Toon posts:

[Multiplatform] Juiced

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.133 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Blijkt dat we niet het laatste hebben gezien van street race games! :o

Er is een nieuwe spel in ontwikkeling, Juiced. Het draait om Juiced bij het verdienen van geld met street racing. The fast and the furious! :9~
Het is nog heel vroeg dus is er nog weinig info beschikbaar, maar volgens de game ontwikkelaar Juice Games zal het misschien uit zijn @ Q3 2004. Het zal worden uitgebracht op de Xbox, PS2 en de PC.

Features!
Juiced will offer many exciting features, including:
- More than 50 licensed vehicles, including Toyota, Honda, Nissan, Dodge, Ford, Mazda, Mitsubishi, Pontiac, Holden, Volkswagen, Fiat, Renault, Subaru, Peugeot and Chevrolet.

- Hundreds of authentic aftermarket parts from leading manufacturers such as A'PEXi, AEM, Bridgestone, Ferodo, Konig, Alpine and HKS that provide players with thousands of personalized vehicle customization combinations.

- Progressive, non-linear gameplay that enables players to build their characters and cars, and gain respect and notoriety by winning races and cash.

- Unique blending of simulation and the high-octane appeal of arcade-style racing.

- Ability to build custom racing crews that work together as a team to win races.

- Authentic car physics and damage.

- Online head-to-head play on all platforms.
The Car list

Hot Hatch

Fiat Punto 1.8 HGT
Honda CRX S/R
Peugeot 206 GTI
Renault Clio 172 Sport

Mid Size Sports

Dodge SRT-4
Honda Civic LX
Mazda MX-5
Ford Focus
Dodge Neon R/T
Toyota Corolla
Honda Integra Type-R 99

Classics

VW Corrado VR6
Honda Civic Type-R
Toyota MR2
Mitsubishi FTO GS
Toyota MRS
Honda S 2000
VW Golf MK IV

Import Coupe

Toyota Celica VVTLi
Honda Integra Type-R
Honda Prelude VT
Nissan 350 Z
Mazda RX-7
Toyota Celica GT

All Wheel Drive

Mitsubishi Lancer EVO VI
Mitsubishi Lancer EVO VIII
Nissan Skyline GTR R34
Subaru Impreza 22B STi
Toyota Celica GT

Japanese Super Cars

Toyota Supra
Nissan 300 ZX
Mitsubishi 3000 GT
Honda NSX

Muscle Cars

Dodge Charger 69 R/T
Pontiac Firebird 1998
Corvetter Z 06
Camero 1971
Dodge Viper GTS
Corvette 1968
Holden monaro C8
Falcon XR-8
Ford Mustang 67 2x2
Camero Z28 2000
Ford Mustang 99 GT

Prototype Mods

Nissan Skyline GTR R34
Mazda RX-7
Camaro Z28 2000
Ford Mustang 99 GT
Corvette Z 06
Dodge Viper GTS
Holden Monaro C8
Toyota Supra
Honda NSX

Enkele screens (waarschijnlijk van de PS2 of Xbox):

Voor meer screenshots check Gamespot en Gamers Hell
Today's racing enthusiast wants more than just the control of the steering wheel; they want to fully personalize their experience, from the drivetrain to the decals. Juiced will give players the opportunity to go from artist to overdrive and test their mettle online in one of the best head-to-head racing experiences ever brought to the next-generation platforms.
Amen. :)

Gamespot is ook positief over het spel, link.

Misschien wordt dit het spel dat Need for Speed: Underground nooit werd?
Only time will tell! :o

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2005 17:12 . Reden: updates ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wuuuuu, origineel! :X

Deze game zou zich kunnen onderscheiden door een goed schademodel en realistische physics. De rijstauto-insteek, maar dan gecombineerd met een goede engine en wat realisme.
Maar ik zie nu al wel dat dat niet het geval zal zijn...
they want to fully personalize their experience, from the drivetrain to the decals.
Yeah. Suspension upgrade 1, upgade 2 en upgrade 3. Ole!

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2004 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:44
Ik had al eens eerder screenies hiervan gezien, maar toen stond er niet bij dat ie ook op de PC uit zou komen. Dat is toch wel goed nieuws, want het aantal racegames op de PC de laatste tijd is bedroevend laag. Nu alleen maar hopen dat dit spel wat minder bugs heeft als NFS: Underground :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb liever een spel met een goed en origineel concept en wat bugs, dan een foutloos 13-in-een-dozijn spel wat op een hype probeert mee te liften :)

NFS:U en consorten zijn games die je op de bank speelt met een gamepad en een biertje. Consolegames dus, in het kader van "even relaxen met een spelletje".

