Toon posts:

[Multiplatform] Juiced

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.133 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:51

Infinchible

Woef!

mja, ik heb hem net ook gespeeld. Je kan hem inderdaag gewoon installeren waar je wilt, hij vroeg het in ieder geval wel.
Waar ik jullie alleen nog niet over heb horen klagen is het geluid. Dit is bij mij gewoon een hoog irritant piepje, het geluid van de motor dus. Dit is echt te slecht voor woorden gewoon. Hebben ze daar nog nooit een auto gehoord ofzo? Zijn ze daar allemaal doof? Of ligt het aan mijn hardware?
Verder rijdt het best makkelijk, simpel allebei de races gewonnen, met wingman rumblepad.
Grafisch ziet er ook nog best redelijk uit, heb al wel veel racespellen gezien die er beter uitzagen, maar het kan er mee door.
Alleen dus echt dat geluid :'( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:46
Finch85 schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 19:20:
mja, ik heb hem net ook gespeeld. Je kan hem inderdaag gewoon installeren waar je wilt, hij vroeg het in ieder geval wel.
Waar ik jullie alleen nog niet over heb horen klagen is het geluid. Dit is bij mij gewoon een hoog irritant piepje, het geluid van de motor dus. Dit is echt te slecht voor woorden gewoon. Hebben ze daar nog nooit een auto gehoord ofzo? Zijn ze daar allemaal doof? Of ligt het aan mijn hardware?
Verder rijdt het best makkelijk, simpel allebei de races gewonnen, met wingman rumblepad.
Grafisch ziet er ook nog best redelijk uit, heb al wel veel racespellen gezien die er beter uitzagen, maar het kan er mee door.
Alleen dus echt dat geluid :'( .
Nu je het zegt ja, dat piepje valt mij nu ook op :p
Ik denk dat het de ''Turbo Injectie'' is die dat piepje veroorzaakt, maar ik weet het niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Is het rij gedrag van de auto's nu ook anders geworden in vergelijking met de oude demo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even gedownload. Even kijken of het wat is.

edit:
Qwa gameplay komt dit spel voor mij echt niet mee aan nfsu. Ook de graphics vielen mij tegen. Het sturen voelt ook niet realistich aan. Het is net alsof er een vertraging inzit.

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2005 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 29-09 15:09
Demo is wel twee keer zo groot geworden, is er dan helemaal niks beters aan in vergelijking met de vorige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk toch duidelijk wel verbeteringen tov de eerdere demo en de xbox versie die ik gespeeld heb. Het menu ziet er strakker uit, stuk beter. Het geluid vind ik hier prima, dat 'piepje' hoor ik amper :?

Er is nog wel wat werk te doen denk ik om hier een topper van te maken maar potentie is er zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ik heb de demo gespeeld en ik vind hem lekker rijden. Veel realistischer dan NFSU (om dit populair zwijntje maar als vergelijking te gebruiken), veel moeilijker. NFSU was dus geen klop aan, zo easy als wat en hoe verder je komt, hoe idioter de AI wordt en hoe meer hij gaat cheaten waar je bijstaat. De graphics vind ik zeker wel VEEEEEL beter uitzien, lettend op de gebruikte effecten, rendertechnieken. Hoe het uitziet qua inhoud (textures, levels, etc.) kan je niet beoordelen, het is een demo met 1 circuit.

Verder vind ik het ook wel nice dat je nu serieus moet neerdokken voor een bumper enzo. Die 300 credits voor een bumper in NFSU is gewoon zo'n zever. Nu ja, klein puntje he :) Verder hoop ik dat deze een veel betere multiplayer heeft zoals een dedicated server, niet cheaten dankzij trainers, goede prestaties/weinig laggie gameplay...

De schade vind ik erg nice uitzien, het is echt een heeeeel pak nauwkeuriger dan de meeste andere games. Krassen en schrammen komen op plaatsen waar het ook effectief hoort. Verder vind ik het geluid lekker klinken. Toch eens binnenkort kijken voor weer een stuurtje te kopen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:52
alleen jammer dat het arcade blijft door de afgezette wegen. Verder had die auto in de demo wel vrij veel overstuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Afgezette wegen = arcade ? Que ?
Onzichtbare muren waren dan realistischer ? Ik vraag me dan af wat NFSU is met "muren van neonlicht".

Het verschil tussen een arcade en realisme racer wordt bepaalt door het rijgedrag van de auto's, de mate van instellingen en dergelijke. GTA is zelfs bv. meer arcaderacer dan NFSU, omdat het rijden met de auto's beperkt is tot gas, rem en draaien. Maar het feit dat je bij GTA door de hele stad kan rijden wil niet zeggen dat het realistischer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Je hoeft mij niet uit te leggen wat arcade is en wat niet hoor. NFSU2 vind ik echt slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Dan zie ik het nut nog niet in van je bericht wat "afgezette wegen" met het arcadegehalte te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Yonix schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 19:40:
[...]

