[Ervaringen] Ruiltopic

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 5.478 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Topicstarter
Veel mensen ruilen dingen via GoT dankzij het grote ruiltopic. Nu ben je als aanstaande ruiler natuurlijk benieuwd of je de andere partij kunt vertrouwen :) Speciaal hiervoor is dit topic bedoeld. Post hier je ervaring met een ruilhandeling met een ander iemand van GoT via het ruiltopic :)
Uiteraard zijn er een paar regeles waar je je aan moet houden.

• De belangrijkste regel: Maak geen ongefundeerde flames en probeer gefundeerde flames zo normaal mogelijk uit te drukken :) Dit tast namelijk niet alleen het beeld van de tegenpartij aan, maar ook het beeld wat mensen dan over
jouw hebben :)
• Dit topic geldt alleen voor het ruiltopic. Dus als je van iemand geld krijgt voor iets, post het hier dan ajb niet :)
• Dit topic geldt alleen voor GoT. Dus niet voor V&A of een toevallige tweaker met wie je wat via marktplaats hebt geruild.
• Ga hier niet je lijst aanbieden van je te ruilen hardware, dat kan in Het grote oude hardware RUILtopic deel 9

Op het niet nastreven van deze regels volgens santies die door de moderators bepaald worden, dus houd het gezellig :)

De beoordeling geschied als volgt:
Je geeft een user een :) of een :) :) als je de afhandeling goed of zeer goed vond.
Je geeft de user een :( of een :( :( als je de afhandeling slecht of zeer slecht vond.
In het eerste geval, geef aan wat je goed/ slecht vond :)
In het twee geval, geef aan wat er verbeterd kan worden.
Als het kan geef ook de datum van de ruil aan. Dit hoeft niet op de seconde nauwkeurig ;)
Dit topic geldt van ervaringen vanaf deze week. Dus als je een half jaar geleden met iemand een ruil hebt gedaan dan hoef je dat niet te posten :)

De regels lijken me duidelijk. Flame dus ajb niet op elkaar :)
Ow ja, ik ben degene die alle ervaringen bijwerkt :)

Have fun and happy trading :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door Atlas op 15-02-2004 14:47 ]

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Topicstarter
[insert ervaringen hier] :P

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:53

scorpionv

This space for rent

OMG, ik heb al zoveel geruild, maar ik zal even een aantal mensen opnoemen die liev voor me geweest zijn ;) Voor de volledigheid zeg maar.

Dion_b :) :)
Weezer_DC :)

als me nog meer namen te binnen schieten post ik ze wel als er interesse voor is.

Laatste ruil (waar naar werd gevraagd):

Timmert (begin 2004) :)

+ Goede communicatie
+ Goede ruil, afspraken nagekomen
- Heb nogal lang moeten wachten

Fun while it lasted: World Community Grid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-03 18:35
Recentelijk niet zoveel geruild, maar toch de moeite van het vermelden waard:

Dion_b :) :) (meerdere malen zelfs)
Timmert :)
Neanderthaler :)
ReseTTim :)

en verder ben ik er nog een paar vergeten waarvan ik even de nick niet meer ken ... verder heb ik tot nu toe 1 slechte ervaring gehad, maar die persoon heeft zich daarna niet meer hier vertoond dus lijkt het me niet de moeite waard om daar nog wat van te zeggen...

(mochten mensen met wie ik geruild heb toch een waardering wensen; mail/IM me maar)

[ Voor 9% gewijzigd door Chemist op 23-01-2004 23:55 ]

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-04 22:21

jotheman

Was like that when I got here!

Goede ervaringen met:
Dr. Lowtune
Weezer_DC

Goede afspraken en communicatie en goede ruilen :)

I see dead pixels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WVL_KsZeN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-04 20:29
geruild met :

Dion_B : :) nadeel is dat John soms een beetje langzaam is over de mail ;)
Weezer_DC : :) alles klaar en duidelijk..
iTO : :) geen problemen, alles duidelijk en goed afgesproken via mail

/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23544

Geruild met:

Tweakmaster: :) , heb ondertussen alleen nog niks getest maar dat terzijde :)
Makje: :) prima verlopen postruil
Mark uit Delft (weet zijn nick niet...) Bene: :) Was binnen no-time geregeld. (Als het niet lukt met die lcd roep je maar!)

update 8-2-04: Ruil met Terw_Dan, zoals verwacht perfect verlopen!

Heb verder met meerdere personen ruilpogingen gedaan, deze namen noem ik niet, omdat ik niet weet hoe het verlopen zou zijn als de ruil was doorgegaan.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 23544 op 08-02-2004 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3431

Timmert :) :)

Er was nog iemand, ook :) :) als beoordeling, maar ik weet z'n nick niet meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

offtopic:
Atlas, waren de smileys in de uitverkoop :? :P

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

elguapo: :) :)

lameeuw: :) :)

scorpionv: :) :)

Heb nog veel meer ruils gedaan, maar dat is te lang geleden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-04 18:50
Het is Weezer-DC
Dus geen _ maar een - :P

Laatste ruil was met div-er
Tijd geleden hem voor niks een scannertje gegeven,
afgelopen week heeft hij voor niks 2 coast modules opgestuurd die ik zocht.

SA007 > Goed, door kruisde het halve land met ze OV om wat dimmetjes en een cdrom speler te ruilen.
scorpionv > Goed, ging om een Asus V7700 videokaart, die nog steeds in me eigen pc zit, dagelijks plezier van, was via de post.
TweakMaster > Goed, SCSI kaartje tegen een usb bracket geruild via de post
dion_b > Volgens mij ooit een laptop mee geruild op station Driebergen-Zeist

[ Voor 55% gewijzigd door Weezer-DC op 25-01-2004 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SA007
  • Laatst online: 13:38

SA007

Moderator Tweaking
Nog maar 1x gedaan, met Weezer-DC (ik doe het wel goed, HOERA :P) en da ging :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41762

Met :

Weezer-DC = Toppie :) :) Scsi kaart voor USB bracket. Snel en simpel via de post.
Atlas = Ook toppie :) :) Papst 120mm fan en nog wat meuk. Snel en simpel via de post
Atmosferic = :) :) 10x 2x16char LCD voor een Socket A mobo, zelfs toen ik ziek was kwam hij langs.

