ja ja weer eens een dikke ruil gedaan met mr.phylos
topper de pop hele grote doos en alles werkt naar toebehoren.
thnx man
topper de pop hele grote doos en alles werkt naar toebehoren.
thnx man
Anoniem: 140414
Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien
don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.
[ Voor 8% gewijzigd door Emielio op 11-11-2006 16:43 ]
Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien
17 seconds of compasion,17 seconds of peace,17 seconds to remember love is the energy behind wich all is created (smashing pumpkins -17)
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Anoniem: 58485
[ Voor 13% gewijzigd door Khaine op 08-10-2007 16:12 ]
Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?
Anoniem: 229671
lees het maar na, is nooit sprake geweest van bedreigingTimmert schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 17:25:
Als er een ruil tot stand komt dan gebeurt dat tussen 2 personen. Dus, als je zo'n ruil wil ontbinden moet je er beide mee akkoord gaan. Ik heb je compensatie aangeboden, daar ging je mee akkoord.
Dat je je later bedenkt en de ruil terug wil draaien is eigenlijk jouw probleem.
Maargoed, het slaat natuurlijk nergens op om mensen persoonlijk te bedreigen.
Oslik blyat! Oslik!
nee mij ook niet, maar moet je luisteren tim, we kunnen er lang en breed over doorgaan, op dat vlak worden we het toch niet eensTimmert schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 11:43:
Wat mij betreft wel, alleen de manier waarop het is gelopen bevalt me nogsteeds niet.
heb tot nu toe nog niets van je vernomen in ieder gevalTimmert schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 12:09:
Dat lijkt me idd logisch.
Oslik blyat! Oslik!
[ Voor 37% gewijzigd door dion_b op 18-10-2007 16:39 ]
Sorry hoor maar dit is wel erg kinderachtig nog even een trap achterna geven, het lijkt mij dan ook verstandig dat timmert hierop gewoon niet reageerd.Anoniem: 229671 schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 15:41:
gisteren me laptop opgehaald bij Timmert, wat een naar mannetje is het toch ook met zn opmerkingen......
ik geef hem iig![]()
![]()
hopen dat hij bij een volgende ruil wel gezonde redenatie gebruikt, wat een arrogantje zeg...
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
[ Voor 31% gewijzigd door dion_b op 18-10-2007 16:42 ]
Oslik blyat! Oslik!
Niets dan goede ervaringen met Timmert. Zowel via GoT als Fok.Timmert schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 16:32:
Inhoudelijk zal ik er maar niet op in gaan nee. Ik wil alleen even kwijt dat ik een fors aantal succesvolle deals heb gesloten via het ruiltopic, verspreid over 5 jaar. Zelden is er ontevredenheid geweest, en als dat wel zo was is dat naar behoren opgelost.
Verdere conclusies mogen jullie trekken.
begint het nu een vriendjes spelletje te worden?neanderthaler schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:09:
[...]
Niets dan goede ervaringen met Timmert. Zowel via GoT als Fok.
14.gif
Wat je hiermee impliceerd is dus dat er eigenlijk niks meer gezegt mag worden over ruilervaringen met timmert vanuit anderen ? Omdat jij het anders ziet als vriendjes politiek ?Anoniem: 229671 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:26:
[...]
begint het nu een vriendjes spelletje te worden?
dacht dat de discussie over was
[ Voor 4% gewijzigd door ShadowBumble op 19-10-2007 15:05 . Reden: iets anders en netter geformuleerd ]
Oslik blyat! Oslik!
neanderthaler schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:09:
[...]
Niets dan goede ervaringen met Timmert. Zowel via GoT als Fok.
14.gif
[ Voor 89% gewijzigd door djwaxi op 22-10-2007 13:26 ]
PSN Id : djwaxi
Klopt dat ben ik.PcDealer schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 11:02:
Ik wacht nog op een envelop waarvan vandaag een week geleden is bevestigd dat het geld is ontvangen. Daarin moet zitten een item die in het ruiltopic stond vermeld. Helaas bleek ik na twee dagen nog niets te hebben ontvangen. User heeft het vergeten op de post te doen, zo schreef hij donderdag via msn. Kan gebeuren. Nam aan dat hij vrijdag of zaterdag wel zo versturen. Vandaag is ook de post geweest en wederom niets. Ik wacht nog even voordat ik de username post.
Oslik blyat! Oslik!
Agreed.Insgelijks.dion_b schreef op woensdag 07 november 2007 @ 23:06:
Geruild met Lism
![]()
voor de ruil an sich, de communicatie en de spullen en hun toestand (exact zoals beloofd)
Wel kleinevoor de verzending. We hadden afgesproken dat het aangetekend zou gebeuren (ivm niet kwijtraken in de post, wat wel degelijk gebeurt), maar ik ontving het onaangetekend. Beetje jammer van de afspraak dan...
Maar iig, het ging goed en ik ben blij met wat ik heb, dus overall zeker
Ik heb vanmorgen de PCI 3x Firewire kaart in goede staat en goed verpakt ontvangen. Ik heb het geïnstalleerd en het lijkt goed te werken. Heb alleen nog geen kabel om het om mijn mini-dv cam aan te sluiten.timskiej schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 12:04:
[...]
Klopt dat ben ik.
Was een aantal dagen ziek en ben niet uit bed gekomen.
Dus heb ik het ook niet op de post kunnen doen.
Sorry voor de vertraging.
[ Voor 5% gewijzigd door dion_b op 12-12-2007 19:51 ]
Oslik blyat! Oslik!
Communicatief ben ik gewoon goed jij in vooroordelen ook,zo te merken.dion_b schreef op woensdag 12 december 2007 @ 17:51:toon volledige bericht
Inderdaad erg prettg met Emielvenlo geruild![]()
Ook recent geruild met:
• __xeno__ wat oude CPU en mobomeuk, meer dan gevraagd zelfs![]()
• Dutchphoto stokoude micro-PDA van mij tegen paar moederborden met kuren van hem![]()
• maartend DIMM en HDD tegen monitor![]()
voor hem, zelf zou ik mezelf hooguit een
geven wegens misgelopen afspraak met m'n broertje, waardoor hij een uur in de kou gestaan heeft en uiteindelijk maar de monitor buiten heeft moeten achterlaten
En ik heb nog wat met CPUs geruild tegen iemand, kan even niet achterhalen wie- ging iig perfect, we hebben elkaar hilarischerwijs vijf minuten lang elkaar in de auto achtervolgd door de Brainpark in R'dam-Oost
Enige mindere ervaring: LIL Q heeft me benaderd voor een ruil, maar was niet in staat om een goede beschrijving te geven van wat hij aanbood dat een kast er "mooi" uitziet is leuk, maar aantal drive bays en maten enzo zijn ook relevant. Toen ik daarover doorvroeg is hij me gaan negeren. Communicatief schat ik hem niet zo sterk in...
[ Voor 6% gewijzigd door Theo op 13-12-2007 09:33 ]
7400 Wp op het dak
Dan wacht ik je mail afAnoniem: 140414 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 09:16:
[...]
Communicatief ben ik gewoon goed jij in vooroordelen ook,zo te merken.
ben al paar dagen niet op mail geweest.
hetgeen dat ze serverupgrade deden.
als ik vandaag in mijn mail kom zal ik daarop reageren.
Oslik blyat! Oslik!
wat heeft mijn taalgebruik met mijn reactie op mails te maken ????dion_b schreef op donderdag 13 december 2007 @ 10:58:
[...]
Dan wacht ik je mail af
en mbt vooroordelen - tja, kijk eens naar je taalgebruik...
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 140414 op 13-12-2007 11:14 ]
De mailserver zal er vast nog steeds uitliggen ofzo, want ik heb niets ontvangen, en andere mogelijkheden tot contact zijn blijkbaar ook afwezig...Anoniem: 140414 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 11:14:
[...]
wat heeft mijn taalgebruik met mijn reactie op mails te maken ????
even foto maken en dan heb je hem in de middag in je mailbox
Oslik blyat! Oslik!
Anoniem: 119722
Besteldtimskiej schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 13:55:
2 netwerkkaartjes bestelt bij Gerbaud.
Goede communicatie en had ze snel binnen.