Nu je het zegt ja, dat piepje valt mij nu ook op :p
Ik denk dat het de ''Turbo Injectie'' is die dat piepje veroorzaakt, maar ik weet het niet zeker.
Ehm... kun je mij es vertellen wat turbo injectie precies moet voorstellen ? Ik bedoel ik ken turbo... en ik ken injectie... injectie kan geluid maken, maar dan is het meestal geen goed teken :+ en turbo, jah een turbo kan een pieptoon veroorzaken, maar injecteerd verder niets. Het enigste wat een turbo doet is zoveel mogelijk lucht verplaatsen waardoor je een hogere atmosferische druk krijg in het inlaatspruitstuk, wat dan gepaard kan gaan met een pieptoon.

Maar goed, enough techtalk, is het het waard om deze demo es te dl'en ?

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
wil niet vervelend doen, maar ik heb de fullversion al een tijdje voor mijn xbox

Om heel eerlijk te zijn heb ik het nog niet de tijd gegeven die het spel wellicht verdient.. toch maar weer es doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

418O2 schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 01:22:
wil niet vervelend doen, maar ik heb de fullversion al een tijdje voor mijn xbox

Om heel eerlijk te zijn heb ik het nog niet de tijd gegeven die het spel wellicht verdient.. toch maar weer es doen
Niet goed bijgelezen? de versie die jij waarschijnlijk hebt is niet de versie die nu uit is. Er is na de overname van de makers van deze game nog flink verder gewerkt aan deze game (op alle vlakken)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een nieuwe demo uit, er is weer het eea veranderd :D

13-05-2005 komt die officieel uit :P :P EINDELIJK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Kheb hem al besteld bij www.proxis.be :D
Effe nieuwe demo checken !! Bedankt voor de heads-up !!

[edit]misschien ook handig als je vertelt waar ie af te halen is :P

[ Voor 27% gewijzigd door Phuncz op 10-05-2005 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien handig voor in de start post :

The Car list

Hot Hatch

Fiat Punto 1.8 HGT
Honda CRX S/R
Peugeot 206 GTI
Renault Clio 172 Sport

Mid Size Sports

Dodge SRT-4
Honda Civic LX
Mazda MX-5
Ford Focus
Dodge Neon R/T
Toyota Corolla
Honda Integra Type-R 99

Classics

VW Corrado VR6
Honda Civic Type-R
Toyota MR2
Mitsubishi FTO GS
Toyota MRS
Honda S 2000
VW Golf MK IV

Import Coupe

Toyota Celica VVTLi
Honda Integra Type-R
Honda Prelude VT
Nissan 350 Z
Mazda RX-7
Toyota Celica GT

All Wheel Drive

Mitsubishi Lancer EVO VI
Mitsubishi Lancer EVO VIII
Nissan Skyline GTR R34
Subaru Impreza 22B STi
Toyota Celica GT

Japanese Super Cars

Toyota Supra
Nissan 300 ZX
Mitsubishi 3000 GT
Honda NSX

Muscle Cars

Dodge Charger 69 R/T
Pontiac Firebird 1998
Corvetter Z 06
Camero 1971
Dodge Viper GTS
Corvette 1968
Holden monaro C8
Falcon XR-8
Ford Mustang 67 2x2
Camero Z28 2000
Ford Mustang 99 GT

Prototype Mods

Nissan Skyline GTR R34
Mazda RX-7
Camaro Z28 2000
Ford Mustang 99 GT
Corvette Z 06
Dodge Viper GTS
Holden Monaro C8
Toyota Supra
Honda NSX

De prototype mods catergorie moet je eigenlijk zien als een lijst met wagens waar voor dus expirimentele modificatie's voor kan winnen. Echt veel duidelijker is het nog niet wat hier precies mee bedoeld word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Leuk leuk, Toyota MR2 :D Heb ik juist zo eentje gekocht ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik ben nu al blij dat ze in deze game wel de hele "straatrace" scene gebruiken. Dus een goede afspiegeling van de werkelijke scene, en niet zoals NFS Underground waarin je het met 2 Amerikanen moet doen en een hoop nutteloze wagens zoals SUV's en Nissan Sentra's waar niemand in rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
De carlist is zeker indrukwekkend. Eens zien of ik dit spel de komende week ergens kan vinden. Even bij e-plaza ofzo kijken, daar kom ik komende week toch nog langs. :) We hebben heel lang moeten wachten, nu hopen dat het dat waard was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Heeft iemand ook de link van de derde demo dan?
Vind alleen maar links van de 1e en 2e...
Eerste demo was vet, tweede viel wat tegen IMHO. De graphics van de eerste waren gewoon beter, en alles leek vetter.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ik vond juist de tweede demo veel lekkerder, mooier/vloeiender beeld, beter geluid (leek toch zo), realistischere, minder "arcady" wegligging... Was wel behoorlijk pittig met keyboard !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Phuncz schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 15:49:
Ik vond juist de tweede demo veel lekkerder, mooier/vloeiender beeld, beter geluid (leek toch zo), realistischere, minder "arcady" wegligging... Was wel behoorlijk pittig met keyboard !!
Dat zal wel meningverschil zijn dan :)
Idd met toetsenbord is het nogal moeilijk, maar ook met racestuur is het moeilijk. Het is net of de auto een enorm lage reactietijd heeft, want voordat de auto een bocht maakt ben je al weet ik wel niet hoeveel meter verder. Ook slipt de auto snel. Wel realistischer misschien, maar misschien ook te realistisch. Maar het is wel zo dat als je er eenmaal aan gewend bent, je het prima weet, en de moeilijkheid al een stuk minder is :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is te downloaden op gamershell.com mensen, ff zoeken op juiced en je hebt em :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Mij lijkt het anders wel realistisch dat ie tegen 160km/h door een bocht niet zo vloeiend gaat met achterwielaandrijving. Je merkt het niet echt zo in het spel, bij NFSU krijg je van die cinematische effecten als je al 150km/h haalt enzo. Dan doet ie alsof je 500km/h rijdt :-)