Veel meer maar weet niet meer met wie :)

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 41762 op 25-01-2004 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41762 schreef op 25 januari 2004 @ 16:43:
Met :

Weezer-DC = Toppie :) Scsi kaart voor USB bracket
Atlas = Ook toppie :) Papst 120mm fan en nog wat meuk. alleen cd-rom kwam defect aan maar dat was een bijzaakgoed
Veel meer maar weet niet meer met wie :)
Met mij o.a. geloof ik :)

Is het overigens niet handiger een beoordelingssysteem op te zetten a la eBay op te zetten? Ik heb wel geen verstand van zulke dingen, maar dat lijkt me overzichtelijker... Dus mocht iemand die een beetje kan proggen zich geroepen voelen?! evt met een aparte website die we dan weer in de FAQ kunnen gooien of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:38

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Timmert :) :)

Verder wel meerdere ruildeals gedaan, maar das al ff gelee

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23544 schreef op 25 januari 2004 @ 17:08:
[...]

Met mij o.a. geloof ik :)

Is het overigens niet handiger een beoordelingssysteem op te zetten a la eBay op te zetten? Ik heb wel geen verstand van zulke dingen, maar dat lijkt me overzichtelijker... Dus mocht iemand die een beetje kan proggen zich geroepen voelen?! evt met een aparte website die we dan weer in de FAQ kunnen gooien of zo?
oh ja, ook nog...solly..ben een beetje vergeetachtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68352

Wat is het nut van deze topic ? :?

je kan er toch donder op zeggen dat mensen elkaar zo zwart gaan maken? 8)7 8)7

[ Voor 58% gewijzigd door Anoniem: 68352 op 25-01-2004 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpionv

scorpionv

This space for rent

Tuurlijk, daarom werkt het ranking-systeem van Ebay etc ook zo goed. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Anoniem: 68352 schreef op 25 januari 2004 @ 23:09:

Dat denk ik niet. Als jij gewoon netjes je ruilen doet en alles netjes afhandelt is het zo dat niemand je zwart gaat maken. Als jij er een zooitje van maakt waarschijnlijk wel.

Gelukkig hebben we hier moderators rondlopen en ik denk dat dion_b en Polleweb die ook het ruiltopic modden wel zorgen dat het geen flamewars worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Laatst online: 15:29

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Anoniem: 68352 schreef op 25 januari 2004 @ 23:09:

Mwoeah, ik zie toch geen enkele duidelijk negatieve beoordeling hierboven. Als de boel uit de hand loopt dan zullen wij modjes ingrijpen, maar vooralsnog is dat nergens voor nodig.

/ontopic:

Ik ben a) vergeetachtig als de pest en b) heb met zowat de helft van GoT geruild ondertussen :P

Wat dat betreft ga ik me ook netjes aan de topicstart houden en alleen actuele info gedetailleerd geven, al kan ik wel rustig vermelden dat vrijwel alle ruils die ik met de 'vaste' mensen heb gedaan prima gegaan zijn- ik noem zo een Chemist, Timmert, Weezer-DC, lameeuw, scorpionv, Lucs0l, neanderthaler, enz. - zie punt a) als we geruild hebben en je er niet tussen staat :P

Op z'n minst :) voor iedereen.

Enige probleem was meestal mijn trage beantwoording van emails... :o

M'n enige 'misruil' gebeurde met dievenbaker en dan nog was er duidelijk geen sprake van verkeerde bedoelingen, maar gewoon het verkeerd identificeren van wat hij had.

Met andere woorden, wat dan ook er over de rest van de maatschappij gezegd wordt, hier op GoT is er nog echt een community die te vertrouwen valt :D

Terw_Dan en Atlas, jullie vermeld ik niet omdat we zo idioot veel buiten de ruiltopic om doen dat het hier offtopic is 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door dion_b op 26-01-2004 00:37 ]

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:14

Bene

list incomprehension

Anoniem: 23544 schreef op 25 januari 2004 @ 11:27:
Geruild met:
Mark uit Delft (weet zijn nick niet...): :) Was binnen no-time geregeld.
Als ik de installatie ooit draaiende krijg post ik een plaatje van waar ik je kast naar om heb geklust - met LCD schermpje :)

Mensen met wie ik soepeltjes heb kunnen ruilen:
Asmooh :) :)
Atmosferic :) :)

En waarvan ik de nick zo snel niet heb:
"BP6" :)
"Kevin" :)

[ Voor 10% gewijzigd door Bene op 26-01-2004 02:14 . Reden: Ik beloof volgende keer de topicstart te lezen, echt waar ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68352

dion_b schreef op 26 januari 2004 @ 00:36:
[...]

Mwoeah, ik zie toch geen enkele duidelijk negatieve beoordeling hierboven. Als de boel uit de hand loopt dan zullen wij modjes ingrijpen, maar vooralsnog is dat nergens voor nodig.

/ontopic:

Ik ben a) vergeetachtig als de pest en b) heb met zowat de helft van GoT geruild ondertussen :P

Wat dat betreft ga ik me ook netjes aan de topicstart houden en alleen actuele info gedetailleerd geven, al kan ik wel rustig vermelden dat vrijwel alle ruils die ik met de 'vaste' mensen heb gedaan prima gegaan zijn- ik noem zo een Chemist, Timmert, Weezer-DC, lameeuw, scorpionv, Lucs0l, neanderthaler, enz. - zie punt a) als we geruild hebben en je er niet tussen staat :P

Op z'n minst :) voor iedereen.

Enige probleem was meestal mijn trage beantwoording van emails... :o

M'n enige 'misruil' gebeurde met dievenbaker en dan nog was er duidelijk geen sprake van verkeerde bedoelingen, maar gewoon het verkeerd identificeren van wat hij had.

Met andere woorden, wat dan ook er over de rest van de maatschappij gezegd wordt, hier op GoT is er nog echt een community die te vertrouwen valt :D

Terw_Dan en Atlas, jullie vermeld ik niet omdat we zo idioot veel buiten de ruiltopic om doen dat het hier offtopic is 8)7
oke ik snap de insteek :)

In het verleden ook wel gebruik gemaakt van het ruiltopic en goede ervaringen mee gehad. weet zo alleen ff niet meer met wie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Ik heb met 2 personen wat uitgewisseld (dion_b en SuperKevin (dacht ik)) en beide geef ik :) :)

Geen idee wat hun van mijn spullen vonden, maar ik was wel tevreden over het geleverde.
Helaas is het door mijn eigen stommiteiten alles nutteloos ;( ;)

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WVL_KsZeN
geruild met Johnnyv.nl :) :) ruil is goed verlopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Leuke EVO laptop geruild voor Logitech Z680 speakerset (vraag me niet hoe we daarbij komen)! Hij reageert snel op z'n mail.