Toppie
[ Voor 4% gewijzigd door neanderthaler op 09-04-2008 10:41 ]
Anoniem: 3431
Nadat ik op 7 oktober 2006 een xbox met LIL Q hebt geruilt kwam ik erachter dat de laser defect/zeer slecht was, hierop aangesproken en we kwamen tot de deal : Hij zou een nieuwe laser regelen en de een afstandsbediening setje voor het ongemak.ShadowBumble schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 12:32:
[...]
Aardige gozer wat ik zei was niet goedemorgen maar jouw ken ikmaar heb daarna thuis nog een bakkie koffie gedaan die overigens ook niet te zuiepn was
Zal wel aan mij liggen.
In ieder geval top ruil, zo en nu ga ik me vermaken doordat ik eindelijk me anime via divx kan streamen op me xbox
Weet jij zijn username hier op GoT/Tweakers?ssj3gohan schreef op maandag 12 mei 2008 @ 17:15:
Eerder heb ik een koop met hem voltrokken, hij kwam precies volgens afspraak aan en de ruil was prima verlopen. Misschien is hij op motorvakantie [judging from his appearance :+].
Hij heeft later zelfs nog redelijk attent gemaild of ik een... pentium 4 3.06 GHz (533FSB) had.
Oslik blyat! Oslik!
Dat hoop ik niet, want ik hoor of zie helemaal niks van hemdion_b schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 22:00:
Anoniem: 231895 in "PC shuttle XPC 2 jaar oud MOBO dood"
Prettyblue1 dus. Overigens heb ik ooit met hem gemailed ivm verkoop van een mobo. Ging niet door, maar contact was prima toen, dus hoop dat dit puur een eenmalige communicatieprobleem is. Ik zie geen forumposts van hem sinds begin april, dus mogelijk idd langere tijd weg oid.
Oslik blyat! Oslik!
Eindelijk mijn processor ontvangen. Maar een mailtje met uitleg of excuses; ho maar.neanderthaler schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 12:34:
[...]
Dat hoop ik niet, want ik hoor of zie helemaal niks van hem
Heet zand zand omdat het tussen zee en land ligt?
[ Voor 10% gewijzigd door Admiral Freebee op 17-06-2008 18:57 ]
Insgelijks, bedankt voor het begripShadowBumble schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 09:23:
tijdje geleden alweer geruilt met de_harde_kern
Mijn 2x 256MB DDR PC 2700 Matched pair tegen zijn P3 complete systeem ?( met iets van bijbetaling voornamelijk de verzendkosten) ging prima me dochter is helemaal happy met de pctje.
Arrdige gozer contact verliep goed, hij informeerde me goed over dat hij weinig tijd had om de boel op te sturen ivm zijn examens.
Ging perfect een + van mij voor hem.
Geheugen werkt perfect, goed genoeg verpaktBlonde Tux schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 16:50:
OOk weer een weekje geleden met de_harde_kern wat geruilt.
Ik mijn 3 stuks DDR2 512 mb tegen een wifi antenne en een pci vga kaartje met 2 mb(deze gaat in een servertje).
Netjes verlopen en goed stevig verpakt verzonden.
Top!
En zelfde score voor jouAdmiral Freebee schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 18:57:
Vandaag geruild met Zoutvat
Samsung MP3 speler met harde schijfdefect, een USB DVB-T ontvanger en een Firewire kaart voor een Iriver T30 en een D-Link accesspoint.
Dorpsgenoot dus gewoon even bij mij thuis langsgelopen.
Score voor Zoutvat:![]()
[ Voor 17% gewijzigd door Facepalm op 10-08-2008 20:24 ]
[ Voor 72% gewijzigd door 996 op 25-08-2008 22:14 ]
[ Voor 90% gewijzigd door neanderthaler op 01-10-2008 11:22 . Reden: Alles opgelost ]
[ Voor 88% gewijzigd door neanderthaler op 01-10-2008 11:24 . Reden: Zand erover! ]
tijd voor verandering.
[ Voor 24% gewijzigd door misterm90 op 19-03-2009 14:05 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Kirpeknots op 05-04-2009 11:01 ]
Anoniem: 133283
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
[img]error.jpg[/img]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq