Veel mensen ruilen dingen via GoT dankzij het grote ruiltopic. Nu ben je als aanstaande ruiler natuurlijk benieuwd of je de andere partij kunt vertrouwen
Speciaal hiervoor is dit topic bedoeld. Post hier je ervaring met een ruilhandeling met een ander iemand van GoT via het ruiltopic 
Uiteraard zijn er een paar regeles waar je je aan moet houden.
• De belangrijkste regel: Maak geen ongefundeerde flames en probeer gefundeerde flames zo normaal mogelijk uit te drukken
Dit tast namelijk niet alleen het beeld van de tegenpartij aan, maar ook het beeld wat mensen dan over
jouw hebben
• Dit topic geldt alleen voor het ruiltopic. Dus als je van iemand geld krijgt voor iets, post het hier dan ajb niet
• Dit topic geldt alleen voor GoT. Dus niet voor V&A of een toevallige tweaker met wie je wat via marktplaats hebt geruild.
• Ga hier niet je lijst aanbieden van je te ruilen hardware, dat kan in Het grote oude hardware RUILtopic deel 9
Op het niet nastreven van deze regels volgens santies die door de moderators bepaald worden, dus houd het gezellig
De beoordeling geschied als volgt:
Je geeft een user een
of een
als je de afhandeling goed of zeer goed vond.
Je geeft de user een
of een
als je de afhandeling slecht of zeer slecht vond.
In het eerste geval, geef aan wat je goed/ slecht vond
In het twee geval, geef aan wat er verbeterd kan worden.
Als het kan geef ook de datum van de ruil aan. Dit hoeft niet op de seconde nauwkeurig
Dit topic geldt van ervaringen vanaf deze week. Dus als je een half jaar geleden met iemand een ruil hebt gedaan dan hoef je dat niet te posten
De regels lijken me duidelijk. Flame dus ajb niet op elkaar
Ow ja, ik ben degene die alle ervaringen bijwerkt
Have fun and happy trading
Uiteraard zijn er een paar regeles waar je je aan moet houden.
• De belangrijkste regel: Maak geen ongefundeerde flames en probeer gefundeerde flames zo normaal mogelijk uit te drukken
jouw hebben
• Dit topic geldt alleen voor het ruiltopic. Dus als je van iemand geld krijgt voor iets, post het hier dan ajb niet
• Dit topic geldt alleen voor GoT. Dus niet voor V&A of een toevallige tweaker met wie je wat via marktplaats hebt geruild.
• Ga hier niet je lijst aanbieden van je te ruilen hardware, dat kan in Het grote oude hardware RUILtopic deel 9
Op het niet nastreven van deze regels volgens santies die door de moderators bepaald worden, dus houd het gezellig
De beoordeling geschied als volgt:
Je geeft een user een
Je geeft de user een
In het eerste geval, geef aan wat je goed/ slecht vond
In het twee geval, geef aan wat er verbeterd kan worden.
Als het kan geef ook de datum van de ruil aan. Dit hoeft niet op de seconde nauwkeurig
Dit topic geldt van ervaringen vanaf deze week. Dus als je een half jaar geleden met iemand een ruil hebt gedaan dan hoef je dat niet te posten
De regels lijken me duidelijk. Flame dus ajb niet op elkaar
Ow ja, ik ben degene die alle ervaringen bijwerkt
Have fun and happy trading
[ Voor 3% gewijzigd door Atlas op 15-02-2004 14:47 ]
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.