Bedankt voor de tip BaCoNL !! Straks thuis effe downloaden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

http://www.gamershell.com/news/21057.html

Dat is de laatste demo op gamershell en dat is toch wel die wat hier eind maart ook al genoemd werd :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Ten opzichte van de vorige demo -die me zwaar tegenviel- de moeite waard om het nogmaals te proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Deze demo is best verschillend tov. de demo van 2004. Ander rijgedrag (veel moeilijker, minder arcade-achtig), graphics zien er beter uit in mijn ogen, geluid is ook in orde, je kan je bakkie optisch aanpassen maar ook stage 1 upgrades aan de motor uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ik begin het onder de knie te krijgen, de demo that is :D
Heb de eerste race "raise bet" gedaan en gewonnen, dan kan je alles kopen, buiten een heel dure decal ofzo. De tweede race ook gewonnen, maar niks speciaals gekregen ofzo. Spijtig dat je maar met 1 auto kan rijden :( En dan is ie ook nog uitgesteld tot 3 juni !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

Ik heb hem ook net geprobeerd, maar m'n wagen rijd niet rechtdoor! Zo meteen even aan m'n gamepad prullen .... of nee, eerst een rondje NFSU2 ... (dat werkt tenminste! :) )

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.gamershell.com/download_9123.shtml

demo #3 en we weten dat NFSU2 ook bestaat, kom daar nou niet heel de tijd mee aan zetten want dat voegt erg weinig toe. Dit is Juiced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Oh yes !! Heerlijk ! Bedankt, zal hem vanavond eens testen ! Wat is er nieuw/anders ? Zit namelijk op werk en kan pas tegen 21u testen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ik heb hem juist even getest, deze demo heeft een serieuze bug, zo blijkt uit dit topic. Grafisch ziet het er wat leuker uit in de reflecties van de auto's enzo. Verder wat ik kon merken in de lage FPS is het spel een ENORM arcade gevoel gaan krijgen. De auto rijdt als een kart ipv. een 430pk sterke achterwiel aangedreven racebeest. Verder zijn erveel veranderingen in de mods gebeurd, wat merken erbij gekomen, prijzen en logo's aangepast. Same cars, same tracks... Ik hoop dat ze deze blunder VLUG gaan herzien, want nu begin ik toch af te zien van mijn preorder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
lalalala etc je kent het liedje wel, The Hives - Hate to say i told u so...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Heb je niets beters te doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Dit zou de problemen met lage framerates/prestaties moeten verhelpen:

http://www.fileplanet.com...cial-Demo-#2---v2.1-Patch
http://www.3dgamers.com/games/juiced/downloads/

En effe maar zelf gehost voor sneller downloadeuh:
http://users.edpnet.be/phunc/juiceddemo_v2_1patch.exe

Laat weten wat de resultaten zijn please !

[ Voor 42% gewijzigd door Phuncz op 25-05-2005 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:56
Ik heb net deze update erop gezet en het is een stuk beter. Echter was ik nog niet echt op de hoogte van deze 3e demo en ik heb hem dus geinstalled naar aanleiding van dit topic.

Helaas vin dik de allereerste demo (die min of meer was uitgelekt ) veel veel beter. Het besturen van de auto was veel minder makkelijk dan op dit moment het geval is en dat gaf een extra dimensie aan het spel. Ook lijken e iets gedaan te hebben aan het schademodel. Dit was in de eerste demo goed in orde lekker auto in de prak rijden maar ik lijk met deze laatst nieuwe demo daar heel veel moeite mee te hebben.. ( met 225 km tegen de vangrail maakt wel wat krasjes maar dat is ook alles )

Toch is ie stukken beter / leuker dan NFS:U serie :0

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Net de demo gedownload,
maar hij is bij mij iets van italiaans
hoe kan ik dit veranderen?
Liefst met menu opties (2e van boven enz)
aangezien ik er niet echt wijs uit word zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Webgnome schreef op zondag 29 mei 2005 @ 14:55:
Helaas vin dik de allereerste demo (die min of meer was uitgelekt ) veel veel beter. Het besturen van de auto was veel minder makkelijk dan op dit moment het geval is en dat gaf een extra dimensie aan het spel.
Ik vind het nu juist veel moeilijker/minder arcadegehalte hebben dan vroeger. Het is in ieder geval véél realistischer dan NFSU, maar niet zo realistisch als Gran Turismo vermoed ik.
Webgnome schreef op zondag 29 mei 2005 @ 14:55:
Ook lijken e iets gedaan te hebben aan het schademodel. Dit was in de eerste demo goed in orde lekker auto in de prak rijden maar ik lijk met deze laatst nieuwe demo daar heel veel moeite mee te hebben.. ( met 225 km tegen de vangrail maakt wel wat krasjes maar dat is ook alles )
Idd, de fysieke schade is ook veel minder. Toch vind ik dit niet zo erg, je kreeg rare taferelen te zien bij de eerste demo daarmee. Misschien dat realistische schadephysics iets wordt voor later, met een Ageia Phys-X kaartje ofzo ? Op zich vind ik de krassen en schrammen wel heel wat beter dan de meeste andere games die ik gezien heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Wat voor rare taferelen zag je dan? Ikvond het juist zeer vet dat je je hele voorkant aan gort kon rijden. Daarom was ik toen zo enthousiast over de game en dat is nu VEEL minder. Het rijden is anders, het schademodel is k... hoop dat ze het fixen binnenkort

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Wel, sommige delen plooiden in abnormale hoeken, uiteindelijk leek het op een hoopje polygonen ipv. een gedeukte bumper. Dus dan lijkt het me beter dat de schade anders aangepakt wordt waardoor het niet zó nep lijkt. En ja, uiteindelijk welk spel heeft goede schademodellen ? Dat zal zowiezo nog even wachten zijn veronderstel ik. Als ingame physics éénmaal meer aandacht krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Ik hoop dus dat ze het bij dit spel wel goed aanpakken. Ik weet niet welk spel het was maar daar zat ook een goed scahdemodel in. Ok als je veel schade maakte dan werd het wel een beetje maf zoasl je ook al zegt met die polygonen ophoping maar dat is in ieder geval beter dan met 230 tegen de vangrail en een paar krasjes :p

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Het blijft een spel, in realistische shooters gebeurt er soms ook niet veel als je een kogel door je lijf krijgt maar menig mens holt toch ook niet zomaar verder :) Dus we mogen al blij zijn met een goede handling en leuke graphics ! En liefst ook nog fun om te spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

Ik heb net even de test-versie binnengehaald ...

Waar ik schrik voor had is compleet waar geworden ... ik had schrik dat het fullgame zowat op die verrotte demo leek, en dat is helaas waar ..

Op 1600x1200 met alle detail op maximum ziet het er zelfs nog niet uit ... komt kwa gfx én kwa gameplay niet eens in de buurt van NFSU2, en daar was het spel toch voor gemaakt? Om NFSU2 van de kroon te stoten?

De controls zijn zéér bagger, het lijkt wel of je op banen met boter ingesmeerd moet rijden ... en kwa gfx, tsjah, geel, groen, rood en blauw, dat is nu toch niet echt hoe ik het graag zie ... Die hub, bah bah, hoe amateuristisch :)

Ik ga het wel nog even op m'n HDD laten staan, morgen ofzo nog eens opnieuw proberen, maar als het me dan nog niets lijkt, dan heeft het zijn kans gehad ... (en doe ik wel verder in NFSU2 :) )

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Op de E3's werd het toch geprezen als NFSU 2 Killer? :O

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik vind em best lekker spelen, ben er nu mee bezig

nog meer mensen die een CTD krijgen als je vanuit de workshop een testdrive opstart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:34
heb t ffe gespeeld. leuke opzet, maar komt lang niet in de buurt van nfs.
het ziet er niet uit. gewoon lelijk eigenlijk.
voice acting is knullig gedaan, komt heeeel goedkoop over.
in het begin zie je ook een overzicht van de stad. lijkt wel een screenshot uit simcity 1 zo gaar ziet dat er uit... laat het dan weg ofzo.

alleen dat wedden hebben ze wel grappig uitgewerkt. leuke manier om cash te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-09 15:27

FlyEragon

Alien Monkeys

In een racegame gaat het om het racen, en dat is iets wat beter is dan bij nfsu. Dat de graphics iets minder zijn neem ik dan maar voor lief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 20:26:
Nou ik vind em best lekker spelen, ben er nu mee bezig

nog meer mensen die een CTD krijgen als je vanuit de workshop een testdrive opstart?
Ja, hier precies hetzelfde ;)

Ik vind het trouwens een heerlijk spel, beter dan NFSU eigenlijk.

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

dbzfan

Nee.

Kan iemand een paar screens posten op hoge kwaliteit? Dat kan mij over de streep trekken om 3 cd's uit te pakken :P Want de reacties hierboven zijn nou niet echt lovend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Erkandude schreef op zondag 12 juni 2005 @ 22:26:
In een racegame gaat het om het racen, en dat is iets wat beter is dan bij nfsu. Dat de graphics iets minder zijn neem ik dan maar voor lief.
Dat volg ik volledig. In mijn mening zag het spel er wél beter uit dan NFSU2, qua afwerking was NFSU2 ook niet alles hoor. Kijk maar eens naar decals en stickers, daar gebeurde wel eens HEEL gekke dingen mee bij andere bumpers enzo. Om nog maar te zwijgen over de enorm overdreven bodykits en bumpers erin zaten.

Daarbij heeft Juiced veel meer auto's die ook werkelijk een nut hebben. Wow die SUV's in NFSU, wat een leuke bling bling gehalte. En daarmee was het dan ook gezegd. Trouwens kan de AI niet dommer dan NFSU. AI die gewoon ingecalculeerd voorsprong of achterstand houdt naargelang je vordering in het spel. En als jij 500km/h gaat in de laatste race, gaan zij gewoon 550km/h.

