Verwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 23:50:
[...]
Ik weet niet of die Swiftech die je wil, groter of kleiner is dan een Dangerden Maze 4 GPU + pelt, maar bij mij pastte ie net op mn 9800SE AIW.
[
afbeelding]
1600x1200 versie
Zoals TS al aangeeft is 80W echt te weinig om flink te OCen, ik haal met 80w peltier een core snelheid van 460. Water wordt dan wel lekker warm, maar toch..
nog ff een plaatje om te bevestigen dat mn coldplate er goed op zit

[
afbeelding]
kaart krom of foto krom
Thx voor deze demonstructie ! Zit namelijk nu op 423 met lucht (je hebt vast wel
m'n lucht setup gezien op de laatse pag van het SE mod deel 3 topic). Kom niet hoger doordat ik geen voltmod heb (zoek iemand dat dat een keer kan doen voor me, mijn handen zijn niet "vast" genoeg).
Intussen was ik aan het plannen voor een dual water + pelt setup (CPU + GPU). Ik wilde daarom weten of het blok paste, want dan hoef ik geen nwe vid.kaart te halen.
Ik ben van plan om met een 80 watt te beginnen om een beetje te oefenen. Ik ga ook naar UFO om te proberen de kunst een beetje af te kijken.
Voor voeding heb ik mijn oog laten vallen op een ringkern-trafo uit mijn overleden Harman/Kardon (rust in vrede, 't is een trieste zaak

, maar de trafo is oke). Ik vermoed dat die qua voltage etc. te gebruiken is om Pelts aan te sturen. Het is een monster-apparaat, zuigt 700 watt uit het stopcontact, en de versterker
kon 50 ampere simultaan op de 5 uitgangen produceren. Ik hoop dat die te gebruiken is, dan heb ik voorlopig power genoeg.
Maar goed ik kan pas nà mei 2004 hiermee verder gaan, geld is op . . . moest nieuwe HK-versterker.

En in mei pas weer nieuwe reserves.
edit:
ps: Bruut gezicht zo'n AIW man !

[
Voor 3% gewijzigd door
Verwijderd op 31-01-2004 01:05
]