchtype=1
Tot 30 september staat Juice Games dus nog open voor eventuele biedingen op de uitgeefrechten van het spel. Dus zal ergens daarna wel in de winkels liggen lijkt mij. Oktober moet toch best wel haalbaar zijn denk ik...
Net als je alles dacht te hebben gehad komt er een bericht naar buiten dat Acclaim wel eens zou kunnen terugkeren, min of meer. Tijdschrift MVC beweert dat Rod Cousens, de meest recente CEO van Acclaim, de studios in Cheltenham en Manchester nu beheert.
[lees verder]
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

In de nieuwe PU staat ook nix dus...

Verwijderd
Nu nog maar even hopen op de pc versie.
Dat is ie al een hele tijd, alleen ik geloof dat dat nog een BETA wasVerwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 19:31:
Ik zag dat hij ondertussen wel al uit was voor op de xbox.
Nu nog maar even hopen op de pc versie.
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat het voor de xbox wel massaal uitgegeven is
301SQN
BronEerder deze week werd bekend dat de uitgeefrechten van Juiced voor een bedrag van 10,5 miljoen Dollar aan uitgever THQ zijn verkocht. Vandaag kunnen we je melden dat Juiced nog wel een eindje van ons weg blijft: de nieuwe racegame zal namelijk pas in de zomer van 2005 uitgegeven worden.
Juiced zou in eerste instantie uitgegeven worden door Acclaim, maar zoals we allemaal weten is Acclaim kort voor de Juiced-release failliet gegaan, en moest er een nieuwe uitgever gevonden worden. Deze uitgever is dus gevonden, maar THQ is niet van plan de game voor de zomer van 2005 te releasen. Ondanks het feit dat de game al bijna gereleast zou worden door Acclaim, heeft THQ besloten de game nog een flink aantal maanden ontwikkeltijd te geven, zodat de game nog perfecter wordt dan tot nu toe bekend was.
Overigens zal hij nog wel gewoon op uiteraard de PC, PS2 en Xbox verschijnen, alleen ietsje later dan gehoopt...
Verwijderd
de controls zijn niet eens behoorlijk in te stellen dus raggen met me stuur zat er niet in maar okay het is een beta.
Graphics vind ik niet mooi en komen heel arcade achtig over toen stond hij op 800x600.
Dus overgezapt naar 1280x1024 toen was het steeds nog een beetje a2 racer gevoel.
Zelfs een beetje gas geven in de bochten en dat ding breekt al uit naar alle kanten.
je kan niet over alle stoepjes heen rijden ?
Dus ik wacht toch maar iets liever op nfs underground 2.
Ik kan je sowiesow wel vertellen dat ik het beter naar me zin heb gehad met de nfsu demo dan met deze scheitdemo!
welke auto heb je gereden?Verwijderd schreef op 16 oktober 2004 @ 01:17:
Ik heb het gister even zitten spelen wat een kutspel zet:
de controls zijn niet eens behoorlijk in te stellen dus raggen met me stuur zat er niet in maar okay het is een beta.
Graphics vind ik niet mooi en komen heel arcade achtig over toen stond hij op 800x600.
Dus overgezapt naar 1280x1024 toen was het steeds nog een beetje a2 racer gevoel.
Zelfs een beetje gas geven in de bochten en dat ding breekt al uit naar alle kanten.
je kan niet over alle stoepjes heen rijden ?
Dus ik wacht toch maar iets liever op nfs underground 2.
Ik kan je sowiesow wel vertellen dat ik het beter naar me zin heb gehad met de nfsu demo dan met deze scheitdemo!
Hoe heb je die BETA-versie gescoord dan? Of is dat op een manier wat hier op got niet besproken mag worden?

Het mag wel besproken worden hier op GoTMelbo schreef op 18 oktober 2004 @ 10:15:
[...]
Hoe heb je die BETA-versie gescoord dan? Of is dat op een manier wat hier op got niet besproken mag worden?
Alleen je mag geen links of hints geven waarvan je hem weg heb.
Maarpraten over een warez of legale versie mag hier wel.
Maar weet iemand nou al wanneer hij uit komt?
Deze plek is te koop.
Verwijderd
Blijkbaar waren ze er nog niet echt tevreden over en hebben ze Juiced wat meer ontwikkeltijd gegeven.
Het officiële standpunt luid echter dat ze de game nog perfecter willen maken
Verwijderd
So ... wat zijn de alternatieven short term voor dit game:
1) NFSU-2
2) MC3-Dub Ed.
Al is het wel een stukje lastiger, je auto heeft niet die over-de-top wegligging van NFSU of Burnout maar het lijkt meer op PGR2. Zo moet je ook hier echt voor de bochten remmen en niet erin rammen met vol gas, en je kan in de career mode ook geen races restarten, als je het verneukt gaat je respect naar de verschillende crews omlaag en je bent je poen kwijt aan de reparaties. De enige manier om dit tegen te gaan is door te rebooten als je nog niet over de finish bent maar das ook zo'n gedoe
Het leuke van dit spel is dat er geen volgorde zit in de races, je hebt een kalender waarop alle meetings staan waar je heen kunt gaan, en is het bijvoorbeeld de 1e van januari en je wilt naar een sprint meeting op de 14e dan doe je dat gewoon, het spel loopt gewoon door, en je kan dus alleen meedoen aan de races van de crews waar je genoeg respect van hebt verdient en waar je de juiste auto voor hebt.
De auto's zijn ingedeelt in HP, dus bv klasse 8 = 0-199HP, dan kun je met een beetje poen je auto dus zo tunen dat je precies op de 199 zit om het maximale uit je auto te halen. Een turbo voegt er bv zo 40HP aan toe en als je er dan overheen zit kun je met engine chip tuning nog een paar hp omhoog of omlaag zodat je er precies aankomt
Je moet nu dus echt opletten want je kunt dus niet overal zomaar de snelste turbo's en beste uitlaten ondergooien want als je over de 199HP gaat kom je in klasse 7 terecht.
Heb je niet de goede auto voor een bepaald event dan kun je nog wel meedoen door te wedden, je kunt zelf bepalen op wie je je geld zet en dan de race volgen in een soort replay mode, op deze manier heb je dus geen kosten maar kun je toch aardig wat winnen en als je het goed doet krijg je ook weer respect van de crew zodat je met hun volgende event misschien wel mee kunt racen.
Als je eenmaal zoveel respect hebt bij een crew dat je pink-slip races kunt doen is het helemaal lachen

Het reset grapje werkt even voor de goede orde hier dus niet bij want voor de race begint krijg je een autosave en als je je box dan reset ((door bepaalde chippies kan dat met een knoppen combinatie dus dan is dat niet zo moeilijk)) ben je alsnog je wagen kwijt..(maar goed ook anders wordt het wel een beetje makkelijk natuurlijk)
En als laatste nog een kleine vernieuwing die ik zelf wel handig vondt; er staan 2 icoontjes onderin naast je teller, 1 slak en aan abs tekentje. Die slak begint op te lichten als je banden spinnen en dus geen grip hebben en de abs begint te branden als je te hard remt, dit is echt super handig want nu kun je bij een start precies kijken wanneer je de meeste grip hebt (met welk toerental) en hoe snel je bochten kunt nemen zonder te spinnen
Weet niet of dit ook in de demo zat want die heb ik niet gespeeld maar viel me op.
imho is dit spel dus echt stukken beter dan NFSU en zeker de moeite waard (op de xbox iig)
Zo genoeg getyped
ps: hoorde iemand klagen over de tellers: die kun je dus ook veranderen, van blauw verlichte tot gele
[ Voor 3% gewijzigd door intuliegend op 30-10-2004 13:52 . Reden: typo's ]
specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1
Ik vond deel 2 top hoor, beter dan NFSU en vooral vanwege de open stad helemaal te gek. Het had alleen een ietwat gedateerde indruk, (komt door die stokoude Midtown Madness engine).Muse schreef op 18 oktober 2004 @ 13:54:
MC3?? Ik vond MC2 maar zwaar zuigen om eerlijk te zijn. Wordt deel 3 heel veel beter? Anders hoef ik die namelijk niet. Het rijden was in deel 2 echt veel te slecht, zeker als je het met NFSU gaat vergelijken. Die is ook wel wat nieuwer, maar dat hoeft voor het weggedrag niet zo veel uit te maken.
MC3 kijk trouwens niet op de PC, dus das voor mij iig vette pech
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
http://www.pcgameworld.com/story.php/id/4808
Juiced will feature more than 50 real cars with more than 100 real mods for a total of 7.5 trillion car customization possibilities. The game will also offer a full on-line feature set complete with six player races and world leader boards.
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Heeft iemand hem al gechecked? En? En?
-- Altijd blijven prutsen --
Jep, heb hem net nog even gespeeld en ik moet zeggen dat THQ / Juice Games het werk goed voort hebben gezet.FoggyFreek schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 11:45:
Er is een nieuwe demo uit!
Heeft iemand hem al gechecked? En? En?
Demo:
Tijdens de Demo mag je deelnemen aan 2 races ( 's avonds,'s middags) en rijden in een Nissan Skyline GTR R-34.
De Nissan is volledig te tunen en te ''Costumizen''
De races zelf zijn heel erg leuk om te doen, al vindt ik ze zelf best wat moeilijk
De schade aan de auto's is nu ook beter (ingedeukte zijkanten, afgeschaafde lak, neon lichten die kapot zijn, los-zittende bumpers/spoilers) en beinvloed het rijgedrag van de wagen, alleen houdt er rekening mee, dit alles moet ook weer netjes gerepareerd worden.
Wat ook is toegevoegd is het ''Respect'' system, hiermee verdien je punten en waardering door mede racers door als het ware tijdens de race uit te sloven
Verder is het menu veranderd en maak je tijdens de demo kennis met een mede racer.
Screens:

Even kijken hoe het staat met de damage

Schade wordt dit keer niet beperkt tot een los-zittende bumper

De Nissan Skyline GTR R-34
Kortom: Coole Demo, biedt meer mogelijkheden dan de 1e demo ennuh, deze kent wel een ''Quit'' button
[ Voor 41% gewijzigd door Yonix op 24-03-2005 15:59 ]
En ik schaam me echt behoorlijk van die lelijke startpost.

Verwijderd
Ik zou zeggen.. open photoshop en doe ze een plezier met een nieuwe dashVerwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 16:06:
Hopelijk gaan ze nog al die info op je scherm (snelheid, track, tijd) nog veranderen want dat ziet er echt niet UIT!!
En ik schaam me echt behoorlijk van die lelijke startpost.
En daar hebben ze zo'n mooie edit knop voor uitgevonden
Voor de mensen die google angst hebben.. hier een linkje naar de downloadpagina van juiced:
http://www.3dgamers.com/games/juiced/downloads/
direct link: http://3dgamers.planetmir...uiced/setupjuiceddemo.exe
Ik ben hem nu aan het downloaden alle servers zitte vol.. vanavond nog es probere

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2005 16:51 ]
Daarnaast installeerde de demo zich standaard op de C schijf zonder mijn tussenkomst? Flikker nou een eind op, dat moeten we niet hebben
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
Verwijderd
Bij nfs is dat ook en dan komen er ook nog auto,s doorheenrijden ook dat haalt voor mij de lol weg zet dan pionnen neer ofzo
Nu heb ik er helemaal geen vertrouwen in.
Dan heb je toch iets te snel op ''Next'' geklikt tijdens de install, want ik kon gewoon kiezen waar ik hem wilde installerenKaastosti schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 17:54:
Daarnaast installeerde de demo zich standaard op de C schijf zonder mijn tussenkomst? Flikker nou een eind op, dat moeten we niet hebbenDat wordt een enkeltje prullenbak.
Ja, dat is Arcade heVerwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 18:04:
Ik vindt zulke spellen best leuk voor tussendoor maar waarom moeten altijd die grote bochtborden in de uhm ... bocht![]()
Bij nfs is dat ook en dan komen er ook nog auto,s doorheenrijden ook dat haalt voor mij de lol weg zet dan pionnen neer ofzo
[ Voor 43% gewijzigd door Yonix op 24-03-2005 18:33 ]