Trouwens is NFSU puur arcade racer, iets wat Juiced NIET is. Dus de mensen die auto's willen uitbouwen, speel NFSU. Wil je racen, speel Juiced. Als je het spel goedkoop aandoend vind, moet je ook even beseffen dat achter NFSU een bedrijfje als EA staat en Juiced zelfs zonder uitgever gevallen was...
dbzfan schreef op zondag 12 juni 2005 @ 22:37:
Kan iemand een paar screens posten op hoge kwaliteit? Dat kan mij over de streep trekken om 3 cd's uit te pakken :P Want de reacties hierboven zijn nou niet echt lovend.
Applausje voor jezelf, je hebt geleeched en je bent te lui om een eigen mening te vormen. Je bent de man.

[ Voor 28% gewijzigd door Phuncz op 12-06-2005 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
juiced geen arcade racer? kweet niet wat je het dan wil noemen, maar het zeker geen simulatie!
nfsu2 geeft me gewoon een veel lekkerder rij gevoel. Het is het totale plaatje, graphics, geluid, presentatie, mogelijkheden, besturing. bij nfsu zijn de graphics zeker beter, bij juiced hoorde ik nog wel s geluid van een late sampling rate, menu's en mogelijkheden zijn mooier en beter gepresenteerd bij nfsu, en volgens mij kan je kwa uiterlijk bij nfsu meer met je auto doen dan bij juiced. maar misschien kan dat later in het spel.

maar goed, ik speel het spel de komende tijd nog wel een paar keer. nfsu2 ligt ook alweer een tijd achter ons. leuk om de tijd naar burnout revenge/ most wanted te overbruggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-09 15:27

FlyEragon

Alien Monkeys

Uhh hebben we het hier over dezelfde versie van de game? De X-box versie verschilt namelijk met de PC versie. (Je wijst naar burnout vandaar..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-04 20:39
Ik heb hier de xbox versie liggen en het is zeker wel mooier als nsfu2 (waarvan ik de pc versie heb) de auto's komen gewoon gedetaileerder en natuurlijker over. Waar je in nfsu 2 de meest lelijke upgrades had heb je hier het echte spul. De menu's en filmpjes zijn allemaal wel van een bijzonder laag niveau maar het racen en daar gaat het tenslotte om is naar mijn ide een stuk beter. Leuke circuits die ook overdag gespeeld kunnen worden.

PSN: KeaveXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jackoo1988
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-09 22:41
Ik vind hem grafisch vooral erg tegenvallen en die besturing................................

MvG.

Corsair Carbide 500R White, LG-IPS 277L, Intel Core i7 2600K & Scythe Mugen 2, ASUS P67 Sabertooth , 8192MB DDR3 1600MhZ, Gainward GTX680 2GB, Samsung EVO 850 250GB SSD & 500, 750, 1000GB Samsung, Seasonic M12II EVO 750 Watt, Logitech G510s, Z2300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
Erkandude schreef op zondag 12 juni 2005 @ 23:59:
Uhh hebben we het hier over dezelfde versie van de game? De X-box versie verschilt namelijk met de PC versie. (Je wijst naar burnout vandaar..)
nee, pc versie. heb ook een xbox ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

De eerste demo (Nog van Juiced Games als uitgever), was enorm vet, met geweldige graphics.
Daarna was het THQ, en is het alleen maar berg afwaards gegaan, zowel graphics als gameplay.
Ik zou hem eerst gaan kopen, maar weet het nu allang niet meer zeker, de laatste demo's vielen me erg
tegen...
Dus als iemand even wat screenshots van de PC versie zou kunnen laten zien, en een goed onderbouwde mening, graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-09 08:48

R-B

Blokkert

FnF schreef op maandag 13 juni 2005 @ 07:37:
De eerste demo (Nog van Juiced Games als uitgever), was enorm vet, met geweldige graphics.
Daarna was het THQ, en is het alleen maar berg afwaards gegaan, zowel graphics als gameplay.
Ik zou hem eerst gaan kopen, maar weet het nu allang niet meer zeker, de laatste demo's vielen me erg
tegen...
Dus als iemand even wat screenshots van de PC versie zou kunnen laten zien, en een goed onderbouwde mening, graag :)
probeer de grote "demo" ? Ik ga hem nu iig even installeren.. Kijken of het welw at is.. Want tegen GTA:SA kan het niet op denk kwa verslaving :P

[ Voor 12% gewijzigd door R-B op 13-06-2005 11:40 ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:00
Je moet gewoon ff wennen aan de besturing, dan is het best te doen. En zo enorm erg zijn de graphics nou ook weer niet.. Oke, ik vind NFSU1 mooier en de gameplay is beter, maarja.. Of je nou 3x NFSU1 uitspeelt of deze game gaat doen...

Er is in ieder geval al een money trainer voor de mensen die gelijk een vette bak willen :P

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-09 08:48

R-B

Blokkert

naja, ik donder hem er weer af :)
1: Voor op circuits heb ik GTR
2: Geen zin om voor dit spel stuur te pakken. Als ik er tog zo mee stop :P
3: Verslaafd aan GTA:SA..

4. Ben geen arcade type meer ;)

@ diegene hieronder.. Ik kom ik ook niet meer nee ;)

[ Voor 13% gewijzigd door R-B op 13-06-2005 13:17 ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

OK, dus de mensen die het een slecht spel vinden, mogen erover ophouden en laat de mensen die het spel wél willen en zullen spelen hier hun ding doen. Zelf vind ik het spel juist wél goed. De graphics zijn in mijn ogen een pak beter dan NFSU (het is makkelijk crappy details en low poly models te verbergen met veel schemerlicht/nachtval), de handling is gewoon VEEEEL beter. Voor mij is het een geslaagde game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Hahaha over die handling gesproken: Zelfs als ik alle donkere schemerlicht/nachtval hoekjes nazoek dan vind ik nog geen goede handling 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Dan ga naar het topic van het racespel wat wel goede handling heeft volgens jou en leef je daar uit zou ik zeggen.

[ontopic] Welke keuze van auto's had jij na de eerste race ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Phuncz schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:07:
Dan ga naar het topic van het racespel wat wel goede handling heeft volgens jou en leef je daar uit zou ik zeggen.

[ontopic] Welke keuze van auto's had jij na de eerste race ?
Geen idee, ik heb de eerste race een stuk of 10x gedaan en daarna niet meer. De Xbox versie had ik wel redelijk ver gespeeld en ook nog online tegen andere mensen gedaan, volgens mij was er een verschrikkelijk groot verschil tussen vooraandrijving en achteraandrijving? Of ik ben verward met een ander spel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Er is ook een heel groot verschil tussen voor- en achteraandrijving, dat is bij echte auto's ook zo he :)
Hoezo de eerste race 10x ? Zelfs als je hem verloren hebt, kun/moet je door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Niet als je je save game niet opslaat en gewoon quit en weer overnieuw begint ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Das ook een manier :) Toch is het geen probleem als je een race niet wint, heb die eerste ook niet gewonnen omdat ik constant ging spinnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de Peugeot 206 GTI gekocht :P Mooi bakkie en rijd vrij goed, ik vind die snelheidsrace (niet onder de 80) wel erg lastig moet ik zeggen. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Gewoon niet remmen en gas loslaten in bochten. Denk eraan dat je in het begin van de bocht gas moet geven, die 206 trekt zich er lekker doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackazz
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-08-2021
Volgens mij is het opzich wel een mooi spel.

Maar om een over andere duistere reden krijg ik mijn Momo Racing stuur niet aan de praat.

Hij geeft wel de forcefeedback door. Alleen ik kan niet sturen / acceleren. Als ik bij controls kijk staat bij het stuur ook steeds automatisch op de player "unassigned" terwijl ik toch aangeef dat die op "Administrator" moet staan.

Meerdere mensen met dit probleem of een eventuele oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
Wow, ik had een tijdje terug de 2e demo geprobeerd en dat vond ik echt bagger. Spel liep niet soepel op 1280x800 en het sturen ging erg slecht. Nu heb ik de officiële versie en man man man... dat is echt stukken beter! Ik vind dit spel een heel stukkie leuker dan NFSU en NFSU2 :9

Wat ik alleen wel een beetje gek vind is dat je zo enorm snel level 2 en 3 rommel kan kopen, ook die prototype gevallen zijn eigenlijk een kleine moeite. Maar de opzet van het spel zal wel anders zijn neem ik aan, je moet namelijk ook echt respect opbouwen etc. Thuis nog maar eens goed bekijken want op 't werk vinden ze het niet tof als ik de hele dag zit te spelen :+

edit: rij nu trouwens een CRX met 298 pk :D

[ Voor 4% gewijzigd door rb338 op 14-06-2005 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Het is wel zo dat je per auto upgrades moet unlocken. Dus level 2 en 3 voor je CRX zullen niet beschikbaar zijn voor bv. een S2000 als je die koopt. Daarvoor zul je nog wat races moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:24

Martinspire

Awesomeness

maar het klopt iig dat ie pas vrijdag uitkomt of zijn ze vroeg deze week?? 8)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:26

scorpie

Supra Addict

Nou ik vind het maar niks... dacht dat het simulatie racer was met tune mogelijkheden, maar nee helaas...

Maar dat geeft niet, want ik heb nog GT4 @ PS2 :D

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

djmantri schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 13:14:
maar het klopt iig dat ie pas vrijdag uitkomt of zijn ze vroeg deze week?? 8)
In de VS is ie al 4 dagen uit he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Phuncz schreef op maandag 13 juni 2005 @ 19:46:
Das ook een manier :) Toch is het geen probleem als je een race niet wint, heb die eerste ook niet gewonnen omdat ik constant ging spinnen :D
Ik win ze wel elke keer :P

Ik was alleen bezig met een trainer te maken. Ik had eindelijk unlimited nitro, ga ik quiten en weer opnieuw spelen.. zijn de geheugen adressen veranderd. Geen unlimited nitro maar een crash :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Is er niet al een werkende trainer te vinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Best mooie screenshots :)
Het lijkt wel alsof hij bij mij op 800x600 draait in plaats van 1280x1024 :/

Dat stond ie dus ook :D
Nou is het een stuk mooier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanderwal
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-04 01:29

vanderwal

mathafackuh!!!

Ik ga dit spel zeker ook proberen, ben erg benieuwd. Maar zijn er nog mensen die wat pctures willen posten, want er staan weinig in dit topic en ik ben erg nieuwsgierig geworden B)

The difference between stupidity and genius is that genius has its limits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
Zal zometeen even wat screenies maken en in deze post gooien :)

edit:

Nog wat screenshots, 1 t/m 5 in-game en 6 t/m 8 van de replay.
Kon helaas zelf even niet spelen want ik had geen geld, maar gaf me wel tijd om wat screenshots te maken :+

Screenie 1 99k
Screenie 2 126k
Screenie 3 130k
Screenie 4 104k
Screenie 5 134k
Screenie 6 137k
Screenie 7 152k
Screenie 8 89k

[ Voor 86% gewijzigd door rb338 op 14-06-2005 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Tot nu toe vind ik het een tof spel, al zijn de tuningsmogelijkheden wel erg beperkt zeg. Je kan maar uit 3 bodykits kiezen? De handling is redelijk, maar zeker niet bijzonder. In NFSU2 kon je met je toetsenbord wel de drift een stuk beter beheersen, dat vond ik wel fijner.
Het aantal auto's is hier echter veel groter/beter/gaver en de gameplay bevalt me erg goed. Ik vind alleen jammer dat je geen echt doel lijkt te hebben, behalve racen en respect verdienen? Zit er ergens een eind aan?
Al met al een vermakelijk spel dat me toch wel 2 dagen van GTA:SA heeft gehouden tot nu toe. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Sluuut schreef op maandag 13 juni 2005 @ 11:44:
Je moet gewoon ff wennen aan de besturing, dan is het best te doen. En zo enorm erg zijn de graphics nou ook weer niet.. Oke, ik vind NFSU1 mooier en de gameplay is beter, maarja.. Of je nou 3x NFSU1 uitspeelt of deze game gaat doen...

Er is in ieder geval al een money trainer voor de mensen die gelijk een vette bak willen :P
mag je me wel is vertellen waar :) trouwes nog iets, waar laat juiced zijn saved games eigenlijk? kon zo snel nix vinden eigenlijk...

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trouwens een tip, als je het beeld wazig of niet scherp vind zet dan light flares uit! kijk maar bij mijn screens hierboven.! B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier nog de versie Van Acclaim Liggen, vind het wel een goed spel, vooral de verschillende auto`s en niet zo arcarde achtig mag ik wel, maar ik vraag me nou echt af wat Thq er nou anders van heeft gemaakt volgens mij alleen de interface en menutjes meer niet, Hoop zelf wel op vervolg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Nhaixatael schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 00:48:
[...]

mag je me wel is vertellen waar :) trouwes nog iets, waar laat juiced zijn saved games eigenlijk? kon zo snel nix vinden eigenlijk...
savesgames gevonden:
C:\Documents and Settings\%user%\Application Data\THQ

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Muse schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 23:01:Je kan maar uit 3 bodykits kiezen?
3 body kits die per auto verschillen. Dus do the math. In NFSU zijn dat 10-15 kits voor alle auto's samen.
Muse schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 23:01:De handling is redelijk, maar zeker niet bijzonder. In NFSU2 kon je met je toetsenbord wel de drift een stuk beter beheersen, dat vond ik wel fijner.
Er is zoiets als een Sensitivity instelling bij options, dit heeft de meeste keyboard mensen geholpen blijkt.
Muse schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 23:01:Ik vind alleen jammer dat je geen echt doel lijkt te hebben, behalve racen en respect verdienen?
Hmm en wat is dan bij de concurrenten het doel ? Het eindfilmpje te zien ? :)

[ Voor 8% gewijzigd door Phuncz op 15-06-2005 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
Phuncz schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 10:22:

[...]

Alles unlocken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ah, ik wist niet dat er versies waren waar alles standaard unlocked is... 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Phuncz op 15-06-2005 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Phuncz schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 10:22:
3 body kits die per auto verschillen. Dus do the math. In NFSU zijn dat 10-15 kits voor alle auto's samen.
Dat is wel waar, maar het feit blijft dat de keus per auto aardig beperkt is, al zien de kits er wel 10x beter uit dan in NFSU, dat vind ik dan weer een heel groot pluspunt.
Er is zoiets als een Sensitivity instelling bij options, dit heeft de meeste keyboard mensen geholpen blijkt.
Daar ga ik ook eens mee spelen dan, kijken of dat helpt. Thanks voor de tip.
Bij NFSU2 was je bijvoorbeeld aan het racen om een volgend stadsdeel te unlocken en daar kreeg je veel minder snel allerlei upgrades en onderdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-09 10:28
Mijn mening:

Ik vind het spel echt verschrikkelijk. Ten eerste het weggedrag vind ik totaal niet realistisch, je kunt erg hard door de bochten, en het stuurt ook vreemd. Ten tweede is alles uit proporties, een auto is bijna net zo hoog als een persoon, of een verdieping van een huis. Kwa graphics zijn de auto's redelijk en de weg ook, maar de gebouwen en andere entourage ziet er wazig en kartelig uit, zelfs met anti-aliasing aan! Ik zou persoonlijk het spel een magere 4 geven, want de demo was erg, maar dateert van ergens vorig jaar, waar je er dan toch vanuit mag gaan dat er veel gepoetst, getuned en geschaaft wordt om een mooi spel te maken. Helaas is er niet zo erg veel verbeterd, en moet zeker zn meerdere erkennen in de NFSU reeks.

Ik zou het spel iig niet kopen als je het niet eerst kunt proberen!

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

NoepZor schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 18:07:
Mijn mening:

Ik vind het spel echt verschrikkelijk. Ten eerste het weggedrag vind ik totaal niet realistisch, je kunt erg hard door de bochten, en het stuurt ook vreemd. Ten tweede is alles uit proporties, een auto is bijna net zo hoog als een persoon, of een verdieping van een huis. Kwa graphics zijn de auto's redelijk en de weg ook, maar de gebouwen en andere entourage ziet er wazig en kartelig uit, zelfs met anti-aliasing aan! Ik zou persoonlijk het spel een magere 4 geven, want de demo was erg, maar dateert van ergens vorig jaar, waar je er dan toch vanuit mag gaan dat er veel gepoetst, getuned en geschaaft wordt om een mooi spel te maken. Helaas is er niet zo erg veel verbeterd, en moet zeker zn meerdere erkennen in de NFSU reeks.

Ik zou het spel iig niet kopen als je het niet eerst kunt proberen!
Sorry ik kan niet volgen. Snel door de bochten = no way ! Vreemd sturen = sensitivity... Uit proporties ? WTF let jij op, er loopt nog geen mens rond en die wazige 2-frame 2D publieksmensjes zijn niet echt een vergelijking. Als het wazig en kartelig is, kan je beter je res nog wat hoger zetten :P
Die punten die je aanhaalt zijn dus je slecht ingestelde controls en dat de graphics "niet zo vet zijn" als NFSU. Zeker, een game wordt bepaald door graphics alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-09 10:28
Tsja ik vind ook de game "feeling" stukken minder dan bij NFSU (2). Het voelt lang niet zo vertrouwd aan, met NFSU scheur je zo weg, dit is echt kut sturen enzo.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:24

Martinspire

Awesomeness

need for speed is anders ook niet zo mega hoor, moest ook ff wennen aan het sturen (vertraging enzo)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
NFSU1 vond ik mega tof, 3x totaal rondgespeeld zonder te cheaten, NFSU2 heb ik misschien 10 races van gedaan omdat ik de graphics vind zuigen en de gameplay ook redelijk :/

Graphics in Juiced vind ik niet vergelijkbaar met NFSU1/2, niet mooier of lelijker maar gewoon anders. Oftewel mooi genoeg... maarja de besturing zuigt wel redelijk... je kan niet voluit de bocht door, je kan nog beter slippen of tegen de muur aan knallen dan afremmen.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

kan iemand mij even uitleggen hoe die money trainer werkt ? Ik volg het even niet helemaal heb namelijk nog maar 1 dollar en ik verrek het om m'n bak te verkopen :D

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Sluuut schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 20:22:
NFSU1 vond ik mega tof, 3x totaal rondgespeeld zonder te cheaten, NFSU2 heb ik misschien 10 races van gedaan omdat ik de graphics vind zuigen en de gameplay ook redelijk :/

Graphics in Juiced vind ik niet vergelijkbaar met NFSU1/2, niet mooier of lelijker maar gewoon anders. Oftewel mooi genoeg... maarja de besturing zuigt wel redelijk... je kan niet voluit de bocht door, je kan nog beter slippen of tegen de muur aan knallen dan afremmen.. :/
Inderdaad, vind ik ook. Dat de graphics "anders" zijn. Bij Juiced ligt de nadruk op shaders (reflecties op op de weg/gebouwen/auto's) terwijl bij NFSU de belichting uitgebreider is. Maar NFSU is dan ook voornamelijk nacht en bij Juiced is het voornamelijk dag.

Dat je niet full speed een bocht kan pakken is best logisch, ooit al eens met je auto tegen meer dan 100km/h een 90° bocht gedaan ? :P De betere tactiek is door de bocht driften of op de juiste hoek benaderen en de juiste snelheid houden. Bij de FWD ging ik voor de bocht effe op de rem en in de bocht vol gas. Met een RWD is het dan weer totaal anders, remmen in de bocht = glijder, gas in de bocht = glijder. En 4WD zit er weer tussenin.

[ Voor 23% gewijzigd door Phuncz op 15-06-2005 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
C.44 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 20:31:
kan iemand mij even uitleggen hoe die money trainer werkt ? Ik volg het even niet helemaal heb namelijk nog maar 1 dollar en ik verrek het om m'n bak te verkopen :D
Ehm... RTFM? :P Nee, er is maar 1 knopje. Als je die indrukt zou je 10.000.000 $ ofzo moeten krijgen... Maar dat krijg je wel pas nadat je een part hebt gekocht of verkocht, of een race hebt gedaan... dacht ik.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste