Gisteravond me zooi gehad .. alles in mekaar geprakt
.. maar ging niet helemaal goed
.. kwam er na een uur of 2 achter dat spontaan de aansluiting van me slang op het reservior lekte heel me dvd speler vol gelopen ik haalde de dvd er uit en het gedeelte wat in de dvd speler zat was zeiknat .. ( heb een pioneer slot in ) of moet ik zeggen had
... daar kwam bij dat ik denk dat mijn rbx niet goed zat ... proccie werd 50 graden op standaard speed na een 3dmark .. en ik ben bang dat ik het zelfde probleem ga krijgen als de topic starter .. na die 3d mark op 445-750 ( even met gehuegen rustig aan gedaan ) ging de temp naar de 32 graden toe ( gemeten aan de achterkant van de pcb op de plek van de gpu ) ik weet niet hoe het met de afwijking zit maar ik heb getest dat als de onderkant -24 was dan was de pcb aan de achterkant -18 ..
dus ik neem aan dat de tec isoleert ?? want 32 graden redde ik ook met luchtkoeling ... maar het gekke is 445 mhz @ no problemo niet !! ( zonder voltmods op lucht 425-770 )
ik heb het water uit het systeem laten lopen om half 4 s'nachts .. en ik ga zo weer even opnieuw het waterblok monteren en kijken waarom ie nu ineens lekt
ik heb het meerdere uren laten draaien zonder een druppie .. echt vaaaaaaaag 
mischien is het wel belangerijk om te melden dat de rbx 33 graden werd ( tempsensor )

dus ik neem aan dat de tec isoleert ?? want 32 graden redde ik ook met luchtkoeling ... maar het gekke is 445 mhz @ no problemo niet !! ( zonder voltmods op lucht 425-770 )
ik heb het water uit het systeem laten lopen om half 4 s'nachts .. en ik ga zo weer even opnieuw het waterblok monteren en kijken waarom ie nu ineens lekt

mischien is het wel belangerijk om te melden dat de rbx 33 graden werd ( tempsensor )