De PC zie ik liever als platform voor simulaties, strategiespellen, en alles waar *een* learning curve inzit. Maar door de crossplatform ontwikkeling van veel spellen, met Electronic Arts als voornaamste boosdoener, wordt de PC overspoeld met trendy spellen en krijgen de ware juweeltjes nauwelijks aandacht meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:14

BioHazard

*\o/*

Maybe vult dit de opties aan die NFSU niet had! :D DAMAGE!!! Cruisen??? :X Dat zou Tha Bomb zijn! En niet zomaar een engine kit erin gooien maar zelf een beetje tunen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bi0Hazard schreef op 24 januari 2004 @ 18:44:
Maybe vult dit de opties aan die NFSU niet had! :D DAMAGE!!! Cruisen??? :X Dat zou Tha Bomb zijn! En niet zomaar een engine kit erin gooien maar zelf een beetje tunen O-)
Da's de natte droom van iedere NFS:U'er 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
the meters enzo, display zien er wel kinderachtig uit :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Don3k schreef op 24 januari 2004 @ 19:26:
Nie zeiken jij ;)
Tis nog nie klaar de game!? toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bi0Hazard schreef op 24 januari 2004 @ 19:32:
[...]

Nie zeiken jij ;)
Tis nog nie klaar de game!? toch? :)
Nee volgens mij zijn ze niet eens voorbij de helft :/

oh en dat is console screen :Y) groot, duidelijk en LELIJK :P

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2004 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Don3k schreef op 24 januari 2004 @ 19:26:
Het is een console game he.

Een beetje serieus racespel ziet er zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://games.sierra.com/games/racing2003/screenshots/si_nascar2003_ss02.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 14:42

dominic

will code for food

Verwijderd schreef op 24 januari 2004 @ 19:47:
[...]

Het is een console game he.

Een beetje serieus racespel ziet er zo uit:

[afbeelding]
Hmm, een stuur zonder handen.. Zo serieus is dat spel dus ook weer niet :D

Download my music on SoundCloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
dominic schreef op 24 januari 2004 @ 19:58:
[...]

Hmm, een stuur zonder handen.. Zo serieus is dat spel dus ook weer niet :D
Als er 1 serieus racespel is dan is Nascar Racing 2003 dat wel, dus een mening baseren op zo'n screenshotje lijkt me niet echt verstandig. Ik denk dat ze die handen puur hebben weggelaten om het zicht niet nog beperkter te maken dan het al is. Er zijn overigens genoeg sims te vinden die dit wel hebben.

Maar ik snap ook niet waarom dit spel zonodig op de pc moet verschijnen. Laat dit arcadespul gewoon lekker op de playstation en xbox blijven. PC racers willen over het algemeen wat meer realisme (stuurtje in dit soort spellen is waardeloos) en ik verwacht ook niet dat dit spel modbaar zal zijn, wat de levensduur natuurlijk aanzienlijk verkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:08
kNarf schreef op 24 januari 2004 @ 21:02:
[...]

Als er 1 serieus racespel is dan is Nascar Racing 2003 dat wel, dus een mening baseren op zo'n screenshotje lijkt me niet echt verstandig. Ik denk dat ze die handen puur hebben weggelaten om het zicht niet nog beperkter te maken dan het al is. Er zijn overigens genoeg sims te vinden die dit wel hebben.

Maar ik snap ook niet waarom dit spel zonodig op de pc moet verschijnen. Laat dit arcadespul gewoon lekker op de playstation en xbox blijven. PC racers willen over het algemeen wat meer realisme (stuurtje in dit soort spellen is waardeloos) en ik verwacht ook niet dat dit spel modbaar zal zijn, wat de levensduur natuurlijk aanzienlijk verkort.
Ja zo denk ik er ook over, kom liever met een opvolger uit van GPlegendes of zo .. want dat is pas echt een Sim.
Nascar2003 is het bijna , nog niet echt maar je mag het bijna een sim noemen.

Ik wacht nog op de eerste echte Parijs Dakar SIM :)
want dat lijkt me gewoon erg gaaf.
En dan niet zo als nu al uit gebracht is zo arcade game , maar gewoon echt een sim.

Dus dat je het echte Compas werk zelf moet doen . en niet via pijltjes rijden :D

Maar nu even terug tekomen op het Spel waar dit topic over gaat .

Ik denk tegen die tijd dat hij uit komt niemand meer behoefte heeft aan een F F / 2F 2F game.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nascar 2003 is wel een sim hoor, staat momenteen met het bejaarde GPL op eenzame hoogte wat realisme betreft. Of dat de gameplay ten goede komt is persoonlijk. Het steeds beter worden geeft een kick, zeker wanneer je je krachten gaat meten met anderen, online.

Iemand die een potje wil raggen hoort thuis op de bank met een PS2 en NFS:U, of Juiced, als het uit is :) Dat soort spellen kennen een learning curve van een half uur en dan is iedereen even goed. Dat heeft zo zijn voordelen, wanneer je neefjes op bezoek komen en tegen je willen racen, maar zo denkt niet iedereen er over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op 24 januari 2004 @ 21:35:
Nascar 2003 is wel een sim hoor, staat momenteen met het bejaarde GPL op eenzame hoogte wat realisme betreft. Of dat de gameplay ten goede komt is persoonlijk. Het steeds beter worden geeft een kick, zeker wanneer je je krachten gaat meten met anderen, online.

Iemand die een potje wil raggen hoort thuis op de bank met een PS2 en NFS:U, of Juiced, als het uit is :) Dat soort spellen kennen een learning curve van een half uur en dan is iedereen even goed. Dat heeft zo zijn voordelen, wanneer je neefjes op bezoek komen en tegen je willen racen, maar zo denkt niet iedereen er over.
JA dat kan je van GP L niet zeggen, dta je hem snel onder controle heb.
Want zelf met stuur en zo is het een Pittige sim.

Waarin tegen is Nascar wel wat gemakkelijker.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-09 13:02
Ik vind het alles behalve erg dat dit spel komt. Als ze de upgrades net ff wat serieuzer maken als bij NFSU zonder allerlei fijnafstellingsmeuk (want dat vindt een arcade racer als ik nou eenmaal niet prettig ;) ) is het imho een geweldig spel :) Ik bedoel dus dat je echt invloed hebt op de afstelling van onderdelen onderling: neem je een rumpfhorst chip en bijv. stillen cilinders dat je auto minder goed zal lopen als een stillen chip met stillen cilinders en stillen turbo.

En ik hoop dat het iets beter verdeeld zal zijn qua geld :) bij NFSU is het geld na de 1e 2 of 3 races echt doelloos geworden :P

[ Voor 43% gewijzigd door Henk op 25-01-2004 03:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 10:00
Ik ben het helemaal met velen eens. Het is lekker origineel dat ze in deze tijd zo'n game op de markt willen brengen. Maar zoals RedXRad al zei, ik heb er absoluut geen probleem mee. Het zal wel verkopen. :) Zolang ik me maar weer kan vermaken met al dat moois! (Na 2x NFS Underground te hebben uitgespeeld is de lol daar wel weer een beetje vanaf.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Fokkie schreef op 25 januari 2004 @ 06:34:
Ik ben het helemaal met velen eens. Het is lekker origineel dat ze in deze tijd zo'n game op de markt willen brengen. Maar zoals RedXRad al zei, ik heb er absoluut geen probleem mee. Het zal wel verkopen. :) Zolang ik me maar weer kan vermaken met al dat moois! (Na 2x NFS Underground te hebben uitgespeeld is de lol daar wel weer een beetje vanaf.)
Het kan mij egt nix schelen als ze 100 games met dezelfde concept releasen.. Als ze maar erg goed zijn en allemaal net iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Don3k schreef op 25 januari 2004 @ 08:46:
[...]

Het kan mij egt nix schelen als ze 100 games met dezelfde concept releasen.. Als ze maar erg goed zijn en allemaal net iets anders.
Ja zo een gevoel heb ik er eigenlijk ook wel over! Weet trouwens iemand of Audi erin zit? Zit er vast niet in :(

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nieuwe screens @ gamershell :o

XboX

Afbeeldingslocatie: http://img.gamershell.com/imagefolio/gallery/XBox/Juiced/NIGHT02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.gamershell.com/imagefolio/gallery/XBox/Juiced/SCENE7.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2004 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:57

Wom

Dit is ontwikkeld door Criterion die hun Burnout licentie verkocht hebben aan EA. En iedereen die Burnout 2 gespeeld heeft kan dezelfde feel verwachten want de engine is in grote lijnen gelijk aan deze titel. Als het een beetje rijdt zoals Burnout 2 zie ik het wel zitten :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
AudiRS4 schreef op 25 januari 2004 @ 14:23:
Dit is ontwikkeld door Criterion die hun Burnout licentie verkocht hebben aan EA. En iedereen die Burnout 2 gespeeld heeft kan dezelfde feel verwachten want de engine is in grote lijnen gelijk aan deze titel. Als het een beetje rijdt zoals Burnout 2 zie ik het wel zitten :)
Tzal wel maar hijs ontwikkeld door Juice games, publisher Acclaim :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Denk dat ik nog eerder Street Legal 1 en/of 2 uit de doos trek dan dat ik weer zo'n CLONE ga spelen...... :Z

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op 25 januari 2004 @ 15:07:
[...]

Tzal wel maar hijs ontwikkeld door Juice games, publisher Acclaim :P
Je hebt gelijk, Criterion is bezig aan Burnout 3 voor EA en Juice Games maakt Juiced voor Acclaim, mijn fout ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze topgame komt toch wel op de cube zeker? Anders wordt ik helemaal..... :( er zijn al zoveel goede racegames die niet op cube komen, maar als deze er niet bij zit wordt ik helemaal boos. Burnout was echt zoooooo top hé

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-09 13:02
Zoals ik het nu zie is deze game veel verder uitgewerkt als NFSU. Bij NFSU heb je het zeker op hoge resoluties dat vinyls de neiging hebben om aan de rechterkant scheef te zitten (hoger als links). verder zie ik hier veel meer details in weggewerkt als in NFSU.

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2004/screen0/919654_20040122_screen023.jpg
Hier een voorbeeld, de RX-7. die gaan we even vergelijken met die van NFSU:
Afbeeldingslocatie: http://www.redxrad.nl/GoT/Pics/NFSU/cars/mazdarx7.jpg

Allereerst: de vormen komen er nog beter uit, waar NFSU al een super detail had is het hier helemaal geweldig gedaan, ook het oog voor detail is hoger (zie bijvoorbeeld de zijclignoteur en de manier waarop de sideskirts overlopen in de bodykit.

Dan zien we in de reflectie van de ondergrond ook nog een mooi onderstel. Weliswaar nog steeds een 2D pic, maar toch iets wat bij NFSU ook minder gedetailleerd is.

Maar dat is wat ik kan zien van screens, want misschien is dit spel helemaal niet beter als NFSU, neem bijvoorbeeld de remschijven, daar is weer totaal geen detail in te zien, beetje slordig voor een screen @ een press release?
Ook de manier waarop de wielen in de wielkasten huizen is niet helemaal sober, het lijkt wel alsof er een dunne plaat staal ineens topt waarbij je bij NFSU toch echt in een wielkast kijkt. Ook de ruit is niet echt netjes.

En waarom vergelijk ik dit? omdat ik simpelweg zit te hopen dat deze game beter wordt als NFSU, NFSU is imo een supergaaf spel, maar er zitten kleine dingetjes aan die iets beter kunnen. En ik hoop dus dat dat met deze game wordt gedaan :)

[ Voor 8% gewijzigd door Henk op 25-01-2004 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
kits zijn ook stuk mooier, in NFS waren ze meer SF achtig ... ik koos bij NFS meestal gewoon stock.. waren meestal mooier :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RedXraD schreef op 25 januari 2004 @ 22:49:
Zoals ik het nu zie is deze game veel verder uitgewerkt als NFSU. Bij NFSU heb je het zeker op hoge resoluties dat vinyls de neiging hebben om aan de rechterkant scheef te zitten (hoger als links). verder zie ik hier veel meer details in weggewerkt als in NFSU.

[afbeelding]
Hier een voorbeeld, de RX-7. die gaan we even vergelijken met die van NFSU:
[afbeelding]

Allereerst: de vormen komen er nog beter uit, waar NFSU al een super detail had is het hier helemaal geweldig gedaan, ook het oog voor detail is hoger (zie bijvoorbeeld de zijclignoteur en de manier waarop de sideskirts overlopen in de bodykit.

Dan zien we in de reflectie van de ondergrond ook nog een mooi onderstel. Weliswaar nog steeds een 2D pic, maar toch iets wat bij NFSU ook minder gedetailleerd is.

Maar dat is wat ik kan zien van screens, want misschien is dit spel helemaal niet beter als NFSU, neem bijvoorbeeld de remschijven, daar is weer totaal geen detail in te zien, beetje slordig voor een screen @ een press release?
Ook de manier waarop de wielen in de wielkasten huizen is niet helemaal sober, het lijkt wel alsof er een dunne plaat staal ineens topt waarbij je bij NFSU toch echt in een wielkast kijkt. Ook de ruit is niet echt netjes.

En waarom vergelijk ik dit? omdat ik simpelweg zit te hopen dat deze game beter wordt als NFSU, NFSU is imo een supergaaf spel, maar er zitten kleine dingetjes aan die iets beter kunnen. En ik hoop dus dat dat met deze game wordt gedaan :)
Nou dat is een heel vroeg screenshot, remember de eerste screens van NFSU :P dus het kan zijn dat het in de final anders uit ziet (slechter of beter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kijk nog meer naar deze game uit dan dat ik naar NFS:U uit keek.

Deze game wordt zoals NFS:U had moeten worden. In dit vroege stadium van het spel vind ik het er al beter uit zien als NFS:U.
Er zitten meer officeel gelicenseerde auto's in (50) en er komt een schade model :9

Ik ben blij dat deze game ook op pc komt, niet alleen sims horen thuis op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.worthplaying.c...17732&mode=thread&order=0

screenies, waaronder het 2e model CRX! 8)

Is da nix!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goeiedag, ik heb al lang niet gehoord van Juiced maar die screens zijn zeker niet niks! :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Laatst online: 09:32
Damn ziet er zeker goed uit :9~ En ook tenminste races terwijl er licht is.. bij NFS:U was het altijd s'nachts, en dat word je ook snel zat. Hier wisselt het tenminste af zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou mooi zijn als dat tijdens het spelen gewoon veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Laatst online: 09:32
Dat lijkt me niet, aangezien zo'n race niet een uur gaat duren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
het wordt echt gewoon beter en beter!!!!!

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2004/screen_e3/919654_20040504_screen002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2004/screen_e3/919654_20040504_screen001.jpg

Dit gaat echt een concurrent worden voor NFSU2. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
De auto's zien er echt veel strakker uit hier. Op die Celica zie ik een Veilside bodykit :9 Bodykits sluiten hier ook veel mooier aan op de auto dan in NFSU.
Dit wordt een geduchte concurrent voor NFSU2. Het komt ook rond dezelfde tijd uit dus dat zal een aardige strijd worden. Ik denk alleen dat NFSU2 beter zal verkopen door de naam die het heeft bij het grote publiek, maar tot nu toe heeft Juiced bij mij een streepje voor tov NFSU2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08 02:10

Virgil

We're not alone

De wielen zijn ook mooi gedaan, de wielen draaien dus echt. Je kan namelijk zien dat de screenshot een beetje de wielen geblurred zijn. Het is dus niet zo dat de hele auto 1 model is. Nice!

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-02 16:10
SeRRveR schreef op 18 mei 2004 @ 16:20:
De wielen zijn ook mooi gedaan, de wielen draaien dus echt. Je kan namelijk zien dat de screenshot een beetje de wielen geblurred zijn. Het is dus niet zo dat de hele auto 1 model is. Nice!
Kan soepwerk zijn, net als de blur die de auto achterlaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is hier niet ergens een trailer van ofzo? Misschien zelfs van de e3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:44
Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 20:14:
Is hier niet ergens een trailer van ofzo? Misschien zelfs van de e3?
[google=Juiced Game Trailer] → Juiced E3 2004 Trailer 8)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Voor meer screenshots, check: http://media.ps2.ign.com/media/640/640210/imgs_1.html
In totaal 34 pagina's met screenshots van de PS2 versie, maar ik ga ervan uit dat de PC versie hetzelfde zal zijn. Er zit trouwens ook het vorige model Toyota MR2 in. _/-\o_ Ik zie ook een Clio en een Corrado.

[ Voor 10% gewijzigd door Muse op 18-05-2004 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na het zien van de E3-trailer kan ik zeggen dat het er in ieder geval (stukken) beter uitziet dan NFSU :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackazz
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-08-2021
Ik heb het filmpie ook ff bekeken en ut ziet der goed uit..
Alleen vind ik dat der bij die crashes weinig kapot gaat.. ligt dat aan kmij of vinde andere dit ook??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackazz schreef op 21 mei 2004 @ 15:20:
Ik heb het filmpie ook ff bekeken en ut ziet der goed uit..
Alleen vind ik dat der bij die crashes weinig kapot gaat.. ligt dat aan kmij of vinde andere dit ook??
Vind ik ook, maar in Juiced kan je auto tenminste schade oplopen/onderdelen verliezen, in NFSU is daar geen sprake van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 15:30:
[...]

Vind ik ook, maar in Juiced kan je auto tenminste schade oplopen/onderdelen verliezen, in NFSU is daar geen sprake van.
Als je er schade bij krijgt is het altijd beter dan NFSU. Ik moet wel zeggen dat de auto's wel echt rondvliegen en flink kunnen stuiteren. Schade was er bijna niet en je zag ook geen auto delen rondvliegen, terwijl normaal gezien dan echt wel je auto total loss is.

Voor de rest ziet deze game er erg goed uit en ben benieuwd hoe het is. Heb NSFU ook gespeeld, maar dit ziet er veel beter uit. Natuurlijk zal NFSU 2 ook weer beter worden, maar ik hou ze allebei in de gaten.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2004 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Dit heb ik ook gemist in NFSU: Amerikaanse sportwagens :)

Corvette Z06
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2004/screen0/919654_20040122_screen015.jpg

Dodge Viper GTS
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2004/news/01/22/juiced/juiced_screen008.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door Muse op 02-06-2004 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Laatst online: 30-09 21:05

PromWarMachine

Forsaken Archer

December schreef op 24 januari 2004 @ 18:36:
Ik had al eens eerder screenies hiervan gezien, maar toen stond er niet bij dat ie ook op de PC uit zou komen. Dat is toch wel goed nieuws, want het aantal racegames op de PC de laatste tijd is bedroevend laag. Nu alleen maar hopen dat dit spel wat minder bugs heeft als NFS: Underground :P
Vind je? :X

Men neme:
- NFS: U
- Colin McRae versie ?
- F1 sim dinges
- Mercedes Benz geval
- DTM Race driver
- GTA: VC, hoewel deze niet van de laatste tijd is, eigenlijk

Juiced ziet er wel aardig uit, maar die menu's doen mij een beetje kinds aan. Zal binnenkort eens kijken hoe de gameplay is. :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja ik zie al weer iets 'arcadish' waar ik nooit van hou. Van die dikke pijlen langs de weg met 'HIER MOET JE IN' :r :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

PromWarMachine schreef op 02 juni 2004 @ 12:58:
[...]

Vind je? :X

Men neme:
- NFS: U
- Colin McRae versie ?
- F1 sim dinges
- Mercedes Benz geval
- DTM Race driver
- GTA: VC, hoewel deze niet van de laatste tijd is, eigenlijk
Als je het afzet tegen console games is het inderdaad weinig vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 13:44:
mja ik zie al weer iets 'arcadish' waar ik nooit van hou. Van die dikke pijlen langs de weg met 'HIER MOET JE IN' :r :P
Het spel moet volgens de makers meer een sim worden, maar waar we nu screens van zien is de consoleverie en dan is het ook nog eens volop in ontwikkeling.
Wat ik gelezen heb is dat je in een soort team rijdt en je ook coureurs kan inhuren voor je team. Ik weet nog niet helemaal wat ik me er bij voor moet stellen, maar we wachten maar ongeduldig af.
Ik vindt de wagens er nu al beter uitzien qua vorm dan in NFSU(2)! Als je ook ziet hoe de bodykit op de wagen zelf aansluit, daar kan NFSU nog een puntje aan zuigen. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een demo uit! _/-\o_ _/-\o_ Spotted @ Gamershell!! :9 O+

/me is downloading! :*)

En... Binnen :P Soon screens maybe :D

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2004 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09 22:13

bAdmuTs

mAzE

Relex, die ga ik ook maar even downloaden, zat me al stierlijk te vervelen vanavond :)

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeer vette game maar het mist echt een gevoel van snelheid. En ik kan NERGENS controls mappen? Rijden gaat moeilijk, zeer moeilijk eiglijk dus dat is ff wennen :) Zelf modden van auto's blijkt nog niet te gaan er is alleen een auto mod optie :Z
Hoe moet je in godsnaam NOS gebruiken? :'(
Kan niet eens de quit knop gebruiken. Alt+f4 dan maar :'(
Jmmr

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2004 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Shit, word er zodra ik een race start zonder foutmelding uitgeflikkerd naar windows :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Dit is gewoon een complete XBOX port. maar het rijden is echt geniaal! Ik ga hem zeker kopen op de XBOX. Het sturen is nu nog niet te mappen en alle knoppen zijn gewoon vervangen met een ENTER of een ESCAPE.

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd daar lijkt jammer genoeg wel op. Ik hoop dat de final toch wel heeeel wat verbeterd is :'( For now back to Joint Ops! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Wat een *%$#( demo, hij doet het gewoon niet bij mij |:(

edit: en wrom zouden ze er een help file bij doen :X

edit2: als ik windowed mode doe dan kom ik tot het laad scherm en heb ik wel een foutmelding :?

[ Voor 77% gewijzigd door bAdmuTs op 09-06-2004 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Ik ga 'm morgen maar eens downen. Eens kijken of het wat is. Hoop niet dat het een verneukte port wordt, want ik heb geen XBox of wat dan ook en ik ga er ook geen één kopen :P Ik neem niet aan dat ie op de PSX komt, want die heb ik nog wel. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Ik net de demo binnen en nog niet gespeeld, want ik krijg dit:
Afbeeldingslocatie: http://www.solcer.demon.nl/GoT/naamloos.JPG

Heb een GF4Ti4200, nieuwste ForceWare al geïnstalleerd. Alles op high (ook in drivers) en had Juiced even op 800x600 gezet. :?
Wel lomp dat 'Quit' het niet doet :+

De tracks zien er dus ook zo uit. Onspeelbaar dus :(

[ Voor 15% gewijzigd door Muse op 10-06-2004 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/desertcoffin/juiced.jpg
ik kom dus niet eens verder dan dit :D 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Aardig spelletje :)

maar waarom kan je niet quit demo doen :{
Dat kan gewoon niet, in hoofdmenu is de optie grijs en tijdens race werkt ie niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Zijn er soms wat probleempjes icm de Ti4200? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Bij mij doet ie het ook niet en ik heb een GF3 Ti500 en op onze andere comp met een GF2 doet ie het ook niet, maybe gewoon problemen met GF :? :(

edit: hmm het ligt niet aan GF want ik lees net dat er zat mensen zijn met problemen en die hebben ATI en GF
Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 15:35:
hebben die grafische kaarten allemaal wel Pixel Shader 2.0? Want die zal waarschijnlijk wel gebruikt worden, of in ieder geval soortgelijke DirectX 9.0 technology.
Lijkt me onwaarschijnlijk want bij sommige mensen met een ATI 9800 Pro doet ie het ook niet.

[ Voor 101% gewijzigd door bAdmuTs op 10-06-2004 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben die grafische kaarten allemaal wel Pixel Shader 2.0? Want die zal waarschijnlijk wel gebruikt worden, of in ieder geval soortgelijke DirectX 9.0 technology.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Doet het goed hier met Ti4600 en Dx9 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Zou wel stom zijn als daardoor het hele spel onspeelbaar zou zijn, alleen omdat je geen DX9 kaart hebt. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou niet weten waarom niet. Anders kunnen ze ook nog wel spellen blijven maken die nog op Directx 7 technologie gebaseerd zijn. Iedereen weet toch, dat als je de nieuwste spellen wil spelen je ook een systeem moet hebben dat het aan kan? Als de PS 2.0 wel zou werken, zou het waarschijnlijk nog niet goed draaien omdat je even goed een hi-end videokaart nodig hebt qua performance.

Uiteindelijks is het wel de keuze van de producent natuurlijk, ze hadden ook andere shaders in kunnen bouwen zodat je kan kiezen, maar ja... :?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2004 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Ja ok, maar tot nu toe worden er alleen maar bepaalde effecten van DX9 gebruikt. De groep die een DX9 kaart heeft is relatief klein. Hier zijn er veel, maar niet onder de 'gewone' thuisgebruiker.
Meeste spellen zijn ook op een DX7/8 kaart gewoon speelbaar, alleen zie je dan bepaalde effecten niet. Hier lijkt het erop dat de hele demo alleen op DX9 kaarten werkt :? Nja, maar wachten op de full version, misschien dat die het wel doet.
Een Ti4200 is dan wel geen high end kaart, maar op lagere resolutie/details moet gewoon elk spel nog wel te spelen zijn hoor. Het lukte mij tot voor kort nog wel tenminste en ik heb maar een PIII 667. :?
NFSU draait bijv. gewoon perfect op 800x600 en medium detail.

[ Voor 25% gewijzigd door Muse op 10-06-2004 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

kutspel, je kunt niet eens de stoep op. gelijk maar weer verwijderd, ik wacht op wel testdriver en nfs underground 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Hmm, bij me broertje doet ie het wel en die heeft een ATI 9600 :(, vind het beter rijden dan nfsu, dit is een stuk moeilijker en vind de geluiden ook een stuk mooier klinken. Ben benieuwd naar de volledige versie.

Vet: Nitrous leak (loopt je nitrous balkje langzaam leeg) en Neons damaged :D

En der zit tenminste replay in :)

[ Voor 22% gewijzigd door bAdmuTs op 10-06-2004 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is een vroege beta demo, stom dat ze deze uitbrengen, maar vel niet meteen je oordeel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Muse schreef op 10 juni 2004 @ 13:56:
Ik net de demo binnen en nog niet gespeeld, want ik krijg dit:
[afbeelding]

Heb een GF4Ti4200, nieuwste ForceWare al geïnstalleerd. Alles op high (ook in drivers) en had Juiced even op 800x600 gezet. :?
Wel lomp dat 'Quit' het niet doet :+

De tracks zien er dus ook zo uit. Onspeelbaar dus :(
Die is wel vet gemod die auto :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Laatst online: 10:04

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Lekkere game... Alleen ff wennen aan de autohandeling :)

pics:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/34572/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/34573/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/34574/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/34575/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/34576/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/34577/thumb.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door SideSwipe op 10-06-2004 18:54 ]

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

De game zelf is toch wel mooi hoor echt wel :)
Moet er ook rekening mee houden dat de demo niet official released is. Maar meer een beta heb ik gehoord? :/
Dus ik denk dat de final toch echt wel wat meer in huis heeft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuk die demo, weet alleen de controls niet helemaal, kan de NOS knop maar niet vinden... terwijl dat de leukste optie is van dit soort spellen :P

Weet iemand toevallig wat de knoppen precies zijn

alleen de pijltjes, de "b" en de "v" hebben bij mij nut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:02
De demo is offline gehaald trouwens. Sommige sites hebben hem nog, maar Acclaim zelf en GamersHell iig niet meer.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 19:19:
leuk die demo, weet alleen de controls niet helemaal, kan de NOS knop maar niet vinden... terwijl dat de leukste optie is van dit soort spellen :P

Weet iemand toevallig wat de knoppen precies zijn

alleen de pijltjes, de "b" en de "v" hebben bij mij nut.
Ik ben het hele toetsenbord voorbij gegaan en kan een paar controls vinden ja :)

END is Reverse
R is Reset
B is Handbrake
V is Camera

En dan weet ik het niet meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Breepee schreef op 10 juni 2004 @ 19:25:
De demo is offline gehaald trouwens. Sommige sites hebben hem nog, maar Acclaim zelf en GamersHell iig niet meer.
Misschien per ongeluk gelekt? Of zou de demo offline zijn gehaald omdat er zoveel klachten over zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:13
Muse schreef op 10 juni 2004 @ 19:34:
[...]

Misschien per ongeluk gelekt? Of zou de demo offline zijn gehaald omdat er zoveel klachten over zijn?
Removed per Publisher Request

Dat stond op Gamershell, zal wel veel klachten zijn geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Hehe blijkbaar maybe toch een leak oid geweest? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*Update* It was brought to our attention that Acclaim Germany uploaded the demo in error. The final demo is still in testing and will be released in the weeks to come.

@ gamershell

kut, iemand nog een site waar ie opstaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 20:24:

kut, iemand nog een site waar ie opstaat?
Seriously, je wilt het niet eens spelen zo buggy is hij. hij doet het misschien bij 1 op de 20 pc's :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

En de nitrous knop is zoek, ben alle knoppies op het keyboard langsgeweest en hij zit er nog niet bij :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb hem gevonden :)
hij draait wel maar de graphics zijn een beetje raar. Zodra ik schaduwen aanzet flipt heel het spel.
Rest van het spel ziet eruit alsof het een 5 jaar oude demo is ofzo :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Om alle graphics problemen op te lossen: Kies Quality level 4 bij anti-alias :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

FoggyFreek schreef op 10 juni 2004 @ 22:26:
Gaat maar tot 3? :? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Bij mij tot 4.. (GFti4400)

Wat een cool spel he, wat zien die bakken er gaaf uit. VEEL toffer dan NFSU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

Draait gelijk 100 tieten hier, echt niet te doen :)

Alleen stom dat ie nog niet af is, je kan nergens je controls instellen .. Ik vind nergens een optie om m'n gamepad te gebruiken...

Maar dit is de game dat NFSU eigelijk had moeten zijn, zéér aan te raden :)

Zou ik die demo mogen hosten op m'n website? K denk van niet eh? toch?

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens, waarschijnlijk is de demo van internet gehaald omdat de kwaliteit van de demo om te janken is.
Bij de meeste mensen klapt het spel eruit voor het racen, controls die niet in te stellen zijn etc. etc.

Over een niet al te lange tijd zal er waarschijnlijk wel een goede/betere demo verschijnen.....kan niet wachten :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gri-
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Behalve dat ik me controls niet kan instellen werkt het hier perfect.
Ziet er mooi uit en het rijdt heerlijk.... bij nfs:u was dat duidelijk niet zo ;)

Hopen dat ze het tunen ook beter doen dan bij nfs want dat unlocken was zwaar irritant terwijl je super veel geld had van alles dat je had gewonnen.

Hopen dat ie beetje snel uitkomt (september als ik internet moet geloven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
FoggyFreek schreef op 10 juni 2004 @ 22:26:
Werkt hier niet? :? Had ik ook al geprobeerd.

Maar m'n broertje heeft een 9800 Pro, dus ik ga het daar zo nog even proberen als ik klaar ben met Windows installeren.

[ Voor 22% gewijzigd door Muse op 11-06-2004 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Wie heeft er al in de regen gereden met de Supra? :D Op de pc van m'n broertje doettie het dus wel. Probeer maar een op de baan te blijven zeg. Echt zoveel beter dan NFSU _/-\o_ Kan niet wachten op een fatsoenlijke demo en al helemaal niet op het hele spel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krijgen jullie het trouwens voor elkaar om echt stukken van je wagen af te rijden? Bij mij gaat alles wel klapperen enzo maar er valt niets af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Nope, blijft alleen beetje bungelen. De Supra is echt moeilijk te rijden btw. Met het toetsenbord iig wel. Frustrerend is ook dat een klein tikje al voor een flinke spin zorgt. Maar met flink oefenen komen we er wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-09 15:27

FlyEragon

Alien Monkeys

Hoe de auto reagereen op het wegdek; echt super....... vooral met de supra als je met hoge snelheid een licht bocht maakt zie je de auto echt bouncen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Official demo uit die nog steeds zuigt \o/ :)
Kan ineens nie modden ofzo, NOS kan dus ook nie gebruikt worden op een of andere vage manier :) Tja, als de final ook zo word ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Verwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 12:34:
Official demo uit die nog steeds zuigt \o/ :)
Kan ineens nie modden ofzo, NOS kan dus ook nie gebruikt worden op een of andere vage manier :) Tja, als de final ook zo word ;)
NOS kan wel gebruikt worden, rechter shift ;)

Vind het alleen erug kut rijden, kom de freaking bocht nauwelijks om :X terwijl het bij de geleakte demo zeer makkelijk/goed ging.

En er zit een quit in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kom alleen met de Supra de bocht niet door (achterwielaandrijving) voor de rest nog niets teleurstellends meegemaakt (na 10 minuten spelen dan) behalve de gfx van de huisjes aan de zijkant van de straten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Ik moet zeggen ik vind die supra wel even wennen , maar als je hem door heb dan ga je als een speer met dat ding :)

Voor de mensen die de demo nog niet hebben hier 3 shotjes.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/2PNBAM54T2KR

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/8BE447T61Z12

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/VI396IB8XLTU

Pagina: 1 2 3 4 Laatste