Er ging iets mis met de accu maar dat heeft de tegenpartij netjes opgelost, vandaar toch twee :) :) voor:

Weeraanmelden :) :) / Rutger de Vink

[ Voor 193% gewijzigd door Toink op 11-02-2004 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:24

Bezulba

Formerly known as Eendje

weezer-dc :) :)

kon hem bij de ontmoetingsplaats niet bereiken op z'n mobiel maar hij belde mij dus het kwam allemaal goed. Wheee :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Ruil uitgevoerd met Marijn van Zoggel (weet zijn nick eigenlijk niet).
Was wat later dan verwacht maar dat liet hij netjes per mail weten (er kan natuurlijk altijd wat tussen komen en dat was ook van mijn kant dit keer). Pakketje netjes ontvangen en alles.

:) :) voor deze ruil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Terw_Dan schreef op 10 februari 2004 @ 14:31:
Ruil uitgevoerd met Marijn van Zoggel (weet zijn nick eigenlijk niet).
Was wat later dan verwacht maar dat liet hij netjes per mail weten (er kan natuurlijk altijd wat tussen komen en dat was ook van mijn kant dit keer). Pakketje netjes ontvangen en alles.

:) :) voor deze ruil
that was me !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met hem dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:24

Bezulba

Formerly known as Eendje

dion-b :) :)
nederlandse spoorwegen :( trein kom 4 min te laat op breda binnen.. maar de sneltrein naar nijmegen wacht niet even hoor... grmbl

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02 21:46

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

ik heb ooit eens wat geruild met ene "damien j.". Hij heeft mijn product wel ontvangen (gainward gf2 pro /450 64 mb) ik die van hem, na een hoop smoezen nooit. Reageerd niet meer op mail.

Pas dus op voor deze gast. zijn Got-username is bij mij onbekend, aangezien mijn msn logfunctie uitstond terwijl ik dacht dat ie aanstond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

eendje schreef op 13 februari 2004 @ 14:06:
dion-b :) :)
nederlandse spoorwegen :( trein kom 4 min te laat op breda binnen.. maar de sneltrein naar nijmegen wacht niet even hoor... grmbl
Idd... aansluiting IC/sneltreinen in Roosendaal en Breda: :( :(

Maar ruilen met eendje :) :)

:+

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12:22
Je bent niet de enige. Z'n nick op GoT is geloof ik Forsaken666 of Primo. Dit is gewoon een oplichter.
zandpaddo schreef op 14 februari 2004 @ 14:11:
ik heb ooit eens wat geruild met ene "damien j.". Hij heeft mijn product wel ontvangen (gainward gf2 pro /450 64 mb) ik die van hem, na een hoop smoezen nooit. Reageerd niet meer op mail.

Pas dus op voor deze gast. zijn Got-username is bij mij onbekend, aangezien mijn msn logfunctie uitstond terwijl ik dacht dat ie aanstond.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-02 23:00
Worden er eigenlijk nog dingen ondernomen door mods, als deze zien dat een bepaalde user meer keer wordt gemeld vanwege oplichterij?

Namen van users ben ik alweer vergeten :X

Don Kunkeler (nick kwijt) :) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

pierre-oord schreef op 15 februari 2004 @ 10:40:
Worden er eigenlijk nog dingen ondernomen door mods, als deze zien dat een bepaalde user meer keer wordt gemeld vanwege oplichterij?
We hebben geen vast policy ervoor, maar oplichterij valt natuurlijk onder criminele praktijken en dat willen we op GoT niet. Als er harde bewijzen komen dan zullen we het er onder de crew zeker over hebben :o
zandpaddo schreef op 14 februari 2004 @ 14:11:

Razkin schreef op 15 februari 2004 @ 05:22:
Je bent niet de enige. Z'n nick op GoT is geloof ik Forsaken666 of Primo. Dit is gewoon een oplichter.

[...]
* dion_b heeft even gekeken en Forsaken666 lijkt in ieder geval niet 'damien j.' te zijn- laten we er tot nader bericht vanuit gaan dat hij NIET diegene is :o

Primo kan ik weer niet vinden.

Het moet dus ook geen heksenjacht gaan worden- kunnen jullie wat harder bewijs aanvoeren (en dan doel ik vooral op Razkin), dan kunnen we zekerheid krijgen over wie het gaat en wat zijn nick is...

Als het gaat om email headers of andere dingen waar zijn IP in zou kunnen staan, stuur die dan per mail of ICQ naar mij, dat soort persoonsgegevens horen niet in het forum thuis

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• all_by_myself
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-03 13:18

all_by_myself

Per Ardua ad Astra

Ik heb alleen maar goede ervaringen met Forsaken666/Primo... Dus ik weet voor 99% zeker dat hij dat niet is...

AMD Ryzen 9 PRO 3900, 32GB, Win11 x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer
  • Laatst online: 22-04 22:05

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Het heeft mij uiteindelijk inderdaad ook 2 maanden geduurd voor ik mijn ruilwaar binnen had na het verzenden van mijn pakje naar hem. Hij was bijna nooit op icq/msn en als hij er was dan was het altijd "sorry vergeten", "nare gebeurtenis in de familie" en dergelijke. Altijd beloftes, nooit knopen doorgehakt.
Op een gegeven moment heeft het dreigen met gerechtelijke stappen toch enigszins geholpen, zeker na zijn zusje aan de lijn te hebben gehad, die het volgens mij nogal benauwd kreeg van mijn telefoontje... Tja, het is gewoon jammer dat het soms zo stroef moet lopen, maar dan all_by_myself, die heeft juist weer goede ervaringen... Dus waar het probleem ligt?

[ Voor 5% gewijzigd door Kippenijzer op 15-02-2004 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandpaddo

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

dion_b schreef op 15 februari 2004 @ 13:44:
[...]

We hebben geen vast policy ervoor, maar oplichterij valt natuurlijk onder criminele praktijken en dat willen we op GoT niet. Als er harde bewijzen komen dan zullen we het er onder de crew zeker over hebben :o

* dion_b heeft even gekeken en Forsaken666 lijkt in ieder geval niet 'damien j.' te zijn- laten we er tot nader bericht vanuit gaan dat hij NIET diegene is :o

Als het gaat om email headers of andere dingen waar zijn IP in zou kunnen staan, stuur die dan per mail of ICQ naar mij, dat soort persoonsgegevens horen niet in het forum thuis
Het riekt naar oplichterij, zeker aangezien ik dus lang niet de enige ben!

Dion_b, de headers zijn onderweg

Primo bestaat idd niet op het forum, dat was zijn msn naam. Via de mail opereert hij via de nick Ibiza Forsaken. Dus dat hij Forsaken666 is, is dus zeer aannemelijk.

Ik zie net dat hij in zijn profiel ook die naam "damien jans" heeft staan. Bewijs genoeg volgens mij dat hij het is.

[ Voor 10% gewijzigd door zandpaddo op 15-02-2004 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Kleine update:

Forsaken666=Ibiza Forsaken=Damien Jans=damien j.=ICQ 56766957=MSN Primo - dat staat ondertussen vast. Ik heb via mail en ICQ een aantal aanwijzingen gekregen en die zijn allemaal op dezelfde IP's te herleiden.

Dus de ervaringen betreffen allemaal dezelfde figuur.

We hebben het er nog onder de crew over exact hoe en wat we gaan reageren. Het is duidelijk dat wij als GoT alleen maar een medium bieden voor deze ruils, maar aan de andere kant lijkt hier reden om aan te nemen dat er misbruikt gemaakt zou kunnen worden van dat medium.

Los van wat wij als crew kunnen (privacywetgeving e.d.), hebben jullie samen een volledig set persoonsgegevens. Wij mogen ze niet vrijgeven, maar jullie onderling wel. Met name Kippenijzer heeft echte naam+adres+telnr van deze jongen en heeft er geen bezwaar tegen als evt gedupeerden hem contacteren daarvoor.

Dan kunnen jullie zelf contact opnemen met Forsaken666. Bedenk wel dat het allemaal nog een misverstand zou kunnen zijn, maar dat wordt snel genoeg duidelijk lijkt me.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
Ik heb niet de intentie gehad om een onschuldig persoon vals te beschuldigen. Dat D. J. Forsaken als nick droeg, wist ik zeker, alleen niet of dat ook zijn GoT nick was. Het is idd zo dat ik wel even z'n post in het ruiltopic had op kunnen zoeken.

Edit: ik heb wel z'n adres nog, maar mails heb ik getrashed, omdat ik voor dergelijke lage bedragen me niet druk wil maken.

[ Voor 22% gewijzigd door Razkin op 15-02-2004 23:08 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pierre-oord schreef op 15 februari 2004 @ 10:40:

Namen van users ben ik alweer vergeten :X

Don Kunkeler (nick kwijt) :) :*)
TweakMaster is de naam :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dion_b schreef op 15 februari 2004 @ 17:08:
Kleine update:

Forsaken666=Ibiza Forsaken=Damien Jans=damien j.=ICQ 56766957=MSN Primo - dat staat ondertussen vast. Ik heb via mail en ICQ een aantal aanwijzingen gekregen en die zijn allemaal op dezelfde IP's te herleiden.

Dus de ervaringen betreffen allemaal dezelfde figuur.

We hebben het er nog onder de crew over exact hoe en wat we gaan reageren. Het is duidelijk dat wij als GoT alleen maar een medium bieden voor deze ruils, maar aan de andere kant lijkt hier reden om aan te nemen dat er misbruikt gemaakt zou kunnen worden van dat medium.

Los van wat wij als crew kunnen (privacywetgeving e.d.), hebben jullie samen een volledig set persoonsgegevens. Wij mogen ze niet vrijgeven, maar jullie onderling wel. Met name Kippenijzer heeft echte naam+adres+telnr van deze jongen en heeft er geen bezwaar tegen als evt gedupeerden hem contacteren daarvoor.

Dan kunnen jullie zelf contact opnemen met Forsaken666. Bedenk wel dat het allemaal nog een misverstand zou kunnen zijn, maar dat wordt snel genoeg duidelijk lijkt me.
Die primo ken ik wel. heb em een tijdje in mijn msn lijst gehad maar heb em er een tijdje geleden uitgegooit omdat hij mij een tbred A verkocht had in plaats van de beloofte tbred B. Hij weigerde om het recht te zetten en na een aantal keren vragen of hij het alsnog wou doen bleef hij weigeren. Naja. met die tbred A lukt het ook wel maar ik vond het gewoon een lage kutstreek :( (hij is trouwens ook al een keer bij me thuis geweest, hij woont in amsterdam buiksloot). Email was iets van bigl76 ofzo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandpaddo

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Anoniem: 41762 schreef op 16 februari 2004 @ 13:04:
[...]Email was iets van bigl76 ofzo :(
Ik heb dus een totaal ander mail adres van m waarmee die ook online was, begint steeds vager te worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-04 20:22
DJSmiley (alias Eibert-Jan Boeve): :) :)
Een keer een MSX met printer + modem geruild tegen een reepje geheugen. Wij allebei naar Zwolle, ik met de trein en hij met de auto. Hij kwam gewoon op tijd en het geleverde werkt, dus niets dan lof.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-03 18:12

Kr3Kr

Melpomene

Japie_17 schreef op 16 februari 2004 @ 15:17:
DJSmiley (alias Eibert-Jan Boeve): :) :)
Een keer een MSX met printer + modem geruild tegen een reepje geheugen. Wij allebei naar Zwolle, ik met de trein en hij met de auto. Hij kwam gewoon op tijd en het geleverde werkt, dus niets dan lof.
offtopic:
Ja, die ken ik, medenunspeter. Heb voor hem nog een cameratje hier liggen, maar hij reageert helemaal niet meer op mail/bellen :D Kent / ziet iemand hem toevallig, want tis al wel betaald :P

Zelf heb ik nog nooit iets geruild, ook niet buiten GoT om, misschien maar eens aan beginnen :P

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:02
Kr3Kr schreef op 17 februari 2004 @ 00:19:
[...]

offtopic:
Ja, die ken ik, medenunspeter. Heb voor hem nog een cameratje hier liggen, maar hij reageert helemaal niet meer op mail/bellen :D Kent / ziet iemand hem toevallig, want tis al wel betaald :P

Zelf heb ik nog nooit iets geruild, ook niet buiten GoT om, misschien maar eens aan beginnen :P
* DJSmiley weet het.. Maar de momenten dat ik thuis ben is meestal op de meest gekke tijden ;) (btw: gebeld heb je me nooit geloof ik, maakt ook niet uit hoor)

Maar goed, zal ff kijken of ik het deze week kan regelen.

Met wie ik trouwens ook geruild heb zijn oa Kippenijzer en Dion_b uit mn hoofd. Allemaal prima, nix mee aan het handje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

"ruil" gedaan met tarqq
Hij had nog wat dode mobos liggen die kastruimte vernaggelde. Ik heb ervoor gezorgd dat hij weer netjes die kastruimte voor nuttige doeleinden kon gebruiken ;)
Ruil is uiteindelijk via via gedaan (had effe niet de mogelijkheid om in R'dam te komen) en dat heeft heel netjes geregeld.
een :) :) dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57890

Hmm leuk topic dit :o

Achja, ik heb tot nu toe eigenlijk ook alleen maar goede ruilervaringen.
Heb alleen evenveel last van punt
a) dion_b's vergeetachtigheid :+
b) traage reactie op mail, heb geen vaste gewoonte om het te checken :P

Dion_b krijg :) :) (ook al zijn we al iets van 2 maanden bezig met ruilen (19"rack vs uATX ding :P de vorige ruil ging perfect... hij doet t nogsteeds (pk-oc7) jammer dak m nietmeer kan gebruike :()
Jainoxi (wat een kutnaam op te onthouden :P) ook :) :) maar das vooral omdattie in de buurt woont
de rest eigenlijk ook wel ben alleen hun namen kwijt :X

ikzelf.. hooguit :) aangezien ik perongelijk eens een pakketje naar de verkeede gestuurt heb (can't rember who, maja.. excuses zijn al aangeboden en alles zit goed dus :) )

ben momenteel aan het ruilen met superkevin en dat gaat ook :) :)
en atlas jij natuurlijk ook :) :) ;)
edit:
k*tsmiles je mag ze niet aanelkaar plakke :X

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 57890 op 20-02-2004 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LaMeeuw en MrPhylos allebei :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KifArU
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Kennen jullie heatware? (www.heatware.com) Dit is een site waar je ervaringen over deals kunt vastleggen. Op Amerikaanse forums is dit het meest gebruikte systeem voor evaluaties van online deals. Kijk maar eens op de forums van bijvoorbeeld anandtech naar de ondertitels. Voor een voorbeeld kun je in mijn ondertitel klikken.

Het inschrijven is heel simpel. Een paar gegevens inkloppen en een paar minuten later heb je een mailtje met inlogcode in huis, waarna je het systeem kunt gebruiken. Groot voordeel is dat je kunt doorklikken naar andere users en die kunt mailen om vragen te stellen over een bepaald persoon. Op die manier geven mensen dus niet snel een valse evaluatie op.

(Disclaimer: Er zijn een tijd lang problemen geweest met het inschrijven van nieuwe leden, maar nu werkt alles volgens mij weer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• systemfan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11-2024
P-de-geus :)

The end may justify the means as long as there is something that justifies the end.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Systemfan: :) :)

Houdt zich keurig aan de afspraak en verstuurt ook 'morgen' als je afspreekt: 'morgen', dus doe ik dat ook maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpionv

scorpionv

This space for rent

Jainoxi :) :)

Houdt zich aan afspraken, en communiceert als er iets is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The_Vladimir: zooitje scsi spullen tegen een GF2 MX400.
Heb mijn spullen verstuurd, maar vooralsnog geen spullen van zijn zijde, terwijl dat al een week onderweg zou zijn :(.
Hoor al een week niet meer van em, ik hoop daarom dat ie wel op GoT rondneust en dat de :( in :) :) kan gaan worden?!

Ondertussen de GF2 MX400 ontvangen. Heb weer een goed werkende GPU in de pc, gelukkig.
Ik vind het jammer dat ik niets meer van hem gehoord heb, waardoor het leek dat deze ruil behoorlijk misliep.
:) voor de ruil
:| voor het communiceren

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 23544 op 19-03-2004 17:59 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
dion_b :)

lameeuw :( :(

De ruil DVD brander(van mij) tegen wat spul van lameeuw.
De dvd brander blijkt kapot te zijn, alles werkt behalve het branden van dvd's. Om lameeuw tegemoet te komen heb ik euro's overgemaakt naar zijn rekening, omdat ik zijn ruilwaar wilde houden. De dvd brander zou hij terugsturen, tot nu toe heb ik niets van hem mogen ontvangen. Op mail reageert hij niet. Ook kwam ik er laatst achter dat de boxed koeler die op een p2-350 helemaal op was.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Wordt er niet veel geruild, of posten mensen de bevindingen niet hier? Wel zo handig hoor :)

Nexhil :) :) Snel en goed afgehandeld
Hummel_X :) :) Wederom snel en goed afgehandeld

Beide heren waren erg vriendelijk en we hebben leuke ruils gemaakt.
De geleverde goederen waren echt in nieuwstaat, met al het toebehoren erbij.
Heb nu een werkend servertje en een mooi blauw verlicht Shuttletje :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

PrutZor :) :)
Nexhil :) :)

Nog iemand waarvan ik de nick niet weet :) :)

Razkin:
Ook kwam ik er laatst achter dat de boxed koeler die op een p2-350 helemaal op was.
Koeler was goed toen ie wegging, en koelers die d00d gaan kan ik verder ook weinig aan doen, dat gebeurt wel eens :+ daarbij zou ik niet weten hoe je een koeler moet testen... is daar software voor ?

En jah, ik ben traag in het reageren af en toe, het kan even duren maar je krijgt je spul altijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Ik heb ook leuk geruild, er heeft alleen iemand nog een SCSI-CD-tower over en ik ben z'n nick vergeten :o .
Dus mocht je dit lezen, en staat 'ie er nog, hij mag verkocht danwel geruild, ik heb er nu geen geld voor om het ding internationaal te verschepen. (Is al *lang* geleden, maar wilde het even gemeld hebben).

Verder maar 1 wat mindere ervaring, erg lang op Utrecht CS staan wachten op Weezer-DC, die helaas besloten had om niet te gaan. Dat is geen leuk nieuws als je er al een uur staat :/

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer aard
  • Nu online

Meneer aard

Porsche rulez!

Ik heb met onderstaande geruild:

2x met dion_b :) :)
1x Nachtnet :) :)
1x met Terw_Dan (wordt dnek nog 2x keer) :) :)
en nog een paar andere waar ik uitermate tevreden mee ben.

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

PD2JK

ouwe meuk is leuk

poeh effe denken.

2x met lameeuw :) :)
Koen. T. :) :) z'n nick weet ik zo niet, staat nog wel in m'n MSN lijstje.

En nog twee mensen, verliep communicatie als de levertijd goed.

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:49
Ik heb er alweer met tientallen mensen geruild, meer dan 300 ruilitems in 't begin naar enkele tientallen op dit moment (ook veel verkocht en vaak shift-delete gedaan als de huisbazin met de aanhangwagen langs kwam om naar de stort te rijden :P)... Ik ben over alle deals tevreden, goede communicatie, snelle en duidelijke afhandeling. Ik ben eigenlijk alle namen vergeten, ik geloof dat mijn laaste ruil met Lucs0l is geweest, een AMD vierkantje. Ging goed, ook al heeft dat procje nu kuren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:21
ruiltopic... erg nuttig... heeft me al hele verhuisdozen hardware gekost en opgelevert....

*24/februari WVL_KsZeN / werner. een wifi kaart voor een helegroote hoop hardware... mijn zus is nu nog blij met de "nieuwe" pentium II350 voor haar kinderen. Ruil was vanaf 1e mailtje van Werner tot afhalen in een paar uurtjes gedaan :) :)

* 5/mei Daftpunk van hem gratis een setje mobo's gehad... waaronder een werkende PIII ruil ging snel goed en makkelijk :) :)

* 22/april ispierings kreeg van hem gratis een 21" hp monitor... een beetje lastig plannen maar toch tevreden (het is ook erg lastig als de zus van je schoonvader een 21" monitor in veghel moet ophalen.) :)

* 30/april ? "bobbie" ? nick onbekend... wilde graag een apple se30... die had ik nog op de universiteit zien liggen.... "bobbie" kwam keurig op tijd volgens afspraak langs :)

* maart/april ergens? Lism kreeg een 19" hub + P166 systeem ik kreeg een dimm + NIC. koste erg veel moeite om duidelijk af te spreken wanneer en hoe hij kwam afhalen... op hij was net te laat of kwam op dagen dat ik er niet was.... maar leverde wel goede waren en kwam beloften na. :)

*12/mei Meneer aard grote hoop oude hardware van mij geruild voor een even grote hoop van hem... redelijk netjes verpakt... (edet soft keuken papier ipv antistatische zakjes maar wel een prima methode om lcd's mee in te pakken....) contact verliep goed.. kon geen uur thuis zijn of me msn begon te piepen dat er weer wat aan de ruil was toegevoegd... op tijd op station... ---> :) ;)

[ Voor 3% gewijzigd door nachtnet op 12-05-2004 22:56 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WVL_KsZeN
Oh ja, het grote oude hardware ervaringen RUILtopic ;)

een paar maanden geleden geruild met nachtnet (zie hierboven). Ik eindelijk mn zooi kwijt, + een mooi kaartje rijker :) :)

jammer dat ik nu weer een berg zooi heb liggen, maar je moet toch wat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielB
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-02 23:34
Ben alles aan het inpakken voor lameeuw, kon door computerproblemen niet zo 1 2 3 reageren en had zijn mailadres ook niet bij de hand, heeft hij netjes een remindertje gestuurd :) Ik denk wel dat het allemaal zonder problemen zal gaan, heb net alles getest voor de zekerheid. Kon alleen geen klein doosje vinden -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Erik van T. (ben z'n nick kwijt) :( :| :) daar ergens tussen in, beloofde allerlei dingen, krijg ik iets totaal anders :( maar het is / wordt redelijk tot goed opgelost.

KewlKiddo (staat prompt hierboven met zijn reactie :p) :) :) een voor mij zeer bruikbare ruil :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:08

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Tony Vroon schreef op 27 april 2004 @ 10:54:
Ik heb ook leuk geruild, er heeft alleen iemand nog een SCSI-CD-tower over en ik ben z'n nick vergeten :o .
Dus mocht je dit lezen, en staat 'ie er nog, hij mag verkocht danwel geruild, ik heb er nu geen geld voor om het ding internationaal te verschepen. (Is al *lang* geleden, maar wilde het even gemeld hebben).

Verder maar 1 wat mindere ervaring, erg lang op Utrecht CS staan wachten op Weezer-DC, die helaas besloten had om niet te gaan. Dat is geen leuk nieuws als je er al een uur staat :/
Ja ik zocht je al, had inmiddels al besloten om hem weer aan te bieden, is nu ook al weer maand of 4 terug ofzo, had nog een paar oproepen geplaatst in de ruiltopics. Inmiddels is de onderhandeling al weer gaande voor deze tower en de HDD werkt nog steeds top!

edit:
Deze ruil verliep overigens top, Tony is vanuit brabant met de trein hierheen gekomen ik heb hem opgehaald bij de tramhalte, thuis de ruil uitgevoerd onder het genot van een cola terwijl de HD WD Diag onderging ;). Daarna Tony weer bij tram afgezet en verder geen contact dus meer gehad over de 7CD Server. :) :) dus

[ Voor 17% gewijzigd door LoCuTuS2000 op 06-06-2004 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielB
lameeuw schreef op 15 mei 2004 @ 19:50:
KewlKiddo (staat prompt hierboven met zijn reactie :p) :) :) een voor mij zeer bruikbare ruil :*)
Zo... brandertje doet het ook perfect, ook die CPU doet het! Dus perfecto! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WVL_KsZeN
geruild met MrPhylos, ik kan niets anders zeggen dan :) :)

goede communicatie en op tijd verstuurd (zelf was ik een dag te laat met versturen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47826

WVL_KsZeN _/-\o_

Atmosferic _/-\o_

Terw-Dan _/-\o_ alleen ikzelf :( trekt dit nog recht met meer dan afgesproken

MisterH45 _/-\o_

en alleen die ik nog vergeten ben :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 47826 op 06-06-2004 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

Hydraulik-Phunk : Point Of View GeForce 4 MX 440 tegen ATI Remote Wonder ; de deal ging goed al duurde het even voordat ik het zelf op kon sturen, maar verder perfect !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Erik1 :) :)
Snelle communicatie via de mail, doet wat hij belooft.

Wederom een goede ervaring met een mede Gotter.. :>

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-04 18:18

Khaine

Python liefhebber

Dion_B :) :) :
Kwam zelfs helemaal naar Dordrecht toe om zijn moederboard met mijn geheugen om te ruilen .FF praatje gemaakt en mijn bordje draait nog steeds al een vlammende raket ! :D
Nix dan top dus .

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jeroen Rotteveel :) :) (nick kwijt, gevonden, mindsweep was het)

LCD 2x16 geruild voor een radial fan. Ging een beetje langszaam omdat we beiden aan het verhuizen zijn maar alles ging voor de rest goed :)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 41762 op 17-06-2004 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57381

.

[ Voor 151% gewijzigd door Anoniem: 57381 op 31-10-2023 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:15

Geckoo

Good news, everyone!

klopt hasse_m hier reactie van mij.
ik heb het deze week nog te druk met school.
verder zal ik je asap mailen eind volgende week uiterlijk heb je het inhuis.
excusses

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neanderthaler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-04 21:40

neanderthaler

Are friends electric?

Anoniem: 41762 schreef op 16 februari 2004 @ 13:04:
[...]
Die primo ken ik wel. heb em een tijdje in mijn msn lijst gehad maar heb em er een tijdje geleden uitgegooit omdat hij mij een tbred A verkocht had in plaats van de beloofte tbred B. Hij weigerde om het recht te zetten en na een aantal keren vragen of hij het alsnog wou doen bleef hij weigeren. Naja. met die tbred A lukt het ook wel maar ik vond het gewoon een lage kutstreek :( (hij is trouwens ook al een keer bij me thuis geweest, hij woont in amsterdam buiksloot). Email was iets van bigl76 ofzo :(
Die knakker ken ik. Heeft Indo-voorkomen. Beweerde dat hij filiaalmanager van een of andere computerzaak was. Ben bij hem langsgeweest en heb mijn Duron 900 geruild tegen zijn reep 256 MB geheugen. Aanvankelijk leek dat geheugen goed, totdat ik heb geprobeerd XP te installeren op mijn toenmalige setje waar nog 98 op zat. Tijdens de install lukte het steeds niet om allerlei bestanden te kopieeren waarop de install iedere keer vastliep. Op dat moment dacht ik dat het lag aan de verouderde BIOS op dat boardje. Heb toen board en cpu maar doorverkocht en zelf weer wat anders geregeld. Achteraf verdenk ik dat geheugen ervan de oorzaak te zijn geweest (of kan dit niet?)
Anoniem: 3431 schreef op 25 januari 2004 @ 13:11:
Er was nog iemand, ook :) :) als beoordeling, maar ik weet z'n nick niet meer :P
Was jij dat niet, wiens vader bij ons een 486 in Utrecht ophaalde? Ik heb een aantal ruils gedaan waarin ik het spul ruilde tegen doosje cd-r's. Bij een daarvan heeft pa het spul opgehaald toen mijn vrouw alleen thuis was, maar die heeft toen helaas niks achtergelaten.... Als dat jouw pa was, zijn die twee smilies vast voor mij? ;)

(Sorry voor het reageren op oude berichten, maar had dit topic nooit eerder gezien!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielB
Zo...

Ik laat ook even wat van mij horen, en kick de topic ook om mensen 'r aan te herinneren dat deze topic er is en dat hij soms zelfs van belang kan zijn!

Heb met webmail mijn BTC 52x32x52 (al eerder met lameeuw geruild), Sweex 5-poorts switch, een Nakamichi MJ-5.16si (heb 'r nog één, is LEUK scsi-speelgoed) en mijn ouwe MSI KM2M Combo-L... Na wat moeite heb ik de drive-array op gaan gekregen en is 't een perfecte server geworden, met QUAD-mogelijkheden... Webmail? BEDANKT! :)

Ben op het moment bezig met een ruil met dion_b en ik baal er een beetje van dat bepaalde ruilers mij eerst mailen voor iets, dat je dan antwoord en gelijk nooit meer iets van hun hoort. Je pikt 'r trouwens wel duidelijk de -echte- tweakers uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Laatst online: 07-04 23:30
dion_b :)

Aardige man, met hem aardig wat hardware geruild. Bleek goed met hem te praten. Helaas was hij 1 ding vergeten, dit heeft hij mij toen hij de kans had meteen toe gestuurd.

Goede ervaring met dion_b dus :)

Keep up the good work.

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
2Dutch :) :)

Snelle afhandeling, netjes verpakt en verzonden
Datum: 12-09-2004

[ Voor 8% gewijzigd door itsme op 16-09-2004 14:04 ]

Nothing to see here

• DanielB
lameeuw: :) :) de ruil was weer perfect! (lameeuw is aanrader in mijn ogen!)

dion_b: -under construction-

ispierings: momenteel mee in onderhandeling, zal wel tot mooi einde komen!

Ebbers: rectificatie: Ebbers heeft wel 't geld gestort maar lijken wat problemen mee te zijn :X Heb 't geld nu ook binnen...

[ Voor 83% gewijzigd door DanielB op 29-09-2004 07:59 ]

Anoniem: 3431

neanderthaler schreef op 26 juli 2004 @ 12:41:
[...]

Was jij dat niet, wiens vader bij ons een 486 in Utrecht ophaalde? Ik heb een aantal ruils gedaan waarin ik het spul ruilde tegen doosje cd-r's. Bij een daarvan heeft pa het spul opgehaald toen mijn vrouw alleen thuis was, maar die heeft toen helaas niks achtergelaten.... Als dat jouw pa was, zijn die twee smilies vast voor mij? ;)

(Sorry voor het reageren op oude berichten, maar had dit topic nooit eerder gezien!)
Je vrouw was idd alleen thuis, maar ik heb de boel zelf opgehaald, met achterlating van een 10-pack CD-R's. Desalniettemin zijn de smilies wsch wel voor jou, iig, als je in Zuilen woont, of daar in de buurt iig. ;)

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Its_me :) :)
Snel, netjes verpakt (hehe) en verzonden.

Raze :) :)
Snelle reactie en afhandeling.

Goed zaken mee te doen, met die tweakertjes :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielB
*poef* away you go!

[ Voor 97% gewijzigd door DanielB op 28-09-2004 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:15
DanielB schreef op 27 september 2004 @ 23:01:
Niet zulke fijne verhalen over mij |
Hier wil ik graag even op reageren. Ik heb afgelopen week dinsdag!! pas het geheugen ontvangen. Dat lijkt me toch wat minder dan anderhalve week geleden. Het geld heb ik woensdag teruggestort. Het spijt me dat dit nog steeds niet is aangekomen. Ik heb hier inmiddels al een printscreen van gemaakt voor Daniel.

Just my 2 cents :(

[ Voor 23% gewijzigd door Ebbie op 29-09-2004 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

DanielB schreef op 27 september 2004 @ 23:01:
Ebbers is nu in mijn ogen zeer af te raden (:( :(). Hij heeft mij +- anderhalve week beloofd mijn geld terug te storten incl. kleine bijdrage vanwege de verzending die ik voor mij rekening nam. Nu blijk ik nog niets op mijn bankrekening bij geschreven te hebben. Hier baal ik echt van :|
Ebbie schreef op 28 september 2004 @ 17:59:
[...]

Hier wil ik graag even op reageren. Ik heb afgelopen week dinsdag!! pas het geheugen ontvangen. Dat lijkt me toch wat minder dan anderhalve week geleden. Het geld heb ik woensdag teruggestort. Het spijt me dat dit nog steeds niet is aangekomen. Ik heb hier inmiddels al een printscreen van gemaakt voor Daniel.

Just my 2 cents :(
Duidelijk een geval van tekortschietende communicatie- DanielB, als je je zorgen maakt, altijd eerst de ander (nog eens) mailen en de tijd geven evt misverstanden recht te zetten voordat je iemand en publique gaat zwartmaken - als een bank lastig doet met valuteringsdagen (Postbank ofzo :X ) kan het gebeuren dat geld pas een week na opdracht ter plekke is. En dan nog, communiceren blijft de sleutel :)

Onze ruil ging de mist in omdat ik m'n dochter een week op bezoek had en alles mbt computers enzo helemaal in de slop raakte (als je een kleine moet verzorgen veranderen prioriteiten)- maar dat is ook niets dat je niet met nog een mailtje had kunnen rechtzetten als je je eraan stoorde :z

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielB
@Ebbers: ik heb 't bericht vervangen... en mijn excuses

@dion_b: Ik heb je sowieso nog één keertje gemaild erover, en toen kwam Ebbie toevallig voor 'tzelfde ruilgoedje... dus daar aan geruild, maar nu weer terug ontvangen... mocht je 't nog willen (wil je uberhaupt nog met me ruilen? *dramaqueen*), dan kan je me altijd mailen...

edit:

Op 't moment heb ik soms buien dat ik happy voel en dan weer echt zwaar kut... dit gebeuren is eigenlijk allemaal gegaan in zo'n ik-voel-me-kutbui en is mss wel onbewust hierdoor op jullie afgereageerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:15
bedankt voor de aanpassing van het bericht. Ik denk dat we dit allebei maar snel moeten vergeten. ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Icey :) :)

Afgesproken op station Ede Wageningen om zijn BP6 tegen mijn MS6340 te ruilen en nog wat spul.
Allemaal goed gegaan en alles lijkt te werken. Dus ik heb er weer een leuke dualbak/server bij

Enige minpuntje is dat hij niet verwacht had dat ik serieus een hamer mee zou nemen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-04 15:54
Terw_Dan schreef op 15 oktober 2004 @ 12:54:

Enige minpuntje is dat hij niet verwacht had dat ik serieus een hamer mee zou nemen :+
Hoe serieus neem jij iemand als ie zegt dat hij te herkennen is aan een hamer, en hoe groot acht jij de kans dat iemand nog niet gearresteerd is als hij met een hamer door een NS station loopt :P.

Uiteraard werkt het ook aan mijn kant prima, ik blij, jij blij, iedereen blij :Y). Volgende keer moeten we alleen een dag plannen dat jij ook vrij ben, dan had ik je mee de stad in genomen om in een cafe gezellig wat te drinken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence
  • Laatst online: 14:29

Exigence

dnkroz

Niet via het topic geruild maar ik wil hierbij wel even Terw_Dan bedanken voor de ruil. Een moederbord tegen een aantal (defecte) CPU's geruild (voor ons beider verzamelingen) Opgestuurd via de post. Ongeveer een week nadat hij het moederbord had kreeg ik de CPU's keurig verpakt binnen.

Terw_Dan :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielB
@ Icey en Terw_Dan:
Zo'n roze GeenStijl t-shirt is ook leuk om iemand aan te herkennen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Maar weer eens omhoog gooien dit topic, blijkbaar wordt er niet zo heel veel meer geruild :p

A_L :) :)

Heel snel tot overeenstemming gekomen en alles ook heel snel afgehandeld. Zowel van zijn kant als van mijn kant (jaja, ik en binnen een week een ruil afhandelen, de wonderen zijn de wereld nog niet uit :p ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

DanielB schreef op 27 oktober 2004 @ 18:48:
@ Icey en Terw_Dan:
Zo'n roze GeenStijl t-shirt is ook leuk om iemand aan te herkennen >:)
hamer is makkelijker hoor ;)

en Exigence :) :)

wist niet dat hij hier rond liep want de ruil ging eigenlijk via V&A. mobootje was snel binnen en netjes verpakt.
enne Exigence, reply mijn mailtje nog even, er ligt hier sowieso nog 1 proc voor je :)

[ Voor 59% gewijzigd door TERW_DAN op 07-11-2004 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Weebl :) :)

Ook weer snel afgehandeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16223

Ik heb de laatste paar maanden ook behoorlijk wat geruild, ik heb voor iedereen met wie ik geruild heb de maximale score van :) :) over. Alles ging goed en ik heb geen problemen met de geruilde spullen.
Even voor de volledigheid:

'Stefan Dentro' (geen nick):
:) :)

'Philip Jansen' (geen nick):

Japie_17:

Ricardo87:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Geruild met WVL_KsZeN, 't spul werkt, snelle afhandeling. :) :) :)

[ Voor 9% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 10-01-2005 15:33 ]

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dailybits
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-03 07:59
snelle en perfecte ruil gedaan met kid1988 :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WVL_KsZeN
geruild met Hydraulik-Phunk (zie hierboven) :

snel en duidelijke communicatie :) :) :) (3 smileys)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eppie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
(overleden)
DanielB schreef op dinsdag 28 september 2004 @ 20:23:
@Ebbers: ik heb 't bericht vervangen... en mijn excuses

@dion_b: Ik heb je sowieso nog één keertje gemaild erover, en toen kwam Ebbie toevallig voor 'tzelfde ruilgoedje... dus daar aan geruild, maar nu weer terug ontvangen... mocht je 't nog willen (wil je uberhaupt nog met me ruilen? *dramaqueen*), dan kan je me altijd mailen...

edit:

Op 't moment heb ik soms buien dat ik happy voel en dan weer echt zwaar kut... dit gebeuren is eigenlijk allemaal gegaan in zo'n ik-voel-me-kutbui en is mss wel onbewust hierdoor op jullie afgereageerd...
Gebruik dan de hele naam ipv Ebbers want mijn achternaam is ook Ebbers en nu lijkt het of het over mij gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielB
Ricardo: :):)
Antwoordde lekker snel op de emails, alleen heb ik het pakketje wat laat opgestuurd, maar komt allemaal goed.
edit:
Ik vind het netjes dat hij zich niet druk maakt omdat ik het niet gelijk woensdag zoals beloofd heb verzonden, maar het morgen doe! Bedankt!

P-de-geus: :?
Ik wacht nog op antwoord van hem op mijn mail :o

[ Voor 28% gewijzigd door DanielB op 09-02-2005 19:06 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste